Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'wersja' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 88 wyników

  1. Najbogatsza wersja wyposażenia SKODY Octavia – Laurin & Klement – debiutuje na polskim rynku! Gama ŠKODY Octavia poszerzona zostaje o najbardziej ekskluzywną odmianę – Laurin & Klement. Octavia w tej wersji stanowi idealną propozycję dla osób oczekujących najwyższego poziomu wyposażenia oraz komfortu, a jednocześnie ceniących czystą formę, prostotę i elegancję nadwozia tego modelu. Sygnowane nazwiskami założycieli ŠKODY, ekskluzywne wersje wyposażenia Laurin & Klement to wyjątkowe edycje, zastrzeżone tylko dla wybranych modeli marki – Superb, Yeti, a od teraz także Nowa Octavia. Co najważniejsze, wyjątkowa wersja Laurin & Klement zachowuje wszystkie dotychczasowe zalety modelu Octavia – najczęściej wybieranego przez Polaków samochodu. Jak zawsze oferuje ona więcej miejsca od konkurencji i pozytywnie zaskakuje przydatnymi, przemyślanymi rozwiązaniami, które zwiększają wygodę codziennej eksploatacji. Klienci nie będą też mogli narzekać na brak mocy i momentu obrotowego – w wersji Laurin & Klement dostępny jest benzynowy silnik 1.8 o mocy 180 KM oraz jednostka diesla 2.0 o mocy 150 KM. Oba silniki oferowane są także w wariancie z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią biegów DSG oraz nowoczesnym napędem 4x4 (tylko dla wersji Combi). Octavia w wersji L&K należy do najlepiej wyposażonych samochodów w swoim segmencie. Z zewnątrz wyróżnia się dzięki reflektorom bi-ksenonowym z LED, tylnym światłom w technologii LED, chromowanym dodatkom, stylizowanym napisom Laurin & Klement, które pojawiają się nad bocznymi kierunkowskazami oraz, zarezerwowanym tylko dla tej wersji, osiemnastocalowym felgom TURBINE. Eleganckie wnętrze, utrzymane w kolorystyce czarno-brązowej z beżową podsufitką, wyposażono natomiast w tapicerkę wykonaną z Alcantary oraz skóry ekologicznej, elektrycznie sterowany fotel kierowcy i system nagłośnieniowy CANTON wyposażony w aż 9 głośników oraz subwoofer. Współpracuje on z rozbudowanym urządzeniem multimedialno-informacyjnym Bolero, dysponującym dotykowym, kolorowym ekranem centralnym o przekątnej 5,8 cala. Dodatkowo wyjątkową atmosferę zapewniają dyskretne dodatki, jak elegancki dekor Piano Black, podświetlane klamki wewnętrzne, oświetlenie przestrzeni wokół nóg, zestaw zegarów w specjalnej stylistyce oraz logo Laurin & Klement (m.in. na drzwiach i fotelach). ŠKODA Octavia Laurin & Klement odznacza się także wyjątkowo korzystną relacją ceny do bardzo bogatego wyposażenia – dostępna jest już od 99 250 zł (uwzględniając aktualnie obowiązujący upust). Specjalnie dla wersji Laurin & Klement wprowadzony został także promocyjny pakiet wyposażenia Amazing w cenie 6 950 zł. Wybierając go, otrzymujemy m.in. system nawigacji COLUMBUS z dotykowym ekranem 8-calowym, przygotowanie po telefon komórkowy wraz z obsługą głosową, przyciemniane szyby Sunset, podgrzewane fotele przednie i podgrzewaną przednią szybę. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Mam do sprzedania Nissana Murano w bardzo dobrym stanie, jestem jego pierwszym właścicielem. Rok produkcji 2008, jednak pierwsza rejestracja nastąpiła w sierpniu 2009, przez ten czas było to auto pokazowe w salonie Nissana w Wałbrzychu. Jest to najbogatsza wersja tego modelu, dokładny opis: Nissan Murano II Pełna opcja, wersja JAPOŃSKA, rejest. 2009r. Samochód był do końca serwisowany w salonie Nissana, w tej chwili zresztą znajduje się w salonie Nissan J.M.Mazur w Wałbrzychu, w którym można potwierdzić jego wiarygodność. Z całego serca polecam, ponieważ jest to wspaniały samochód i będzie jeszcze długo służył nowemu właścicielowi.
  3. Ekskluzywna wersja Cult ukoronowaniem debiutu Fiata 500 z roku modelowego 2014 w Genewie. Zdjęcia: Fiat 500 Cult fot. Fiat Auto Poland - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody · Gwiazda 84. szwajcarskiego Salonu Motoryzacyjnego — kultowy Fiat 500 z roku modelowego 2014 — z nowymi rozwiązaniami stylistycznymi i technicznymi. · Trzy świeże kolory nadwozia — zielony Lattementa, trójwarstwowy biały i włoski błękit, dostępne z wersją wyposażenia S; trzy nowe wzory obręczy kół z lekkich stopów — standardowo w rozmiarze 15” lub 16” w zależności od wersji wyposażenia. · Nowe tekstylne i skórzane tapicerki, dopasowane do poszczególnych wersji wyposażenia. · Premiera innowacyjnego zestawu wskaźników z 7‑calowym wyświetlaczem TFT, opracowanego przez Magneti Marelli. · Pięć wersji silnikowych: 0.9 TwinAir Turbo 105 KM, 1.3 MultiJet II 95 KM oraz 1.2 69 KM i TwinAir Turbo 85 KM (obydwie dostępne ze zautomatyzowaną skrzynią biegów Dualogic), a także 1.2 69 KM w wersji dwupaliwowej (benzyna/LPG). · Nowy silnik 0.9 TwinAir Turbo 105 KM najlepiej dopasowany do wielkomiejskiego stylu samochodu: prędkość maksymalna 188 km/h i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 10 s, przy niskim zużyciu paliwa (4,2 l/100 km) i niskiej emisji CO2 (99 g/km) w cyklu mieszanym. · Jedną z innowacji na rok modelowy 2014 jest najbogatsza wersja Cult w odmianach z nadwoziem zamkniętym i otwartym (Cabrio), oferująca ekskluzywny poziom pod względem stylu, rozwiązań technicznych i osiągów. · Nowe kolory nadwozia: zieleń Lattementa oraz trójwarstwowa biel (tylko w wersji Cabrio). · Dodatkowe chromowane wykończenie przednich „wąsów”, uchwytu otwierania bagażnika i lusterek bocznych. · Nowe 16‑calowe obręcze kół z lekkich stopów i świeża skórzana tapicerka foteli. · Ekskluzywne akcesoria Mopar oraz wysokiej jakości usługi w zakresie Assistance, napraw gwarancyjnych i przeglądów świadczone w ramach programu „Mopar Vehicle Protection”. · Nowa wersja Fiata 500 Cult z roku modelowego 2014 trafi do salonów sprzedaży w drugim kwartale 2014 r. · Innowacyjne rozwiązania zastosowane w pojazdach z roku modelowego 2014 umocnią sukces Fiata 500: od 2007 r. sprzedano już ponad 1 200 000 egzemplarzy tego samochodu, z czego 75% zarejestrowano poza Włochami; w 2013 r. model utrzymywał się w czołówce europejskich rankingów sprzedaży. Podczas Salonu Motoryzacyjnego Genewa 2014 debiutuje nowy Fiat 500 z roku modelowego 2014, w którym wprowadzono szereg pionierskich rozwiązań stylistycznych i technicznych. Przygotowano między innymi trzy świeże kolory nadwozia — zielony Lattementa, trójwarstwowy biały i włoski błękit, dostępne z wersją wyposażenia S — oraz trzy kolejne wzory obręczy kół z lekkich stopów, standardowo w rozmiarze 15” lub 16” w zależności od wersji wyposażenia. Wraz z odnowieniem oferty zadebiutują także nowe tekstylne i skórzane tapicerki, dopasowane do poszczególnych wersji wyposażenia. Zmodyfikowano także wyposażenie przedziału pasażerskiego, wprowadzając innowacyjny zestaw wskaźników z 7‑calowym wyświetlaczem TFT, opracowanym przez Magneti Marelli — międzynarodową grupę działającą w sferze projektowania i produkcji zaawansowanych technicznie systemów i podzespołów samochodowych. Urządzenie to dostarcza kierowcy wszystkie niezbędne informacje, a przy tym po raz kolejny dowodzi, że wyznaczający trendy kultowy model jest zawsze o krok przed konkurencją. Jedną z wielu nowości w ofercie na rok modelowy 2014 jest prekursorska wersja kolekcjonerska Fiat 500 Cult, wyposażona w najciekawsze rozwiązania wprowadzone w 2014 r. Oprócz ekskluzywnego stylu oferuje ona także między innymi system głośnomówiący Blue&Me z Bluetooth oraz automatyczną klimatyzację w standardzie, jak również osiągi, które sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów. Kultowe Fiaty 500 z roku modelowego 2014 z pewnością odegrają ważną rolę w umacnianiu globalnego sukcesu tego modelu włoskiej marki. Zaobserwowano „efekt 500”, który opanował nie tylko sektor motoryzacyjny, ale także stał się źródłem inspiracji w innych obszarach: od kina do sztuki i od mody do wzornictwa. Fiat 500 wszedł do zbiorowej wyobraźni jako mocny i jednoznaczny symbol nie tylko środka transportu, lecz także swoistego nośnika autentycznych emocji i wyjątkowych doświadczeń. Do tego stopnia, że w niektórych miejscach Fiat 500 stał się niemal kultowym obiektem dla kolekcjonerów i entuzjastów modelu. Od Fiata zależy, czy będzie podsycał to szaleństwo na punkcie „pięćsetki” kolejnymi produktami, coraz bardziej aktualnymi i współczesnymi — takimi jak wersja Cult, która pełni ważną rolę w manifestowaniu owej manii. Fiat 500 jest również symbolem włoskiego przemysłu produkcyjnego, który wypracował sobie światową renomę stylem, ciągłą innowacyjnością, szanowaniem środowiska i wysoką jakością. Fakty mówią same za siebie: to najlepiej sprzedający się poza Włochami model Fiata — od 2007 r. sprzedano już ponad 1 200 000 egzemplarzy, z czego 75% zostało zarejestrowanych za granicą Włoch. Fiat 500, produkowany od 2007 r. w Tychach, a od 2010 r. także w Toluca (Meksyk), jest oferowany w ponad 100 krajach świata. Modelem tym marka Fiat powróciła na rynek USA. To model globalny, który w 2013 r. powtórzył rekordowy wynik udziału w rynku europejskim (13,9%) z 2008 r., czyli pierwszego pełnego roku sprzedaży. A to nie wszystko. Po raz pierwszy w historii w ubiegłym miesiącu odnotowano, że Fiat 500 był najlepiej sprzedającym się samochodem w segmencie A w Europie. W 2013 r. w całym regionie EMEA zarejestrowano łącznie prawie 163 000 „pięćsetek”, co stanowi wzrost o około 9% w porównaniu z 2012 r. Jedną z tajemnic globalnego sukcesu jest bez wątpienia zdolność do ewolucji i ciągłego proponowania nowych wersji — od 500 Abarth (2008 r.) po niedawno wprowadzoną 500 GQ (2013 r.) — a także do zdobywania kolejnych terytoriów i tworzenia rodziny wzbudzających sympatię i dostępnych samochodów w zróżnicowanych i uniwersalnych odmianach: 500L (2012 r.), 500L Trekking i 500L Living (2013 r.). Fiat 500 z roku modelowego 2014 W Fiatach 500 z roku modelowego 2014, które trafią do europejskich salonów sprzedaży w drugim kwartale bieżącego roku, pojawią się ważne nowości stylistyczne i techniczne. Przygotowano między innymi trzy świeże kolory nadwozia — zielony Lattementa, trójwarstwowy biały i włoski błękit, dostępne tylko z wersją wyposażenia S – oraz trzy kolejne wzory obręczy kół z lekkich stopów, standardowo w rozmiarze 15” lub 16” w zależności od wersji wyposażenia. W 2014 r. zadebiutują także nowe tekstylne i skórzane tapicerki, dopasowane do poszczególnych wersji wyposażenia. Jedną z najważniejszych nowości w Fiacie 500 z roku modelowego 2014 jest jednak bez wątpienia innowacyjny cyfrowy zestaw wskaźników opracowany przez firmę Magneti Marelli. Nowy 7‑calowy wyświetlacz TFT Po raz pierwszy w segmencie Fiat 500 z roku modelowego 2014 oferuje 7‑calowy ekran TFT, na którym wyświetlane są wszystkie informacje potrzebne do prowadzenia samochodu i sterowania jego funkcjami. Nowy zestaw wskaźników, będący idealnym połączeniem estetyki retro z postępem technologicznym, jest montowany standardowo w wersjach wyposażenia S i Cult oraz na życzenie w wersji Lounge. Kierowca może przez cały czas obserwować wskazania prędkościomierza, obrotomierza i komputera pokładowego — widoczne od razu i jednocześnie. Ponadto w centralnej części wyświetlacza, na tle grafiki przedstawiającej samochód, prowadzący auto może według własnego uznania skonfigurować zakres informacji podawanych przez komputer pokładowy, takich jak pokonany dystans, chwilowe zużycie paliwa, zasięg itp. Interesującą funkcją jest integracja ze sprawdzonym i z wypróbowanym systemem nawigacji Blue&Me TomTom 2 LIVE. Dzięki niej na tym samym 7‑calowym wyświetlaczu TFT Fiata 500 Cult można przeglądać informacje z systemu nawigacji oraz sterować odtwarzaczem mediów, funkcjami telefonu oraz funkcjami komputera pokładowego. Informacje o ruchu drogowym, odbierane w czasie rzeczywistym, oraz ostrzeżenia o fotoradarach przyspieszają podróż i zwiększają jej bezpieczeństwo. Doskonale czytelne są też komunikaty ostrzegawcze, takie jak informacje o otwartych drzwiach, temperaturze itp., a także wskazania systemu „GSI”, który za pomocą odpowiednich symboli podpowiada kierowcy wybór optymalnego biegu. Wreszcie w pojazdach wyposażonych w nawigację satelitarną TomTom na 7‑calowym wyświetlaczu podawane są wskazówki dotyczące nawigacji. W pojazdach z silnikiem 0.9 TwinAir Turbo 105 KM odpowiedni komunikat na ekranie informuje o aktywacji przycisku Sport. Wersje silnikowe Fiat 500 z roku modelowego 2014 jest także indywidualistą, potrafiącym dostarczyć przyjemność płynącą z jazdy, którą gwarantuje szeroka gama silników, takich jak jednostki benzynowe 1.2 69 KM i 85 KM TwinAir Turbo (obydwie dostępne także ze zautomatyzowaną skrzynią Dualogic) czy nowy silnik 0.9 TwinAir Turbo o mocy 105 KM. W ofercie znajduje się też znakomity turbodiesel 1.3 MultiJet II 95 KM oraz 69‑konna wersja silnika 1.2 w odmianie dwupaliwowej (LPG/benzyna). Jednostką, która najlepiej odpowiada „wielkomiejskiemu” charakterowi auta, jest bez wątpienia nowy silnik 0.9 TwinAir 105 KM. W tej konstrukcji z rodziny TwinAir połączono koncepcję downsizingu, czyli redukcji pojemności i masy, z wyrafinowanymi rozwiązaniami technicznymi, takimi jak doładowanie i wysokowydajna turbosprężarka, integracja kolektora wydechowego z głowicą cylindrów oraz innowacyjny system sterowania zaworami dolotowymi MultiAir 2. Współpracujący z sześciobiegową skrzynią manualną nowy silnik 0.9 TwinAir wytwarza 105 KM mocy przy 5500 obr./min oraz maksymalny moment obrotowy 145 Nm przy 2000 obr./min. Fiat 500 z tym silnikiem rozwija prędkość maksymalną 188 km/h i przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 10 s. Mimo to zużycie paliwa i emisja spalin należą do najniższych w segmencie: w trakcie testów homologacyjnych zanotowano następujące wartości w cyklu mieszanym: 4,2 litra benzyny na 100 kilometrów oraz 99 gramów CO2 na kilometr. Podobnie jak we wcześniejszych modelach z silnikami Turbo TwinAir w nowym Fiacie 500 dostępna jest również opcja ruszania w trybie ECO. Maksymalny moment obrotowy przekazywany w takiej sytuacji jest ograniczony do 120 Nm, a moc nie przekracza 98 KM. Dzięki temu silnik pracuje w przedziale, w którym osiąga najwyższą sprawność, co odpowiada najniższemu zużyciu paliwa. Samochód jest też standardowo wyposażony w system Start&Stop. Warto również zaznaczyć, że silnik TwinAir błyskawicznie zyskał uznanie opinii publicznej, a co ważniejsze — także międzynarodowego jury. Wystarczy przypomnieć, że już w roku debiutu triumfował on w konkursie o tytuł „Międzynarodowego Silnika roku 2011” oraz zdobył nagrody w 4 kategoriach: za pojemność (poniżej 1000 cm3), jako „Najlepszy Nowy Silnik roku 2011”, „Najlepszy Ekologiczny Silnik roku 2011” oraz najważniejszą z nich: tytuł „Międzynarodowego Silnika roku 2011”. W ubiegłym roku w dorobku nagród pojawił się też tytuł „Najlepszy Silnik Ekologiczny 2013 roku”, przyznany za dwupaliwową wersję silnika 0.9 TwinAir Turbo przystosowaną do spalania metanu. Trzeba także wspomnieć ubiegłoroczny sukces Fiata 500 z 85‑konnym silnikiem TwinAir, systemem Start&Stop oraz ze skrzynią biegów Dualogic, jakim było uznanie go za samochód z silnikiem benzynowym o najniższej emisji dwutlenku węgla: tylko 90 g/km (źródło: „Guida al Risparmio di carburante 2013” [Przewodnik: jak oszczędzać paliwo] wydany przez Ministerstwa Środowiska, Infrastruktury i Transportu oraz Rozwoju Gospodarczego Włoch). Fiat 500 Cult — nowa, flagowa wersja. Fiat 500 Cult jest nową, flagową wersją modelu, oferującą wysoki poziom stylu i rozwiązań technicznych oraz osiągów, które sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających klientów i największych entuzjastów kultowego Fiata. Świeży, ekskluzywny poziom wyposażenia, dostępny zarówno z nadwoziem zamkniętym, jak i Cabrio, jest doskonałą syntezą wyrazistej estetyki i innowacji, które po raz kolejny potwierdzają pozycję Fiata 500 jako wyznacznika trendów. Fiat 500 Cult będzie dostępny w różnych kolorach nadwozia, w tym w nowej zieleni Lattementa, z dopasowanym eleganckim dachem, którego jedna część to zamontowany na stałe szklany panel, a druga jest pokryta błyszczącym, czarnym lakierem. Tak stylowe zestawienie barw po raz kolejny potwierdza, że dla kultowego Fiata odcień to nie tylko kwestia estetyki, ale także integralna część filozofii produktu obejmującej jego charakter, styl i maksymalny zakres personalizacji. W wersji Cabrio dostępny będzie także nowy trójwarstwowy biały lakier. Dla klientów przygotowano chromowane lub błyszczące czarne nakładki na lusterka. Niezależnie od dokonanego wyboru efektem jest zawsze nowoczesne i modne połączenie z kolorem nadwozia. Eleganckie chromowane dodatki, takie jak przednie „wąsy” i uchwyt klapy bagażnika, będą kontrastować z błyszczącymi czarnymi oprawami tylnych świateł oraz harmonizować z nowymi 16‑calowymi obręczami kół z lekkich stopów. Ten sam styl da się zauważyć we wnętrzu, gdzie uwagę zwracają nowe skórzane fotele. Do wyboru są skóra czarna (ze wstawkami w kolorze kości słoniowej lub czerwonym), tabaczkowa lub czerwona (w obydwu przypadkach ze wstawkami o barwie kości słoniowej). Odcień skóry jest zawsze dobrany do deski rozdzielczej, której elementy są polakierowane w tym samym kolorze, co nadwozie. Nową tapicerkę zaprojektowano pod kątem zaoferowania jak najlepszej ergonomii, komfortu i wyrazistego charakteru w ramach jednego rozwiązania. Fiat 500 Cult będzie oferowany z następującymi silnikami: turbodiesel 1.3 MultiJet II 95 KM oraz jednostki benzynowe 1.2 69 KM i 85 KM TwinAir Turbo (obydwie dostępne także ze zautomatyzowaną skrzynią Dualogic) i nowy 0.9 TwinAir Turbo o mocy 105 KM. Fiat 500 Cult to wersja z bogatym wyposażeniem standardowym, które obejmuje między innymi: zestaw wskaźników z 7‑calowym wyświetlaczem TFT, automatyczną klimatyzację, czujniki parkowania z tyłu, stały szklany dach z roletą przeciwsłoneczną, skórzane fotele, kierownicę pokrytą skórą z przyciskami Blue&Me™ oraz elektryczne wspomaganie układu kierowniczego Dualdrive. Standardem są również tylna kanapa dzielona w układzie 50/50 z zagłówkami z regulowaną wysokością, radioodtwarzacz CD/MP3 oraz system głośnomówiący Blue&MeTM z modułem Bluetooth (rozpoznawanie mowy, przyciski sterujące na kierownicy, port USB umożliwiający podłączenie odtwarzacza cyfrowych plików dźwiękowych). Fiat 500 Cult nie ustępuje rywalom także pod względem bezpieczeństwa. Zapewniają je systemy ABS+ESD, dwufazowe czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszki kurtynowe, poduszki chroniące kolana, zaczepy Isofix, światła do jazdy dziennej (DRL) oraz ESP z ASR/MSR, HBA i układem ułatwiającym ruszanie pod górę. Ponadto klienci mogą liczyć na bogatą kolekcję ekskluzywnych akcesoriów przygotowanych przez Mopar — Dział Obsługi Posprzedażnej, odpowiedzialny za części zamienne, serwis i obsługę klienta w regionie EMEA. Są wśród nich także produkty zaprojektowane specjalnie do nowego Fiata 500 Cult, takie jak elegancki Pakiet chrom, obejmujący elementy dekoracyjne maski silnika z motywem kropli, listwę ozdobną na przedni zderzak, stalowe nakładki na progi, nakładki na lusterka boczne oraz osłony wentyli opon. Dodatkowo dla całej rodziny modeli dostępny jest program „Mopar Vehicle Protection”. Jest to ekskluzywna oferta usług w zakresie opieki nad pojazdem przez cały okres jego eksploatacji, z gwarancją wykonania wszystkich czynności przeglądowych w autoryzowanych stacjach obsługi i warsztatach w całej Europie przez wysoko wykwalifikowany i specjalistyczny personel, z wykorzystaniem oryginalnych części. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. Rosyjski kulig wersja extreme http://www.youtube.com/watch?v=LTbeKRoVcR8&list=TLO3Ff3JByQhmipOzMn5zg2kRG-s-sBgIt
  5. TEST HANKI - wersja z VOLVO XC60 D5 http://www.youtube.com/watch?v=db0JTK9erFk&list=TL_HVkX8cm_lu4Cy1_bTo87M573VYsL37v
  6. więcej-> CENY | Specjalna wersja Mitsubishi Outlander Fischer | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. SKODA rozpoczyna pracę nad nową, rajdową wersją Fabii W 2014 roku w Mladá Boleslav rozpoczną się prace nad nową rajdową Fabią, zbudowaną według specyfikacji R5. W swój pierwszy międzynarodowy rajd wyruszy w 2015 roku. Tak rodzi się nowy mistrz! ŠKODA Fabia R5 zastąpi model zbudowany według specyfikacji Super 2000. Będzie to trudne zadanie, bowiem Fabia S2000 jest jedną z najbardziej utytułowanych konstrukcji wyczynowych w całej 112-letniej historii marki: od swojego debiutu podczas prestiżowego Rajdu Monte Carlo w 2009 roku, regularnie zdobywa tytuły mistrzowskie na trzech kontynentach i w sześciu krajach, dominując na drogach wszystkich szerokości geograficznych. W 2010 roku, z pomocą tego modelu ŠKODA zdominowała Intercontinental Rally Challenge, zdobywając tytuł mistrzowski wśród konstruktorów i kierowców (załoga Juho Hänninen/Mikko Markkula). Czeski zespół rajdowy, w składzie Andreas Mikkelsen i Ola Fløene, powtórzył ten sukces w tej serii w latach 2011 i 2012. Fabia S2000 odniosła w sumie 27 zwycięstw – najwięcej w całej historii IRC. W tym samym czasie model zwyciężał także w wielu innych zakątkach świata: serii Super 2000 World Championship, Rajdowych Mistrzostwach Europy, Azjii i Pacyfiku oraz Ameryki Południowej. Tylko w tegorocznym sezonie ŠKODA tryumfowała w Rajdowych Mistrzostwach Austrii, Włoch, Bułgarii, Jordanu, Portugalii i Paragwaju. Podczas gdy czeski zespół rozpocznie przygotowania do budowy zupełnie nowego samochodu, w nadchodzącym sezonie będzie kontynuował swój program rajdowy ze sprawdzoną i utytułowaną Fabią S2000. „W nadchodzącym roku weźmiemy udział w Rajdowych Mistrzostwach Azji i Pacyfiku (FIA APRC) oraz wybranych rajdach Mistrzostw Europy” – informuje Michal Hrabánek, szef ŠKODA Motorsport. „Jan Kopecký i Pavel Dresler wystartują w APRC (Asia-Pacific Rally Championship), a Esapekka Lappi i Janne Ferm w ERC. W Europie będzie im towarzyszyć załoga Sepp Wiegand/Frank Christian zespołu ŠKODA AUTO Deutschland, który także korzysta z fabrycznego wsparcia”. Równolegle będą prowadzone prace nad zupełnie nowym samochodem rajdowym. „Fabia S2000 swoimi międzynarodowymi wielkimi sukcesami udowadnia technologiczną przewagę już od lat. Teraz naszym wyzwaniem jest kontynuacja tego wielkiego osiągnięcia” – mówi dr Frank Welsch, członek Zarządu ds. rozwoju technicznego ŠKODY. „Dlatego pracujemy bez wytchnienia nad nową wersją Fabii, zbudowaną według przepisów klasy R5”. Klasa R5 zastępuje kategorię Super 2000, którą FIA wprowadziło w życie w 2000 roku. Największą innowacją jest zmiana wolnossącego silnika dwulitrowego na turbodoładowany o pojemności 1600 cm3. „To naprawdę duża zmiana” – wyznaje Michal Hrabánek. „Wejście do klasy R5 to logiczny krok w rajdowej strategii ŠKODY. Dzięki temu, będziemy mogli notować kolejne osiągnięcia w międzynarodowych rajdach i kontynuować program kliencki. Przewidujemy, że nasz nowy samochód uzyska rajdową homologację w pierwszej połowie 2015 roku”. Tym sposobem, ŠKODA dalej będzie zapewniała wielkie widowisko fanom rajdów na całym świecie! Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. Nissan Qashqai Nismo - już niebawem wersja produkcyjna 200 koni, czyli coś w stylu tego, co dostajemy w Juke Nismo. Może wyjść ciekawe autko, choć sprzedaż takiej wersji będzie pewnie marginalna
  9. więcej -> Komu wersja Qashqai Premier Limited Edition? | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  10. więcej -> Nowa wersja Outlandera wjeżdża do Europy, ranking samochodów osobowych, nowości na rynku samochodowym, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. Peugeot 308 R Concept - bdzie wersja produkcyjna W czerwono-czarnej kolorystyce pięknie się prezentuje
  12. więcej -> Honda Civic wersja 5-drzwiowa po zmianach, CEPIK, wiadomości ze świata motoryzacji, ranking sprzedaży pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. więcej -> Oto topowa wersja fiatowskiego crossovera, testy samochodów osobowych, najnowsze modele samochodów, wiadomości ze świata motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. więcej -> Sportowa wersja nowego Peugeot 308 na horyzoncie?, nowe modele samochodów, nowości na rynku samochodowym, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. więcej -> Nowa wersja Dacia Duster Aventure kosztuje od 51 800 złotych, baza rejestracji pojazdów, ranking samochodów osobowych, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. więcej -> Wersja Lancia Ypsilon Elefantino kosztuje od 43 900 złotych, wiadomości ze świata motoryzacji, park samochodowy w Polsce, CEP | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. Rolls Royce Ghost Art Deco - przedłużona wersja w edycji specjalnej Rolls-Royce ma swój styl i nie powinien go zmieniać
  18. Porsche Macan - Czy to wersja produkcyjna? Sukces Macana wydaje się przesądzony - marki premium notują wzrosty, a SUV-y są wciąż w modzie
  19. Weber F1 - wersja produkcyjna, zdolna przekroczy 400 km/h Wygląda... nadal bardzo "koncepcyjnie". Ciekawe, jak mają się zapewnienia na temat osiągów do rzeczywistych wartości
  20. Mercedes S600 Pullman - topowa wersja na zdjciach szpiegowskich Miejmy nadzieję, że nie będzie tak stylistycznie ociężały jak Maybach
  21. Witam, Proszę Was o uwagi i opinie odnośnie nowej wersji Forumdyskusyjne.net. Wstępny projekt: http://phpbb-assistant.com/projekty/fdnet_projekt2.jpg Logotyp już zostaje, chodzi o Wasze zdanie o wyglądzie forum
  22. Volkswagen e-Golf, czyli elektryczna wersja bestsellerowego kompaktu Zasięg 179 km to nadal za mało, a 5 h na ładowanie to wciąż za długo, ale jeśli zostanie rozsądnie wyceniony znajdzie trochę nabywców
  23. Audi RS6 Plus - wzmocniona wersja niebawem dołączy do oferty Ponad 600 KM w kombi - czy to aby nie przesada?
  24. JettaHybrid - seryjna wersja w Los Angeles Połączenie bezgłośnego silnika elektrycznego i dynamicznego silnika spalinowego z turbodoładowaniem Jetta Hybrid po wciśnięciu przycisku porusza się wyłącznie dzięki prądowi Poznań,29 listopada 2012 r. - Volkswagen of America wprowadza na rynek jedenz najbardziej efektywnych samochodów na świecie: nową JettęHybrid. Za napęd odpowiedzialne jest oszczędne i przyjazne dlaśrodowiska połączenie nowoczesnego silnika benzynowego z wtryskiembezpośrednim i turbodoładowaniem (TSI o mocy 110 kW/150 KM) isilnika elektrycznego (o mocy 20 kW). Napęd jest przenoszony przezjedną z najnowocześniejszych automatycznych skrzyń biegów:7-biegową dwusprzęgłową skrzynię DSG skonstruowaną przezVolkswagena. Mimo że napęd hybrydowy umożliwia uzyskaniedoskonałych osiągów (przyspieszenie od 0-60 mph w czasie poniżej9 sekund), nowa Jetta Hybrid może pochwalić się ekstremalnieniskim zużyciem paliwa 5,2 l/100 km (w cyklu mieszanym). Ta sportowalimuzyna potrzebuje zatem o około 20 procent mniej paliwa, niżsamochód o podobnej mocy z tradycyjnym napędem. Ekstremalniecicha. PoTouaregu Hybrid nowa Jetta Hybrid jest drugim modelem największegoeuropejskiego producenta samochodów z hybrydowym napędemskładającym się z silnika benzynowego i elektrycznego, łączącymminimalne zużycie paliwa z doskonałymi osiągami. Spokojniepracujący silnik TSI, nowy układ wydechowy, zastosowanie nowejprzedniej szyby z folią wyciszającą, grubsze szyby boczne z przodui liczne inne rozwiązania sprawiają, że Jetta Hybrid jest jednym znajcichszych samochodów, jakie Volkswagen oferuje w tej klasie aut. TSIjest jednym z najnowocześniejszych na świecie silników benzynowychz wtryskiembezpośrednim i turbodoładowaniem Efektywnośćw czystejpostaci. Wmodelu Jetta Hybrid Volkswagen po raz pierwszy zastosuje silnikbenzynowy z turbodoładowaniem o pojemności 1,4 litra. Silniki TSIVolkswagena zdobyły liczne wyróżnienia, między innymi w 2011 rokujedno z najważniejszych na świecie wyróżnień przyznawanymsilnikom za ich konstrukcję czy innowacyjność: „Engine of theYear ”. Sprawdzonysilnik o małej pojemności. Zpojemności 1395 cm3ten czterocylindrowy, zgodny z zasadą downsizingu i niezwyklewytrzymały silnik, już przy prędkości obrotowej niewiele wyższejod prędkości biegu jałowego (od 1400 obr./min) rozwija maksymalnymoment obrotowy 250 Nm. Pod tym względem przewyższa nawetpięciocylindrową, benzynową wolnossącą 2,5-litrową jednostkę,oferowaną w Stanach Zjednoczonych dla VW Jetta. Maksymalny momentobrotowy tego niezwykle cichego TSI utrzymuje się na wysokimpoziomie aż do 3500 obr./min. Ważący tylko 98 kilogramów silnikTSI razem z silnikiem elektrycznym tworzy zespół napędowy, którysprawia, że Jetta Hybrid staje się sportową i wygodną limuzyną Modułhybrydowy składający się z silnika TSI, sprzęgła i silnikaelektrycznego Nowoczesnyzespół.SilnikTSIrazem z silnikiem elektrycznym i sprzęgłem wbudowanym między tymidwoma jednostkami napędowymi tworzy moduł hybrydowy. Sprzęgłocałkowicie odłącza silnik benzynowy, przy jeździe zwykorzystaniem energii elektrycznej lub tzw. „żeglowaniu” dziękifunkcji wolnobiegu (rozłączenie skrzyni biegów pozwala na swobodnetoczenie się bez efektu hamowania silnikiem). Najnowocześniejszatechnologia baterii. Energiędo napędu silnika elektrycznego dostarcza bateria litowo-jonowa.Kompaktowy system akumulatorów umieszczony został pod tylną kanapąi nie zmniejsza przestrzeni we wnętrzu samochodu. Bateria o masie35,8 kg składa się z 60 pojedynczych ogniw o pojemności 5 Ah,dzięki którym uzyskuje się napięcie nominalne 220 V i 1,1 kWh.Nieustanna zmiana z trybu ładowania i rozładowania w napędziehybrydowym wymaga bardzo skutecznego chłodzenia baterii, które wtym przypadku zapewnione jest przez wentylator umieszczonybezpośrednio przy akumulatorach. Bateria musi być ponadtowyposażona we własny system sterowania przejmujący funkcjębezpieczeństwa, diagnozy i monitoringu oraz sterujący gospodarkącieplną. Odpowiednia do potrzeb regulacja wentylatora (międzyinnymi w zależności od temperatury zewnętrznej i poboru mocy)umożliwia pracę baterii w optymalnym zakresie temperatur. W staniespoczynku lub przy ewentualnej kolizji specjalne systemyzabezpieczające odłączają baterie. Szybkaprzekładnia dwusprzęgłowaDSG. Zaprzeniesienie napędu na przednie koła odpowiedzialna jestautomatyczna, działająca szybko i efektywnie 7-biegowa przekładniadwusprzęgłowa DSG, która zrewolucjonizowała w Europie rynekautomatycznych skrzyń biegów. Wyjątkowym rozwiązaniem jest tutajpołączenie napędu hybrydowego i DSG, czyli przyjemności jazdy iminimalizacji negatywnego wpływu na środowisko. 7-biegowaprzekładnia dwusprzęgłowa waży 74 kg i ma kompaktową budowę.Warto zauważyć, że dzięki zastosowaniu lekkich podzespołów masaJetty Hybrid, mimo zainstalowanych baterii, zwiększyła się tylko ook. 100 kg. Z dodatkowymi rozwiązaniami zwiększającymibezpieczeństwo nowa Jetta Hybrid waży poniżej 1500 kg. Właściwytryb jazdy w każdej sytuacji Ekologicznynapęd silnikiem elektrycznym. Jeżeliakumulator Jetty Hybrid jest wystarczająco naładowany, może onaprzejechać do 2 km wykorzystując wyłącznie silnik elektryczny,czyli bez emisji CO2. Napęd elektryczny Jetty Hybrid włącza się automatycznie (przyprędkości poniżej 60 km/h) lub na żądanie kierowcy (poniżej 70km/h). W tym celu kierowca musi wcisnąć przycisk trybuelektrycznego E-Mode, który umieszczony jest przed dźwignią zmianybiegów. W obu przypadkach sprzęgło rozłącza silnik TSI od układunapędowego, obniżając w ten sposób zużycie energii i zwiększajączasięg jazdy na silniku elektrycznym. Elektryczny tryb jazdy pozwalauzyskać jedną trzecią możliwej oszczędności w Jetta Hybrid. Ładowaniebaterii poprzez rekuperację. Podczashamowania Jetta Hybrid przechodzi w tryb rekuperacji, który zamieniaenergię kinetyczną w energię elektryczną i magazynuje ją wakumulatorze. Sposób działania jest następujący: gdy tylkokierowca zdejmie nogę z pedału gazu, sprzęgło odłącza silnik odukładu napędowego pozwalając na swobodne toczenie się samochodu.Gdy kierowca wciśnie pedał hamulca, silnik elektryczny zaczynapracować jak alternator, wytwarzając większy prąd ładowania,który magazynowany jest w akumulatorach. Energia ta jestwykorzystywana do zasilania wewnętrznej instalacji elektrycznejsamochodu, podczas jazdy silnikiem elektrycznym. Rekuperacjazapewnia jedną trzecią możliwej oszczędności w zużyciu paliwa. Wmieście TSI milknie tak często, jak to tylko możliwe. Gdysamochód porusza się w mieście, a kierowca wciśnie hamulec, topod warunkiem, że akumulator jest wystarczająco naładowany, silnikbenzynowy Volkswagena zostanie wyłączony. Ogrzewanie, klimatyzacjai urządzenia wymagające zasilania jak np. system audio, nadaldziałają. Interesującyjest fakt, że inaczej niż przy konwencjonalnych systemach, silnikbenzynowy w Jetta Hybrid zostaje nie tylko wyłączony, lecz równieżodłączony przez sprzęgło od układu napędowego, aby przyponownymuruchomieniu samochodu (przy wystarczająco naładowanymakumulatorze) umożliwić alternatywnie do napędu benzynowego, takżejazdę w trybie elektrycznym. Możliwie jak najczęstsze wyłączaniesilnika spalinowego przynosi kolejną jedną trzecią oszczędnościzużycia paliwa. ,,Żeglowanie’’z wyłączonym silnikiem TSI. Gdyprzy wyższych prędkościach (do 135 km/h) kierowca zdejmie nogę zgazu, silnik TSI zostaje wyłączony i odłączony sprzęgłem odukładu napędowego, aby wyeliminować hamowanie silnikiem. Wrezultacie Jetta Hybrid toczy się swobodnie i nie zużywa przy tympaliwa. Podwójnasiła.Jeżelidźwignia zmiany biegów znajduje się w przełożeniu „S” lub wtrybie manualnym, układ napędowy przy mocnym wciśnięciu pedaługazu reaguje maksymalną mocą połączonych silników TSI orazelektrycznego. To samo dotyczy klasycznego kickdownu (szybkiewciśnięcie pedału przyspieszenia do oporu). W tym przypadku mocsilnika elektrycznego i TSI łączy się, osiągając maksymalnie 125kW/170 KM. W żargonie technicznym taka współpraca obu silnikównazywana jest boostowaniem. Dzięki niemu znacznie skraca się np.czas manewru wyprzedzania, co zwiększa bezpieczeństwo czynne. Napędsilnikiem benzynowym. Przyszybkiej jeździe i/lub niskim poziomie naładowania akumulatoraJetta Hybrid napędzana jest tylko silnikiem TSI. W takim przypadkusilnik TSI dostarcza więcej mocy, niż jest potrzebne do samegonapędu samochodu. Nadmiar mocy jest odpowiednio wykorzystywany: wzależności od aktualnego stanu naładowania akumulatora dodatkowaenergia przekazywana jest poprzez silnik elektryczny, pracujący wtym przypadku jako alternator, do zespołu baterii. Tak zwane aktywnefazy ładowania są tak skoordynowane z fazami jazdy z wykorzystaniemnapędu elektrycznego, aby możliwe było uzyskanie jak najniższegozużycia paliwa. Szczegółoweinformacje dla większej oszczędności Nowemenu.Wszystkieistotne tryby pracy pokazywane są na wyświetlaczu. Kierowcawywołuje te informacje korzystając z menu. W punkcie menu „Hybrid”prezentowany jest aktualny sposób napędu w formie grafiki przepływuenergii ze strzałkami wskazującymi kierunek. Dodatkowo wyświetlanyjest stan naładowania akumulatora. Bezpośrednio pod tą grafikąznajduje się tak zwany E-Powermeter, który pokazuje względną mocsilnika elektrycznego. E-Powermeter jest aktywny tylko w trybie pracy„jazda elektryczna”, „E-Mode” i „boostowanie”. Powermeterpokazuje, co robi napęd hybrydowy. Bardzoduże znaczenie posiada także Powermeter (nie mylić zE-Powermeter). Jest to wyświetlacz wielofunkcyjny, znajdujący sięw miejscu obrotomierza, który informuje kierowcę o aktualnym trybiepracy Jetty Hybrid, na przykład o gotowości do jazdy (Ready),rekuperacji (Charge), trybie ekonomicznym (Eco), boostowaniu (Boost)lub trybie tylko z silnikiem benzynowym TSI (Off). Ponadto nawskaźnikach wyświetlane są informacje o automatycznej jeździe znapędem elektrycznym oraz o manualnie wybranym przez kierowcętrybie elektrycznym (E-Mode). Czytelnainformacja o oszczędności. Wyświetlaczsystemu audio został także włączony w strategię eko-informacji,której celem jest wyjątkowo ekonomiczny sposób jazdy. Podmenu„Zero Emission” umożliwia obejrzenie graficznej prezentacjiczasu jazdy bez emisji spalin. Wartości „zero emisji” sąprzedstawiane w formie diagramu belkowego w procentach, przy czymczęstotliwością pomiarową jest minuta jazdy. Wartość 100procent oznacza, że w danej minucie Jetta Hybrid poruszała sięcałkowicie bez emisji spalin, czyli z wyłączonym silnikiem TSI.Maksymalnie analizowany czas to30 minut. Źródło: Volkswagen GroupPolska
×