Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ultra' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 17 wyników

  1. Audi A3 1.4 TFSI ultra: sportowy mistrz oszczędności · Dzięki dziesięciu nowym wersjom produkcyjnym samochodów Audi typu ultra, ich portfolio powiększyło się do 22 modeli · Audi A3 1.6 TDI ultra, wkrótce także jako limuzyna Ingolstadt, 30 maja 2014 r. Audi poszerza paletę bardzo oszczędnych i niskoemisyjnych modeli ultra z rodziny A3. Wyposażone w silnik 1.4 TFSI o mocy 110 kW (150 KM), łączą w sobie wyjątkowo sportowy charakter i wzorową ekonomikę zużycia paliwa. Audi A3 1.4 TFSI ultra, dzięki rozwijaniu maksymalnej prędkości 220 km/h i przyspieszeniu od 0 do 100 km/h w niespełna 8,1 sekundy, jest czystą emanacją sportowego talentu. Swą skromność natomiast, samochód przejawia w zużyciu paliwa i emisji spalin. W trybie jazdy mieszanej potrzebuje zaledwie 4,7 litra benzyny na 100 kilometrów, co przekłada się na emisję 109 g dwutlenku węgla na kilometr. Silnik TFSI o pojemności 1,4 litra oferowany jest z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów lub z siedmiostopniową przekładnią automatyczną S tronic. Jednostka napędowa wyposażona w system odłączanych na życzenie cylindrów „cylinder‑on‑demand”, montowana jest we wszystkich odmianach karoserii tego modelu – w wersji trzydrzwiowej, pięciodrzwiowej Sportback, w wersji Limousine oraz w eleganckiej wersji Cabriolet. Na rynku dostępne jest także Audi A3 ultra z silnikiem 1.6 TDI. W wersji trzydrzwiowej i w modelu Sportback, jednostkę tę montuje już od roku 2013. W przyszłości, w taki właśnie silnik wysokoprężny o mocy 81 kW (110 KM), wyposażane będzie Audi A3 Limousine. Bardzo ekonomiczny motor zadowala się średnio 3,3 litrami oleju napędowego na 100 kilometrów i emituje zaledwie 88 g CO2 na kilometr. Modele ultra są przykładem szeroko zakrojonych działań i dążeń czterech pierścieni do konsekwentnego wdrażania równowagi środowiskowej w swoich produktach i w całym procesie produkcyjnym, przy jednoczesnym zapewnieniu jak największej radość z jazdy, tak typowej dla pojazdów tej marki. W rodzinach modelowych A4, A5, A6 i A7, Audi ma już łącznie dwanaście modeli ultra z silnikami TDI i TFSI. We wszystkich zastosowano inteligentne rozwiązania techniczne obniżające zużycie paliwa i emisje spalin, co przynosi korzyści kieszeni klientów i środowisku naturalnemu. W tej chwili Audi oferuje razem aż 22 modele ultra. Obok pojazdów hybrydowych e‑tron typu plug‑in i napędzanych gazem modeli g‑tron, samochody ultra stanowią trzecią koncepcję pojazdów seryjnych realizujących w praktyce zasadę zrównoważonej mobilności spod znaku Audi. Dane o zużyciu w/w modeli: Audi A4 ultra: Zużycie paliwa (tryb mieszany) w l/100 km: 4,4 – 4; Emisja CO2 (tryb mieszany) w g/km: 114 – 104 Audi A5 ultra: Zużycie paliwa (tryb mieszany) w l/100 km: 4,3 – 4,2; Emisja CO2 (tryb mieszany) w g/km: 111 – 109 Audi A6 ultra: Zużycie paliwa (tryb mieszany) w l/100 km: 4,6 – 4,4; Emisja CO2 (tryb mieszany) w g/km: 119 – 114 Audi A7 ultra: Zużycie paliwa (tryb mieszany) w l/100 km: 4,7; Emisja CO2 (tryb mieszany) w g/km: 122 Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Pięć startujących w wyścigu 24h Nürburgring zespołów zaufało modelowi R8 LMS ultra · Na starcie pojawią się m.in. zwycięzca z Le Mans i mistrz serii GT · Pięć zespołów startuje w ośmiu Audi R8 LMS ultra · Po raz pierwszy, wyścig kwalifikacyjny odbędzie się już 5 i 6 kwietnia Ingolstadt, 4 kwietnia 2014 r. Zwycięzca z Le Mans, mistrz świata serii GT, ekstremalny skoczek spadochronowy i silne „customer team’y” – wszyscy, w 42. edycji 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring zaufali Audi R8 LMS ultra. Po raz pierwszy, kilka drużyn wystartuje w rundzie kwalifikacyjnej już w pierwszy weekend kwietnia. Dwudziestoczterogodzinny wyścig w „zielonym piekle“, czyli na Pętli Północnej toru Nürburgring, w którym 21 i 22 czerwca weźmie udział 190 uczestników z całego świata, to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu sportów motorowych na ten sezon. Podobnie jak rok temu, pięć zespołów wspieranych przez Audi Sport customer racing, wystawi w wyścigu w Eifel osiem egzemplarzy Audi R8 LMS ultra. Najpierw jednak odbędzie się rozgrzewka do tego najważniejszego z wyścigów. W rundzie kwalifikacyjnej, w dniach 5 i 6 kwietnia, rozgrywanej na odcinku 25,378 km, ekipy będą miały jedyną w swoim rodzaju możliwość sprawdzenia się przed właściwymi mistrzostwami. Z uwagi na dowolną ilość okrążeni treningowych, dwie rundy kwalifikacyjne i sześciogodzinny wyścig główny, wiele startujących zespołów wykorzysta możliwość, by przygotować się do właściwych zmagań. Po wyścigu kwalifikacyjnym, organizatorzy przyznają najlepszym dziesięć z łącznie trzydziestu miejsc w głównych, czerwcowych kwalifikacjach, które zadecydują o przydziale miejsc startowych w wyścigu 24h. Ponadto kierowcy biorący udział w najbliższych kwalifikacjach otrzymają wymagane przepisami potwierdzenie, że zdobyli praktyczne doświadczenie na torze Pętli Północnej. Audi już w ubiegły weekend znakomicie rozpoczęło sezon na Pętli Północnej: Marc Basseng, Frank Stippler i Laurens Vanthoor, za kierownicą Audi R8 LMS ultra, wygrali pierwszą rundę Długodystansowych Mistrzostw Świata. Podobnie jak w latach ubiegłych, w dwudziestoczterogodzinnym wyścigu na Nürburgring, Audi reprezentować będą najlepsi kierowcy: Frank Biela, Marcel Fässler, Stéphane Ortelli i Marco Werner. Czterej triumfatorzy z Le Mans, którzy mają na koncie łącznie jedenaście zwycięstw w tym należącym już do klasyki samochodowym maratonie, wystartują w Audi R8 LMS ultra. Byli mistrzowie świata GT1 Marc Basseng i Markus Winkelhock, aktualny mistrz FIA GT Laurens Vanthoor oraz były trzykrotny mistrz Porsche Supercup René Rast, to kolejne gwiazdy w składzie teamów jadących Audi. Znajdziemy w nich też aktualnego kierowcę Audi z wyścigów serii DTM Nico Müllera, Rahel Frey również wcześniej startującą w DTM za kierownicą Audi oraz innych kierowców doskonale obeznanych z Pętla Północną. Wielbiciel sportów ekstremalnych, Austriak Felix Baumgartner, po swoim spektakularnym skoku spadochronowym ze stratosfery, znalazł nowe wyzwanie. Zdecydował o starcie w Audi R8 LMS ultra teamu Audi Race Experience na Pętli Północnej toru Nürburgring. Także pięciu innych dawnych zwycięzców wyścigów 24h zaufało Audi. Marc Basseng, Christopher Haase, Frank Stippler i Markus Winkelhock, którzy w roku 2012, za sterami Audi R8 LMS ultra, odnieśli swe pierwsze zwycięstwo na torze Nürburgring, w roku 2014 zasiądą w kabinie samochodu wyścigowego GT3 o mocy 570 KM. Duńczyk Nicki Thiim, jeden z tryumfatorów roku 2013, po raz pierwszy weźmie udział w wyścigu w Audi R8 LMS ultra. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. więcej -> AUDI "ULTRA". Nowe modele w palecie | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. Nowe, imponujące efektywnością modele Audi ultra: A4, A5 i A6 · Nowe modele Audi ultra o mocy 136 KM, 163 KM i 190 KM · Większa efektywność przy niezmienionej dynamice · Emisja dwutlenku węgla w zakresie od zaledwie 104 do 119 g na km Ingolstadt, 4 lutego 2014 r. Audi poszerza swoją strategię ultra o jedenaście nowych modeli. Szczególnie efektywne wersje silnikowe serii A4, A5 i A6 pojawią się na rynku w początkach tego roku. Napędza je nowy, mocny, dwulitrowy silnik TDI o mocy 100 kW (136 KM), 120 kW (163 KM) lub 140 kW (190 KM). Zależnie od modelu, na kilometr jednostka emituje od 104 do 119 g CO2. Określenie „ultra” oznacza wzorcową, zrównoważoną mobilność z pełnymi możliwościami codziennego użytkowania. Dzięki zużyciu paliwa w jeździe mieszanej od 3,9 do 4,6 l na 100 km, emisji dwutlenku węgla od 104 do 119 g na km, nowe Audi ultra należą do najbardziej efektywnych samochodów w swoich segmentach. Jednocześnie dynamika jazdy i komfort z których są znane, w żaden sposób nie zostały ograniczone. Prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego opisuje je w ten sposób: „Najnowsza technika TDI, najbardziej efektywne skrzynie biegów, sportowy układ wydechowy. Kierowca tego prawie nie zauważa, ale odczuwa przy szybkim przyspieszaniu oraz – dzięki wyjątkowo niskiemu zużyciu – przy płaceniu rachunku na stacji benzynowej. Nasze modele ultra mają też wiele zalet w codziennym użytkowaniu – to coś, co zawsze doceniają klienci.“ Rodziny modelowe A4, A5 i A6 wyposażono teraz w nowo zaprojektowany silnik 2.0 TDI – wzorcowe połączenie efektywności i siły. Wysoki moment obrotowy (320 lub 400 Nm), także przy niskiej liczbie obrotów, daje sportową moc przy niewielkim zużyciu. Dr Stefan Knirsch, kierownik ds. rozwoju silników w Audi mówi: „Innowacyjny, wysoce efektywny system SCR oczyszcza spaliny z tlenków azotu. Dzięki temu oczywistym jest, że nowe modele ultra spełniają wymogi mającej obowiązywać w przyszłości normy emisji spalin Euro 6, zużywając jednocześnie mniej paliwa.“ Modele ultra wyposażane są seryjnie w manualną skrzynię biegów, w której górne przełożenia nieco wydłużono. Opcjonalnie, w Audi A6 dostępna jest innowacyjna siedmiostopniowa przekładnia S tronic, która obniża średnie zużycie do 4,4 l na 100 km (4,6 litra w przypadku modelu Avant). Odpowiada to emisji 114 g CO2 na km (119 g w przypadku wersji Avant). Ta na nowo zaprojektowana, dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia, wyraźnie daje odczuć jak szybko i komfortowo może przebiegać zmiana biegów. Zastosowano w niej szereg innowacji: zminimalizowane tarcie wewnętrzne, wysoko efektywne zaopatrywanie w olej oraz wahadło odśrodkowe zapobiegające niepożądanym drganiom i umożliwiające jazdę na niskich obrotach, co przekłada się na niewielki hałas dobiegający z silnika. Harmonijnie zestopniowane biegi, w połączeniu z dużą rozpiętością przełożeń, zapewniają komfortową jazdę. Siedmiobiegowa przekładnia S tronic, podobnie jak sześciobiegowa skrzynia manualna, przekazuje siły napędowe na koła przedniej osi. Efektywność nowych modeli ultra to również w dużej mierze zasługa seryjnie montowanego systemu Start-Stop i systemu informacji kierowcy z programem efektywnej jazdy. W modelach A4 i A4 Avant, zużycie obniżają także modyfikacje detali aerodynamiki i niżej zawieszona karoseria. Efektem połączenia różnych zabiegów zwiększających efektywność są niewielkie wartości zużycia paliwa i emisji CO2, od zaledwie 3,9 l/100 km (104 g/km) w Audi A4 Limousine (100 kW), przez 4,2 l/100 km (109 g/km) w Audi A4 Avant (100 kW) i w Audi A5 Coupé (120 kW) po 4,3 l/100 km (111 g/km) w Audi A5 Sportback (120 kW). Nieco później na rynku pojawi się model A5 Sportback 2.0 TDI ultra o mocy 100 kW. Model A6 2.0 TDI ultra, bez jakiegokolwiek uszczuplenia wyposażenia, ma wyjątkowo niską wartość emisji CO2 – 114 g/km (117 g/km ze skrzynią manualną), a na 100 km zużywa średnio 4,4 l paliwa (4,5 l ze skrzynią manualną). Jego siostrzany model Avant, niezależnie od zastosowanej w nim przekładni, zadowala się 4,6 litrami na 100 km (119 g/km). Do palety ultra marki Audi należy także Audi A3 1.6 TDI ultra, które zadebiutowało jesienią 2013 jako pierwszy model ultra. Samochód ten zużywa średnio jedynie 3,2 l paliwa na 100 km (85 g CO2 na km). Wszystkie wersje ultra można rozpoznać po dyskretnym emblemacie umieszczonym z tyłu pojazdu. [TABLE=width: 576] <tbody>[TR] [TD]Model [/TD] [TD]Moc maks. w kW (KM) [/TD] [TD]Maks. moment obrotowy w Nm przy obr./min [/TD] [TD]Przyspieszenie 0-100 km/h w sekundach [/TD] [TD]Prędkość maksymalna w km/h [/TD] [TD]Zużycie (tryb mieszany) w l/100 km [/TD] [TD]Emisja CO2 w g/km [/TD] [/TR] [TR] [TD]A4 Limousine 2.0 TDI ultra [/TD] [TD]100 (136) [/TD] [TD]320 / 1500 - 3000 [/TD] [TD]9,3 [/TD] [TD]215 [/TD] [TD]3,9 [/TD] [TD]104 [/TD] [/TR] [TR] [TD]A4 Limousine 2.0 TDI ultra [/TD] [TD]120 (163) [/TD] [TD]400 / 1750 - 2750 [/TD] [TD]8,3 [/TD] [TD]225 [/TD] [TD]4,2 [/TD] [TD]109 [/TD] [/TR] [TR] [TD]A4 Avant 2.0 TDI ultra [/TD] [TD]100 (136) [/TD] [TD]320 / 1500 - 3000 [/TD] [TD]9,6 [/TD] [TD]208 [/TD] [TD]4,2 [/TD] [TD]109 [/TD] [/TR] [TR] [TD]A4 Avant 2.0 TDI ultra [/TD] [TD]120 (163) [/TD] [TD]400 / 1750 - 2750 [/TD] [TD]8,6 [/TD] [TD]216 [/TD] [TD]4,4 [/TD] [TD]114 [/TD] [/TR] [TR] [TD]A5 Coupé 2.0 TDI ultra [/TD] [TD]120 (163) [/TD] [TD]400 / 1750 - 2750 [/TD] [TD]8,3 [/TD] [TD]225 [/TD] [TD]4,2 [/TD] [TD]109 [/TD] [/TR] [TR] [TD]A5 Sportback 2.0 TDI ultra [/TD] [TD]120 (163) [/TD] [TD]400 / 1750 - 2750 [/TD] [TD]8,6 [/TD] [TD]221 [/TD] [TD]4,3 [/TD] [TD]111 [/TD] [/TR] [TR] [TD]A6 Limousine 2.0 TDI ultra [/TD] [TD]140 (190) [/TD] [TD]400 / 1750 - 3000 [/TD] [TD]S tronic: 8,2 Przekładnia manualna: 8,4 [/TD] [TD]232 [/TD] [TD]S tronic: 4,4 Przekładnia manualna: 4,5 [/TD] [TD]S tronic: 114 Przekładnia manualna: 117 [/TD] [/TR] [TR] [TD]A6 Avant 2.0 TDI ultra [/TD] [TD]140 (190) [/TD] [TD]400 / 1750 - 3000 [/TD] [TD]S tronic: 8,5 Przekładnia manualna: 8,7 [/TD] [TD]226 [/TD] [TD]4,6 [/TD] [TD]119 g/km [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Audi A3 1.6 TDI Ultra - ekologia po niemiecku Ciekawe, ile w tych "eko" wersjach jest oszczędności, a ile zwykłego działania marketingowego
  6. Audi A3 1,6 TDI ultra - wszechstronny mistrz oszczędności - Pierwszy ultra samochód wyprodukowany przez Audi - Spalanie na poziomie zaledwie 3,2 litra na 100 km - Ponad 1500 km na jednym baku Ingolstadt, 6 sierpnia 2013. Audi zaprezentowało najbardziej oszczędny z seryjnie produkowanych modeli koncernu. Wyposażone w silnik o mocy 81 kW (110 KM) Audi A3 1.6 TDI ultra, zużywa średnio tylko 3,2 litra oleju napędowego na 100 km. Tak niskie zużycie paliwa sprawia, że emisja dwutlenku węgla podczas jazdy wynosi zaledwie 85 gramów na kilometr. Sprzedaż tego nowego, super oszczędnego auta wkrótce się rozpocznie. Audi A3 1.6 TDI ultra w pełni ukazuje swe sportowe zacięcie przyspieszając od zera do 100 km/h w 10,5 sekundy. Prędkość maksymalna to 200 km/h. Równie imponujące są jego umiejętności oszczędnego pokonywania dłuższych dystansów. Dzięki pięćdziesięciolitrowemu zbiornikowi, nowy model spod znaku czterech ringów na jednym baku może przejechać ponad 1500 km. Ten pięciomiejscowy samochód, podobnie jak inne kompaktowe auta segmentu premium produkowane przez Audi, oferuje dużo przestrzeni wewnątrz i charakteryzuje się wysokim poziomem komfortu. Klimatyzacja, radio Audi oraz elektrycznie opuszczane szyby, to elementy wyposażenia standardowego. A3 1.6 TDI ultra oferowany jest zarówno w wersji trzydrzwiowej jak i w pięciodrzwiowej Sportback. Niskie zużycie paliwa i wysoka trwałość, to elementarne założenia techniczne, leżące u podstaw produkcji tej wersji Audi A3. Dzięki konsekwentnemu stosowaniu ultralekkiej konstrukcji, wielomateriałowa karoseria A3 1.6 TDI ultra, z wmontowanymi już wszystkimi systemami, waży zaledwie 1205 kilogramów. Obniżono ją o 15 milimetrów, a boczne spojlery dostępne w wersji S line wpływają na doskonałą aerodynamikę. Opony o rozmiarze 205/55 R16 zapewniają optymalny opór toczenia oraz zwiększają efektywności pojazdu. Kolejny model serii Audi A3, najbardziej wydajny z dotychczas produkowanych, jest pierwszym samochodem posiadającym oznaczenie "ultra". Wersje ultra mają symbolizować kompleksowe podejście koncernu z Ingolstadt do najwyższej jakości i trwałości produktów oraz do procesu produkcji. W najbliższym czasie, Audi zaprezentuje wersje ultra pozostałych serii modelowych wyposażonych w silniki TDI oraz TFSI. Podobnie jak Audi A3 1.6 TDI ultra, odróżniać się będą od pozostałych położeniem dużego nacisku na jak najniższe zużycie paliwa oraz minimalną emisję substancji szkodliwych. Wpłynie to korzystnie na koszty eksploatacyjne oraz na środowisko. Obok hybrydowych modeli e-tron i zasilanych gazem pojazdów g-tron, seria „ultra” tworzy trzecią już kategorię samochodów Audi oferujących zrównoważoną mobilność w warunkach codziennej eksploatacji. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Audi TT quattro Concept ultra (2013)
  8. więcej -> Audi TT ultra quattro concept na Worthersee Tour 2013, ranking sprzedaży pojazdów, wiadomości ze świata motoryzacji, ranking sprzedaży motocykli | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Audi TT quattro Concept ultra (2013)
  10. Has Mazda Lost its Zoom-Zoom? Plus Chevy SS and Ultra-Luxury SUVs! - Wide Open Thrott
  11. [h=1]Audi R8 Ultra 2013[/h]
  12. Genewa 2013: Rolls Royce Wraith, czyli ultra-luksusowe Coupe Milion złotych - myślę, że znalazłbym coś ciekawszego za tę kwotę. No, ale nie muszę się nad tym zastanawiać
  13. [h=1]Audi RS Moments of Truth: Audi Ultra[/h]
  14. http://www.youtube.com/watch?v=NdFicqzTxUc&feature=related
  15. Shell Helix Ultra Transparent Car - The Making Of
  16. F1 Mirage Ultra Low High Speed Fly By <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Wa_KrNNebzU&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Wa_KrNNebzU&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  17. Mega ultra pro tuning http://www.smog.pl/txt_gfx_audio/27406/no_i_naprawione/
×