Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'silniku' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 21 wyników

  1. Witam Problem dotyczy samochodu Renault Clio III phII dCi, wygląda w ten sposób, że pilot w kluczyku działa bardzo dobrze, z dużej odległości, jednak po jeździe, kiedy silnik się rozgrzeje pilot albo zupełnie przestaje działać (nie da się ani otworzyć ani zamknąć samochodu) albo zmniejsza się jego zasięg - działa tylko jeżeli znajduje się bardzo blisko drzwi kierowcy. Jeżeli samochód trochę postoi i ostygnie wszystko wraca do normy. Dzieje się tak na obydwu kluczykach, rozładowaną baterię także wykluczyłem. Dodam, że mam także problem z zapalającą się kontrolką poduszki, nie wiem czy może to być ze sobą powiązane? Pozdrawiam
  2. Witam chce kupić audi a3 2004r z silnikiem 2.0 tdi . przebieg poniżej 200 tys cena okolo 16tys. Słyszałem ze to bardzo awaryjna jednostka ale również ze nie mam się czego obawiać .. nie znam się az tak na samochodach wiec proszę was o pomoc , co wy myślicie na temat tego silnika . Warto kupic ten samochod z tym silnikiem ?
  3. Dziwne stukanie w silniku które ustępuje gdy silnik sie nagrzeje. Dodam ze olej jescze nie był zmieniany a jego ilość jest w dolnej granicy miarki. Załaczam filmik:
  4. więcej -> E-paliwa Audi w szklanym silniku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. E-paliwa Audi zaliczyły test w szklanym silniku · Imponująco niski współczynnik emisji spalin nowego e-paliwa · Kolejny kamień milowy na drodze ku mobilności neutralnej pod względem emisji CO2 Ingolstadt, 3 lutego 2014 r. Audi zakończyło kolejny etap prac nad e-paliwami. Syntetyczne paliwa poddano w Ingolstadt cyklowi testów w komorze ciśnieniowej i w szklanym silniku. Wyniki badań wyraźnie świadczą, że e-paliwa Audi osiągają nawet lepsze wartości niż paliwa konwencjonalne. „Nasz test pokazuje, że poza jazdą z wykorzystaniem odnawialnej energii elektrycznej, istnieją też inne koncepcje umożliwiające pokonywanie długich odcinków z minimalną emisją spalin.“ – mówi Reiner Mangold, kierownik ds. rozwoju zrównoważonych produktów w Audi. Inżynierowie z laboratoriów Audi skupili się przede wszystkim na stworzeniu odpowiedniej mieszanki i na zbadaniu zachowania syntetycznych paliw podczas spalania. By prześledzić cały ten proces, w komorze ciśnieniowej, przy ciśnieniu 15 barów i temperaturze ok. 350 stopni Celsjusza, dokonali symulacji warunków panujących w jednostce napędowej. Specjalna kamera dokumentowała zachowanie paliwa podczas wtrysku, ponieważ podstawą optymalnego spalania jest uzyskanie jak najczystszej mieszanki. Kolejny etap badań przebiegał w szklanym silniku. To, co na co dzień skrywają metalowe ściany cylindra, w tej konstrukcji stworzonej specjalnie do testów, jest doskonale widoczne. Przez okno ze szkła kwarcowego eksperci obserwują jak paliwo jest rozprowadzane w cylindrze. Mogą ocenić też interakcję paliwa ze strumieniem powietrza w komorze spalania. Przy każdym z maksymalnie trzech tysięcy obrotów na minutę silnika testowego, nieznaczna ilość paliwa wtryskiwana jest do szklanego cylindra, gdzie ulega sprężeniu i zapłonowi, a powstałe wskutek tego spaliny wydzielane są na zewnątrz. Podsumowując: w przeciwieństwie do paliw kopalnych, które zależnie od obszaru ich wydobywania mają różny skład, syntetyczne e-paliwa Audi są całkowicie wolne od zanieczyszczeń, a podczas spalania wydzielają mniej szkodliwych substancji. Nie zawierają olefinów i aromatów. Dzięki temu, paliwa syntetyczne zapewniają uzyskanie lepszej mieszanki, czyste spalanie i niską emisję spalin. Na inżynierów z Ingolstadt czeka już następne zadanie: chcą jeszcze bardziej zoptymalizować proces produkcji e-etanolu i e-diesla. Gdy cel ten zostanie osiągnięty, nowe paliwa pojawią się na rynku. Koncern Audi wspólnie ze swoim partnerem, firmą Joule, w miejscowości Hobbs w Nowym Meksyku w USA, użytkuje instalacje badawcze służące do wytwarzania e-etanolu i e-diesla. W wytwórni tej, mikroorganizmy produkują najwyższej czystości paliwa z wykorzystaniem wody (słonej, półsłonej lub ścieków), światła słonecznego i dwutlenku węgla. Elementem kompleksowej strategii Audi dotyczącej e-paliw jest też tzw. e-gas project, czyli wytwórnia syntetycznego e-gazu zlokalizowana w niemieckiej miejscowości Wertle. Na jej przykładzie można dokładnie prześledzić, jak duże ilości „zielonego prądu” w efektywny sposób gromadzić w dowolnym miejscu, zamieniać go w metan i w końcowym etapie wprowadzać do sieci gazowej. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. więcej -> Świece NGK w silniku Ford EcoBoost 1.0, najnowsze modele samochodów, badania rynku motoryzacyjnego, ranking sprzedaży pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Witam. Mam problem z moim Uniaczem. Rocznik to 1996, silnik 1.0 i.e Fire przebieg 140000 także nie zajeżdżony. Auto nigdy nie było katowane ani nic w tym stylu. Problemy mam takowe. Odpalając samochód najczęściej rano, w nocy lub nawet w dzień jeżeli stoi w cieniu i silnik jest stosunkowo chłodny samochód złapie normalnie obroty i nagle zaczyna je jakby tracić i dziwnie chodzi (jakby nie na wszystkich cylindrach). Po jakichś 5-10 sekundach takiej pracy silnik zgaśnie. Zdarza się że nie gaśnie wtedy czekam aż wejdzie na normalne obroty. Gdy wejdzie na normalne obroty dodając gazu (ok 30-60%) znów łapie te dziwne obroty (jakby przydusza go), po 5 sekundach nagle wkręca się na te obroty co trzeba. Dodam też, że w trakcie jazdy dodając troszkę więcej gazu zaczyna go zrywać, także jakiekolwiek wyprzedzanie odpada. Obliczałem też średnie spalanie i wyszło mi ok. 10 l na stówe co wydaje mi się bardzo duże jak na tak mały silnik.Jeździłem ekonomicznie, nie robiłem odcinki itp. Na ciepłym silniku nie ma takiego problemu. Teraz co było wymieniane żeby nie powtarzać: Dzisiaj nowe świece, ze dwa lata temu może więcej aparat zapłonowy, rok temu silniczek krokowy, ok. 40 tys. km temu regulowane zawory. Tyle sobie przypominam. Dodam że po wymianie silniczka krokowego przez jakiś czas było dobrze potem kaput. Wyczytałem na innych forach, że może to być wina katalizatora. Nie wiem co to jest ale jak ruszam to idą wibracje i słychać taki metaliczny dźwięk spod samochodu jakby z wydechu. Byłem z czymś tam już nie pamiętam to kolo powiedział niby że jest wydech poluzowany i się tłucze. Przykręcił i dalej to samo. Może jest katalizator rozsypany i wydaje taki dźwięk. Może to też dawać takie duszenie się silnika i spalanie. Może ktoś z was wie, miał taki problem. Dzięki z góry za pomoc. Postaram się też dodać filmik z odpalania to sami zobaczycie i ocenicie.
  8. Witam. Mam problem z golfem IV 1.4 16V 75Km. Na załączonym obrazku pokazuję z którego miejsca to cyka: Oraz filmik z cykania: Co może być przyczyną i jak to zlikwidować? Jak nazywa się wgl. ta czarna "puszka"?
  9. Witam. Pojawił się u mnie problem z zapaleniem samochodu na ciepłym silniku. Mechanicy wymienili mi wczesniej pompowtryski i nic to nie zmieniło. Auto miało także wymianę olejów i filtrów. Samochód ma silnik 2,9 (choć nie wiem czy to nie 2,3 bo coś słaby jest, a wina lezy u tłumaczacego papiery)
  10. Piotrgóra

    silinik mercedesa om 407

    witam wszystkich poszukuję parametrów ustawienia zapłonu w silniku OM 407 HXKBA106601
  11. Opel Omega Kombi 2.0 16V 136KM Interesują mnie wiadomości o tym silniku.
  12. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=I-VjiPq9Gr0&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=I-VjiPq9Gr0&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> i po silniku...
  13. sadzi olej przez zbiorniku hydrauliki, ten na silniku
  14. Bardzo fajny democar , jest i audio i ciekawy wygląd a i o silniku też nie zapomniano http://vibe-audio.co.uk/cars/vibecars/206.php
  15. Cozal

    Audi A3

    Super Audi , fele od A8 są super O silniku nie wspomne http://www.mojeauto.net/2007/10/16/audi-a3-tuning/#more-512
  16. czy ktos sie orientuje jaka jest zywotnosc rozrzadu w silniku 2,9tdi (102PS) w sprinterze???
  17. witam napiszcie micoś na temat opla vectry 2.016vDTL cos o silniku prosze
  18. Gdzie sie znajduje filtr paliwa w silniku dci i jak sie go wymienia?
  19. BARDZO PROSZĘ O PRZESŁANIE MI SCHEMATU DZIAŁANIA ZAWORU N75 W SILNIKU AUDI Z 99R O SYMBOLU AHU.
  20. Megane I 1.9 dci 2002 rok. Potrzebuje informacji o tym samochodzie. [ Dodano: 2008-02-13, 11:43 ] Nie wierze ze nikt nie posiada informacji o megane jedynce i o tym silniku.
×