Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 
Mateusz321

Jaki kupić kabel diagnostyczny do Opla Astry G (2). ?

18 postów w tym temacie

Witam.

 

Mam parę pytań odnośnie kabli diagnostycznych oraz oprogramowania.

 

Szukam kabla diagnostycznego do Opla Astry G (2).

Szukam czegoś do odczytu kodów błędu. Jakiego oprogramowania użyć?

Czy taki kabel będzie pasował do innym modeli Opla,

znalazłem takiOpel - Interfejs tester diagnostyczny do samochodów osobowych marki Opel. -

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A ten kabelek co podałem w linku starczy mi na potrzeby "domowe" nie wrzucajcie mi tu kabli o niebotycznych cenach, ale tez nie chciałbym kabla za grosze który nic nie zrobię. Najbardziej zależy na odczytaniu kodu błedu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Chiński Op-com kosztuje 1/3 tego kabelka co zaproponowałeś... do tego ma pełną gamę możliwości, jeśli brany z for oplowskich - menu po polsku itd...

 

Pierwszy z brzegu: http://www.ebay.com/itm/USB-Diagnostic-Cable-Auto-OBD2-Interface-OP-com-Scanner-Scan-Tool-For-Opel-DH-/251535449686?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a90ae5e56

Edytowane przez Nomad

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A co jest nie tak z tym co podałem oprócz ceny? Pytam z ciekawości.

 

O co chodzi dokładnie z tymi wszystkimi OP-COM, TECH2 OBDII itp

 

Chiński Op-com kosztuje 1/3 tego kabelka co zaproponowałeś... do tego ma pełną gamę możliwości, jeśli brany z for oplowskich - menu po polsku itd...

 

Pierwszy z brzegu: USB Diagnostic Cable Auto OBD2 Interface Op com Scanner Scan Tool for Opel DH | eBay

 

 

Właśnie wolałbym coś z polskim menu.

Edytowane przez Nomad
scalanie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
A co jest nie tak z tym co podałem oprócz ceny? Pytam z ciekawości.

Jest "uniwersalny", a znając specyfikę opla śmiem Twierdzić że zbyt wiele rzeczy się nim nie da zrobić... owszem błędy odczytasz (niekoniecznie wszystkie) i w sumie na tym koniec.

 

O co chodzi dokładnie z tymi wszystkimi OP-COM, TECH2 OBDII itp

TECH2 - fabryczny (GM) komputer diagnostyczny używany w ASO i u specjalistycznych mechaników, koszt oryginału - kilkanaście tysięcy, chińska kopia - ok 2tys.

OBDII - rodzaj złącza oraz protokołu komunikacyjnego.

ELM - najprostszy interfejs, podstawową wersję da się zrobić już za kilka/kilkanaście zł... bardzo ograniczona użyteczność.

 

OP-COM - dedykowany interfejs diagnostyczny "amatorski", jednak dający bardzo duże możliwości (łącznie z programowaniem modułów i podglądem parametrów na żywo)

 

Właśnie wolałbym coś z polskim menu.

To napisałęm Ci - szukaj po polskich forach Opla... albo pisz do sprzedawców. Polski nie jest problemem... tylko dobrze żeby był razem z kablem wtedy jest pewność kompatybilności wersji.

Edytowane przez Nomad

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak... TECH 2 to cały komputer diagnostyczny GM z kartą pamięci z softem do odpowiedniej marki... za działającego chińskiego klona trzeba dać minimum 1500zł.

Te z linków mają nazwę po to żeby się lepiej sprzedawały.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
A jak sprawa wygląda z Polski VAG OBDII z oprogramowanie 4.9?

 

A czy Opel to VAG ?? Podpowiem Ci że nie...

 

Widzę że na siłę szukasz czegoś innego mimo że jasno napisałem co jest polecane i sprawdzone a przy tym w sensowych pieniądzach...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że VAG nie do Opla nie szukam nic na siłę... Jakby to powiedzieć chce znać opinię i informacje na temat interfejsów diagnostycznych z ciekawości ostatnio instalowałem oprogramowanie do VAG i miałem ciekawą dyskusję na temat interfejsów i ich możliwości.:icon_mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

pamiętajmy, że jeżeli decydujemy się na kupno testera diagnostycznego to musi on posiadać papiery legalności. Ostatnio na śląsku zatrzymali takiego jednego co 50 nieświadomych osób "uszczęśliwił" takim urządzeniem bez legalizacji, i teraz i on i oni będą musieli się spowiadać.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×