Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'startujących' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 5 wyników

  1. Lista zawodników startujących w Audi Sport TT Cup ustalona Osiemnaścioro młodych zawodniczek i zawodników trzynastu narodowości z trzech kontynentów Dwoje zawodników z Polski Audi wspiera młodych. Przeciętny wiek startującego: 20 lat Ingolstadt, 23 stycznia 2014 r. W pucharze Audi Sport TT Cup zapadły pierwsze decyzje – ustalono listę zawodników na cały sezon. Jury, w którego składzie znaleźli się m. in. trener Audi Sport TT Cup Markus Winkelhock, zwycięzca z Le Mans Marco Werner i były kierowca rajdowy Sepp Haider, wybrało osiemnaścioro młodych kierowców z całego świata - piętnastu mężczyzn i trzy kobiety. Zawodnicy startujący w Audi Sport TT Cup 2015 reprezentują trzynaście nacji 
z trzech kontynentów. Do finałowej osiemnastki zakwalifikowała się dwójka polskich zawodników – Gosia Rdest i Jan Kisiel. Poza nimi w pucharze wystartują kierowcy 
z dziesięciu innych krajów europejskich oraz z USA i z Hongkongu. Najmłodszy zawodnik to 16-letni Fin Joonas Lappalainen. Josh Caygill z Wielkiej Brytanii ukończył właśnie 25 lat i jest najstarszy. Średni wiek zawodników wynosi 20 lat. Organizując pucharowe zawody w wyścigach samochodowych, Audi urzeczywistniło swe ambicje umożliwienia młodym kierowcom z całego świata debiutu w sportach motorowych. „Mieliśmy 165 zgłoszeń zawodników 30 narodowości” – mówi Rolf Michl, kierownik tego projektu. „Dokładnie przeanalizowaliśmy każde zgłoszenie i w kilkuetapowym postępowaniu klasyfikacyjnym wybraliśmy osiemnaścioro kierowców – mężczyzn
i kobiet - którzy otrzymają teraz szansę sprawdzenia się w pucharze Audi Sport TT Cup. Naszym celem był wybór składu startowego o możliwie międzynarodowym składzie, i to osiągnęliśmy. Wybranych zawodników poznamy bliżej na początku marca, podczas zgrupowania i pierwszych jazd testowych.“ W sezonie 2015, podczas każdego z sześciu wyścigów serii DTM zaplanowano po dwa wyścigi Audi Sport TT Cup. Obok osiemnaściorga stałych zawodników, 
w pucharze wystartuje sześciu kierowców - gości. Wszystkie 24 wystawione na start samochody zostały przygotowane przez quattro GmbH. Lista zawodników Audi Sport TT Cup na sezon 2015

Mikaela Åhlin-Kottulinsky, Szwecja (ur. 13 listopada 1992)
Levin Amweg, Szwajcaria (ur. 11 września 1994)
Josh Caygill, Wielka Brytania (ur. 22 czerwca 1989)
Marc Coleselli, Austria (ur. 27 sierpnia 1993)
Lucile Cypriano, Francja (ur. 2 września 1996)
Loris Hezemans, Holandia (ur. 26 maja 1997)
Christoph Hofbauer, Niemcy (ur. 15 lipca 1991)
Jan Kisiel, Polska (ur. 14 lipca 1994)
Sebastian Landy, USA (ur. 14 grudnia 1995)
Joonas Lappalainen, Finlandia (ur. 1 marca 1998)
Emil Lindholm, Finlandia (ur. 19 lipca 1996)
Anton Marklund, Szwecja (ur. 9 grudnia 1992)
Dennis Marschall, Niemcy (ur. 15 sierpnia 1996)
Nicolaj Møller Madsen, Dania (ur. 10 marca 1993)
Kaan Önder, Turcja (ur. 10 stycznia 1997)
Dominik Peitz, Niemcy (ur. 20 listopada 1991)
Gosia Rdest, Polska (ur. 14 stycznia 1993)
Shaun Thong, Hongkong (ur. 1 listopada 1995) Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Pięć startujących w wyścigu 24h Nürburgring zespołów zaufało modelowi R8 LMS ultra · Na starcie pojawią się m.in. zwycięzca z Le Mans i mistrz serii GT · Pięć zespołów startuje w ośmiu Audi R8 LMS ultra · Po raz pierwszy, wyścig kwalifikacyjny odbędzie się już 5 i 6 kwietnia Ingolstadt, 4 kwietnia 2014 r. Zwycięzca z Le Mans, mistrz świata serii GT, ekstremalny skoczek spadochronowy i silne „customer team’y” – wszyscy, w 42. edycji 24-godzinnego wyścigu na torze Nürburgring zaufali Audi R8 LMS ultra. Po raz pierwszy, kilka drużyn wystartuje w rundzie kwalifikacyjnej już w pierwszy weekend kwietnia. Dwudziestoczterogodzinny wyścig w „zielonym piekle“, czyli na Pętli Północnej toru Nürburgring, w którym 21 i 22 czerwca weźmie udział 190 uczestników z całego świata, to jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu sportów motorowych na ten sezon. Podobnie jak rok temu, pięć zespołów wspieranych przez Audi Sport customer racing, wystawi w wyścigu w Eifel osiem egzemplarzy Audi R8 LMS ultra. Najpierw jednak odbędzie się rozgrzewka do tego najważniejszego z wyścigów. W rundzie kwalifikacyjnej, w dniach 5 i 6 kwietnia, rozgrywanej na odcinku 25,378 km, ekipy będą miały jedyną w swoim rodzaju możliwość sprawdzenia się przed właściwymi mistrzostwami. Z uwagi na dowolną ilość okrążeni treningowych, dwie rundy kwalifikacyjne i sześciogodzinny wyścig główny, wiele startujących zespołów wykorzysta możliwość, by przygotować się do właściwych zmagań. Po wyścigu kwalifikacyjnym, organizatorzy przyznają najlepszym dziesięć z łącznie trzydziestu miejsc w głównych, czerwcowych kwalifikacjach, które zadecydują o przydziale miejsc startowych w wyścigu 24h. Ponadto kierowcy biorący udział w najbliższych kwalifikacjach otrzymają wymagane przepisami potwierdzenie, że zdobyli praktyczne doświadczenie na torze Pętli Północnej. Audi już w ubiegły weekend znakomicie rozpoczęło sezon na Pętli Północnej: Marc Basseng, Frank Stippler i Laurens Vanthoor, za kierownicą Audi R8 LMS ultra, wygrali pierwszą rundę Długodystansowych Mistrzostw Świata. Podobnie jak w latach ubiegłych, w dwudziestoczterogodzinnym wyścigu na Nürburgring, Audi reprezentować będą najlepsi kierowcy: Frank Biela, Marcel Fässler, Stéphane Ortelli i Marco Werner. Czterej triumfatorzy z Le Mans, którzy mają na koncie łącznie jedenaście zwycięstw w tym należącym już do klasyki samochodowym maratonie, wystartują w Audi R8 LMS ultra. Byli mistrzowie świata GT1 Marc Basseng i Markus Winkelhock, aktualny mistrz FIA GT Laurens Vanthoor oraz były trzykrotny mistrz Porsche Supercup René Rast, to kolejne gwiazdy w składzie teamów jadących Audi. Znajdziemy w nich też aktualnego kierowcę Audi z wyścigów serii DTM Nico Müllera, Rahel Frey również wcześniej startującą w DTM za kierownicą Audi oraz innych kierowców doskonale obeznanych z Pętla Północną. Wielbiciel sportów ekstremalnych, Austriak Felix Baumgartner, po swoim spektakularnym skoku spadochronowym ze stratosfery, znalazł nowe wyzwanie. Zdecydował o starcie w Audi R8 LMS ultra teamu Audi Race Experience na Pętli Północnej toru Nürburgring. Także pięciu innych dawnych zwycięzców wyścigów 24h zaufało Audi. Marc Basseng, Christopher Haase, Frank Stippler i Markus Winkelhock, którzy w roku 2012, za sterami Audi R8 LMS ultra, odnieśli swe pierwsze zwycięstwo na torze Nürburgring, w roku 2014 zasiądą w kabinie samochodu wyścigowego GT3 o mocy 570 KM. Duńczyk Nicki Thiim, jeden z tryumfatorów roku 2013, po raz pierwszy weźmie udział w wyścigu w Audi R8 LMS ultra. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Udoskonalona ergonomia bolidów Audi startujących w wyścigach FIA - WEC · Nowo zaprojektowany kokpit optymalizuje obsługę · Wygodniejsza pozycja ciała zwiększa pole widzenia · Zwiększone bezpieczeństwo czynne Ingolstadt, 1 kwietnia 2014 r. W sezonie 2014, Audi zmodernizowało koncepcję ergonomii modelu R18 e-tron quattro. Elementy w kokpicie pogrupowano w bardziej logiczny sposób, zweryfikowano ich dotychczasowe funkcje, a pozycję ciała poprawiono. Takie zabiegi wydatnie ułatwiły kierowcom obsługę wyścigowej hybrydy startującej w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (FIA - WEC). Spektrum zadań do wykonania podczas jazdy poszerza się: kierowcy Audi muszą nie tylko prowadzić swój pojazd bezpiecznie, szybko i stosownie do sytuacji, ale kierować się przede wszystkim efektywnością jazdy. Określone w regulaminie maksymalne zużycie paliwa i energii na okrążenie wymaga najwyższej dyscypliny. W przeciwnym razie grożą wysokie kary. By zapewnić optymalną koncentrację, praca kierowców w kokpicie musi wymagać jak najmniej wysiłku. „Przed sezonem 2014 głęboko zastanowiliśmy się nad tym, jak możemy jeszcze mocniej wesprzeć naszych kierowców“ – wyjaśnia dr Martin Mühlmeier, kierownik ds. technicznych w Audi Sport. „Rezultatem naszych przemyśleń jest kokpit, w którym prawie wszystko zmieniliśmy – od pedałów po przyciski na kierownicy i na desce rozdzielczej. Do tego dochodzi zmieniona zgodnie z regulaminem pozycja ciała prowadzącego pojazd.“ Innowacje znajdziemy też w dolnej strefie kokpitu. Kierowcy nie uruchamiają teraz sprzęgła stopą, lecz za pomocą manetek przy kierownicy. „To rozwiązanie znane mi z innych klas wyścigowych, a które ułatwia prowadzenie“ – tak zmianę opisuje kierowca stajni Audi, Lucas di Grassi. Zmieniono także położenie wielu włączników na desce rozdzielczej i na kierownicy. „Naszym celem było stworzenie takich warunków, w których kierowca ma możliwie najłatwiejszy dostęp do tych funkcji, których często używa, i nie musi przy tym odrywać rąk od kierownicy“ – objaśnia Chris Reinke, kierownik ds. LMP w Audi Sport. Nowy jest na przykład wielofunkcyjny regulator obrotowy, służący do wyboru funkcji, które wcześniej obsługiwane były przez położone w różnych miejscach przełączniki. Dwa przyciski umożliwiają kierowcy zmianę ustawień wpływających na równowagę samochodu. Dotyczy to np. kontroli trakcji czy rozdziału siły hamowania. Ponieważ balans samochodów zmienia się w miarę zmniejszania się ilości paliwa w baku, kierowca może w ten sposób na bieżąco dostosowywać konfigurację swojego bolidu. Kolejna korzystna zmiana w ergonomii modelu R18 e-tron quattro wynika z nowego regulaminu wprowadzonego w sezonie 2014. Regulamin wymógł zmianę wymiarów kokpitu i inną pozycję ciała, co jest korzystne dla kierowcy. Wcześniej musiał on praktycznie leżeć wewnątrz bolidu, a teraz może zachować wyprostowaną pozycję tułowia. „W ten sposób zwiększa się kąt widzenia do przodu“ cieszy się Lucas di Grassi. „Widok przez boczne okna też jest lepszy. To znacznie ułatwia sportową walkę z konkurentami.“ Nowe Audi R18 e-tron quattro to nie tylko wyjątkowo efektywny samochód wyścigowy. Jest też znacznie bardziej ergonomiczny niż jego poprzednicy. „Udoskonalona ergonomia pomaga naszym kierowcom jeszcze bardziej skoncentrować się na optymalnej jeździe“ – podkreśla szef Audi Motorsport dr Wolfgang Ullrich. „W sumie oznacza to lepsze osiągi i większe bezpieczeństwo czynne.“ Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Kadra kierowców Audi startujących w sezonie 2013 serii DTM skompletowana -Atutem jest doświadczenie: ośmiu kierowców Audi ma na swoim koncie łącznie 34 zwycięstwa -„Król Norisringu“, genialny Jamie Green, nowym nabytkiem Audi -Rahel Frey opuszcza DTM, Miguel Molina nadal w reprezentacji Kadra Audi w sezonie 2013 serii wyścigów DTM, to mieszanka doświadczenia i młodości. Ośmiu kierowców Audi ma na swoim koncie cztery tytuły, udział w 478 wyścigach, 39 zdobytych pole positions i aż 34 zwycięstwa, co plasuje ich w czołówce DTM. W porównaniu do ubiegłorocznego składu zaszła jedna zmiana. Rahel Frey będzie nadal startować dla Audi, ale w klasie GT. Jej miejsce w kokpicie zajmie – Jamie Green. „Jestem pewien, że sezon 2013 dzięki tak doborowej kadrze przyniesienie nam wiele sukcesów. Być może jest to nawet najlepszy skład, odkąd Audi bierze udział w wyścigach serii DTM“ powiedział dr Wolfgang Ullrich, szef Audi Motorsport. Rahel Frey opuszcza co prawda DTM i będzie kontynuować karierę jako kierowca w klasie GT, ale za to Miguel Molina zasiądzie za sterami Audi już po raz czwarty. Od bieżącego sezonu, w DTM obowiązują nowe zasady. Każda z imprez serii została skrócona do dwóch dni, zatem kierowcy będą mieć mniej czasu na przygotowanie się do kwalifikacji i wyścigu. „Wszystko zależeć będzie od dogrania szczegółów w możliwie najkrótszym czasie. Tutaj nieocenione jest doświadczenie“ – podkreślił Wolfgang Ullrich. „Dlatego zdecydowaliśmy by zrezygnować z nowych kierowców i pozostać przy sprawdzonym składzie. Chciałbym serdecznie podziękować Rahel za jej wyniki i zaangażowanie w DTM. Jej osiągnięcia stanowiły duży wkład w nasz udział w tych wyścigach. Mam nadzieję, że podobnie będzie w przypadku jej przyszłych startów w barwach Audi.“ Mimo doskonałych wyników i wielu odniesionych zwycięstw, średnia wieku kierowców Audi w serii DTM wynosi tylko 28 lat. Za „stare wygi“ uważa się dwukrotnych mistrzów DTM Mattiasa Ekströma i Tima Scheidera. Debiutantem w zespole Audi jest Jamie Green. 21-letni Adrien Tambay i 23-letni Miguel Molina wciąż uważani są za młodzież. W skład kadry wchodzą jednak również doświadczeni kierowcy: zwycięzca z Le Mans Mike Rockenfeller, tryumfator wyścigu Race of Champions Filipe Albuquerque oraz dwukrotny najlepszy kierowca sezonu Edoardo Mortara. Nowy sezon rozpocznie się 5 maja w Hockenheim. Zaplanowano dziewięć wyścigów, w tym premierę DTM w Moskwie. Finałowe w tym roku zawody odbędą się 20 października. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Troche o Polakach startujacych w Rajdzie Dakar 2011 - ich szanse, czym jada itd ---> http://sport.onet.pl/motorowe/dakar-2011/dakar-2011-polacy-ruszaja-na-bezdroza-ameryki-polu,1,4094399,wiadomosc-dakar.html
×