Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'traci' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 8 wyników

  1. Fiat Grande Punto 1.2 Benzyna 2005 Witam. Dzisiaj podczas wyprzedzania auto zaczęło tracić moc. Autem zaczęło szarpać, pedał gazu w ogóle nie reagował, obroty spadały i zaświecił się check engine. Kiedyś już miałem taką sytuację, ale była ona jednorazowa. Musiałem zjechać na pobocze bo nie mogłem dalej jechać. Uruchomiłem auto ponownie i jechało już normalnie tylko check nadal się świecił. W domu podłączyłem auto pod elm/obd2 i wykazało błąd "P0657" - Niezgodność napięcia przed/za przekaźnikiem. Ostatnio miałem problem z akumulatorem. Auto rano nie odpalało, w dzień jeździło normalnie. Wymieniłem akumulator, a okazało się, że nawalił kabel od masy. Był urwany i w izolacji więc ktoś już musiał przy tym grzebać. Kupiłem miedzianą złączkę i wszystko połączyłem. Auto odpala bez problemu, tylko pokazywało wtedy jakiś błąd masy. Błędu nie dało się usunąć, ale dzisiaj po podłączeniu błędu już nie było. Wcześniej wymieniany był map sensor spowodowany problemami z odpalaniem oraz czujnik stopu. Chciałem się zapytać w czym może leżeć problem. Jak patrzyłem to rozwiązania co do tego błędu napięcia nie ma i są różne teorie. O spadku mocy wyczytałem, że decydują świece, przewody zapłonowe, ale teraz wyszukałem, że problem może też leżeć w czujniku wału korbowego lub alternatorze. A może to jednak problem z tą masą? Proszę o jakąś poradę co zrobić, a może sami mieliście styczność z taką sytuacją?
  2. Witam, jeśli zły dział bardzo proszę o przeniesienie. Więc tak zaczne od tego że zanim samochód dałem do mechanika znajomego to bardzo mocno kopciło, lało olejem turbina się nie włączała prawie za każdym razem. jeśli mu depłem mocniej to zostawiał taką chmurę że nie jeden pas mógł oślepić to samo było jak z niskich obrotów dodawałem gazu. byłem 100% pewny że TURBINA do regeneracji. dałem mechanikowi żeby wyciągnął i sprawdził i dał do regeneracji. Mechanik wykręcił i powiedział że turbina jest dobra bo nie ma żadnych luzów.... zobaczył na katalizator i okazało się że jest tak zapchany że jak przyświecił światłem to nie przeszło na wylot więc przeczyścił i co się okazało. auto już odżyło ciągnie fajnie, lepiej na obroty wchodzi. lecz kopci mocno jak z niskich obrotów dodam gazu (1400-1700) i turbina się od czasu do czasu zawiesi po chwili dopiero zacznie chodzić. (jak turbina się zawiesi to tak kopci że szok...) co to może być panowie ? czy turbina do regeneracji jednak ? czy może wystarczyło by ją przeczyścić ??
  3. źródło: pcworld.pl więcej: Bitcoin traci mocno na wartości - PC World - Testy i Ceny sprzętu PC, RTV, Foto, Porady IT, Download, Aktualności
  4. Aston Martin traci miliony. Co jest tego powodem? Astonowi przydałby się jakiś SUV, który podreperowałby słupki sprzedaży...
  5. Witam. Mam problem z moim Uniaczem. Rocznik to 1996, silnik 1.0 i.e Fire przebieg 140000 także nie zajeżdżony. Auto nigdy nie było katowane ani nic w tym stylu. Problemy mam takowe. Odpalając samochód najczęściej rano, w nocy lub nawet w dzień jeżeli stoi w cieniu i silnik jest stosunkowo chłodny samochód złapie normalnie obroty i nagle zaczyna je jakby tracić i dziwnie chodzi (jakby nie na wszystkich cylindrach). Po jakichś 5-10 sekundach takiej pracy silnik zgaśnie. Zdarza się że nie gaśnie wtedy czekam aż wejdzie na normalne obroty. Gdy wejdzie na normalne obroty dodając gazu (ok 30-60%) znów łapie te dziwne obroty (jakby przydusza go), po 5 sekundach nagle wkręca się na te obroty co trzeba. Dodam też, że w trakcie jazdy dodając troszkę więcej gazu zaczyna go zrywać, także jakiekolwiek wyprzedzanie odpada. Obliczałem też średnie spalanie i wyszło mi ok. 10 l na stówe co wydaje mi się bardzo duże jak na tak mały silnik.Jeździłem ekonomicznie, nie robiłem odcinki itp. Na ciepłym silniku nie ma takiego problemu. Teraz co było wymieniane żeby nie powtarzać: Dzisiaj nowe świece, ze dwa lata temu może więcej aparat zapłonowy, rok temu silniczek krokowy, ok. 40 tys. km temu regulowane zawory. Tyle sobie przypominam. Dodam że po wymianie silniczka krokowego przez jakiś czas było dobrze potem kaput. Wyczytałem na innych forach, że może to być wina katalizatora. Nie wiem co to jest ale jak ruszam to idą wibracje i słychać taki metaliczny dźwięk spod samochodu jakby z wydechu. Byłem z czymś tam już nie pamiętam to kolo powiedział niby że jest wydech poluzowany i się tłucze. Przykręcił i dalej to samo. Może jest katalizator rozsypany i wydaje taki dźwięk. Może to też dawać takie duszenie się silnika i spalanie. Może ktoś z was wie, miał taki problem. Dzięki z góry za pomoc. Postaram się też dodać filmik z odpalania to sami zobaczycie i ocenicie.
  6. AC Milan traci kibiców po sprzedaży Ibrahimovicia
  7. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=1385
  8. CZARNY KOLOR????

    MAm prosbe, jak zrobic czarny kolor ale nie przez (DESATURATE) bo wtedy traci na jakosci ..;/;/\ ?????
×