Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'zmiana' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 31 wyników

  1. Witam, posiadam od kilku lat Baleno 97r Sedan z silnikiem 1.6, 16V 101KM i jestem drugim właścicielem autka który ma przebieg aktualnie 180tys km. Z dwa lata temu w trasie do Niemiec zepsuła mi się skrzynia biegów, a dokładnie piąty bieg (po prostu nie działał, coś chropotało, trukotało) więc pojechałem do mechanika który wyjął coś tam z piątego biegu i teraz po totalnie nic nie ma (pustka na piątce). Do dnia dzisiejszego do naprawy/wymiany doszły przewody hamulcowe oraz wlew paliwa który koroduje całkiem ostro, no i system ABS który się pali cały czas. No i tutaj moje pytanie. Mam odłożone 5000 zł, warto naprawiać to auto ?? Czy sprzedać go może chociażby na części i jakieś inne zakupić ? Osobiście przywiązałem się do autka bo jest moim pierwszym ;p. Nie wiem ile naprawy takie kosztują, znam tylko cenę skrzyni biegów + wymiana to ok. 1000 zł. Pozdrawiam i dziękuje za odp
  2. Witam, bardzo bym prosił o zmiane koloru felg na kremowy, jasno niebieski, pomarańczowy. Z góry serdecznie dziękuje Kolejna sprawa to w jakim programie wykonać takie zdjęcie z normalnego ?? http://s6.ifotos.pl/img/xxxxjpg_xwnsssx.jpg
  3. Nocna zmiana Audi w Le Mans - Wypadek Loc’a Duval’a położył się cieniem na cały dzień treningowy - Audi R18 e-tron quattro #1 zostanie odbudowane i weźmie udział w wyścigu - Z powodu wielu wypadków, pierwszą sesję kwalifikacyjną zakończono przed czasem Ingolstadt/Le Mans, 12 czerwca 2014r. Liczne wypadki i często pojawiające się czerwone flagi zakłóciły przebieg pierwszego dnia treningowego w Le Mans. Po skróconych pierwszych kwalifikacjach, bolidy Audi Sport Team Joest zajmują piątą i szóstą pozycję startową. Z powodu wypadku podczas wolnego treningu, trzecie Audi R18 e-tron quattro nie mogło wystartować w pierwszej sesji kwalifikacyjnej. Zwycięzca sprzed roku Loïc Duval, wchodząc w zakręty Porsche’a przy prędkości ponad 270 km/h, stracił kontrolę nad swoim Audi R18 e-tron quattro i z dużą siłą uderzył w bariery okalające tor. Na szczęście, pomijając zadrapania, kierowca Audi nie ucierpiał. „Wypadek wyglądał na poważny“ - powiedział Chris Reinke, kierownik ds. LMP w Audi Sport. „Fakt, że Loïc prawie bez obrażeń wyszedł z tak potężnego uderzenia, potwierdza skuteczność koncepcji bezpieczeństwa Audi R18 i prototypów przygotowanych na Le Mans. Biorąc pod uwagę całą sytuację, czujemy ulgę, że zawodnikowi nic się nie stało.“ Audi Sport Team Joest już w środę wieczorem rozpoczął w swoim boksie montaż nowego samochodu, przygotowując go do startu w drugiej sesji kwalifikacyjnej. Zamiast Loïca Duvala, który noc spędził na obserwacji w szpitalu, za sterami bolidu Audi siądzie Marc Gené. Hiszpan od roku 2011 jest członkiem drużyny Audi startującej w Le Mans i odbył kilka jazd testowych nowym Audi R18 e-tron quattro, choć pierwotnie miał startować w aucie LMP2 zespołu JOTA. Kierowcy samochodu z numerem startowym „1“, by zakwalifikować się do głównego wyścigu, muszą jeszcze zaliczyć obowiązkową jazdę nocą, która zostanie rozegrana w czwartkowy wieczór. To samo tyczy także wielu innych startujących w Le Mans samochodów, ponieważ pierwszą rundę kwalifikacji, z racji wielu wypadków, zakończono przed czasem. Ostatecznie zamiast planowanych dwóch godzin, do dyspozycji zespołów było zaledwie 50 minut. „Z tego powodu czasy „wykręcone” dziś wieczorem na poszczególnych okrążeniach nie są miarodajne“ – objaśniał wczoraj szef Audi Motorsport, dr Wolfgang Ullrich. „Marcel (Fässler) podczas wolnego treningu pojechał z czasem o dwie sekundy gorszym niż czas z sesji kwalifikacyjnej. Nasze samochody nie są jeszcze optymalnie dostrojone, a mogą więcej, co pokazaliśmy dziś, w tych wyjątkowych okolicznościach. Kolejność startowa na pewno zmieni się jeszcze jutro. Najważniejsze jest jednak to, że jak na razie Loïc (Duval) dobrze się czuje i w czwartek będzie mógł świętować swoje trzydzieste drugie urodziny.“ Pozycje startowe podczas 82. edycji 24-godzinnego wyścigu w Le Mans zostaną ustalone ostatecznie dziś wieczorem, w godzinach 19.00 – 21.00 i 22.00 – 24.00. Wyniki pierwszej sesji kwalifikacyjnej 1. Bernhard/Hartley/Webber (Porsche) 3.23,157 min. 2. Dumas/Jani/Lieb (Porsche) 3.23,928 min. 3. Nakajima/Sarrazin/Wurz (Toyota) 3.25,313 min. 4. Buemi/Davidson/Lapierre (Toyota) 3.25,410 min. 5. Fässler/Lotterer/Tréluyer (Audi R18 e-tron quattro) 3.26,388 min. 6. Albuquerque/Bonanomi/Jarvis (Audi R18 e-tron quattro) 3.26,445 min. 7. Belicchi/Kraihamer/Leimer (Rebellion-Toyota) 3.33,117 min. 8. Beche/Heidfeld/Prost (Rebellion-Toyota) 3.34,922 min. 9. Canal/Pla/Rusinov (Morgan-Nissan) 3.38,843 min. 10. Chatin/Panciatici/Webb (Alpine-Nissan) 3.39,490 min. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Witajcie, Przepraszam z góry - jeżeli temat nie w tym dziale co trzeba zamieściłem, proszę o wyrozumiałość. Mam Nikona D50 i szukam teraz jego zamiennika (stary zostawiam w firmie, a potrzebuję czegoś na wakacje i do robienia zdjęć nieruchomości). Ważnym kryterium dla mnie jest kompatybilność obiektywów - chciałby aby w pełni działały z nowym body (włącznie z regulacją ostrości w trybie automatu). Obiektywy jakie posiadam to: - Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm ED; - Nikon DX SWM ED 55-200mm; - Sigma 10-20mm EX; Wypatrzyłem Nikona D3100 - czy do niego pasowałyby te obiektywy, tj. czy będą w pełni kompatybilne? Jeżeli nie to do jakiego z obecnie produkowanych pasują? Nie chcę wydawać dużo pieniędzy na body, chciałbym zachować jakość zdjęć D50, bo to jest dla mnie wystarczające. Z góry dziękuję Wam za porady
  5. Witam, mam takie pytanie, mam kie cerato r.2005; i mam światła w lampach z przodu które świeca na żółto i są to zwykłe żarówki czy można bez problemu zmienić je na ledy ? czy nic się nie stanie jeśli je zmienie czy trzeba do tego coś dodatkowo dokupić jakiś transformator albo coś ? dodatkowo jeśli nie jest to problem aby zmienić jakie konkretnie potrzebuje ledy.
  6. Witam, Ostatnimi czasu w moim vito 110 2.3 td rozsypały się ślizgi rozrządu co unieruchomiło silnik. Mechanik wymienił cały rozrząd, wymienił również kółko napędowe pompy wtryskowej. Samochód jeździ bez problemu, spalanie nawet minimalnie spadło, jednak klekotanie motoru (szczególnie na wyższych obrotach) jest zupełnie inne niż było, na pewno chodzi głośniej, dodatkowo na wyższych obrotach pojawia się taki specyficzny metaliczny dźwięk. Mechanik twierdzi, że to wszystko przez to, że zmienił kąt pompy. Zmienił go, ponieważ przed zmianą nie mógł odpalić auta. Twierdzi również, że to nic groźnego dla silnika i jest wszystko ok. I tutaj pojawia się moje pytanie - czy na pewno nie mam się o co martwić?
  7. więcej -> Zmiana nazwy stowarzyszenia dealerów Fiata | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. Zajmujemy się przyciemnianiem szyb samochodowych oraz zmianą koloru auta za pomocą folii. Telefon: 600 436 992 zapraszamy
  9. [h=1]Przyczepa kempingowa Tutorial 4 - zmiana pasa ruchu z przyczepą - University Drive[/h]
  10. Witam. czy istnieje możliwość założenia do w124 2.0 diesel automat skrzyni od 2,5 lub 3.0?
  11. Zmianana stanowisku dyrektora tyskiego zakładu Fiata w Polsce. FiatAuto Poland S.A. informuje, że z dniem 21.09.2012 r. mgrinż. Zdzisław Arlet,dyrektor Zakładu w Tychach, kończy pracę w Fiat Auto Poland iprzechodzi na emeryturę. Stanowisko dyrektora Zakładu w Tychachobejmuje inż.Antoni Greń. Mgrinż.Zdzisław Arletrozpoczął pracę w 1972 roku w Fabryce Samochodów Małolitrażowychw Bielsku-Białej, a od 1992 roku w Fiat Auto Poland. W ciąguminionych 40 lat zajmował kierownicze stanowiska na różnychwydziałach produkcyjnych w bielskiej i tyskiej fabryce Fiata. W 1994r. został dyrektorem Zakładu Karoserii Fiat Auto Poland S.A. wBielsku-Białej, a od 1999 r. dyrektorem Zakładu w Tychach. W 2002r. otrzymał nominację na członka zarządu Fiat AutoPoland S.A. PanZdzisław Arlet jest laureatem wielu odznaczeń państwowych oraznagród i wyróżnień przyznanych przez organizacje naukowe,środowiskowe i opiniotwórcze, w dowód uznania za osiągnięterezultaty w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa oraz wdrażanienowoczesnych metod i narzędzi w procesie produkcyjnym. Dziękistosowanym metodom tyski zakład Fiata dołączył do prestiżowegogrona przedsiębiorstw World Class Manufacturing, tj. posiadającychi stosujących najlepsze i najskuteczniejsze metody i narzędziazarządzania systemem produkcyjnym w skali światowej. Podprzywództwem dyrektora Zdzisława Arleta Fiat AutoPoland zyskał miano największego w Polsce producenta samochodów iczołowego ich eksportera. W dwudziestoletniej działalności firmyFiat Auto Poland wyprodukowano w zakładzie 6,5 miliona samochodów,z czego 5 milionów na eksport. W ciągu ostatnichkilku lat w tyskim zakładzie uruchomiono produkcję kilku nowychmodeli samochodów, jak Fiat 500, Abarth 500, Lancia Ypsilon, czyForda Ka. Zarządzany przez dyrektora Arleta zakład jest jedynym naświecie, gdzie produkuje się jednocześnie dwa modele samochodów,posiadające prestiżowe tytuły Car of The Year ( Fiat Panda – Car of the Year 2004 i Fiat 500 – Car of the Year 2008). Zarządi Rada Nadzorcza Fiat Auto Poland S.A. dziękuje panu ZdzisławowiArletowi za 40 lat profesjonalnej pracy i osiągnięte rezultaty narzecz rozwoju przemysłu motoryzacyjnego w Polsce, życzącpowodzenia w dalszym życiu osobistym. Inż.Antoni Greńukończył studia wyższe na Politechnice Łódzkiej - filia wBielsku-Białej - na wydziale mechanicznym, specjalność samochody iciągniki. Rozpoczął pracę w Fabryce Samochodów Małolitrażowychw 1974 w Zakładzie Mechaniki, obejmując stopniowo kierowniczestanowiska, najpierw na wydziale obróbki kół zębatych i montażu,a następnie w służbie jakości, gdzie koordynował obszar jakościw siedmiu zakładach produkcyjnych Fiat Auto Poland (Bielsko-Biała,Częstochowa, Twardogóra, Czechowice-Dziedzice, Wapienica, Ustroń,Skoczów). W1997roku wyjechał do Włoch i w Fiat Auto w Zakładzie MirafioriMeccanica zarządzał koordynacją prac w Służbie Jakości. W 1999roku powrócił do Fiat Auto Poland i objąłkierownictwo Służby Jakości Fiat Auto Poland Tychy. Następnie w2004 ponownie wyjechał do Włoch, gdzie pracował w centralnejsłużbie jakości w obszarze Manufacturing Fiat Auto w Turynie,potem w zakładzie w Melfi. Od 2007, po powrocie do Polski, kierowałobszarem jakości w Zakładzie Tychy, a od 2012 jest kierownikiemprodukcji i logistyki. Inż.Antoni Greńjest żonaty i ma dwóch synów. Źródło: Fiat Auto Poland
  12. W nocy z czwartku na piątek (ten tydzień) forum będzie niedostępne. Będziemy wprowadzać zmiany w silniku na nowy firmy vBulletin, bardziej efektywny. Za utrudnienia przepraszamy, ale ma ten zabieg podnieść jakoś forum i pchnąć nasz serwis w nową erę. Temat podklejam, w przypadku błędów na nowym silniku proszę wpisujcie tutaj je.
  13. Chcę zmienić nick więc daje ankietę czy się inni zgadzają ;]
  14. reklama - myjnia samochodowa smieszne Zmiana na lepszy model
  15. Zmiana Koloru Auta - Porsche Cayenne [Carbon 3M] <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=M_Yvqfkugck&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=M_Yvqfkugck&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  16. Od 1 stycznia 2010 roku zmienia się cena dobowej karty opłat. http://www.trans.info/message/view/6120.html
  17. Od dzisiaj Michał zmienia działy, które moderuje - obejmuje INNE zamiast MC
  18. golfo- coś xD

    zmiana nazwy tematu na prosbe autora - VnD
  19. Odholowanie auta - zmiana http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/uwaga-zmiana-w-przepisach,1320369,415 Jak oceniacie tą poprawkę
  20. http://pl.youtube.com/watch?v=jAPTAVxF5bU&feature=related Przyda się niedoświadczonym
  21. Witam czy ktos może mi napisać jaka jest różnica techniczna sprintka 310 a 312 Czy jest to tylko zmiana oprogramowania[/b]
  22. Zmiana ograniczyły się tylko do stylistyki. Silnik został nie ruszony. http://www.autokrata.pl/ogien/5247/fabryczny_tuning_chevroleta_aveo/
  23. Zmiana akcyzy od 2009 http://biznes.onet.pl/0,1865902,wiadomosci.html Co o tym sądzisz [you:b68906778d]
  24. Zmiana silnika w FSO 125p z 1986 roku na silnik z poloneza 1.6 z roku 1997/1998. Jakie zmiany trzeba dokonać by wsadzić ten silnik do FSO 125p.
×