Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'yvan' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 1 wynik

  1. Citroën Racing, kontynuując nabór zawodników do udziału w WTCC - Wyścigowych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych - ogłosił przyjęcie Yvana Mullera. Od sezonu 2014 ten francuski kierowca, trzykrotny Mistrz Świata, startować będzie Citroënem C-Elysée WTCC. Yvan Muller cieszy się szczególną pozycją wśród zawodników WTCC: jest trzykrotnym zdobywcą tytułu mistrzowskiego (w latach 2008, 2010 i 2011) i posiadaczem wielu rekordów tej serii wyścigowej w zakresie liczby zwycięstw, liczby punktów, zdobytych pole positions i okrążeń przejechanych w roli lidera. W sezonie 2013 pochodzący z Alzacji sportowiec potwierdza swoją klasę, prowadzi z dużą przewagą w klasyfikacji kierowców i ma szansę zdobyć swoje czwarte mistrzostwo świata już w najbliższej rundzie, która odbędzie się w dniach 7-8 września br. w Sonomie (USA). Dzięki swoim cechom takim jak szybkość, regularność i inteligencja w taktyce rywalizacji, Muller stanowi doskonały nabytek dla zespołu Citroën Racing, formującego skład zawodników na sezon 2014. „Od kiedy angażujemy się w sport samochodowy, czy to Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC), czy wytrzymałościowe rajdy terenowe, zawsze staramy się ściągać do siebie najlepszych kierowców” – przypomina Yves Matton, Dyrektor Citroën Racing.- „W naszym nowym przedsięwzięciu stawiamy sobie ambitne cele. Zasilenie zespołu kierowcą tak doświadczonym z pewnością pomoże nam w ich osiągnięciu. W tym sezonie Yvan pokazuje, że jest u szczytu swoich możliwości, a jego pragnienie kolejnych zwycięstw nie zostało jeszcze zaspokojone. Ponadto, będzie on idealnym partnerem zespołowym dla Sébastiena Loeba. Obydwaj pochodzą z tego samego regionu, znają się od dawna i darzą wzajemnym szacunkiem, co zapewni nam naturalną spójność zespołu”. 2 Yvan Muller, który do tej pory startował w seriach wyścigów samochodów turystycznych dla czterech producentów, do swego nowego zadania podchodzi podchodzi z motywacją i entuzjazmem: „Starty w barwach zespołu Citroën Racing od sezonu 2014 będą dla mnie wielkim zaszczytem. Jestem kierowcą wyścigowym, ale pasjonują mnie rajdy samochodowe, toteż zawsze z zainteresowaniem śledziłem rywalizację w WRC i byłem świadkiem zwycięskich lat Citroëna i Sébastiena Loeba. Teraz będziemy świadkami fascynującej sytuacji: marka tak utytułowana i doświadczona w dziedzinie rajdów zadebiutuje na nowym polu - wyścigowym, na którym będzie musiała uczyć się wszystkiego od początku. Ja w przeszłości wstępowałem już do zespołów nie mających dużego doświadczenia w tej dyscyplinie. Szczególnie motywuje mnie fakt, że poza wykonywaniem roli kierowcy będę mógł wnieść moją wiedzę i praktykę i przyczynić się do starań o sukces” – mówi Yvan Muller. Kontrakt zawarty z Yvanem Mullerem obejmuje sezony 2014 i 2015. Po pierwszych próbach za kierownicą Citroëna C-Elysée WTCC na torze Val de Vienne, zawodnik weźmie udział w pełnym programie testowym, trwającym aż do rozpoczęcia sezonu wyścigowego WTCC 2014. YVAN MULLER: „NOWE POKOLENIE SAMOCHODÓW – LŻEJSZYCH, MOCNIEJSZYCH I SKUTECZNIEJSZYCH” Jakie są twoje wrażenia po pierwszych kontaktach z zespołem Citroën Racing? „Przede wszystkim, dostrzegam wielki profesjonalizm, co oczywiście mnie nie dziwi w zespole mającym w swoim dorobku tak imponującą listę sukcesów rajdowych. Ja w swojej dotychczasowej karierze startowałem w zespołach włoskich, niemieckich, hiszpańskich i angielskich, zatem już od dawna nie miałem okazji pracować z Francuzami. Tutaj i sposób myślenia i funkcjonowania organizacji są inne – przy czym nie oceniam, czy lepsze, czy gorsze, muszę po prostu przestawić się i przyswoić sobie metody działania zespołu Citroën Racing. Powinienem też szybko odświeżyć sobie automatyzm języka, ponieważ w dziedzinie zawodowej od tak dawna porozumiewam się po angielsku, że zauważam u siebie chwile wahania, gdy szukam właściwych terminów francuskich. Wszystko to dopiero się zaczyna i dzieje się szybko, ale już poczułem się dobrze wśród ludzi z Citroëna”. 3 Twoje osiągnięcia w WTCC robią wielkie wrażenie. Co uważasz za receptę na sukces w tej kategorii sportu samochodowego? „To proste: trzeba być szybkim i dojeżdżać do mety, zdobywając przy tym jak najwięcej punktów! Ale ta dyscyplina jest znacznie bardziej złożona niż może się wydawać. Główna trudność wynika z faktu, że na rundę składają się dwa wyścigi. Co więcej, stosuje się zasadę odwróconej kolejności startowej czyli ten, kto w pierwszym startował z pole position, w drugim rusza z dziesiątego pola startowego. Jadąc w trzonie peletonu trzeba umieć uniknąć pułapek zastawianych przez konkurentów, by mieć szansę wyjść na prowadzenie. To głównie z tego powodu największe widoki na zajmowanie czołowych miejsc mają tam kierowcy z dużym doświadczeniem”. Wydaje się, że wielkie znaczenie ma również precyzja i delikatność w prowadzeniu… „To prawda. W przeciwieństwie do większości serii wyścigowych, w WTCC startują głównie samochody z napędem przednim, a to oznacza bardzo szybkie zużywanie przednich opon, obciążonych jednocześnie funkcją kierowania i napędzania. W prowadzeniu takich aut trzeba uwzględniać i umieć regulować tempo zużywania ogumienia na trasie całego wyścigu. Sądzę jednak, że regulamin na sezon 2014 zostanie pod tym względem złagodzony”. Masz za sobą pierwsze próby Citroënem C-Elysée WTCC. Jakie są twoje wrażenia? „W porównaniu z samochodami, jakimi startowałem w ostatnich sezonach, jest to auto lżejsze, mocniejsze i bardziej skuteczne dzięki lepszej aerodynamice. Ma także szersze opony i większe hamulce. W sumie więc wszystko jest lepsze – to nowe pokolenie samochodów będzie szybsze od obecnego. Jednocześnie, nadal jest to touring car - samochód turystyczny, choć w wydaniu wyścigowym, a więc pojazd nieco łatwiejszy w prowadzeniu. Od pierwszej chwili mam wrażenie, że Citroën C-Elysée WTCC stanowi dobrą podstawę do dalszej pracy. Czekam z niecierpliwością na udział w pracach doświadczalnych i rozwojowych nad nim”. Czy pamiętasz swoje pierwsze spotkanie z Sébastienem Loebem? „Oczywiście. Było to w latach 90., przy okazji jednego z wyścigów serii Trophée Andros w Wogezach. Byliśmy członkami tego samego klubu; jego prezes przedstawił mi wtedy „niezwykle obiecującego młodego chłopaka”. Byłem świadkiem rozkwitu kariery Sébastiena i dzisiaj patrzę ze szczerym podziwem na wszystko, czego dokonał. Dziewięć tytułów Rajdowego Mistrza Świata – aż trudno w to 4 uwierzyć! Mam świadomość, co to oznacza. Moje statystyki też są dobre, ale pod względem osiągnięć nie mogę nawet porównywać się z Sébastienem Loebem”. Rzadko się zdarza, by w jednym zespole występowało dwóch tak utytułowanych zawodników. Jak wyobrażasz sobie waszą współpracę? „Jestem pewien, że będzie nam się świetnie współpracowało. Jesteśmy dojrzałymi sportowcami. Dawno wyrośliśmy z tego, by odczuwać potrzebę wzajemnego udowadniania sobie czegokolwiek. Wiemy, co to znaczy wspólnie pracować na sukces producenta. Zawodnik powinien przede wszystkim kierować się interesem drużyny – ja zawsze wyznawałem tę zasadę. Oczywiście, lubię stawać na najwyższym stopniu podium, ale niejako przy okazji, bo moim pierwszym zadaniem jest zdobywanie punktów dla zespołu. Solidarność pomiędzy członkami zespołu stanowi w tym sporcie jeden z podstawowych czynników składających się na sukces”. YVAN MULLER – FAKTY  Urodzony 16 sierpnia 1969 r. w Altkirch (Francja)  Rozpoczęcie kariery sportowej: 1979 (karting)  Strona internetowa: Yvan Muller's official web site, World Champion FIA WTCC 2011 - 2010 - 2008 Największe osiągnięcia:  1986: Kartingowe Mistrzostwo Europy  1992: Mistrzostwo Wlk. Brytanii Formuły (F3000)  1995: Mistrzostwo Francji w wyścigowej serii Superturismo (BMW)  1995-2006: 10 kolejnych tytułów w serii Trophée Andros  2003: Mistrzostwo Wlk. Brytanii BTCC (Brytyjskie Wyścigowe Mistrzostwa Samochodów Turystycznych) (Vauxhall)  2008: Mistrzostwo Świata WTCC (Wyścigowych Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych) (Seat)  2010: Mistrzostwo Świata WTCC (Chevrolet)  2011: Mistrzostwo Świata WTCC (Chevrolet) źródło: Citroen Polska
×