• Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 
ricoszet

skutery ROMET - pomyslcie zanim kupicie-ku przestrodze

28 postów w tym temacie

Witam

To juz kolejne forum, na ktorym chce was ostrzec

 

Witam

Pisze to dla was kochani, byscie uswiadomili sobie i innym ile mozna stracic nerwow patrzac z boku na produkt ROMET 767 - stojacy w garazu na stopce, albo w serwisie -

Bede pisal, chyba ze mnie mod zdejmie, ale to byloby nie fair dla ludzi, ktorzy chca sie pocieszyc spokojna jazda dobrym, nowym skuterem i szukaja tutaj opinii.

 

I nie wiedzą, czy to prawda co pisza o ROMECIE (poczytajcie), czy zemsta jednego "frustrata".

 

Moj znajomy, starszy czlowiek, mial podobne problemy. Ale poniewaz jest bogaty - wstawił ROMET-a w krzaki i kupil Honde.

A ja sie dalem nabrac

Wy sie nie dajcie

 

Kupilem motor w listopadzie ubiegłego roku, mija 5 miesiecy, motor jest niesprawny, serwis fabryczny nie potrafi powiedziec co jest przyczyną jego niesprawności

 

Sytuacja zmusiła mnie do postawienia żądan wymiany motora na nowy.

 

Cała „historia choroby” skuterka i zmagan z serwisem zajełaby kilka stron.

 

Powiem krótko - nie kupujcie tego bubla, jakiegokolwiek motoru z firmy ROMET. Bo:

- motory sa wadliwe

- serwisy niekompetentne

 

Jakie usterki:

1. wymieniono 3 akumulatory - za kazdym razem po kilku dniach-akumulatory samoczynnie sie wyładowywały - serwis fabryczny tłumaczył ze lokalny serwisant wsadził "zły" akumulator. To wsadzili oryginalny – tez się wyłądował

 

-albo – ze motor ma wlaczony alarm..

 

Kupiłem od nich prostownik, bo trzeba go mieć pod reka …. – mój wydatek

 

2. urwana stopka odpalania

Zaraz po pierwszych problemach z odpalaniem automatycznym – kopnalem 15 razy i stopka spadła na ziemie

 

3. nie dzialajace swiatło stop w kuferku – sklep zapomniał podłączyc

 

4. martwy" wskaznik poziomu paliwa – lezy sobie wsazowka i odpoczywa

 

5.nie dzialajacy pilot i alarm – po prostu nie działa

 

6. gaznik ktory odpala motor po 30 kopnieciach albo wcale –2 razy zdarzyło się tak, ze motor nie mogł odpalic z guzika – ale ze stopki także -30,50 kopniec – w koncu odpalił… i stopka się nie urwała o dziwo

 

7. serwisant, ktory twierdzi, ze do warunków zimowych motor nie jest przystosowany – jest to wiec motor jak „letni domek” w którym się mieszka tylko w lato.

 

Serwisant fabryczny mowi takie rzeczy !!! Tak tłumaczy, bo nie potrafi powiedziec dlaczego motor raz odpala a raz nie

 

8. serwis sklepowy ma nas w d… 3 miesiace naprawiaja – od listopada do lutego 2008, przyjeżdżają, nie przyjeżdżają, choruja, a są na urlopach – a klient czeka

 

9. serwis fabryczny tlumaczy problemy z odpalaniem tym ze motor jest pochylony, to znaczy na lekkim pochyleniu podloza moze nie odpalic (sic !!!)

 

KOMENTOWAC ???

 

10. Do serwisu fabrycznego 55 km – dowóz – 200zł – mój koszt – i na nic. Serwis fabryczny trzymał motor na moja prosbe dłużej, żeby pojedzic i sprawdzic. Odebrałem motor – przy okazji się przewrócił na „pace”- i po 3 dniach ZNOW TA SAMA HISTORIA CO 5 MC-Y WCZESNIEJ –akumulator zdechł

 

Co w tej sytuacji można zrobic – można się niezle zdenerwowac i spróbować innych form nacisku. Producent nie chce isc na rękę i po prostu wymienic ten BUBEL na nowy motor. Serwis będzie grzecznie zapewniał, ze zrobi wszystko. Tymczasem nie mam czym dojeżdżać do pracy…

 

Firma która aspiruje do tego by liczyc się na rynku skuterów… Powinni zrobic wszystko by temat ucichł – robia to- dzwonia ze wymienia motor na nowy.

 

Ale już nastepnego dnia są zbulwersowani formą moich nacisków – i zmieniaja zdanie – zdiagnozuja problem i ocenia czy motor faktycznie jest tak wadliwy – ile w tym winy użytkownika – może się okazac ze to moja wina…

 

Staram się panowac nad nerwami, kiedy pisze to ku przestrodze dla Was wszystkich.

 

NIE KUPUJCIE MOTOROW FIRMY ROMET, ODRADZCIE KUPNO MOTORU WSZYSTKIM KTÓRZY MAJA TAKI ZAMIAR

 

Jak firma ROMET może dopuścić do tego ze ich serwisanci nie potrafia naprawic motoru przez 5 miesiecy !!!

 

Dlaczego nie robia nic, żeby takie posty nie pojawiały się na tym forum. Konkurencja tylko czeka na takie newsy – ma argument by przekonac potencjalnych nabywców – jednak do swojego-nierometowskiego-produktu

 

ROMET jest powazna firma i powaznie ich traktuję, a to ze oni „zbieraja” w mojej z nimi korespondencji -owoc 5 miesiecznej frustracji – co w tym dziwnego.

 

Klient sugeruje wymiane na nowy, fakt… uzywa mocnych słów, stawia ządania ze pusci temat w eter – bo nie widzi innego wyjscia, bo nie ma innego wyjscia.

 

Jest gotów przeprosic już po pomyślnym zakończeniu sprawy - za taka metode dochodzenia wlasnych spraw, chociaz wcale nie musi przepraszac

 

Taki mały człowieczek jak ja domaga się , bo ma do tego prawo, wymiany motoru – czyli najszybszego możliwego rozwiązania – bo temat jest szczególny.

 

Słyszeliście historie pewnego salonu samochodowego :

 

Podjechał facet nowym drogim samochodem z awaria tarczy hamulcowych. Serwis stwierdził ze nie podlega to naprawie gwarancyjnej, gdyz uszkodzenie tarcz nastapiło w myjni samochodowej…

 

I co? Facet zgłosił temat do centrali firmy i skleposerwis w Polsce zamknięto

 

Z ROMETEM tak się nie da, trzeba grozic upublicznieniem całej historii – nie ma innej metody- a oni powinni zrozumiec frustracje klienta i zaczac działać tak jak klient chce. Czas porzucic procedury, bo człowiek zdesperowany zrobi wszystko żeby odzyskac to, co jemu się należy.

 

Oni tego nie rozumieją – będę zbierac owoce tej niefrasobliwości i boczenia się na klienta stawiającego warunki

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

A tak oto reklamowano rok temu skutery ROMET

 

Nowa kolekcja rometa liczy aż 15 nowych pojazdów w tym osiem nowych modeli skuterów które w już od kwietnia dostępne są w naszych salonach.

Są to motocykle o pięknej lini i bogatej kolorystyce wykonane z niezwykłą precyzją i dokładnością.

[patrz wyzej]

 

Silniki zastosowane w tych skuterach to mocne i trwałe jednostki napędowe wykonane w oparciu o japońską technologię.

[podróby Hondy]

Większość tych pojazdów powstaje już w nowo wybudowanej fabryce rometa w polsce.

Nareszcie doczekaliśmy się polskiego produktu o bardzo dobrej jakości o który ubiegają się już dilerzy z europy zachodniej .

[mysle ze juz sie zorientowali]

Już w tej chwili grupa romet&arkus posiada największą sieć sprzedaży i serwisów w polsce w których możesz dokonywać napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.

 

 

dlaczego romet?

 

 

-dobra jakość

 

-bezawaryjność [5 awarii w ciagu 5 miesiecy]

 

-dostęp do potężnej bazy części zamiennych

 

-blisko 200 punktów serwisowych w całej polsce [nie potrafia naprawic tego co zmontowali]

 

-bogata oferta

 

-konkurencyjne ceny

 

-bezkonkurencyjny produkt [Piaggio kosztuje niewiele wiecej]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

współczuje naprawdę

ja kupiłem niby chiński złom keeway ale sprawuje sie całkiem nieźle wiec może trafiłeś tylko na zły model albo wszystkie romety takie są

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Firma nie dba o image - konsultant gada przez phone, ze moge se pisac na forach...

Czyli - nas i tak nikt nie ruszy, dobry prawnik udowodni ze gówno nie smierdzi...

 

ale..

 

Zauwazcie: Debica najpierw pyta jaki kolor nowego 747, a dzien pozniej, po szoku, ze jakis

 

"mały" domaga sie swoich praw - zaczyna wojne psychologiczną.

Romet to marka, jezdzilo sie motorynką (chyba od nich) Oni dalej zyja w tamtych czasach -

 

"pocałuj mnie w dupe" szaraku - jestes nikim, my jestesmy, ty bywasz...

 

Żal mi tylko tych, którzy jak, kierowani sentymentem, ufają Rometowi...

 

Dopoty ktos nie zrozumie ze gada z człowiekiem, który żada tego co m sie nalezy - dopoty

 

bedzie traktowany jak dzieciak, ktoremu zabrano zabawki i wrzeszczy obrazajac wszystkich

Tak rozumie to management Rometa

 

To przepychanka: kto kogo... dzieciak sie uspokoi i tyle... My rozdajemy zabawki, a sprzeciw... do kąta

 

Prawda zawsze sie obroni ... jednak i mimo wszystko

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ja slyszalem, ze ROMET rozprowadza tez Zipp'a na polskim rynku, kupując Zippa nie wiedzialem o tym, ale chodzi bez zarzutów, moj kumpel tez ma jakiegos Zipp'a i nie ma żadnych problemow. Bardzo dużo ośob twierdzi, że Zipp to chiński złom, ale naprawde nie ma z nim ŻADNYCH problemow !

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Żal mi tylko tych, którzy jak, kierowani sentymentem, ufają Rometowi...

No niestety takich ludzi jest sporo ,szegolnie starsi maja taki sentyment i rodzice ktorzy sie na tym nie znaja ,a sprzedawcy jak najbardziej to wykorzystuja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Romet robi teraz ekspertyze, pewnie sie okaze ze to moja wina ze akum. zdycha, pilot pada, stopka sie urywa bo za mocny kop.

Nie odpuszcze tematu i tyle

Dzieki za wsparcie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Z akumulatorem, to bys nie przesadzal i u elektryka znalazl jakies zwarcie czy przyczyne nadmiernego pobierania pradu.

 

ZIPP to teraz jest w Polsce produkowany.

 

Nikt z ludzi ktorych znam i maja ROMETa nie skarza sie na niego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Człowieku ten motor jest na gwarancji. Ja mam sobie szukac elektryka?

Serwis fabryczny ma elektryków, ktorzy powinni znac na pamiec elektryke 767.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Owszem, ale jesli nie daja sobie rady to ja bym chyba nie wytrzymal z czyms takim:P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kazdej firmie zdarzaja sie wpadki z wadliwymi egzemplarzami, ale nie modelami. Firmy widza co trzeba robic - wymieniaja prodkukt na nowy i po temacie.

5 lat temu kupilem magnetowid Panasonic. Perwsza tasme wypluł i zniszczył. Druga została w środku.

Sklep wymienił na nowy i jest OK do tej pory.

Nie musialem przekonywac nikogo, prosic. Wszedłem do sklepu i po 3 minutach wyszedłem z nowym sprzetem.

 

A tu Romet robi ekspertyze... nie wiem po co, skoro serwis fabryczny wie co sie dzieje niedobrego. Mógłby tą wiedze przekazac "centrali" i to by wystarczyło. I znow 28 dni w serwisie...

Kierownictwo ROMET-a przy podejmowaniu decyzji co zrobic - nie kieruje sie stanem faktycznym, ale EMOCJAMI. Dzis Ci mowia ze wymienia a jutro, ze nie, bo Twoje emaile ich dotknely. Chca Ci powiedziec: zobaczymy kto mocniejszy... czy nam sie postawisz..

 

Byłem skłonny przeprosic za słowa BUBEL I DZIADOSTWO, za ultimatum jakie postawilem, mimo ze do nikogo bezposrednio nie mialem pretensji. Kierowalem sie emocjami piszac do nich i załuje ze uzylem zbyt dosadnych sformułowan.

 

A oni co? "a pisz sobie na forach" I tak nam "gawno" zrobisz. Jestes zbyt mały na nas.

 

Jeden wadliwy model-to nie wadliwa marka. Emocje podsuną pomysł zeby tak opisac caly temat. Ale emocjonalne podejscie do tematu to METODA na zwrocenie uwagi, ze klient ma prawo tak zareagowac. Kiedy slyszy tlumaczenia serwisu,ze motor raczej nie powinien jezdzic w temp. wiosenno - jesiennych.

 

Zgadzacie sie z tym?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Postrasz sadem, zacytuj im kawalek ustawy o rekojmi, gwarancji itp. i powinno pomoc..

 

 

Takie rzeczy jak motocykle i samochody to akurat niezbyt chetnie firmy wymieniaja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Juz to zrobiłem.

 

Czekam, moze ochłoną... a jak nie - bedziemy sie sądzić. Tak sie złozyło, ze mam znajomego prawnika w pracy, z długoletnim stażem pracy w RIO, który juz zajmował sie z bardzo dobrym skutkiem takimi sprawami.

Bedzie sie ciagneło-ale nie ma innego wyjscia

 

Macie inny pomysł?

 

[ Dodano: 2008-04-20, 19:45 ]

Jak Romet- to albo używany albo zakupiony w serwisie fabrycznym. Jak skuter to najlepiej używany japonczyk albo wloch.

No... a tak... przynajmniej macie kochani materiał do przemyśleń dla waszych przyjaciół chcących kupić skuter.

Prawda jest taka, ze to nie ja kupowałem ten skuter, moi teściowie zarejestrowali go na mnie o po 3 miesiącach ich błagań (płaczu do tel. tez) próśb o naprawę -postanowiłem wziąć temat.

 

Teraz skuter jest poddawany ekspertyzie w Podgrodziu. Mam nadzieje ze nie po to by znaleźć w jego bolączkach winę użytkownika.

 

No... gdyby okazało sie że coś takiego udało im sie znaleźć, tzn ze nabywca nagrzeszył nieprawidłową eksploatacją, vel przewrócenie motorka spowodowało awarie alarmu i czy wyładowanie akumulatora.. (motor nie odpala od 12 listopada 2007 - przewrócił sie 5 czy 6 kwietnia 2008)

-w tym momencie należałoby spotkać sie w sądzie i obudzić z tego koszmaru, w którym ofiara staje sie sprawcą

 

Wierzę, że do tego nie dojdzie, że ROMET pójdzie na ugodę i sprawi nowy skuter moim dobrym teściom (sic !!!)

 

A ja se pojeżdżę na rowerze - wystarczy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jetsem ciekawe jak ta sprawa sie zakonczy a ja chcialem sobie zakupic rometa jakiegos m duro zeby poszalec po lesie sa takie z pojemnoscia 150 ale chyba jednak wole japonską uzywke

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

FINAŁ: sprawa trafiła do Rzecznika Praw Konsumenta. Zarządalismy zwrotu gotówki.

Poszły pisma i nic.

Zagroziliśmy procesem sadowym, sprzedawca chyba sie wystraszył.

Z kolei Dębica ponoc przekazała pieniędze za ten skuter sprzedawcy, który miał je nam oddac.

 

W koncu oddał pod koniec czerwca…

7 i pol miesiąca – jak w filmie..

 

Teraz mamy Piaggio Typhon – i w koncu cieszymy się, ze mamy skuter.

Pozdrowienia

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Teraz mamy Piaggio Typhon – i w koncu cieszymy się, ze mamy skuter.

 

ile zrobicie na nim??

 

z 2tyś?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

a co sie dziwic niby romet polski a chinczycy go wykupili i przyjezdzaja gotowe czesci z chin a oni go tylko skrecaja i ot to tzw. Made in Poland <czytaj chiny>

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

hej wszystkim;) jestem posiadaczką Rometa RXL50 i NICCCC po za teoretycznie ładnym wyglądem mnie nie zadawala.Pierwsze 2 tygodnie były w miare funkconalne do momentu kiedy padło mi sprzegło na ktore musialam czekac 5 tygodni bo jakas panienka w serwisie nie wiedziala skad sprowadzic czesc!!! wogole ci serwisanci ....bez komentarza...za kolejny tydzien skuter dostal ''paralizu'' i nie dzialał wogole... potem zepsula sie manetka...wiecznie przekręcała sie linka z gazu. Sasiad ma keewaya i sobie popyla juz przeszlo rok odwiedzajac baaardzo rzadko serwis, tylko w celu przeglądu.... :zdziwko::/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

czikita324, to pewnie tylko u ciebie bo u mnie jest wszystko szybko sprowadzane. A co powiecie o 717?

Opyla się?

Awaryjny czy mało?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Liczylem ze te skutery beda choc troche lepsze ,no keeway to sprawdzona marka na rynku.Pamietam ze do swojego chinczyka zawsze minium 2tyg na czesci czekalem :kwasny: a do aprili niemalze od reki ,tyle co przesylka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
a co sie dziwic niby romet polski a chinczycy go wykupili i przyjezdzaja gotowe czesci z chin a oni go tylko skrecaja i ot to tzw. Made in Poland <czytaj chiny>

 

rozwaliłeś mnie tym.... chińczycy go wykupili.... ahahahaa.... oni importują od nich części.... silnik i osprzęt ten sam co w moim kingu.... ja zrobiłem swoim 3200 i nic sie w silniku nie zepsuło... dziala nadal.... no tylko jak sie wstawi motor do tego ich badziewnego serwisu to tak jest... wymienia olej i japa sie cieszy.... szkoda ze te ich oleje to mozna w maszynach rolniczych używać.... jak sie dba tak sie ma... odkad omijam ich serwis to jakos nie mam z nim klopotow.... zepsul sie tylko licznik....

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

3200km to jest nic.Ale fakt jest faktem u mnie tez sa salony nastawione tylko na sprzedaz i wciskanie ludziom kitu ,a o serwisie bladego pojecia nie maja

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz