Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'turbo' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 804 wyników

  1. Witam wszystkich. Od okolo roku mecze sie z problemem w moim Pugu 307 2.0 HDI 110 2002r. Problem zaczal sie kiedy pewnego razu jechalem na autostradzie okolo 140kmh i wtedy wyskoczyly mi dwa bledy: Anti Polution Fault i ASR/ESP. Auto nagle stracilo moc. W takim trybie mozna bylo jechac maxymalnie 130kmh. Co zauwazylem tez to brak pracy turbiny w takim trybie. Po postoju (zgaszenie i odpalenie) wszystko wracalo do normy dopoki nie przekroczylem 130kmh. Walczylem dlugo z tym problemem. Wymienilem miedzy innymi: - Nowa turbina - filtr paliwa - czujniki cisnienia - przeplywomierz powietrza -- przepustnica powietrza Potem zdecydowalem sie na wizyte w ASO i tam udalo im sie to naprawic. Jednak po kilku miesiacach problem powrocil z tym ze teraz turbina wgl nie chodzi. Od czasu do czasu lapie na 4 biegu i ciagnie ladnie do gory ale potem jak wrzuce zazwyczaj 5 bieg to znowu przestaje dzialac. Wtedy zostalo wymienione: - uszczelka turbosprezarki - przewod benzynowy - Uszczelka miedziana 12-18 EP - usczelka miedziana Joint Cuirve - uszcelka diam 50 - obejma skrecana - zbiornik FAP - wypalanie filtra FAP Ogolem duzo kasy w to wszystko poszlo i jestem bezradny. Autem musze jeszcze pojedzic z okolo rok i fajnie by bylo je zrobic wkoncu. Z reszta jakbym nawet chcial je sprzedac to ile bym dostal za auto z takim problem. Za wszelkie wskazowki bede wdzieczny. Pozdrawiam.
  2. Turbo do suzuki swift 1.5 16v

    Mam pytanko do was.. Ile kosztuje i czy wgl jest opłacalne zamontowanie turbo do takiego samochodu Ma to 102 kuca a myślałem go trochę podkręcić W sumie nie wiem od czego zacząć więc prosiłbym o pomysly
  3. Witam! mam do zaoferowania Ronal Turbo R10 15' 15x7J 4x100 et37 , w stanie idealnym , proste , bez wżerów ani zarysowań!!! założone na nie Uniroyal Rainsport 3 195/50 po jednym sezonie! Więcej dokładnych zdjęć na PW Cena 1900zł
  4. Zacznę może od tego, że jestem tu 1 raz od około 5 lat. Konto założyłem mając chyba 11 lat i przypomniało mi się o forum a że mam już samochód chciałem go tu przedstawić i zobaczyć co o nim sądzicie Przejdźmy do rzeczy. Jest to mój drugi samochód poprzednim był golf 3 totalny złom. Miesiąc po sprzedaży się zatarł wogule żaluję, że go kupiłem i dokładałem do niego pieniądze. Mazdę kupiłem za 1600zł jakoś przed wakacjami tego roku. Pseudo handlarz od któego ją kupiłem przyjechał nią z lublina bez ładowania i wogule w stanie prawie nie nadającym sie do jazdy mówił, że kupił ją za 1450zł nie wiem ile w tym prawdy ale wiem, że miał ją doprowadzić do lepszego stanu ale tego nie zrobił widać było, że samochód od przynajmniej 2 lat nie był prawie wcale używany wszędzie były mrówki i jakiś syf. Znalazłem w niej nawet jakieś stare buty 2 dni po zakupie zmieniłem alternator dokręciłem filtr oleju ponieważ nie był dokręcony i w silniku było 2 l oleju zamiast 4,5 ogólnie wszystko przejrzałem i przejechałem nią 1tyś km ze strasznie rozwalonym zawieszeniem (1 kolumna mcpersona wylana i wogule jakaś krzywa a druga ze sprężyną do wymiany, na wachaczach wszędzie gdzie możliwe luzy jeden drążek stabilizacyjny wogule odpadł z tyłu 1 kolumna mcpersona wylana i drążki stabilizacyjne do wymiany) stacyjka była rozwalona i samochód był odpalany "na śrubokręt" kompresor w słabym stanie huczał i łożyska były tak rozwalone, że zrobił się luz na rolce paska. Pewnego dnia kupiłem stacyjkę, kompresor i kolumny mc persona na przód ze złomowiska i zacząłem wymianę z kompresorem zeszło 12godzin (ciężki dostęp do niektórych śrubek i ogólnie też z tym schodzi) następne 4 dni spędziłem na wymianie tulej i sworzni w wachaczach. To była masakra 1 śruba nie chciała się wykręcić po prostu spiekła sie z tuleją przez rdzę. Jakoś to wyciąłem i wyszarpałem bez uszkadzania wachacza. Z drugiej strony urwała się śruba i ponad pół dnia kombinowałem co z tym zrobić. Trzeba było wycinać kwardrat w nadwoziu we wnętrzu samochodu i dopiero wtedy mogłem wyciągnać starą urwaną nakrętkę z przerdzewiałą i urwaną śrubą i wkręcić nowe Gdy już zrobiłem wszystko co miałem do zrobienia jeździłem. Ale nie za długo to potrwało. Wybrałem się w 4 osoby i z przyczepką na której był skuter do warszawy na scooter weekend gdy wróciłem i chciałem po godzinie postoju odpalić silnik zaczął piszczeć pasek kompresora a silnik nie odpalał po 2 godzinach silnik odpalił lecz od razu po dźwięku pracy wiedziałem co jest grane. Drugi kompresor był do wyrzucenia ponieważ nie regenerują takich wcale w polsce. Jest to "comprex" miałem do wyboru zakup trzeciego kompresora (nowy 6tyś a używany to loteria ponieważ te samochody są stare i w każdym jest rozwalony kompresor) lub przeróbka na zwykłe turbo. Padło na turbo od fiata bravo 1.9, ponieważ parametry tego silnika są prawie takie same jak ma mazda kupiłem takową turbinę ze złomowiska wiedziałem, że jest do regeneracji po uspawaniu adapterów, zrobieniu układu smarowania (od czujnika ciśnienia oleju trójnik) dopasowaniu przewodów od doprowadzania powietrza i złożeniu tego wszystkiego w całość zaczęło się wielkie zadymianie okolicy. Silnik pracował mniejwięcej jak na kompresorze, miał moc i wogule. Myślałem, że chociarz trochę pojeżdżę ale turbina była w takim stanie, że po 10km zjadła mi 2.5l oleju wysłałem ją do regeneracji gdy już przyszła spowrotem złożyłem i znów jeżdżę Prawie wypaliło mi cały olej z wydechu i samochód dymi tylko lekko na czarno i jak na razie nie ubyło oleju. Do wymiany mam jeszcze opony i kolumny mcpersona oraz drążki stabilizacyjne z tyłu. Przywróciłem "złom" do życia i twierdzę, że te mazdy to samochody z duszą widać, że dużo przeżyła ale nie ma praktycznie wcale rdzy i ogólnie nie wygląda jak samochód za tą cene bardzo dobrze mi się nim jeździ idzie wyprzedzić pomimo, że ten silnik ma niby tylko 75km (każdy kto miał styczność z tym samochodem mówi, że jeździ jak około 100km) normalnie można wyprzedzić płynnie nawet przy 100km/h (golf przy tej prędkości wypluwał z siebie życie, zostawiał za sobą litry oleju xD) Samochód jest z 1994r i myślę, że jak go sprzedam za parę lat trafi na dobrego człowieka pojeździ jeszcze drugie tyle. Silnik w nim odpala jakby samochod dopiero wyjechał z fabryki nieważne ile stoi jak jest dobrze naładowany akumulator silnik odpala za 1 przekręceniem silnika, nawet jak stał 2 mies u handlarza odpalił od razu. Zamieszczam zdjęcia i czekam na komentarze Za jakiś czas może wstawię jakiś filmik jak to jeździ (przy przyśpieszaniu na nowej turbinie zasysa tyle powietrza, że dźwięk jest jakbym jechał jakieś 200km/h z lekko uchyloną szybą )
  5. Potężne przyśpieszenie już na starcie: studyjne Audi TT clubsport turbo Premiera nad jeziorem Wörthersee: studyjny pojazd z silnikiem 2.5 TFSI i dwoma elektrycznie napędzanymi sprężarkami Moc 441 kW (600 KM) i moment obrotowy 650 Nm; przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,6 sekundy Szef rozwoju, prof. dr Hackenberg mówi: „to rozwiązanie techniczne jest prawie gotowe do wprowadzenia do produkcji” Ingolstadt/Reifnitz, 11 maja 2015 r. Szerokie elementy karoserii, potężny tylny spojler i moc 441 kW (600 KM): Audi TT clubsport turbo imponuje siłą i stylistyką. To techniczne studium, będzie od 13 do 16 maja prezentowane przez cztery pierścienie podczas imprezy Wörthersee Tour w austriackiej miejscowości Reifnitz. Twórcy tego koncepcyjnego pojazdu inspirowali się odnoszącym sukcesy Audi 90 IMSA GTO z późnych lat osiemdziesiątych XX w. Pod maską debiutuje zupełnie nowe rozwiązanie techniczne: dwie elektrycznie napędzane sprężarki powietrza sprawiają, że silnik reaguje błyskawicznie, a jazda jest jeszcze bardziej dynamiczna. „Dwie elektrycznie napędzane sprężarki to zupełnie nowy wymiar przyjemności z jazdy. Potęgują możliwości natychmiastowego przyśpieszania, zwiększają moment obrotowy oraz dają dużą moc” - wyjaśnia prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. „Jesteśmy już blisko gotowości do rozpoczęcia seryjnego montażu tego rozwiązania w silnikach TDI. Tutaj, jako pierwszy na świecie producent samochodów, prezentujemy je w silniku TFSI. Z myślą o miłośnikach naszej marki, którzy pojawią się nad Wörthersee, zamontowaliśmy dwie elektryczne napędzane sprężarki w studyjnym pojeździe o wyjątkowo sportowym charakterze.” Silnik 2.5 TFSI o zwiększonej mocy, w który wyposażono Audi TT clubsport turbo, charakteryzuje się wyjątkowymi osiągami. Pięciocylindrowa jednostka napędowa z pojemności skokowej 2480 cm3 wydobywa 441 kW (600 KM) mocy oraz 650 Nm momentu obrotowego, dostępnego w przedziale od 3000 do 7000 obr./min. Przekłada się to na 176 kW (240 KM) mocy i 260 Nm momentu obrotowego z litra pojemności. Moc silnika przenoszona jest na koła za pomocą sześciobiegowej, manualnej skrzyni biegów. Dzięki konsekwentnie stosowanej koncepcji lekkiej budowy, masa własna studyjnego Audi TT clubsport turbo to tylko 1396 kilogramów. Standardowy sprint od 0 do 100 km/h zajmuje mu zaledwie 3,6 sekundy, a prędkość maksymalna to 310 km/h. Swoje zalety, model TT clubsport turbo ukazuje w pełni już na pierwszych metrach sprintu do setki. Jego elektrycznie napędzane sprężarki (EAV), w zaledwie 2,5 sekundy, pozwalają mu pokonać pierwszych szesnaście metrów - o sześć więcej (około półtorej długości pojazdu), niż porównywalne auto bez tej innowacji. Elektryczny napęd: dodatkowa sprężarka wypełnia turbodziurę Zalety elektrycznie napędzanych sprężarek: szybko i bez odczuwalnych opóźnień rozkręca się do maksymalnych obrotów i zwiększa ciśnienie doładowania nawet wtedy, gdy w konwencjonalnej turbosprężarce jest do dyspozycji zbyt mało energii napędowej spalin. W oparciu o tę zasadę, tradycyjna sprężarka może być przystosowana do wysokich ciśnień doładowania i w związku z tym do wysokich mocy silnika. Doładowanie e-turbo przez cały czas zapewnia spontaniczną reakcję silnika i dynamiczne przyspieszenie, nawet na niskich obrotach. Efekt jest imponujący. Jednostka 2.5 TFSI rozwija swoją ogromną moc bez jakiegokolwiek odczuwalnego opóźnienia. Jest ona dostępna w każdej sytuacji – wystarczy przycisnąć pedał gazu. W pojedynku na przyspieszenia, TT clubsport turbo bez trudu pokonuje równie silnego odpowiednika, nie wyposażonego w dwie elektrycznie napędzane sprężarki. Akumulator: instalacja elektryczna 48V Nie tylko moc pięciocylindrowej jednostki napędowej jest zachwycająca. Również jej gardłowego dźwięku nie da się pomylić z jakikolwiek innym. Układ wydechowy zaprojektowano tak, by wytwarzało się w nim minimalne przeciwciśnienie. Zaraz za wyścigowym tłumikiem zamontowano dodatkową rurę odprowadzającą spaliny. Jednostka 2.5 TFSI chłodzona jest przy pomocy chłodnicy wywodzącej się z wyścigowych samochodów. Przy niskiej prędkości obrotowej silnika, elektrycznie napędzane sprężarki zwiększają moment obrotowy nawet o 200 Nm. Elektryczna instalacja pokładowa o mocy 48V - kolejne, ważne, przyszłościowe rozwiązanie opracowane przez Audi – zaopatruje sprężarki w energię elektryczną. Kompaktowy akumulator litowo-jonowy umieszczony w bagażniku, gromadzi energię pozyskiwaną w procesie rekuperacji. Przetwornik prądu stałego daje połączenie z instalacją elektryczną 12V. Moc Audi TT clubsport turbo pewnie przenoszona jest na drogę za pomocą stałego napędu na cztery koła quattro, którego wielopłytkowe sprzęgło, dla lepszego rozłożenia ciężaru, osadzono na tylnej osi. Układ zawieszenia typu „coilover”, gdzie amortyzatory zintegrowano ze sprężynami, umożliwia bardzo precyzyjną regulację wysokości zawieszenia podczas jazdy oraz siły tłumienia amortyzatorów. Elektryczna funkcja unoszenia, chroni podwozie przed uszkodzeniami np. podczas podjazdu pod wysoki krawężnik. Elektroniczna kontrola stabilizacji ESC oraz selektywne sterowanie rozkładem momentów, idealnie dopełniają dynamicznych cech podwozia. Koła pojazdu studyjnego mają rozmiar 9,5 J x 20. Utrzymane w stylistyce sześciu podwójnych szprych felgi są dwukolorowe: srebrno metaliczne oraz matowo czarne. Rozmiar ogumienia: 275/30. Za każdym z czterech kół, znajdują się wyjątkowo lekkie i odporne na ścieranie ceramiczne tarcze hamulcowe wzmocnione włóknem węglowym. Przednie tarcze mają średnicę 370 milimetrów. Szersze o 14 centymetrów: dodatkowe elementy karoserii Dzięki rozstawowi kół: 1736 milimetrów z przodu i 1729 milimetrów z tyłu, to kompaktowe auto sportowe solidnie trzyma się drogi. Długość samochodu to 4,33 m, a jego szerokość: 1,97 m. Łącznie z lusterkami bocznymi, pojazd jest o 14 centymetrów szerszy niż seryny model TT. Kanciaste błotniki wyglądają niczym dodatkowe, osadzone po bokach auta bryły. W ten sposób, w nieco ekstremalnej formie, podkreślają charakterystyczną stylistykę modeli Audi TT i akcentują napęd na cztery koła quattro. Zarówno przednie, jak i tylne błotniki polakierowanego w kolorze Ferrotitanium samochodu są otwarte. Przepływające przez nie podczas jazdy powietrze, chłodzi hamulce. Osłona chłodnicy Singleframe i duże wloty powietrza, których pionowe użebrowanie kontynuuje sygnaturę świateł reflektorów Matrix LED, są również zoptymalizowane w kierunku maksymalnie efektywnego przepływu powietrza. Ręcznie ustawiany tylny spojler, to udoskonalenie pochodzące z modelu Audi Sport TT Cup, startującego w zainaugurowanej niedawno nowej serii wyścigów. Spojler został poszerzony o 20 cm, a jego boki, na których umieszczono symbol czterech pierścieni, otrzymały nową geometrię. Podobnie jak wiele innych elementów: wloty powietrza i duży grill z przodu, błotniki i boczne listwy progowe, potężny dyfuzor z tyłu, którego boczne segmenty odzwierciedlają motyw wlotów powietrza, spojler również zbudowano z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem węglowym (CFK). Wnętrze: w pełni skoncentrowane na sportowych kierowcach „Klatka bezpieczeństwa” zbudowana z bardzo wytrzymałych rur tytanowych sprawia, że tylna strefa wnętrza jest jeszcze sztywniejsza i bardziej bezpieczna. Z przodu zamontowano lekkie fotele sportowe z czteropunktowymi pasami. System wskaźników i obsługi wraz z cyfrowym Audi virtual cockpit, jest skoncentrowany na kierowcy. Prowadzący samochód steruje wszystkimi ważnymi parametrami jazdy przy pomocy czterech przycisków umieszczonych satelitarnie na wielofunkcyjnej kierownicy. We wnętrzu Audi TT clubsport dominują sportowe materiały: CFK i czarna alcantara. Sportowe fotele pokryto koralowo pomarańczową alcantarą z kontrastowymi szwami i lamówkami. Duże, wykonane z CFK powierzchnie w drzwiach i na konsoli środkowej, nadają wnętrzu sportowego akcentu. Wyściełany alcantarą uchwyt w drzwiach w kształcie tuby, służy do ich zamykania. Otwory wentylacyjne i obudowa dźwigni zmiany biegów mają również koralowo pomarańczowe akcenty. Sama dźwignia wykonana jest z aluminium i pracuje w otwartym tunelu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. VW Passat B8 2.0 TDI Bi-Turbo 4 Motion autor: mati220 Najnowszy Passacik w TDI-ku. Najmocniejsza wersja z napędem na obie osie Kartka A4, ołówki 8b- 3h + automatyczny. Czas to jakieś 8-10 godzin. Tło wyszło jako tako, myślałem, że będzie lepiej. A Passacik jak Passacik, do waszej opinii http://images70.fotosik.pl/748/69dbc3060fe57a39.jpg
  7. Vw Beetle Turbo R

    Trzeba ożywić dział czymś ciekawym More: Can RWB Do A Volkswagen? - Speedhunters
  8. Hyundai i30 Turbo (2015)
  9. Porsche Classic is celebrating 40 years of 911 Turbo at the Oldtimer Grand Prix 2014
  10. 911 Turbo - Porsche Active Aerodynamics
  11. The new Porsche 911 Turbo - Chassis
  12. Badass Diesel Turbo RAT ROD Pickup To jest dieselek )
  13. The Turbo Integra that Could! (740hp)
  14. Alpina BMW B6 Bi-Turbo Gran Coupe (2014)
  15. Alpina BMW B4 Bi-Turbo Cabrio (2015)
  16. Witam posiadam Mercedesa 190 2.6 160Km i chciałbym do nie go założyć Turbo co muszę zrobić czy lepiej zakuć ? Jeśli tak to może jakaś firma celuje w około 300Km Proszę o szybką odpowiedź.
  17. (PL) Mazda6 okiem TVN Turbo - technologia SKYACTIV w pigułce http://www.youtube.com/watch?v=dn0WERpOmDg&list=TLHxEVAfNuCeQdfPqV42lc8ilokK66cfJ1
  18. Shorts: Inline4 Turbo versus NA V8?
  19. Toyota GT86 TRD v Mazda MX-5 BBR Turbo | evo TRACK BATTLES
  20. Drift.ro Shorts: Inline4 Turbo versus NA V8?
  21. Fiacik ze Stanów na poduchach.... Więcej: Cars
  22. Radical RXC Turbo - zabawka dla szalecw 460 KM samo nie zachwyca, ale z 940 kg brzmi bardzo dobrze
×