Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 
niems

Mercedes C220cdi falujące obroty

42 postów w tym temacie

Mam problem ze swoim autem, jak chcę domknąć lub otworzyć szybę skaczą mi obroty, ściemniają się zegary i podświetlenie. Podobna sytuacja ma miejsce, gdy chcę zamknąć auto od środka, ale w mniejszym stopniu.

Dodatkowo czasami po odpaleniu zdarzy się jemu zafalować - ciepły lub zimny silnik tak samo.

Akumulator chyba dobry, bo pali za pierwszym przekręceniem. Wydaje mi się, że jest to związane z poborem prądu w aucie, ale głowy nie daję ;)

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Gość AutoElegance.pl

Moze jakies zwarcie sie robi, jesli chodzi o te szyby?

 

Falujace obroty po odpaleniu, to prawdopodobnie sonda lambda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Zwarcia nie ma, bo bezpieczniki by wywalało. Podobnie występuje przy gwałtownym hamowaniu, czasami jakby miał zgasnąć :]

 

Czy przy sondzie lambda wystąpi jakiś błąd na kompie :?: Tutaj nie ma żadnych :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość AutoElegance.pl

to nie koniecznie musi byc zwarcie w takim znacznie, u nas w jednym z samochodow np. Sterownik komfortu cos chyba nie styka, szwankuje czy cos. bo czasem gdy regulujesz jedno lusterko, to ustawia sie tez drugie, albo szyby z tylu nie daja sie otworzyc z poziomu tylnych drzwi, natomiast z przodu mozna je otworzyc.

 

Wiec to taka usterka bardziej elektroniczna.

 

Mowisz o jakim komputerze? Sonde trzeba sprawdzic elektrycznie, dokladniej napiecie na niej, ja mam klimatronik i w trybie serwisowym to pokazuje, a u Ciebie trzeba po prostu miernikiem elektrycznym to zmierzyc.

Blad na komputerze pokladowym nie wyskoczy, czesto sonda lambda jest tez przyczyna dymienia, przy takim falowaniu obrotow.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oki, umawiam się na 2.01.2007 na wizytę u elektryka, żeby zbadał co padło. Wtedy dostarczę informacji co było przyczyną :) - dziękuję za pomoc :ok:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Może Ci klemy nie łączą lub gdzieś masa zanika. Co do falujących obrotów to może przyczyna leżeć po stronie pompy wtryskowej a dokładnie nastawnika. Podjedź lepiej na tech'a może wykaże Ci błąd, jeżeli elektryk nic nie znajdzie to niestety będziesz musiał się umówić z dobrym pompiarzem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
przyczyna leżeć po stronie pompy wtryskowej a dokładnie nastawnika

 

Niby nowa, ale czy falowałyby przy domykaniu zamkniętych szyb :?:

 

Pompa wymieniona na regenerowaną ale w ASO Mercedesa, jest na nią 2 lata gwarancji :kwasny: Podjadę do elektryka w przyszły czwartek, może on coś wynajdzie :]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość AutoElegance.pl

a od kiedy CDI ma pompe wtryskowa? Tam sterowanie wyglada troche inaczej i inaczej sie tez to nazywa., na Twoim miejscu zaczalbym od sprawdzenia sondy lambda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jest pompa wysokiego ciśnienia i są wtryski piezoelektryczne, i z tego co się orientuje to w pompie jest coś w rodzaju nastawnika który reguluje ciśnienie wtrysku.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

to że dzieją ci się cuda przy uruchamianiu szyb itp to pewnie wina jakiegoś problemu z masą, (tak jak kuczor wcześniej pisał trzeba by dobrze posprawdzać

co do falowania obrotów to u ojca w 270cdi pojawiło się to samo, jakieś pół roku temu, od czasu do czasu pofaluje sobie na wolnych obrotach, pojawiło się to po zalaniu jakiegoś syfu na orlenie (miała być verva gówniana firma :cenzura: ), więc myślę że może to być wina wtryskiwaczy, ale nie jestem pewien, auto nie dymi nawet jak daje gaz do końca, moc ma, nie pali więcej, błędów na kompie brak, tylko czasami sobie pofaluje

ps jak rozwiążesz problem to koniecznie napisz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość AutoElegance.pl

przemeq, to wszystko co opisales nie ma raczej zwiazku z wtryskiwaczami, jesli faluja obroty, a nic nie kopci to na pewno nie wtryski.

 

Po raz kolejny polecam sprawdzenie sondy Lambda.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Już mówię, jest gorzej, dzisiaj jak na D stałem w korku to całe falowały, więc może faktycznie coś jeszcze jest - było to na zimnym silniku :kwasny:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
przemeq Jeśli niby benzyna to pozostaje spuścić paliwo do rezerwy i zalać coś porządnego (np. BP na wyjeździe M.Spisaka na aleje (w lewo))

 

Paliwo na 100% nie, bo na każdym baku jest to samo. Nie wystarczy wlać coś innego, bo jak wtryski się zakleiły to jest po ptakach. Auto nie dymi, wlewałem Castrola do diesela w celu oczyszczenia wtryskiwaczy, ale pracuje tak samo na preparacie i bez niego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość AutoElegance.pl

Bo falowanie obrotow nie ma zadnego zwiazku z wtryskami w tym przypadku.

 

Gdyby sie wtryski zakleily to samochod by nie odpalil.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×