Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'zespołu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 12 wyników

  1. Citroën Racing, kontynuując nabór zawodników do udziału w WTCC - Wyścigowych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych - ogłosił przyjęcie Yvana Mullera. Od sezonu 2014 ten francuski kierowca, trzykrotny Mistrz Świata, startować będzie Citroënem C-Elysée WTCC. Yvan Muller cieszy się szczególną pozycją wśród zawodników WTCC: jest trzykrotnym zdobywcą tytułu mistrzowskiego (w latach 2008, 2010 i 2011) i posiadaczem wielu rekordów tej serii wyścigowej w zakresie liczby zwycięstw, liczby punktów, zdobytych pole positions i okrążeń przejechanych w roli lidera. W sezonie 2013 pochodzący z Alzacji sportowiec potwierdza swoją klasę, prowadzi z dużą przewagą w klasyfikacji kierowców i ma szansę zdobyć swoje czwarte mistrzostwo świata już w najbliższej rundzie, która odbędzie się w dniach 7-8 września br. w Sonomie (USA). Dzięki swoim cechom takim jak szybkość, regularność i inteligencja w taktyce rywalizacji, Muller stanowi doskonały nabytek dla zespołu Citroën Racing, formującego skład zawodników na sezon 2014. „Od kiedy angażujemy się w sport samochodowy, czy to Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC), czy wytrzymałościowe rajdy terenowe, zawsze staramy się ściągać do siebie najlepszych kierowców” – przypomina Yves Matton, Dyrektor Citroën Racing.- „W naszym nowym przedsięwzięciu stawiamy sobie ambitne cele. Zasilenie zespołu kierowcą tak doświadczonym z pewnością pomoże nam w ich osiągnięciu. W tym sezonie Yvan pokazuje, że jest u szczytu swoich możliwości, a jego pragnienie kolejnych zwycięstw nie zostało jeszcze zaspokojone. Ponadto, będzie on idealnym partnerem zespołowym dla Sébastiena Loeba. Obydwaj pochodzą z tego samego regionu, znają się od dawna i darzą wzajemnym szacunkiem, co zapewni nam naturalną spójność zespołu”. 2 Yvan Muller, który do tej pory startował w seriach wyścigów samochodów turystycznych dla czterech producentów, do swego nowego zadania podchodzi podchodzi z motywacją i entuzjazmem: „Starty w barwach zespołu Citroën Racing od sezonu 2014 będą dla mnie wielkim zaszczytem. Jestem kierowcą wyścigowym, ale pasjonują mnie rajdy samochodowe, toteż zawsze z zainteresowaniem śledziłem rywalizację w WRC i byłem świadkiem zwycięskich lat Citroëna i Sébastiena Loeba. Teraz będziemy świadkami fascynującej sytuacji: marka tak utytułowana i doświadczona w dziedzinie rajdów zadebiutuje na nowym polu - wyścigowym, na którym będzie musiała uczyć się wszystkiego od początku. Ja w przeszłości wstępowałem już do zespołów nie mających dużego doświadczenia w tej dyscyplinie. Szczególnie motywuje mnie fakt, że poza wykonywaniem roli kierowcy będę mógł wnieść moją wiedzę i praktykę i przyczynić się do starań o sukces” – mówi Yvan Muller. Kontrakt zawarty z Yvanem Mullerem obejmuje sezony 2014 i 2015. Po pierwszych próbach za kierownicą Citroëna C-Elysée WTCC na torze Val de Vienne, zawodnik weźmie udział w pełnym programie testowym, trwającym aż do rozpoczęcia sezonu wyścigowego WTCC 2014. YVAN MULLER: „NOWE POKOLENIE SAMOCHODÓW – LŻEJSZYCH, MOCNIEJSZYCH I SKUTECZNIEJSZYCH” Jakie są twoje wrażenia po pierwszych kontaktach z zespołem Citroën Racing? „Przede wszystkim, dostrzegam wielki profesjonalizm, co oczywiście mnie nie dziwi w zespole mającym w swoim dorobku tak imponującą listę sukcesów rajdowych. Ja w swojej dotychczasowej karierze startowałem w zespołach włoskich, niemieckich, hiszpańskich i angielskich, zatem już od dawna nie miałem okazji pracować z Francuzami. Tutaj i sposób myślenia i funkcjonowania organizacji są inne – przy czym nie oceniam, czy lepsze, czy gorsze, muszę po prostu przestawić się i przyswoić sobie metody działania zespołu Citroën Racing. Powinienem też szybko odświeżyć sobie automatyzm języka, ponieważ w dziedzinie zawodowej od tak dawna porozumiewam się po angielsku, że zauważam u siebie chwile wahania, gdy szukam właściwych terminów francuskich. Wszystko to dopiero się zaczyna i dzieje się szybko, ale już poczułem się dobrze wśród ludzi z Citroëna”. 3 Twoje osiągnięcia w WTCC robią wielkie wrażenie. Co uważasz za receptę na sukces w tej kategorii sportu samochodowego? „To proste: trzeba być szybkim i dojeżdżać do mety, zdobywając przy tym jak najwięcej punktów! Ale ta dyscyplina jest znacznie bardziej złożona niż może się wydawać. Główna trudność wynika z faktu, że na rundę składają się dwa wyścigi. Co więcej, stosuje się zasadę odwróconej kolejności startowej czyli ten, kto w pierwszym startował z pole position, w drugim rusza z dziesiątego pola startowego. Jadąc w trzonie peletonu trzeba umieć uniknąć pułapek zastawianych przez konkurentów, by mieć szansę wyjść na prowadzenie. To głównie z tego powodu największe widoki na zajmowanie czołowych miejsc mają tam kierowcy z dużym doświadczeniem”. Wydaje się, że wielkie znaczenie ma również precyzja i delikatność w prowadzeniu… „To prawda. W przeciwieństwie do większości serii wyścigowych, w WTCC startują głównie samochody z napędem przednim, a to oznacza bardzo szybkie zużywanie przednich opon, obciążonych jednocześnie funkcją kierowania i napędzania. W prowadzeniu takich aut trzeba uwzględniać i umieć regulować tempo zużywania ogumienia na trasie całego wyścigu. Sądzę jednak, że regulamin na sezon 2014 zostanie pod tym względem złagodzony”. Masz za sobą pierwsze próby Citroënem C-Elysée WTCC. Jakie są twoje wrażenia? „W porównaniu z samochodami, jakimi startowałem w ostatnich sezonach, jest to auto lżejsze, mocniejsze i bardziej skuteczne dzięki lepszej aerodynamice. Ma także szersze opony i większe hamulce. W sumie więc wszystko jest lepsze – to nowe pokolenie samochodów będzie szybsze od obecnego. Jednocześnie, nadal jest to touring car - samochód turystyczny, choć w wydaniu wyścigowym, a więc pojazd nieco łatwiejszy w prowadzeniu. Od pierwszej chwili mam wrażenie, że Citroën C-Elysée WTCC stanowi dobrą podstawę do dalszej pracy. Czekam z niecierpliwością na udział w pracach doświadczalnych i rozwojowych nad nim”. Czy pamiętasz swoje pierwsze spotkanie z Sébastienem Loebem? „Oczywiście. Było to w latach 90., przy okazji jednego z wyścigów serii Trophée Andros w Wogezach. Byliśmy członkami tego samego klubu; jego prezes przedstawił mi wtedy „niezwykle obiecującego młodego chłopaka”. Byłem świadkiem rozkwitu kariery Sébastiena i dzisiaj patrzę ze szczerym podziwem na wszystko, czego dokonał. Dziewięć tytułów Rajdowego Mistrza Świata – aż trudno w to 4 uwierzyć! Mam świadomość, co to oznacza. Moje statystyki też są dobre, ale pod względem osiągnięć nie mogę nawet porównywać się z Sébastienem Loebem”. Rzadko się zdarza, by w jednym zespole występowało dwóch tak utytułowanych zawodników. Jak wyobrażasz sobie waszą współpracę? „Jestem pewien, że będzie nam się świetnie współpracowało. Jesteśmy dojrzałymi sportowcami. Dawno wyrośliśmy z tego, by odczuwać potrzebę wzajemnego udowadniania sobie czegokolwiek. Wiemy, co to znaczy wspólnie pracować na sukces producenta. Zawodnik powinien przede wszystkim kierować się interesem drużyny – ja zawsze wyznawałem tę zasadę. Oczywiście, lubię stawać na najwyższym stopniu podium, ale niejako przy okazji, bo moim pierwszym zadaniem jest zdobywanie punktów dla zespołu. Solidarność pomiędzy członkami zespołu stanowi w tym sporcie jeden z podstawowych czynników składających się na sukces”. YVAN MULLER – FAKTY  Urodzony 16 sierpnia 1969 r. w Altkirch (Francja)  Rozpoczęcie kariery sportowej: 1979 (karting)  Strona internetowa: Yvan Muller's official web site, World Champion FIA WTCC 2011 - 2010 - 2008 Największe osiągnięcia:  1986: Kartingowe Mistrzostwo Europy  1992: Mistrzostwo Wlk. Brytanii Formuły (F3000)  1995: Mistrzostwo Francji w wyścigowej serii Superturismo (BMW)  1995-2006: 10 kolejnych tytułów w serii Trophée Andros  2003: Mistrzostwo Wlk. Brytanii BTCC (Brytyjskie Wyścigowe Mistrzostwa Samochodów Turystycznych) (Vauxhall)  2008: Mistrzostwo Świata WTCC (Wyścigowych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych) (Seat)  2010: Mistrzostwo Świata WTCC (Chevrolet)  2011: Mistrzostwo Świata WTCC (Chevrolet) źródło: Citroen Polska
  2. Jari-MattiLatvala kierowcązespołu Volkswagena w Rajdowych Mistrzostwach Świata Więcej zdjęć: Volkswagen w Rajdowych Mistrzostwach Świata fot. Volkswagen Group Polska - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Poznań,17października 2012 r.: Do rajdowego zespołu Volkswagena dołączyłkolejny znakomity kierowca - Jari-Matti Latvala. Razem z pilotemMiikka Anttila, począwszy od Rajdu Monte Carlo (15-20 stycznia 2013r.) będzie zasiadał za kierownicą Polo R WRC. Latvala uznawanyjest za jednego z najszybszych i najbardziej doświadczonychrajdowych kierowców na świecie. 27-letni Fin wygrał dotychczassiedem rund MŚ, w sezonie 2010 był wicemistrzem świata, od swojegopierwszego sukcesu rajdowego w 2008 roku posiada tytuł najmłodszegozwycięzcy rajdu WRC w historii. „Jesteśmydumni i niezwykle zadowoleni, że udało nam się pozyskaćJari-Matti Latvala do naszego projektu, czyli udziału w RajdowychMistrzostwach Świata. Jest on jednym z najlepszych kierowców WRC,ma doświadczenie, wolę walki i jest bardzo szybki. Znam Jari-Mattiod jego pierwszych startów w Rajdowych MŚ i obserwowałem z bliskajego rozwój. To prawdziwe wzmocnienie dla naszego zespołu” –powiedział dyrektor Volkswagen Motorsport Jost Capito. „Fakt, żekolejny doskonały kierowca wierzy w nasz sukces i przechodzi do nas,stanowi dodatkowy zastrzyk motywacji dla każdego pracownika znaszego teamu. Z Sébastienem Ogierem i Jari-Matti Latvala mamywyśmienitych kierowców dla debiutu Polo R WRC w RajdowychMistrzostwach Świata 2013.” Latvalaprzechodzi do Volkswagena po pięciu latach w zespole fabrycznymForda. „Jestem bardzo zadowolony, że będę startował w Polo RWRC w Rajdowych Mistrzostwach Świata. Zdecydowany sposób podejściazespołu Volkswagena przekonał mnie do podjęcia tego nowegowyzwania” – powiedział Latvala. „Czas w Fordzie był dla mniebardzo cenny i chciałbym podziękować wszystkim, którzy wminionych latach mnie tam wspierali. Rozstanie nie było łatwe.Jednocześnie uważam przejście do Volkswagena jako mój osobistynowy początek. Podjąłem tę decyzję, by zbliżyć się o krok domojego wielkiego celu: zdobycia tytułu mistrza świata zVolkswagenem” Pierwszyrajd MŚ w wieku 17 lat, pierwsze zwycięstwo – w wieku 22 lat,tytuł wicemistrza świata w wieku 25 lat. Latvalama do czynienia z rajdami niejako od kołyski. Jego ojciec Jaristartował w rajdach w Finlandii i bardzo wcześnie zaczął wspieraćtalent syna. Już jako ośmiolatek Jari-Matti siedział za kierownicąsamochodu, niewiele później ćwiczył pierwsze dryfty nazamarzniętym jeziorze. W 2002 roku, mając 17 lat, po raz pierwszywziął udział w Rajdowych Mistrzostwach Świata podczas RajduWielkiej Brytanii. Do momentu dołączenia do zespołu fabrycznegoForda w 2008 roku,pochodzący z Töysä w zachodniej Finlandii, Latvala startował w 52rundach MŚ w samochodach różnych marek i mocy. W Rajdzie Szwecji w2008 roku, na śniegu i lodzie, odniósł swoje pierwsze zwycięstwow rundzie zaliczanej do MŚ. Następnie wygrywał jeszcze sześćrazy, w tym w Rajdzie Finlandii (2010) i Wielkiej Brytanii(2011/2012). W sezonie 2010 zajął drugą pozycję w końcowymrankingu, w 2011 roku wygrał więcej odcinków specjalnych, niżjakikolwiek inny kierowca i uplasował się na czwartej pozycji w MŚ.Łącznie Latvala uczestniczył dotychczas w 115 rundach w ramachmistrzostw świata, 31 razy znalazł się na podium i zdobył 612punktów MŚ. Od 2003 roku pilotem Jari-Matti jest jego 40-letnirodak Miikka Anttila. Źródło: Volkswagen GroupPolska
  3. Pytanie do zespołu MTB #1 - Czy Adamowi odrosły włosy?
  4. Gość

    Wywiad - Bmw Sauber

    Wywiad z Kierowcami BMW Sauber,szefem zespołu i dyrektorem technicznym http://www.formula1.pl/F1_news-4519-BMW_Sauber_liczylo_na_wiecej_punktow_w_Walencji.html
  5. http://www.roadlook.pl/formula1/ferrari-prezentacja-i-historia-zespolu-f1-2008.html
  6. http://www.roadlook.pl/formula1/formula-1-sklad-zespolu-force-india-poznamy-dopiero-11-stycznia.html
  7. http://www.roadlook.pl/sport/abarth-podal-sklad-zespolu-irc-2008.html
  8. http://www.roadlook.pl/formula1/formula-1-prezentacja-zespolu-bmw-sauber-2008-14-stycznia.html
  9. http://www.roadlook.pl/formula1/formula-1-porazka-zespolu-bmw-sauber.html
  10. http://www.roadlook.pl/formula1/formula-1-alonso-nie-zmieni-zespolu-w-przyszlym-roku.html
  11. Gratulacje dla DWmacius Dołączył do naszego zespołu, jako moderator Jednoślady
  12. Gratulacje dla Divine Dołączył do naszego zespołu, jako moderator VT
×