Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rozpoczęcie' .

Trwa przebudowanie indeksu wyszukiwania. Prezentowane wyniki mogą być niekompletne.


Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 9 wyników

  1. Rozpoczęcie produkcji nowego Audi A3 Cabriolet -Audi A3, gwiazda wśród samochodów segmentu kompakt,w całości powstaje w węgierskim Győr -Od dziś, w Niemczech i na kilku innych europejskich rynkach, można składać zamówienia na Audi A3 Cabriolet Ingolstadt / Győr, 18 października 2013 r. Dziś, zakłady Audi Hungaria rozpoczęły produkcję nowego, kompaktowego, czteromiejscowego kabrioletu segmentu premium. To kolejny już model w całości wytwarzany w Győr. Nietuzinkowość Audi A3 Cabriolet podkreślają płynnie przebiegające linie oraz składany, tkaninowy dach. Zastosowane w aucie rozwiązania techniczne, czynią go niezaprzeczalnym liderem w swojej klasie. To zasługa konsekwentnie realizowanej zasady lekkiej konstrukcji, najnowocześniejszych silników, systemów umożliwiających szeroko pojętą komunikację oraz efektywnych układów wsparcia kierowcy. „Podjęcie produkcji nowego Audi A3 Cabriolet, to kolejny krok mający na celu zwiększenie mocy produkcyjnych zakładów w Győr tak, by produkować tu rocznie 125 tysięcy pojazdów. Nasze zakłady na Węgrzech od lat dostarczają samochody najwyższej jakości, a tutejsza załoga to elastyczni pracownicy z dużą, fachową wiedzą.“ – podkreślił dr Frank Dreves, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. A3 Cabriolet to kolejny, obok Audi A3 Limousine model, który będzie zjeżdżać z taśmy produkcyjnej fabryki AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. Audi produkuje tam również ostatnią generację Audi TT Coupé i TT Roadster. W budynki i urządzenia produkcyjne, koncern zainwestował tu łącznie ponad 900 mln euro. „Ten model to klejnot wśród kompaktowych samochodów segmentu premium. Audi Hungaria natomiast, to gwarancja efektywnie przebiegających procesów produkcyjnych, doskonałej infrastruktury i wykwalifikowanych pracowników, którzy przy produkcji poprzedniej wersji tego auta zdobyli już ogromne doświadczenie.”- mówi Gerd Walker, szef produkcji w Audi Hungaria. Audi A3 Cabriolet na europejskim rynku pojawi się wiosną, ale już dziś, w Niemczech i na kilku innych europejskich rynkach, rozpoczyna się przedsprzedaż. Mały ciężar - efekt zastosowania filozofii lekkiej konstrukcji, mocne i wysoce wydajne jednostki napędowe oraz najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu infotainment i systemów wsparcia kierowcy sprawiają, że ten dynamiczny, kompaktowy samochód ma wszystkie zalety innych modeli rodziny A3. Wartym przypomnienia jest fakt, że w latach 2007 – 2013, Audi Hungaria, we współpracy z zakładami w Ingolstadt, wyprodukowało łącznie blisko 63 tysiące egzemplarzy poprzedniej wersji Audi A3 Cabriolet. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. W Chinach produkty z linii DS CITROËNA sprzedawane są pod osobną marką. Dostępna od15 miesięcy na tamtejszym rynku linia DS jest sprzedawana jest za pośrednictwem oddzielnej sieci sprzedaży. Obecnie, wraz z rozpoczęciem produkcji modelu DS5 w Shenzhen, linia DS wkracza w nowy etap, aby przyspieszyć ofensywę na drugim co do wielkości rynku samochodów premium. Rolę ambasadora tego modelu będzie pełnić Sophie Marceau. Ta jedna z najbardziej znanych i najczęściej nagradzanych w tym kraju aktorek jest dla Chińczyków uosobieniem wdzięku, klasy i francuskiej elegancji. Zupełnie jak DS5 Obecnie marka DS wkracza w Chinach w nowy etap wraz z wprowadzeniem na tamtejszy rynek jej flagowego modelu produkowanego lokalnie w Shenzhen. PSA PEUGEOT CITROËN wraz z lokalną spółką partnerską CHANGAN zainaugurował nową fabrykę w tej liczącej ponad 12 milionów mieszkańców aglomeracji. W tym nowoczesnym zakładzie jako pierwszy produkowany będzie model DS5. Citroën DS5, wprowadzony na rynek w 2012 roku, zaproponował nowe podejście do segmentu aut premium. Został stworzony po to, aby spełniać oczekiwania klientów na różnych światowych rynkach. Odważny i nietuzinkowy, Citroën DS5 wyróżnia się m.in. wnętrzem inspirowanym kokpitem samolotu. Model ten był dotychczas produkowany w francuskiej fabryce w Sochaux, a obecnie jego produkcja będzie miała miejsce również w chińskim Shenzen. Inauguracja produkcji DS5 w Chinach pozwoli przyspieszyć ofensywę Larki DS na pierwszym co do wielkości rynku samochodowym i drugim rynku modeli premium na świecie. Ofensywa ta opiera się również na: Sieci sprzedaży, która pod koniec roku będzie liczyć już 50 punktów DS STORE w 40 najważniejszych miastach tego kraju. Punkty te oferują w sprzedaży wszystkie modele z linii DS – DS3, DS3 CABRIO, DS4 i DS5. Samochody z tej linii przyciągają młode pokolenie zainteresowane alternatywną ofertą premium, jaką stanowi linia DS. Innowacyjnych usługach dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta, co stanowi unikalną ofertę na rynku samochodowym. Otwarciu wiosną tego roku na Nanjing Road, najbardziej prestiżowej ulicy w Szanghaju, pierwszego na świecie flagowego salonu DS WORLD. Przenosi on zwiedzających do świata inspirowanego francuskim luksusem, naznaczonego dziedzictwem kultowe go Citroëna DS z 1955 roku. Silnej komunikacji, której dowodem jest wybór Sophie Marceau na ambasadorkę DS5 w Chinach. Linia DS funkcjonująca w Chinach jako osobna marka posiada liczne atuty, które pozwolą jej przyspieszyć ofensywę na tamtejszym, dynamicznym rynku. To jednak nie koniec: już w 2014 roku na chiński rynek zostaną wprowadzone dwa nowe, produkowane lokalnie modele z segmentu C: seda i SUV. źródło: Citroen Polska
  3. Jak w temacie maly skrót, pokaz to co sie działo w Siedlcach. <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/6NapU-KWVeI" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
  4. [h=1]Rozpoczęcie sezonu 2013 SCS Szczecinek - lotnisko Wilcze Laski[/h]
  5. [h=1]Rozpoczecie sezonu vag-podkarpacie i VWgruppe 28.04.2013[/h]
  6. [h=1]Rozpoczęcie sezonu Motocyklowego w Pelplinie 21.04.2013 KOCEWSKA WIOSNA[/h] http://www.youtube.com/watch?v=9cQvw-2BH7s
  7. Rozpoczęcie sezonu Volkswagen Castrol Cup na Torze Poznań. Poznań, 11 kwietnia 2013 r. – W dniach 12-13 kwietnia na torze wyścigowym w Poznaniu sezon zainaugurują kierowcy startujący w Volkswagen Castrol Cup. W dwóch pierwszych wyścigach sezonu wystartuje 23 zawodników obu płci, a także dwóch gościnnie występujących VIP Drivers. Na starcie zobaczymy zawodników z 8 krajów w tym 13 Polaków. Gościnnie wystartują Jerzy Dudek – były bramkarz reprezentacji Polski w piłce nożnej, zawodnik takich klubów jak Real Madryt, Liverpool FC czy Feyenord Rotterdam oraz Jacek Jurecki. Tor Poznań Areną zmagań pierwszej rundy Volkswagen Castrol Cup będzie Tor Poznań. Obiekt oficjalnie otwarty został w 1977 roku. Długość jednego okrążenia wynosi 4.083m, a najdłuższa prosta 560 m. Rekordzistą toru, który posiada łącznie 14 zakrętów (w tym 5 lewych i 9 prawych) jest Thomas Kostka (Czechy), który 29 maja 2011 roku swoim Mercedesem Benz C-klasse DTM osiągnął czas 1 min 24,01 s. W trakcie weekendu goszczącego Volkswagen Castrol Cup na torze rozegrane zostaną także m.in. wyścigi serii Porsche GT3. Pierwsze kwalifikacje Volkswagen Castrol Cup rozpoczną się w piątek 12 kwietnia o godz. 17.05. To one zdecydują o kolejności w jakiej ustawią się zawodnicy do pierwszego sobotniego wyścigu, który rozpocznie się o godz. 12.15. Drugi wyścig rozegrany będzie cztery godziny później, o godz. 16.15. VIP Drivers Na polach startowych, pomiędzy zawodnikami startującymi w pucharze w całym sezonie, ustawiać się będą goście: znane osoby, dziennikarze i sportowcy. Podczas weekendu w Poznaniu za kierownicą pucharowego Golfa wystartują dwaj kierowcy VIP. Jednym z nich będzie Jerzy Dudek - były bramkarz reprezentacji Polski oraz piłkarz takich klubów jak Real Madryt, Liverpool FC czy Feyenoord Rotterdam. Jerzy Dudek jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich sportowców. Brał udział w Mistrzostwach Świata FIFA 2006, w bramce reprezentacji Polski stawał 59 razy. Ta liczba wkrótce się zmieni, bo w czerwcu 2013 roku zostanie rozegrany towarzyski mecz reprezentacji Polski z Liechtensteinem. Będzie to pożegnalny występ Jerzego Dudka w kadrze narodowej, który da mu członkostwo w Klubie Wybitnego Reprezentanta. Jerzy Dudek ma także na koncie zwycięstwo w prestiżowej Lidze Mistrzów, jest jednym z trzech Polaków, którzy sięgnęli po cenne trofeum Pucharu Europy. Za kierownicą drugiego auta zasiądzie redaktor naczelny serwisu motoryzacja.interia.pl – Jacek Jurecki, który ma za sobą starty zarówno w rajdach jak i seriach wyścigowych. Push – to – Pass Silnik wyścigowego Golfa dysponuje mocą 260 KM. Można będzie ją zwiększyć o dodatkowe 50 KM poprzez zastosowanie systemu Push – to – Pass. System pozwoli zawodnikom na częstszą walkę o pozycje, a widowisku doda emocji. Zasady używania Push – to – Pass będą zmienne w zależności od toru, na którym rozgrywane będą zawody. Na Torze Poznań będzie go można użyć 19 razy podczas każdego wyścigu na 10 sekund, z przerwą wynoszącą również 10 sekund. Safety Car Caddy Sport to koncepcyjny samochód stworzony przez fabrykę Volkswagen Poznań. Niepozorny, z daleka niczym nie różniący się od seryjnego Caddy Furgon, ma pod maską moc 235 KM. Został zbudowany przez dział organizacji pilotażowej, gdzie seryjne wnętrze zostało odciążone i przystosowane do jazdy po torze. Seryjny silnik został zastąpiony jednostką 2.0 TSI, której moment obrotowy wynosi 350 Nm co sprawia, że samochód do setki przyspiesza w 6,5 s. Maksymalna prędkość, jaką może osiągnąć ten ważący zaledwie 1414 kg furgon, to 250 km/h. Przy tak doskonałych wartościach, Caddy ten wciąż pozostaje samochodem użytkowym. Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. Nowe opony Dunlop na rozpoczęcie sezonu na torze Silverstone Warszawa, 11 kwietnia 2013 r. – Po miesiącach przygotowań i prób rozpoczyna się sezon 2013 mistrzostw świata FIA w wyścigach endurance i europejska seria Le Mans. Z tej okazji partnerzy i klienci firmy Dunlop będą w nadchodzący weekend testować nowe opony wyścigowe na torze Silverstone, na którym odbędą się pierwsze wyścigi sezonu. W Mistrzostwach Świata FIA w jeździe na wytrzymałość (World Endurance Championship - WEC) osiem z dziesięciu zespołów w klasie LMP2 wybrało opony Dunlop, zaś w europejskiej serii Le Mans (ELMS) zdecydowało się na nie dziewięciu z dziesięciu startujących w najbardziej prestiżowej klasie tego wyścigu LMP2 oraz jeden uczestnik klasy LM-GTE. Mistrzostwa Świata FIA endurance, których głównym wydarzeniem jest 24-godzinny wyścig Le Mans, rozpoczynają się sześciogodzinnym wyścigiem w najbliższą niedzielę 14 kwietnia br. Dzień wcześniej, 13 kwietnia, odbędzie się trzygodzinny wyścig otwierający europejską serię Le Mans (ELMS). Popularne wśród najlepszych teamów opony Dunlop zwyciężyły w WEC w 2012 roku, a także w poprzedzającym te zawody Interkontynentalnym Pucharze Le Mans w 2011 roku. Dunlop broni również podwójnej korony w europejskiej serii Le Mans (ELMS) – zwycięstwa w kategorii prototypów, zdobytego w ubiegłym sezonie przez Pierre’a Thrieta z zespołu TDS Racing, a także tytułu w kategorii GT-Pro wywalczonego przez JMW Ferrari. „2013 to ważny rok dla Dunlopa. Obchodzimy 125-lecie firmy, dlatego tym bardziej chcemy wspaniale wypaść na Le Mans i w WEC, a także obronić zwycięski tytuł w ELMS. Włożyliśmy wiele wysiłku w pracę nad nowymi oponami, dzięki czemu charakteryzują się one lepszymi osiągami oraz oferują kierowcom większą pewność prowadzenia. Będziemy w dalszym ciągu mocno wspierać zespoły, aby zapewnić im możliwie najlepsze warunki do odnoszenia zwycięstw” – powiedział Paul Bryant, menedżer ds. wyścigów endurance Dunlopa. Inżynierowie Dunlopa pracowali nad mieszankami, które poprawią charakterystykę nagrzewania opon. Jest to szczególnie istotne dla zespołów ELMS, ponieważ nowe przepisy zabraniają korzystania z podgrzewaczy ogumienia. Na sezon 2013 zaprojektowano również nowy kształt opony o zoptymalizowanej powierzchni stopki. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie niższego ciśnienia w oponie, co przekłada się na lepszą przyczepność podczas hamowania i wchodzenia w zakręty oraz udoskonalone, pewniejsze prowadzenie pojazdu przez kierowcę. Podczas testów w Aragon i Walencji zespoły LMP2 przejechały na nowych oponach Dunlop ponad 15 tys. kilometrów. W wyścigach WEC i ELMS na torze Silverstone dostępne będą slicki (opony gładkie) z dwiema z trzech mieszanek pod względem twardości: średnią i twardą. Do dyspozycji zespołów będą również opony do jazdy na mokrej nawierzchni i opony pośrednie (na lekko wilgotny tor). Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym z wiodących w świecie producentów opon klasy high performance, odnoszącym ogromne sukcesy w dziedzinie sportów motorowych. Bogate doświadczenie firmy w dziedzinie wyścigów opiera się na ciągłym rozwoju innowacyjnych technologii projektowania i produkcji opon do codziennej jazdy. Idąc w ślad za nieustającym pragnieniem podnoszenia przyjemności z jazdy, Dunlop oferuje wszystkim typom motocyklistów i kierowców dynamikę oraz wytrzymałość, jakie daje się uzyskać tylko z najnowszych technologii oponiarskich. Źródło: Dunlop
×