Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'typu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 5 wyników

  1. Czy orientujecie się gdzie można wypożyczyć w lubelskim samochód typu pickup w sensownej cenie? Może być też w innych województwach, bo z tego co się orientuję to firmy potrafią podstawić albo sprowadzić taki samochód jeżeli będzie taka potrzeba. Najchętniej rangera albo d-maxa, mają parametry, które mi najbardziej odpowiadają, ale to na drugim planie, najważniejsze żeby znaleźć dobrego pickupa do wypożyczenia do pracy przy stadninie koni.
  2. Witam, nie będę ukrywać, zarejestrowałem się na forum głównie po to by zadać to jedno pytanie. Jak zaklasyfikować pojazd zbudowany na bazie innego samochodu, wykorzystujący kompletną płytę podłogową, zawieszenie, silnik, układ kierowniczy, układ hamulcowy, elektykę, ogrzewanie, wewnętrzne progi, błotniki i tak dalej. Jedyne co jest w nim zmienione to karoseria i górne elementy nośne nadwozia Przykładem niech będzie pojazd, np jakiś maluch, po demontażu całej budy, zamontowaniu rurowego szkieletu nowego nadwozia (bez homlogacji, zwyczajnie spawana konstrukcja z odpowiednio grubych rur płaskich) oraz nałożeniu kompozytowej karoserii (również konstrukcji własnej), przeszklenia i oświetlenia. Samochód miał by też zdemontowana tylną kanapę i przesunięte do tyłu przednie fotele skutkując mniejszą liczbą miejsc. Dodajmy, że podwozie i silnik, były by z samochodu już zarejestrowanego na mnie. Moje pytanie jest następujące, jak traktować taki samochód (tuning czy kompletnie nowy samochód) zakładając, że bez oryginalnej karoserii, podwozie mogło by się dalej samo poruszać. Jakie dokumenty powinno się przygotować samemu (rysunki, przekroje , zdjęcia, faktury) do przeglądu? Gdzie znaleźć wytyczne jakie ma spełniać gotowy pojazd. Oraz gdzie przeprowadzić przegląd dopuszczający do ruchu? Stacje okręgowe, czy może tylko ośrodki homologacyjne? chwilowo pomijamy tu kwestę opłacalnosci lub sensowności takich konstrukcji Szukałem tych informacji w internecie, ale zdania co do nowych przepisów były bardzo podzielone i nawet ktoś skrytykował redaktorów z autoświata, dlatego zanim zacznę sie wygłupiać chcę znać konkrety. Bardzo proszę o pomoc Pozdrwiam Wiem, trochę to przypomina paradoks faceta, który wymienił wszystkie części w samochodzie (po jednej na raz, na przestrzeni roku) a potem złożył z wymontowanych części drugi. gdzie nie wiadomo który jest teraz oryginalny
  3. Harley - Davidson odświeża segment motocykli typu custom Dla wielu fanów motocykli to spełnienie marzeń. Niedościgniona legenda, która rozpala w sercach tęsknotę za wolnością, niezależnością. Harley – Davidson – dziś jest na wyciągnięcie ręki dla tych, którzy mają odwagę, aby go dosiąść. A w tym roku jest naprawdę w czym wybierać. Salon Motocyklowy poznańskich targów MOTOR SHOW będzie miejscem prezentacji wielu ciekawych modeli Harley – Davidson. Na jeszcze większym niż rok wcześniej stoisku firma pokaże nowy model motocykla 2013 Softail Deluxe. Klienci mają tutaj do wyboru lakier brokatowy Hard Candy Custom™ zawierający duże płatki metalu, który przypomina kultową stylistykę motocykli z lat 70. i oferuje świetną barwę pod głębokim, wielowarstwowym wykończeniem. Pełne błotniki modelu Softail Deluxe zaprojektowano w stylu retro: mają długie linie i chromowane końcówki, a na każdym z nich widnieje napis Deluxe. Harley Softail Deluxe ma szeroki przedni widelec i wspaniały 7-calowy, kulisty reflektor przedni. Opony o białych ściankach nadają temu motocyklowi wygląd retro z lat '50 XX wieku. Maszyna jest napędzana potężnym, chłodzonym powietrzem silnikiem Twin Cam 103™ z sześciobiegową przekładnią Cruise Drive™. Innym, prezentowanym w Poznaniu modelem Harley-Davidson jest VRSCDX Night Rod Special. Ten mocny motocykl typu cruiser ma ergonomicznie ukształtowaną kierownicę wyścigową o małym pochyleniu, która sprawia, że kierowca przyjmuje agresywną, ale komfortową pozycję podczas jazdy. Została zaprojektowana w celu zapewnienia większego komfortu, lepszych osiągów i łatwiejszego prowadzenia. Wydech we wspomnianym modelu jest wyposażony w dwa tłumiki Harley z czarnymi końcówkami. Do kompletu wydechu VRSCDX należą także specjalne osłony. Układ wydechowy tej maszyny dowodzi, że wydech o wysokich osiągach może być także pięknym zestawem rur. Oprócz ładnego wydechu, model Harley Night Rod Special VRSCDX ma także bardzo szeroką oponę tylną, taką, jaka powinna się znajdować z tyłu mocnego motocykla typu cruiser. 2013 Harley-Davidson XL883N Sportster Iron 833™ to wspaniały sposób na początek przygody z motocyklami typu custom. Jest wyposażony w oryginalny silnik Harley 883 cm3, chłodzony powietrzem, podcięte błotniki i zbiornik paliwa w kształcie orzecha ziemnego. Każdy fragment modelu Harley Sportster Iron 883 reprezentuje styl dla motocykli typu custom. Na stoisku Harley’a w Poznaniu zobaczymy także model 2013 dyna FXDB limited wyposażony w silnik o pojemności blisko 1700ccm. Jest to wersja limitowana, w specjalnym lakierowaniu big blue pearl , na felgach z czerwonymi obręczami, odpowiadający stylowi typu „bober”. 6stopniowa skrzynia biegów, system ABS, komputer pokładowy oraz wiele innych czynników dowodzi o uniwersalnym przeznaczeniu tego motocykla. Harley – Davidson zapowiada także swoją prezentację podczas prestiżowego wieczoru VIP NIGHT. Pokaże tam wyjątkowy motocykl V-ROD MUSCLE 2013 . Jest to maszyna typu POWER CRUISER, zbudowana w agresywnym, muskularnym stylu dla podkreślenia swoich osiągów. Prędkość 100km/h motocykl osiąga w zaledwie 3sekundy. Prędkość maksymalna to aż 240Km/h. Ciekawostką jest ,że silnik o nazwie REVOLUTION konstruowany był w ścisłej współpracy z inżynierami PORSCHE , jest to jedyny silnik HARLEYa chłodzony cieczą. Kiedy, gdzie i za ile? Stoisko firmy ROLLS – ROYCE MOTOR CARS będzie zlokalizowane w pawilonie nr 5. Poznański Motor Show startuje 4 kwietnia, który jest dniem dla mediów i biznesu. Organizatorzy targów publiczność zapraszają od piątku do niedzieli (5-7 kwietnia). Na teren targów można wejść już od godziny 10tej. Bilety na targi Motor Show są dostępne w cenie 17 zł / szt. już teraz, za pośrednictwem serwisu internetowego Ticketpro.pl (do 25 marca 2013 roku) oraz w sieci sklepów Empik, Saturn i Media Markt (do 4 kwietnia). Bilety, jak co roku, można nabyć również w kasach MTP, czynnych w godzinach od 9.30 do 18.30 w trakcie trwania targów. Więcej informacji: www.MotorShow.pl Organizator: Międzynarodowe Targi Poznańskie Partner Miasto Poznań Patron Medialny TVN TURBO AUTO MOTOR I SPORT, AUTOTRADER.PL, CAMPER TEAM, CUSTOM, FLOTA, GŁOS WIELKOPOLSKI, LOGO, MEN'S HEALTH, MOTO.PL, MOTOCYKL, MOTOGEN.PL, POLSKI CARAVANING, ŚWIAT MOTOCYKLI, TOP GEAR. Współpraca Medialna AUTOMOBILISTA, CAMPER TEAM, DLAPILOTA.PL, FORUMSAMOCHODOWE.PL, FORUMSAMOCHODOWE.COM, LOTNICZAPOLSKA.PL, SAMOLOTY.PL, SKRZYDLATA POLSKA. Salony targów MOTOR SHOW: Salon Samochodowy – pawilon 3a, 5, 5a Salon Motocyklowy – 6a Salon Caravaningowy - 3 Salon Air Passion - 2 Na targach polecamy: Custom Festiwal – paw 6a Wystawa Zabytkowych Aut – paw. 5a Rodzinne Miasteczko Bezpieczeństwa – paw. 4
  4. Renault wprowadza silniki typu Energy do modelu Master Mało tych nowych Masterów na naszych drogach - póki co, królują starsze Sprintery
  5. GAC MITSUBISHI MOTORS CO., LTD.,SPÓŁKA TYPU JOINT VENTURE FIRM GUANGZHOU AUTOMOBILE GROUP CO.,LTD., MITSUBISHI MOTORS CORPORATION I MITSUBISHI CORPORATION,ROZPOCZYNA DZIAŁANIE Firmy Mitsubishi Motors Corporation(MMC) i Mitsubishi Corporation (MC) ogłosiły rozpoczęcie działaniafirmy GAC Mitsubishi Motors Co., Ltd. (GMMC) w mieście Changsha wchińskiej prowincji Hunan. GMMC będzie produkował i sprzedawałsamochody koncernu MMC w Chinach. Udział firm Guangzhou AutomobileGroup Co., Ltd. (GAC), MMC i MC w GMMC wyniesie odpowiednio 50%, 33%i 17%. W roku 2009 firma Hunan ChangfengMotor Co., Ltd. (CFA) przekształciła się w oddział firmy GAC i odtego czasu funkcjonuje jako GAC Changfeng Motor Co. Ltd. (GACCF). GACprzejął GACCF w tym roku, a teraz firmy GAC, MMC i MC połączyłysiły, tworząc nową spółkę typu joint venture o nazwie GMMC. GMMC przejął od firmy GACCF fabrykę(Xing Sha), łańcuch dostaw, kanał dystrybucji oraz marketingowyknow-how. Pod koniec października tego roku GMMC firma rozpoczęłaprodukcję kompaktowego SUV-a ASX 2013. W celu spełnienia rosnącegozapotrzebowana na pojazdy tego typu na chińskim rynku, GMMC planujerównież uzupełnić swoje portfolio modelowe o rasowy samochódterenowy o nazwie Pajero Sport. GMMC wyjdzie naprzeciw zróżnicowanympotrzebom największego rynku motoryzacyjnego na świecie poprzezzaoferowanie klientom z Chin także innych atrakcyjnych modelisamochodów; nie tylko aut typu SUV. Profilfirmy [TABLE=width: 615] [TR] [TD=width: 191] 1. Nazwa firmy [/TD] [TD=width: 394] GAC Mitsubishi Motors Co., Ltd. [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 2. Siedziba [/TD] [TD=width: 394] Changsha, prowincja Hunan, Chiny [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 3. Rok założenia [/TD] [TD=width: 394] 25 września 2012 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 4. Rozpoczęcie działania [/TD] [TD=width: 394] 25 września 2012 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 5. Kapitał [/TD] [TD=width: 394] 1,7 miliarda CNY (GAC: 50%, MMC: 33%, MC: 17%) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 6. Zarząd [/TD] [TD=width: 394] Zhang Fangyou, Przewodniczący [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] [/TD] [TD=width: 394] Daisuke Tatsumi, Prezes [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 7. Pracownicy [/TD] [TD=width: 394] około 1,300 (we wrześniu 2012) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 8. Liczba punktów sprzedaży [/TD] [TD=width: 394] 60 (we wrześniu 2012) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 9. Zdolność produkcyjna [/TD] [TD=width: 394] 50,000 sztuk rocznie (we wrześniu 2012) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 10. Produkowane modele [/TD] [TD=width: 394] ASX, Pajero (V73) [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 615] [TR] [TD=width: 191] 1. Nazwa firmy [/TD] [TD=width: 394] Guangzhou Automobile Group Co., Ltd [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 2. Siedziba [/TD] [TD=width: 394] Guangzhou, Guangdong, Chiny [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 3. Rok założenia [/TD] [TD=width: 394] czerwiec 2005 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 4. Kapitał [/TD] [TD=width: 394] 6,435 miliarda CNY [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 5. Zakres działania [/TD] [TD=width: 394] Produkcja i sprzedaż samochodów, silników i innych podzespołów samochodowych [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 6. Dochód [/TD] [TD=width: 394] 10,984 miliarda CNY (za rok zakończony 31 grudnia 2011) [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 615] [TR] [TD=width: 191] 1. Nazwa firmy [/TD] [TD=width: 394] Mitsubishi Motors Corporation [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 2. Siedziba [/TD] [TD=width: 394] 33-8, Shiba 5-chome, Minato-ku, Tokio 108-8410, Japonia [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 3. Rok założenia [/TD] [TD=width: 394] kwiecień 1970 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 4. Kapitał [/TD] [TD=width: 394] 657 miliardów JPY (31 marca 2012) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 5. Dochód [/TD] [TD=width: 394] 1,807 miliarda JPY (za rok zakończony 31 marca 2012) [/TD] [/TR] [/TABLE] [TABLE=width: 615] [TR] [TD=width: 191] 1. Nazwa firmy [/TD] [TD=width: 394] Mitsubishi Corporation [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 2. Siedziba [/TD] [TD=width: 394] 3-1, Marunouchi 2-Chome, Chiyoda-ku, Tokio 100-8086, Japonia [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 3. Rok założenia [/TD] [TD=width: 394] kwiecień 1950 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 4. Kapitał [/TD] [TD=width: 394] 204 miliardów JPY (31 marca 2012) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 191] 5. Dochód [/TD] [TD=width: 394] 20,126 miliarda JPY (za rok zakończony 31 marca 2012) [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: MMC Car Poland
×