Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'ruchu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 24 wyników

  1. Pieszy, jako uczestnik ruchu drogowego Piesi to najsłabiej chroniona grupa uczestników ruchu drogowego. Dosadnie pokazują to statystyki wypadków. W Europie 22% wszystkich ofiar wypadków to piesi, w Polsce te statystyki wyglądają jeszcze gorzej, bo stanowią oni 35% wszystkich ofiar wypadków. Niepokojące jest również to, że w zakresie ograniczenia ofiar wśród pieszych nie osiągnięto znaczących postępów. Od 2010 do 2013 liczba zabitych pieszych w Europie spadła tylko o 11%, w Polsce porównując rok 2014 do 2013 liczba ofiar spadła o 2%. Zarówno europejskie jak i polskie statystyki pokazują, że najwięcej ofiar jest wśród osób w wieku 65 lat i starszych. Dzieci i młodzież do 17 roku życia to 8% zabitych. Wbrew powszechnej opinii piesi nie giną na obszarach niezabudowanych, ale właśnie na terenach miejskich. Według badań zachowań transportowych w polskich miastach, ruch pieszych stanowi 20-25% ogółu całego ruchu, dla porównania w Paryżu - 36%. Najczęstszą przyczyną wypadków z udziałem pieszych w Polsce w 2014 roku było nieostrożne wejście na jezdnię – 300 zabitych, następną w kolejności przyczyną było stanie lub leżenie na jezdni – 119 zabitych, trzecią najtragiczniejszą przyczyną stanowiło chodzenie nieprawidłową stroną jezdni – 60 zabitych. „Patrząc na statystyki widać, jak wiele jest do zrobienia w temacie poprawy bezpieczeństwa pieszych. Piesi nie mają żadnej ochrony w przypadku zderzenia z pojazdem, dlatego tak ważne jest podkreślanie konieczności przestrzegania limitów prędkości. Już prędkość 50 km/h dopuszczalna w mieście powoduje, że w przypadku zderzenia samochodu z pieszym, większość pieszych nie przeżyje– szanse szacuje się na około 60%. Przekroczenia limitu prędkości jeszcze bardziej ograniczają szanse pieszego na przeżycie – zderzenie z prędkością powyżej 70 km/h to brak szans na przeżycie takiego wypadku. Największe szanse na przeżycie pieszy ma w przypadku zdarzeń przy prędkościach do 30 km/h – blisko 90%.” - tłumaczy Radosław Jaskulski, instruktor ŠKODA Auto Szkoła. Warto o tym pamiętać, mając świadomość, że to kierujący samochodami osobowymi powodują najwięcej wypadków z pieszymi. Przyczynę tego stanu rzeczy jest nieudzielanie pierwszeństwa na przejściach dla pieszych, nieprawidłowe manewry i zbyt duże prędkości z którymi przemieszczają się pojazdy. Lista przewinień nie ogranicza się tylko do kierowców. Niebezpiecznie zachowują się również piesi. Kierowcy nie ustępują pierwszeństwa pieszym, a piesi wymuszają pierwszeństwo w momencie zbliżania się pojazdu. Kierowcy nie przestrzegają limitów prędkości, a piesi przechodzą przez jezdnię w miejscach niezabezpieczonych. Zarówno piesi jak i kierowcy wkraczają na skrzyżowanie na czerwonym świetle. I kierowcy i piesi bywają rozproszeni, zmęczeni, zasłuchani w muzyce. Dodatkowo, jeśli do wyżej wymienionych czynników dołożymy błędy infrastruktury drogowej dochodzi do kumulacji negatywnych czynników i ryzyko wypadków gwałtownie wzrasta. Wzajemny szacunek i świadomość ograniczeń związanych ze sposobem poruszania się tylko podniosą bezpieczeństwo. Jeśli do tego dodamy uprzejmość, a drogi będą budowane w duchu podniesienia bezpieczeństwa pieszych, wskaźniki wypadkowości będą się poprawiać. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. [h=1]Przyczepa kempingowa Tutorial 4 - zmiana pasa ruchu z przyczepą - University Drive[/h]
  3. Konkurs Mazda Design 2013. Zainspiruj się motywem KODO: Dusza ruchu! Już 2 kwietnia startuje strona konkursowa www.mazdadesign.pl Po raz czwarty Mazda Motor Poland organizuje konkurs dla projektantów i osób, które pasjonują się wzornictwem. Tematem tegorocznej edycji jest Torba KODO. Projekt: Torba – pod takim hasłem rusza tegoroczna edycja konkursu Mazda Design, adresowanego do młodych projektantów, grafików oraz osób zainteresowanych tworzeniem form przestrzennych. Temat przewodni konkursu - Torba KODO jest nawiązaniem do stylizacji samochodów Mazda. KODO: Dusza ruchu czerpie inspirację z żywiołów i dynamiki przyrody, mocy, piękna i ekspresji charakterystycznej dla świata zwierząt oraz pozwala nawet statycznym przedmiotom nadać dynamikę formy. Uczestnicy konkursu mają za zadanie zaprojektować dowolną torbę. Nie są oni ograniczeni ich rodzajem - wśród projektów mogą znaleźć się zarówno ozdobne damskie torebki, jak i funkcjonalne pokrowce, torby podróżne czy walizki. Zgłoszone prace będą oceniane pod kątem oryginalności, innowacyjności, estetyki oraz nawiązania do motywu KODO. Jednym z kryterium konkursu jest także realność wdrożenia projektu. Dodatkowe wyróżnienie organizatorzy przewidzieli dla osób, które podejmą się zaprojektowania torby dla płci przeciwnej. Dzięki tej rywalizacji chcemy zobaczyć jak kobiety i mężczyźni postrzegają swoje wzajemne potrzeby. Czy mężczyźni znajdą sposób na uporządkowanie przepastnych damskich torebek? W jakiej torbie kobiety zamkną mężczyznę? Liczę, że inspirujące odpowiedzi na te pytania przyniosą projekty nadesłane w tegorocznej edycji konkursu – mówi Janusz Kaniewski, przewodniczący jury. Projekty toreb oceniać będzie w tym roku także Joanna Klimas – jedna z najbardziej znanych polskich projektantek mody, twórczyni polskiego minimalizmu. Torba to złożony element stylistyczny. Może zarówno dopełniać strój jak i stać się wartością samą w sobie – elementem obrazującym naszą osobowość. Podczas tworzenia linii toreb przekonałam się, że połączenie elegancji, funkcjonalności i jakości nie jest łatwą sztuką – mówi Joanna Klimas. Jak podkreśla Janusz Kaniewski - co roku jesteśmy otwarci na pomysły wszystkich projektantów. Nie ograniczamy uczestników doświadczeniem ani wykształceniem – to konkurs dla wszystkich, którzy mają w głowie ciekawy pomysł na Torbę KODO i chcą nam go pokazać. Joanna Klimas dodaje: Temat konkursu może wydawać się szczególnie atrakcyjny dla projektantów mody. Jednak jestem bardzo ciekawa tych projektów, które wyjdą spod ręki osób nie związanych z projektowaniem ubioru. Torba KODO w konkursie Mazda Design 2013 ma niejedno oblicze – może przybrać znaczenie ozdobne lub niezwykle praktyczne. Konkurs Mazda Design 2013 rozpocznie się 2 kwietnia i potrwa do 10 maja. Rywalizacja prowadzona będzie na stronie internetowej www.mazdadesign.pl, gdzie uczestnicy będą mogli wgrywać swoje prace graficzne. Jedynym warunkiem udziału w konkursie jest ukończenie 18 roku życia. Prace konkursowe oceniać będzie profesjonalne jury. W jego składzie znajdą się - Ikuo Maeda – główny projektant Mazdy, Janusz Kaniewski – niezależny car designer (Kaniewski Haute Design), Joanna Klimas – projektantka mody i Jan Godlewski – laureat nagrody Grand Prix Mazda Design 2012. Oprócz jurorów, na prace konkursowe swoje głosy będą mogli oddać również internauci. Autor najwyżej ocenionego projektu otrzyma nagrodę. Oficjalne wręczenie nagród i ogłoszenie listy zwycięzców nastąpi pod koniec maja br. Tegoroczna edycja Mazda Design realizowana będzie przy współpracy z festiwalami Wawa Design Festiwal. NAGRODY W KONKURSIE MAZDA DESIGN 2013 Nagroda Grand Prix Nagroda pieniężna w wysokości 15 tysięcy złotych i opłacony podatek od nagrody, prezentacja projektu na wystawie Festiwalu Wawa Design oraz Mazda6 na tygodniowy wyjazd wakacyjny. Wyróżnienie za projekt dla płci przeciwnej: Walizka podróżna i zegarek sportowy Mazda. Wyróżnienie za projekt z fantazją: Walizka podróżna i zegarek sportowy Mazda. Nagroda dla najwyżej ocenionego projektu przez internautów: Walizka podróżna i zegarek sportowy Mazda. JURY konkursu MAZDA DESIGN 2013 IKUO MAEDA – członek honorowy jury. Ikuo Maeda jest dyrektorem generalnym działu projektowego Mazdy od kwietnia 2009 roku. Zarządza całym globalnym zespołem projektowym Mazdy i jest odpowiedzialny za design i stylizację wszystkich produktów Mazdy. Kierował zespołem projektowym Mazdy CX-5 oraz Mazdy6, wprowadzając motyw stylizacji KODO-Dusza Ruchu. Poza tym, odpowiada za samochody koncepcyjne, prototypy i pojazdy specjalne. Zarządza czterema studiami projektowymi (Irvine, Kalifornia, Yokohama i Hiroshima – Japonia, Oberursel, Niemcy). Ikuo Maeda pracuje w Mazdzie od ponad 30 lat i ma prawdziwie globalne doświadczenia projektowe. W roku 1982 rozpoczął pracę w dziale planowania produktów Mazdy, po ukończeniu studiów z wzornictwa przemysłowego na uniwersytecie w Kioto. Już w 1985 roku był szefem działu zaawansowanego designu w studio stylizacji Mazdy w Yokohamie. Po trzech latach pracy w amerykańskim oddziale Mazdy, przeszedł przez wiele ważnych stanowisk w działach projektowych, a w 1999 rozpoczął pracę w studio projektowym Forda w Detroit. Przed objęciem stanowiska dyrektora generalnego, Maeda spędził niemal 10 lat prowadząc studio strategii designu w Hiroszimie. Odpowiadał tam za design samochodów seryjnych. W tym czasie został autorem uznanych aut, takich jak Mazda RX-8 czy Mazda2. Ikuo Maeda mieszka w Hiroszimie. Jego zainteresowania to wędrówki górskie i sport motorowy – obecnie startuje w wyścigach samochodów turystycznych. JANUSZ KANIEWSKI – przewodniczący jury. Wykładowca Instituto Europeo di Design w Turynie i Royal College w Londynie. Przewodniczył jury konkursu Zoom-Zoom Mazda Design 2010 i 2012, był członkiem jury w konkursie Gdynia Jacht Design na targach Wiatr i Woda. Poprowadził z Mazdą pierwsze w Polsce warsztaty z projektowania samochodów (Gdynia Design Days). Pracuje z samorządami miast i walczy o to, aby polskie miasta wyglądały lepiej, były przyjazne dla mieszkańców i turystów (projekt Ładny Kraj). Był kuratorem głównym festiwalu Gdynia Design Days 2012. W Polsce obecny poprzez studio projektowe Kaniewski Haute Design, które założył wraz z architektem Mariuszem Filipem. Świadczy usługi projektowe dla dużych marek takich jak PKN Orlen, Koło, Elzab, ale pracuje również dla klientów indywidualnych, tworząc m.in. meble i wnętrza. Jedne z największych projektów to: Meeting Point Stop Cafe Orlen, fotele pociągowe dla firmy Taps i Mobilna Sala Ekspozycyjno Szkoleniowa dla firmy Koło, czytnik kodów kreskowych dla firmy Elzab. Według Kaniewskiego kwintesencją sztuki designu jest przyjemność. Przedmiot ma działać, producentowi przynieść zysk, a użytkownikowi pożytek. Ma być bezpieczny i nieszkodliwy. A kiedy dodatkowo wywoła uśmiech – to znaczy, że to dobry design. www.kaniewskidesign.com JOANNA KLIMAS Zdobyła serca kobiet już w latach 90’tych jako twórczyni polskiego minimalizmu. Jedna z najbardziej uznanych polskich projektantek, której kreacje po raz pierwszy zostały zaprezentowane w pierwszym numerze polskiej edycji magazynu ELLE w 1994. Dwukrotnie wyróżniona tytułem „Najlepszego Polskiego Projektanta Mody” przez miesięcznik ELLE. W 1999 r. czasopismo Home & Market umieściło Joannę Klimas na liście 50 najbardziej wpływowych kobiet sztuki i biznesu. Joanna Klimas była pierwszą projektantką mody zaproszoną do współpracy z Teatrem Narodowym. Projektowała kostiumy do inscenizacji "Eugeniusza Oniegina" Piotra Czajkowskiego na scenie Opery Narodowej w Warszawie. Oprócz wyrafinowanych, oryginalnych, a jednocześnie subtelnych form, najważniejsza jest dla niej jakość, doskonała konstrukcja, praktyczność w noszeniu. Ubiera kobiety od rana do wieczora, mając w ofercie zarówno stroje wychodzące naprzeciw potrzebom dress code, jak i suknie na specjalne okazje. www.joannaklimas.com JAN GODLEWSKI Laureat nagrody Grand Prix Mazda Design 2012 w kategorii Sprzęt Sportowy dedykowany Maździe CX-5, za projekt sanek. Absolwent Wzornictwa ASP w Warszawie i Architektury Wnętrz na Politechnice Białostockiej. Nauczyciel akademicki. Wraz z siostrą prowadzi pracownię projektową GDL2. Projektuje m. in.: wnętrza, meble, oświetlenie, odzież, grafikę użytkową, produkty codziennego użytku. Specjalista w dziedzinie sprzętu turystycznego. Uczestnik warsztatów i międzynarodowych konkursów. Wyróżniany i nagradzany m. in. w konkursach: Promosedia International Design Competition, Graduation Projects, Bombay Sapphire, Espiro Design. Autor wielokrotnie nagradzanego projektu dyplomowego „PLY- meble ze sklejki”, prezentowanego na wystawach m. in. w Warszawie, Berlinie i Mediolanie. Aktywny turysta górski, narciarz. www.jangodlewski.com [h=1]NOWA MAZDA6 - sportowa sylwetka, ekscytująca jazda i niskie zużycie paliwa[/h] Mazda6 – najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązanie, łączące w jednym aucie Zoom-Zoom, czyli przyjemność z jazdy i elektryzującą stylizację KODO - Dusza Ruchu oraz najbardziej zaawansowane systemy bezpieczeństwa z bardzo niskim zużyciem paliwa. Mazda ponownie przełamała konwencje i osiągnęła perfekcję pod względem ochrony środowiska i funkcjonalności, bez poświęcania radości z jazdy, mocy i przykuwającej wzrok stylizacji. Niski i szeroki profil Mazdy6 odzwierciedla stabilność podczas jazdy. Kształt karoserii wokół kraty wlotu powietrza wzmacnia wrażenie sportowej mocy. Silna i ekspresyjna sylwetka świadczą o witalności oraz dynamice pojazdu i już od pierwszego wejrzenia obiecują radość z jazdy. Stylizacja KODO oraz linia nadwozia nadają jej sportowy i dynamiczny charakter, a smukły profil zapewnia Maździe6 najlepsze w segmencie właściwości aerodynamiczne. Produkowana w Japonii gwarantuje najwyższą jakość wykonania i przełomowe technologie SKYACTIV, obejmujące silniki, skrzynie biegów, podwozie i karoserię samochodu, a do tego nowatorski system odzysku energii z hamowania i-ELOOP - po raz pierwszy na świecie wykorzystujący kondensator. Oferowana w wersji Sedan i Sport Kombi zapewnia najniższe w klasie spalanie [4,2 l/100 km w wersji 2,2 Diesel 150 KM MT], bogate wyposażenie i obszerne wnętrze. Dostępne wersje z silnikiem benzynowym 2,0 (145 lub 165 KM) lub 2,5 l (192 KM) oraz Diesla o pojemności 2,2 l (moc 150 lub 175 KM) - współpracujące z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Co ważne - nie ma dopłaty do wersji nadwozia - zarówno Sedan, jak i Sport Kombi kosztują tyle samo! Zoom-Zoom to uczucie jedyne w swoim rodzaju. To emocje, młodość duszy, entuzjazm, ekspresja, sportowy duch oraz radość z jazdy samochodem. Od 2002 roku Zoom-Zoom jest filozofią Mazdy. Każdy model w gamie Mazdy został zaprojektowany po to, by zapewniać wyjątkową przyjemność jazdy. KODO: Dusza Ruchu. Od samego początku Mazda i jej projektanci pracowali nad różnymi kształtami symbolizującymi ruch. W ostatnich latach dołączono do tych prac niewymuszone piękno naturalnego ruchu – wiatru i wody – aby stworzyć wyjątkową ekspresję Mazdy. Kreatywne podejście Mazdy wciąż ewoluuje. Filozofia stojąca za przyszłymi samochodami Mazdy włącza do języka projektowego piękno ruchu, jakie dostrzec można u ludzi czy zwierząt. Kluczem jest tutaj rozpoczęcie ruchu – chwila, w której gepard spina mięśnie zanim ruszy w pogoń za zdobyczą, czy chwilą wyprowadzenia ciosu w starożytnej japońskiej sztuce walki kendo. To właśnie chwila, w której skupiona siła znajduje swoje ujście zawiera idealne proporcje między mocą a pięknem. To właśnie w tej krótkiej chwili, wymagającej maksymalnej koncentracji, możemy odczuć siłę, szybkość, napięcie mięśni i piękno – od takich chwil można się łatwo uzależnić. Mazda uznała takie chwile za najwyższą formę ruchu i zdefiniowała ją jako KODO. KODO będzie elementem wszystkich nowych projektów Mazdy i będzie wyrażać szybszy, mocniejszy, ale też pełen uduchowienia ruch. KODO to nowy etap w designie Mazdy. Słowa kluczowe: szybkość, napięcie, urzeczenie. Szybkość: forma pojazdu wyraża prędkość, a spojrzenie na auto budzi instynktowną chęć do poprowadzenia go. Samochód ma wyrażać moc i prędkość. Napięcie: kształt ma wywołać poczucie napięcia, takie samo jak w chwili, w której zaczyna się ruch. Kształt musi być wyrafinowany, nie może mieć zbędnych elementów i musi spełniać wymogi japońskiej prostoty. Urzeczenie: poczucie jakości, które akcentuje jakość wykonania i wskazuje na relację z osobą, która ręcznie wykonała produkt Te trzy elementy łączą się w KODO: Duszę Ruchu. Ikuo Maeda, główny projektant Mazdy, wyjaśnia genezę tej linii projektowej: “Rozwijając motyw ruchu, design Mazdy koncentruje się na mocy, pięknie i ekspresji charakterystycznej dla świata zwierząt. Ten ruch jest tak pełny witalności i siły, że wzbudza emocje u osób, które go obserwują. Nazwaliśmy go “KODO: Dusza Ruchu”, a naszym celem jest wyrażenie dynamiki i prędkości w nowych projektach”. PARTNER WAWA DESIGN FESTIWAL Wawa Design Festiwal to nowe cykliczne wydarzenie, którego zadaniem jest prezentacja i promocja kreatywnego projektowania. Edukacyjno-rekreacyjny charakter działań zawartych w zaplanowanym programie ma za zadanie stymulować kreatywność nie tylko projektantów, ale i władz miasta, kuratorów i co ważne, mieszkańców. Tegoroczna edycja pod hasłem „HUMAN” zrodziła się w odpowiedzi na palące potrzeby społeczeństwa współczesnej metropolii, których idealnym przykładem jest m.in. dwumilionowa stolica Polski Warszawa. Festiwal ma na celu poszerzyć wiedzę o współczesnym człowieku, jego potrzebach i zadaniach. Dodatkowo zadaniem festiwalu jest upowszechnianie i popularyzacja zanikających dziedzin rzemiosła, promocja rodzimych twórców i mądrego projektowania. W tym roku Wawa Design Festiwal odbędzie się w Warszawie, na terenie Soho Factory w dniach 6-22 września. Dodatkowo projekt wspierać będą działania w mieście: kontener informacyjny w centrum Warszawy, happeningi, projekty małej architektury, design w przestrzeni miejskiej. Źródło: Mazda Motor Poland
  4. [h=1]Tir bawi się regulowaniem ruchu[/h]
  5. Nie jest łatwo Azjatom na skuterach. Na szczęście nikomu nic się nie stało...
  6. http://trans.info/message/view/5589.html
  7. Przepisy ruchu drogowego wszystkich krajów UE dostępne są na jednej stronie: http://ec.europa.eu/transport/road_safety/observatory/traffic_rules_ctry_en.htm Zapraszamy
  8. http://www.polskitraker.pl/img/Bezpieczenstwo%20Ruchu%20Drogowego.pdf Zapraszamy 5 czerwca 2009 roku ! Kraków.
  9. Rewolucja w Prawie o Ruchu Drogowym http://motoryzacja.interia.pl/hity_dnia/news/uwaga-rewolucja-w-przepisach,1258390,415
  10. http://www.motorynek.pl/?a=info&p=&i=2273&osCsid=ab10790fab4ad3f4031397298a9ec5bd
  11. Najszybszy radwiowóz na świecie. <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=4c4fc379-a545-4ddf-8050-9b81007d6b98" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> Fastest Pоlice car in the world jak dopuszczaliby go do ruchu to każdego złapałby heh
  12. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=911
  13. ...dopuszczony do ruchu ulicznego <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=0HGE6qfBvvw&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=0HGE6qfBvvw&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  14. Testy ze zmęczonymi kierowcami przyczyniają się do poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego http://www.motorynek.pl/?a=info&p=&i=1793&osCsid=eea102370b30848c7d02c831ad4b25af
  15. http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=742
  16. Katowickie "żelazko" w ruchu

    http://www.wpk.katowice.pl/index.php?itemid=708
  17. z ruchu w UE http://www.roadlook.pl/aktualnosci/od-1-stycznia-2008-juz-nie-zarejestrujemy-pojazdu-wycofanego-z-ruchu-w-ue.html
  18. Ograniczenia w ruchu dla ciężarówek na Słowacji http://www.motorynek.pl/index.php?a=info&p=&i=1427
  19. zjechaniem z pasa ruchu http://www.roadlook.pl/bezpieczenstwo/adac-test-porownawczy-ostrzegajacy-przed-nieumyslnym-zjechaniem-z-pasa-ruchu.html
  20. http://www.motorynek.pl/index.php?a=info&p=&w=wyd&i=1411
  21. Ograniczenie ruchu pojazdów na Ukrainie http://www.motorynek.pl/index.php?a=info&p=&i=1393
  22. Policja: zamiejscowe Sekcje Kontroli Ruchu Drogowego http://www.roadlook.pl/bezpieczenstwo/policja-zamiejscowe-sekcje-kontroli-ruchu-drogowego.html
×