Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'włoski' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 9 wyników

  1. Europejski Puchar Abarth Selenia i Włoski Puchar ACI-CSAI Abarth Selenia. Campani zdobywa na torze Monza tytuł Mistrza Europy. Europejski Puchar Abarth Selenia został rozstrzygnięty na ostatnim metrze wyścigów na korzyść Alexa Campaniego po zawziętym pojedynku z Niklasem Lilją i z karami dla obydwóch kierowców. Dla Alexa Campani jest to czwarty z rzędu tytuł Mistrza Europy. Luca Anselmi został zwycięzcą drugiego wyścigu. Wśród Abarth’ów 500 Assetto Corse, Fin Juuso Pajuranta przypieczętował zwycięstwo w swej kategorii w dwóch seriach dwoma sukcesami. Ostatnie wyścigi z 22 kierowcami na linii startu były bardzo widowiskowe i pełne niespodzianek. Na ostatnim metrze na torze Monza rozstrzygnęła się końcowa klasyfikacja Europejskiego Pucharu Abarth Selenia, w której Włoch Alex Campani czwarty raz z rzędu zdobył tytuł Mistrza Europy. Tytuł ten dołącza do trzech tytułów Mistrza Włoch, zdobytych w ostatnich sezonach. Zwycięstwo to jest wyjątkowe zważywszy na fakt, że Campani ma zaledwie 23 lata. Osiągnięcie tego sukcesu nie było jednak łatwe i udało się młodemu Włochowi dopiero na koniec ostatniego, pasjonującego wyścigu, przeprowadzonego na bardzo szybkim torze Monza, gdzie Abarth`y 695 Assetto Corse Evoluzione pędziły ze średnią prędkością bliską 160 km/h. Na starcie ostatniego wyścigu Campani miał tylko 6 punktów przewagi nad Szwedem Niklasem Lilją. Była to bezpośrednia walka tych dwóch rywali, którzy nie oszczędzali się, prowadząc zaciekłą walkę rozstrzygniętą dopiero na ostatnim metrze, kiedy Campani przeciął linię mety pierwszy, tuż przed Lilją i Anselmim. Jednak na skutek decyzji sędziów zarówno Campani, jak i Lilja zostali ukarani i zdegradowani, odpowiednio na drugie i czwarte miejsce. W ten sposób sukces powędrował do Luki Anselmiego, który znalazł się na trzecim miejscu w klasyfikacji ogólnej Pucharu Włoch Aci/Csai Abarth Selenia. Z 22 Abarth`ami ustawionymi na linii startu podczas ostatnich wyścigów w sezonie, na starcie Lilja dobrze wykorzystał pole position, dystansując od razu Campaniego, Buffoliego i Anselmiego. Buffoli zaatakował Campaniego i wyprzedził go na trzecim okrążeniu, a później cały czas kontynuowali swój pojedynek aż do ósmego okrążenia, kiedy to Buffoli, usiłując wyprzedzić Lilję na Ascari wypadł z trasy. Od tego momentu rywalizacja pomiędzy Campanim a Szwedem stała się jeszcze bardziej zacięta, z ciągłą wymianą pozycji i włączeniem się Anselmiego do walki o sukces. Podczas dziesiątego okrążenia Campani usiłował wyprzedzić Lilję na ostatnim metrze hamowania przed podwójnym zakrętem, w tym samym punkcie, w którym okrążenie później, Lilja włączył się, wysuwając się ponownie na czoło i odpierając ataki Campaniemu, aż do ostatniego okrążenia, kiedy to Włoch wykorzystał wewnętrzny tor, aby ponownie wyprzedzić przeciwnika i przeciąć linię mety pierwszy ze 141 milisekundami przewagi. Po zakończeniu wyścigów sędziowie zmienili klasyfikację i na trzeci stopień podium wszedł Eric Scalvini. W kategorii zarezerwowanej dla Abarth`ów 500 Assetto Corse, młody, 19-letni Fin Juuso Pajuranta świętował zdobycie w tym sezonie dwóch tytułów i tylu samo zwycięstw w zawodach. W klasyfikacji wyprzedził Matteo Arrigosiego i Franco Cimarelliego. Klasyfikacja zawodów 2: 1. Luca Anselmi, 13 okrążeń, średnia 156.950 km/h 2'11"342; 2. Alex Campani +4"821; 3. Eric Scalvini +10.805; 4. Niklas Lilja +24"963; 5. "Gioga" +25.919; 6. "Fisherman" +27"171; 7. Piero Longhi +28"722; 8.Michele Monetti +49"182; 9. Jusso Pajuranta (Abarth 500 Assetto Corse) +1'03"261; 10. Matteo Arrigosi (Abarth 500 Assetto Corse) +1'07"275. Wszyscy pozostali na Abarth 695 Assetto Corse. Najszybsze okrążenie należało do Buffoliego - 2'10"962, średnia 159,243 km/h. Klasyfikacja Europejskiego Pucharu Abarth Selenia: 1. Alex Campani ITA 220; 2. Niklas Lilja SWE 207; 3. Manuel Buffoli ITA 121; 4. Emanuele Moncini ITA 120; 4; 5. LucaAnselmiITA117. Klasyfikacja Klasa Europejska Abarth 500 Selenia: 1. Jusso Pajuranta FIN punktów 258; 2. Franco Cimarelli ITA 166; 3. Manuel Villa ITA 139; 4. Matteo Arrigosi ITA 122; 5. Robin Appelqvist SWE 105. Klasyfikacja Włoskiego Pucharu Aci/Csai Abarth Selenia: 1. Alex Campani 241; 2. Niklas Lilja 173; 3. Luca Anselmi 151; 4. Manuel Buffoli 117; 5. Emanuele Moncini 108. Abarth 500 Assetto Corse. 1. Jusso Pajuranta 262; 2. Franco Cimarelli 210; 3. Matteo Arrigosi 113; 4. Silvano Bolzoni 98; 5. Manuel Villa 79. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Europejski Puchar Abarth Selenia i Włoski Puchar ACI/CSAI Abarth Selenia dobiega końca - zakończenie sezonu 2014 na torze Monza. · Alex Campani ma już matematyczne szanse na tytuł Mistrza Włoskiego Pucharu Aci/Csai Abarth Selenia i pierwszą pozycję w klasyfikacji Europejskiego Pucharu Abarth Selenia. · Szwed Niklas Lilja walczy jeszcze o tytuł Mistrza Europy. · Wśród Abarth`ów 500 Assetto Corse, Fin Juuso Pajuranta jest już Mistrzem Europejskiego Pucharu Abarth Selenia, ale musi zmierzyć się jeszcze z Franco Cimarellim we Włoskim Pucharze Aci/Csai Abarth Selenia. · Program przewiduje 2 wyścigi, w sobotę 25 października o godz. 13,40 i w niedzielę 26 października o godz. 15,00. · Uroczysta parada zabytkowych modeli Abarth podczas zlotu zorganizowanego z okazji zakończenia sezonu. Już w ten weekend, od 24 do 26 października, na torze Monza podczas wielkiego finału okaże się, kto zostanie zwycięzcą Europejskiego Pucharu Abarth Selenia. Matematyczne szanse na tytuł Mistrza Włoskiego Pucharu Aci/Csai Abarth Selenia ma młody Alex Campani za kierownicą Abartha 695 Assetto Corse Evoluzione. Młody Włoch znajduje się również na szczycie klasyfikacji w serii europejskiej, ale musi zmierzyć się jeszcze z zajmującym równie silną pozycję Szwedem, Niklasem Lilja. Jeżeli chodzi o Europejski Puchar Abarth Selenia, Campani zaliczył 4 zwycięstwa, czyli jedno mniej niż Lilja, i znajdował się w czołówce aż do wyścigu w Pergusa, podczas którego wypadł z toru, tracąc cenne punkty. Na trzecim miejscu plasuje się Emanuele Moncini, wyprzedzając Manuela Buffoli i Luca Anselmi, zwycięzcę wyścigu na torze w Salzburgu. We Włoskim Pucharze Aci-Csai Abarth Selenia matematycznie zwyciężył już Campani, 23-letni mieszkaniec włoskiego regionu Emilia-Romania, który trzeci rok z rzędu broni tytułu Mistrza. Lilja, Anselmi, Moncini i Buffoli walczą o drugie miejsce. Wśród Abarth`ów 500 Assetto Corse, młody Fin Juuso Pajuranta został już matematycznie zwycięzcą Europejskiego Pucharu Abarth Selenia, natomiast jeżeli chodzi o Włoski Puchar Aci/Csai Abarth Selenia do tytułu Mistrza mogą jeszcze aspirować Franco Cimarelli, Stefano Bolzoni i Matteo Arrigosi. W programie na najbliższy weekend (piątek 24 października) przewidziane są próby kwalifikacyjne o godz. 17,25. W sobotę, 25 października o godz. 13,40 odbędzie się pierwszy wyścig, natomiast drugi wyścig rozpocznie się o godz.15,00 Wśród imprez towarzyszących rozgrywkom na torze Monza przewidziany jest również zlot zabytkowych samochodów Abarth. Klasyfikacja Europejskiego Pucharu Abarth Selenia: 1. Alex Campani ITA - 186 punktów; 2. Niklas Lilja SWE - 170 punktów; 3. Emanuele Moncini ITA - 120 punktów; 4. Manuel Buffoli ITA - 103 punkty; 5. Luca Anselmi ITA - 79 punktów. Klasyfikacja Classe Abarth 500 Selenia Europa: 1. Jusso Pajuranta FIN - 207 punktów; 2. Franco Cimarelli ITA - 144 punkty; 3. Manuel Villa ITA - 119 punktów; 4. Matteo Arrigosi ITA - 93 punkty; 5. Silvano Bolzoni ITA - 90 punktów. Klasyfikacja Włoskiego Pucharu Aci/Csai Abarth Selenia: 1. Alex Campani - 207 punktów; 2. Niklas Lilja - 136 punktów; 3. Luca Anselmi - 113 punktów; 4. Emanuele Moncini - 92 punkty; 5. Manuel Buffoli - 81 punktów. Abarth 500 Assetto Corse. 1. Jusso Pajuranta - 211 punktów; 2. Franco Cimarelli - 180 punktów; 3. Silvano Bolzoni - 98 punktów; 4. Matteo Arrigosi – 84 punkty; 5. Manuel Villa – 59 punktów. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Włoski producent silników wysokoprężnych VM Motori zmienił właściciela. Został zakończony, po zatwierdzeniu przez stosowne organy państwowe, proces odkupienia przez Fiat Group Automobiles 50% udziałów w spółce VM Motori S.p.A., należących do General Motors, za kwotę 34,1 milionów Euro. Grupa Fiat, która już w roku 2010 zakupiła 50% udziałów VM, posiada teraz pełną kontrolę nad spółką. Zakup został zrealizowany w wyniku skorzystania z opcji sprzedaży przez spółkę GM po wielu latach owocnej współpracy. VM Motori ma długą tradycję i produkcją silników wysokoprężnych zajmuje się od 1947 roku. W swoim zakładzie w Cento, w prowincji Ferrara (Włochy), który zajmuje powierzchnię 85 tysięcy metrów kwadratowych, pracuje około 1150 osób. Łącznie spółka VM produkuje około 90 tysięcy silników rocznie, a wśród jej klientów znajdują się takie marki, jak: Jeep, Chrysler, Lancia i LTI (londyńskie taksówki). Ostatnio również Maserati zastosowało silnik VM, wprowadzając po raz pierwszy w swojej historii silnik wysokoprężny, najmocniejszy na świecie w swojej kategorii. Wielu ważnych klientów korzystają z silników VM w różnych sektorach zastosowania, w przemyśle, rolnictwie i marynarce, gdzie te jednostki napędowe wykorzystują liczne technologie zaprojektowane dla sektora samochodowego. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. więcej -> Rok 2012: Włoski motorynek pogrążony w kryzysie, nowości na rynku samochodowym, centrum badań rynku, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Tak sobie pomyślałem że skoro w innych działach są takie tematy tutaj też się przydadzą bo ostatnimi czasy w naszym kraju pojawia się coraz więcej ciekawych projektów na bazie włoskich samochodów. Drugim powodem dla którego ten temat zakładam były prośby niemsa i JE1216 o zapodanie ciekawych Fiatów CC o których przypadkiem kiedyś wspomniałem a więc do pracy Na razie tyle , będę starał się sukcesywnie dodawać kolejne autka
  6. JE1216

    G-Tech Fiat 550 R

    Małe ale ładne. Włoski pakiet tuningowy do włoskiego przeboju... Więcej ---> http://www.tuningblog.it/2011/08/02/fiat-500-by-g-tech-piccola-bella-e-cattiva/
  7. <table border="0" width="435" id="table19"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Alfa Romeo 1.9 JTDM</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  8. http://www.autokrata.pl/ogien/3545/wloski_continental_gtz/
  9. Motocykle: włoski urząd skarbowy atakuje czołowych zawodników http://www.roadlook.pl/motocykle/motocykle-wloski-urzad-skarbowy-atakuje-czolowych-zawodnikow.html
×