Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'scout' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 13 wyników

  1. Pierwsze modele SKODY Octavia Scout już gotowe Nowy, rodzinny model ŠKODY dla prowadzących aktywny tryb życia zjeżdża już z taśmy produkcyjnej Mladá Boleslav. Napęd na cztery koła, zdolność ciągnięcia przyczepy o masie dwóch ton, bojowy wygląd i zmniejszone zużycie paliwa: najnowsza odsłona popularnej Octavii zaskakuje swoją imponującą wszechstronnością. Auto zachowuje przy tym wszystkie przymioty prawdziwej ŠKODY: mnóstwo miejsca, niezrównaną funkcjonalność, najnowocześniejsze rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa oraz bogate wyposażenie zapewniające wysoki komfort, a wszystko przy korzystnym stosunku jakości do ceny. To podwyższone kombi wyposażono w nowe silniki, które przy zwiększonej mocy są w stanie także zmniejszyć zużycie paliwa i emisję spalin nawet o 20% w stosunku do swoich poprzedników. ŠKODA Octavia Scout czuje się jak w domu zarówno w terenie, jak i na miejskich ulicach. Innowacyjny napęd na cztery koła oparty o nowoczesne sprzęgło Haldex, zwiększony prześwit, zwiększone kąty natarcia i zejścia, potężne możliwości pociągowe i nadwozie przystosowane do jazdy w terenie, czynią z niej jeden z najbardziej solidnych i wszechstronnych samochodów w klasie. ŠKODA Octavia Scout odpowiada na wszystkie wymagania rodzin i osób prowadzących aktywny tryb życia. Ten wyjątkowy model bazuje na Octavii Combi. Jego pierwsze egzemplarze pojawią się w polskich salonach już we wrześniu. Octavia Scout jest częścią gamy modelowej ŠKODY od 2007 roku. Do końca 2013 roku czeska marka dostarczyła do Klientów na całym świecie już 53 600 egzemplarzy tej specjalnej wersji. To 8% wszystkich Octavii sprzedanych przez ten czas. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Nowa SKODA Octavia Scout: silna jak nigdy ŠKODA z pełną mocą kontynuuje największą ofensywę modelową w historii marki. W sierpniu wyrazisty crossover - nowa ŠKODA Octavia Scout - ma swój debiut na rynkach europejskich, rozszerzając tym samym ofertę samochodów ŠKODY z napędem na cztery koła. Marka ŠKODA ma w segmencie kompaktów i samochodów średniej klasy najświeższą i najszerszą ofertę 4×4 w Europie. ŠKODA Octavia Scout bazuje na Octavii Combi 4×4. „Od samego początku model ten dowodzi znakomitych kompetencji producenta w zakresie najnowocześniejszych rozwiązań napędu na cztery koła, emocjonującej stylistyki i wyjątkowej funkcjonalności. Nowa Octavia Scout w najwyższym stopniu potwierdza te zalety” - mówi Prezes Zarządu ŠKODY, prof. dr h.c. Winfried Vahland. „Najlepsza ze wszystkich dotąd Octavia Scout zachwyci nowych Klientów i będzie ważnym przyczynkiem do osiągnięcia naszych celów wzrostu” - dodaje Winfried Vahland. Już na pierwszy rzut oka nowa ŠKODA Octavia Scout sygnalizuje: oto samochód z własnymi ambicjami – pewny siebie i niepowtarzalny. „Octavia Scout pokazuje charakter: wyrazista optyka optymalnie harmonizuje z techniką napędu na cztery koła”, mówi główny projektant ŠKODY, Jozef Kabaň. Octavia Scout to połączenie nowoczesnego i efektywnego napędu, znanego już z Octavii 4x4 (Haldex V generacji), z wyjątkowo dużym prześwitem (+ 30 mm vs standardowa Octavia) oraz wyrazistą stylistyką i offroadowymi dodatkami. To idealne auto dla osób prowadzących aktywny tryb życia, często korzystających z dróg gorszej jakości, a jednocześnie ceniących oryginalny wygląd. Octavia Scout może też stanowić ciekawą propozycję dla tych Klientów, którzy oczekują od samochodu lepszych zdolności terenowych, jednak nie odpowiadają im auta typu SUV. Do ŠKODY Octavia Scout wybrać można jeden z trzech silników: benzynowy (1.8 TSI/180 KM) lub wysokoprężne (2.0 TDI/150 KM lub 2.0 TDI/184 KM). Warto zwrócić uwagę na najmocniejszą jednostkę – to nowe połączenie 2.0 TDI z napędem 4x4 i skrzynią DSG. Zapewnia ona imponujący moment obrotowy (380 Nm) oraz przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,8 s. Łącznie ŠKODA dostarczyła Klientom od 2007 roku do dzisiaj ponad 53 600 egzemplarzy Octavii Scout. Ceny modelu na polskim rynku zaczynają się od 112 550 zł. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Skoda Octavia Scout (2015)
  4. [h=1]Nowa SKODA Octavia Scout: samochód na wyprawy rodzinne i po przygody[/h] [h=2]› Światowa premiera nowej ŠKODY Octavia Scout w Genewie – więcej indywidualności[/h][h=2]› Pełen siły offroadowy wygląd w nowym języku stylistycznym ŠKODY[/h][h=2]› Przekonująca wytrzymałość na złych drogach, świetna siła pociągowa i zdolność pokonywania wzniesień[/h][h=2]› Nowoczesna technika napędu na cztery koła na bazie wydajnego sprzęgła Haldex-5[/h][h=2]› Trzy silniki o większej mocy i średnio o 20 procent mniejsze zużycie paliwa; premiera silnika 2.0 TDI/135 kW z DSG i napędem 4×4[/h][h=2]› „Trochę więcej auta”: dużo miejsca, rozwiązania „Simply Clever”, bezpieczeństwo na najwyższym poziomie[/h][h=2]› Pełne sukcesów modele ŠKODY na przygody: Octavia Scout, Fabia Scout, Fabia Combi Scout, Roomster Scout, Yeti Outdoor i Superb z pakietem Outdoor[/h] Genewa/Mladá Boleslav, marzec 2014 – nowa ŠKODA Octavia wstępuje do skautów. Odsłonięta na światowej premierze w Genewie nowa ŠKODA Octavia Scout jest indywidualnym, wszechstronnym samochodem o właściwościach jezdnych znakomitych także na trudnych drogach, z wydajnym napędem na cztery koła i o prawdziwie offroadowym wyglądzie. Jednocześnie ten crossover oferuje wszystkie świetne cechy nowej ŠKODY Octavia: dużą ilość miejsca, najwyższą funkcjonalność, najlepsze bezpieczeństwo, najnowocześniejsze rozwiązania komfortu i bezpieczeństwa oraz najlepszy stosunek ceny do jakości. Zużycie paliwa i emisja CO2 nowej Octavii Scout zmniejszyły się w porównaniu z poprzednim modelem średnio o 20 procent. „Nowa ŠKODA Octavia Scout jest uniwersalnym autem o nadzwyczaj wszechstronnym zastosowaniu i pokazuje siłę marki ŠKODA”, powiedział Prezes Zarządu ŠKODY, prof. dr h.c. Winfried Vahland. „Na nazwę ‚Scout’ trzeba w ŠKODZIE zasłużyć. Octavia Scout jest mocnym typem o przekonujących właściwościach terenowych i najlepszych zdolnościach pokonywania wzniesień, wartości siły pociągowej i prześwitu. Do tego pełen siły offroadowy wygląd, oszczędne silniki o dużej mocy, najnowocześniejsza technika bezpieczeństwa, informacji i rozrywki, mnóstwo miejsca a także znakomita funkcjonalność – nowa ŠKODA Octavia Scout spełnia najwyższe wymagania w zakresie techniki, estetyki i stylowości, jest zdecydowaną odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów atrakcyjnej indywidualizacji naszych samochodów”, dodał prof. dr Vahland. Nowa Octavia Scout występuje wyłącznie na bazie wersji Octavii Combi. Wprowadzenie na rynek jest planowane na wrzesień 2014 roku. Od 2007 roku Octavia Scout jest stałym elementem składowym palety modelowej ŠKODY. Z drugą generacją Scouta Czesi chcą rozszerzyć sukces swego wszechstronnie uzdolnionego modelu. Od 2007 do końca 2013 roku ŠKODA dostarczyła klientom na całym świecie 53.600 Octavii Scout. Odpowiada to prawie 8 procentom łącznej sprzedaży Octavii kombi w ciągu tego czasu. Pełen siły model z charakterem Już na pierwszy rzut oka nowa ŠKODA Octavia Scout sygnalizuje: oto samochód z własnymi ambicjami – pewny siebie i niepowtarzalny. „Octavia Scout pokazuje charakter: wyrazista optyka optymalnie harmonizuje z techniką napędu na cztery koła”, powiedział główny projektant ŠKODY, Jozef Kabaň. Z nową stylistyką marki Octavii Scout jest bardzo do twarzy. Świetne proporcje, precyzyjne krawędzie, koncentracja na najważniejszym – twórcze ambicje marki oznaczają jakość designu na najwyższym poziomie i stwarzają przy tym wystarczającą przestrzeń dla indywidualnego wyglądu kompaktowego podróżnika. Najbardziej znaczącym elementem przodu jest duży, charakterystyczny dla Scouta zderzak z czarnymi nakładkami z tworzywa sztucznego. Zderzak w porównaniu z „normalną” Octavią jest silniej wyprofilowany. Zderzak podkreśla dodatkowo srebrzysta offroadowa nakładka znajdująca się poniżej szerokiego, centralnie umieszczonego wlotu powietrza o strukturze plastra miodu. Po jej bokach osadzone są ostro wycięte reflektory przeciwmgłowe o wyglądzie specyficznym dla Scouta. Na atrapie chłodnicy w nowej stylistyce ŠKODY znajduje się plakietka z nazwą „Scout”. Podobnie jak przód, projektanci ŠKODY na nowo zinterpretowali także widok boku nowej ŠKODY Octavii Scout, wyraźnie nadając wrażenie siły i solidności. Czarne nakładki z tworzywa sztucznego obejmują po obu stronach samochodu progi drzwi i nadkola. Oprócz tego na drzwiach umieszczone są listwy ochronne z czarnego tworzywa sztucznego. Obudowy lusterek zewnętrznych seryjnie są w kolorze srebrzystym (na życzenie, relingi dachowe również mogą być w tym kolorze). Prześwit nowej ŠKODY Octavia Scout wynosi 171 milimetrów – w porównaniu ze standardową Octavią został zwiększony o 33 milimetry. Seryjny pakiet na złe drogi w przypadku użytkowania auta w trudniejszych warunkach zapobiega mechanicznym uszkodzeniom podwozia czy też przedostawaniu się brudu do komory silnika. Ochrona polega na zastosowaniu dodatkowych osłon z tworzywa sztucznego na podwoziu oraz osłon przewodów hamulcowych i paliwowych. Seryjnie montowane są wyłącznie 17-calowe felgi aluminiowe. Wysokość opony jest większa niż w Octavii (opony mają rozmiar 225/50 R17). Typowo dla ŠKODY, tył Octavii Scout jest czysty, uporządkowany i precyzyjnie ukształtowany. W podstawowej formie ma znane już cechy: lampy tylne z układem świateł w literę „C” oraz nowe trójkątne przetłoczenia. Silnie podkreślona jest dolna część tyłu. Podobnie jak z przodu, także tutaj wyrazisty zderzak nadaje Octavii Scout indywidualnego wyglądu. W zderzaku, z lewej i z prawej strony, osadzone są dwie lampki odblaskowe („kocie oczy”). Dolna, czarno obłożona część zderzaka otrzymała centralnie umieszczoną srebrzystą offroadową nakładkę. Z lewej strony na pokrywie bagażnika umieszczony jest napis „ŠKODA”, z prawej – „Scout”. Wnętrze ŠKODY Octavia Scout także pokazuje swój własny charakter. Specyficzne listwy progowe z przodu mają napis „Scout”, a listwy ozdobne drzwi mają specjalny wzór, dedykowany dla Scouta. Deska rozdzielcza jest utrzymana w klasycznej czerni lub w kombinacji czarny/brązowy. Octavia Scout otrzymała seryjnie trójramienną skórzaną kierownicę wielofunkcyjną ze zintegrowaną plakietką „Scout”. Plakietka ta znajduje się także na gałce dźwigni zmiany biegów. Fotele dostępne są w dwóch obiciach: z materiału (brązowe) lub z kombinacji skóra/Alcantara (dwie możliwości: czarne lub brązowe). Octavia Scout oferuje taką samą wyjątkową ilość miejsca jak Octavia Combi. Kabina należy do największych w swojej klasie z najlepszymi wartościami długości wnętrza (1.782 milimetry), miejsca na nogi z tyłu (73 milimetry) i wysokości w linii głowy z przodu i z tyłu (983 oraz 995 milimetrów). Bagażnik ma pojemność prawie 610 litrów, a po złożeniu oparcia kanapy nawet 1.740 litrów. Gdy zostanie złożone oparcie fotela pasażera, można przewozić przedmioty o długości do 2,92 metra. Całość wspiera cały szereg rozwiązań „Simply Clever”, takich jak dwustronna mata komory bagażnika, rozkładane uchwyty do bagażu, tzw. elementy Cargo, skrobaczka do szyb na pokrywie wlewu paliwa, kieszeń na kamizelkę odblaskową pod fotelem kierowcy, pojemnik na odpadki oraz liczne schowki. Do ŠKODY Octavia Scout dostępna jest cała paleta kolorystyczna lakierów Octavii. Obejmuje ona cztery kolory jednolite i dziewięć metalizowanych wraz z nowym odcieniem białym „Laser*White”. Znakomite właściwości jezdne dzięki najnowocześniejszej technice napędu na cztery koła ze sprzęgłem Haldex-5 Octavia Scout jest dostępna wyłącznie z napędem na cztery koła. Najlepsze właściwości jezdne i trakcyjne na drodze i poza nią zapewnia nowoczesna technika napędu na cztery koła z zastosowaniem sprzęgła Haldex-5. Podstawowe właściwości: optymalna dynamika jazdy, najwyższy poziom bezpieczeństwa czynnego i małe zużycie paliwa. W porównaniu ze stosowanym dotąd w Octavii Scout sprzęgłem Haldex-4 nowe rozwiązanie jest o 1,4 kg lżejsze. Napęd na cztery koła pracuje inteligentnie i nadzwyczaj szybko. Sterownik stale oblicza idealny moment napędowy dla tylnej osi. Niemal wykluczona jest utrata siły pociągowej z powodu zależnego od stanu jazdy procesu załączania sprzęgła Haldex. Podczas hamowania silnikiem lub przy niewielkim obciążeniu napęd jest przekazywany przez przednią oś, co zapewnia oszczędność paliwa. ŠKODA Octavia Scout jest prawdziwym koniem pociągowym. Samochód potrafi ciągnąć do 2,0 ton – jest to o 25 procent większa siła pociągowa niż dotąd. Znakomita jest także zdolność do pokonywania wzniesień. Dzięki zwiększonemu kątowi natarcia do 16,7 stopni i kątowi zejścia 13,8 stopni czeski skaut bez problemu pokonuje także bardziej stromy, wymagający teren. Stabilne ruszanie i przyspieszanie przy mniejszej prędkości jazdy wspomaga seryjnie zastosowana w Octavii Scout elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (EDS). EDS oddziałuje na koła przedniej jak i tylnej osi i działa jak blokada międzyosiowa. Gdy podczas ruszania na zdradliwym podłożu któreś koło zaczyna obracać się w miejscu, moment napędowy jest kierowany na koło po drugiej stronie. Koło, które ma tendencję do obracania się w miejscu, jest odpowiednio hamowane. Trzy silniki; premiera 2.0 TDI/135 kW z DSG i napędem na cztery koła Do napędu nowej ŠKODY Octavia Scout do wyboru są trzy silniki: dwa wysokoprężne i jeden benzynowy. Silniki te mają większą moc i zarazem są oszczędniejsze niż montowane w poprzednim modelu. Było to możliwe dzięki masie mniejszej nawet o 29 kg, poprawie techniki napędu na cztery koła oraz zastosowaniu wydajnych silników Green tec z seryjną funkcją Start-Stop i odzyskiem energii hamowania. Wszystkie trzy silniki spełniają obowiązującą od września 2014 roku normę EU6. Silnikiem wysokoprężnym o największej mocy ŠKODY Octavia Scout jest 2.0 TDI/135 kW (184 KM) w atrakcyjnej kombinacji z automatyczną sześciostopniową skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem (DSG) i napędem na cztery koła. W tej kombinacji silnik występuje po raz pierwszy w ŠKODZIE. Octavia Scout 2.0 TDI/135 kW przyspiesza od 0 do 100 km/h zaledwie w 7,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 219 km/h. Tym samym ma ona najlepsze przyspieszenie wśród wszystkich modeli marki z silnikiem wysokoprężnym. Maksymalny moment obrotowy to 380 Nm w zakresie od 1.750 do 3.000 obr./min, a średnie zużycie paliwa wynosi tylko 5,4 l/100 km. Odpowiada to emisji CO2 wynoszącej 143 g/km. Bardzo dobrą dynamikę i moc napędu zapewniają także „mniejszy” diesel oraz silnik benzynowy. Silnik 2.0 TDI/110 kW (150 KM) występuje wyłącznie w połączeniu z ręczną sześciostopniową skrzynią biegów. Jego zużycie paliwa wynosi 4,9 l/100 km a emisja CO2 – 129 g/km. Octavia Scout z silnikiem 110 kW przyspiesza w ciągu 9,1 sekundy od 0 do 100 km/h, a prędkość maksymalna wynosi 207 km/h. Octavia Scout z silnikiem benzynowym 1.8 TSI/132 kW (180 KM) jest dostępna z automatyczną sześciostopniową skrzynią biegów DSG. Średnie zużycie paliwa wynosi w tym samochodzie 7,1 l/100 km, a emisja CO2 – 159 g/km. Maksymalny moment obrotowy 280 Nm silnik ten rozwija między 1.350 a 4.500 obr./min. Prędkość maksymalna to 216 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,8 sekundy. Nowoczesne zawieszenie z wielowahaczową osią tylną Dzięki nowoczesnemu zawieszeniu z innowacyjnymi osiami nowa ŠKODA Octavia Scout zachwyca znakomitymi właściwościami jezdnymi w niemal każdej sytuacji. Jako tylną oś zastosowano nowoczesną oś wielowahaczową. Jest ona o 4 kg lżejsza niż w poprzednim modelu. Oś przednia z kolumnami MacPhersona i dolnymi wahaczami trójkątnymi dzięki optymalizacji materiałowej i ulepszeniom konstrukcyjnym została odchudzona o 2,8 kg względem podobnej osi w poprzednim modelu. Komfort i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie Oprócz świetnych właściwości offroadowych nowa ŠKODA Octavia Scout oferuje wszystkie wyjątkowe cechy nowej ŠKODY Octavia. Technika bezpieczeństwa ustanawia wzorce. W razie wypadku jadących chroni do dziewięciu poduszek bezpieczeństwa i nowoczesne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa. Na życzenie dostępna jest funkcja nadzoru odstępu z awaryjnym hamowaniem, Front Assistant, asystent pasa ruchu, Lane Assistant, hamulec antykolizyjny z automatycznym hamowaniem w razie wypadku, ochrona jadących, Crew Protect Assistant, zwiększająca stopień ochrony kierowcy i pasażera w sytuacji grożącej wypadkiem oraz funkcja wykrywania zmęczenia, Driver Activity Assistant. Oprócz tego opcjonalnie dostępne są liczne elektroniczne funkcje i układy komfortu: aktywny tempomat, Adaptive Cruise Assistant, funkcja automatycznego włączania świateł drogowych, Intelligent Light Assistant, wspomaganie parkowania, Automatic Parking Assistant i asystent podróży, Traveller Assistant, z funkcją rozpoznawania znaków drogowych. Nowa Octavia Scout na życzenie może być wyposażona w funkcję bezkluczykowego dostępu do samochodu i uruchamiania silnika KESSY (Keyless-Entry-Start-and-Exit-System). Nowością dla Octavii Scout są kolejne rozwiązania techniczne i komfortowe. Samochód otrzymał opcjonalną kamerę cofania Optical Parking Assistant i nowe kierownice o wzorach Supersport. Z nową Octavią Scout ŠKODA ponownie dowodzi swoich wyjątkowych kompetencji w zakresie samochodów o podkreślonych zdolnościach terenowych. Z modelami Octavia Scout, Fabia Scout, Fabia Combi Scout, Roomster Scout oraz Yeti Outdoor i Superb z pakietem Outdoor Czesi oferują obecnie sześć modeli o specjalnym wyglądzie offroadowym. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. SKODA Octavia Scout - prawdziwa przygoda dla rodziny! Podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie ŠKODA przedstawi Octavię Scout, która wyróżnia się uterenowionym nadwoziem, napędem na cztery koła i bardzo dobrymi właściwościami jezdnymi zarówno na, jak i poza utwardzonymi drogami. „Nowa Octavia Scout to przemyślana terenówka w każdym calu – to tytuł, na który w ŠKODZIE trzeba sobie zasłużyć” - stwierdza dr Frank Welsch, członek Zarządu ds. rozwoju technicznego. „Nasz nowy model to skaut w najlepszym tego słowa znaczeniu. Oferuje Klientom unikalny zestaw zalet: atrakcyjny, agresywny wygląd, wyjątkowe zalety napędu na cztery koła, przestronne wnętrze oraz nowoczesne rozwiązania poprawiające bezpieczeństwo, komfort jazdy i charakterystykę pracy silników”. Nowa ŠKODA Octavia Scout bazuje na modelu Octavia Combi i wyróżnia się wyglądem charakterystycznym dla modeli z serii Scout. Zarówno przedni, jak i tylny zderzak wykonane z czarnego materiału ochronnego, wykończonego srebrnymi detalami podkreślającymi terenowy charakter auta. Z przodu dominuje wyrazisty wlot powietrza oraz obudowy świateł przeciwmgłowych. Progi, nadkola oraz dolne partie drzwi również wykończone są czarnym tworzywem. Prześwit Octavii Scout jest o 33 mm większy niż w Octavii Combi, a 17-calowe obręcze kół ze stopu metali lekkich stanowią wyposażenie standardowe. Wnętrze wyróżnia się trójramienną, wielofunkcyjną, skórzaną kierownicą oraz unikatowymi dla Octavii Scout elementami wykończenia. Nowoczesny układ 4x4 wykorzystuje sprzęgło Haldex piątej generacji, który w połączeniu z innymi, innowacyjnymi technologiami sprawia, że jest to najlepsza Octavia Scout w historii. Siła pociągowa wzrosła o 25% i wynosi teraz nawet 2 tony. Co więcej, możliwość ruszania w trudnych warunkach oraz zdolności pokonywania wzniesień również się poprawiły, a dzięki zwiększonym kątom natarcia i zejścia nowa Octavia Scout jeszcze lepiej radzi sobie w ciężkim, wymagającym terenie. Pod maską auta może pracować jeden z dwóch silników wysokoprężnych lub benzynowy – są one średnio o 20% oszczędniejsze niż w poprzedniej wersji. Podsumowując – nowa ŠKODA Octavia Scout oferuje wszystkie zalety znane z Octavii Combi. Klienci dostają „trochę więcej samochodu”: wyjątkowo przestronne wnętrze, maksymalna funkcjonalność, ułatwiająca użytkowanie rozwiązań Simply Clever, najnowocześniejsze technologie poprawiające komfort i bezpieczeństwo oraz najlepsza jakość w stosunku do ceny zostały teraz wzbogacone o terenowy charakter zachęcający do przygody. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Skoda Roomster Scout (2011) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2011-Roomster_Scout"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2011-Roomster_Scout" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  7. Skoda Fabia Combi Scout (2011) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2011-Fabia_Combi_Scout"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2011-Fabia_Combi_Scout" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  8. Skoda Fabia Scout (2011) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2011-Fabia_Scout"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2011-Fabia_Scout" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  9. <table border="0" width="435" id="table18"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?329"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?329"> <span style="text-decoration: none"><font color="#1C6CCF">Skoda Roomster Scout 1.6</font></span></a></font></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?329"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?329"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?329"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?329"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?329"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
  10. Skoda Octavia Scout (2010) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2010-Octavia_Scout"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2010-Octavia_Scout" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
  11. <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2010-Fabia_Scout"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Skoda&m=2010-Fabia_Scout" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> hmmm i jak
  12. Skoda Fabia Combi Scout Concept (2007)
  13. 10 Octavii Scout wyruszyło na ekspedycję z Moskwy nad Morze Japońskie http://www.roadlook.pl/aktualnosci/10-octavii-scout-wyruszylo-na-ekspedycje-z-moskwy-nad-morze-japonskie.html
×