Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'seat' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 148 wyników

  1. Witam wszystkich serdecznie, piszę do Was z prośbą o poradę w kontekście zakupu nowego samochodu. Przeglądałem wiele ofert oraz modeli z zakresu budżetu 10000 PLN (Audi A3/VV golf,polo/Reanult megane II/Alfa Romeo 147,159/Corsa etc), zbierałem różne opinie, finalnie wybór padł na Seata Ibizę 3 (jeżeli macie jakieś pomysły lub argumentacje co do innych modeli to oczywiście, bardzo chętnie je rozważę). Pytanie z którym do Was przychodzę to model i silnik jakiego powinienem szukać, filtruje auta po województwie z racji tego,że nie chcę jechać 300 km w jedną stronę żeby nadziać się na minę i stracić cały, wolny dzień. Niestety realia kupna używanych samochodów wszyscy znamy. Przebieg roczny z przedziału 10 -15 tys km / rok. Jest dużo ofert diesla 1.9 TDI 150 KM, wzialem pierwsza lepsza oferte z brzegu i facet mowil,ze turbina nie byla dotykana a auto ma najechane 280 000, nie chciałbym do niego wsiasc i za tydzien wymieniac turbine..Poza tym diesel chyba nie bedzie oplacalny na tak niskie roczne przebiegi? Co do benzyny jest kilka wersji, czy macie jakieś rekomendacje? Oraz jeśli możecie, bardzo bym prosił o Wasze rade z doświadczenia przy kupnie używek na co zwrócić uwagę przy oględzinach przed zabraniem auta na kanał. Bardzo serdecznie dziękuję za pomoc! Pozdrawiam
  2. Ibiza

    Witam mam do was pytanie jako że jestem laikiem w dziedzinie samochodów zwracam sie z zapytaniem tutaj, co moze byc nie tak, auto kręci ale nie pali, odpaliło na chwile ale odrazu zgasło podejrzewam ze pompa paliwa jak waszym zdaniem ? dodam ze świece i kable nowe a takze akumulator, auto Seat Ibiza II1.4
  3. Który samochód wybrać zastanawiam się nad Citroen C2 1.4 VTR i Seat Ibiza III 1.4 silniki benzynowe. Prosiłbym o opinie na temat tych samochodów. Z tego co patrzę na olx.pl oraz otomoto.pl to prędzej znajdę Seata choć nie ukrywam że trochę bardziej podoba mi się Citroen.
  4. Witam wszystkich W moim niedawno kupionym samochodzie ostatnimi czasy pojawil sie problem przy odpalaniu tzn. zaraz po odpaleniu spadaja obroty i po chwili wracaja do normy. Zdarzyło sie 2 razy ze zgasl mimo tego ze bylo wcisniete sprzeglo. Podobne skoki obrotow maja miejsce przy ruszaniu na 1 biegu. Najgorzej jest na zimnym silniku wtedy trzeba go podkrecic do 2500 obrotow zeby nie zgasl przy ruszaniu. Ostatnio wysluchalem dziwny klekot narastajacy przy dodawaniu gazu. Oczywiscie udam sie z nim do mechanika ale chcialbym sie najpierw dowiedziec co to moze byc według was. Prosze o pomoc. Pozdrawiam
  5. Witam, Mam zamiar kupic nowy samochod i jak do tej pory rozwazam zakup pomiedzy: Seat Leon 5D - 1.2 TSI 110 KM (81 kW) Hyundai i30 (nowy 5 drzwiowy) - 1.4 MPI Skoda Rapid Spaceback - 1,2 TSI 81 kW (110 KM) Samochod ma sluzyc glownie na dojazdy i pare razy w miesiacu na dluzsze trasy (200-400km). Czy mozecie cos doradzic lub jesli ktos posiada to czy jest zadowolony? Dzieki wielkie.
  6. Witam Posiadam Seata ibize 1.4 mpi z 1999r 60km w samochodzie jest zainstalowana instalacja gazowa stag-4. Mam z samochodem problem od pewnego czasu a mianowicie jak jest zimny gdy go odpalę obroty mi maleją tak do 400 tak z 2-3sec pobuczy i zgaśnie, chyba że dam gazu to ten proces się przedłuży lub go wgl nie będzie. Ogólnie falujące obroty na starcie, trudności z utrzymaniem go na zimnym, czasami przy jeździe czuć takie szarpnięcie jakby się zadławił a potem okej. Gdy np jadę sobie w korku na 1 biegu czy 2-gim gdy wcisnę gaz to nie jest typowe przyspieszenie tylko szarpnięcie/zadławienie. Opisałem chyba wszystkie objawy. Wymienione już zostały przewody wysokiego napięcia i świece. Proszę was o pomoc.
  7. Geneva International Motor Show w tym roku upłynie w iście hiszpańskim stylu. To tutaj co roku producenci samochodów pokazują na co ich stać, odsłaniając nowe modele lub innowacyjne pomysły rodem z przyszłości. SEAT połączył te dwie rzeczy, prezentując w 2015 roku swojego pierwszego SUV-a! [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left] Jak połączyć funkcjonalność z emocjami? Hiszpańska marka przygotowała ekscytującą odpowiedź na to pytanie i wychodzi naprzeciw osobom, które szukają dynamiczności w rodzinnych samochodach. To nowe światło na przyszłość marki: pierwszy SUV SEAT-a! [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Auto o sylwetce coupé będzie głównym bohaterem targów motoryzacyjnych w Genewie i zostanie przedstawione jako 20V20. Już na pierwszy rzut oka samochód ten wyróżnia się dynamiczną sylwetką sportowego coupé z wyrafinowaniem SUV-a i wszechstronnością, jakie niesie pojemne kombi. To ucieleśnienie DNA hiszpańskiej marki. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options, colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: left editable, align: left] [/TD] [TD=class: right editable, align: left] Jak połączyć funkcjonalność z emocjami? Hiszpańska marka przygotowała ekscytującą odpowiedź na to pytanie i wychodzi naprzeciw osobom, które szukają dynamiczności w rodzinnych samochodach. To nowe światło na przyszłość marki: pierwszy SUV SEAT-a! [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Auto o sylwetce coupé będzie głównym bohaterem targów motoryzacyjnych w Genewie i zostanie przedstawione jako 20V20. Już na pierwszy rzut oka samochód ten wyróżnia się dynamiczną sylwetką sportowego coupé z wyrafinowaniem SUV-a i wszechstronnością, jakie niesie pojemne kombi. To ucieleśnienie DNA hiszpańskiej marki. [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]„20V20 jest nową wizytówką marki SEAT. Tym modelem pokazujemy, jak będziemy się rozwijać i jak unikalny będzie nasz język stylistyczny. Obecnie najważniejszymi powodami do zakupu SEAT-a są design, technologia i praktyczność. To nasza siła, którą pragniemy wykorzystać także w nowym SUV-ie. Ten samochód wykreuje śmiały, pełen charakteru obraz, pokazujący, jak widzimy markę w przyszłości. Wiele elementów z 20V20 będzie wykorzystana także w przyszłych modelach” – mówi Jürgen Stackmann, prezes marki SEAT. [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options, colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: left editable, align: left]SEAT 20V20 posiada prześwit o wysokości 228 mm, rozstaw osi o długości 2 791 mm, jest szeroki na 1 648 mm z przodu i 1 638 mm z tyłu. Bardzo długa maska w kształcie litery V, pełne światła LED, lekko opadający tył nawiązujący do litery X i doskonałe proporcje – to wszystko wzmacnia wrażenie, że nowy SUV SEAT-a jest gotowy do startu w każdej chwili. [/TD] [TD=class: right editable, align: left][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Dynamiczny design to nie jedyna mocna strona nowego SUV-a. W parze z jego porywającą stylistyką idzie funkcjonalność, technologia i moc. SEAT 20V20 z bardzo uniwersalnym i obszernym wnętrzem, ponad 600-litrowym bagażnikiem i progiem załadunku na poziomie 796 mm odsłania nowe możliwości 4-drzwiowych SUV-ów. Silniki SEAT-a 20V20 tętnią mocą. Dynamiczna natura samochodu jest wspierana przez jednostki TSI o mocy nawet do 220 kW i TDI o mocy do 176 kW. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]„20V20 jest bardzo dynamiczny, a jednocześnie wyróżnia się wysokim stopniem funkcjonalności. Stanowi platformę dla różnego rodzaju napędów – od TDI aż po hybrydy typu plug-in, z wykorzystaniem nowoczesnych systemów wspierających kierowcę. Dodatkowo, technologia SEAT Connect sprawia, że każdy nasz model będzie częścią świata Internetu” - mówi dr Matthias Rabe, wiceprezes ds. Badań i Rozwoju marki SEAT. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Kluczem do czerpania przyjemności z modelu 20V20 jest SEAT Personal Drive Device – system zawierający przenośną nawigację, możliwość sterowania ogrzewaniem z zewnątrz oraz zarządzania ładowaniem w wersjach plug-in. Oprócz tego, auto posiada wewnątrz aż 3 ekrany TFT, z których największy mierzy aż 12,3 cala i oferuje m.in. Virtual Cockpit. SEAT 20V20 umożliwia również korzystanie z telefonów komórkowych za pomocą dotykowego ekranu i ładowanie ich w tzw. Charge Box. [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]SEAT 20V20 rzuca nowe światło na połączenie osiągów z rodzinnym charakterem i praktyczności SUV-a z dreszczykiem emocji od coupé. Aby poczuć go na własnej skórze, zapraszamy na stoisko SEAT-a na Geneva International Motor Show 2015. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] źródło: VGP [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE]
  8. Witam.Mam od dłuzszego czasu problem z odpalaniem silnika. Kiedy jest bardzo zimno na dworze w okolicach zera lub ponizej po przekreceniu kluczyka zapala sie kontrolka grzania swiec na jakies 3 sekundy i samochod odpala bez problemu. Kiedy jest ciepło na dworze kontrolka swiec gasnie po pol sekundy i musze krecic silnik nawet do 10 sekund zeby odpalił. Tak samo jest kiedy po dluzszej jezdzie zgasze silnik i znowu probuje go odpalic to musze go krecic kilka sekund. Generalnie poprostu na cieplym i bez grzania swiec silnik trzeba krecic kilka sekund aby odpalił. Rozrusznik nowy, akumulator nowy. swiece sprawne bo przeciez grzeja kiedy jest temperatura minusowa. Od czego mam zacząć Panowie ?? Czytałem cos o jakis przekaznikach ???
  9. Mam taki problem. Ostatnio odpalam samochod i na benzynie chodzil normalnie po przelaczeniu na gaz chodzi jak traktor i spadaja obroty a czasami gasnie. Czym to moze byc spowodowane?
  10. Ostatnio do naszej redakcji trafiła zadziorna hiszpanka z genami niemieckiego VAG-a - oto nowa Ibiza Cupra! Co do niej poczuliśmy oraz dlaczego jest to zakochanie, odpowie nasz test;) zapraszamy! Dane techniczne prezentowanego egzemplarza: Objętość skokowa: 1390 cm3 Rodzaj paliwa: benzyna Moc silnika: 180 KM Moment obrotowy: 250 Nm Skrzynia biegów: automatyczna, 7-mio biegowa <acronym title="Google Page Ranking" style="border-width: 0px 0px 1px; border-bottom-style: dotted; border-bottom-color: rgb(0, 0, 0); cursor: help;">Pr</acronym>ędkość maks.: 228 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 6.9 sek. Zużycie paliwa: 5.9l/100 km (cykl mieszany) Zapraszamy do zapoznania się z pełnym testem: [h=2]Test Seat Ibiza Cupra –zadziorne dziewczę[/h]
  11. Ostatnio w naszej redakcji pojawił się funkcjonalny model Seat Alhambra (bliźniaczy z VW Sharanem). Pod maskę tego egzemplarza trafił dwulitrowy silnik diesla o mocy 177 KM. Czy to wystarcza w aucie tych gabarytów? Czy Alhambra spełnia wymogi stawiane temu segmentowi? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań znajdziecie w naszym teście! Zapraszamy Cena prezentowanej wersji to 142 500 zł. Dużo? [h=2]Test Seat Alhambra – czy to kanibalizm?[/h]
  12. Witam, Mam taki problem. Mój seat vario, beznzyna+gaz, 1.4 16v. 2001r. Pali dobrze, zazwyczaj na cyknięcie. Ruszam i ostatnio po przejechaniu kilometra, maks dwóch silnik przestaje "ciągnąć". Nie gaśnie. jak wrzucam na jałowy to na gazie, obroty jak dodam gazu, idą w górę i nie spadają, natomiast na benzynie falują od 1k do 1.5k. Pomocy!!! Pozdrawiam
  13. SEAT to nie tylko dynamiczne, funkcjonalne i pełne emocji samochody – to także historia, która zachwyca do dzisiaj. Dzięki niej marka pokazała światu swój charakter. Dla jej przypomnienia, zapraszamy na cykl newsletterów o historii SEAT-a. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Marka SEAT ma już przeszło 60 lat, a wciąż się rozwija. Przez ponad pół wieku udowadniała, że u podstaw jej sukcesu leży dynamiczność, zaawansowana technologia i przyciągający design. Dzięki swoim cechom stała się filarem hiszpańskiego przemysłu i zaszczepiła mnóstwo emocji w motoryzacyjny rynek na całym świecie. Warto przypomnieć sobie, jak wyglądały jej początki. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Przedstawiamy cykl newsletterów, w którym co 2 tygodnie będziemy odsłaniać nowe karty historii jednej z najbardziej ekscytujących marek w świecie samochodów. Dzięki temu poznamy bliżej najważniejsze wydarzenia z życia SEAT-a, wszystkie jego obiekty czy popularne modele.[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]W tym tygodniu prezentujemy materiały, które pokazują drogę do sukcesu marki z podziałem na poszczególne dekady, od lat 50-tych. Dzięki nim można prześledzić całą historię SEAT-a – od momentu jej tworzenia, przez ciężką drogę na szczyt, aż po obecną pozycję jednej z najbardziej docenianych marek na rynku motoryzacyjnym[/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] źródło: VGP
  14. Witam Mam zamiar kupić nowy samochód. Bardzo mi się podoba Seat Leon. Jeden egzemplarz bardzo przykuł moją uwagę. Zastanawiam się tylko czy silnik 1.8 o mocy 200 KM występował w tych samochodach? W żadnym innym egzemplarzu nie trafiłem na taką moc z takim silnikiem. Czy jest ktoś kto może mi coś na ten temat powiedzieć? Oczywiście mile widziane opinie ogólne danego autka Pozdrawiam i poniżej przesyłam link do ogłoszenia. Seat Leon 34000.00 PLN. Kłobuck - otoMoto.pl
  15. Seat Leon ST 4Drive (2015)
  16. Seat Leon X-Perience (2015)
  17. seat leon I problem

    Witam. Dzis w godzinach popołudniowych ( chce tu podkreślić że auto od dnia wczorajszego stało całą noc i dopiero popołudniu go odpaliłem) gdy ruszyłem w trase auto było strasznie zmulone tak jakby turbina nie mogła sie załączyć, dopiero jak sie rozgrzał i po ponownym uruchomieniu chodził tak jak miał chodzi. W czym może polegać problem ?
  18. Podczas zlotu nad jeziorem Wörthersee w dniach 28-31 maja, SEAT zaprezentuje swój nowy projekt - Ibizę CUPSTER. To całkowicie nowe spojrzenie na najpopularniejszy model w historii marki. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Legendarny zlot nad jeziorem Wörthersee będzie obfitował w wiele niespodzianek. Jedną z nich przygotował SEAT. Podczas tego wydarzenia zaprezentowany zostanie nowy model koncepcyjny. Dwuosobowa Ibiza CUPSTER z otwartym nadwoziem przyciągnie mnóstwo entuzjastów marki oraz fanów pojazdów GTI – wszystko z okazji 30-lecia Ibizy. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Mimo iż CUPSTER jest modelem koncepcyjnym, powstał na bazie odmiany CUPRA i posiada silnik TSI o mocy 200 KM, który współpracuje ze skrzynią biegów DSG. Od modelu CUPRA różni się obniżoną o 70 mm pozycją za kierownicą, mniejszą przednią szybą i oczywiście odkrytym nadwoziem. Specjalny lakier Orange CUPSTER oraz 18-calowe felgi podkreślają dynamiczność auta. Ibiza CUPSTER to owoc 4-miesięcznych prac projektantów. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=width: 600, align: center] <tbody>[TR] [TD=width: 520, bgcolor: #ffffff][TABLE] <tbody>[TR] [TD][TABLE=width: 520, align: left] <tbody>[TR] [TD=width: 520, align: left][TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: left editable, align: left]Każda Ibiza chwyta za wyobraźnię, ale ta jest wyjątkowa. Auto posiada zupełnie inne proporcje, co podkreśla jego szerokość i muskularną sylwetkę. Wewnątrz kierownicę wykończono wysokiej jakości skórą anilinową, która dobrze wygląda i jest przyjemna w dotyku. Dwa kubełkowe fotele doskonale łączą się z tapicerką z czarnej Alcantary i sportowymi dodatkami we wnętrzu. [/TD] [TD=class: right editable, align: left][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]„Ibiza od zawsze była sercem SEAT-a – młodzieżowy, dynamiczny samochód, praktyczny na co dzień. Nad Wörthersee będziemy obchodzić jego 30-lecie, prezentując wyjątkowy projekt Ibiza CUPSTER oraz szereg innych atrakcji” – mówi Jürgen Stackmann, prezes SEAT-a.[/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options, colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: left editable, align: left][/TD] [TD=class: right editable, align: left]SEAT Ibiza pisze swoją historię już od 30 lat. Wyznaczając nowe standardy w dziedzinie technologii i designu co roku przyciąga do siebie mnóstwo kierowców. Projekt Ibiza CUPSTER jest zwieńczeniem charakteru tego auta i dowodem na to, że model wciąż się rozwija. Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce na jego premierę, niż zlot nad Wörthersee.[/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 600, colspan: 3][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] źródło: VGP
  19. Seat Cordoba I FL

    Witam. Nowy rysunek. Jestem z niego zadowolony i myślę, że wyszedł całkiem nieźle. Czas - szybko, bo jakieś 9 godzin Klasycznie narysowany ołówkami Kooh i Noora na kartce A4. No to oceniajcie !
  20. Seat Ibiza III 1.4 opinie

    Obecnie posiadam Seata Ibizę III 1.4 z samochodu jestem bardzo zadowolony. Oprócz kilku technicznych wymian typu klocki sprzęgiełko do alternatora i czujnika ABS w lewym kole obyło się bez poważniejszych napraw. Na Autostradzie na petardzie wyciągnął 165km w trasie do 110 pali 4,3-5,2 l/100 powyżej 120 5,3-5.8 więc jak na dzisiejsze czasy a na rocznik produkcji to zacne autko. Oświetlenie standardowe h7 +30% Philipsa. Wymiana żarówek w lampach odbywa się raczej bez problemu więc można wymieniać samemu. Zimą do -23 odpalał bez problemu. W jeździe w pojedynkę zbiera się całkiem nieźle jak na ten silnik. Piszcie jeśli mieliście takie auto chętnie popatrzę na inne opinie
  21. Seat Ibiza Cupster Concept (2014)
  22. SEAT Ibiza znany jest kierowcom na świecie już od 30 lat! Najlepiej sprzedający się model marki po raz pierwszy został zaprezentowany w 1984 roku. Był to początek wielkich sukcesów SEAT-a. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Pierwszy SEAT Ibiza zjechał z taśm fabryki Zona Franca w Barcelonie dokładnie 27 kwietnia 1984 roku. Mało kto pamięta, że był to okres, w którym światło dzienne ujrzał pierwszy komputer firmy Apple, a płyty CD dopiero zaczęły zdobywać popularność. Przez 30 lat na globalnym rynku sprzedano niemal 5 mln egzemplarzy Ibizy, która szybko stała się jednym z filarów marki. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Ibiza zadebiutowała w 1984 roku w Paryżu. Dzięki niej marka SEAT zaczęła rozwijać się na międzynarodowej arenie, eksportując od tamtego czasu aż 69% wyprodukowanych modeli do 75 krajów świata. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Lata 80. SEAT zakończył rekordami sprzedaży, stając się członkiem Grupy Volkswagen. Do roku 1993 działalność marki była skoncentrowana w Zona Franca w Barcelonie, by później rozwinąć się i przenieść do pobliskiego Martorell. Dziś powstaje tam prawie 700 modeli Ibiza dziennie. Fabryka zatrudnia ok. 1 600 pracowników i pozostaje jednym z najbardziej nowoczesnych zakładów w Europie. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Ibiza zawsze była dynamiczna, funkcjonalna i pełna młodzieżowego charakteru. Przez wszystkie cztery generacje jej projekt podkreślał najważniejsze cechy marki. Przy konstruowaniu pierwszej Ibizy SEAT współpracował z takimi firmami, jak Giorgio Giugiaro, Karmann czy Porsche. Kolejną generację marka opracowała wspólnie z Grupą Volkswagen, lecz jej projektantem pozostał Giugiaro. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Za atrakcyjną i drapieżną linię nadwozia trzeciej Ibizy odpowiadał Walter de Silva. Obecna generacja Ibizy – dzieło Luca Donckerwolke – doskonale podkreśla piękno, technologię oraz jakość.[/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Sportowy rodowód SEAT-a Ibizy podkreślały jego najbardziej emocjonujące wersje – od 100-konnej SXI aż po obecne CUPRA i FR. Najbardziej wyczynowa Ibiza Kit Car podbijała motorsport, zdobywając m.in. trzy tytuły w Rajdowych Mistrzostwach Świata w latach 1996, 1997 i 1998 w kategorii samochodów z silnikiem 2-litrowym. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]Przez 30 lat swojej kariery SEAT Ibiza podbił serca milionów kierowców, zawsze wyznaczając nowe standardy w swoim segmencie. Dziś Ibiza jest bestsellerem SEAT-a, a jej historię wspominamy z przyjemnością, czekając niecierpliwie na kolejne niespodzianki projektantów z Martorell. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Czy wiesz, że...? - SEAT Ibiza był oficjalnym samochodem Igrzysk Olimpijskich w Barcelonie w 1992 roku. - Ibiza II generacji była pierwszym modelem w swoim segmencie wyposażonym w 90-konny silnik TDI. - SEAT Ibiza był pierwszym modelem w swoim segmencie wyposażonym w system ESP. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] źródło: VGP
  23. Premiery, prezentacje i wiele emocji – SEAT zaprasza na Motor Show 2014 w Poznaniu. Gwiazdą marki będzie nowy Leon CUPRA! Motor Show to największe targi motoryzacyjne w Polsce, na których nie mogło zabraknąć SEAT-a. To marka, która odrodziła się na naszym rynku, wprowadzając modele z dużą dawką emocji i dynamicznego charakteru. Każdego, kto chce je zobaczyć na własne oczy, SEAT zaprasza do AutoCity w hali numer 3a. Gwiazdą SEAT-a będzie najmocniejszy Leon CUPRA. Jest to ikona marki, która po raz pierwszy dostępna będzie w wersji 5- i 3-drzwiowej (SC). Równowagę pomiędzy mocą a designem zapewniają mu m.in. masywne zderzaki, unikalne felgi i pełne reflektory LED. Leon CUPRA dostępny będzie w dwóch wariantach mocy - 265 KM lub 280 KM. Obydwie wersje przyspieszają od 0 do 100 km/h poniżej 6 s i rozpędzają się do 250 km/h. Leon CUPRA nie rzuca słów na wiatr. Podczas jazdy na wymagającym torze Nürburgring ustanowił czas okrążenia na 7 min. 58,4 s – to rekord świata dla seryjnych aut przednionapędowych! Miłośnicy ekstremalnego sportu będą mogli podziwiać także wyścigowego Leona Cup Racer. Pod jego maską pracuje 330-konny silnik, który gwarantuje osiągi zarezerwowane tylko dla najlepszych. Na stoisku SEAT-a nie zabraknie również Leona ST. To piękne i dynamiczne kombi, które porywa swoim charakterem i przekonuje codzienną użytecznością. Wyznacza ono nowe standardy w segmencie kompaktowym. Samochód oferuje aż 584 l pojemności bagażnika, z możliwością powiększenia do 1 470 l. Jego wyposażenie jest bardzo bogate, a silniki o różnych mocach pozwalają wybrać coś dla każdego. Na uspokojenie emocji, SEAT przedstawi także Mii by MANGO – modny, miejski samochód, stworzony wspólnie ze znaną firmą odzieżową MANGO. Jest to propozycja dla osób, które chcą zabłysnąć w wielkim stylu i wyróżnić się z tłumu. Mii by MANGO zostało po raz pierwszy zaprezentowane w Hiszpanii, podczas 080 Barcelona Fashion i stanowi połączenie dwóch różnych światów – mody i motoryzacji. źródło: VGP
  24. Pierwszy SUV SEAT-a!

    SEAT wykonuje kolejny emocjonujący krok naprzód, o czym poinformował dziś Jürgen Stackmann, prezes marki. W 2016 roku marka planuje wprowadzić swojego pierwszego SUV-a! SEAT poświęci najbliższe dwa lata na rozbudowanie projektu swojego pierwszego kompaktowego SUV-a. Ma on dołączyć do gamy w 2016 roku i być równie dynamiczny, co pozostałe modele. „To doskonała wiadomość, ponieważ SEAT będzie mógł zaznaczyć swoje terytorium w jednym z najszybciej rozwijających się segmentów samochodów” - mówi Jürgen Stackmann, prezes marki SEAT. „Nowy SUV będzie ważnym filarem w przyjętej strategii, a także kolejnym krokiem na drodze rozwoju marki”. Wprowadzenie SUV-a to ważna decyzja dla SEAT-a. Będzie ona oznaczała wkroczenie do popularnego segmentu samochodów, którego sprzedaż w Europie sięga miliona egzemplarzy rocznie. W przeciągu 5 ostatnich lat, segment SUV-ów odnotował wzrost o 40% i wciąż rośnie. Poszerzenie gamy modelowej SEAT-a to wielka szansa na utrzymanie tempa rozwoju, jakie narzucił nowy Leon, który po udanej premierze ma już na koncie liczne wyróżnienia i nagrody. Nowy SUV SEAT-a będzie rozwijany w Centrum Technologicznym w Martorell, a nad jego projektem będzie pracowało ponad 900 inżynierów. źródło: VGP
×