Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 
Vert

Jak zarejestrować sprowadzone auto bez tablic

5 postów w tym temacie

Witam wszystkich forumowiczów. icon_smile.gif

Chcę kupić Alfę Romeo 146 sprowadzoną do Polski pół roku temu. Auto stoi bez tablic w Innym mieście. I tu moje pytania do bardziej doświadczonych kierowców. Jak zarejestrować samochód bez tablic, jakie są etapy rejestracji takiego samochodu i jakie są całkowite koszta takiej zabawy?

 

Dodam że Alfa jest z 1998 roku, ma silnik 1998cm^3 i autko przyjechało do Polski na lawecie.

To chyba tyle potrzebnych informacji, jak coś jeszcze trzeba to dopiszę icon_biggrin.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Piszesz umowę z właścicielem najlepiej na dzień przed pójściem do Urzędu Celnego/Agencji Celnej.

Tłumaczysz dokumenty u Tłumacza przysięgłego.

Idziesz najlepiej do Agencji Celnej, oni załatwią wszystko za Ciebie.

Płacisz 3% wartości samochodu Akcyzy.

Później wypisujesz VAT-24 w Skarbówce, idziesz do Urzędu Miasta, wpłacasz 160zł i znowu idziesz do Skarbówki z drukiem VAT-24 i potwierdzeniem wpłaty.

Potem już dalej Wydział Komunikacji, Przegląd, Ubezpieczenie i Gotowe ;)

Edytowane przez MaRRcin929

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Piszesz umowę z właścicielem najlepiej na dzień przed pójściem do Urzędu Celnego/Agencji Celnej.

Tłumaczysz dokumenty u Tłumacza przysięgłego.

Idziesz najlepiej do Agencji Celnej, oni załatwią wszystko za Ciebie.

Płacisz 3% wartości samochodu Akcyzy.

Później wypisujesz VAT-24 w Skarbówce, idziesz do Urzędu Miasta, wpłacasz 160zł i znowu idziesz do Skarbówki z drukiem VAT-24 i potwierdzeniem wpłaty.

Potem już dalej Wydział Komunikacji, Przegląd, Ubezpieczenie i Gotowe ;)

 

Zapomniałes o pierwszym przeglądzie. Jeżeli nie ma ubezpieczonych blach niemieckich to z wydziału komunikacji pobierasz czerwone tablice za parę złoty jedziesz do przeglądu i wracasz. Taki nowy sposób na wyłudzenie paru złoty.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No pisząc Przegląd to chodziło mi właśnie o Pierwszy Przegląd ;) hmm czyli obecnie nie można sobie załatwić przeglądu (tak przykładowo, dojeżdżając na lawecie) wczesniej i bez próbnych blach ?

Edytowane przez MaRRcin929

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz


×