Skocz do zawartości
taszar

Lancia na Międzynarodowym Salonie Samochodowym Genewa 2013.

Rekomendowane odpowiedzi

Mocnym akcentem obecności marki Lancia na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie 2013 jest pełne uroku i elegancji stoisko tej motoryzacyjnej dynastii, które godzi dwie kultury przemysłowe: energetycznego stylu, poczucia „bezstresowej przyjemności" i funkcjonalności, kojarzonych z marką Chrysler, w połączeniu z wysmakowaniem, innowacyjnością i artyzmem - wartościami fundamentalnymi dla marki Lancia. To właśnie motyw „dwoistego ducha" związku Lancii i Chryslera jest motorem koncepcji wystroju przestrzeni wystawowej, wprawiając w ruch różnorodne kształty i sposoby ekspresji. W tym inspirującym miejscu ujrzeć można jedną z najbogatszych propozycji modelowych w skali międzynarodowej - od Lancii Ypsilon segmentu B, poprzez Lancię Delta (klasa średnia), flagową Lancię Thema i obszerny MPV Lancia Voyager - aż po uwodzicielską Lancię Flavia - kabriolet segmentu D. Gwiazdami ekspozycji są samochody Lancia Ypsilon S MOMODESIGN i Lancia Delta S by MOMODESIGN - nowe serie specjalne, powstałe ze wznowienia współpracy marek, które swą światową renomę zawdzięczają wkładowi w rozwój włoskiego wzornictwa przemysłowego. Ta niezwykła symbioza pozwala zespolić elegancki, wyrafinowany styl Lancii z technologiczno-sportowym zacięciem legendarnej, mediolańskiej marki. I Lancia i MOMODESIGN zdołały stworzyć wysoce indywidualny, własny język, dzięki czemu ich projekty są bezbłędnie rozpoznawalne. Przykładem wspaniałego włoskiego designu są ekskluzywne przedmioty i akcesoria MOMODESIGN Centro Stile: od kasków, zegarków i okularów - aż do obuwia, stylowych toreb podróżnych czy walizek. Unikalność tych produktów modowych porównywalna być może jedynie z „kreacjami" Lancii: dwa modele samochodów o przebojowym charakterze w interpretacji Centrum Stylistycznego MOMODESIGN zgodnie z ich współczesnym stylem high-tech, cenionym również przez młodszą wiekowo klientelę. Jako ekspresja najlepszego włoskiego stylu, Lancia Ypsilon S MOMODESIGN i Delta S by MOMODESIGN grają barwnymi kontrastami i akcentują precyzję każdego detalu wnętrz i dynamicznej osobowości. Ich wspólną cechą jest nieodparty powab, jakim w parze ze nowatorstwem i sportową orientacją wyróżniała się zawsze marka Lancia. Na ekspozycji prezentowana jest napędzana 190-konnym silnikiem TwinTurbo MultiJet 1,9 Lancia Delta S by MOMODESIGN w nowej, dwutonowej szacie kolorystycznej Anthracite Grey z czarnym dachem Eclipse Black. Samochód ten osiąga prędkość maksymalną 222 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie zaledwie 7,9 sekundy. Tuż obok podziwiać można Lancię Ypsilon S MOMODESIGN napędzaną 69-konnym silnikiem Fire EVO II o pojemności 1,2 litra w ekskluzywnej, dwubarwnej kolorystyce Zaffiro Blue/Matt Black. Nie jest to bynajmniej koniec nowości od Lancii Ypsilon. Międzynarodowy Salon Samochodowy 2013 w Genewie jest sceną światowej premiery nowej serii specjalnej Elefantino, adresowanej do młodej i dynamicznej klienteli. Urokliwy Elefantino jest symbolem lojalności i czaru nieodłącznie związanego z marką Lancia. Już w roku 1953 Gianni Lancia, syn założyciela firmy Vincenzo Lancii wybrał „słoniątko" jako motyw plakietki dla tworzonego wówczas teamu wyścigowego Lancii. W latach 1997-2003 sprzedaż oznaczonej tym symbolem (w wariantach Blue, Red i Blues) nowej Lancii Y osiągnęła ponad 320.000 sztuk, stanowiąc 45% całości sprzedaży tego modelu. Elefantino powraca dzisiaj jako motyw dostępnego także i dla młodszej grupy nabywców nowego modelu 5-drzwiowej Lancii Ypsilon, który wyróżnia się nie tylko linią karoserii, ale także unikalnym charakterem. Warta zainteresowania jest także wprowadzona na rynek w styczniu 2013 wersja Ypsilon Ecochic Methane, łącząca ekonomikę i ekologiczne walory paliwa metanowego z żywymi osiągami i frajdą za kierownicą dzięki 80-konnemu silnikowi 0.9 TwinAir Turbo. Elefantino, MOMODESIGN i Ecochic: nowe wersje modowego samochodu miejskiego i fragment „urbanistycznej metamorfozy" 2013, czyli koncepcji kreatywnej kampanii informacyjnej dla nowej Lancii w TV, stacjach radiowych, prasie oraz Internecie. Lancia Ypsion w promieniach światła na drodze i niezwykłe wątki fantastycznych, urokliwych postaci pojawiających się na granicy snów i rzeczywistości w nowoczesnym, miejskim kontekście. Sceny być może surrealistyczne - lecz w świecie Lancii wszystko jest przecież możliwe. Poczesne miejsce na stoisku Lancii w Genewie zajmują Voyager, Flavia i Thema - trzy pierwsze modele powstałe z aliansu pomiędzy nową Lancią a nowym Chryslerem. Alians ten perfekcyjnie wyraża wartości wyznawane przez te dwie słynne marki, które już dziś zlały się w jedno za sprawą swej elegancji, innowacyjności, stuletniej historii i dążenia do przyszłej doskonałości. Lancia Voyager to tradycyjny już „benchmark", czyli punkt odniesienia w segmencie pełnowymiarowych MPV i największa prawdopodobnie przestrzeń dla wspólnego podróżowania. Pokazywany w nowym kolorze nadwozia „Maximum Steel Metallic" Voyager napędzany jest nowym 2,8-litrowym turbodieslem common rail o mocy 178 KM (131 kW). W tandemie z sześciostopniową automatyczną skrzynią przekładniową silnik ten pozwala osiągnąć prędkość maksymalną 193 km/h i przyspieszenie 0-100 km/h w czasie 11,5 sekundy. W homologacyjnym cyklu mieszanym zużycie paliwa wynosi 7,9 l/100 km, a emisja CO2 do atmosfery - 207 g/km. Kolejnym eksponatem wystawowym w Genewie jest Lancia Flavia, kwintesencja frajdy jazdy „z wiatrem we włosach" w pełnym komforcie dla czterech osób. Wyposażona w wypróbowany, 2,4-litrowy silnik benzynowy o mocy 170 KM i automatyczną skrzynię sześciostopniową Lancia Flavia to idealna oferta dla klienteli poszukującej zalet samochodu typu coupé w połączeniu z atrakcyjnością przeżyć jakie dostarczyć może tylko prawdziwy kabriolet. Tuż obok Flavii znajduje się Lancia Thema Platinum w unikalnym kolorze z „Granite Crystal". Jest to pierwszy globalny flagowiec marki, który łączy doświadczenie konstrukcyjne i funkcjonalne marki Chrysler, z luksusem skórzanego wystroju wnętrza, poczuciem dostojności wspaniałych Lancii oraz dbałością o detale, a więc tym, co najlepsze w koncepcji „Made in Italy". W ramach nowej kampanii Lancii 2013 i koncepcji kreatywnej „urbanistycznej metamorfozy" spod ręki agencji Armando Testa na telebimie wyświetlane będą spoty reklamowe. Odwiedzając stoisko Lancii będzie można również obejrzeć designerskie akcesoria MOMODESIGN. Lecz to znów nie wszystko. Przy pomocy rozprowadzanych wśród gości materiałów ilustracyjnych oraz dedykowanych publikacji promowane będą także produkty specjalizującej się w rynku motoryzacyjnym firmy finansowej FGA Capital. Jest ona obecna na wszystkich większych rynkach Europy (w Szwajcarii Fidis Finance) z misją wspierania sprzedaży pojazdów produkcji Fiat Group Automobiles i oferuje szereg innowacyjnych produktów i usług finansowych adresowanych do sieci dealerskiej oraz klientów indywidualnych i flotowych. Z okazji tegorocznego Salonu Samochodowego w Genewie Lancia zaprezentuje nową wersję aplikacji „Lancia Everywhere"(obsługa klienta) na iPada, stworzoną we współpracy z firmami Seac02 i Angelini Design. Pobrana już ponad 20.000 razy przez użytkowników smartfonów aplikacja dostępna będzie teraz także dla tabletów w odnowionej formie, jeszcze bardziej eleganckiej i efektownej - w typowym dla Lancii stylu. Jako najważniejszy wielojęzyczny projekt Fiat Group, nowa aplikacja „Lancia Everywhere" wyróżnia się zaawansowanymi funkcjami zwiększającymi prędkość oraz dynamikę użytkowania i przeglądania. Z tej samej okazji portal internetowy „Lancia TrendVisions" przygotował aplikację „Lancia Everywhere Tablet" w wersji na iPada. Wygląd strony otrzymał format interaktywnej tablicy („moodboard"), aby umożliwić przeglądanie siedmiu kategorii nowości w sposób interaktywny. Znaczną popularność zdobył m.in. trwający od października 2012 do października 2013 konkurs Up&More, w którym co miesiąc wygrywać można atrakcyjne nagrody designerskie i modowe. Na liście zrejestrowanych uczestników znajduje się już ponad dwa tysiące osób.

thumb.detail.php?src=PL%2FSYSTEM_ARCHIVE%2F2012%2FLANCIA%2FMODELLI_ATTUALI%2FFlavia%2F120917_L_Parigi_Flavia_01.jpg&wmax=1280&hmax=1280&quality=80&bgcol=FFFFFF&type=2&sid=5cc28f20820afb3a4c5233b3b8c3c965

 

źródło: Fiat Auto Poland

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×