Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'sezonu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 50 wyników

  1. Obecnie trwa konkurs Coyote i Porsche Club Poland, gdzie wygrać można przejażdżkę sportowym Porsche jako pasażer na torze w Poznaniu podczas imprezy zamkniętej - zakończenie sezonu Porsche Club Poland (22-23.10) Konkurs trwa tylko do 18.10! Do wygrania: - nocleg w hotelu Don Prestige Residence w dn. 22.10 dla Ciebie i osoby towarzyszącej - kolacja i drink powitalny z załogą COYOTE Polska 22.10.2016 dla Ciebie i osoby towarzyszącej - wstęp na zamkniętą imprezę Zakończenie sezonu Coyote Porsche Club Poland w dniu 22.10,2016 wraz z przejazdem sportowym modelem Porsche po torze, jako pasażer(min. 3 okrążenia Toru Poznań). Sportowe doznania zapewni firma Kimbex Dream Cars. - Catering podczas imprezy Porsche Cup dla Ciebie i Twojej osoby towarzyszącej - Konto premium aplikacji iCOYOTE na 6 miesięcy za darmo dla Ciebie i osoby towarzyszącej. Aby wziąć udział: 1. Pobierz i zainstaluj aplikację iCoyote na system IOS lub Android 2. Wypełnij dane w formularzu 3. Otrzymasz maila zwrotnego z kodem promocyjnym i instrukcją użycia kodu 4. Odeślij maila zwrotnego z odpowiedzią na zadanie konkursowe "CO CIĘ NAPĘDZA?" więcej informacji na: https://promocjacoyote.pl/
  2. Zwycięstwo w Monte Carlo. Wymarzony początek sezonu WRC dla Ogiera i Volkswagena - Volkswagen triumfuje w pierwszym rajdzie Rajdowych Mistrzostw Świata - Obrońcy tytułu Ogier i Ingrassia świętują drugie zwycięstwo w Rajdzie Monte Carlo w swojej karierze - Wszystkie trzy Polo R WRC ukończyły rajd na punktowanych miejscach Poznań, 20 stycznia 2014 r. – Volkswagen rozpoczął nowy sezon Rajdowych Mistrzostw Świata FIA (WRC) fantastycznym wynikiem. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (F/F) pokazali klasę i zapewnili sobie zwycięstwo po zaciętym pościgu. Pierwsze miejsce w „Monte Carlo” to ich siedemnaste zwycięstwo w Rajdowych MŚ, dziesiąte z Volkswagenem. Dla tego duetu był to drugi triumf w tym klasyku. Kolejne miejsca na podium uzupełnili kierowca Forda Bryan Bouffier z pilotem Xavierem Panseri oraz załoga Kris Meeke i Paul Nagle w Citroënie. Legendarny „Monte Carlo”, zwany też „nieprzewidywalnym”, przyniósł uczestnikom ekstremalnie trudne warunki pogodowe i na trasie. Deszcz w dolinach, padający śnieg na wyższych wysokościach – wybór opon często był czynnikiem decydującym o wynikach. Volkswagen ukończył rajd ze wszystkimi trzema Polo R WRC na punktowanych pozycjach. Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila (FIN/FIN) zajęli piąte miejsce, Andreas Mikkelsen i Mikko Markkula (N/FIN) – siódme. Typowe dla „Monte Carlo” – pogoda wprowadziła chaos. Nagły atak zimy we francuskich Alpach Nadmorskich, obfity deszcz w dolinach – Rajd Monte Carlo zgotował uczestnikom zimne powitanie w dosłownym tego słowa znaczeniu. Na pierwsze trzy odcinki specjalne kierowcy Volkswagena wybrali na podstawie danych pogodowych prawie bezprofilowe slicki, co wobec nagłego i zaskakującego opadu śniegu było prawdziwym wyzwaniem. Sébastian Ogier i Julien Ingrassia oraz ich koledzy z zespołu stracili w tych warunkach cenne minuty. Duet mistrzów świata znalazł się na dziewiątej pozycji. Od piątego odcinka specjalnego pokazali jednak swoją klasę i aż do końca rajdu zawsze byli w pierwszej trójce, ukończyli siedem odcinków specjalnych z najlepszymi czasami i już w połowie „Monte Carlo” objęli prowadzenie, które sukcesywnie powiększali aż do mety. Czternasty odcinek specjalny rajdu musiał zostać odwołany z powodu ekstremalnych warunków pogodowych. Na osławionym Col de Turini spadło między pierwszym a drugim przejazdem w sobotę tyle śniegu, że drugi przejazd nie mógł zostać zaliczony, między innymi z powodu stojących na trasie samochodów rajdowych. Pościg: Jari-Matti Latvala i podwójny comeback Koledzy z zespołu Sébastiena Ogiera – Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila pokazali fanom Rajdu Monte Carlo dwukrotnie doskonały pościg. W piątek „JML” przesunął się z 18-tej na siódmą pozycję w klasyfikacji generalnej. W sobotę zespół wspiął się o pozycję wyżej, lecz z powodu uszkodzonej opony znów spadł w klasyfikacji. Ale jeszcze tego samego dnia przedarł się z ósmego na piąte miejsce. Latvala i Anttila uzyskali w „Monte Carlo” ośmiokrotnie jeden z trzech najlepszych czasów na odcinkach specjalnych, w tym trzy razy byli najlepsi. Punkty jako nagroda dla debiutanta na „Monte Carlo” Mikkelsena Pierwszy udział Andreasa Mikkelsena w Rajdzie Monte Carlo w samochodzie WRC zakończył się zdobyciem sześciu punktów. Razem ze swoim pilotem Mikko Markkulą młody Norweg przejechał 14 punktowanych odcinków specjalnych zachowując wskazaną ostrożność. Na dziesiątym oesie to jednak nie wystarczyło – drugiego dnia między Sisteron a Thoard, na wolnym zakręcie z niewielką prędkością, Mikkelsen i Markkula na oponach slick wypadli z drogi. Przy pomocy fanów udało im się wrócić na trasę, stracili jednak dużo czasu. W sobotę zaliczyli kilka bardzo dobrych czasów. Dodatkowe punkty na Power Stage dla Latvali/Anttili i Ogiera/Ingrassi Trzy dodatkowe punkty dla Jari-Matti Latvali i Miikka Antilli, dwa bonusowe punkty dla Sébastiena Ogiera i Juliena Ingrassi – na tak zwanym Power Stage Volkswagen odniósł podwójny sukces. Pięć z sześciu dodatkowych punktów z ostatniego odcinka specjalnego rajdu zdobyły samochody w Wolfsburga. Fantastyczna inauguracja: prowadzenie w MŚ dla Ogiera/Ingrassi i Volkswagena Dzięki zwycięstwu w rajdzie i dodatkowym punktom na Power Stage, mistrzowie świata ukończyli pierwszy rajd w sezonie na pierwszym miejscu tabeli. Sébastien Ogier i Julien Ingrassia wracają z rajdu w swoim rodzinnym kraju z 27 punktami, Jari-Matti Latvala i Miikka Anttila, dzięki zwycięstwu w Power Stage mają 13 punktów i zajmują czwarte miejsce. Także Volkswagen wysunął się na prowadzenie w mistrzostwach świata producentów: zgromadził 37 punktów, za nim jest Citroën z 33 punktami. Wypowiedzi po zakończeniu Rajdu Monte Carlo Sébastien Ogier, Volkswagen Polo R WRC #1 „Doskonała inauguracja sezonu! Zespół wykonał fantastyczną pracę. Jestem niezmiernie szczęśliwy. Wygrać Rajd Monte Carlo w tych trudnych warunkach to wspaniałe uczucie. Szczególnie teraz, gdy rajd wrócił do programu mistrzostw świata. Dlatego to zwycięstwo jest naturalnie ważniejsze, niż wywalczone przez Juliena i mnie w 2009 roku w IRC. A szczególnie, gdy przeanalizuje się trzy ostatnie dni: pościg przy ulewnym deszczu i śnieżny chaos na Col de Turini. Chciałem koniecznie wygrać w rajdzie w mojej ojczyźnie. Hucznie uczczę zwycięstwo – z moją rodziną, moją dziewczyną Andreą i z całą załogą Volkswagena.” Jari-Matti Latvala, Volkswagen Polo R WRC #2 „Jestem naprawdę zadowolony z piątego miejsca. Taki cel postawiliśmy sobie od początku. I w końcu przerwałem moją czarną serię w Rajdzie Monte Carlo. Warunki na trasie były miejscami bardzo, bardzo trudne, tak samo trudny był wybór opon, który na początku nie był dla nas zbyt udany. Odcinki specjalne w górach to był kawał ciężkiej roboty, ale opłaciło się. Zdobyliśmy ważne punkty. Cieszę się szczególnie z dodatkowych punktów za Power Stage. Teraz z dużą nadzieją czekamy na Rajd Szwecji.” Andreas Mikkelsen, Volkswagen Polo R WRC #9 „Niesamowicie wyczerpujący dla nas rajd. Pojawiło się wiele sytuacji, które były dla nas nowością. Jak wielu innych, jechaliśmy na slickach po śniegu i na kolcach w deszczu. Zdecydowanie wybór opon był niezwykle trudną sprawą. Ale dużo nauczyłem się w Rajdzie Monte Carlo. Jestem bardzo zadowolony, że ukończyliśmy go na punktowanym miejscu. Taki był nasz cel od początku i ciągle jeszcze nie mogę otrząsnąć się ze zdziwienia, jak trudno było to osiągnąć.” Jost Capito, Dyrektor Volkswagen Motorsport „Jestem bardzo dumny z całego zespołu. Kierowcy, piloci, inżynierowie, mechanicy wykonali wspaniałą robotę. Sébastien Ogier pokazał mistrzowską klasę, Jari-Matti Latvala i Andreas Mikkelsen również byli doskonali. Na podstawie dostępnych informacji od „lodowych szpiegów” i zespołu meteo, razem ze swoimi inżynierami zawsze rozważnie dobierali opony, nawet jeżeli potem okazywało się to nie być optymalnym wyborem. Ale to właśnie jest typowe dla Rajdu Monte Carlo, który zawsze jest nieobliczalny i kapryśny. To wielki sukces, że wszystkie trzy Polo R WRC znalazły się na punktowanych pozycjach i jako zespół po raz pierwszy wygraliśmy legendarny „Monte Carlo”. Co się jeszcze zdarzyło … … Nicolas Vouilloz, „lodowy szpieg” Sébastiena Ogiera, uznawany jest za „odkrywcę opon na krzyż”. Przy niepewnych lub zmiennych warunkach pogodowych kierowcy rajdowi coraz częściej decydują się na mieszane ogumienie, zakładane „na krzyż”, na przykład jednocześnie opony slick i deszczowe, przy czym slicki zakładane są na przednie lewe i tylne prawe koło, a deszczowe na dwa pozostałe. „Przy testach opon z Michelinem przed laty wypróbowaliśmy taki układ i to działało lepiej, niż różne opony na przedniej i tylnej osi. Byliśmy pierwszymi, którzy zastosowali „opony na krzyż” w rajdzie” – powiedział 37-latek z Nicei. Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC), Rajd Monte Carlo – wyniki: czwartek, 16 stycznia 2014 #1 Ogier #2 Latvala #9 Mikkelsen SS 01 Orpierre 1 25.49 km P03 (+ 19.1s) P19 (+1m13.8s) P15 (+ 1m 08.8s) SS 02 Rosans–Ste Marie 1 17.98 km P05 (+ 17.7s) P02 (+ 4.6s) P09 (+ 33.8s) SS 03 Montauban-sur-l’Ouvèze 1 19.34 km P22 (+1m24.4s) P40 (+2m 27.6s) P35 (+ 1m 56.9s) SS 04 Orpierre 2 25.49 km P06 (+ 21.8s) P01 P10 (+ 1m 00.6s) SS 05 Rosans–Ste Marie 2 17.98 km P01 P02 (+ 6.5s) P09 (+ 33.7s) SS 06 Montauban-sur-l’Ouvèze 2 19.34 km P01 P02 (+ 4.0s) P08 (+ 28.1s) Klasyfikacja 125.62 km P04 (+ 47.3s) P07 (+2m20.8s) P09 (+ 4m 06.2s) Piątek, 17 stycznia 2014 #1 Ogier #2 Latvala #9 Mikkelsen SS 07 Vitrolles–Faye 1 49.03 km P01 P06 (+ 34.2s) P05 (+ 30.7s) SS 08 Selonnet–Bréziers 22.68 km P02 (+ 0.2s) P05 (+ 13.8s) P07 (+ 41.0s) SS 09 Vitrolles–Faye 2 49.03 km P01 P10 (+3m03.2s) P03 (+ 31.3s) SS 10 Sisteron–Thoard 36.85 km P01 P05 (+ 43.8s) P18 (+ 4m 45.2s) SS 11 Clumanc–Lambruisse 20.77 km P02 (+ 3.9 s) P01 P08 (+ 33.9s) Klasyfikacja 178.36 km P01 P05 (+6m04.4s) P08 (+ 10m 16.9s) Sobota, 18 stycznia 2014 #1 Ogier #2 Latvala #9 Mikkelsen SS 12 La Bollène Vésubie 1 23.40 km P01 P02 (+ 0.3s) P08 (+ 57.5s) SS 13 Sospel–Breil-sur-Roya 1 16.55 km P01 P03 (+ 3.8s) P04 (+ 8.4s) SS 14 La Bollène Vésubie 2 23.40 km anulowany SS 15P Sospel–Breil-sur-Roya 2 16.55 km P02 (+ 0.2s) P01 P05 (+ 19.7s) Klasyfikacja końcowa 79.90 km P01 P05 (+6m08.3s) P07 (+ 11m 42.3s) Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC), Rajd Monte Carlo – wyniki końcowe: 1. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen 3h 55m 14.4s 2. Bryan Bouffier/Xavier Panseri (F/F), Ford + 1m 18.9s 3. Kris Meeke/Paul Nagle (GB/IRL), Citroën + 1m 54.3s 4. Mads Østberg/Jonas Andersson (N/S), Citroën + 3m 53.9s 5. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen + 6m 08.3s 6. Elfyn Evans/Daniel Barritt (GB/GB), Ford + 8m 37.4s 7. Andreas Mikkelsen/Mikko Markkula (N/FIN), Volkswagen + 11m 42.3s 8. Jaroslav Melichárek/Erik Melichárek (SK/SK), Ford + 21m 56.2s 9. Matteo Gamba/Nicola Arena (I/I), Peugeot + 23m 50.7s 10. Yuriy Protasov/Pavlo Cherepin (UA/UA), Ford + 25m 43.1s Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC), Rajd Monte Carlo – wyniki Power Stage: 1. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (FIN/FIN), Volkswagen 10m 41.5s 2. Sébastien Ogier/Julien Ingrassia (F/F), Volkswagen + 0.2s 3. Kris Meeke/Paul Nagle (GB/IRL), Citroën + 4.9s Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC), klasyfikacja generalna kierowców 1. Sébastien Ogier 27 punkty 2. Bryan Bouffier 18 3. Kris Meeke 16 4. Jari-Matti Latvala 13 5. Mads Østberg 12 6. Elfyn Evans 8 7. Andreas Mikkelsen 6 8. Jaroslav Melichárek 4 9. Matteo Gamba 2 10. Yuriy Protasov 1 Rajdowe Mistrzostwa Świata (WRC), klasyfikacja generalna producentów 1. Volkswagen Motorsport 37 punkty 2. Citroën Total Abu Dhabi WRT 33 3. M-Sport Ltd. 10 4. Volkswagen Motorsport II 8 Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Honda Tech Lublin Zakończenie sezonu 2013
  4. Mistrz DTM sezonu 2013 zdobywa swój tytuł za kierownicą Audi -Mike Rockenfeller, wygrywając wyścig w Zandvoort, zdobył tytuł mistrzowski szybciej, niż można było się spodziewać -Piąte zwycięstwo dla Audi na przestrzeni siedmiu lat -Prezes zarządu Audi AG Rupert Stadler mówi: „To najlepszy dowód mocy i wysokiej sprawności naszych modeli RS“ Ingolstadt/Stuttgart, 30 września 2013 r. Już podczas przedostatniego wyścigu w tym sezonie, Mike Rockenfeller, jadąc Schaeffler Audi RS 5 DTM, na oczach zgromadzonych w ostatni weekend w Zandvoort 41 tysięcy widzów, wywalczył tytuł mistrza prestiżowej serii wyścigów samochodów turystycznych DTM. Nastąpiło to szybciej niż można było się spodziewać. W ten sposób Audi i team Audi Sport Team Phoenix objęły prowadzenie w klasyfikacji producentów i zespołów. „To już dziewiąte zwycięstwo Audi w serii DTM i zarazem piąte z rzędu w ciągu ostatnich siedmiu lat. To kolejny tryumf ‚przewagi dzięki technice’ i naszych modeli RS“ – oświadczył Rupert Stadler, prezes Audi AG, który razem ze swoim kolegą z zarządu doktorem Ulrichem Hackenbergiem trzymał kciuki za Mike'a Rockenfellera. Przyglądał się bacznie zmaganiom sportowców, a na koniec świętował z nimi zwycięstwo w boksie serwisowym. „W DTM walczymy z naszymi dwoma największymi konkurentami. Tym cenniejsze jest więc zwycięstwo, z którego dumne są wszystkie osoby związane z marką Audi” – dodał Rupert Stadler. Przed finałem na torze Hockenheim, Rockenfeller ma aż 26 punktów przewagi i jego pozycja lidera klasyfikacji jest praktycznie niezagrożona. Decydujące znaczenie w Zandvoort miało pierwsze okrążenie, podczas którego Rockenfeller wyprzedził startujące z pole position BMW z Markiem Wittmannem za kierownicą. Dzięki temu przesunął się na drugie miejsce, które ze spokojem wystarczyło do zdobycia tytułu jeszcze przed ostatnim wyścigiem serii. Następnie zaatakował prowadzące BMW swojego rywala Augusto Farfusa, a potem – po zmianie opon na twardsze – skoncentrował się na tym, by zachować drugą pozycję już do końca wyścigu. Udało się mu to także dzięki pomocy kolegi ze stajni Audi Timo Scheidera, który przepuścił Rockenfellera po jego drugim pit stopie, a potem osłaniał mu tyły. Rockenfeller doskonale wykorzystał sytuację, która powstała po wyjeździe samochodu bezpieczeństwa na krótko przed końcem zmagań – po wznowieniu wyścigu ponownie świetnie wystartował. „Zdobycie tytułu mistrza DTM jeszcze przed końcem sezonu to wspaniałe osiągniecie. Myślę, że jeszcze to trochę potrwa, zanim dotrze do mnie, czego tak naprawdę tu dokonaliśmy“ – powiedział po zakończeniu zmagań nowy mistrz DTM. „Dziękuję bardzo Audi, całemu zespołowi Audi Sport Team Phoenix oraz Timo Scheiderowi, który dziś tak mi pomógł. Na oponach opcjonalnych, na początku wyścigu byłem bardzo szybki, ale po pierwszym pit stopie Augusta już nie tak szybki jak było potrzebne. Po zmianie opon na startowe nie szło mi już tak dobrze, mimo to finiszowałem świetnie. Jestem bardzo dumny z Audi i z całego zespołu. Po trudnym ostatnim sezonie, zimą ciężko pracowaliśmy i poprawialiśmy nasz samochód. Bycie szybkim i zdobywanie punktów – to był klucz do sukcesu.“ Z kolei Timo Scheider reprezentujący Audi Sport Team Abt Sportsline i prowadząc AUTO TEST Audi RS 5 DTM, na swoim ulubionym torze zdobył po raz pierwszy w tym sezonie trzecie miejsce. Dwukrotny mistrz DTM szybko zmienił ogumienie standardowe na opcjonalne i dzięki tej strategii przesunął się przed Rockenfellera i Wittmanna. Po ustąpieniu pierwszeństwa swemu koledze z Audi, skoncentrował się na tym, by osłaniać Rockenfellera z tyłu. Świetny start ma za sobą także Mattias Ekström w Red Bull Audi RS 5 DTM, który zachował miękkie opony opcjonalne na końcowy atak i systematycznie wyprzedzając rywali, przebijał się do przodu. W samym tylko ostatnim okrążeniu przesunął się o trzy miejsca, zapewniając sobie tym samym czwartą lokatę. Adrien Tambay (Audi ultra RS 5 DTM), Filipe Albuquerque (Audi Financial Services RS 5 DTM/Audi Sport Team Rosberg) i Miguel Molina (Audi RS 5 DTM), zdobywając miejsca szóste, ósme i dziesiąte, mieli również ogromny wkład w zdobycie przez Audi w Zandvoort 325 punktów i objęcie tym samym prowadzenia w klasyfikacji producentów. Cztery ringi wyprzedziły BMW (317 punktów) i Mercedesa-Benza (239 punktów). W klasyfikacji zespołowej, Audi Sport Team Phoenix ma przed finałem trzy punkty przewagi nad BMW Team RBM. „Gratulacje i serdeczne podziękowania dla Mike'a Rockenfellera, zespołu Audi Sport Team Phoenix i wszystkich teamów Audi!“ - to słowa Dietera Gassa od początku sezonu 2013 odpowiedzialnego w Audi Sport za wyścigi DTM. „Mike zapewnił sobie tytuł mistrza już teraz, a my prowadzimy w klasyfikacji producentów i kierowców. Więcej nie można sobie wymarzyć. Mike jest godzien zdobytego tytułu. Nawet dziś, pod tak dużą presją, nie popełnił żadnego błędu. Timo Scheider osłaniał mu plecy i w pełni zasłużył sobie na swoje pierwsze w tym sezonie trzecie miejsce na podium. Sensacją była też pogoń za czasem Mattiasa Ekströma. Mamy wiele powodów, by dziś wieczorem urządzić prawdziwa fetę – i na pewno to zrobimy. Podziękowania kieruję też do wszystkich w Ingolstadt i Neckarsulm, do zespołów i kooperantów, którzy przyczynili się do zdobycia przez Audi mistrzowskiego tytułu w DTM.“ Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Jak w temacie maly skrót, pokaz to co sie działo w Siedlcach. <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/6NapU-KWVeI" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
  6. Trwają przygotowania Goodyeara do sezonu wyścigów ciężarówek 2013 Goodyear dostarczy opony wyścigowe wszystkim startującym w Europejskich Mistrzostwach Wyścigów Pojazdów Ciężarowych Warszawa, 16 maja 2013 r. – Goodyear po raz dziewiąty przygotowuje się do Europejskich Mistrzostw Wyścigów Pojazdów Ciężarowych. Dziesięciorundowe mistrzostwa rozpoczną się 18 maja br. we włoskim Misano. Goodyear dostarczy specjalnie do tego celu przygotowane opony Goodyear Truck Racing wszystkim zespołom startującym w tym sezonie. Wyścigowe opony Goodyeara, zaprojektowane pod kątem Europejskich Mistrzostw Wyścigów Pojazdów Ciężarowych, to jedyny rodzaj opon dopuszczonych przez organizację zarządzającą tym sportem – Międzynarodową Federację Samochodową FIA (Fédération Internationale de l'Automobile). Opony i związana z nimi obsługa techniczna będą dostępne dla wszystkich uczestników wyścigów. Widzowie mogą liczyć na równie ekscytujący sezon, co w roku ubiegłym, w którym późniejszy Mistrz Europejskich Wyścigów Pojazdów Ciężarowych 2012 i mistrz z 2011 roku Jochen Hahn na ostatnich metrach odniósł zwycięstwo nad byłym mistrzem Antonio Albacete. Obaj zawodnicy ścigali się ciężarówkami MAN na oponach Goodyear. Program wyścigów pojazdów ciężarowych na 2013 rok obejmuje dziesięć wyścigów, a wszystkie opony w tej serii będą dostarczane i obsługiwane przez promotora europejskich wyścigów pojazdów ciężarowych, organizację TRO (Truck Racing Organisation). Na każdym torze organizator zapewni specjalny zespół i mobilny warsztat, w którym wszyscy startujący będą montować opony i otrzymywać wszechstronną pomoc techniczną. Więcej informacji na temat Europejskich Mistrzostwach Wyścigów Pojazdów Ciężarowych można znaleźć na stronie TRO - Truck Race Organisation - truckrace.org. [TABLE=width: 463] [TR] [TD=colspan: 3] Europejskie Mistrzostwa Wyścigów Pojazdów Ciężarowych 2013 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Termin [/TD] [TD]Tor [/TD] [TD]Kraj [/TD] [/TR] [TR] [TD]18-19 maja [/TD] [TD]Misano [/TD] [TD]Włochy [/TD] [/TR] [TR] [TD]1-2 czerwca [/TD] [TD]Navarra [/TD] [TD]Hiszpania [/TD] [/TR] [TR] [TD]15-16 czerwca [/TD] [TD]Nogaro [/TD] [TD]Francja [/TD] [/TR] [TR] [TD]6-7 lipca [/TD] [TD]Red Bull Ring [/TD] [TD]Austria [/TD] [/TR] [TR] [TD]12-14 lipca [/TD] [TD]Nürburgring [/TD] [TD]Niemcy [/TD] [/TR] [TR] [TD]27-28 lipca [/TD] [TD]Smoleńsk [/TD] [TD]Rosja [/TD] [/TR] [TR] [TD]31 sierpnia - 1 września [/TD] [TD]Most [/TD] [TD]Czechy [/TD] [/TR] [TR] [TD]21-22 września [/TD] [TD]Zolder [/TD] [TD]Belgia [/TD] [/TR] [TR] [TD]5-6 października [/TD] [TD]Jarama [/TD] [TD]Hiszpania [/TD] [/TR] [TR] [TD]12-13 października [/TD] [TD]Le Mans [/TD] [TD]Francja [/TD] [/TR] [/TABLE] Oferta Goodyear Dunlop Europe obejmuje ponad 400 różnych typów opon do pojazdów użytkowych, autobusów i autokarów w ponad 55 rozmiarach. Wielu wiodących w świecie producentów pojazdów użytkowych montuje opony Goodyear jako wyposażenie oryginalne. Są wśród nich: DAF, Iveco, MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Scania i Volvo. Goodyear jest także dostawcą opon dla wszystkich największych producentów naczep. Dzięki ofercie Fleet First, w skład której wchodzą usługi TruckForce, ServiceLine24h, pomoc drogowa, system internetowego zarządzania FleetOnlineSolutions oraz technologia Goodyear Retread, Goodyear może zaproponować jeden z najszerszych w branży zakresów usług dedykowanych. Źródło: Goodyear Dunlop Tires Polska
  7. [h=1]Rozpoczęcie sezonu 2013 SCS Szczecinek - lotnisko Wilcze Laski[/h]
  8. [h=1]Rozpoczecie sezonu vag-podkarpacie i VWgruppe 28.04.2013[/h]
  9. [h=1]Rozpoczęcie sezonu Motocyklowego w Pelplinie 21.04.2013 KOCEWSKA WIOSNA[/h] http://www.youtube.com/watch?v=9cQvw-2BH7s
  10. Rozpoczęcie sezonu Volkswagen Castrol Cup na Torze Poznań. Poznań, 11 kwietnia 2013 r. – W dniach 12-13 kwietnia na torze wyścigowym w Poznaniu sezon zainaugurują kierowcy startujący w Volkswagen Castrol Cup. W dwóch pierwszych wyścigach sezonu wystartuje 23 zawodników obu płci, a także dwóch gościnnie występujących VIP Drivers. Na starcie zobaczymy zawodników z 8 krajów w tym 13 Polaków. Gościnnie wystartują Jerzy Dudek – były bramkarz reprezentacji Polski w piłce nożnej, zawodnik takich klubów jak Real Madryt, Liverpool FC czy Feyenord Rotterdam oraz Jacek Jurecki. Tor Poznań Areną zmagań pierwszej rundy Volkswagen Castrol Cup będzie Tor Poznań. Obiekt oficjalnie otwarty został w 1977 roku. Długość jednego okrążenia wynosi 4.083m, a najdłuższa prosta 560 m. Rekordzistą toru, który posiada łącznie 14 zakrętów (w tym 5 lewych i 9 prawych) jest Thomas Kostka (Czechy), który 29 maja 2011 roku swoim Mercedesem Benz C-klasse DTM osiągnął czas 1 min 24,01 s. W trakcie weekendu goszczącego Volkswagen Castrol Cup na torze rozegrane zostaną także m.in. wyścigi serii Porsche GT3. Pierwsze kwalifikacje Volkswagen Castrol Cup rozpoczną się w piątek 12 kwietnia o godz. 17.05. To one zdecydują o kolejności w jakiej ustawią się zawodnicy do pierwszego sobotniego wyścigu, który rozpocznie się o godz. 12.15. Drugi wyścig rozegrany będzie cztery godziny później, o godz. 16.15. VIP Drivers Na polach startowych, pomiędzy zawodnikami startującymi w pucharze w całym sezonie, ustawiać się będą goście: znane osoby, dziennikarze i sportowcy. Podczas weekendu w Poznaniu za kierownicą pucharowego Golfa wystartują dwaj kierowcy VIP. Jednym z nich będzie Jerzy Dudek - były bramkarz reprezentacji Polski oraz piłkarz takich klubów jak Real Madryt, Liverpool FC czy Feyenoord Rotterdam. Jerzy Dudek jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich sportowców. Brał udział w Mistrzostwach Świata FIFA 2006, w bramce reprezentacji Polski stawał 59 razy. Ta liczba wkrótce się zmieni, bo w czerwcu 2013 roku zostanie rozegrany towarzyski mecz reprezentacji Polski z Liechtensteinem. Będzie to pożegnalny występ Jerzego Dudka w kadrze narodowej, który da mu członkostwo w Klubie Wybitnego Reprezentanta. Jerzy Dudek ma także na koncie zwycięstwo w prestiżowej Lidze Mistrzów, jest jednym z trzech Polaków, którzy sięgnęli po cenne trofeum Pucharu Europy. Za kierownicą drugiego auta zasiądzie redaktor naczelny serwisu motoryzacja.interia.pl – Jacek Jurecki, który ma za sobą starty zarówno w rajdach jak i seriach wyścigowych. Push – to – Pass Silnik wyścigowego Golfa dysponuje mocą 260 KM. Można będzie ją zwiększyć o dodatkowe 50 KM poprzez zastosowanie systemu Push – to – Pass. System pozwoli zawodnikom na częstszą walkę o pozycje, a widowisku doda emocji. Zasady używania Push – to – Pass będą zmienne w zależności od toru, na którym rozgrywane będą zawody. Na Torze Poznań będzie go można użyć 19 razy podczas każdego wyścigu na 10 sekund, z przerwą wynoszącą również 10 sekund. Safety Car Caddy Sport to koncepcyjny samochód stworzony przez fabrykę Volkswagen Poznań. Niepozorny, z daleka niczym nie różniący się od seryjnego Caddy Furgon, ma pod maską moc 235 KM. Został zbudowany przez dział organizacji pilotażowej, gdzie seryjne wnętrze zostało odciążone i przystosowane do jazdy po torze. Seryjny silnik został zastąpiony jednostką 2.0 TSI, której moment obrotowy wynosi 350 Nm co sprawia, że samochód do setki przyspiesza w 6,5 s. Maksymalna prędkość, jaką może osiągnąć ten ważący zaledwie 1414 kg furgon, to 250 km/h. Przy tak doskonałych wartościach, Caddy ten wciąż pozostaje samochodem użytkowym. Źródło: Volkswagen Group Polska
  11. Nowe opony Dunlop na rozpoczęcie sezonu na torze Silverstone Warszawa, 11 kwietnia 2013 r. – Po miesiącach przygotowań i prób rozpoczyna się sezon 2013 mistrzostw świata FIA w wyścigach endurance i europejska seria Le Mans. Z tej okazji partnerzy i klienci firmy Dunlop będą w nadchodzący weekend testować nowe opony wyścigowe na torze Silverstone, na którym odbędą się pierwsze wyścigi sezonu. W Mistrzostwach Świata FIA w jeździe na wytrzymałość (World Endurance Championship - WEC) osiem z dziesięciu zespołów w klasie LMP2 wybrało opony Dunlop, zaś w europejskiej serii Le Mans (ELMS) zdecydowało się na nie dziewięciu z dziesięciu startujących w najbardziej prestiżowej klasie tego wyścigu LMP2 oraz jeden uczestnik klasy LM-GTE. Mistrzostwa Świata FIA endurance, których głównym wydarzeniem jest 24-godzinny wyścig Le Mans, rozpoczynają się sześciogodzinnym wyścigiem w najbliższą niedzielę 14 kwietnia br. Dzień wcześniej, 13 kwietnia, odbędzie się trzygodzinny wyścig otwierający europejską serię Le Mans (ELMS). Popularne wśród najlepszych teamów opony Dunlop zwyciężyły w WEC w 2012 roku, a także w poprzedzającym te zawody Interkontynentalnym Pucharze Le Mans w 2011 roku. Dunlop broni również podwójnej korony w europejskiej serii Le Mans (ELMS) – zwycięstwa w kategorii prototypów, zdobytego w ubiegłym sezonie przez Pierre’a Thrieta z zespołu TDS Racing, a także tytułu w kategorii GT-Pro wywalczonego przez JMW Ferrari. „2013 to ważny rok dla Dunlopa. Obchodzimy 125-lecie firmy, dlatego tym bardziej chcemy wspaniale wypaść na Le Mans i w WEC, a także obronić zwycięski tytuł w ELMS. Włożyliśmy wiele wysiłku w pracę nad nowymi oponami, dzięki czemu charakteryzują się one lepszymi osiągami oraz oferują kierowcom większą pewność prowadzenia. Będziemy w dalszym ciągu mocno wspierać zespoły, aby zapewnić im możliwie najlepsze warunki do odnoszenia zwycięstw” – powiedział Paul Bryant, menedżer ds. wyścigów endurance Dunlopa. Inżynierowie Dunlopa pracowali nad mieszankami, które poprawią charakterystykę nagrzewania opon. Jest to szczególnie istotne dla zespołów ELMS, ponieważ nowe przepisy zabraniają korzystania z podgrzewaczy ogumienia. Na sezon 2013 zaprojektowano również nowy kształt opony o zoptymalizowanej powierzchni stopki. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie niższego ciśnienia w oponie, co przekłada się na lepszą przyczepność podczas hamowania i wchodzenia w zakręty oraz udoskonalone, pewniejsze prowadzenie pojazdu przez kierowcę. Podczas testów w Aragon i Walencji zespoły LMP2 przejechały na nowych oponach Dunlop ponad 15 tys. kilometrów. W wyścigach WEC i ELMS na torze Silverstone dostępne będą slicki (opony gładkie) z dwiema z trzech mieszanek pod względem twardości: średnią i twardą. Do dyspozycji zespołów będą również opony do jazdy na mokrej nawierzchni i opony pośrednie (na lekko wilgotny tor). Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym z wiodących w świecie producentów opon klasy high performance, odnoszącym ogromne sukcesy w dziedzinie sportów motorowych. Bogate doświadczenie firmy w dziedzinie wyścigów opiera się na ciągłym rozwoju innowacyjnych technologii projektowania i produkcji opon do codziennej jazdy. Idąc w ślad za nieustającym pragnieniem podnoszenia przyjemności z jazdy, Dunlop oferuje wszystkim typom motocyklistów i kierowców dynamikę oraz wytrzymałość, jakie daje się uzyskać tylko z najnowszych technologii oponiarskich. Źródło: Dunlop
  12. [h=1]Wojna Północ Południe Zapowiedź Sezonu 2013[/h]
  13. „Król toru Norisring“ od nowego sezonu w ekipie Audi - Jamie Green od 2013 roku będzie startował w wyścigach DTM w barwach Audi - Dotąd kierowca odniósł osiem zwycięstw w serii DTM, z czego cztery na torze Norisring w Norymberdze - Szef Audi Motorsport, dr Wolfgang Ullrich mówi: Obecnie to jeden z najlepszych kierowców startujących w DTM, udowodnił to w sezonie 2012 W Formule 3 zwyciężył Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga. Uważa się go za „króla toru Norisring“. Już wkrótce usiądzie za kierownicą samochodu marki Audi. Mieszkający na stałe w Monako Brytyjczyk Jamie Green, wzmocni w sezonie 2013 zespół kierowców Audi startujących w wyścigach DTM. To spektakularny transfer w najpopularniejszej serii międzynarodowych wyścigów samochodów turystycznych. Po ośmiu latach reprezentowania marki Mercedes-Benz, jeden z najbardziej doświadczonych i utytułowanych kierowców DTM przechodzi do stajni Audi. Jamie Green wziął dotychczas udział w osiemdziesięciu trzech wyścigach DTM, z czego osiem wygrał, a sześciokrotnie startował z najlepszej pozycji startowej. Sezon 2012 zakończył na trzecim miejscu w klasyfikacji ogólnej. Przy tym jako jedyny kierowca zdobył punkty we wszystkich dziesięciu wyścigach i do końca zachował szanse na tytuł mistrzowski. „Nie ulega wątpliwości, że Jamie Green to obecnie jeden z najlepszych kierowców startujących w DTM“– twierdzi szef Audi Motorsport, dr Wolfgang Ullrich. „Udowodnił to w sezonie 2012. Właściwie to mógł sam wybrać, dla jakiego producenta chce startować. Cieszymy się, że zdecydował się na Audi i jesteśmy przekonani, że jego doświadczenie i szybkość będą prawdziwym wsparciem dla naszego teamu DTM.“ „Audi to fascynująca marka, oferująca wspaniałe produkty“ – mówi Jamie Green. „Jestem przekonany, że z Audi dokonam tego, czego dotychczas dokonać nie zdołałem. Zdobędę tytuł w wyścigach DTM. Bardzo dużo zawdzięczam mojemu dotychczasowemu pracodawcy i zmiana po tylu wspólnych latach z całą pewnością nie przyszła mi łatwo. Ale bardzo dobrze przemyślałem ten krok. Cieszę się na nowe wyzwania i nie mogę się już doczekać pierwszego wyścigu za kierownicą Audi A5 DTM.“ Największy tryumf w swojej karierze Jamie Green świętował w 2004 roku, gdy zwyciężył w Formule 3 Euro Series. Pokonał wówczas między innymi dzisiejsze gwiazdy Formuły 1, Lewisa Hamiltona i Nico Rosberga. W swoim pierwszym sezonie DTM, w 2005 roku, od razu zdobył dwa pole position. Jego ówczesnym kolegą z zespołu był Bruno Spengler, obecny mistrz DTM. Nowy kierowca ze stajni Audi wygrał wtedy pojedynek z Kanadyjczykiem, zdobywając zdecydowaną przewagę 29:5. W latach 2008, 2009 i 2010, Jamie Green dokonał niespotykanego dotąd wyczynu i za kierownicą tego samego pojazdu zwyciężył trzy razy z rzędu w prestiżowych wyścigach na torze Norisring. W sezonie 2012, po raz czwarty odniósł zwycięstwo w tym najważniejszym rozgrywanym w Niemczech wyścigu DTM. Źródło:Volkswagen Group Polska
  14. Zakończeniepolskiego sezonu motocrossowego Dunlopjuż od 13 lat wspiera polski motocross, przyczyniając się dokrajowych i międzynarodowych sukcesów utalentowanych zawodników Warszawa, 1października 2012 r. – Sezonmotocrossowy 2012 zmierza ku końcowi. Przed nami ostania, VII rundaZespołowych Mistrzostw Polski w klasie MX65, zamykająca tegorocznąrywalizację. Zawody odbędą się 6-7 października br. wCieszynie. Wystartują w nich m.in. braciaKarol i Łukasz Kędzierscy, wspierani przez Dunlopa. Dunlop jest związany z polskimmotocrossem od 1999 roku, współpracując z Polskim ZwiązkiemMotorowym (PZM). Kluby i zawodnicy wytypowani wspólnie przez PZMoraz Dunlopa otrzymują od marki opony do treningów i wyścigów. „Wielu znakomitych,utalentowanych polskich zawodników odnosiło sukcesy startując naoponach Dunlopa. To m.in. Maciej Zdunek, Bartosz Chmielewski,Sebastian Krywult, Mariusz Zubek czy w ostatnich latach Karol iŁukasz Kędzierscy. Na szczególną uwagę zasługuje wspaniaływynik Łukasza Lonki, który w 2008 r. zdobył tytuł II wicemistrzaEuropy w klasie 125 Junior” – powiedział Marian Zupa,Członek Zarządu Polskiego Związku Motorowego. Polscy zawodnicy motocrossowiodgrywają coraz ważniejszą rolę naarenie międzynarodowej. W tym sezonie, Łukasz Lonka startował wMistrzostwach Świata w klasie MX3 i wywalczył bardzo dobre,dziewiąte miejsce na ponad 60 sklasyfikowanych zawodników. „To bardzo dobry wynik biorącpod uwagę debiut tego zawodnika w Mistrzostwach Świata. Łukaszjest młodym zawodnikiem, wiążemy z nim duże nadzieje w kolejnychstartach, podobnie jak np. z braćmi Kędzierskimi. Jesteśmy dumni ztego, że możemy pomóc w rozwoju najlepszym polskim zawodnikommotocrossowym. Trzymamy za nich kciuki i czekamy na kolejnesukcesy w przyszłym sezonie” – powiedział Adam Baranowski,Menedżer ds. oponMotocyklowych i Sportowych w Goodyear Dunlop Tires Polska. Coraz wyższy poziom zawodówprzyciąga na polskie tory wyścigowe kibiców spragnionychmotoryzacyjnych emocji. Podczas wrześniowej eliminacji MistrzostwPolski w Motocrossie w Gdańsku tor odwiedziło 4000 widzów. Wiele zorganizowanych w Polsce zawodów odbywa się przy wsparciu Dunlopa. „Dunlop na stałe wpisał sięjuż w polski motocross i jestem przekonany, że to się nie zmieni.Dzięki wsparciu firmy rozwijają się zarówno zawodnicy, jak ikluby” – dodał M. Zupa. Źródło: Goodyear
  15. Po czwartym zwycięstwie w sezonie Audi mistrzem świata Więcej zdjęć: Zawody - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic - Drugie zwycięstwo trio w składzie Marcelo Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer - Problem z oponą przesunął Toma Kristensena i Allana McNisha na dalszą pozycję - Przedwczesne rozstrzygnięcie o wygranej w Silverstone* Wspaniałe wyniki Audi w połowie sezonu: technologia hybrydowa Audi R18 e-tron quattro wyszła zwycięsko z emocjonującej walki pomiędzy różnymi koncepcjami samochodów wyścigowych, jaką mogliśmy podziwiać podczas czwartej rundy rozgrywanych pod egidą FIA Mistrzostw Świata na Długich Dystansach (WEC). Wygrywając wyścig 24h w Le Mans w czerwcu bieżącego roku samochód marki Audi zapisał się w historii sportu motorowego jako pierwszy zwycięski pojazd hybrydowy, teraz auto to odniosło kolejne zwycięstwo. Oba te triumfy są zasługą tria Marcelo Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer, jadącego zwycięskim autem o numerze startowym 1. Jak pokazały to jednoznacznie Mistrzostwa Świata na Długich Dystansach (WEC) – Audi tworzy samochody o najlepszych parametrach technicznych. Podczas sześciu godzin wyścigu zawodnicy Marcel Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer potrzebowali jedynie sześciu pit-stopów – o dwóch mniej niż uplasowani na drugim miejscu Nicolas Lapierre, Kazuki Nakajima i Alexander Wurz, jadący innym samochodem hybrydowym. Wynik ten jest szczególnie godny uwagi, gdyż zwycięskie Audi decyzją kierownictwa wyścigów zmuszone było do odbycia kary stop&go. Przyczyną był udział Benoît Tréluyer w nieszczęśliwym wypadku z udziałem innego samochodu GT, na krótko przed końcem jednej trzeciej części wyścigu. Z tego powodu pojazd trójki zwycięzców z Le Mans stracił 32 s. Pomimo tego zachował do samej mety przewagę, aż 55 sekund! Oprócz tego zwycięstwa Audi ma też inną przyczynę do świętowania. Do marki z Ingolstadt należy (na razie jeszcze nieoficjalnie) pierwsze miejsce w Mistrzostwach Producentów (WEC). To pierwszy tytuł mistrza świata dla Audi od czasu zdobycia w latach 1982-1984 czterech tytułów w Rajdowych Mistrzostwach Świata i od triumfu w rozgrywanych pod egidą FIA Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych w 1995 r.* Natomiast emocje wśród kierowców wzrosły po nieoczekiwanej zmianie liderów. Dzięki swojemu drugiemu zwycięstwu ekipa Fässler/Lotterer/Tréluyer po raz pierwszy w sezonie objęła prowadzenie w klasyfikacji generalnej. W połowie sezonu prowadzą oni niewielką różnicą 4,5 punktów, spychając tym samym na drugie miejsce dotychczasowych liderów - Toma Kristensena i Allana McNisha. Reprezentujący Audi duńsko-szkocki duet miał w zmaganiach w Silverstone dużego pecha. W wyniku jednego nieplanowanego postoju w boksie, kierowcy jadący Audi R18 ultra, musieli zadowolić się trzecim miejscem. Parę minut po tym gdy McNish zasiadł za kierownicą, przebicie opony prawego tylnego koła zmusiło go do jej wymiany. Wskutek tego zdarzenia, Audi napędzane silnikiem V6-TDI zaraz na początku straciło jedno okrążenie i w ten sposób szansę, by zająć w wyścigu samochodów studyjnych pierwsze miejsce. Mimo to samochód przejechał linię mety jedynie z 19 sekundami straty w stosunku do sklasyfikowanej na drugim miejscu Toyoty. Już za trzy tygodnie kolejne emocje: Audi wystartuje w piątej rundzie Mistrzostw Świata na Długich Dystansach. W São Paulo duet kierowców w osobach Allana McNisha i Toma Kristensena zostanie wzmocniony przez brazylijskiego zawodnika, Lucasa di Grassi. * Dane przed oficjalnym ogłoszeniem wyników podanych przez FIA Źródło: Volkswagen Group Polska
  16. Zakończenie sezonu motocyklowego 2010 - Bielsk Podlaski <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Avh7F74uInU?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Avh7F74uInU?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  17. Najlepsze gole sezonu 2009 -2010 <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=9qe3egGtF6Q&login=adam.owczarz&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  18. Gecko Cup 2010 - Otwarcie sezonu wyścigowego SSS - POLISH DRIFT <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=-A_2iSvFu9A&hl=pl_PL&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=-A_2iSvFu9A&hl=pl_PL&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  19. Rozpoczęcie sezonu 1/4mili Bemowo 25.04.2010 / Lanos 1.6 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=oO1BOyiatrA
  20. Podlaskie zakończenie sezonu motocyklowego 2009 <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=n5L26izt_pM&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=n5L26izt_pM&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
  21. BMW E36 Drift - Zakończenie sezonu w Swiss Barze <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=9HB0gd0sLZU&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=9HB0gd0sLZU&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  22. http://psm.mtp.pl/ Zdjęcia z poprzednich IST do zobaczenia tutaj www.eddygallery.cba.pl
  23. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=iPtXkMwC7HY&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=iPtXkMwC7HY&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  24. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ELFN5Qqrkno&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ELFN5Qqrkno&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
×