Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

 

Zastanawiam się nad zakupem Citroena Saxo 1.1 (44kW) z 1997 roku.

Przed zakupem udałem się jednak do mechanika, żeby samochód "sprawdził" i wskazał co jest do zrobienia.

Po badaniu kontrolnym, wycenił mi obligatoryjny remont (części + robocizna) na ok. 1300-1400 zł:

 

 

Ustawienie zbieżności - 100 zł

Tylne tuleje + wahacze -> 300 zł

Hamulec przód (uruchomienie) - 150 zł

Amortyzatory tył - 270 zł

Olej + filtry - 280 zł

Zrobienie zamka - 200 - 250 zł (nie otwierają się przednie drzwi od strony kierowcy)

 

 

Prosiłbym Was o ocenę protokołu badania pojazdu - czy remont tylnego zawieszenia jest potrzebny? Czy ustawienie zbieżności jest potrzebne?

Jak oceniacie stan techniczny?

 

 

Wiadomo, że auto ma swoje lata, ale ma mi głównie służyć do jazdy do pracy, na uczelnię + okazjonalnie po "regionie".

 

 

Tutaj badanie techniczne:

c5bbd1ef0b6d0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×