Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'swoją' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 249 wyników

  1. Audi powiększa swoją techniczną przewagę, pracując nad laserowymi reflektorami Matrix wysokiej rozdzielczości - Laserowe reflektory Matrix optymalnie oświetlają drogę - Nowe funkcje asystenta świateł - Współpraca z wyspecjalizowanymi partnerami w ramach projektu iLaS Ingolstadt, 28 kwietnia 2015 r. Audi powiększa swoją konkurencyjną przewagę na polu oświetlenia samochodowego. W projekcie „inteligentne światło laserowe dla kompaktowych i adaptacyjnych reflektorów wysokiej rozdzielczości" (iLaS), cztery pierścienie wspólnie z partnerami z sektora przemysłowego i naukowego, pracują nad reflektorem przyszłości. Dzięki laserowej technice Matrix wysokiej rozdzielczości, oświetlenie drogi jest jeszcze bardziej elastyczne i uniwersalne, niezależnie od sytuacji. Technika laserowa Matrix to bazujące na wiązce laserowej światła drogowe, po raz pierwszy zastosowane w roku 2014, w modelu Audi R8 LMX. Technika projekcji intensywnego, laserowego światła po raz pierwszy znalazła tu zastosowanie w kompaktowym, ale wyjątkowo wydajnym reflektorze. W rozwiązaniu tym, bardzo szybko poruszające się mikrolustro odbija światło lasera. Przy niewielkich prędkościach, światło rozprowadzane jest na większej powierzchni, a promień oświetlenia drogi jest szeroki. Przy większych prędkościach, kąt padania światła jest mniejszy, a jego intensywność i zakres wyraźnie większe. To ogromna zaleta podczas jazdy po autostradzie. Dodatkowo, wiązka światła może być precyzyjnie ukierunkowana. Oznacza to, że oświetleniem poszczególnych stref można sterować, kontrolując moment dopływania światła do tych konkretnych obszarów. Nowością jest także inteligentne i błyskawiczne włączanie i wyłączanie diod laserowych w zależności od pozycji lusterka. Pociąga to za sobą dynamiczną zmianę szerokości wiązki światła. Podobnie jak dzieje się to w przypadku aktualnie montowanych w samochodach reflektorów Matrix LED, ulica zawsze jest jasno oświetlona, a jednocześnie inni uczestnicy ruchu nie są oślepiani. W czym zatem tkwi różnica? Laserowa technika Matrix daje światło w wyższej rozdzielczości, reagujące bardziej dynamicznie. Jego moc i możliwości są zatem lepiej wykorzystane, co prowadzi do poprawy bezpieczeństwa w ruchu drogowym. W Matrix Laser, niebieskie, laserowe diody produkowane i dostarczane przez firmę OSRAM, swoim światłem o długości fali 450 nanometrów oświetlają trzymilimetrowe, szybko poruszające się lustro. Lustro odbija niebieskie światło lasera, kieruje je do konwertera zmieniającego je w światło białe, a następnie kierującego je na drogę. Wyjątkowo odporne i trwałe lustro firmy Bosch, to mikroskopijny, elektryczno-optyczny system mechaniczny bazujący na technologii krzemowej. Audi od wielu lat jest liderem pod względem oświetlenia samochodowego. Najważniejsze, wdrożone przez koncern z Ingolstadt innowacje to: - 2003: Audi A8 ze światłami adaptacyjnym (adaptive light) - 2004: Audi A8 W12 z diodowymi światłami do jazdy w dzień - 2008: Audi R8 z całkowicie diodowymi reflektorami - 2010: Audi A8 z reflektorami wykorzystującymi dane dostarczane przez system nawigacji - 2012: Audi R8 z kierunkowskazami ze zdynamizowanym sposobem sygnalizowania - 2013: Audi R8 z reflektorami Matrix LED - 2014: Audi R8 LMX z laserowymi światłami drogowymi W ramach rozpisanego na trzy lata projektu „iLaS”, Audi ściśle współpracuje z następującymi partnerami: Bosch, Osram oraz Instytut Techniki Świetlnej (LTI) Instytutu Technologii (KIT) w Karlsruhe. Projekt jest wspierany przez Niemieckie Federalne Ministerstwo Edukacji i Badań. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Na koniec lata SKODA umacnia swoją pozycję lidera polskiego rynku ŠKODA przekroczyła w sierpniu barierę 30 000 rejestracji nowych samochodów osobowych w tym roku, poprawiając zeszłorocznywynik o 30%. ŠKODA, nieprzerwanie już od pięciu lat jest liderem rejestracji samochodów osobowych w naszym kraju, systematycznie zwiększając swoją przewagę nad konkurencją. Imponujący wynik 30 000 zarejestrowanych samochodów nowych w 2014 roku, marka ŠKODA przekroczyła już w sierpniu, po niecałych 2/3 roku. Pierwsze osiem miesięcy ŠKODA zamknęła z wynikiem 30 234 rejestracji, co jest rezultatem blisko o 1/3 lepszym od tego, osiągniętego w zeszłym roku. Udział ŠKODY w całym polskim rynku samochodów nowych został zwiększony do 13,75%, co świadczy już o przekonującej przewadze marki nad konkurencją - ŠKODA jest jedyną marką na polskim rynku z udziałem powyżej 10%. Sukcesy poszczególnych modeli marki wielkim sukcesem całej ŠKODY Pasmo sukcesów marki opiera się przede wszystkim na ciągłym zainteresowaniu Polaków modelami Fabia i Octavia - stale zajmują one dwie czołowe lokaty w zestawieniu aut kupowanych przez Klienta indywidualnego na polskim rynku. Oprócz nich także trzeci model marki - Roomster - zajmuje pierwsze miejsce w klasyfikacji swojego segmentu, a pozostałe lokują się w ścisłych czołówkach swoich zestawień. Szczególnie wybija się tutaj rynkowy sukces modelu Rapid. Jedna z najnowszych konstrukcji marki została w Polsce doskonale przyjęta: w klasyfikacji od początku roku do końca sierpnia, w porównaniu do analogicznego okresu w 2013 roku, przebiła swój wynik aż o 128% i zachowuje tendencję wzrostową. By utrzymać niezrównaną pozycję na polskim rynku i wyjątkową popularność wśród Polaków, ŠKODA intensywnie pracuje nad nieustanną poprawą i unowocześnianiem całej swojej gamy modelowej. Polski importer ŠKODY celnie rozpoznaje i odpowiada na potrzeby polskich Klientów, prowadząc bardzo aktywną politykę promocji oraz dopasowując ofertę, na przykład poprzez niedawne poszerzenie gamy silników dostępnych z fabryczną instalacją LPG. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Hyundai konsekwentnie umacnia swoją pozycję w Europie w 2014 roku Wiodąca w branży sprzedaż marki Hyundai do Klienta indywidualnego i korporacyjnego Modele dedykowane na rynek europejski najbardziej popularne wśród nabywców Fabryki Hyundaia w Europie wyprodukują w 2014 roku 500 000 samochodów Sprzedaż Hyundaia w Europie wzrosła w 2014 roku dzięki popularności wśród nabywców modeli dedykowanych na rynki europejskie. Na pięciu wiodących pod względem sprzedaży rynkach w Europie¹ Hyundai zwiększył w ciągu pierwszych pięciu miesięcy roku sprzedaż do Klienta indywidualnego i flotowego odpowiednio o 13,1% i 17,8% wyprzedzając branżę w obu sektorach. ”Hyundai koncentruje się na zwiększeniu sprzedaży w wybranych obszarach, zamiast dążyć do wzrostu udziału w rynku za wszelką cenę. Europejskie fabryki Hyundaia mają znaczny wpływ na nasz sukces.” - powiedział Allan Rushforth, Wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe. Zdolności produkcyjne dwóch fabryk Hyundaia zlokalizowanych w Czechach i Turcji to 500 000 samochodów rocznie. Przewiduje się, że zostaną one maksymalnie wykorzystane w tym roku, dzięki popytowi na modele dedykowane na rynki europejskie. W pierwszej połowie 2014 roku Hyundai wyprodukował w Czechach 159 529 samochodów, co stanowi 2,6% wzrost w stosunku do 2013 roku. Liczba aut sprzedanych na terenie Unii Europejskiej, pochodzących z Czech wzrosła o 5% rok do roku, a 70% produkcji trafiło na rynki państw członkowskich. Popularny SUV ix35, jeden z trzech modeli produkowanych w fabryce w Nošovicach, sprzedał się w liczbie 46 610 co stanowi 6% wzrost w stosunku do poprzedniego roku. 40 800 egzemplarzy tego modelu trafiło do Klientów poza Unią. Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja i Hiszpania Fabryka Hyundaia w tureckim Izmit wyprodukowała ponad 100 000 samochodów w pierwszej połowie roku, z czego 50% stanowił model i10 Nowej Generacji. Nowy reprezentant segmentu A, którego produkcja rozpoczęła się na początku tego roku sprzedał się w liczbie 42 344 egzemplarzy w okresie od stycznia do czerwca, co stanowi 42% wzrost w stosunku do poprzednika. Fabryka, w której powstaje także model i20 - reprezentant segmentu B, wyprodukowała już ponad milion samochodów. ”Popyt na samochody produkowane w Europie znacznie wzrósł w tym roku, co jest bardzo motywujące. Jednocześnie globalny popyt na te modele umożliwia nam skoncentrowanie się na rozwijaniu naszego europejskiego biznesu w sposób organiczny, bez potrzeby sztucznego stymulowania wzrostu.” - skomentował Allan Rushforth. ”Zakładamy, że zbalansowanie naszego udziału w rynku nastąpi w efekcie ofensywy produktowej, którą rozpoczniemy jeszcze w tym roku.” – dodał. Udział Hyundaia w rynku europejskim w pierwszej połowie tego roku wyniósł 3,2% (219 617 zarejestrowanych samochodów) według danych opublikowanych przez Europejską Agencję Motoryzacyjną ACEA. Źródło: Hyundai Motor Poland
  4. BMW Półmaraton Praski. Wyzwól swoją energię. BMW zostało sponsorem tytularnym BMW Półmaratonu Praskiego, który odbędzie się 31 sierpnia 2014 r. w Warszawie. BMW Półmaraton Praski to pierwsza warszawska masowa impreza biegowa zorganizowana w całości po prawej stronie Wisły. Jego uczestnicy będą mieli niepowtarzalną okazję do poprawienia swoich rekordów życiowych na dystansie 21,097 kilometra. Pomoże w tym specjalna trasa po płaskim terenie z małą liczbą zakrętów, która – zdaniem organizatorów – jest najszybszą trasą półmaratonu w Polsce. W BMW Półmaratonie Praskim będą mogli wziąć udział wszyscy chętni, którzy do 28 sierpnia 2014 roku zarejestrują się za pośrednictwem oficjalnej strony wydarzenia - www.polmaratonpraski.pl. Poza informacjami dotyczącymi imprezy, uczestnicy znajdą tam precyzyjne plany treningowe rozpisane pod kątem indywidualnych możliwości i planowego rezultatu końcowego. Sport, bieganie, aktywny styl życia podobnie, jak jazda samochodani BMW - dostarczają wiele radości. Dlatego BMW Group od wielu lat aktywnie wspiera biegaczy. Jest sponsorem jednych z największych i najbardziej prestiżowych zawodów na świecie zaliczanych do grona World Marathon Majors - BMW Berlin Marathon. Na jego trasie w tym roku ustanowiony został nowy rekord świata, a do udziału w przyszłorocznej edycji zgłosiło się już ponad 74,7 tys. osób, chociaż miejsc jest tylko 40 tys.! BMW jest także sponsorem BMW Frankfurt Marahton, w którym ostatnio pobiegło ponad 14 tys. osób. To pierwszy raz, kiedy firma BMW Group Polska jest aktywnie zaangażowana w promocję masowego sportu biegowego w Polsce. Patronami medialnymi BMW Półmaratonu Praskiego są: Men’s Health, Runner’s World, Bieganie.pl, Magazyn KMH oraz GT. Źródło: BMW Group
  5. W październiku 2013 Audi po raz kolejny zwiększyło swoją sprzedaż -Około 1 312 700 aut sprzedanych od stycznia, wzrost o 7,5 procent -Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG podkreśla: „W październiku sprzedaż wzrosła we wszystkich regionach na świecie” -Duży wzrost sprzedaży modeli kompaktowych A3 i Q3 Ingolstadt, 8 listopada 2013 r. Ostatni kwartał tego roku Audi AG rozpoczęło od dalszego wzrostu sprzedaży. W październiku, samochody z czterema ringami na masce wybrało około 131 950 klientów. To wzrost o 6,7 procent w stosunku do października zeszłego roku. Licząc od stycznia 2013, popyt na modele z Ingolstadt wzrósł o 7,5 procent, a sprzedaż wyniosła około 1 312 700 egzemplarzy. W ubiegłym miesiącu sprzedaż Audi w regionie Azji i Pacyfiku wzrosła o 14,4 procent, a w Ameryce Północnej o 9,6 procent. Sprzedaż zwiększyła się również w Europie: o 1,3 procent. „W październiku, przy bardzo rozwojowej sytuacji w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i w Chinach, zwiększyliśmy sprzedaż we wszystkich rejonach świata. Dzięki temu, kontynuujemy proces globalnego wzrostu.” – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG. „Pomyślne wprowadzenie modelu A3 Limousine na pierwsze rynki również przyczyniło się do osiągnięcia tak dobrych wyników.” Najnowszy, kompaktowy model Audi w europejskich salonach sprzedaży pojawił się w drugiej połowie września. W październiku, koncern Audi dostarczył około 18 800 samochodów z całej rodziny A3, o 33,2 procent więcej niż w roku ubiegłym. Sprzedaż SUV’a Q3 wzrosła o 49,9 procent i osiągnęła liczbę około 12 950 aut na całym świecie. Nowe, popularne modele kompaktowe przyczyniły się w październiku do wzmocnienia pozycji Audi również na europejskich rynkach. Marka z Ingolstadt zanotowała wzrost w Europie o 3,9 procent. Sprzedaż sięgnęła tu około 39 000 egzemplarzy. W Niemczech sprzedaż spadła o 2,8%, na rynek wprowadzono 22 801 samochodów. Spośród największych rynków zbytu Audi w Europie Rosja (+5,7 procent, sprzedaż 3 115 aut), a przede wszystkim Wielka Brytania zanotowały w październiku znaczący wzrost. Brytyjskim klientom przekazano 10 417 aut, co oznacza zwiększenie sprzedaży o 14,4 procent. Audi pobiło zeszłoroczny wynik we Włoszech – zanotowano tu wzrost o 2,9 procent, do liczby 4 015 sprzedanych aut. Podsumowując wszystkie rynki europejskie, Audi zakończyło październik z 1,3 procentowym wzrostem (około 61 800 sprzedanych samochodów). W Stanach Zjednoczonych popyt na samochody Audi wzrósł o 11 procent (13 001 dostarczonych aut). Łącznie, od początku roku sprzedano tu 127 412 egzemplarzy, co w stosunku do wyników zeszłorocznych stanowi wzrost o 13,4 procent. Najbardziej popularne na rynku amerykańskim są nadal luksusowe modele A6, A7, A8 i Q7. Jeszcze w tym miesiącu, Audi RS7 Sportback charakteryzujące się najwyższymi osiągami, uzupełni linię samochodów oferowanych przez Audi w Ameryce. W październiku, 41 117 chińskich klientów odebrało kluczyki do swoich nowych Audi. W ten sposób, sprzedaż wyraźnie przewyższyła wynik z tego samego miesiąca roku ubiegłego (o 14,5 procent). Do sukcesu przyczynił się zwłaszcza produkowany lokalnie i dostępny w Państwie Środka od kwietnia model Q3. Statystyka sprzedaży Audi pokazuje, że od stycznia do października w Chinach sprzedano 399 330 aut, co stanowi wzrost o 19,9 procent. W ubiegłym miesiącu, sprzedaż Audi po raz kolejny znacznie wzrosła również na innych ważnych, rozwijających się rynkach: w Indiach (o 17,9 procent, sprzedaż 1 002 aut), w Meksyku (o 10,7 procent, sprzedaż 903 samochodów) i w Korei Południowej (o 35,8 procent, sprzedaż 1 853 egzemplarzy). [TABLE=width: 99%] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]W październiku [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]Łącznie [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do października 2012 r. [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2012 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]137 200 [/TD] [TD]123 616 [/TD] [TD]+6,7% [/TD] [TD]1 312 700 [/TD] [TD]1 221 123 [/TD] [TD]+7,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]61 800 [/TD] [TD]60 967 [/TD] [TD]+1,3% [/TD] [TD]626 600 [/TD] [TD]635 065 [/TD] [TD]-1,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]22 801 [/TD] [TD]23 450 [/TD] [TD]-2,8% [/TD] [TD]213 408 [/TD] [TD]222 227 [/TD] [TD]-4,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]10 417 [/TD] [TD]9 109 [/TD] [TD]+14,4% [/TD] [TD]125 554 [/TD] [TD]110 702 [/TD] [TD]+13,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 949 [/TD] [TD]5 014 [/TD] [TD]-1,3% [/TD] [TD]48 272 [/TD] [TD]52 026 [/TD] [TD]-7,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 015 [/TD] [TD]3 903 [/TD] [TD]+2,9% [/TD] [TD]39 571 [/TD] [TD]42 804 [/TD] [TD]-7,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]2 587 [/TD] [TD]2 561 [/TD] [TD]+1,0% [/TD] [TD]31 147 [/TD] [TD]31 988 [/TD] [TD]-2,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]3 115 [/TD] [TD]2 946 [/TD] [TD]+5,7% [/TD] [TD]30 097 [/TD] [TD]28 388 [/TD] [TD]+6,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]13 001 [/TD] [TD]11 708 [/TD] [TD]+11,0% [/TD] [TD]127 412 [/TD] [TD]112 402 [/TD] [TD]+13,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]903 [/TD] [TD]816 [/TD] [TD]+10,7% [/TD] [TD]9 386 [/TD] [TD]7 266 [/TD] [TD]+29,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]48 100 [/TD] [TD]42 049 [/TD] [TD]+14,4% [/TD] [TD]470 700 [/TD] [TD]393 469 [/TD] [TD]+19,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]41 117 [/TD] [TD]35 899 [/TD] [TD]+14,5% [/TD] [TD]399 330 [/TD] [TD]332 959 [/TD] [TD]+19,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Indie [/TD] [TD]1 002 [/TD] [TD]850 [/TD] [TD]+17,9% [/TD] [TD]8 393 [/TD] [TD]7 267 [/TD] [TD]+15,5% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Fiat zamierza skupi swoj ofert wok Pandy i 500 Panda XXL zamiast Bravo?! Mam nadzieję, że te spekulacje okażą się tylko i wyłącznie spekulacjami, a Włosi się opamiętają i nie zepsują swojej oferty...
  7. Mini chce uszczupli swoj ofert. Ktre modele znikn z rynku? Czyli wychodzi na to, że Mini pompowało kasę w nowe modele po to, żeby teraz stwierdzić, że w sumie się nie opłacało?
  8. Jeśli Seat chce przetrwać, musi podwoić swoją sprzedaż Seat już od ładnych paru lat ma problemy, więc nowy Leon musi odnieść sukces, aby nie doprowadzić do upadku marki...
  9. Kierowcy wyrażą swoją opinię na temat fotoradarów Dość dziwny pomysł...
  10. [h=3]ŠKODA umacnia swoją pozycję[/h] Wyniki sprzedaży marki ŠKODA wzrosły we wrześniu 2012 roku o 3,3 proc. w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku, osiągając poziom 83 900 szt. Producent samochodów ŠKODA ustanowił bardzo dobry wynik sprzedaży w pierwszych 9 miesiącach 2012 roku (717 200 szt.). Liczba dostarczonych samochodów w tym czasie wzrosła o 7,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego (styczeń – wrzesień 2011: 664 800 szt.). „ŠKODA to marka, która pomimo panujących obecnie trudnych warunków rynkowych wciąż się rozwija” – powiedział Werner Eichhorn, członek Zarządu ŠKODA odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Sytuacja na niektórych rynkach europejskich pozostaje bardzo ciężka. Nam udało się jednak uzyskać wzrost sprzedaży i poprawić pozycję wśród producentów samochodowych. Nadchodzące wprowadzenie do sprzedaży modelu Rapid może dodatkowo poprawić sytuację ŠKODY” – dodaje Eichhorn. ŠKODA zanotowała niewielki spadek sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej, jednak wciąż uzyskując lepsze wyniki niż ogólna średnia rynku. Producent we wrześniu 2012 roku dostarczył w tym regionie 33 700 samochodów (wrzesień 2011: 35 200 szt.). Pomimo słabej sytuacji gospodarczej, wrześniowa sprzedaż ŠKODY wzrosła m.in. w Niemczech (+9,2 proc.) i Wielkiej Brytanii (+1,1 proc.). W Europie Wschodniej producent zanotował wzrost wrześniowej sprzedaży na poziomie 22,7 proc. (wrzesień 2012: 11 700 szt.; wrzesień 2011: 9 500 szt.). Na rynek rosyjski marka dostarczyła aż 8 800 samochodów, co daje 35,1 proc. wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. W Europie Środkowo-Wschodniej we wrześniu 2012 roku samochody marki ŠKODA kupiło 9 300 klientów. Rok wcześniej, w tym samym okresie producent sprzedał ich 10 400 szt. Na rodzimym, czeskim rynku marka dostarczyła 4 600 aut (wrzesień 2011: 5 100 szt.). W ciągu pierwszych 9 miesięcy 2012 roku, ŠKODA podniosła swoją łączną sprzedaż w Europie Środkowej do 94 000 samochodów. W Polsce we wrześniu 2012 roku zarejestrowano 1 971 samochodów osobowych marki ŠKODA. Udział rynkowy w 2012 roku wynosi 12,41 proc., co daje o 0,75 pp. więcej niż w roku ubiegłym. Marka pozostaje liderem rynku zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. Producent podnosi swoją sprzedaż na rynkach azjatyckich. We wrześniu 2012 roku Chiny odnotowały 6,6 proc., a Indie aż 18,3 proc. wzrost sprzedaży samochodów ŠKODA. Przez pierwsze 9 miesięcy 2012 roku, marka dostarczyła w Indiach aż 28 100 pojazdów. Dostawy samochodów ŠKODA do klientów na całym świecie we wrześniu 2012 roku (model; liczba; zmiana procentowa w porównaniu do roku poprzedniego): ŠKODA Octavia (35 800; -2,1%) ŠKODA Fabia (18 900; -22,0%) ŠKODA Superb (10 700; +4,2%) ŠKODA Yeti (8 400; +29,9%) ŠKODA Roomster (3 500; -1,1%) ŠKODA Rapid India (tylko w Indiach: 1 500; nowy model) ŠKODA Citigo (tylko w Europie: 4 900; nowy model) Źródło: Volkswagen Group Polska
  11. Audi RS5 Cabriolet świętuje swoją światową premierę w Internecie - Audi RS5 Cabriolet to pierwszy samochód, którego światowa premiera będzie transmitowana na żywo w internecie - Globalna transmisja rozpocznie się 6 września o godz. 14:00 CET - Kod dostępu do transmisji na żywo Podczas światowej premiery Audi RS5 Cabriolet, pragniemy zaprezentować Państwu przewagę dzięki technice. Od ponad 15 lat, modele RS stanowią dynamiczną awangardę całej palety pojazdów marki Audi. W nowym Audi RS5 Cabriolet, będącym pełną perfekcji kombinacją mocy i elegancji, fascynacja sportem ujawnia się po raz kolejny. Dzięki światowej transmisji na żywo, Audi RS5 Cabriolet będzie przedstawione – wyłącznie online - wszystkim dziennikarzom równocześnie. Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału w tym wydarzeniu. Kiedy: Czwartek, 6 września 2012 r., w godz. 14:00-14:10 CET Gdzie: https://www.audi-mediaservices.com/rs_5_live Już dziś mogą Państwo przetestować tę mikrostronę i skorzystać z funkcji powiadomienia. Strona ta jest przeznaczona wyłącznie dla mediów. Prosimy nie upubliczniać powyższego adresu w Internecie. Zachęcamy Państwa do zaproszenia czytelników i internautów do udziału w światowej premierze Audi RS5 Cabriolet. Z przyjemnością poniżej podajemy Państwu kod, umożliwiający umieszczenie na Państwa stronach internetowych relacji na żywo z tego wydarzenia: Embed Widget Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. Lamborghini rozbudowało swoją centralę. Będzie więcej prototypów i edycji specjalnych
  13. Nowe Ferrari FF miało swoją premierę w Indiach . więcej -> http://www.italiaspeed.com/2011/cars/ferrari/11/ff_india/0211.html
  14. To i ja się pochwale swoją konkursową pracą (wiem wiem nie ma się czym chwalić )
  15. Zapraszam ----> http://deser.pl/deser/1,111858,10074013,HIT_INTERNETU____Obracaj_swoja_sowe____Po_co__Dla.html
  16. att

    Fotogaleria att

    No to i ja założę swoją fotogalerię 1. 2. 3.
  17. <table border="0" width="435" id="table19"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Alfa Romeo 1.9 JTDM</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?766"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  18. <table border="0" width="435" id="table21"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?815"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?815"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Volvo S60 2.0T</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?815"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?815"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?815"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?815"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?815"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  19. <table border="0" width="435" id="table27"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?946"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?946"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Audi A4 Avant 2.0 TDI</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?946"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?946"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?946"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?946"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?946"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  20. Caddy CTS w wersji Coupe będzie miał swoją premierę w maju 2010 roku... Tu więcej ---> http://www.worldcarfans.com/109080820956/cadillac-cts-coupe-confirmed-for-may-10-launch--report
  21. <table border="0" width="435" id="table36"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?968"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?968"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Citroen C5 2.7 HDi</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?968"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?968"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?968"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?968"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?968"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  22. <table border="0" width="435" id="table28"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?976"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?976"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Renault Laguna Coupe 3.0 dCi</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?976"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?976"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?976"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?976"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?976"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  23. <table border="0" width="435" id="table21"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?929"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?929"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Skoda Fabia II 1.4 TDI Greenline</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?929"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?929"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?929"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?929"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?929"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  24. <table border="0" width="435" id="table29"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?961"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?961"><font color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Volvo XC60 D5</span></font></a></span></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?961"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?961"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?961"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?961"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?961"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  25. rc82

    rc82 - Delta EVO

    Tak sobie postanowilem wystawic tu swoja najnowsza prace. Baza: Wipy: Chop:
×