Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'testach' .

Trwa przebudowanie indeksu wyszukiwania. Prezentowane wyniki mogą być niekompletne.


Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 8 wyników

  1. Pięć gwiazdek dla Audi A3 Sportback e-tron w testach Euro NCAP Najlepsza ocena w kategorii ochrony w przypadku kolizji przedniej, bocznej i tylnej Audi A3 Sportback e-tron zapewnia także najwyższe standardy bezpieczeństwa dzieci Specjalna nagroda za system Audi pre sense basic i za asystenta hamowania zapobiegającego następnej kolizji Ingolstadt, 10 grudnia 2014 r. Konsorcjum Euro NCAP przyznało nowemu Audi A3 Sportback e-tron pięć gwiazdek - najwyższą notę za bezpieczeństwo podczas zderzenia. Oznacza to, że pierwsza seryjna hybryda plug-in marki Audi należy do najbezpieczniejszych samochodów w swej klasie. Audi A3 Sportback e-tron bez trudu wypełniło wysokie wymagania we wszystkich kategoriach. Otrzymało najlepsze noty za ochronę dorosłych pasażerów i dzieci podczas kolizji przedniej, bocznej i tylnej. Również w testach ochrony pieszych samochód wypadł doskonale. W tym roku po raz pierwszy konsorcjum Euro NCAP testowało również systemy wsparcia kierowcy. Audi A3 Sportback e-tron wyposażone w system ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front oraz w aktywnego asystenta toru jazdy Audi active lane assist, przeszło przez wszystkie testy w tej kategorii. Za system ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense basic oraz za standardowego asystenta hamowania zapobiegającego następnej kolizji, A3 Sportback e-tron otrzymało nagrodę specjalną „Euro NCAP advanced“. Podczas wypadku, funkcja ta – inicjując automatyczne hamowanie – może pomóc kierowcy w zredukowaniu niebezpieczeństwa poślizgu i dalszych kolizji, będących następstwem danego wypadku. Niezależne konsorcjum Euro NCAP (ang. European New Car Assessment Programme), utworzono w 1997 roku, a w jego skład wchodzą przedstawiciele ministerstw transportu i komunikacji, klubów motoryzacyjnych, ubezpieczycieli i organizacji ochrony praw konsumenta. Gremium to bada zachowanie nowych pojazdów podczas kolizji. Surowe wymogi testów Euro NCAP są znacznie ostrzejsze niż wymogi Unii Europejskiej. Aktualne wyniki testów zostaną opublikowane dziś w Internecie. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Najwyższe noty dla Audi A3 Limousine w amerykańskich testach zderzeniowych · Audi A3 Limousine otrzymało najlepszą ocenę Top Safety Pick+ · Dobre noty również za system ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front · W kwietniu rozpocznie się sprzedaż modelu na rynku amerykańskim Ingolstadt, 31 marca 2014 r. Amerykański Instytut Bezpieczeństwa Autostradowego (Insurance Institute for Highway Safety IIHS) przyznał Audi A3 Limousine ocenę Top Safety Pick+. W ten sposób, nowy model również w USA został zaliczony do najbezpieczniejszych samochodów na rynku. Audi A3 Limousine otrzymało od IIHS najwyższą ocenę we wszystkich zakresach testów zderzeniowych. W podsumowaniu uwzględniono wyniki testów zderzeniowych czołowych z 40-procentowym nałożeniem (moderate overlap), testów zderzeniowych czołowych z 25-procentowym nałożeniem (small overlap), testu zderzeniowego bocznego, zgniatania dachu oraz testu zderzeniowego tylnego. „Top Safety Pick+ dla A3 Limousine doskonale ilustruje znaczenie, jakie Audi przykłada do kwestii bezpieczeństwa“ – mówi Joachim Scheef, kierownik ds. rozwoju bezpieczeństwa pojazdów w Audi AG. W centrum uwagi inżynierów i projektantów Audi znajdują się także problemy związane z bezpieczeństwem czynnym pasażerów. IIHS przyznała modelowi A3 Limousine ocenę „advanced“ za system ochrony bezpieczeństwa pasażerów siedzących z przodu Audi pre sense front. W momencie gdy bezpieczny odstęp od jadącego przed nami pojazdu jest zbyt mały, system automatycznie informuje kierowcę. W razie potrzeby, elektroniczny asystent ostrzega, a nawet inicjuje automatyczne hamowanie awaryjne. Zmniejsza to impet ewentualnego zderzenia, a w niektórych wypadkach pomaga całkowicie uniknąć kolizji. Jeśli zderzenia nie da się już uniknąć, to asystent hamowania zapobiegający następnej kolizji wspiera kierowcę przez odpowiednie manewry hamowania podczas wypadku. Pomaga to uniknąć poślizgu, a tym samym zapobiega kolejnym, niekontrolowanym uderzeniom. Sprzedaż A3 Limousine na amerykańskim rynku rozpocznie się w kwietniu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Pięć gwiazdek dla Audi A6 w amerykańskich testach zderzeniowych US NCAP · Audi A6 otrzymało najlepszą ocenę za bezpieczeństwo bierne podczas zderzenia · Luksusowa limuzyna jest też wzorcowym modelem pod względem bezpieczeństwa czynnego Ingolstadt, 26 lutego 2014 r. W amerykańskim programie testów zderzeniowych US NCAP, Audi A6 (zużycie paliwa w trybie jazdy mieszanej w l/100 km: 9,8 – 4,4; emisja dwutlenku węgla w trybie jazdy mieszanej w g/km: 229 – 114) uzyskało najwyższą notę pięciu gwiazdek za bezpieczeństwo bierne. Wyniki testów ochrony bezpieczeństwa dorosłych pasażerów w teście zderzeniowym, czołowym i bocznym oraz podczas dachowania, jednoznacznie udowadniają, że obecna wersja Audi A6 jest jednym z najbezpieczniejszych samochodów w swojej klasie. Audi A6 już w roku 2011 zdobyło najlepsze oceny w testach Euro NCAP. Teraz maksymalną notę pięciu gwiazdek za bezpieczeństwo bierne podczas zderzenia przyznał mu NHTSA (Narodowy Urząd ds. Bezpieczeństwa Drogowego Stanów Zjednoczonych). Wyniki testów ochrony bezpieczeństwa dorosłych pasażerów w teście zderzeniowym czołowym i bocznym oraz podczas dachowania są dowodem na to, że Audi A6 to obecnie jeden z najbezpieczniejszych samochodów w klasie luksusowych limuzyn. W roku 2010, NHTSA po raz kolejny zaostrzył kryteria testów zderzeniowych czołowych i bocznych, by prowadzone próby w rzeczywisty sposób oddawały warunki podczas wypadków. Przeprowadzający testy, zarówno w przypadku bezpieczeństwa kierowcy, jak i pasażera siedzącego z przodu, przyznali Audi A6 w czołowym i bocznym teście zderzeniowym takie oceny, które dały w sumie najlepszą notę pięciu gwiazdek. Pasażerowie siedzący z tyłu są w Audi A6 chronieni równie dobrze, o czym świadczy pięć gwiazdek za najwyższe bezpieczeństwo tylnej części pojazdu w teście zderzeniowym bocznym. Audi przywiązuje najwyższą wagę nie tylko do kwestii, które podlegały ocenie NHTSA, ale również do szerzej rozumianych zagadnień związanych z bezpieczeństwem. Jednym z głównych elementów rekomendowanych w strategii bezpieczeństwa koncernu z Ingolstadt, jest automatyczna regulacja odstępu pomiędzy samochodami marki Audi i innymi uczestnikami ruchu drogowego, jaką zapewnia korzystający z radaru tempomat adaptive cruise control (ACC) z funkcją Stop & Go. Dzięki tej właśnie funkcji, samochód może się samoczynnie zatrzymać w określonej sytuacji. Po krótkim postoju, np. przed sygnalizacją świetlną, auto automatycznie przyspiesza i jedzie za poprzedzającym go pojazdem w zaprogramowanym przez kierowcę odstępie. Inne proponowane przez cztery pierścienie systemy bezpieczeństwa to na przykład aktywny asystent toru jazdy Audi active lane assist czy asystent zmiany pasa ruchu Audi side assist. Milowym kamieniem położonym przez Audi w dziedzinie bezpieczeństwa czynnego, jest system bezpieczeństwa Audi pre sense. W sytuacjach, w których zachodzi prawdopodobieństwo kolizji, Audi pre sense plus może zainicjować częściowe hamowanie. Jeśli kolizji nie da się uniknąć, po częściowym hamowaniu może nastąpić hamowanie pełne. W ten sposób siła uderzenia wydatnie się zmniejsza. Dopasowane do konkretnej sytuacji hamowanie wspiera kierowcę wtedy, gdy mimo uprzednich świetlnych i akustycznych sygnałów ostrzegawczych, prowadzący nie wciska pedału hamulca lub wciska go z nieodpowiednią siłą. System bezpieczeństwa Audi pre sense jest zalecany przez NHTSA, jako „rekomendowane rozwiązanie techniczne“. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. 5 GWIAZDEK MITSUBISHI OUTLANDER PHEV W TESTACH ZDERZENIOWYCH EURO NCAP Mitsubishi Outlander PHEV otrzymało najwyższą, 5-gwiazdkową ocenę podczas testów zderzeniowych niezależnej organizacji Euro NCAP, badającej poziom bezpieczeństwa, jaki zapewniają nowe modele samochodów. Plany Mitsubishi zakładają, iż do 2020 roku pojazdy z napędem elektrycznym(1) (EV oraz PHEV) stanowić będą 20% globalnej produkcji koncernu. W tym celu firma prowadzi zdecydowane działania mające na celu popularyzację modeli elektrycznych w motoryzacyjnym mainstreamie. Między innymi właśnie w tym celu Mitsubishi opracowało elektryczną technologię napędową typu plug-in, która po raz pierwszy znalazła zastosowanie w nowej generacji modelu Outlander PHEV, niosąc za sobą korzyści związane z nowymi możliwościami ładowania i zwiększeniem zasięgu. Wysoki poziom bezpieczeństwa(2) W 2011 roku elektryczne Mitsubishi i-MiEV znakomicie wypadło w testach zderzeniowych Euro NCAP, a dziś 5 gwiazdek otrzymuje Outlander PHEV, który wyróżnia się między innymi perfekcyjnym zabezpieczeniem zespołu akumulatorów, umieszczonego pod podłogą, oraz podzespołów elektrycznego układu napędowego. W testach zderzeniowych, podczas których nie zanotowano uszkodzenia tych elementów, pojazd uzyskał następujące noty: Ochrona dorosłych: 88% Ochrona dzieci: 84% Ochrona pieszych: 64% Systemy wspomagające bezpieczeństwo: 81% Ponadto Outlander PHEV posiada zaawansowany technologicznie system zapobiegania kolizjom czołowym (ang. Front Collision Mitigation), który został ostatnio z powodzeniem przetestowany przez Euro NCAP. W Europie do 18 listopada 2013 roku zebrano 12 tys. zamówień na model Outlander PHEV, który zadebiutuje na rynku holenderskim, gdzie obecnie składane jest 100 zamówień tygodniowo, a liczba ta systematycznie rośnie. Outlander PHEV – przegląd systemów bezpieczeństwa biernego - Wzmocniona konstrukcja podwozia ze wzmocnioną czterema wspornikami ramą zespołu akumulatorów bezpośrednio połączoną z ramą podwozia zwiększa wytrzymałość całego nadwozia i poziom bezpieczeństwa. - Dzięki wodoszczelnej obudowie zespołu akumulatorów możliwe jest bezpieczne użytkowanie SUV-a nawet w skrajnie trudnych warunkach. - Dolną płytę obudowy zespołu akumulatorów, wykonaną z niezwykle sztywnej blachy, przyspawano do solidnej konstrukcji ramowej, co zwiększa trwałość zespołu akumulatorów oraz skutecznie powstrzymuje przepływ fal elektromagnetycznych. - Dolną płytę obudowy zespołu akumulatorów pokryto dodatkową warstwą zabezpieczającą, która chroni zespół akumulatorów przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych (np. odpryskujących kamieni) (1) EV = pojazdy całkowicie elektryczne / PHEV = elektryczne pojazd hybrydowe typu plug-in (2) Naturalnie, mowa tu o dodatkowych zabezpieczeniach, ponad standardowe systemy bezpieczeństwa aktywnego i czynnego. Źródło: MMC Car Poland
  5. więcej -> Bez wpadki w testach Euro NCAP | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. [h=1]wypadek Roberta Kubicy na testach przed Rajdem Polski 2013[/h]
  7. CITROËN C4 Picasso zdobył 5 gwiazdek w testach zderzeniowych przeprowadzonych przez organizację EuroNCAP. Wynik ten jest nagrodą za pracę nad nowym minivanem Marki, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa, ale również nad nową platformą EMP2, z której model ten korzysta jako pierwszy. Nowy CITROËN C4 Picasso otrzymał 5 gwiazdek w testach EuroNCAP, dowodząc tym samym skuteczności w zakresie bezpieczeństwa nowej modułowej platformy EMP2, z której model ten korzysta jako pierwszy. Ocena ta jest nagrodą za trud włożony w pracę nad tym minivanem i za zastosowanie w nim licznych elementów wyposażenia zwiększających poziom komfortu i bezpieczeństwa. CITROËN C4 Picasso uzyskał globalny wynik 82% według protokołu z 2013 roku, zdobywając 5 gwiazdek w 4 kategoriach: ochrona dorosłych pasażerów, ochrona dzieci, ochrona pieszych i systemy wspomagające. CITROËN C4 Picasso to rodzinny samochód, który zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa najmłodszym pasażerom i wyróżnia się łatwością instalacji różnych modeli fotelików dziecięcych. CITROËN C4 Picasso zdobył 5 gwiazdek w testach zderzeniowych przeprowadzonych przez organizację EuroNCAP. Wynik ten jest nagrodą za pracę nad nowym minivanem Marki, w szczególności w zakresie bezpieczeństwa, ale również nad nową platformą EMP2, z której model ten korzysta jako pierwszy. 2 W Nowym CITROËNIE C4 Picasso dostępne są następujące systemy wspomagające prowadzenie, które poprawiają bezpieczeństwo jazdy: Aktywny regulator prędkości System ostrzegania przed kolizją, który obejmuje 3 poziomy alarmów: wizualny, dźwiękowy i napięcie pasa bezpieczeństwa, Inteligentny System Kontroli Trakcji, który zwiększa skuteczność przeniesienia napędu na śliskich nawierzchniach, Aktywne pasy bezpieczeństwa kierowcy i pasażera, które napinają się w momencie wykrycia niebezpiecznej sytuacji na drodze, Alarm niezamierzonego przekroczenia linii (AFIL) z kamerą, który ostrzega kierowcę o niezamierzonym zjeżdżaniu z pasa ruchu za pomocą wibracji pasa bezpieczeństwa, System automatycznego przełączania świateł System kontroli martwego pola, CITROËN eTouch, wachlarz bezpłatnych usług, dostępnych 24 godziny na dobę. W razie wypadku lub incydentu na drodze, sygnał jest wysyłany, ręcznie lub w sposób automatyczny, do centrum alarmowego CITROËNA, które lokalizuje samochód i wysyła na miejsce odpowiednie służby ratunkowe źródło: Citroen Polska
  8. Audi w testach simTD - projekt Ampelinfo online -Wyniki badań testowych „Bezpieczna i inteligentna mobilność“ przeprowadzonych w warunkach użytkowania flotowego -Audi pozyskało nowe informacje o komunikacji Car-to-X -Sieć łącząca samochody Audi z innymi pojazdami i otoczeniem ma duży potencjał pod względem efektywności, komfortu i zapewnienia bezpieczeństwa Ingolstadt/Frankfurt, 27 czerwca 2013 r. Poruszające się po drogach samochody są dużo bardziej efektywne, komfortowe i bezpieczne, jeśli komunikują się z kierowcą, infrastrukturą i innymi pojazdami. Cztery ringi, w ramach usługi Audi connect, oferują możliwości połączenia pojazdów w jedną sieć. W niemieckich badaniach testowych simTD, które prowadzono przez cztery ostatnie lata w obrębie aglomeracji Frankfurtu nad Menem, Audi pozyskało szereg ważnych informacji, które wykorzystano w projekcie Ampelinfo online. Właśnie opublikowano wyniki badań terenowych na ten temat. W dużym eksperymencie simTD (bezpieczna i inteligentna mobilność na terenie Niemiec), w ramach konsorcjum współpracę podjęło siedemnastu partnerów, w tym sześciu producentów samochodów. Był to jeden z największych na świecie projektów tego typu. Audi wzięło na siebie odpowiedzialność za tzw. analizę oczekiwań. Na podstawie jej wyników stworzono szkielet projektu. Ponadto inżynierowie z Ingolstadt i Neckarsulm kierowali kilkoma projektami składowymi, w tym pracami nad asystentem zmiany świateł sygnalizatorów ulicznych, przewidywaniem ruchu ulicznego i poszerzoną nawigacją. Uczestniczyli także w pracach nad stworzeniem asystenta regulującego ruchem na skrzyżowaniach. W całym teście wzięło udział 20 pojazdów marki Audi. Na potrzeby projektu „Asystent zmiany świateł sygnalizatorów“, w obrębie regionu Frankfurtu nad Menem, dwadzieścia sygnalizatorów zmodyfikowano w taki sposób, by biorące udział w testach pojazdy mogły się z nimi komunikować. Celem było możliwie efektywne regulowanie ruchem ulicznym w aglomeracji. Audi wniosło do badań cenne informacje wstępne, które pozyskało wcześniej, w ramach rozpoczętego w roku 2006 projektu travolution. Informacje z sygnalizatora świetlnego są przekazywane do samochodu i wyświetlane w formie grafik na monitorze systemu informacji kierowcy. Wskazują kierowcy optymalną prędkość, z jaką powinien się poruszać by dotrzeć do następnego sygnalizatora na tzw. zielonej fali. Sygnały akustyczne ostrzegają z kolei przed mającym się pojawić czerwonym światłem. Z monitora można również odczytać czas oczekiwania na zielone światło. Obecne stadium projektu simTD to dla Audi kolejny kamień milowy w technicznym rozwoju pojazdów. Samochody komunikują się z komputerem danego sygnalizatora za pomocą UMTS. Dzięki temu, nie trzeba wyposażać świateł sygnalizacyjnych w dodatkowe moduły. Trzydzieści pięć egzemplarzy Audi A1 e-tron biorących udział w projekcie „Schaufenster Elektromobilität“ (Witryna elektromobilność), prowadzonym pod egidą rządu niemieckiego, korzysta już z ulepszonej wersji tego nowego rozwiązania technicznego. Dodatkowo, informacja o zmianie sygnalizacji świetlnej pozwala obniżyć emisję dwutlenku węgla nawet o 15 procent. Odpowiada to oszczędności ok. 900 milionów litrów paliwa rocznie, jeśli takie rozwiązania zastosować na terenie całych Niemiec. Propozycja właściwie osiągnęła już stadium dojrzałości rynkowej. Spotkała się z dużym zainteresowaniem wielu niemieckich miast i gmin. W zakrojonym na szeroką skalę projekcie simTD, od jesieni 2008 roku, współpracuje ze sobą sześciu niemieckich producentów branży motoryzacyjnej, dwaj duzi dostawcy energii, jedno przedsiębiorstwo branży komunikacyjnej oraz kilka instytucji naukowych i publicznych. Celem współpracy jest zebranie nowej wiedzy na temat komunikacji Car-to-X. Projekt wspierają Federalne Ministerstwo Gospodarki i Technologii, Federalne Ministerstwo Edukacji i Badań Naukowych, a także Federalne Ministerstwo Transportu, Budowy i Rozwoju Miast. W trakcie kończącej się sześciomiesięcznej fazy testów praktycznych, podsumowującej cały projekt, 500 kierowców użytkujących 120 samochodów i trzy motocykle, pokonało ponad 1,65 mln kilometrów. Pojazdy połączono ze sobą za pomocą specjalnie skonstruowanego przekaźnika radiowego i skoordynowano w centrum sterowania ruchem. Dzięki temu, kierowcy mogli informować się wzajemnie o warunkach na drodze i o pojawiających się zagrożeniach. Źródło: Volkswagen Group Polska
×