Skocz do zawartości
niems

Nowy silnik Audi 3.0 TDI Biturbo z nową mocą Abt Engine Control

Rekomendowane odpowiedzi

Nowy silnik Audi 3.0 TDI Biturbo z nową mocą Abt Engine Control

 

A7_Abt_AEC_010.jpg

Obraz_017.jpg

Nowa jednostka napędowa zadebiutowała w modelu Audi A7, jest także montowana w nowym Audi A6. Jest to kolejna generacja silnika wysokoprężnego Audi 3.0 TDI V6, po raz pierwszy z dwoma turbosprężarkami. Silnik dysponuje seryjną mocą 313 KM przy 3900 obr/min. oraz maksymalnym momentem obrotowym na poziomie 650 Nm w zakresie od 1450 do 2800 obr/min.

Mimo tych solidnym parametrów silnik ma jeszcze spory zapas mocy, który możemy wydobyć dzięki komputerowi Abt Engine Control, w skrócie AEC. Jest to

nowatorska technologia zaprojektowana przez światowego lidera w tuningu Audi – firmę Abt Sportsline. Dodatkowy komputer sterujący AEC łączy się za

pośrednictwem szyny Can-Bus z seryjnym sterownikiem silnika, i sterując ogromną liczbą parametrów poprawia osiągi jednostki napędowej. Nowa moc dla silnika 3.0

 

TDI Biturbo prezentuje się znakomicie:

Moc maksymalna 360 KM przy 4000 obr/min.

Moment obrotowy 700 Nm w zakresie od 2000 do 3000 obr/min.

 

 

Firma Pachura Moto Center, wyłączny importer marki Abt Sportsline w Polsce, może potwierdzić w praktyce osiągnięcie podanych wyżej parametrów silnika 3.0 TDI Biturbo z komputerem AEC. Dla naszych klientów wykonaliśmy już modyfikacje Abt dla tej jednostki napędowej, zarówno w nowym Audi A6 jak i Audi A7. Z wynikami naszych modyfikacji mogą Państwo zapoznać się na wykresach z hamowni na kolejnych stronach.

 

 

Źródło: Pachura Moto Center

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×