Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'sprzedaż' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 91 wyników

  1. Witam. Jeśli chciałbym sprzedać auto na części lub zostawić je sobie to po prostu muszę wyrejestrować auto czy muszę jednak zezłomować?? Jak to ominąć,żeby już nie płacić oc,a zostawić sobie auto na części?
  2. Agencja Zatrudnienia PROFESJA posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez MGPiPS (Certyfikat nr 8838). Poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako: Specjalista ds. sprzedaży samochodów używanych marek premium Miejsce pracy: Poznań (okolice) Gdzie będziesz pracował? Autoryzowany dealer samochodowy działający na wielkopolskim rynku do 25 lat. Jako lider w branży, dostarcza swoim klientom pojazdy najwyższej jakości. Świadczy również kompleksowe usługi obejmujące leasing, ubezpieczenia oraz serwis. Firma w nowatorski sposób podchodzi do trendów panujących na polskim rynku motoryzacyjnym, zdobywając wiele nagród, wyróżnień i certyfikatów. Zakres obowiązków: - pozyskiwanie i obsługa klientów - realizacja planów sprzedaży - prowadzenie rozmów handlowych - promowanie produktów i usług firmy Wymagania: - doświadczenie w sprzedaży pojazdów samochodowych - min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej - znajomość branży motoryzacyjnej - zdolności negocjacyjne i handlowe - znajomość technik sprzedaży - odporność na stres - mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - wynagrodzenie składające się z podstawy i premii - możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej Firmie Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV za pośrednictwem niniejszego serwisu lub kontakt telefoniczny pod numerem: 794 349 888. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). „
  3. Agencja Zatrudnienia PROFESJA posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez MGPiPS (Certyfikat nr 8838). Poszukujemy osób zainteresowanych pracą jako: Specjalista ds. sprzedaży flotowej Miejsce pracy: Poznań - okolice Gdzie będziesz pracował? Autoryzowany dealer samochodowy działający na wielkopolskim rynku do 25 lat. Jako lider w branży, dostarcza swoim klientom pojazdy najwyższej jakości. Świadczy również kompleksowe usługi obejmujące leasing, ubezpieczenia oraz serwis. Firma w nowatorski sposób podchodzi do trendów panujących na polskim rynku motoryzacyjnym, zdobywając wiele nagród, wyróżnień i certyfikatów. Zakres obowiązków: - pozyskiwanie i obsługa nowych klientów - realizacja planów sprzedaży - prowadzenie rozmów handlowych - promowanie produktów i usług firmy - obsługa posprzedażowa Wymagania: - doświadczenie w sprzedaży pojazdów samochodowych - min. dwuletnie doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej - zdolności negocjacyjne i handlowe - znajomość technik sprzedaży - komunikatywność i wysoka kultura osobista - mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii - możliwość rozwoju w renomowanej Firmie o ugruntowanej pozycji Osoby zainteresowane ofertą prosimy o wysłanie CV za pośrednictwem niniejszego serwisu lub kontakt telefoniczny pod numerem: 794 349 888. Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). „
  4. Witam Zajmujemy się sprzedażą nowych części samochodowych wszystkich marek. Bardzo szeroki asortyment. Oferujemy państwu: -części i akcesoria samochodowe -płyny, chemia, oleje, filtry -elementy zawieszenia -akumulatory -opony -wyposażenie warsztatów, narzędzia i wiele więcej... U nas znajdziesz wszystko czego potrzebujesz ! Atrakcyjne ceny ! Rabaty, promocje ! Zamówienia dokonywane telefonicznie, mailowo lub na miejscu w Dusznikach-Zdroju, wysyłka pocztą lub kurierem. Istnieje możliwość odbioru części w Kłodzku (woj. Dolnośląskie) lub możliwy dowóz pod wskazany adres na terenie powiatu kłodzkiego. tel kontaktowy: 797 111 460 adres mailowy: aj-autoparts@wp.pl Możliwość nawiązania współpracy z warsztatami Zadzwoń, zamów i jest ! Zapraszam i pozdrawiam
  5. Rekordowy 2014 rok: sprzedaż marki Jeep wzrosła w Europie o 70%. Liczba zarejestrowanych w Europie Jeepów rośnie trzeci rok z rzędu, a grudzień 2014 roku był czternastym miesiącem ciągłego wzrostu. Wzrost w 2014 roku wyniósł 70%. W 2014 roku Jeep był marką, której tempo wzrostu na tle całej Europy było najszybsze (źródło ACEA). W grudniu nowy Jeep Renegade odniósł podwójny sukces: otrzymał prestiżowych 5 gwiazdek Euro NCAP oraz pierwsze miejsce we Włoszech wśród najlepiej sprzedających się samochodów w tym segmencie. Z europejskich portów wyruszają pierwsze Jeepy Renegade przeznaczone na rynki pozaeuropejskie, głównie dla Ameryki Północnej. Wśród inicjatyw podjętych przez markę Jeep w 2014 roku, największy sukces związany jest z powstaniem Jeep Owners Group (JOG) oraz przekroczeniem liczby 2 milionów fanów na Facebooku. Rok 2014 był rekordowym dla marki Jeep, zarówno pod względem sprzedaży, jak i inicjatyw oraz wydarzeń towarzyszących wprowadzeniu na rynek nowych modeli, które miały miejsce w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA). Sukces potwierdzony jest również gwałtownie rosnącą liczbą fanów na kanałach społecznościowych marki, biorąc pod uwagę wszystkie oficjalne strony Jeepa na Facebooku w regionie EMEA, liczba ta obecnie wynosi dwa miliony fanów, przy niesamowitych skokach popularności w niektórych krajach (we Włoszech na przykład, w ciągu jednego roku liczba zarejestrowanych użytkowników wzrosła o 600%). Rekordowa liczba zarejestrowanych pojazdów w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce (EMEA). W 2014 roku liczba zarejestrowanych samochodów Jeep osiągnęła bezprecedensowy jak dotąd poziom, w tym 42% wzrost w regionie EMEA i 70% w samej Europie (EU 28 + EFTA), odnotowując rekordowe wyniki w wielu największych krajach, wśród których na największą uwagę zasługuje Francja ze swoimi 110% wzrostu, Włochy- 95%, po nich Belgia - 87%, UK - 75% i Niemcy - 50% wzrostu. Grudzień był czternastym z rzędu miesiącem wzrostu rok do roku, zarówno na poziomie regionu, jak i w wielu głównych krajach, takich jak na przykład: Rosja, Włochy, Niemcy, Francja, Belgia i Szwajcaria. Na poziomie produktu, na sukces wpłynęły doskonałe wyniki flagowego Grand Cherokee, który przez cały 2014 rok był stale obecny na pierwszych miejscach pod względem sprzedaży, zarówno w klasyfikacji europejskiej, poprawiając swój wynik o 3 pozycje w stosunku do ubiegłego roku, jak i w niektórych głównych krajach europejskich, w tym na przykład w Niemczech. We Włoszech Grand Cherokee zajmował pierwsze miejsce w swoim segmencie przez 5 z 12 miesięcy, w tym w grudniu, zamykając rok na drugim miejscu. Poza tym, Grand Cherokee był drugim najczęściej sprzedawanym samochodem w Szwajcarii i w Polsce w tym segmencie. Trzeba podkreślić, że w 2014 r. w Polsce marka Jeep odnotowała rekordową sprzedaż z wynikiem 1674 sprzedanych samochodów i wzrostem o imponujące 51,4% w stosunku do roku ubiegłego.Pierwszą nowością produktową Jeepa w 2014 roku był nowy Cherokee debiutujący w marcu podczas Salonu Samochodowego w Genewie, który odnotował najwyższą sprzedaż od 2008 roku po dzień dzisiejszy i pozwolił na podwojenie sprzedaży marki w tym segmencie, przekraczając liczbę miesięcznie zarejestrowanych aut poprzedniej generacji w ciągu roku. Nowy Cherokee odebrał wiele nagród, wśród których na szczególną uwagę zasługuje tytuł „Best Small SUV” przyznany w ramach „Car Of The Year Awards 2014” na Bliskim Wschodzie, jak i tytuł „SUV of the Year” nadany przez Association of Scottish Motoring Writers. Nowy Renegade, najmłodsze „dziecko” w rodzinie Jeepa, które naznacza wejście marki do segmentu kompaktowych SUVów, jest sprzedawany we Włoszech od końca września, natomiast od października w pozostałych, głównych krajach europejskich. Plasujący się od razu na liście „top ten" najlepiej sprzedających się we Włoszech aut w swojej kategorii, w grudniu Jeep Renegade zajął pierwsze miejsce w swoim segmencie. Z Salerno do San Diego: pierwsze Jeepy Renegade docierają do Ameryki Północnej. W styczniu rusza wysyłka pierwszych partii Jeepów Renegade przeznaczonych na rynki spoza Europy, w tym głównie do Ameryki Północnej. Najpierw z Southampton i Antwerpii, później z Salerno i Civitavecchia, w różnych kierunkach popłyną statki o zdolności przewozowej od 300 do 500 sztuk w przypadku najmniejszych statków, do prawie 3.000 sztuk w przypadku tych największych, a sama przeprawa potrwa od 2 do 3 tygodni. Pięć gwiazdek Euro NCAP dla nowego Jeepa Renegade.Nowy Jeep Renegade zdobył prestiżowych pięć gwiazdek Euro NCAP, z końcową punktacją 80/100, uzyskaną dzięki uzyskaniu 87% w zakresie ochrony dorosłych, 85% w zakresie ochrony dzieci oraz pozytywne wyniki w głównych testach. Tak wysoki wynik Renegade uzyskał dzięki innowacyjnej „architekturze 4x4 Small Wide” oraz najbardziej nowoczesnym technologiom bezpieczeństwa aktywnego, takim jak dostępny po raz pierwszy w tym segmencie system „Front Collision Warning Plus”. Jeep Owners Group (JOG) dostępny w 9 krajach europejskich.2014 był rokiem, w którym pojawił się również Jeep Owners Group (JOG), jedyny oficjalny klub Jeepa i grupa społecznościowa zarządzana przez markę centralnie, aktywna już w 9 krajach europejskich. JOG jest „miejscem”, w którym marka spotyka się z tzw. „Jeepersami”, posiadaczami samochodów i fanami marki, integrując się z już istniejącymi lokalnymi klubami. Jeep Owners Group obecny jest również w głównych sieciach społecznościowych, za pośrednictwem specjalnych kanałów umożliwiających użytkownikom otrzymywanie informacji i współpracę z członkami społeczności, jako prawdziwymi ambasadorami marki w świecie. Źródło: Fiat Auto Poland
  6. Rekordowa sprzedaż Mazdy w Polsce - podsumowanie 2013 r. 76% wzrostu sprzedaży Mazdy w Polsce w porównaniu do 2012 r. 4 261 zarejestrowanych samochodów, 3. miejsce Polski w rankingu Mazda Motor Europe pod względem sprzedaży Mazdy6, Najwyższy w historii wynik miesięcznej sprzedaży Mazdy w Polsce w grudniu: 469 zarejestrowanych aut, Nowa Mazda3 – w salonach od końca października i już 1040 zamówionych samochodów. 29 punktów dealerskich (sprzedaż i serwis) i 14 Autoryzowanych Stacji Obsługi (serwis). Rok 2013 zakończył się dla Mazdy bardzo dobrymi wynikami. Od stycznia do końca grudnia nabywców znalazło 4 261 samochodów Mazda, co oznacza wzrost o 76% w porównaniu do roku 2012 i jest najwyższym wynikiem w historii Mazda Polska. Najpopularniejszym modelem okazała się Mazda6 (2 027 sztuk), za nią uplasowała się Mazda CX-5 (1 252) i Mazda3 (690). Największy wzrost sprzedaży odnotowała Mazda6 (300%) i Mazda CX-5 (60%). Od końca października, kiedy nowa Mazda3 pojawiła się w salonach sprzedaży, zebranych zostało już ponad tysiąc zamówień na ten model. Rośnie również pozycja polskiego przedstawicielstwa – Mazda Polska jest na 11. miejscu w rankingu sprzedaży krajów europejskich, a pod względem sprzedaży Mazdy6 zajęła 3. lokatę, po Niemczech i Wielkiej Brytanii. Rejestracje nowych samochodów Mazda (styczeń – grudzień 2013) z podziałem na modele: [TABLE=align: center] <tbody>[TR] [TD]Mazda2 [/TD] [TD]160 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mazda3 [/TD] [TD]690 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mazda5 [/TD] [TD]65 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mazda6 [/TD] [TD]2 027 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mazda CX-5 [/TD] [TD]1 252 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mazda CX-7 [/TD] [TD]11 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mazda MX-5 [/TD] [TD]53 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Rok 2013 okazał się dla Mazdy rekordowy pod wieloma względami – najwyższa sprzedaż polskiego przedstawicielstwa i sukces najnowszych modeli – Mazdy CX-5, Mazdy6 i Mazdy3, które śmiało konkurują z markami premium i wygrywają testy porównawcze. Cieszy nas ogromnie rosnąca znajomość marki i zainteresowanie również ze strony klientów instytucjonalnych. Mazda od zawsze przełamuje konwencje i stara się działać w innowacyjny sposób na każdym etapie - od projektowania, przez produkcję, sprzedaż aż po działania marketingowe i sieć dealerską. Ta strategia jak widać przynosi efekty i zdobywa uznanie klientów również w Polsce – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland. Źródło: Mazda Motor Poland
  7. Mercedes-Benz: najwyższa sprzedaż w historii W marcu Mercedes-Benz dostarczył na świecie 183 467 aut (+15,7%) – więcej niż kiedykolwiek w ciągu jednego miesiąca W Polsce w ubiegłym miesiącu zarejestrowano 991 nowych Mercedesów, ponad dwukrotnie więcej niż przed rokiem Klasa B, Klasa C, Klasa S, CLA, GLA oraz Klasa G i Klasa V liderami polskiego rynku w swoich segmentach Ola Källenius, Członek Zarządu Daimler AG ds. sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars: „Mercedes-Benz ma za sobą najlepszy miesiąc i najlepszy kwartał w historii firmy” W pierwszym kwartale odnotowano rekordową sprzedaż Klasy C Sedan i Kombi (+57,8%), SUV-ów (+31,9%), modeli kompaktowych (+25,3%) oraz Klasy S (+7,1%) Warszawa/Stuttgart. Mercedes-Benz osiąga kolejne rekordy sprzedaży i dalej wzmacnia się na pozycji najsilniejszej marki samochodów premium na polskim rynku. W marcu zarejestrowano w Polsce 991 nowych aut osobowych spod znaku trójramiennej gwiazdy, ponad dwukrotnie więcej niż przed rokiem. Na uwagę zasługują między innymi znakomite wyniki Klasy S, która uzyskała na naszym rynku ponad 70-proc. udział w segmencie luksusowych limuzyn. Na całym świecie dostarczono w tym czasie 183 467 samochodów (+15,7%). Nigdy wcześniej nie uzyskano tak wysokiej sprzedaży w ciągu jednego miesiąca. Kolejny miesiąc z rzędu Mercedes-Benz jest najchętniej wybieraną marką samochodów premium w Polsce – i jako jedyny spośród największych producentów aut tego segmentu notuje tu wzrosty sprzedaży. W marcu nad Wisłą zarejestrowano 991 nowych osobowych Mercedesów (+109,5%), a od początku roku już 2179 (+66,3%; źródło: PZPM). Jednocześnie marka ze Stuttgartu pozostaje liderem wśród nabywców indywidualnych. Znakomite wyniki uzyskały m.in.: Klasa C (137 egz.), CLA (153 egz.) i GLA (112 egz.). Wysoką popularnością cieszą się również: Klasa G (23 sztuki), Klasa V (56 aut) oraz Klasa S (66 aut), która niezmiennie dystansuje rywali – w marcu uzyskała ponad 70-proc. udział w sprzedaży luksusowych limuzyn. Wszystkie wspomniane modele, podobnie jak Klasa B (66 egz.), zajmują pozycję liderów w odpowiadających im segmentach rynku – zarówno w marcu, jak i w pierwszym kwartale 2015 r. Także na świecie Mercedes-Benz kontynuuje wysoką formę. W marcu producent dostarczył rekordową w ciągu jednego miesiąca liczbę 183 467 samochodów (+15,7%). Rekordowy był zresztą cały miniony kwartał (429 602 auta, +14,8%). „Mercedes-Benz ma za sobą najlepszy miesiąc i najlepszy kwartał w historii firmy” – powiedział Ola Källenius, Członek Zarządu Daimler AG odpowiedzialny za marketing i sprzedaż w oddziale aut osobowych Mercedes-Benz Cars. „Te sukcesy są w dużej mierze efektem naszej ofensywy modelowej, którą kontynuowaliśmy w marcu. Teraz naszą rodzinę aut kompaktowy uzupełnia zjawiskowy CLA Shooting Brake”. W ubiegłym miesiącu Mercedes-Benz pobił kolejny rekord sprzedaży w Europie (89 041 sztuk, +16,3%). Również w USA nowego Mercedesa odebrała rekordowa liczba klientów – w marcu przekazano tam 29 921 pojazdów (+9,2%). Analogiczne wyniki osiągnięto w Azji (52 206 aut, +18,0%). W Chinach sprzedaż wzrosła o 20,8%, do rekordowych 30 124 egzemplarzy. Gama kompaktowych modeli wzbogaciła się w marcu o piątego członka: CLA Shooting Brake. Od chwili premiery pierwszego kompaktowego Mercedesa w 1997 roku na zakup Klasy A, B, CLA lub GLA zdecydowało się już ponad 4 miliony klientów. Dziś ich popularność jest większa niż kiedykolwiek – tylko w pierwszym kwartale liczba dostaw wspominanych modeli wzrosła o 25,3%, ustanawiając nowy rekord. Nieustannie wzrasta sprzedaż Klasy C Sedan i Kombi – od stycznia do marca osiągnęła poziom 109 050 sztuk, o 57,8% wyższy niż w analogicznym okresie roku 2014. Najczęściej wybierana luksusowa limuzyna na świecie – Klasa S – w ciągu minionych trzech miesięcy trafiła do 25 849 odbiorców (+7,1%). Nigdy wcześniej nie dostarczono tylu egzemplarzy modelu w ciągu jednego kwartału. Sprzedaż SUV-ów od początku roku wzrosła o 31,9%, do rekordowego poziomu 107 323 aut. Na uwagę zasługuje marcowy skok popularności Klasy G (+24,2%), która tym samym pobiła kolejny rekord popularności. Również nowe odsłony smarta cieszą się coraz większym wzięciem – w marcu modele fortwo i forfour padły wyborem 11 984 klientów (+25,4%). Po udanym debiucie w Europie dwuosobowe auto miejskie zadebiutowało w USA, podczas zakończonego niedawno salonu samochodowego w Nowym Jorku. Pierwsze egzemplarze smarta fortwo trafią na tamtejszy rynek jesienią br. Źródło: Mercedes Benz Polska
  8. Sprzedaż samochodów marki Jeep na świecie przekroczyła 1 000 000 sztuk. Nowy rekord sprzedaży poprawiony trzeci rok z rzędu. Sprzedaż samochodów marki Jeep na świecie wzrosła w 2014 roku o 39%, osiągając najwyższy jak dotąd poziom 1 017 019 sztuk. Łączna ilość sprzedanych w 2014 roku Jeepów przekroczyła rekordowy, zeszłoroczny wynik – 731 565 sztuk . Sprzedaż w Stanach Zjednoczonych wzrosła o 41%, osiągając łącznie 692 348 sztuk, co również stanowi wynik bezprecedensowy. Sprzedaż samochodów marki Jeep na świecie i w Stanach Zjednoczonych wzrosła już po raz piąty z rzędu. Wszystkie modele marki Jeep zanotowały wzrost sprzedaży zarówno na świecie, jak i w Stanach Zjednoczonych. Jeep Compass, Patriot i Wrangler odnotowały bezprecedensową sprzedaż w Stanach Zjednoczonych. Sprzedaż samochodów marki Jeep na obszarze Azja-Pacyfik wzrosła o 42%, przy 49% wzroście w Chinach. Sprzedaż samochodów marki Jeep w regionie Europa, Bliski Wschód, Afryka wzrosła o 40% i o 65% w Europie. Rekordowa sprzedaż Jeepa w Polsce, wzrost sprzedaży o 51%. W 2014 roku marka Jeep zanotowała sprzedaż ponad 1 000 000 samochodów na świecie, bijąc tym samym, trzeci raz z rzędu, wszystkie swoje dotychczasowe rekordy. Sumą 1 017 019 sprzedanych Jeepów, marka o 39% pobiła swój wcześniejszy rekord wynoszący 731 565 sztuk.“W 2014 roku sprzedaż samochodów Jeep wzrosła po raz piąty z rzędu, zarówno na świecie jak i na rynku północnoamerykańskim”, oświadczył Mike Manley, prezes i CEO marki Jeep. “Oprócz wyjątkowej dumy z sukcesu odniesionego przez nowego Jeepa Cherokee, musimy przyznać, że wszystkie samochody z gamy Jeep odnotowały znaczną sprzedaż na całym świecie”. “Uzyskanie wyniku miliona sprzedanych sztuk w 2014 roku stało się z pewnością kamieniem milowym, a 2015 będzie rokiem wielkich przemian w zakresie procesu globalizacji marki poprzez uruchomienie działalności produkcyjnej w Brazylii i powrót produkcji do Chin, po prawie dziesięciu latach nieobecności”, dodaje Mike Manley. “Dołożymy wszelkich starań aby utrzymać ten pozytywny trend sprzedaży w 2015 roku dzięki kompletnej gamie konkurencyjnych SUV’ów, takich jak najnowszy Jeep Renegade, który zawita w salonach całego świata w 2015 roku”. Oprócz globalnego, 39% wzrostu, w 2014 roku sprzedaż Jeepa zwiększyła się o 41 % w Stanach Zjednoczonych, osiągając rekordowy, bezprecedensowy wynik 692 348 sprzedanych samochodów. Sprzedaż samochodów Jeep w 2014 wzrosła o 40% w regionie Europa, Bliski Wschód, Afryka, o 65% w Europie i o 42% na obszarze Azja-Pacyfik. W Chinach, największym rynku motoryzacyjnym na świecie, sprzedaż wzrosła o 49 %. W Polsce marka Jeep również odnotowała rekordową sprzedaż w 2014 roku z wynikiem 1 674 sprzedanych samochodów i wzrostem o imponujące 51,4% w stosunku do roku ubiegłego. Na czele całościowej sprzedaży samochodów marki Jeep na świecie i w Stanach Zjednoczonych plasuje się Grand Cherokee (łącznie na świecie: 279 567; w USA: 183 786), za nim Cherokee (łącznie na świecie 236 289; w USA: 178 508), Wrangler (łącznie na świecie 234 579; w USA 175 328), Compass (łącznie na świecie 134 629; w USA 61 264) i Patriot (łącznie na świecie 122.387; w USA 93 462).W 2014 roku sprzedaż samochodów marki Jeep wzrosła po raz piąty z rzędu, zarówno na świecie, jak i w Stanach Zjednoczonych. W 2013 roku marka odnotowała 4% wzrost sprzedaży na świecie i 3% w Stanach Zjednoczonych. W trzech poprzednich latach nastąpił wzrost: w 2012 roku o 19% na świecie i o 13% w Stanach Zjednoczonych; w 2011 roku o 41% na świecie i o 44% w Stanach Zjednoczonych; w 2010 roku o 24 % na świecie i 26 % w Stanach Zjednoczonych. Źródło: Fiat Auto Poland
  9. Również w październiku sprzedaż Audi AG pięła się w górę · W październiku przekazano klientom 146 200 samochodów marki Audi, o 10,8 procent więcej niż przed rokiem · Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG podkreśla: „Sprzedaż rośnie na rynkach całego świata“ · Nowe Audi TT trafia do salonów dealerskich Ingolstadt, 7 listopada 2014 r. Czwarty kwartał bieżącego roku rozpoczął się dla koncernu z Ingolstadt wyraźnym wzrostem sprzedaży. W październiku globalna sprzedaż czterech pierścieni zwiększyła się w porównaniu do października ubiegłego roku o 10,8 procent, osiągając wielkość blisko 146 200 aut. Łącznie, sprzedaż Audi od stycznia wzrosła o 10,1 procent i wyniosła około 1 444 900 wprowadzonych na rynek samochodów. Do wzrostu w październiku przyczyniły się trzy największe rynki, na których zanotowano dwucyfrowe wskaźniki: Chiny — plus 17 procent, USA — plus 16,5 procent i Wielka Brytania — plus 22,1 procent. „Udany początek ostatniego kwartału jasno wskazuje, że Audi w całym roku 2014 osiągnie świetne wyniki” – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG. „Szczególnie nas cieszy, że sprzedaż rośnie we wszystkich regionach świata i że również w Europie sprzedajemy teraz więcej samochodów niż kiedykolwiek.“ Podczas gdy cały rynek europejski znajdował się poniżej poziomu sprzed kryzysu, od stycznia do października tego roku Audi sprzedało tu blisko 655 100 samochodów i odnotowało kolejny rekord. W ubiegłym miesiącu cztery pierścienie wprowadziły na europejski rynek prawie 65 100 pojazdów, tj. o 5,4 procent więcej niż w październiku 2013 r. Do wzrostu sprzedaży w tym regionie przyczynił się zwłaszcza doskonale sprzedający się SUV Q5. Do rąk kierowców oddano o 22,6 procent więcej egzemplarzy tego modelu. Świadczy to o wyraźnie zwiększonym popycie. Wśród dużych europejskich rynków zwiększenie sprzedaży zanotowano przede wszystkim w: Belgii (+11,9%, 2725 aut), Hiszpanii (+21,3%, 3139 samochodów) i ponownie w Wielkiej Brytanii, gdzie popyt wzrósł o 22,1 procent do 12 721 pojazdów. Na niemieckim rynku Audi, sprzedając od początku roku 220 948 pojazdów, zanotowało wzrost o 3,5 procent, zamykając październik takim samym wynikiem jak rok wcześniej (+0,5%, 22 905 aut). W Polsce w październiku sprzedano 573 egzemplarze Audi, podobnie jak w Niemczech o 0,5 procenta więcej niż rok wcześniej. Od początku roku na polski rynek trafiły 5654 auta z Ingolstadt i Neckarsulm, o 25,7 procent więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Wobec trudnej sytuacji ogólnej na tamtejszym rynku, w Rosji zanotowano spadek sprzedaży o 15,8 procent w porównaniu do października roku ubiegłego. Pomimo spadku sprzedaży o 5,8 procent (28 348 egzemplarzy) licząc od początku roku, można stwierdzić, że sytuacja Audi w Rosji była znacznie stabilniejsza niż całego rosyjskiego rynku. W minionych miesiącach swój potencjał sprzedażowy wzmocniły za to wyraźnie średnie rynki zbytu na wszystkich kontynentach. Trend ten napędzały przede wszystkim Japonia (+14,9%, 1976 aut), Australia (+27,0%, 1627 samochodów) i Kanada (+28,1%, 2497 egzemplarzy). Na wszystkich tych rynkach pojazd marki Audi kupiło prawie dwa razy tyle klientów co pięć lat temu. W Turcji sprzedaż samochodów z czterema pierścieniami na masce w tym samym okresie prawie się potroiła. Październik 2014 (1453 sprzedanych aut) był nad Bosforem lepszy o 35,7 procent niż październik 2013. Wysokie tempo wzrostu Audi zanotowało także w Brazylii (+84,5%, 1201 pojazdów). Licząc od początku roku, sprzedaż wzrosła tu dwukrotnie, do 10 866 samochodów. Wśród dużych rynków zbytu koncernu Audi, w październiku prym wiodła Ameryka Północna: plus 17,3 procent, 18 595 sprzedanych samochodów. W samych tylko Stanach Zjednoczonych sprzedano 15 150 samochodów, o 16,5 procent więcej niż przed rokiem. Lokomotywą sprzedaży Audi of America był luksusowy SUV Q7 oraz kompaktowe modele A3 i Q3. Audi AG wzmocniło swą pozycję w segmencie samochodów kompaktowych premium także w Chinach. Koncern w ubiegłym miesiącu kontynuował w Państwie Środka swój dwucyfrowy wzrost – sprzedaż zwiększyła się tu niezależnie od modelu o 17 procent i wyniosła 48 108 egzemplarzy. Do doskonałych wyników sprzedaży na całym świecie, obok modeli A3 i Q3 dostępnych obecnie na wszystkich dużych rynkach, przyczyniła się także dobra sprzedaż SUV-a klasy średniej – Audi Q5. Blisko 22 100 klientów, o 11,4 procent więcej niż w październiku 2013, odebrało kluczyki do swojego nowego Audi Q5. Od premiery pod koniec 2008 roku, sprzedaż tego modelu systematycznie rośnie, a od roku 2009 jest to nieprzerwanie numer jeden w tym segmencie rynkowym. Pod koniec października na pierwszych rynkach europejskich zadebiutowało nowe Audi TT. Łącznie z przedstawicielami obu pierwszych generacji tej ikony stylistyki, od 1998 roku koncern z Ingolstadt sprzedał łącznie już ponad 510 tysięcy sztuk wszystkich wariantów tego modelu. [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]październik [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]łącznie [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2014 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]Różnica w stosunku do października 2013 r. [/TD] [TD]2014 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]Różnica w stosunku do analogicznego okresu 2013 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]146 200 [/TD] [TD]131 957 [/TD] [TD]+10,8% [/TD] [TD]1 444 900 [/TD] [TD]1 312 705 [/TD] [TD]+10,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]65 100 [/TD] [TD]61 780 [/TD] [TD]+5,4% [/TD] [TD]655 100 [/TD] [TD]626 584 [/TD] [TD]+4,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]22 905 [/TD] [TD]22 801 [/TD] [TD]+0,5% [/TD] [TD]220 948 [/TD] [TD]213 408 [/TD] [TD]+3,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]12 721 [/TD] [TD]10 417 [/TD] [TD]+22,1% [/TD] [TD]139 561 [/TD] [TD]125 554 [/TD] [TD]+11,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 951 [/TD] [TD]4 949 [/TD] [TD]0,0% [/TD] [TD]48 318 [/TD] [TD]48 272 [/TD] [TD]+0,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 112 [/TD] [TD]4 015 [/TD] [TD]+2,4% [/TD] [TD]41 740 [/TD] [TD]39 571 [/TD] [TD]+5,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]3 139 [/TD] [TD]2 587 [/TD] [TD]+21,3% [/TD] [TD]34 030 [/TD] [TD]31 147 [/TD] [TD]+9,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Polska [/TD] [TD]573 [/TD] [TD]570 [/TD] [TD]+0,5% [/TD] [TD]5654 [/TD] [TD]4497 [/TD] [TD]+25,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]2 624 [/TD] [TD]3 115 [/TD] [TD]-15,8% [/TD] [TD]28 348 [/TD] [TD]30 097 [/TD] [TD]-5,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]15 150 [/TD] [TD]13 001 [/TD] [TD]+16,5% [/TD] [TD]146 133 [/TD] [TD]127 412 [/TD] [TD]+14,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]948 [/TD] [TD]903 [/TD] [TD]+5,0% [/TD] [TD]10 455 [/TD] [TD]9 386 [/TD] [TD]+11,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Brazylia [/TD] [TD]1 201 [/TD] [TD]651 [/TD] [TD]+84,5% [/TD] [TD]10 866 [/TD] [TD]5 430 [/TD] [TD]+100,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]48 108 [/TD] [TD]41 117 [/TD] [TD]+17,0% [/TD] [TD]463 812 [/TD] [TD]399 330 [/TD] [TD]+16,1% [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  10. Mam na sprzedaż modele diecast w skali 1/24. Polecam! FRANKLIN MINT 1/24 CHEVROLET CORVETTE C1 1959 (4746401840) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. FRANKLIN MINT 1/24 CHEVROLET CORVETTE C3 SC 1968 (4746544331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. DANBURY MINT 1/24 PONTIAC GTO 1965 OD 1 PLN OKAZJA (4746802220) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. FRANKLIN MINT 1/24 SHELBY MUSTANG GT 1968 OKAZJA (4743126478) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. EBBRO PREMIUM COLLECTION 1:24 HONDA S2000 RARYTAS (4753259001) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. http://allegro.pl/gmp-1-24-pontiac-gto-the-judge-71-wysylka-gratis-i4743123387.html Dla forumowiczów wysyłka gratis!
  11. ROSNĄCA SPRZEDAŻ I ZAPOWIEDŹ NOWOŚCI W VOLVO Globalna sprzedaż samochodów Volvo cały czas rośnie. W tym roku sprzedano już ponad 339 tys. aut szwedzkiej marki, co jest wzrostem o 9,2 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku. Wrzesień był 15. miesiącem z rzędu, w którym sprzedaż samochodów Volvo rosła. Koncern ogłosił również plany na przyszłość. Największymi nowościami nadchodzącego roku będzie nowy model XC90, V60 Cross Country oraz gama nowych silników. Dzięki tym zmianom w przyszłym roku sprzedaż Volvo po raz pierwszy osiągnie poziom pół miliona. Konsekwentny wzrost sprzedaży Prezentując wyniki sprzedaży za wrzesień 2014 r. Volvo ogłosiło kolejny wzrost, zarówno na rynku chińskim, europejskim, jak i amerykańskim. We wrześniu w Chinach sprzedało się ponad 7300 aut, co jest wzrostem aż o 28,4 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem. W samej Szwecji Volvo sprzedając niemal 5000 sztuk aut zaliczyło wzrost sprzedaży o 6,1 proc., w porównaniu z tym samym okresem w 2014 r. Szwedzka marka po raz kolejny zaliczyła również świetny wynik w pozostałych krajach europejskich, gdzie sprzedaż w porównaniu z wrześniem poprzedniego roku wzrosła o 11,6 proc. Podobny wzrost – o 11,4 proc. – miał miejsce na rynku amerykańskim. Najszybciej rosnąca sprzedaż wśród TOP 5 marek premium w Europie Sprzedaż Volvo w Europie wzrosła w ciągu pierwszych 8 miesięcy bieżącego roku o 12,9 proc. Według danych European Automobile Manufacturer’s Association (ACEA) wynik ten czyni Volvo najszybciej rosnącą marką wśród 5 największych marek premium. Świetne rezultaty szwedzkiego koncernu to skutek dobrych wyników na największych rynkach europejskich takich jak Niemcy, Wielka Brytania czy Szwecja oraz stałego wzrostu sprzedaży we Francji, Włoszech, Polsce, Hiszpanii czy Finlandii. Europejscy klienci bardzo dobrze przyjęli odświeżone wersje modeli S60, V60, XC60, V70, XC70 oraz S80, które pojawiły się na rynku w 2013 r. Również nowe dwulitrowe, czterocylindrowe silniki z rodziny Drive–E okazały się strzałem w dziesiątkę i są one bardzo dobrze oceniane przez europejskich klientów Volvo. Globalnie szwedzka marka w 2014 r. przewiduje wzrost sprzedaży o ok. 10 proc. Plany na 2015 r. Szwedzki koncern nie zamierza zwalniać. Plany na przyszły rok są związane przede wszystkim z wprowadzeniem na rynek nowego XC90. Pierwsi klienci odbiorą swoje SUV-y w kwietniu 2015 r. Ten model ma kluczowe znaczenie zwłaszcza dla rynku amerykańskiego. Oczywiście także klienci z Europy, Azji i Australii bardzo czekają na ten samochód. Kierowcy ze Stanów Zjednoczonych już za kilka miesięcy będą mogli również kupić nowy model – V60 Cross Country, który w Europie zadebiutuje pół roku później. Premiery nowych samochodów w połączeniu ze świetnymi wynikami powodują, że w 2015 roku Volvo ma szansę osiągnąć najwyższy w historii poziom sprzedaży – ponad pół miliona pojazdów. Nieco mniejsza pojemność, nadal cztery cylindry W Volvo downsizing przebiega dość łagodnie. Największy Diesel w poprzednim wydaniu miał pojemność 2,4 litra, natomiast nowy model będzie już dwulitrowy. W ofercie pojawią się także mniejsze silniki benzynowe o pojemności 1,5 litra: T2 o mocy 120 KM i T3 o mocy 150 KM. Zastąpią one dotychczasowy silnik o pojemności 1,6 litra. Te jednostki napędowe będą dostępne w samochodach takich jak V40, S60 i V60. Co ważne, Volvo nadal pozostaje wierne czterem cylindrom. Na rynku pojawi się również V40 Cross Country z nową konfiguracją. W 2015 r. będzie można kupić to auto z silnikiem T5 AWD z rodziny Drive-E. Nowość pojawi się również w modelach S60, V60 i XC60. Inną ważną informacją jest to, że dostępną na innych rynkach przednionapędową T6-kę o mocy 306 KM już niedługo będzie można nabyć także w Polsce. Wyniki sprzedaży Volvo: Wrzesień Styczeń – Wrzesień 2013 2014 Zmiana 2013 2014 Zmiana Chiny 5 719 7 342 28,4% 43 380 58 910 35,8% USA 4 188 4 667 11,4% 48 193 43 856 -10,9% Szwecja 4 701 4 987 6,2% 36 325 42 765 17,7% Europa Zachodnia* 17 805 19 871 11,6% 119 230 130 848 9,7% Pozostały rynki 8 539 7 624 -10,7% 63 589 62 821 -1,2% SUMA 40 952 44 491 8,6% 310 717 339 200 9,2% * z wyłączeniem Szwecji Źródło: Volvo
  12. Rekordowa sprzedaż BMW Group w lipcu. Sprzedaż wzrosła o 7,6% do 163 959 sztuk – Dostawy do klientów rok do roku wyższe o 7,0%, 1 184 170 szt. – Ponad milion pojazdów marki BMW sprzedano w pierwszych 7 miesiącach. Monachium. W lipcu br. sprzedaż BMW Group sięgnęła nowego rekordu: łącznie 163 959 sztuk w skali świata, wzrost o 7,6% rok do roku (2013: 152 351 szt.). Także globalna sprzedaż rok do roku najlepsza w historii: 1 184 170 pojazdów dostarczono do klientów w ciągu pierwszych 7 miesięcy roku (2013: 1 106 852, +7,0%) Globalna sprzedaż marki BMW wzrosła o 8,4% d 139 399 szt. w lipcu (2013: 128 596), dając łącznie 1 025 747 szt. w br. – to pierwszy raz, kiedy sprzedano ponad milion aut w tak wczesnym okresie roku (2013: 932 823, +10%). Wiele segmentów modelowych wykazuje stałą tendencję wzrostową. Dostawy bestsellera, BMW serii 3, wzrosły do 271 720 szt. (2013: 255 745, +6,2%), a nowo wprowadzona seria 4 zanotowała sprzedaż 57 524 szt. Sprzedaż serii 5 wzrosła o 7,4% w pierwszych 7 miesiącach roku, do 223 587 szt. (2013: 208 093). Sprzedaż rodziny X wciąż rośnie: w lipcu pierwszy klient odebrał model X4, a w pierwszym miesiącu sprzedaży zamówiono 1296 szt. przy stałym wysokim popycie. Trwa spektakularny wzrost sprzedaży BMW X5 ze wzrostem rok do roku na poziomie 31,4%, do 79 537 szt. (2013: 60 544). W rok po międzynarodowej premierze elektrycznego modelu i3 jego sprzedaż wzrosła do 6620 rok do roku. Sprzedaż MINI jest wyższa niż rok temu, to najlepszy lipiec w historii marki: do klientów na całym świecie dostarczono 24 259 szt. (2013: 23 515, +3,2%) i spodziewa się, że ten pozytywny trend utrzyma się w drugiej połowie roku). Sprzedaż nowego MINI htb. 3. generacji, wzrosła o 22,3% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego, do 11 970 szt. dostarczonych w lipcu (2013: 9785). Rok do roku sprzedano 156 154 szt. MINI (2013: 172 314, –9,4%). BMW Motorrad uzyskało najwyższy wynik w historii, dostarczając 11 661 motocykli i maxiskuterów (2013: 11 241, +3,7%). W ciągu br. sprzedano 82 639 szt., co oznacza poważny wzrost o 8,5% w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego. Zyski BMW Group na wszystkich kontynentach W pierwszych 7 miesiącach br. w Azji dostarczono 373 594 pojazdów BMW i MINI – wzrost o 17,2% (2013: 318 821). Chiny kontynentalne zanotowały imponujący wzrost o 21,8%, łącznie do 261 919 szt. (2013: 214 994). Innym tygrysem tego regionu jest Korea Południowa, gdzie wydano 25 736 szt. (2013: 22 053, +16,7%). Sprzedaż BMW i MINI stale rośnie w regionie Ameryk. Rok do roku region zanotował wzrost o 3,6%, do 259 658 szt. (2013: 250 517). W samych USA za pierwszych 7 miesięcy sprzedaż wyniosła 213 754 pojazdy, wzrost o 5,4% (2013: 202 780). Rekordowa sprzedaż BMW Group w lipcu W Europie sprzedaż wzrosła o 2,8% od początku roku, 513 707 szt. BMW i MINI (2013: 499 902). W lipcu zdecydowanie wzrosła sprzedaż w Wielkiej Brytanii – na 4. największym rynku Grupy – o 9,3% (12 920, 2013: 11 825), a rok do roku o 2,5% do 111 261 pojazdów (2013: 108 578). Rynek niemiecki wzrósł znacznie w lipcu, o 8,7% do 23 646 pojazdów. Źródło: BMW Group
  13. NIEMAL 50% WIĘCEJ KLIENTÓW MITSUBISHI W POLSCE i NAGRODA ZA DOSKONAŁĄ SPRZEDAŻ! Polski oddział Mitsubishi Motors zanotował niemal 50% wzrost sprzedaży w pierwszej połowie bieżącego roku. Bestsellerem okazało się odświeżone Mitsubishi ASX a modelem, który cieszył się największą dynamiką wzrostu był renomowany SUV Mitsubishi Outlander. Już po raz trzeci w swej historii firma otrzymała niezwykle cenną nagrodę Excellent Sales Growth Award przyznawaną corocznie przez Prezesa Mitsubishi Motors Corporation z siedzibą w Tokio. Nagroda jest wyrazem uznania dla wyników sprzedaży, jakie firma osiągnęła w roku fiskalnym 2013. Znakomita pierwsza połowa roku W ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku sprzedano 2380 nowych aut Mitsubishi, co stanowi prawie 50% wzrost. Największym powodzeniem cieszyło się Mitsubishi ASX, które znalazło 1091 nabywców, notując ponad 70% zwyżkę sprzedaży. Aż 3,5-krotnie zwiększyła się sprzedaż Mitsubishi Outlandera, który trafił do 665 klientów. O 86% zwiększyła się sprzedaż Lancera Sedan, 67% więcej klientów zakupiło Lancera Sportback a na Lancera Evolution zdecydowała się ponad trzy razy większa liczba entuzjastów tego słynnego modelu Mitsubishi. Ponad dwukrotnie wzrosła sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero a rezultat sprzedaży Mitsubishi Pajero Sport był o niemal 10% większy, niż w ciągu pierwszych 6 miesięcy ubiegłego roku. Excellent Sales Growth Award Świetne rezultaty Mitsubishi Motors w Polsce docenił Prezes MMC w Tokio przyznając polskiemu oddziałowi nagrodę za bardzo dobre wyniki sprzedaży. Oceniano zarówno wolumen wzrostu sprzedaży w porównaniu z ubiegłym rokiem, jak i procentowy przyrost oraz wielkość udziału w danym rynku. W specjalnym liście do Zarządu MMC Car Poland Prezes Mitsubishi Motors Corporation Osamu Masuko napisał: „Bardzo dziękuję polskiemu zespołowi za dobre wyniki i współpracę na rzecz rozwoju Mitsubishi Motors. Cieszę się, że mogę przekazać to cenne wyróżnienie w uznaniu dla wytężonej pracy polskiej załogi i jej osiągnięć. Nowy rok fiskalny 2014, pomimo zaostrzającej się konkurencji, przynosi zwiększone zainteresowanie modelami Mitsubishi, zatem życzę rekordu sprzedaży w 2014 roku.” – dodał. Źródło: MMC Car Poland
  14. Audi AG: w maju cały globalny wzrost napędzała sprzedaż w USA · Ok. 152 000 aut dostarczonych klientom na całym świecie, wzrost o 10,8 procent · Luca de Meo, szef sprzedaży Audi komentuje: „ W maju dominował wysoki popyt na efektywne modele ultra“ · Dwucyfrowy wzrost sprzedaży w Polsce Ingolstadt, 5 czerwca 2014 r. W porównaniu do miesiąca poprzedniego, sprzedaż koncernu Audi również w maju znacząco wzrosła. Na całym świecie, na kupno samochodu marki Audi zdecydowało się blisko 152 tys. klientów – o 10,8 procent więcej niż w maju 2013 r. Do tak dobrego wyniku przyczyniły się zwłaszcza modele A3 (+42,9%), Q3 (+20,8%), a w klasie luksusowych limuzyn – Audi A6 (+9,7%). Od początku roku, koncern z Ingolstadt zwiększył swą globalną sprzedaż o 11,5 procent, oddając do rąk klientów blisko 713 900 samochodów segmentu premium. „W maju, przede wszystkim sprzedaż w USA, która skoczyła w górę prawie o jedną czwartą, była motorem tak znacznego wzrostu. Konsekwentnie realizujemy nasz strategiczny plan obecności na tamtejszym rynku i jeszcze w tym roku znacząco umocnimy naszą pozycję za oceanem“ – powiedział Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. „W Europie z kolei, na naszą sprzedaż wpływa zwłaszcza duże zainteresowanie modelami ultra, w tym z ważnych dla nas rodzin modelowych A4 i A6.“ Sprzedaż kompaktowego Audi A4 wzrosła w maju o 6,1 procent i wyniosła 11 850 egzemplarzy, a w przypadku modelu A6 podskoczyła o 4,8 procent i osiągnęła liczbę 8250 aut. W samych tylko Niemczech, prawie co trzecie zamówienie dotyczy obecnie Audi A6 w wersji ultra, najbardziej oszczędnej w całej rodzinie A6. Od września 2013, do serii modelowych A3, A4, A5 i A6, Audi sukcesywnie dodaje wersje ultra. W maju, portfolio tych najbardziej efektywnych samochodów obejmowało już 22 modele. Do końca tego roku, Audi będzie posiadać w swojej europejskiej ofercie prawie 30 wariantów modeli z przydomkiem ultra. W Niemczech, obok A4 i A6, szczególnie duży wzrost sprzedaży w maju odnotowało Audi A1. Jego sportowy wariant S1, debiutujący z końcem kwietnia, sprawił, że łącznie sprzedano 2643 egzemplarze tego modelu. Całkowita sprzedaż Audi AG na rodzimym niemieckim rynku wzrosła w ostatnim miesiącu o 5,3 procent i wyniosła 24 535 aut, a licząc od stycznia, wzrosła o 10,1 procent (116 496 samochodów). W maju, dwucyfrowy wskaźnik wzrostu sprzedaży samochodów z Ingolstadt zanotowano na trzech rynkach europejskich: w Belgii (+25,1 procent, 3157 pojazdów), w Polsce (+23,7% procent, 428 pojazdów) i w Wielkiej Brytanii , gdzie Audi UK kontynuowało doskonałą passę, zwiększając sprzedaż o 13 procent (13 511 aut). Biorąc pod uwagę cały rynek Europejski, Audi oddało klientom kluczyki do blisko 69 300 samochodów, poprawiając wynik w stosunku do maja 2013 o 5,8 procent i windując wynik skumulowany do 7 procent. Najlepiej ze wszystkich największych rynków Audi w ubiegłym miesiącu wypadły jednak Stany Zjednoczone, gdzie zanotowano wzrost sprzedaży o 25,5 procent (16 601 samochodów). Obok modelu A3 Limousine, który tak doskonale zadebiutował na tamtejszym rynku w kwietniu, największym popytem cieszyły się modele A6, A7 i Q7. W przypadku samego tylko Audi A6, sprzedaż zwiększyła się o 21,7 procent, osiągając liczbę 2151 egzemplarzy. Start nowej generacji Audi A8 w czerwcu, dodatkowo wzmocni pozycję marki Audi na amerykańskim rynku w segmencie luksusowych limuzyn. Dobrymi wynikami, obok USA, może pochwalić się także Kanada (+17,6 procent, 2282 egzemplarze) i przede wszystkim Brazylia: 1171 sprzedanych samochodów. Należy zaznaczyć, że to już piąty z rzędu miesiąc z trzycyfrowym wskaźnikiem wzrostu sprzedaży w tym największym kraju Ameryki Południowej (+133,3 procent). W Chinach, po raz pierwszy w historii mamy do czynienia z sytuacją, gdy już po pięciu miesiącach roku przekroczono liczbę 200 tys. sprzedanych pojazdów. Dzięki wzrostowi sprzedaży w maju o 14,3 procent (48 174 egzemplarze), od stycznia 2014 na drogi Państwa Środka wyjechało 217 910 samochodów z czterema pierścieniami na masce – o 18,6 procent więcej niż w porównywalnym okresie ubiegłego roku. W ten sposób, spodziewane jest, że w najbliższych dniach Audi osiągnie wynik sprzedaży całego roku 2010, kiedy to do rąk klientów oddano łącznie 227 938 pojazdów. [TABLE] <tbody>[TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD=colspan: 2]w maju [/TD] [TD][/TD] [TD=colspan: 2]razem [/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2014 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do maja 2013 [/TD] [TD]2014 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2013 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]152 000 [/TD] [TD]137 174 [/TD] [TD]+10,8% [/TD] [TD]713 900 [/TD] [TD]640 163 [/TD] [TD]+11,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]69 300 [/TD] [TD]65 511 [/TD] [TD]+5,8% [/TD] [TD]340 800 [/TD] [TD]318 575 [/TD] [TD]+7,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]24 535 [/TD] [TD]23 303 [/TD] [TD]+5,3% [/TD] [TD]116 496 [/TD] [TD]105 830 [/TD] [TD]+10,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]13 511 [/TD] [TD]11 952 [/TD] [TD]+13,0% [/TD] [TD]69 812 [/TD] [TD]61 399 [/TD] [TD]+13,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 967 [/TD] [TD]4 858 [/TD] [TD]+2,2% [/TD] [TD]25 239 [/TD] [TD]25 047 [/TD] [TD]+0,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 327 [/TD] [TD]4 258 [/TD] [TD]+1,6% [/TD] [TD]21 134 [/TD] [TD]20 274 [/TD] [TD]+4,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]3 561 [/TD] [TD]3 333 [/TD] [TD]+6,8% [/TD] [TD]18 621 [/TD] [TD]17 622 [/TD] [TD]+5,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]3 020 [/TD] [TD]3 151 [/TD] [TD]-4,2% [/TD] [TD]14 966 [/TD] [TD]15 080 [/TD] [TD]-0,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Polska [/TD] [TD]428 [/TD] [TD]346 [/TD] [TD]+23,7% [/TD] [TD]3 190 [/TD] [TD]2 185 [/TD] [TD]+46% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]16 601 [/TD] [TD]13 228 [/TD] [TD]+25,5% [/TD] [TD]67 482 [/TD] [TD]60 571 [/TD] [TD]+11,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]1 068 [/TD] [TD]1 060 [/TD] [TD]+0,8% [/TD] [TD]5 094 [/TD] [TD]4 613 [/TD] [TD]+10,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Brazylia [/TD] [TD]1 171 [/TD] [TD]502 [/TD] [TD]+133,3% [/TD] [TD]5 394 [/TD] [TD]2 072 [/TD] [TD]+160,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]48 174 [/TD] [TD]42 140 [/TD] [TD]+14,3% [/TD] [TD]217 910 [/TD] [TD]183 660 [/TD] [TD]+18,6% [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  15. Audi rozpoczyna sprzedaż modeli S1 i S1 Sportback Więcej zdjęć: · Mały, sportowy kompakt już w polskich salonach Audi · Model wyposażony w nowy silnik 2.0 TFSI o mocy 170 kW (231 KM) i momencie obrotowym 370 Nm, zużywa zaledwie 7 l. benzyny na 100 km · Maksymalne osiągi i wysoki komfort przy ograniczonym zużyciu paliwa Poznań, 28 maja 2014 r. Do salonów sprzedaży Audi powraca model, którego nazwa przywodzi na myśl rajdowe zwycięstwa czterech pierścieni. Najnowsze S1 nie jest jednak samochodem wyczynowym, a sportowym wcieleniem najmniejszego kompaktu Audi – modelu A1. To doskonałe dopełnienie palety modeli Audi typu S. Audi S1 oferowane jest w wersji trzydrzwiowej lub pięciodrzwiowej – Sportback. Zamontowano w nim zupełnie nowe ksenonowe reflektory Xenon plus. Diodowe światła tylne otrzymały nową, poziomą stylizację. Wiele detali, przede wszystkim przedniego i tylnego zderzaka, progów i układu wydechowego, nabrało wyrazistości. Cztery nowe kolory lakieru uzupełniły dotychczasową ofertę. Dzięki opcjonalnemu, zewnętrznemu pakietowi stylistycznemu quattro, obejmującemu np. spojler dachowy, samochód zyskał jeszcze „ostrzejszy” wygląd. Jednostka napędowa tego małego kompaktowego auta to wysokiej mocy czterocylindrowy, benzynowy silnik 2.0 TFSI. Wyposażony w turbosprężarkę, generuje 170 kW (231 KM) i moment obrotowy 370 Nm. Ta dwulitrowa jednostka rozpędza Audi S1 i S1 Sportback od 0 do 100 km/h w odpowiednio 5,8 lub 5,9 sekundy. Jego maksymalna prędkość wynosi 250 km/h. Motor TFSI o sportowym, głębokim brzmieniu spala, również odpowiednio, zaledwie 7 lub 7,1 l paliwa na 100 km (162 lub 166 g CO2 na km). Jak każdy model Audi typu S, także S1 i S1 Sportback posiadają stały napęd na cztery koła quattro. Wnętrza obu wersji utrzymane są w ciemnych odcieniach. Dominuje w nich czerń. Czarne są także wewnętrzne wyloty wentylacji. Zegary mają typową dla modeli S ciemnoszarą kolorystykę. Nakładki na pedałach wykonano ze szczotkowanej stali szlachetnej. Alternatywnie do montowanych seryjnie sportowych foteli, zamówić można siedzenia sportowe S ze zintegrowanymi zagłówkami. Na życzenie, pojazd wyposażony w pakiet stylistyczny „wnętrze quattro”, zyskuje wyraźne kolorowe akcenty. Pięciodrzwiowa odmiana Audi S1 kosztuje 132 670 PLN, a wersja trzydrzwiowa 130 670 PLN. Pierwsze egzemplarze nowego modelu trafią do polskich salonów sprzedaży jeszcze w czerwcu. Źródło: Volkswagen Group Polska
  16. W ubiegłym roku zarejestrowano w Polsce 4916 aut marki Volvo, co oznacza 6% wzrost w porównaniu do roku wcześniejszego. Wzrost sprzedaży nastąpił przede wszystkim w kanale detalicznym i flotowym. Najczęściej wybieranymi modelami marki były XC60 i V40. W ubiegłym roku najwięcej klientów, bo niemal dwa tysiące, zdecydowało się na SUV-a – XC60. Kolejny rok z rzędu był to najlepiej sprzedający się model segmentu premium w Polsce. Na drugim miejscu uplasował się model V40. Liczony wraz z bliźniaczym V40 Cross Country stanowił ponad 30% sprzedaży. Oto jak kształtowała się sprzedaż poszczególnych modeli w 2013 roku (w nawiasach dane z 2012 roku). XC60 – 40,6% (35%) V40 – 28% (9%) V40 Cross Country – 3% (0%) S60 – 6,4% (9,7%) V60 – 6,3% (7,4%) S80 – 5% (5,8%) XC70 – 4,8% (5,1%) XC90 – 4% (5,5%) V70 – 0,8% (1,3%) Pozostałe modele – 1,1% (21,2% – w tym C30, S40 i V50) W ubiegłym roku najważniejszą rolę odegrały w naszej ofercie dwa modele. Nieprzerwanie odnotowujemy duże zainteresowanie XC60. Trudne zadanie stało przed V40 i V40 Cross Country, które musiały zastąpić modele C30, S40 i V50. Z zadowoleniem stwierdzamy, że auto zostało świetnie przyjęte przez rynek, a V40 stał się najpopularniejszym kompaktem segmentu premium – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska. Perspektywy na 2014 rok Rok 2013 upłynął pod znakiem starych przepisów dotyczących odliczania VAT przy zakupie samochodów firmowych. Pod koniec roku zaczęliśmy zbierać zamówienia na auta z homologacją ciężarową, ale wszystkie rejestracje tych pojazdów nastąpią już w 2014 roku. Nowe przepisy podatkowe będą mniej korzystne niż te w trwającym właśnie okresie przejściowym. Będą jednak korzystniejsze niż w roku ubiegłym. Spodziewamy się znacznego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale bieżącego roku i niewielkiego wzrostu sprzedaży w pozostałym okresie. W czwartym kwartale zaczniemy zbierać zamówienia na nowe XC90 – podsumowuje Arkadiusz Nowiński. Źródło: Volvo
  17. Fiat Auto Poland podsumowuje sprzedaż samochodów na polskim rynku w 2013 r. Fiat Professional ponownie marką nr 1, Fiat Ducato to najchętniej wybierany samochód dostawczy w Polsce. Wzrost sprzedaży marki Jeep. Model Grand Cherokee nr 1 na polskim rynku. Alfa Romeo sprzedała ponad 1 000 szt. samochodów. Fiat Auto Poland w 2013 roku sprzedał na polskim rynku 22 020 nowych samochodów Grupy Fiat-Chrysler w tym: Fiat Professional - 9 897 szt. Fiat - 9 219 szt. Alfa Romeo - 1 017 szt. Jeep - 1 006 szt. Lancia - 738 szt. Abarth - 37 szt. CJD* - 6 szt. Marka Fiat Professional utrzymała pozycję zdecydowanego lidera w sprzedaży samochodów dostawczych. Na rynku polskim w 2013 zarejestrowano 10 038 samochodów Fiat Professional, na które składa się 9 897 samochodów dostawczych oraz 141 minibusów, czyli samochodów użytkowych przewożących ludzi z homologacją M1 (np. Scudo i Ducato Panorama od 5 do 9 miejsc). Fiat Ducato to już od 7 lat najlepiej sprzedający się samochód dostawczy w Polsce. Warto podkreślić, że w statystykach sprzedaży za 2013 r. (samochody osobowe i dostawcze razem) - Ducato zajął 9. miejsce na liście najchętniej kupowanych samochodów w Polsce, z ilością 6 050 zarejestrowanych sztuk. Pozycje nr 2 i 3 w sprzedaży marki Fiat Professional zajęły modele Fiorino (1 391 szt.) oraz Dobló (1 224 szt.). W Polsce w minionym roku zarejestrowano 9 219 nowych samochodów osobowych marki Fiat. Najchętniej Klienci wybierali modele Punto (3 008 szt.) oraz Panda (2 500 szt.). Utrzymuje się wysokie zainteresowanie produkowanym w Tychach Fiatem 500. W ubiegłym roku zarejestrowano 811 szt. tego stylowego auta miejskiego. Kolejny dobry rok sprzedaży dla największego osobowego Fiata w ofercie, modelu Freemont, który znalazł 491 nowych Klientów i w rankingu nieznacznie wyprzedził model Fiat 500L (479 szt.). Marka Jeep kontynuuje doskonałą pasę w sprzedaży zarówno globalnie, jak i na naszym rynku. W Polsce w ubiegłym roku zarejestrowano 1 106 nowych Jeepów - o 10,2% więcej niż w 2012 roku. Jeep Grand Cherokee był w 2013 roku najchętniej wybieranym dużym SUV-em na polskim rynku ze sprzedażą 662 szt. Marka Alfa Romeo sprzedała ponad tysiąc nowych samochodów, pozyskując w 2013 r. dokładnie 1 017 nowych „Alfisti”. Większość Klientów zdecydowała się na model Giulietta - zarejestrowano 849 szt. tego kompaktowego modelu. Natomiast marka Lancia w 2013 roku sprzedała w Polsce 738 nowych samochodów – w tym najwięcej modelu Ypsilon ( 396 sztuk ), produkowanego w tyskiej fabryce Fiat Auto Poland oraz modelu Delta (176 szt.). W załączeniu tabela ze szczegółowymi wynikami sprzedaży Fiat Auto Poland na rynku polskim w 2013 r. *- inne samochody marek Chrysler/Lancia, Jeep i Dodge. Źródło: Fiat Auto Poland
  18. Suzuki Kizashi nie doczeka si nastpcy. Powodem jest saba sprzeda Na naszych drogach to prawdziwy rodzynek, za wiele, wiele lat będzie pewnie łakomym kąskiem dla kolekcjonerów
  19. Coś w stylu tej http://germancarsforsaleblog.com. Wiem, że takowa istnieje.
  20. W październiku 2013 Audi po raz kolejny zwiększyło swoją sprzedaż -Około 1 312 700 aut sprzedanych od stycznia, wzrost o 7,5 procent -Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG podkreśla: „W październiku sprzedaż wzrosła we wszystkich regionach na świecie” -Duży wzrost sprzedaży modeli kompaktowych A3 i Q3 Ingolstadt, 8 listopada 2013 r. Ostatni kwartał tego roku Audi AG rozpoczęło od dalszego wzrostu sprzedaży. W październiku, samochody z czterema ringami na masce wybrało około 131 950 klientów. To wzrost o 6,7 procent w stosunku do października zeszłego roku. Licząc od stycznia 2013, popyt na modele z Ingolstadt wzrósł o 7,5 procent, a sprzedaż wyniosła około 1 312 700 egzemplarzy. W ubiegłym miesiącu sprzedaż Audi w regionie Azji i Pacyfiku wzrosła o 14,4 procent, a w Ameryce Północnej o 9,6 procent. Sprzedaż zwiększyła się również w Europie: o 1,3 procent. „W październiku, przy bardzo rozwojowej sytuacji w Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych i w Chinach, zwiększyliśmy sprzedaż we wszystkich rejonach świata. Dzięki temu, kontynuujemy proces globalnego wzrostu.” – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG. „Pomyślne wprowadzenie modelu A3 Limousine na pierwsze rynki również przyczyniło się do osiągnięcia tak dobrych wyników.” Najnowszy, kompaktowy model Audi w europejskich salonach sprzedaży pojawił się w drugiej połowie września. W październiku, koncern Audi dostarczył około 18 800 samochodów z całej rodziny A3, o 33,2 procent więcej niż w roku ubiegłym. Sprzedaż SUV’a Q3 wzrosła o 49,9 procent i osiągnęła liczbę około 12 950 aut na całym świecie. Nowe, popularne modele kompaktowe przyczyniły się w październiku do wzmocnienia pozycji Audi również na europejskich rynkach. Marka z Ingolstadt zanotowała wzrost w Europie o 3,9 procent. Sprzedaż sięgnęła tu około 39 000 egzemplarzy. W Niemczech sprzedaż spadła o 2,8%, na rynek wprowadzono 22 801 samochodów. Spośród największych rynków zbytu Audi w Europie Rosja (+5,7 procent, sprzedaż 3 115 aut), a przede wszystkim Wielka Brytania zanotowały w październiku znaczący wzrost. Brytyjskim klientom przekazano 10 417 aut, co oznacza zwiększenie sprzedaży o 14,4 procent. Audi pobiło zeszłoroczny wynik we Włoszech – zanotowano tu wzrost o 2,9 procent, do liczby 4 015 sprzedanych aut. Podsumowując wszystkie rynki europejskie, Audi zakończyło październik z 1,3 procentowym wzrostem (około 61 800 sprzedanych samochodów). W Stanach Zjednoczonych popyt na samochody Audi wzrósł o 11 procent (13 001 dostarczonych aut). Łącznie, od początku roku sprzedano tu 127 412 egzemplarzy, co w stosunku do wyników zeszłorocznych stanowi wzrost o 13,4 procent. Najbardziej popularne na rynku amerykańskim są nadal luksusowe modele A6, A7, A8 i Q7. Jeszcze w tym miesiącu, Audi RS7 Sportback charakteryzujące się najwyższymi osiągami, uzupełni linię samochodów oferowanych przez Audi w Ameryce. W październiku, 41 117 chińskich klientów odebrało kluczyki do swoich nowych Audi. W ten sposób, sprzedaż wyraźnie przewyższyła wynik z tego samego miesiąca roku ubiegłego (o 14,5 procent). Do sukcesu przyczynił się zwłaszcza produkowany lokalnie i dostępny w Państwie Środka od kwietnia model Q3. Statystyka sprzedaży Audi pokazuje, że od stycznia do października w Chinach sprzedano 399 330 aut, co stanowi wzrost o 19,9 procent. W ubiegłym miesiącu, sprzedaż Audi po raz kolejny znacznie wzrosła również na innych ważnych, rozwijających się rynkach: w Indiach (o 17,9 procent, sprzedaż 1 002 aut), w Meksyku (o 10,7 procent, sprzedaż 903 samochodów) i w Korei Południowej (o 35,8 procent, sprzedaż 1 853 egzemplarzy). [TABLE=width: 99%] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]W październiku [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD]Łącznie [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do października 2012 r. [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do 2012 r. [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]137 200 [/TD] [TD]123 616 [/TD] [TD]+6,7% [/TD] [TD]1 312 700 [/TD] [TD]1 221 123 [/TD] [TD]+7,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]61 800 [/TD] [TD]60 967 [/TD] [TD]+1,3% [/TD] [TD]626 600 [/TD] [TD]635 065 [/TD] [TD]-1,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]22 801 [/TD] [TD]23 450 [/TD] [TD]-2,8% [/TD] [TD]213 408 [/TD] [TD]222 227 [/TD] [TD]-4,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]10 417 [/TD] [TD]9 109 [/TD] [TD]+14,4% [/TD] [TD]125 554 [/TD] [TD]110 702 [/TD] [TD]+13,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 949 [/TD] [TD]5 014 [/TD] [TD]-1,3% [/TD] [TD]48 272 [/TD] [TD]52 026 [/TD] [TD]-7,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 015 [/TD] [TD]3 903 [/TD] [TD]+2,9% [/TD] [TD]39 571 [/TD] [TD]42 804 [/TD] [TD]-7,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]2 587 [/TD] [TD]2 561 [/TD] [TD]+1,0% [/TD] [TD]31 147 [/TD] [TD]31 988 [/TD] [TD]-2,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]3 115 [/TD] [TD]2 946 [/TD] [TD]+5,7% [/TD] [TD]30 097 [/TD] [TD]28 388 [/TD] [TD]+6,0% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]13 001 [/TD] [TD]11 708 [/TD] [TD]+11,0% [/TD] [TD]127 412 [/TD] [TD]112 402 [/TD] [TD]+13,4% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]903 [/TD] [TD]816 [/TD] [TD]+10,7% [/TD] [TD]9 386 [/TD] [TD]7 266 [/TD] [TD]+29,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]48 100 [/TD] [TD]42 049 [/TD] [TD]+14,4% [/TD] [TD]470 700 [/TD] [TD]393 469 [/TD] [TD]+19,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]41 117 [/TD] [TD]35 899 [/TD] [TD]+14,5% [/TD] [TD]399 330 [/TD] [TD]332 959 [/TD] [TD]+19,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Indie [/TD] [TD]1 002 [/TD] [TD]850 [/TD] [TD]+17,9% [/TD] [TD]8 393 [/TD] [TD]7 267 [/TD] [TD]+15,5% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  21. Sprzedaż aut elektrycznych będzie znacząco wzrastać - tak twierdzą analitycy A ja myślę, że hybrydy mocno zyskają na popularności - to w końcu taki kompromis pomiędzy nieekologiczną spalinówką a niepraktycznym elektrykiem
  22. Wrześniowa sprzedaż Mercedes-Benz: najlepszy wynik w historii Najwyższa sprzedaż w historii Mercedes-Benz We wrześniu br. Mercedes-Benz sprzedał rekordową liczbę 142 994 nowych aut (+15,9 proc.) - więcej niż w którymkolwiek poprzednim miesiącu w swojej historii. Od stycznia do września br. klienci kupili 1 062 638 samochodów koncernu (+10,1 proc.). Modele kompaktowe i odnowiona Klasa E cieszą się wyjątkową popularnością, a nowa Klasa S jest już liderem w segmencie limuzyn na rynku niemieckim. Jej globalną pozycję dodatkowo wzmocni wrześniowa premiera w Chinach. Znakomite wyniki uzyskane w trzecim kwartale (368 201 sztuk, +18,0 proc.) to przede wszystkim zasługa sukcesu trójramiennej gwiazdy w Stanach Zjednoczonych i w Chinach. Mercedes-Benz konsekwentnie zwiększa też swoje udziały na rynkach europejskich i pozostaje najchętniej wybieraną marką premium w Niemczech, Japonii oraz USA. - Nigdy wcześniej Mercedes-Benz nie sprzedał w ciągu jednego miesiąca tylu aut. Nowa Klasa S jest już zdecydowanym liderem wśród limuzyn w Europie, a nasze auta kompaktowe i nowa Klasa E również są niezwykle popularne - mówi dr Joachim Schmidt, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Mercedes-Benz Cars. - Analizując wyniki z minionych miesięcy możemy śmiało powiedzieć, że Mercedes-Benz pobije w tym roku kolejny rekord sprzedaży. We wrześniu Mercedes-Benz dostarczył nabywcom w Europie 71 085 pojazdów, osiągając 14,2-proc. wzrost, i to mimo niesprzyjających warunków rynkowych. Imponujące rezultaty zanotowano zwłaszcza w Wielkiej Brytanii (+28,0 proc.), Turcji (+31,5 proc.) i w Rosji (+20,1 proc.). W rodzimych Niemczech trójramienna gwiazda uzyskała we wrześniu 9-proc. udział w rynku i od początku roku pozostaje liderem wśród marek premium. W trzecim kwartale br. do Chin (włącznie z Hong Kongiem) dostarczono 56 992 samochody, osiągając 26,3-proc. wzrost. Obecnie trafia tam jeden na sześć nowych Mercedesów. W Japonii, gdzie Mercedes-Benz jest najchętniej wybieraną marką premium, od lipca do września br. sprzedano 14 558 pojazdów (+32,8 proc.). Wrzesień okazał się kolejnym rekordowym miesiącem również w USA. Wynik 24 697 sztuk (+6,7 proc.) raz jeszcze zapewnił Mercedes-Benz pozycję numer jeden wśród marek premium. Od stycznia do września br. do Stanów Zjednoczonych trafiło 215 056 samochodów niemieckiej marki (+12,2 proc.). Od początku sprzedaż na rynkach Ameryki Łacińskiej wzrosła aż o 47,5 proc. Na coraz bardziej istotnym rynku brazylijskim Daimler niedługo otworzy własną fabrykę. Od 2016 roku zakłady w Iracemápolis nieopodal Sao Paulo będą wytwarzały kolejne generacje Klasy C oraz GLA na rynek lokalny. Po pierwszych dziewięciu miesiącach br. Mercedes-Benz jest najpopularniejszą marką samochodów premium także w Polsce (dane PZPM). W tym czasie zarejestrowano nad Wisłą 4584 auta spod znaku trójramiennej gwiazdy (+17,4 proc.). Wrzesień zamknięto wynikiem 505 sztuk (+12,2 proc.). Nieustającą popularnością cieszą się kompaktowe modele Mercedes-Benz. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. Klasa A, Klasa B i Klasa CLA znalazły łącznie 267 467 nabywców, osiągając 68,3-proc. wzrost. Zmysłowy design CLA docenili nie tylko klienci, ale i Czytelnicy magazynu "auto, motor und sport" - czterodrzwiowe coupe zostało niedawno wyróżnione nagrodą "Autonis", zarezerwowaną dla najlepiej stylizowanych aut na rynku. Podczas targów motoryzacyjnych we Frankfurcie Mercedes-Benz zaprezentował czwarty kompaktowy samochód - GLA, który już od wiosny 2014 roku rozpocznie podbój segmentu niewielkich SUV-ów. We wrześniu br. kolejny znaczący przyrost sprzedaży odnotowała nowa Klasa E (34 340 aut, +26,3 proc.). Od początku ubiegłego miesiąca model ten wzmacnia pozycję Mercedes-Benz także w Chinach. SUV-y z gwiazdą mają już ugruntowaną pozycję rynkową. Od początku roku znalazły rekordową liczbę 236 129 nabywców, o 17,3 proc. wyższą niż w analogicznym okresie 2012. Trzy na pięć aut sportowo-użytkowych Mercedesów powstaje obecnie w zakładach w Tuscaloosa w stanie Alabama (USA). Decyzję o otwarciu fabryki podjęto dokładnie 20 lat temu, a pierwszym produkowanym tam modelem była Klasa M - dziś najpopularniejsze auto w swojej klasie (89 342 sprzedane egzemplarze od początku roku, +10,5 proc.). W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. smart fortwo znalazł na całym świecie 73 782 nabywców (od stycznia do września 2012 r.: 78 984). Dwuosobowe auto cieszy się rosnącą popularnością na rynku chińskim, gdzie we wrześniu sprzedano 1640 egzemplarzy modelu (+22,5 proc.). Wyniki sprzedaży Mercedes-Benz Cars [TABLE] <tbody>[TR] [TD] [/TD] [TD]Wrzesień 2013 [/TD] [TD]Zmiana (%) [/TD] [TD]Styczeń-wrzesień 2013 [/TD] [TD]Zmiana (%) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mercedes-Benz [/TD] [TD]142 994 [/TD] [TD]+15,9 [/TD] [TD]1 062 638 [/TD] [TD]+10,1 [/TD] [/TR] [TR] [TD]smart [/TD] [TD]8 526 [/TD] [TD]-7,8 [/TD] [TD]73 782 [/TD] [TD]-6,6 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Mercedes-Benz Cars [/TD] [TD]151 520 [/TD] [TD]+14,3 [/TD] [TD]1 136 420 [/TD] [TD]+8,9 [/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Sprzedaż Mercedes-Benz na świecie [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]71 085 [/TD] [TD]+14,2 [/TD] [TD]496 696 [/TD] [TD]+7,3 [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Niemcy [/TD] [TD]22 897 [/TD] [TD]+1,5 [/TD] [TD]191 102 [/TD] [TD]+0,2 [/TD] [/TR] [TR] [TD]NAFTA [/TD] [TD]28 187 [/TD] [TD]+7,8 [/TD] [TD]244 619 [/TD] [TD]+11,5 [/TD] [/TR] [TR] [TD]- USA [/TD] [TD]24 697 [/TD] [TD]+6,7 [/TD] [TD]215 056 [/TD] [TD]+12,2 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Azja [/TD] [TD]39 013 [/TD] [TD]+26,2 [/TD] [TD]280 560 [/TD] [TD]+13,4 [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Japonia [/TD] [TD]7 106 [/TD] [TD]+31,4 [/TD] [TD]38 712 [/TD] [TD]+28,8 [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Chiny [/TD] [TD]20 375 [/TD] [TD]+21,2 [/TD] [TD]155 906 [/TD] [TD]+7,9 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Mercedes-Benz Polska
  23. Sprzedaż Audi we wrześniu 2013 r. wzrosła o 10 procent -Prawie 1 180 750 aut sprzedanych od stycznia, to wzrost o 7,6 procent -Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG mówi: „Wzrost sprzedaży to przede wszystkim zasługa modeli A3 Sportback Q3 i Q5“ -Ciągły, dwucyfrowy wzrost sprzedaży w Chinach Ingolstadt, 8 października 2013 r. Nowy rekord Audi został pobity we wrześniu: W ubiegłym miesiącu, na kupno samochodu spod znaku czterech ringów zdecydowało się 150 300 klientów, o 10 procent więcej niż w porównywalnym okresie roku 2012. Wysokie tempo wzrostu po raz kolejny odnotowano w USA (6,2 procent) i w Chinach, gdzie wskaźniki sprzedaży zamknęły się dwucyfrową liczbą wzrostu: 28,2 procent. Również w Europie Audi zamknęło wrzesień z lepszym wynikiem niż rok temu(plus 3 procent). Dzięki temu, globalna sprzedaż koncernu wzrosła w okresie od stycznia do września o 7,6 procent, osiągając wielkość 1 180 750 sprzedanych samochodów. „Mimo znacznie trudniejszych warunków ramowych, na wielu ważnych rynkach wyniki w pierwszych trzech kwartałach tego roku są wyraźnie lepsze niż przed rokiem. W ten sposób, nasza sprzedaż w każdym z regionów rozwija się lepiej niż cały dany rynek“ – powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży Audi AG. „Wzrost, to przede wszystkim zasługa modeli A3 Sportback Q3 i Q5.“ Od początku bieżącego roku Audi sprzedało już blisko 150 400 egzemplarzy całej gamy modeli A3. Przed dwoma tygodniami na europejski rynek wkroczyło Audi A3 Limousine, najmłodszy członek rodziny. W Chinach model A3 Limousine pojawi się wiosną przyszłego roku. We wrześniu chińskich klientów przyciągały przede wszystkim SUV-y, dzięki czemu sprzedaż Audi w tym kraju rosła w tempie dwucyfrowym, o 28,2 procent i wyniosła 45 530 egzemplarzy. Należy tu zauważyć, że modele Q3 i Q5 produkowane w Changchunie, mają blisko siedemdziesięciodwuprocentowy udział w tak wysokim wskaźniku. O 41,1 procent wzrosła także sprzedaż produkowanego w Chinach Audi A4 L. Od stycznia, popyt na wszystkie modele Audi wzrósł w Państwie Środka o 20,6 procent. Sprzedano tu łącznie 358 213 samochodów z symbolem czterech ringów. Doskonały kurs Audi kontynuowało we wrześniu także w USA. W minionym miesiącu sprzedano tu 13 065 aut. Sprzedaż wzrosła więc o 6,2 procent. Ponownie lokomotywą wzrostu było Audi Q5. Popyt na tego popularnego wśród Amerykanów SUV-a wzrósł o 44,9 procent. Łącznie, we wrześniu, sprzedano tu 3 268 egzemplarzy tego modelu. Od lipca na amerykańskim rynku dostępne jest Audi Q5 z silnikiem TDI, a w sierpniu do sprzedaży weszła sportowa, topowa wersja serii: Audi SQ5 TFSI. W pierwszych trzech kwartałach tego roku kluczyki do swojego nowego Audi odebrało już 114 411 amerykańskich klientów, co dało wzrost o 13,6 procent w porównaniu z rokiem ubiegłym. Sprzedaż Audi pnie się w górę również na innych rynkach amerykańskiego kontynentu. W Meksyku od stycznia do września zwiększyła się o 31,5 procent, a w Brazylii o 29,1 procent. Audi będzie systematycznie umacniać swoją pozycję w Ameryce Południowej. W roku 2015 rozpocznie produkcję samochodów w Brazylii. Na południu kraju, w miejscowości São José dos Pinhais, z taśmy zjeżdżać będą modele A3 Limousine i Q3. Również w Europie Audi zamknęło wrzesień notując wzrost sprzedaży. Na rodzimym kontynencie sprzedaż zwiększyła się o 3 procent i wyniosła 74 350 egzemplarzy. Duży w tym udział miało zwłaszcza nowe Audi A3 Sportback, które jest dostępne w europejskich salonach sprzedaży od lutego. W Wielkiej Brytanii Audi tradycyjnie już doskonale zamknęło wrzesień, osiągając wyraźnie lepszy wynik niż przed rokiem. Klientom przekazano 26 070 samochodów. Sprzedaż zwiększyła się więc o 16,4 procent. Należy przypomnieć, że we wrześniu 2012 wskaźnik sprzedaży w Wielkiej Brytanii także wzrósł o 20 procent (22 389 sprzedanych egzemplarzy). Audi odnotowało zwiększoną sprzedaż również w Niemczech (2,5 procent), w Holandii (11,8 procent) i Polsce (8,08 procent). Jednak na wielu innych europejskich rynkach sytuacja gospodarcza nadal jest trudna, co odbija się na wynikach sprzedaży. W Hiszpanii zmalała ona o 1,4 procent, we Francji o 7,3 procent, a we Włoszech o 11,7 procent. Łącznie, w pierwszych trzech kwartałach tego roku Audi sprzedało w Europie 564 800 aut, co jest wynikiem niewiele niższym od ubiegłorocznego (minus 1,6 procent). [TABLE] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]we wrześniu [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]razem [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2012 [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2012 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]150 300 [/TD] [TD]136 571 [/TD] [TD]+10,0% [/TD] [TD]1 180 750 [/TD] [TD]1 097 507 [/TD] [TD]+7,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]74 350 [/TD] [TD]72 182 [/TD] [TD]+3,0% [/TD] [TD]564 800 [/TD] [TD]574 098 [/TD] [TD]-1,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Niemcy [/TD] [TD]21 227 [/TD] [TD]20 712 [/TD] [TD]+2,5% [/TD] [TD]190 607 [/TD] [TD]198 777 [/TD] [TD]-4,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]26 070 [/TD] [TD]22 389 [/TD] [TD]+16,4% [/TD] [TD]115 137 [/TD] [TD]101 593 [/TD] [TD]+13,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]4 653 [/TD] [TD]5 020 [/TD] [TD]-7,3% [/TD] [TD]43 323 [/TD] [TD]47 012 [/TD] [TD]-7,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]4 240 [/TD] [TD]4 802 [/TD] [TD]-11,7% [/TD] [TD]35 556 [/TD] [TD]38 901 [/TD] [TD]-8,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]2 263 [/TD] [TD]2 295 [/TD] [TD]-1,4% [/TD] [TD]28 560 [/TD] [TD]29 427 [/TD] [TD]-2,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]3 080 [/TD] [TD]3 150 [/TD] [TD]-2,2% [/TD] [TD]26 982 [/TD] [TD]25 442 [/TD] [TD]+6,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Polska [/TD] [TD]455 [/TD] [TD]421 [/TD] [TD]+8,08% [/TD] [TD]3927 [/TD] [TD]3813 [/TD] [TD]+2,99% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]13 065 [/TD] [TD]12 302 [/TD] [TD]+6,2% [/TD] [TD]114 411 [/TD] [TD]100 694 [/TD] [TD]+13,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]950 [/TD] [TD]903 [/TD] [TD]+5,2% [/TD] [TD]8 483 [/TD] [TD]6 450 [/TD] [TD]+31,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]53 850 [/TD] [TD]43 007 [/TD] [TD]+25,2% [/TD] [TD]422 600 [/TD] [TD]351 420 [/TD] [TD]+20,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]45 530 [/TD] [TD]35 512 [/TD] [TD]+28,2% [/TD] [TD]358 213 [/TD] [TD]297 060 [/TD] [TD]+20,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Indie [/TD] [TD]965 [/TD] [TD]1 011 [/TD] [TD]-4,5% [/TD] [TD]7 391 [/TD] [TD]6 417 [/TD] [TD]+15,2% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  24. więcej -> Rośnie sprzedaż volkswagenów w Polsce, najnowsze modele samochodów, nowości na rynku samochodowym, baza rejestracji pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  25. więcej -> POLSKA | Rekordowa sprzedaż Mazdy6, nowe modele samochodów, badania rynku motoryzacyjnego, rynek nowych samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×