Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'tfsi' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 15 wyników

  1. Silnik Audi 2.5 TFSI po raz szósty zdobywcą tytułu International Engine of the Year - Najnowszy silnik 2.5 TFSI sprawia, że Audi RS 3 Sportback jest najmocniejszym autem klasy premium w segmencie aut kompaktowych. - Członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, prof. dr Ulrich Hackenberg podkreśla: „jednostka 2.5 TFSI w nowym Audi RS 3 Sportback uosabia motoryzacyjną pasję” - Jedenaste z rzędu zwycięstwo Audi w swojej klasie Ingolstadt/Stuttgart, 17 czerwca 2015 r. 2,5-litrowy silnik TFSI Audi otrzymał tytuł „International Engine of the Year” 2015, w kategorii silników o pojemności 2 - 2,5 litra. Pięciocylindrowa jednostka zdobyła ten tytuł już szósty raz z rzędu. Międzynarodowe jury złożone z 65 dziennikarzy z branży motoryzacyjnej, uznało 2,5-litrowy silnik TFSI za najlepszy w swej klasie. „Niezawodna jakość Audi i doskonałe zestrojenie sprawiają, że dzięki temu silnikowi czuje się prawdziwą radość z jazdy. Żaden stworzony przez człowieka dźwięk nie mógłby zastąpić emocjonalnego brzmienia tej wspaniałej pięciocylindrowej, rzędowej jednostki” - czytamy w uzasadnieniu jury. Członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, prof. dr Ulrich Hackenberg powiedział przy tej okazji: „Pięciocylindrowe motory mają u nas długą tradycję. W latach 80. uczyniły z Audi sportową markę. Jednostka napędowa 2.5 TFSI nowego Audi RS 3 Sportback, dzięki potężnemu momentowi obrotowemu i dzięki charakterystycznemu brzmieniu, jest uosobieniem samochodowych emocji. Ten tytuł to piękne zwieńczenie naszych prac nad rozwojem tego silnika.“ W nowym Audi RS 3 Sportback, turbodoładowana jednostka napędowa 2.5 TFSI z bezpośrednim wtryskiem ma moc 270 kW (367 KM). Dzięki niej, RS 3 Sportback jest najmocniejszym wśród kompaktowych samochodów klasy premium. Jej maksymalny moment obrotowy 465 Nm, dostępny jest już przy 1625 obr./min i pozostaje niezmienny aż do 5550 obr./min. Do przyspieszenia od 0 do 100 km/h wystarcza jej 4,3 sekundy. Prędkość maksymalna to 280 km/h. W Audi RS Q3, silnik rozwija moc 250 kW (340 KM) i osiąga moment obrotowy 450 Nm. Wyposażony w tę pięciocylindrową jednostkę napędową topowy model serii Q3, od 0 do 100 km/h przyspiesza w 4,8 sekundy, a jego maksymalna, ograniczona elektronicznie prędkość, wynosi 250 km/h. Audi zwyciężyło w plebiscycie „International Engine of the Year" już po raz jedenasty. W latach 2005 – 2009, pięć razy z rzędu, tytuł ten zdobywał inny silnik koncernu z Ingolstadt: 2.0 TFSI w kategorii od 1,8 do 2 litrów. Z kolei dla TFSI o pojemności 2,5 litra, to już szóste zwycięstwo z rzędu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Audi A3 Limousine to tak naprawdę zwykły sedan, który jednak przenosi nas jedną nogą do segmentu Premium. Ponadto robi wszystko by z niego nie wysiąść, a jazda nim sprawia wielką przyjemność. Sprawdźcie jednak czy koszt takiej przyjemności nie jest zbyt wielki. Więcej na: Audi A3 Limousine 1.8 TFSI - szybki sedan - auto-strefa.pl Podstawowe parametry Audi A3 Limousine: Wymiary (długość/szerokość/wysokość): 4456/1796/1416 mm Pojemność silnika: 1798 cm3 Moc maksymalna: 180 KM przy 5000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 250 Nm przy 1250-5000 obr./min Osiągi (0-100 km/h): 7,3 s. Prędkość maksymalna: 235 km/h Zużycie paliwa w mieście: 7 litrów Skrzynia biegów: S-tronic (7-biegów) Napęd: przedni Pojemność bagażnika: 425/880 l Pojemność zbiornika paliwa: 50 l Cena od 102 000 zł (wersja 1.4 TFSI/125 KM) Cena wersji prezentowanej: od 126 300 zł Cena auta prezentowanego: ok 170 000 zł
  3. Audi A3 1.4 TFSI ultra: sportowy mistrz oszczędności · Dzięki dziesięciu nowym wersjom produkcyjnym samochodów Audi typu ultra, ich portfolio powiększyło się do 22 modeli · Audi A3 1.6 TDI ultra, wkrótce także jako limuzyna Ingolstadt, 30 maja 2014 r. Audi poszerza paletę bardzo oszczędnych i niskoemisyjnych modeli ultra z rodziny A3. Wyposażone w silnik 1.4 TFSI o mocy 110 kW (150 KM), łączą w sobie wyjątkowo sportowy charakter i wzorową ekonomikę zużycia paliwa. Audi A3 1.4 TFSI ultra, dzięki rozwijaniu maksymalnej prędkości 220 km/h i przyspieszeniu od 0 do 100 km/h w niespełna 8,1 sekundy, jest czystą emanacją sportowego talentu. Swą skromność natomiast, samochód przejawia w zużyciu paliwa i emisji spalin. W trybie jazdy mieszanej potrzebuje zaledwie 4,7 litra benzyny na 100 kilometrów, co przekłada się na emisję 109 g dwutlenku węgla na kilometr. Silnik TFSI o pojemności 1,4 litra oferowany jest z manualną, sześciobiegową skrzynią biegów lub z siedmiostopniową przekładnią automatyczną S tronic. Jednostka napędowa wyposażona w system odłączanych na życzenie cylindrów „cylinder‑on‑demand”, montowana jest we wszystkich odmianach karoserii tego modelu – w wersji trzydrzwiowej, pięciodrzwiowej Sportback, w wersji Limousine oraz w eleganckiej wersji Cabriolet. Na rynku dostępne jest także Audi A3 ultra z silnikiem 1.6 TDI. W wersji trzydrzwiowej i w modelu Sportback, jednostkę tę montuje już od roku 2013. W przyszłości, w taki właśnie silnik wysokoprężny o mocy 81 kW (110 KM), wyposażane będzie Audi A3 Limousine. Bardzo ekonomiczny motor zadowala się średnio 3,3 litrami oleju napędowego na 100 kilometrów i emituje zaledwie 88 g CO2 na kilometr. Modele ultra są przykładem szeroko zakrojonych działań i dążeń czterech pierścieni do konsekwentnego wdrażania równowagi środowiskowej w swoich produktach i w całym procesie produkcyjnym, przy jednoczesnym zapewnieniu jak największej radość z jazdy, tak typowej dla pojazdów tej marki. W rodzinach modelowych A4, A5, A6 i A7, Audi ma już łącznie dwanaście modeli ultra z silnikami TDI i TFSI. We wszystkich zastosowano inteligentne rozwiązania techniczne obniżające zużycie paliwa i emisje spalin, co przynosi korzyści kieszeni klientów i środowisku naturalnemu. W tej chwili Audi oferuje razem aż 22 modele ultra. Obok pojazdów hybrydowych e‑tron typu plug‑in i napędzanych gazem modeli g‑tron, samochody ultra stanowią trzecią koncepcję pojazdów seryjnych realizujących w praktyce zasadę zrównoważonej mobilności spod znaku Audi. Dane o zużyciu w/w modeli: Audi A4 ultra: Zużycie paliwa (tryb mieszany) w l/100 km: 4,4 – 4; Emisja CO2 (tryb mieszany) w g/km: 114 – 104 Audi A5 ultra: Zużycie paliwa (tryb mieszany) w l/100 km: 4,3 – 4,2; Emisja CO2 (tryb mieszany) w g/km: 111 – 109 Audi A6 ultra: Zużycie paliwa (tryb mieszany) w l/100 km: 4,6 – 4,4; Emisja CO2 (tryb mieszany) w g/km: 119 – 114 Audi A7 ultra: Zużycie paliwa (tryb mieszany) w l/100 km: 4,7; Emisja CO2 (tryb mieszany) w g/km: 122 Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Kolejna rynkowa nowość w naszym teście: Audi A3 w wersji Sedan. Auto przygotowane z myślą o rynkach azjatyckich. Głównym konkurentem A3 Limousine jest testowany przez nas w wakacje Mercedes CLA - Test Mercedesa CLA Pod maską najmocniejsza "cywilna" jednostka benzynowa 1.8 TFSI o mocy 180 KM i maksymalnym momencie obrotowym 250 Nm dostępnym w zakresie: od 1250 do 5000 obr/min. Za przenie sienie napędu odpowiada 7 biegowa 2 sprzęgłowa skrzynia S-tronic. Prędkość maksymalna wynosi 235 km/h, przyspieszenie od 0-100 w 7,3 s Cena gołej wersji z silnikiem 1.4 TFSI 140 KM - 100 700 zł. Cena najtańszej wersji z silnikiem 1.8 i skrzynią s-tronic - 125 900 Cena egzemplarza testowego: ponad 170 000 zł. Więcej: Test Audi A3 Limousine
  5. [PL] Audi RS7 Sportback 4.0 TFSI 560 KM, 2013 - test
  6. Audi A6 3.0 TFSI vs Motorcycle - Warsaw street
  7. #57 Jazdy próbne - Test wideo Audi A3 Sportback 1.8 TFSI 180 KM
  8. Prezentujemy szereg nowych modeli Audi S i RS z silnikiem V8 4.0 TFSI zmodyfikowanym przez firmę Pachura Moto Center. Ta jednostka napędowa jest instalowana pod maską Audi S6/RS6, Audi S7/RS7 oraz Audi S8. Jako wyłączny importer marki Abt Sportsline na polskim rynku podnosimy moc tych silników za pośrednictwem nowoczesnego komputera sterującego – Abt Engine Control. Dla Audi S6/S7 możliwe są dwa stopnie tuningu silnika: -Abt Power – w oparciu o komputer sterujący Abt Engine Control (AEC), który podnosi moc do 540 KM i moment obrotowy do 680 Nm. -Abt Power S - w oparciu o bardziej wydajne turbosprężarki Abt oraz komputer sterujący AEC. Uzyskujemy moc 600 KM i moment obrotowy 750 Nm Audi S7 4.0 TFSI Abt Sportsline / Sportowe / Projekty / Moto Center - Pachura Moto Center Dla Audi S8 możliwy jest jeden stopień tuningu silnika: -Abt Power - w oparciu o komputer sterujący AEC, który podnosi moc do 640 KM i moment obrotowy do 780 Nm Audi S8 4.0 TFSI Abt AEC / Limuzyny / Projekty / Moto Center - Pachura Moto Center Dla Audi RS6/RS7 możliwe są dwa stopnie tuningu silnika: -Abt Power - w oparciu o komputer sterujący AEC, który podnosi moc do 666 KM i moment obrotowy do 830 Nm -Abt Power S w oparciu o sportowy układ wydechowy Abt oraz komputer sterujący AEC. Uzyskujemy moc 700 KM i moment obrotowy 880 Nm NOWE AUDI RS6 4.0TFSI ABT AEC / Sportowe / Projekty / Moto Center - Pachura Moto Center
  9. 2,5-litrowy silnik TFSI zdobywa nagrodę „International Engine of the Year 2013” - Czwarte z rzędu wyróżnienie dla tej jednostki w kategorii silników od 2 do 2,5 l. - Po raz dziewiąty z rzędu, technika TFSI dała Audi zwycięstwo w swojej klasie 2,5-litrowy silnik TFSI otrzymał międzynarodowe wyróżnienie dla najlepszego silnika roku 2013 „International Engine of the Year”, w kategorii jednostek od 2 do 2,5 l. Tak zadecydowało jury złożone z 87 dziennikarzy motoryzacyjnych z całego świata. W ten sposób, motor 2,5 TFSI zwyciężył w swej klasie już czwarty raz z rzędu. W 2,5-litrowym silniku montowanym w modelach Audi TT RS plus Coupé i Roadster, zastosowano dwa flagowe rozwiązania techniczne Audi: turbodoładowanie i bezpośredni wtrysk paliwa FSI. To dzięki nim jednostka zwyciężyła w konkursie. „Model TT RS zdecydowanie wyróżnia się wśród dostępnych na rynku aut sportowych. Zarówno dźwięk, jak i moc jego niekonwencjonalnego silnika sprawiają, że kierowca ma wrażenie uczestniczenia w samochodowym wyścigu“ – brzmiało uzasadnienie decyzji jury. Audi TT RS plus Coupé i Roadster, przy pojemności skokowej 2480 cm³, generują w zakresie od 5,5 do 6,7 tys. obr./min. potężną moc 265 kW (360 KM). Maksymalny moment obrotowy 465 Nm jest dostępny od 1650 do 5400 obr./min. Dzięki temu, pojazd przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,1 sekundy (Roadster: 4,2 sek.). Opcjonalnie, auta z takim silnikiem mogą osiągać prędkość maksymalną 280 km/h. Technika TFSI przyniosła Audi zwycięstwo w konkursie „International Engine of the Year“ po raz dziewiąty z rzędu. W latach 2005-2009, tytuł w kategorii silników o pojemności od 1,8 do 2,0 l zdobywała jednostka 2.0 TFSI 2,5-litrowy silnik TFSI będzie również montowany w modelu RS Q3, który jesienią 2013 roku pojawi się na rynku. W nim, ta benzynowa jednostka generuje moc 228 kW (310 KM) przy średnim zużyciu paliwa wynoszącym tylko 8,8 l na 100 km. Pierwszy RS w dobrze sprzedającej się rodzinie SUV-ów Audi, przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 5,5 sekundy, a jego prędkość ograniczono do 250 km/h. Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. [h=1]Auta bez ściemy #3 - Audi A3 Sportback 1.4 TFSI[/h]
  11. [h=1]AUDI A8 4.0 TFSI quattro[/h]
  12. Audi SQ5 3.0 TFSI (2014)
  13. Audi A1 Sportback 1.4 TFSI S-Line Moc maksymalna: 185 KM Przyśpieszenie 0-100 km/h: 7,0 s Prędkość maksymalna: 227 km/h Cena wersji podstawowej: 69 500 zł (Attraction 1.2 TFSI) Cena wersji testowej: 105 200 zł Cena modelu testowego: 105 200 zł Zapraszamy do lektury i czekamy na wszelakie komentarze oraz opinie. www.auto-strefa.pl
  14. [h=1]Audi A3 2013 - 1.8 TFSI quattro[/h] <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/wu5yAovFyog" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  15. [h=1]Audi A3 2013 - 1.8 TFSI quattro Footage[/h] <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/crBimy3Ol9A" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
×