Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tysięcy' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 33 wyników

  1. Witajcie, Poszukuję samochodu do jazdy głównie po mieście (poruszam się raczej trasami szybkiego ruchu w Warszawie). Mój budżet to 25 000 zł Typ nadwozia - sedan lub coupe Napęd - najchętniej na przód Silnik benzynowy lub benzyna + lpg Zależy mi na wyglądzie samochodu i jego niezawodności. Chciałbym kupić porządną furę, w dobrym stanie technicznym, która nie będzie wymagała wkładu finansowego na starcie. Byłoby super, gdyby w środku też był porządny (skórzana tapicerka na duży plus). Jako, że ciężko jest kupić BMW czy Audi w dobrym stanie - to raczej loteria - skupiam się na nowszych i tańszych japońcach jak np. Mitsubishi lancer 2008 - 2009 Mazda 3 lub 6 (koniecznie w wersji sport) Hyundai Coupe Co polecacie pod takie wymagania?
  2. Witam, Chciałbym zaczerpnąć wiedzy bardziej doświadczonych użytkowników Z góry zakładam że nie interesuje mnie żaden samochód w benzynie. Powiem tak, najeździłem się golfami, pasatami, i nawet francuzami. Jestem zdania że jak ktoś nie dbał to auto z góry jest stracone. Przymierzam się do zakupu auta na kilka dłuższych lat. W grę wchodzi auto, które spalanie ma w miarę na normalnym poziomie, sensowne ceny części i dostęp. Generalnie poprzednie auta odwiedzały mechanika do zmiany opon, naprawy staram się robić sam. Więc im mniej skomplikowany motor tym lepiej, no i przede wszystkim awaryjność Wiem wymagam, wymagam. Celuje w konkretne modele: Kia Ceed 1.6CRDI najlepiej 115KM, (rocznik bez dwumasu, dpfu, rozrząd na łańcuchu) - jedyne skargi słyszałem na temat turbin, licząc odejście kosztów w/w w miarę jakoś to widzę. Seat Leon II tylko tutaj obawiam się że wybór pada na 1.9TDI, (niechętnie lubię 1.9TDI, niby może jeździć z dyskoteką na liczniku, ale jednak ciągle coś się sypie) Audi A4 B6 Avant, tak samo jak powyżej. (ogólnie to jeździłem wcześniej głównie 1.9TDI 110KM AFN) nie znam zbyt PDków. No i ostatnio przeglądając tematy zaciekawiły mnie auta: Saab 93 1.9TID i VOLVO V50 2.0D Oczywiście tutaj najbardziej liczę na opinie na temat aut. Ogromnie dziękuje za zainteresowanie i pomoc
  3. Cześć. Rozglądam się za samochodem do kwoty 70 000 zł. Z założeń jakie przyjąłem, to silnik benzynowy, nie większy niż 1.8l, hatchback bądź sedan, minimum 160 koni. Auto raczej 5-drzwiowe, choć jeśli coś naprawdę mi wpadnie w oko to nie wykluczam wersji 3-drzwiowej. Dotąd, szczególnie podoba mi się Audi A5 (wersja po lifcie, od 2011) - "drapieżność" w wyglądzie ma odpowiednią : ) Zależy mi, żeby auto było efektowne pod względem wyglądu i jakości poszczególnych elementów oraz spalało rozsądne ilości paliwa (10 litrów w cyklu miejskim to górna granica). PS, kierowcą jestem od 7 lat, rocznie przejeżdżam ~15 000 km. Mam 25 lat, kupiony samochód będzie moim pierwszym własnym. Dzięki za odpowiedzi!
  4. Witam, jestem młodym kierowcą, moim pierwszym samochodem na własność była i jeszcze jest renault laguna 2 1,9 dCI. Chodź miałem przyjemność pokonywać kilometry różnymi samochodami, były to głównie duże auta z silnikiem wysokoprężnym tj. pick-upy, terenowe itp. Postanowiłem że nadszedł czas na zmianę auta, kilometrów robię nie mało, w trasy często wyjeżdżam więc chciałbym się przesiąść na coś bardziej solidniejszego jak laguna z której o dziwo jestem zadowolony Więc teraz pytanie do Was co proponujecie w tych pieniądzach tj. 30 tys. złotych ? Interesuje mnie tylko silnik wysokoprężny, najlepiej z 6 biegową skrzynią chodź automat też nie jest zły Zależy mi na ekonomiczności, no i na mocy ale o tym marzy chyba każdy kierowca Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to passat b6 , chodź nudzi mnie wygląd tego auta ;P Jestem otwarty na wszelkie propozycje oraz rady, pozdrawiam i mam nadzieje że rozwinięcie tego wątku przyda się nie tylko mnie.
  5. Witam , jestem świeżo po zdaniu prawka , kompletnie nie znam się na autach i nie mam zadnego doświadczenia , dlatego szukam rady jaki samochod wybrac . Czego szukam: Male auto Cena najlepiej do 5k Malo pali w miescie Benzyna (ogolnie dalbym rade uzbierac nawet do auta do 10k ale jako 1 auto uwazam ze na 2-3 lata lepiej wziąć cos taniego i nauczyc się jeździć ) Przegladajac fora zrobiłem sobie liste polecanych samochodow , prezentuje się następująco ( posortowałem tak ze od gory SA te które mi najbardziej odpowiadaja: ibiza Clio Daewoo Lanos Mazda 323F lupo Megane Corsa peugeot 206 punto saxo Fiat Siena Brava toledo nissan primere Peugeot 406 ford Mondeo MK2 Daweoo Nubira Twingo Suzuki Swift Celica Jak widac lista jest dosc dluga także chciałbym na tym etapie usłyszeć opinie które auta mogę usunąć z listy patrzac na moje wcześniejsze wymagania , a także których modeli brakuje
  6. Szukam czegoś taniego na pierwsze autko. Ma jeździć i nie wymagać wpompowania równowartości po roku użytkowania. Czego szukać poza CC i Tico? Od razu mówię że tico bym nie chciał, ojciec miał takie dwa i gniły niemiłosiernie. Teraz mamy Seicento i rdzawki ani śladu, co skłania mnie ku CC - jakiś tam ocynk też ponoć miały i jak patrzę po parkingach to o wiele rzadziej idzie spotkać zgniłe CC niż Tico. Znajomi polecają mi jeszcze opcję wzięcia poloneza za 800zł i za dwa lata zezłomowania go za 500-600zł. Jak by nie patrzeć dwa latka do OC wpadną, po zezłomowaniu strata niewielka, tylko jakoś obawiam się czymś takim jeździć, czy to mi się nie rozleci na drodze w najmniej odpowiednim momencie. OC też ponoć drogo wychodzi, a muszę się z tym liczyć bo jestem zupełnym świeżakiem, jedynie prawko od 3.5 roku i trochę nalatane na dostawczakach, ale jak znam życie nikogo to nie będzie obchodzić. Słyszałem jeszcze o takiej metodzie, żeby kupić auto z opłaconym OC na rok naprzód i tylko dopłacić różnicę. Każda rada będzie dla mnie cenna
  7. Witam, kompletnie nie znam się na samochodach i nie mam nikogo kto mógłby mi doradzić. Może ktoś na tym forum mi pomoże? Otóż widzialem ostatnio oferte w internecie dotyczone BMW e46 z 2001 roku 2.0 diesel, przebieg 200 tyś km, 150 KM. TO auto jest uszkodzone do wymiany jest maska, lewy błotnik i lampa. Cena to 6000 zł sprwadzone z Francji. Czy mi się to opłaca? I czy części które wymieniłem są drogie? Proszę o odpowiedź z góry dziękuję
  8. Witajcie. Nadszedł czas, bym kupił swój pierwszy samochód. Jak wiadomo - liczy się dla mnie małe spalanie paliwa. Osiągi nie mają znaczenia. Ważne, aby dawał radę wyprzedzić inny samochód w razie czego. Jeśli chodzi o wygląd, rozglądam się za: - Leon I; - A4 B5 Kombi; - Mazda 323f BJ (po lifcie z tylnymi lampami 'z kropkami'); - BMW E46 - Focus 2 Hatchback (raczej ciężko znaleźć go w tej cenie) - Audi a3 8P (tak samo jak z focusem) Czy pomógłby mi ktoś w wybraniu jednego, a może nawet kilku z tych aut oraz najbardziej odpowiednich silników do tych samochodów?
  9. Cześć, Rozglądam się za samochodem, który zamierzam kupić i użytkować w Holandii. Chciałbym na to wydać 3-4 tysiące euro. W Holandii płaci się podatek drogowy, który zależy od miejsca zamieszkania, rodzaju silnika i wagi samochodu. Ja jakoś bardzo dużo tym samochodem nie będę jeździł, więc chciałbym żeby ten podatek był w rozsądnej cenie, więc samochód musi być z silnikiem benzynowym i dosyć mały. Szukam więc: - samochodu segmentu b/c - koniecznie kombi - z silnikiem benzynowym, nie musi być mocny, ale żeby 140km/h na autostradzie go nie przerażało - możliwie mało awaryjny - i z tani do naprawy - musi być klima, na innych 'luksusach' mi bardzo nie zależy - 2004 lub nowszy Czyli generalnie szukam w miarę pakownego, ale lekkiego samochodu który ma się nie psuć, a jak się zepsuje to żeby go można było tanio naprawić. No i żeby przyzwoicie się nim jeździło, więc może nie Dacia, ale też nie oczekuję luksusów. Poprzeglądałem trochę ofert i myślałem o: - Skoda Fabia - Peugeot 206 - Toyota Corolla - Ford Focus Macie jakieś inne typy? Najlepiej od razu z polecanym w tym modelu silnikiem. Dzięki!
  10. Witam. Jako, że nie posiadam wielkiego doświadczenia i wiedzy o samochodach chciałbym się was poradzić jakie najlepiej auto kupić. Tak jak w tytule wspomnialem, maksymalny budżet to 7000 złotych. Zależy mi przede wszystkim na aucie, które nie będzie się często psuło. Jestem studentem, stąd też nie mam zbyt wielu pieniędzy na naprawę. Chciałbym by auto miało od 90 do 120km, hatchback lub sedan z maksymalnym silnikiem 2.0. Nie zamierzam także pokonywać wielkich dystansów w ciągu roku, ok. 5000-10000 kilometrów w skali roku. Auto nie musi być bardzo bogato wyposażone, przede wszystkim zależy mi na wspomaganiu kierownicy, el. szybach, centralnym zamku, manualnej skrzyni biegów, itp. Z przegladanych przeze mnie modeli wstępnie wyselekcjonowałem kilka, a wśród nich jest: Peugeot 307, Audi a3, a4, Renault Laguna II(która póki co jest moim faworytem, zdecydowanie najbardziej do mnie przemawia), Opel Astra, Vectra i Volkswagen Passat b5. Do zakupu zostało mi jeszcze jakieś półtora miesiąca, nie mniej jednak zależy mi powoli na wyselekcjonowani najlepszych modeli. Co Wy uwazacie? Jakie auto byscie mi polecili? Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi i jestem otwarty na dyskusje.
  11. Witam. Szukam dynamicznego auta za około 15 tysiecy. Chodzi mi o to,zeby bylo mniej wiecej 140 km. Jezeli chodzi o gabaryty to cos w stylu Mazdy 6. Co sadzicie o Mazdzie? Rocznik minimum 2002-2003
  12. Witam wszystkich serdecznie. Mój budżet to 15 tysięcy mieszkam w okolicach Częstochowy poszukuję auta w benzynie trwałego i taniego w naprawach, segment c lub d. Moje propozycje i pytania audi a3 8l wersja 5 drzwiowa silnik 1.6 lub 1.8 + gaz czy Astra H/III generacji 5d 1.4/1.6-1.8 benzyna+gaz Audi będzie tak z rocznika 2001-2002 a opel 2004 co będzie lepszym wyborem audi a3 8l fl ? Czy opel ? Chciałem kupić audi a4 b6 ale do 15 chyba nie ma co szukać z rocznika 2000 ? I powód dla którego odpuszczam to taki że wielowachaczowe zawieszenie jest tam dość kosztowne a jestem studentem-pracującym i szukam wygodnego ale nie drogiego w naprawach auta co myślicie wypowiecie się nie interesują mnie już innne propozycje i pytanie na boku bo może ktoś ma i się orientuje jak jest z miejsce na tylnej kanapie w a4 b6, astrze III i a3 8L gdzie najwięcej gdzie najmniej dzięki z góry liczę na wasze opinie i pomoc Pozdrawiam !
  13. Witam. Pewnie temat oklepany setki tysięcy razy, ale tak jak napisałem wyżej. Chciałbym zakupić samochód, no może trochę okłamałem was, bo dostałem już Renault Clio 1996.r. Jako, że długo ten samochód nie pociągnie, chce kupić coś swojego, za własne pieniądze, mogę przeznaczyć na niego 10-12 tysięcy maksymalnie. Dziennie pokonuję trasę 40km do pracy plus weekendowe wypady ze znajomymi. Chciałbym żeby w ekspolatacji nie był zbytnio wymagający, jak każdy młody człowiek, również i mi zależy na tym by zamontować w nim gaz by jeździć po tańszych kosztach. W renówce mam 45 kucy, chciałbym coś o wiele mocniejszego, w miarę zrywnego. Każdy podpowiada mi co innego, aaa mój wujek dał mi chyba najlepszą radę ( Nie kupuj drogiego samochodu bo jesteś młody i szybko Ci się znudzi). Proszę o pomoc, z góry dziękuje ślicznie.
  14. Używana Skoda Fabia - jaka i za ile? Raport na podstawie 21 tysięcy ofert i 3 milionów zapytań. Praktyczna, ponadczasowa i za rozsądną cenę. Hit rynkowy koncernu VW wciąż cieszy się sporą popularnością. Od początku tego roku w serwisie otoMoto szukano tego auta ponad 3 miliony razy. W tym czasie pojawiło się 21 000 ogłoszeń sprzedaży Fabii (12 000 modelu pierwszej generacji i 9 000 drugiej). Polacy poszukują samochodów z polskich salonów. Nie inaczej jest w przypadku Skody Fabii. W pierwszym półroczu 2014 roku 98,5% poszukujących w polu "Kraj pochodzenia" zaznaczyło "Polska". Aż 60,5% modeli pierwszej generacji i 78% drugiej generacji tego modelu dostępnych na naszym rynku to egzemplarze krajowe. Odpowiednio 33,5% i 15,5% to auta z Niemiec. Ponad połowa użytkowników (52%) szuka silnika benzynowego, a 26% wysokoprężnego. 22% kupujących szukało egzemplarzy z zamontowaną instalacją gazową. Popyt jest adekwatny do podaży, bowiem 67% Fabii pierwszej generacji to sztuki benzynowe, a 24 % ma silniki diesla. W nowszej wersji jest to odpowiednio 51% i 45%. 16% potencjalnych klientów przeznacza na ten zakup maksymalnie 10 tysięcy złotych. 13% ogranicza swoje wyszukiwania do aut w cenie "do 20 tysięcy". A jak wygląda oferta? W przedziale od 5 do 15 tysięcy złotych wystawianych jest 68% wszystkich sztuk tego modelu I generacji. Za II wersję trzeba zapłacić dużo więcej. 23% z nich oferowanych jest w przedziale od 15 do 20 tysięcy złotych, a 20% w granicach 20-25 tysięcy. 32,5% osób, które szukają Fabii woli te z silnikami o pojemności nie większej niż 1400 cm3, a tylko 16% wybrało opcję "do 1600 cm3". Sprzedawcy oferują właśnie takie motory. Silniki o pojemności 1.2 i 1.4 stanowią 82% (I generacja) i 68% (II generacja) wszystkich ofert. Sprzedawcy deklarują w Fabiach I przebiegi w przedziałach 100-150 tysięcy km (36%) i 150-200 tysięcy (32%). W drugiej generacji to 50-100 tys. km (24,5%) 100-150 tysięcy (21%). Najwyżej 50 tysięcy km przejechało 22% egzemplarzy. 10,5% użytkowników interesuje się Fabią nie starszą niż 2007 rok. Nieco ponad 9% szuka roczników nie starszych niż 2004. Tyle samo ogranicza się do 2010 i 2008. Sprzedawcy natomiast oferują głównie roczniki 2003 (19%), 2001 (15%) i 2002 oraz 2004 (po 14,5%) w przypadku I generacji. W drugiej wersji najpopularniejsze są roczniki 2010 (23%), 2009 (16%) oraz 2008, 2014 i 2011 (po 15%). Źródło: otoMoto
  15. Jubileusz w Brukseli: pięćset tysięcy Audi A1 wyprodukowanych w tutejszej fabryce · Król Belgów Filip z wizytą w zakładach Audi · Prof. Thomas Sigi, członek zarządu Audi AG ds. zasobów ludzkich podkreśla: „Brukselska załoga produkująca rodzinę A1, ma ogromne doświadczenie, wiedzę i zaangażowanie” Bruksela, 15 października 2014 r. Brukselska fabryka Audi wyprodukowała już pięćset tysięcy egzemplarzy modelu Audi A1. Wczoraj z taśmy zjechało jubileuszowe auto – Audi A1 S line w kolorze czerwonym Misano. Samochód wyposażony w silnik 1.4 TFSI, trafi do rąk jednego z niemieckich klientów. W tym szczególnym dniu, zakłady Audi w Forest odwiedził Jego Wysokość Filip, król Belgów. Prof. Thomas Sigi, członek zarządu Audi AG ds. zasobów ludzkich oraz Patrick Danau, dyrektor generalny zakładów Audi Brussels, pokazali monarsze tutejszą, nowoczesną fabrykę samochodów. „Wizyta króla z okazji jubileuszu Audi A1 to wielki zaszczyt dla całej brukselskiej załogi“ – powiedział członek zarządu Audi AG ds. zasobów ludzkich Thomas Sigi. „Nasi pracownicy, produkujący w Belgii modele rodziny A1, co dzień pokazują swoje doświadczenie, swoją wiedzę i zaangażowanie. Swą pracą udowadniają, że fabryka w Brukseli bez problemów dotrzymuje kroku światowej konkurencji.“ „Cieszymy się, że król Filip odwiedził naszą fabrykę“ – podkreślił także dyrektor generalny zakładu Patrick Danau. Podczas wizyty, król skupił się przede wszystkim na pracownikach Audi Brussels oraz na zagadnieniach dotyczących nowoczesnych rozwiązań technicznych stosowanych w fabryce. Szczególną uwagę poświęcono także wdrożonemu w zakładach modelowi ścieżki podwójnego kształcenia, który już odniósł duży sukces. Polega on na połączeniu wiedzy teoretycznej, jaką uczniowie nabywają w miejscowych szkołach zawodowych, z wiedzą praktyczną, przekazywaną w warsztatach uczniowskich należących do fabryki Audi. Model A1 produkowany jest w nowoczesnej fabryce w Brukseli od czterech lat. „Razem z naszą załogą, w znaczący sposób przyczyniamy się do ciągłego wzrostu i zwiększania konkurencyjności koncernu“ – podsumował Patrick Danau. Źródło: Volkswagen Group Polska
  16. 40 MILIONÓW ZŁOTYCH I KILKA TYSIĘCY OSÓBNA WROCŁAWSKIM STADIONIE! OD FIATA 125P PO LAMBORGINI! MIĘDZYNARODOWY FESTIWAL MOTORYZACYJNY RACE15M 2014 UWIEŃCZONY KONCERTEM ARTYSTY ŚWIATOWEGO FORMATU KRS-ONE ODBYŁ SIĘ W MINIONY WEEKEND NA STADIONIE MIEJSKIM WE WROCŁAWIU. Niesamowite połączenie motoryzacji z kulturą hip hop, przyciągnęło na Stadion Miejski podczas ostatniego weekendu kilka tysięcy widzów oraz ponad 400 zmodyfikowanych samochodów z całego świata: USA, Wielkiej Brytanii, Holandii, Niemiec, Czech czy państw Skandynawskich. Na gości czekało mnóstwo atrakcji przewidzianych przez organizatorów. Były to między innymi zawody TimeAttack, w których zmodyfikowane samochody ścigały się na czas na specjalnie przygotowanej trasie po parkingu stadionu. Zawody „You Can Stance”, w których brały udział auta z zawieszeniem nawet do 5 mm nad ziemią, niektóre z nich przejechały tysiące kilometrów, żeby wziąć udział w evencie. W wydarzeniu uczestniczyło międzynarodowe jury, w którego skład wchodziły znane i cenione postaci w świecie modyfikacji samochodów, między innymi Rodolfo Lamestra z Californii, który jest założycielem najmłodszej i najbardziej rozwijającej się grupy w tej branży- Dapper. Wybrano także kilka najciekawiej zmodyfikowanych aut. Zwyciężyło BMW E91 serii 3 w combi, które nigdy wcześniej nie wychodziło w wersji M. Dodatkową atrakcją były pokazy driftu modeli RC, zawody breakdancowe, w których udział wzięli znani bboys reprezentujący światowy poziom oraz pokazy ulicznej sztuki graffiti na ścianach specjalnie do tego przygotowanych. Na stadionie swoje stanowiska firmowe reprezentowały światowe marki związane z motoryzacją. Dodatkowo była dostępna także darmowa myjnia dla wszystkich, którzy chcieli aby ich pojazdy prezentowały się w nienaganny sposób. Nie lada atrakcją była obecność różnorodnych marek samochodów, od Trabanta, 300 konnego Fiata 125p po wyścigowe Mitsubishi, Toyoty, Subaru, BMW Porsche oraz Lamborghini. W każdy z tych samochodów zostały zainwestowane dziesiątki tysięcy złotych, aby nadać im wyjątkowy i niepowtarzalny charakter. Dobrym przykładem jest Golf, który stał się żywą reklamą komiksów wydawnictwa Marvel. Właściciel nadał samochodowi klimat rodem ze świata Iron Mana. Kabina, szyby, kolory, gadżety- wszystko nawiązywało do pasji posiadacza auta. „RACE15M jest jedyną imprezą skupiającą tyle modeli i marek samochodów w jednym miejscu. W tym roku został utrzymany jej wysoki poziom właśnie dzięki taki licznej międzynarodowej reprezentacji. Cieszymy się, że możemy zgromadzić na naszym wydarzeniu tylu pasjonatów motoryzacji, którzy są w stanie przyjechać tysiące kilometrów, aby spotkać się razem, spędzić miło czas i zaprezentować swoje auta.”- mówi Adrian Kapica, współorganizator eventu. Sobotni wieczór był wyjątkowym wydarzeniem także dla miłośników, muzyki hip hop. Koncert rozpoczęły perspektywiczne zespoły związane z lokalną sceną rapową, m.in. TFK czy GDW. Zestawienie gwiazd wieczoru było hołdem dla miłośników klasycznego brzmienia w hip hopie. Wystąpili: Vienio członek legendarnego składu Molesta/Ewenement, Waldemar Kasta założyciel doskonale znanej w całym kraju formacji K.A.S.T.A. SQUAD oraz uznawany za ojca hip hopu, członek legendarnej formacji Boogie Down Productions, czyli nikt inny jak sam KRS- ONE. Występ Amerykańskiego rapera długo zapadnie w pamięci wszystkich gości i samego artysty, który w samych superlatywach wypowiadał się na temat tego przedsięwzięcia, naszego kraju i publiki. „To właśnie był prawdziwy Hip Hop! „- powiedział KRS-ONE o występie na RACE15M 2014, w wywiadzie dla Acapulco.pl. Sprawdzicie sami: …................................................. . „Frekwencja na evencie pokazała nam, że warto organizować tego typu wydarzenia, w szczególności z wykorzystaniem obiektów miejskich, które nie muszą świecić pustkami jak przez większość czasu. Zadowolenie widzów, kierowców i artystów było dla nas najważniejsze i mam nadzieje, że spełniliśmy ich oczekiwania” - mówi Kajetan Maćkowiak, współorganizator i właściciel agencji eventowej Acapulco.pl.
  17. Witam. Poszukuję jakiegoś autka do 12-13 tysięcy, nie są ważne dla mnie osiągi (ścigać się nie zamierzam, wystarczy żeby się dało bezpiecznie malucha wyprzedzić) ani typ nadwozia (choć do sedanów mam słabość). Zależy mi właściwie na 2 rzeczach - warunkiem bezwzględnym jest dla mnie liczba drzwi 4/5 i tutaj nie podlega to negocjacji. Mocno zależy mi na wykonaniu wnętrza. Nie mówię tutaj o skórze czy drewnianych obiciach, zależy mi na w miarę nowocześnie wyglądającym środku. Przesiadam się z Fiata Stilo 2002 r. i nie chciałbym robić kroku w tył. Podoba mi się Mazda 6, niestety w tych cenach są jedynie modele z silnikiem diesla o których sporo złego słyszałem, także wolę chyba nie ryzykować. Jeśli chodzi o wyposażenie to zależałoby mi na elektrycznych szybach (przód wystarczy), el. lusterkach, klimie, poduszkach i komputerze pokładowym. Wiadomo że ESP też by się przydał, ale o niego walczył nie będę. Da mi się jakoś dogodzić? Czy raczej muszę jeszcze dozbierać, a póki co pomęczyć się bez 4 kółek?
  18. Ma ktoś może pomysł co może być tanie, ekonomiczne i bezawaryjne jak c15 ale jednocześnie troszke większe i wygodniejsze????
  19. Pięćset tysięcy wyprodukowanych Audi TT i specjalny model TTS competition -200 kW (272 KM), 19-calowe koła i prawdziwe sportowa stylistyka - Ekskluzywne wnętrze w stalowoszarej skórze z barwnymi akcentami w żółtym kolorze „Imola”. - Kolejny kamień milowy podkreślający sukces serii modelowej TT Więcej zdjęć na Audi TT i specjalny model TTS competition fot. Volkswagen Group Polska - Zdjęcia, Tapety, Fotki, Samochody Ingolstadt, 14 sierpnia 2013. Audi świętuje okrągłą liczbę wyprodukowanych egzemplarzy swojego kompaktowego auta sportowego. To już pół miliona samochodów. Jubileusz uczczono, tworząc model specjalny. Pięćset egzemplarzy limitowanej serii Audi TTS competition o mocy 200 kW (272 KM), zarówno w wersji Coupé, jak i w wersji Roadster zjedzie z taśmy produkcyjnej już w październiku. Audi TT to od lat stylistyczna ikona. Dzięki nowemu, limitowanemu modelowi TTS competition, zyska teraz „świeży oddech”. TTS competition będzie dostępny wyłącznie w specjalnych kolorach: żółtym „Imola” i szarym „Nimbus”. Jego znakiem rozpoznawczym jest charakterystyczny tylny spojler z wstawkami o wyglądzie matowego aluminium. Dach wersji Roadster może być czarny lub szary, a 19-calowe koła mają kształt pięcioramiennego rotora. Do tego wyposażono je w opony o rozmiarze 255/35. We wnętrzu Audi TTS competition dominuje stalowoszara skóra, wykończona charakterystycznymi, ozdobnymi, również skórzanymi paskami. Ich brzegi są żółte, oczywiście w kolorze „Imola”. Taką samą barwę mają kontrastowe szwy. Umieszczone na obiciach drzwi aluminiowe plakietki z napisem „1 of 500“, dodatkowo potwierdzają ekskluzywność limitowanego modelu. Muskularne, skórzane, wielofunkcyjne koło kierownicy i wsparcie parkowania tyłem dopełniają całości wyposażenia. Inne elementy, od reflektorów ksenonowych Xenon plus, przez elektromagnetyczny system kontroli zawieszenia Audi magnetic ride, aż po aluminiowe listwy ozdobne, uzupełniają i tak już bogate wyposażenie seryjne TTS. Za dynamicznym charakterem Audi TTS competition kryje się silnik 2.0 TFSI o mocy 200 kW (272 KM) i momencie obrotowym 350 Nm. W wersji Coupé, z sześciostopniową automatyczną skrzynią biegów S tronic, od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 5,3 sekundy, a ze skrzynią manualną – w 5,5 sekundy. Coupé ze skrzynią S tronic zużywa średnio 7,7 litra paliwa na 100 km, ze skrzynią manualną – 7,9 litra. Audi TTS competition Roadster, z sześciostopniową przekładnią S tronic, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 5,5 sekundy, a ze skrzynią manualną w 5,7 sekundy. Roadster ze skrzynią S tronic zużywa średnio 7,9 litra paliwa na 100 km, ze skrzynią manualną – 8,1 litra. Wszystkie modele posiadają stały napęd na cztery koła quattro, a ich prędkość maksymalną ograniczono elektronicznie do 250 km/h. Audi TTS competition to szczególnie ekskluzywny model. Z taśmy produkcyjnej zjedzie zaledwie 500 egzemplarzy tego samochodu. Jednak by usatysfakcjonować fanów marki, wszystkie warianty TT o mocy do 155 kW (211 KM), będą teraz oferowane z linią wyposażeniową S line competition w której skład wchodzą m.in. specjalne dodatki stylistyczne, 19-calowe koła i pakiet sportowy S line. Pięćset tysięcy wyprodukowanych Audi TT, to dowód sukcesu tego kompaktowego, sportowego samochodu. Już jego pierwsza generacja, która w wersji Coupé zadebiutowała w roku 1998, a w wersji Roadster rok później, zyskała status ikony stylistyki. Konsekwentnie kontynuowana czystość formy i staranne wykonanie najdrobniejszych detali, od początku przyciągały uwagę prasy motoryzacyjnej i klientów, a fascynacja ta trwa do dzisiaj. W wersji Coupé, ten kompaktowy samochód sportowy przekonuje koncepcją siedzeń 2+2 i możliwością powiększania bagażnika, a w wersji Roadster prostym w formie, lekkim dachem z tkaniny. Zastosowane w nim rozwiązania techniczne wyznaczyły nowe standardy. Potężne silniki turbo zaprojektowane w myśl zasad downsizingu, napęd na cztery koła quattro w wariantach najwyżej wyposażonych i sześciostopniowa skrzynia S tronic, którą w 2003 roku zawitała do modeli tej serii, na zawsze już będą się kojarzyć z modelami Audi TT. W drugiej generacji, która pojawiła się na przełomie lat 2006 i 2007, Audi udało się odwrócić ogólną tendencję polegającą na zwiększaniu ciężaru samochodów. Karoseria ASF (Audi Space Frame), wykonana w większości z aluminium sprawiła, że Audi TT w nowym wydaniu ważyło o 90 kg mniej niż jego poprzednik. Niewielki ciężar umożliwił doskonałe osiągi przy niewielkim zużyciu paliwa. Audi TT 2.0 TDI quattro to kolejna innowacja – pierwszy na świecie samochód sportowy w segmencie premium z mocnym silnikiem diesla i napędem na cztery koła. Źródło: Volkswagen Group Polska
  20. Witam poszukuję porady jaki mały samochód do 15 tysięcy najlepiej wybrać, myślałem nad samochodem np. vw polo IV, bądź o golfie IV zależy mi na niezawodności i samochodzie z pewnych rąk. Budżet orientacyjny to wspominane 15 tysięcy, ale auta nieco drosze też wchodzą w grę no i co najważniejsze plac, szukam sprawdzonego komisu, gdzie nie kupię złomu. Ma to być moje pierwsze własne auto, dlatego też zależy mi na dobrym sprzedającym. i tak naprawdę opinie o samochodzie i o komisie są dla mnie na równym poziomie. Proszę o polecanie komisów a nie odradzanie złych, chciałbym wybrać ze sprawdzonych. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
  21. Witam serdecznie, Planujemy w przyszłym roku z narzeczoną zakup samochodu i mamy do dyspozycji 15 tysięcy - 20 tysięcy max. Mam z tym niejako problem, gdyż dziewczyna jest napalona na A6 C5, mnie zaś martwi jego spalanie. Brat ma C4, ojciec Passata B5 i widać różnicę w spalaniu (Obydwa Diesele). Pracuję w domu, nie jeżdżę dużo samochodem, więc mogłoby się wydawać, że nawet wysokie spalanie nie powinno mieć znaczenia, jednak życie płata różne figle i jutro mogę pracować daleko od domu. O samochodach wiem tyle, co poczytam w internecie, dlatego postanowiłem tutaj Was zapytać o wybór mniej więcej dobrego auta w podanym przedziale cenowym. Interesuje mnie dość eleganckie auto, ale też w miarę oszczędne (połączenie elegancji z oszczędnością to pewnie dla Was abstrakcja). Do tej pory jeżdżę zagazowaną Sieną, którą kupiłem po zdaniu prawka i muszę przyznać, że mimo braku awaryjności trafia mnie już z nią szlag. Byłbym zainteresowany Dieselem, ale samochody z dobrą instalacją gazową też wchodzą w grę. Zatem moje pytanie brzmi: Co dobrego mogę kupić za wyżej wymienione pieniądze tak, aby mi to auto posłużyło na chociaż 7 lat?
  22. Jaki polecicie samochód do 15 tyś, a poniżej kilka wskazówek - silnik tak do 1.8 - benzyna - sedan - jakaś elegancja tez nie zaszkodzi - no i może coś jeszcze wyjdzie w międzyczasie Ps. Tak wiem ze ostatnio spamuje z tymi tematami, ale to dlatego ze mam "mały" mętlik przez plany kupna samochodu
  23. Jaki polecacie samochód dla początkującego kierowcy do 10 tysięcy PLN. Samochód na benzynę. Jakiś z rodziny mniejszych samochodów. Może być 3 lub 5 drzwiowy. Mam wujka który mieszka w Niemczech, znalazł mi już jeden model Volkswagen Fox (co myślicie o nim...?, 6 letni), powiedział, że poszuka jeszcze innych modeli.
  24. Jaki samochód terenowy polecacie do 40 tysięcy ? Czy za takie pieniądze można kupić samochód w miarę bezawaryjny ?
  25. Tak jak w temacie. Do 20 tysięcy. Alfa Romeo 147 1.9 JTD rok 2001 czy Audi A3 z 2001 roku ?
×