• Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 
rooney0080

Audi A4 tuning

8 postów w tym temacie

Witam

Mam problem z obniżeniem mojego audi a4 model Quattro, beznyna 2.6 V6 z 95r.

 

Kupiłem go ok 4 miesięcy temu. Autko było obniżone, na sprężynach sportowych.

 

Było troszkę rzeczy do zrobienia, klocki, tarcze, wahacze, końcówki drążków...

 

i właśnie sprężyny... tylne okazały się być pęknięte, wymienili mi na zwykłe, gdyż nie mogli w serwisie namierzyć sportowych.

 

Wiadomo jak to wyglądało, tył podniesiony, przód obniżony.. sugerowali mi podnieść przód.

 

Ja jednak jestem uparty ,kupiłem go w takiej wersji i to mi się w nim bardzo podobało, obniżenie:)

 

Poszukałem więc firmy sprzedającej takie sprężyny do tego modelu ( co było niełatwe), no i znalazłem Auto Teile Logistic, mają modele do praktycznie każdego Audi

 

Pierwsza dostawa i... nie pasują

Druga dostawa i... również nie pasują, minimalnie ale nie da się zamontować.

 

Załamka, twierdzą iż musi pasować do tego modelu, ale nie chce i kropka. Oddali więc pieniądze...

 

 

I teraz pytanie ... skąd wziąć Sprężyny obniżające do mojego modelu? Może znacie inne firmy , które będą mieć takie ?

 

 

Kolejny problem to obniżony przód..nie wiem w czym dokładnie rzecz ale przy każdej nierówności koła obijają się o nadkola (blache) mocno już ją pokiereszowały i powyginały , a bieżniki są już przez to mocno starte i poharatane :-/ Boje się , że w końcu mi przebiją opony.. Felgi 17stki...opony szerokie..

 

CO może byś tego przyczyną? Serwis twierdzi że pierwotne sprężyny są za krótkie i ktoś je włożył " na siłę"/

 

Prosze o porady i sugestie bo męcze się z tym od miesięcy...

 

 

PS. Mile widziane także sugestie jak można takie auto wzmocnić, jest 150 Km, ale moc nie oszołamia...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mile widziane także sugestie jak można takie auto wzmocnić, jest 150 Km, ale moc nie oszołamia...

 

Chcesz drastycznie zwiększyc moc ?? jesli masz kase to dołóż drugie tyle co dales za auto skuj slinik a puzniej go z chipuj. :looka:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Mile widziane także sugestie jak można takie auto wzmocnić, jest 150 Km, ale moc nie oszołamia...

 

Chcesz drastycznie zwiększyc moc ?? jesli masz kase to dołóż drugie tyle co dales za auto skuj slinik a później go z chipuj. :looka:

 

 

nie drastycznie...max 30km , jakies sugestie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Kelvin, czipowanie wolnossącej benzyny ??? Wyciągnie max 10-15KM

 

rooney0080, Odłóż ze 3-4 tys i pojedź do EL-TEC - zrobią Ci dolot i wydech konkretnie policzony pod to auto i sprawdzony na hamowni...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Kelvin, czipowanie wolnossącej benzyny ??? Wyciągnie max 10-15KM

 

rooney0080, Odłóż ze 3-4 tys i pojedź do EL-TEC - zrobią Ci dolot i wydech konkretnie policzony pod to auto i sprawdzony na hamowni...

 

Dzięki za radę, jaka przypuszczalna zwiększona moc by to była ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No i masz kolego typowy problem jakim jest gleba w quattro. Ciężko znaleźć, a jeśli znajdziesz, to sporo zapłacisz. Jeśli chodzi o obcierki, to albo sztywniejsze zawieszenie, albo ranty do rozklepania (ewentualnie niektóre warsztaty tuningowe mają maszynkę do zaginania rantów). Co do mocy, to proponuję kupić lepszy motor, a swój sprzedać.

 

Powodzenia w pracach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś taki dylemat jak Ty...

Niestety wolnossąca benzyna to nie jest dobry materiał na tuning :mur:

Po kilku miesiącach dumania sprzedałem samochód ;)

Wymiana silnika, to na prawdę skomplikowana sprawa.

Szczególnie, że to nie maluch czy duży fiat.

Sam silnik to nie wszystko.

Skrzynia biegów, komputer sterujący, wiązki i dzisiątki różnych, mniejszych i większych przeróbek :zalamany:

No chyba, że masz czas, duży garaż, umiejętności no i oczywiście kasę na taki swap :D

 

Co do chip'a, to za dodatkowe 10 KM na prawdę nie opłaca się dać 1000 zł (bo tyle to orientacyjnie kosztuje).

Dolot, kolektor, wydech... Przerost formy nad treścią.

Jak będziesz miał seryjnie 300 KM, to możesz się w takie cuda bawić.

Lepiej odłożyć kasę, którą byś na to przeznaczył (a będzie to sporo grosza) i dołożyć do mocniejszej fury :ok:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!


Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


Zaloguj się teraz