Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rozpoczęcie' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 30 wyników

  1. Rozpoczęcie produkcji nowego Audi A3 Cabriolet -Audi A3, gwiazda wśród samochodów segmentu kompakt,w całości powstaje w węgierskim Győr -Od dziś, w Niemczech i na kilku innych europejskich rynkach, można składać zamówienia na Audi A3 Cabriolet Ingolstadt / Győr, 18 października 2013 r. Dziś, zakłady Audi Hungaria rozpoczęły produkcję nowego, kompaktowego, czteromiejscowego kabrioletu segmentu premium. To kolejny już model w całości wytwarzany w Győr. Nietuzinkowość Audi A3 Cabriolet podkreślają płynnie przebiegające linie oraz składany, tkaninowy dach. Zastosowane w aucie rozwiązania techniczne, czynią go niezaprzeczalnym liderem w swojej klasie. To zasługa konsekwentnie realizowanej zasady lekkiej konstrukcji, najnowocześniejszych silników, systemów umożliwiających szeroko pojętą komunikację oraz efektywnych układów wsparcia kierowcy. „Podjęcie produkcji nowego Audi A3 Cabriolet, to kolejny krok mający na celu zwiększenie mocy produkcyjnych zakładów w Győr tak, by produkować tu rocznie 125 tysięcy pojazdów. Nasze zakłady na Węgrzech od lat dostarczają samochody najwyższej jakości, a tutejsza załoga to elastyczni pracownicy z dużą, fachową wiedzą.“ – podkreślił dr Frank Dreves, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. A3 Cabriolet to kolejny, obok Audi A3 Limousine model, który będzie zjeżdżać z taśmy produkcyjnej fabryki AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. Audi produkuje tam również ostatnią generację Audi TT Coupé i TT Roadster. W budynki i urządzenia produkcyjne, koncern zainwestował tu łącznie ponad 900 mln euro. „Ten model to klejnot wśród kompaktowych samochodów segmentu premium. Audi Hungaria natomiast, to gwarancja efektywnie przebiegających procesów produkcyjnych, doskonałej infrastruktury i wykwalifikowanych pracowników, którzy przy produkcji poprzedniej wersji tego auta zdobyli już ogromne doświadczenie.”- mówi Gerd Walker, szef produkcji w Audi Hungaria. Audi A3 Cabriolet na europejskim rynku pojawi się wiosną, ale już dziś, w Niemczech i na kilku innych europejskich rynkach, rozpoczyna się przedsprzedaż. Mały ciężar - efekt zastosowania filozofii lekkiej konstrukcji, mocne i wysoce wydajne jednostki napędowe oraz najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu infotainment i systemów wsparcia kierowcy sprawiają, że ten dynamiczny, kompaktowy samochód ma wszystkie zalety innych modeli rodziny A3. Wartym przypomnienia jest fakt, że w latach 2007 – 2013, Audi Hungaria, we współpracy z zakładami w Ingolstadt, wyprodukowało łącznie blisko 63 tysiące egzemplarzy poprzedniej wersji Audi A3 Cabriolet. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. W Chinach produkty z linii DS CITROËNA sprzedawane są pod osobną marką. Dostępna od15 miesięcy na tamtejszym rynku linia DS jest sprzedawana jest za pośrednictwem oddzielnej sieci sprzedaży. Obecnie, wraz z rozpoczęciem produkcji modelu DS5 w Shenzhen, linia DS wkracza w nowy etap, aby przyspieszyć ofensywę na drugim co do wielkości rynku samochodów premium. Rolę ambasadora tego modelu będzie pełnić Sophie Marceau. Ta jedna z najbardziej znanych i najczęściej nagradzanych w tym kraju aktorek jest dla Chińczyków uosobieniem wdzięku, klasy i francuskiej elegancji. Zupełnie jak DS5 Obecnie marka DS wkracza w Chinach w nowy etap wraz z wprowadzeniem na tamtejszy rynek jej flagowego modelu produkowanego lokalnie w Shenzhen. PSA PEUGEOT CITROËN wraz z lokalną spółką partnerską CHANGAN zainaugurował nową fabrykę w tej liczącej ponad 12 milionów mieszkańców aglomeracji. W tym nowoczesnym zakładzie jako pierwszy produkowany będzie model DS5. Citroën DS5, wprowadzony na rynek w 2012 roku, zaproponował nowe podejście do segmentu aut premium. Został stworzony po to, aby spełniać oczekiwania klientów na różnych światowych rynkach. Odważny i nietuzinkowy, Citroën DS5 wyróżnia się m.in. wnętrzem inspirowanym kokpitem samolotu. Model ten był dotychczas produkowany w francuskiej fabryce w Sochaux, a obecnie jego produkcja będzie miała miejsce również w chińskim Shenzen. Inauguracja produkcji DS5 w Chinach pozwoli przyspieszyć ofensywę Larki DS na pierwszym co do wielkości rynku samochodowym i drugim rynku modeli premium na świecie. Ofensywa ta opiera się również na: Sieci sprzedaży, która pod koniec roku będzie liczyć już 50 punktów DS STORE w 40 najważniejszych miastach tego kraju. Punkty te oferują w sprzedaży wszystkie modele z linii DS – DS3, DS3 CABRIO, DS4 i DS5. Samochody z tej linii przyciągają młode pokolenie zainteresowane alternatywną ofertą premium, jaką stanowi linia DS. Innowacyjnych usługach dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta, co stanowi unikalną ofertę na rynku samochodowym. Otwarciu wiosną tego roku na Nanjing Road, najbardziej prestiżowej ulicy w Szanghaju, pierwszego na świecie flagowego salonu DS WORLD. Przenosi on zwiedzających do świata inspirowanego francuskim luksusem, naznaczonego dziedzictwem kultowe go Citroëna DS z 1955 roku. Silnej komunikacji, której dowodem jest wybór Sophie Marceau na ambasadorkę DS5 w Chinach. Linia DS funkcjonująca w Chinach jako osobna marka posiada liczne atuty, które pozwolą jej przyspieszyć ofensywę na tamtejszym, dynamicznym rynku. To jednak nie koniec: już w 2014 roku na chiński rynek zostaną wprowadzone dwa nowe, produkowane lokalnie modele z segmentu C: seda i SUV. źródło: Citroen Polska
  3. Jak w temacie maly skrót, pokaz to co sie działo w Siedlcach. <iframe width="560" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/6NapU-KWVeI" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>
  4. [h=1]Rozpoczęcie sezonu 2013 SCS Szczecinek - lotnisko Wilcze Laski[/h]
  5. [h=1]Rozpoczecie sezonu vag-podkarpacie i VWgruppe 28.04.2013[/h]
  6. [h=1]Rozpoczęcie sezonu Motocyklowego w Pelplinie 21.04.2013 KOCEWSKA WIOSNA[/h] http://www.youtube.com/watch?v=9cQvw-2BH7s
  7. Rozpoczęcie sezonu Volkswagen Castrol Cup na Torze Poznań. Poznań, 11 kwietnia 2013 r. – W dniach 12-13 kwietnia na torze wyścigowym w Poznaniu sezon zainaugurują kierowcy startujący w Volkswagen Castrol Cup. W dwóch pierwszych wyścigach sezonu wystartuje 23 zawodników obu płci, a także dwóch gościnnie występujących VIP Drivers. Na starcie zobaczymy zawodników z 8 krajów w tym 13 Polaków. Gościnnie wystartują Jerzy Dudek – były bramkarz reprezentacji Polski w piłce nożnej, zawodnik takich klubów jak Real Madryt, Liverpool FC czy Feyenord Rotterdam oraz Jacek Jurecki. Tor Poznań Areną zmagań pierwszej rundy Volkswagen Castrol Cup będzie Tor Poznań. Obiekt oficjalnie otwarty został w 1977 roku. Długość jednego okrążenia wynosi 4.083m, a najdłuższa prosta 560 m. Rekordzistą toru, który posiada łącznie 14 zakrętów (w tym 5 lewych i 9 prawych) jest Thomas Kostka (Czechy), który 29 maja 2011 roku swoim Mercedesem Benz C-klasse DTM osiągnął czas 1 min 24,01 s. W trakcie weekendu goszczącego Volkswagen Castrol Cup na torze rozegrane zostaną także m.in. wyścigi serii Porsche GT3. Pierwsze kwalifikacje Volkswagen Castrol Cup rozpoczną się w piątek 12 kwietnia o godz. 17.05. To one zdecydują o kolejności w jakiej ustawią się zawodnicy do pierwszego sobotniego wyścigu, który rozpocznie się o godz. 12.15. Drugi wyścig rozegrany będzie cztery godziny później, o godz. 16.15. VIP Drivers Na polach startowych, pomiędzy zawodnikami startującymi w pucharze w całym sezonie, ustawiać się będą goście: znane osoby, dziennikarze i sportowcy. Podczas weekendu w Poznaniu za kierownicą pucharowego Golfa wystartują dwaj kierowcy VIP. Jednym z nich będzie Jerzy Dudek - były bramkarz reprezentacji Polski oraz piłkarz takich klubów jak Real Madryt, Liverpool FC czy Feyenoord Rotterdam. Jerzy Dudek jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych polskich sportowców. Brał udział w Mistrzostwach Świata FIFA 2006, w bramce reprezentacji Polski stawał 59 razy. Ta liczba wkrótce się zmieni, bo w czerwcu 2013 roku zostanie rozegrany towarzyski mecz reprezentacji Polski z Liechtensteinem. Będzie to pożegnalny występ Jerzego Dudka w kadrze narodowej, który da mu członkostwo w Klubie Wybitnego Reprezentanta. Jerzy Dudek ma także na koncie zwycięstwo w prestiżowej Lidze Mistrzów, jest jednym z trzech Polaków, którzy sięgnęli po cenne trofeum Pucharu Europy. Za kierownicą drugiego auta zasiądzie redaktor naczelny serwisu motoryzacja.interia.pl – Jacek Jurecki, który ma za sobą starty zarówno w rajdach jak i seriach wyścigowych. Push – to – Pass Silnik wyścigowego Golfa dysponuje mocą 260 KM. Można będzie ją zwiększyć o dodatkowe 50 KM poprzez zastosowanie systemu Push – to – Pass. System pozwoli zawodnikom na częstszą walkę o pozycje, a widowisku doda emocji. Zasady używania Push – to – Pass będą zmienne w zależności od toru, na którym rozgrywane będą zawody. Na Torze Poznań będzie go można użyć 19 razy podczas każdego wyścigu na 10 sekund, z przerwą wynoszącą również 10 sekund. Safety Car Caddy Sport to koncepcyjny samochód stworzony przez fabrykę Volkswagen Poznań. Niepozorny, z daleka niczym nie różniący się od seryjnego Caddy Furgon, ma pod maską moc 235 KM. Został zbudowany przez dział organizacji pilotażowej, gdzie seryjne wnętrze zostało odciążone i przystosowane do jazdy po torze. Seryjny silnik został zastąpiony jednostką 2.0 TSI, której moment obrotowy wynosi 350 Nm co sprawia, że samochód do setki przyspiesza w 6,5 s. Maksymalna prędkość, jaką może osiągnąć ten ważący zaledwie 1414 kg furgon, to 250 km/h. Przy tak doskonałych wartościach, Caddy ten wciąż pozostaje samochodem użytkowym. Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. Nowe opony Dunlop na rozpoczęcie sezonu na torze Silverstone Warszawa, 11 kwietnia 2013 r. – Po miesiącach przygotowań i prób rozpoczyna się sezon 2013 mistrzostw świata FIA w wyścigach endurance i europejska seria Le Mans. Z tej okazji partnerzy i klienci firmy Dunlop będą w nadchodzący weekend testować nowe opony wyścigowe na torze Silverstone, na którym odbędą się pierwsze wyścigi sezonu. W Mistrzostwach Świata FIA w jeździe na wytrzymałość (World Endurance Championship - WEC) osiem z dziesięciu zespołów w klasie LMP2 wybrało opony Dunlop, zaś w europejskiej serii Le Mans (ELMS) zdecydowało się na nie dziewięciu z dziesięciu startujących w najbardziej prestiżowej klasie tego wyścigu LMP2 oraz jeden uczestnik klasy LM-GTE. Mistrzostwa Świata FIA endurance, których głównym wydarzeniem jest 24-godzinny wyścig Le Mans, rozpoczynają się sześciogodzinnym wyścigiem w najbliższą niedzielę 14 kwietnia br. Dzień wcześniej, 13 kwietnia, odbędzie się trzygodzinny wyścig otwierający europejską serię Le Mans (ELMS). Popularne wśród najlepszych teamów opony Dunlop zwyciężyły w WEC w 2012 roku, a także w poprzedzającym te zawody Interkontynentalnym Pucharze Le Mans w 2011 roku. Dunlop broni również podwójnej korony w europejskiej serii Le Mans (ELMS) – zwycięstwa w kategorii prototypów, zdobytego w ubiegłym sezonie przez Pierre’a Thrieta z zespołu TDS Racing, a także tytułu w kategorii GT-Pro wywalczonego przez JMW Ferrari. „2013 to ważny rok dla Dunlopa. Obchodzimy 125-lecie firmy, dlatego tym bardziej chcemy wspaniale wypaść na Le Mans i w WEC, a także obronić zwycięski tytuł w ELMS. Włożyliśmy wiele wysiłku w pracę nad nowymi oponami, dzięki czemu charakteryzują się one lepszymi osiągami oraz oferują kierowcom większą pewność prowadzenia. Będziemy w dalszym ciągu mocno wspierać zespoły, aby zapewnić im możliwie najlepsze warunki do odnoszenia zwycięstw” – powiedział Paul Bryant, menedżer ds. wyścigów endurance Dunlopa. Inżynierowie Dunlopa pracowali nad mieszankami, które poprawią charakterystykę nagrzewania opon. Jest to szczególnie istotne dla zespołów ELMS, ponieważ nowe przepisy zabraniają korzystania z podgrzewaczy ogumienia. Na sezon 2013 zaprojektowano również nowy kształt opony o zoptymalizowanej powierzchni stopki. Dzięki temu możliwe jest zastosowanie niższego ciśnienia w oponie, co przekłada się na lepszą przyczepność podczas hamowania i wchodzenia w zakręty oraz udoskonalone, pewniejsze prowadzenie pojazdu przez kierowcę. Podczas testów w Aragon i Walencji zespoły LMP2 przejechały na nowych oponach Dunlop ponad 15 tys. kilometrów. W wyścigach WEC i ELMS na torze Silverstone dostępne będą slicki (opony gładkie) z dwiema z trzech mieszanek pod względem twardości: średnią i twardą. Do dyspozycji zespołów będą również opony do jazdy na mokrej nawierzchni i opony pośrednie (na lekko wilgotny tor). Dunlop, marka należąca do The Goodyear Tire & Rubber Company, jest jednym z wiodących w świecie producentów opon klasy high performance, odnoszącym ogromne sukcesy w dziedzinie sportów motorowych. Bogate doświadczenie firmy w dziedzinie wyścigów opiera się na ciągłym rozwoju innowacyjnych technologii projektowania i produkcji opon do codziennej jazdy. Idąc w ślad za nieustającym pragnieniem podnoszenia przyjemności z jazdy, Dunlop oferuje wszystkim typom motocyklistów i kierowców dynamikę oraz wytrzymałość, jakie daje się uzyskać tylko z najnowszych technologii oponiarskich. Źródło: Dunlop
  9. Steve Girsky, Prezes Rady Nadzorczej, wyjeżdża pierwszym kabrioletem z taśmy montażowej Nowoczesna infrastruktura produkcyjna, zmotywowany zespół, najwyższa jakość Klasyczny kabriolet oferuje wyposażenie najwyższej klasy Gliwice. To wielki dzień dla gliwickiej fabryki Opla. Dziś pierwszy egzemplarz modelu Cascada, eleganckiego, średniej wielkości kabrioletu Opla, zjedzie z taśmy montażowej. Numerem jeden jest Cascada w kolorze białym „Seashell”, wyposażona w turbodoładowany silnik benzynowy 1.6. Najmłodszy członek rodziny Opla będzie miał światową premierę podczas Salonu Samochodowego w Genewie na początku marca. Wielu specjalnych gości świętowało oficjalne rozpoczęcie produkcji. „To naprawdę wyjątkowy dzień, nie tylko dla fabryki w Gliwicach, lecz także dla Opla. Cascada jest kolejnym elementem naszej kampanii produktowej. Po modelach ADAM i Mokka przyszła kolej na Cascadę: dzięki niej możemy dotrzeć do klientów w tych segmentach, w których do tej pory byliśmy nieobecni”, mówi Steve Girsky, Prezes Rady Nadzorczej, Wiceprezes GM oraz Prezes GM Europe. „Gliwice to miasto o bogatej tradycji w Górnośląskim Okręgu Przemysłowym i ogromnym znaczeniu dla polskiej gospodarki. Fakt, że kolejny model Opla będzie tu produkowany, ponownie każe zwrócić uwagę na wysiłek regionu i samej fabryki”, mówi Wicepremier Janusz Piechociński, gość honorowy. Od rozpoczęcia działalności w 1996 r., zakład produkcyjny w Gliwicach jest stałym elementem strategii rynkowej Grupy GM. Cascada to już szósty model Opla budowany przez polskich pracowników w fabryce o najnowocześniejszej infrastrukturze i najwyższych standardach w zakresie jakości. „Jesteśmy bardzo dumni, że zostaliśmy wybrani do produkcji pierwszego kabrioletu zaprojektowanego przez Opla. Jest to złożone przedsięwzięcie, a realizację właśnie takich zobowiązań nasz świetnie zmotywowany zespół opanował z wirtuozerią. Świętujemy zatem wyjątkowy dzień”, dodaje Andrzej Korpak, Dyrektor Zakładu. Elegancja i tradycja Dzięki Cascadzie Opel wraca do segmentu kabrioletów średniej klasy w świeżym wydaniu oraz z najlepszymi nowoczesnymi technologiami na wyposażeniu. Produkcja nowego, wytwornego modelu wpisuje się w długą tradycję ponadczasowych, klasycznych kabrioletów Opla z lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych ubiegłego wieku, ale jest to pierwsze auto tego typu skonstruowane przez Opla. Cascada zapowiada zatem powrót do prawdziwej radości z jazdy. Nowy kabriolet Opla jest klasycznym autem czteroosobowym o wydłużonej sylwetce z miękkim, otwieranym dachem wysokiej jakości. Zmierzający na szczyt listy pojazdów Opla, nowy kabriolet zalicza się do aut średniej wielkości nie tylko z uwagi na rozmiar (długość: niemal 4,7 m, szerokość: 1,84 m, bez lusterek), ale również ze względu na niewątpliwy urok tego samochodu, zastosowane technologie najwyższej klasy oraz właściwości jezdne. Indywidualizacja dzięki ogromnemu wyborowi dodatkowych elementów wyposażenia Wprowadzany na rynek model jest dostępny z karoserią w dziesięciu kolorach, które można łączyć z trzema barwami dachu. Zaś koła występują w dziesięciu różnych stylach i rozmiarach od 17 do 20 cali. Wnętrze Cascady zadziwia wyjątkową elegancją: projektanci tego modelu oferują cztery szykowne rodzaje wyposażenia i opcje wykończenia, w tym dwa warianty skórzanej tapicerki najwyższej jakości. Właściciele tego auta mogą wybrać jeden z trzech opcjonalnych systemów audio-informacyjnych i nawigacyjnych, które można połączyć z techniką Digital Audio Broadcast (DAB+); rozwiązania te mogą także łączyć funkcje telefonu komórkowego. Najwyższy poziom bezpieczeństwa i przyjemność jazdy uzyskano dzięki wspomaganiu kierownicy, systemom podnoszącym komfort oraz rozwiązaniom ochronnym, takim jak: system adaptacyjnego zawieszenia FlexRide za 980 euro, wyposażona w liczne funkcje kamera Opel Eye drugiej generacji (800 euro) oraz ergonomiczne fotele wysokiej jakości z certyfikatem AGR dla kierowcy i pasażera siedzącego z przodu za 685 euro. Dostępne są także inne dodatki podnoszące komfort jazdy (opcjonalnie), w tym elektroniczna regulacja foteli i wentylacji, podgrzewana kierownica, a także dodatkowa, aktywowana za pomocą pilota, nagrzewnica elektryczna. Cascada należy do rodziny modeli o wydajnym układzie napędowym. W przypadku silników benzynowych, oprócz silnika o pojemności 1,4 litra z turbosprężarką o mocy 88 kW/120 KM lub 103 kW/140 KM dostępny jest także nowy silnik SIDI Turbo o mocy 125 kW/170 KM i pojemności 1,6 litra z modułem wtrysku bezpośredniego. Natomiast w przypadku silników diesla do dyspozycji jest CDTI ecoFLEX o pojemności 2 litrów oraz mocy 121 kW/165 KM; takie parametry zapewniają pożądaną moc przy optymalnym zużyciu paliwa. Dzięki sześciobiegowej skrzyni biegów oraz technologii Start/Stop samochód zużywa jedynie 5,2 litra benzyny na 100 km i emituje zaledwie 138 g/km CO2. Silnik diesla Turbo o pojemności 2 litrów, podobnie jak silnik SIDI Turbo o pojemności 1,6 litra, można łączyć z sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów. Oferta zostanie wkrótce poszerzona o wydajny i mocny silnik BiTurbo CDTI ecoFLEX o pojemności 2 litrów i mocy 143 kW/195 KM przy maksymalnym obrocie rzędu 400 Nm, z sześciobiegową ręczną skrzynią biegów oraz technologią Start/Stop. Model Cascada jest elementem kampanii produktowej Opla o wartości wielu miliardów euro; celem kampanii jest wprowadzenie na rynek 23 nowych pojazdów oraz 13 innowacyjnych układów napędowych w latach 2012-2016. Elegancki kabriolet zadebiutuje podczas Salonu Samochodowego w Genewie w dniach 7-17 marca 2013 r., a do salonów sprzedaży trafi w kwietniu. źródło: General Motors
  10. więcej -> Oficjalne rozpoczęcie produkcji Opla Cascady w Gliwicach, testy samochodów osobowych, ranking sprzedaży motocykli, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. więcej -> Rozpoczęcie produkcji drugiej generacji modelu Kia pro_cee'd, statystyki sprzedaży, park samochodów, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. Jedyny samochód w tym segmencie produkowany w Niemczech Zakład w Turyngii wyróżnia się elastycznością i najwyższą jakością w zakresie produkcji Łączna kwota inwestycji to 190 mln euro Przed oficjalną premierą rynkową 19 stycznia otrzymano ponad 16 tys. zamówień Mistrz personalizacji: ponad 61 tys. możliwych kombinacji nadwozia i ponad 82 tys. wersji wnętrza Wkrótce – po raz pierwszy w tym segmencie – Opel zastosuje oprogramowanie do rozpoznawania głosu SIRI firmy Apple Eisenach/Rüsselsheim. Oto wielkie wydarzenie ku czci małego auta: wczoraj Opel świętował oficjalne rozpoczęcie produkcji stylowego małego samochodu ADAM w zakładzie w Eisenach. W uroczystości uczestniczyło wielu gości specjalnych. „To szczególny moment w dziejach zakładu w Eisenach i całej firmy. Opel ADAM to śmiały i uniwersalny pojazd. Idealnie oddaje on ducha innowacji, dzięki którym Opel wkracza w nową epokę” – stwierdził Steve Girsky, prezes rady nadzorczej firmy Opel, wiceprezes GM i prezes GM Europe. Zarówno minister gospodarki Turyngii, Matthias Machnig, jak i zastępca prezesa zarządu Opla,Thomas Sedran, podkreślali, że Opel – jako jedyny producent aut – nie tylko projektuje mały samochód w Niemczech, ale również go tam produkuje. Thomas Sedran powiedział: „ADAM wyraźnie potwierdza nasze zaangażowanie na rzecz rozwoju zakładu w Eisenach, a także całej niemieckiej gospodarki”. Szerokie możliwości indywidualizacji sprawiają, że produkcja Opla ADAM wiąże się z dużymi wyzwaniami w zakresie planowania, logistyki i produkcji. „Doskonale wykwalifikowany zespół z Eisenach, podobnie jak każdy pracownik firmy, który uczestniczył w tym projekcie, może dzisiaj odczuwać dumę” – dodał Sedran. Dumna była niewątpliwie Ariane Friedrich, halowa mistrzyni Europy w skoku wzwyż w 2009 r. i wielokrotna mistrzyni Niemiec, która miała zaszczyt zjechać Oplem ADAM z linii produkcyjnej u boku prezesa rady nadzorczej firmy Opel, Steve’a Girsky’ego, zwłaszcza że uroczystość odbyła się w dniu jej urodzin. Inwestycje w wysokośći 190 mln euro w elastyczne i nowoczesne obiekty produkcyjne Głównym warunkiem udanej produkcji Opla ADAMa jest elastyczność. Na świecie nie ma przecież drugiego samochodu tej klasy z ponad 61 tys. wersji nadwozia i niemal 82 tys. wariantów wystroju wnętrza: od bogatego wyboru kolorów i felg po specjalne detale, takie jak różne zagłówki. Sedran, zapewnił: „Każdy, kto zamawia dziś Opla ADAM, może mieć prawie całkowitą pewność, że nigdzie nie spotka takiego samego auta. Niemal każdy ADAM będzie jedyny w swoim rodzaju”. Opel zainwestował w zakład w Eisenach około 190 mln euro, aby uruchomić w nim drugą – obok tej, na której powstaje Corsa – linię produkcyjną. Samochód „Made in Eisenach” już zrobił duże wrażenie na publiczności podczas prezentacji na targach motoryzacyjnych w Paryżu jesienią zeszłego roku. Niedługo, bo 19 stycznia, odbędzie się oficjalna premiera u przedstawicieli Opla w Niemczech. „Mamy już ponad 16 tys. zamówień z całej Europy” – poinformował Thomas Sedran. Bogactwo niedrogich innowacji przyprawiające o zawrót głowy „ADAM jest nie tylko symbolem Eisenach i Turyngii. To symbol całej firmy. Obecnie Opel szczyci się najatrakcyjniejszą ofertą modeli w całej 150-letniej historii, a ADAM stanowi jej istotną część” – podkreśla kierownik zakładu, Stefan Fesser. Szczególną uwagę zwrócił on na zastosowane w tym modelu nowe – inteligentne i niedrogie – technologie. Dzięki systemowi informacyjno-rozrywkowemu IntelliLink ADAM jest najlepiej zintegrowanym ze smartfonem małym samochodem. Rozwiązanie to umożliwia połączenie auta ze smartfonem właściciela wyposażonego w system Apple iOS lub Android. Wkrótce będzie także dostępne innowacyjne oprogramowanie do rozpoznawania głosu SIRI firmy Apple. To wyjątkowe auto, odzwierciedlające styl życia swojego właściciela, wyróżnia się niezwykłym bogactwem innowacji, które dotychczas można było spotkać jedynie w modelach wyższych klas. Wśród udogodnień niespotykanych w tym segmencie są m.in.: automatyczny system Park Assist (najnowszej generacji), podgrzewana kierownica, układ ostrzegający o przeszkodach w martwym polu czy montowany tylko w Oplach w pełni zintegrowany tylny bagażnik rowerowy FlexFix. To nie koniec ofensywy Opla realizowanej nakładem wielu miliardów euro. W pierwszej połowie roku do salonów trafi nowy model – elegancki kabriolet Cascada, produkowany w Gliwicach. W latach 2012–2016 Opel wprowadzi na rynek łącznie 23 nowe pojazdy i 13 silników. źródło: Genaral Motors
  13. więcej -> Pomyślne rozpoczęcie działalności DAF Trucks w Rosji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. Pierwszy model niemieckiego producenta w nowym segmencie samochodów SUV subcompact Nowa Mokka poszerza ofertę produktową Opla i wzmacnia szybko rozwijający się europejski rynek samochodów SUV Dwa silniki benzynowe i jeden silnik diesla, technologia paliwooszczędna Start/Stop w ramach standardowego Ceny Opla Mokka w Polsce zaczynają się od 67 900 PLN Warszawa. Nowy SUV Opel Mokka rozszerza ofertę marki czyniąc z niej pierwszego niemieckiego producenta, który wprowadza na rynek samochód w dynamicznie rozwijającym się segmencie samochodów SUV subcompact. Pomimo swojej długości wynoszącej 4,28m, Mokka może swobodnie pomieścić do pięciu osób w wyżej usytuowanych fotelach. Model ten spełnia także misję Opla łącząc atrakcyjną stylistykę z innowacyjnymi technologiami i wysokiej klasy funkcjonalnością, co sprawia, że samochody Opla stają się dostępne dla szerszego grona klientów. Ceny Mokki w Polsce zaczynają się od 67 900 PLN za model wyposażony w benzynowy silnik 1.6 l o mocy 85kW/115 KM z systemem Start & Stop. – Powiedział Wojciech Mieczkowski, Szef Opla w Polsce. Opel Mokka wkracza na polski rynek z bardzo bogatym wyposażeniem standardowym. Mokka w wersji Essentia, w cenie już od 67 900 PLN, ma w standardzie: szyby elektryczne z przodu, centralny zamek, elektryczne lusterka, tempomat elektroniczny, Radio CD400 z oraz szereg elementów bezpieczeństwa, jak: ESP, napinacze pasów bezpieczeństwa kierowcy i pasażera, poduszki czołowe i boczne kierowcy i pasażera oraz poduszki kurtynowe, wspomaganie hamowania awaryjnego, alarm. Mokka w wersji Enjoy, której ceny zaczynają się od 74 950 PLN zawiera jeszcze więcej elementów wyposażenia standardowego i należą do nich: szyby elektryczne z przodu i z tyłu, lampy przeciwmgielne, skórzaną kierownicę, koła aluminiowe R18, komputer pokładowy, Radio CD400 BT z mp3, wejściem, USB i BT, klimatyzację. Mokka w najwyższej wersji Cosmo, której ceny rozpoczynają się od 78 450 PLN ma w standardzie ponad już wymienione w poprzednich wersjach: klimatyzację elektroniczną, czujniki deszczu, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, przyciemniane szyby, podłokietnik kierowcy, tapicerkę z elementami skóry Przyjmowanie zamówień od klientów rozpoczęło się w ostatni piątek 3 Sierpnia 2012. Pierwsze egzemplarze trafią do klientów już pod koniec Października 2012. Oferta Opla Mokka w Polsce to dwa silniki benzynowe: o pojemności 1.6 i mocy 115 KM z systemem Start & Stop, i drugi o pojemności 1.4 i mocy 140 KM z systemem Start & Stop z napędem 4x4 oraz silnik wysokoprężny o pojemności 1.7 diesel i mocy 130 KM w trzech konfiguracjach: z systemem Start & Stop, napędem 4x4 i automatyczną skrzynią biegów. Pełna specyfikacja Opla Mokki jest również dostępna na komercyjnej stronie Opla Opel Polska - nowe samochody osobowe i dostawcze, oferta, promocje, cenniki - Opel.pl. źródło: General Motors
  15. Rozpoczęcie sezonu 1/4mili Bemowo 25.04.2010 / Lanos 1.6 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=oO1BOyiatrA
  16. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ELFN5Qqrkno&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ELFN5Qqrkno&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  17. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=73zREvHJqp4&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=73zREvHJqp4&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  18. Rozpoczęcie Sezonu OSSY 2009 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=T_eSnmtifSk&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=T_eSnmtifSk&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  19. Rozpoczęcie sezonu Inowrocław 2009r <object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=RfN5YeO6_Ik&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=RfN5YeO6_Ik&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>
  20. Rozpoczęcie Sezonu Tuningowego - Bełchatów 13.04.2009 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=f5egcA9fZPo&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=f5egcA9fZPo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  21. V Galicyjskie Rozpoczęcie sezonu motocyklowego BOCHNIA <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=RD5xgcXAaWo&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=RD5xgcXAaWo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  22. II Rozpoczęcie Sezonu Golf mk1 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=MRPyjfOUDoY&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=MRPyjfOUDoY&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  23. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=2VRTCND3hus&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=2VRTCND3hus&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
×