Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rosji' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 63 wyników

  1. Start produkcji SKODY Rapid w Rosji! Rozpoczęła się produkcja kompaktowej limuzyny ŠKODY w Rosji. Pochodzące z miejscowości Kaługa egzemplarze pojawią się na tamtejszym rynku pod koniec kwietnia. ŠKODA przyspiesza w Rosji. Kolejnym etapem ekspansji czeskiego producenta jest rozpoczęcie produkcji modelu Rapid w fabryce w Kałudze, położonej na południowy zachód od Moskwy. Rewelacyjnie przyjęty na świecie model (ponad 130 000 wyprodukowanych egzemplarzy) spełnia wszystkie warunki, by stać się przebojem rosyjskiego rynku: to kompaktowa limuzyna wyróżniająca się ogromną przestronnością, maksymalną funkcjonalnością, ekonomicznymi silnikami, bezkompromisowym podejściem do tematu bezpieczeństwa i najlepszym stosunkiem ceny do jakości. „Sprzedana już w ilości ponad 130 000 sztuk ŠKODA stworzyła dla nas nową klasę i okazała się wielkim sukcesem” – wyjawia prezes zarządu ŠKODY, prof. Winfried Vahland. „Poprzez start produkcji w Kałudze wprowadzamy model Rapid na rynek trzeciego, największego odbiorcy naszych samochodów na świecie. ŠKODA planuje znaczący rozwój w Rosji w najbliższych latach, a model Rapid odgrywa kluczową rolę w tej strategii”. Rapid uzupełnia gamę modelową ŠKODY, wypełniając rynkową przestrzeń pomiędzy modelami Fabia i Octavia. Ze swoimi kompaktowymi wymiarami (4,48 m długości, 1,7 m szerokości), ta limuzyna ŠKODY zapewnia wyjątkowo dużą przestrzeń dla wszystkich podróżujących i całego ich bagażu. O wysoką funkcjonalność dbają nieodłączne dla każdej ŠKODY przemyślane rozwiązania, a wyjątkowo atrakcyjna cena nie stanęła na drodze do zastosowania najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa. „Z taką charakterystyką ŠKODA Rapid idealnie odpowiada na wszystkie potrzeby i oczekiwania Klientów w Rosji” – mówi Miroslav Kroupa, Dyrektor Regionalny ŠKODA Rosja. Poprzez rozpoczęciem produkcji modelu Rapid w Rosji, czeski producent chce kontynuować bardzo obiecujący rozwój marki w tym kraju. W 2013 roku ŠKODA dostarczyła rosyjskim kierowcom 87 500 samochodów. Rapid to już drugi z produkcyjnych debiutów ŠKODY w Rosji na przestrzeni zaledwie kilku tygodni – w połowie lutego ruszyła produkcja gruntownie odnowionego modelu Yeti, w drugiej placówce produkcyjnej ŠKODY w tym kraju, w Niżnym Nowogrodzie. Model Rapid już w początkowych założeniach został stworzony jako samochód globalny, adresowany na rynki wszystkich szerokości geograficznych. Pod koniec roku 2012 kompaktowa limuzyna zapoczątkowała szóstą linię modelową ŠKODY. Oprócz Czech i Rosji, Rapid produkowany jest także w Chinach i Indiach. Wprowadzenie na rynek rosyjski jest kolejnym kamieniem milowym dla tego niezwykle dobrze przyjmowanego wszędzie modelu. Model Rapid to kluczowy element właśnie przeprowadzanej największej modelowej ofensywy w historii ŠKODY. W najbliższych latach czeski producent planuje zwiększyć globalną produkcję do poziomu półtora miliona sztuk rocznie. ŠKODA będzie przez ten czas prezentować średnio co pół roku zupełnie nowy lub gruntownie odnowiony model. Tylko w 2013 roku zaprezentowano aż osiem nowości modelowych. W tym czasie czeska marka sprzedała 920 800 sztuk samochodów, co jest drugim najlepszym wynikiem w jej historii. Na rok 2014 ŠKODA przygotowała kolejne ważne kroki w swojej strategii modelowej i stylistycznej. Spektakularne studium ŠKODA VisionC zaprezentowane na targach w Genewie zwiastuje ten nowy, odważny etap w dziejach marki. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. Nowy Datsun tylko dla Rosji - debiut 4 kwietnia Już wiemy, jakie auto będziemy podziwiać na licznych filmikach z Rosji
  3. 12 października 2014 - Grand Prix Rosji Tor: Sochi Circuit Długość toru: 5,853 km Ilość okrążeń: Dystans: Rekord okrążenia: brak obrazka [you] zapraszamy do wpisania Twoich 10 typów Typujemy miejsca według prognozowanej przez nas kolejności. UWAGA: Głosy oddajemy do chwili rozpoczęcia wyścigu w Niedzielę 12.10.2014 GŁOSUJEMY TYLKO RAZ - pierwsze głosy się liczą.
  4. Datsun Sedan przyłapany w Rosji W konkursie piękności raczej by nie wygrał...
  5. Pieszy w Rosji zawsze ma pierwszeństwo http://www.youtube.com/watch?v=OofINT96zgc&list=TLNm3e7aYc0pvn42kD_P7OFE1kZRZ5PlNY
  6. więcej -> Lakiery BASF do produkcji Mercedesa Sprintera w Rosji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. Alfa Romeo wkracza do Rosji Alfa musi przede wszystkim wziąć się za wzbogacenie swojej gamy modeli, bo póki co wygląda ona mizernie...
  8. W Rosji rusza nowa sieć dystrybucji Alfy Romeo: - Bezpośrednia sprzedaż produktów i usług Alfa Romeo za pośrednictwem „Chrysler Jeep Rosja National Sales Company” - W ofercie aktualne modele - Giulietta, MiTo i 4C – oraz przyszłe, które wprowadzą markę na rynek jako globalnego gracza segmentu Premium - W październiku nastąpi oficjalne wejście na rynek Alfy Romeo MiTo: limitowanej edycji serii specjalnej SBK z silnikiem 1.4 Turbo MultiAir o mocy 135 KM oraz skrzynią biegów „Alfa TCT" z podwójnym suchym sprzęgłem - Mopar: prezentacja wysokiej jakości usługi pomocy drogowej oraz nowego ośrodka logistycznego w Moskwie. Alfa Romeo powraca na rynek rosyjski jako bezpośredni importer, za pośrednictwem „Chrysler Jeep Russia National Sales Company”. W doskonałej harmonii ze strategią globalnego rozwoju, która poprowadzi Alfę Romeo do rywalizacji jako globalnego gracza w samym sercu rynku Premium, inicjatywa ta jest potwierdzeniem zainteresowania włoskiej marki rynkiem rosyjskim, który według przewidywań w 2013 roku osiągnie wielkość sprzedaży 2,8 milionów nowych samochodów. W ciągu następnych 4 lat prognozowany jest dalszy wzrost, aż do przekroczenia 3,2 milionów samochodów i osiągnięcia istotnego udziału wśród marek Premium. Oprócz importowanej już Giulietty, rosyjska gama Alfa Romeo składać się będzie z modeli MiTo – oficjalne wprowadzenie jej na rynek nastąpi w październiku w specjalnej edycji SBK – i z kompaktowego super samochodu 4C, od niedawna sprzedawanego w Europie w limitowanej edycji 500 egzemplarzy, z których jeden sprzedany został w Rosji. Jakość i efektywność: nowa sieć dystrybucji Alfy Romeo Alfa Romeo zdecydowała o bezpośrednim zaistnieniu w Rosji poprzez sieć sprzedaży i usług odpowiednich dla marki Premium. Zadanie to będzie pełniła “Chrysler Jeep Russia National Sales Company”, spółka Grupy Chrysler, która już teraz zarządza całą sprzedażą, posprzedażą oraz gwarancjami na produkty Fiat, Fiat Professional, Chrysler, Jeep i Dodge, sprzedawane w obszarze Federacji Rosyjskiej. Do końca roku, 5 nowych dealerów Alfa Romeo dołączy do aktualnego importera, który nadal będzie pełnił swoją ważną rolę na obszarze Sankt Petersburga. Oprócz wysoko wyspecjalizowanej sieci sprzedaży, struktury Alfa Romeo będą oferować również wysokiej jakości usługi posprzedażne, świadczone przez Mopar. Wzbogaceni o doświadczenie zdobyte w zeszłym roku z właścicielami samochodów Jeep w Rosji, również klienci Alfy Romeo będą mogli aktywować wysokiej jakości usługi pomocy drogowej, które świadczone będą nie tylko w awaryjnych sytuacjach, ale również w przypadku wypadku drogowego, kiedy zapewniany jest samochód zastępczy dostarczany na miejsce. Jakość i efektywność są również atutami nowego ośrodka logistycznego Mopar, otwartego w Moskwie w 2012 roku, który dystrybuuje ponad 20 tysięcy oryginalnych części zamiennych marek Fiat S.p.A i Chrysler Group w Rosji. Krajowa premiera: Alfa Romeo 4C Alfa Romeo 4C czerpie inspiracje z chlubnej przeszłości marki, przenosząc w obecne czasy autentyczne wartości marki: osiągi, włoski styl i doskonałość techniczną, ukierunkowaną na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy, z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Nazwa „4C" odwołuje się do wielkiej sportowej tradycji Alfy Romeo - w latach trzydziestych i czterdziestych, nazwy 8C i 6C wyróżniały samochody osobowe oraz wyścigowe, wyposażone w mocne silniki ośmiocylindrowe oraz innowacyjne sześciocylindrowe, uzyskując docelowy stosunek masy do mocy taki, jak w prawdziwym samochodzie wyścigowym, czyli poniżej 4 kg/KM, ale stawiając nie tyle na dostarczaną moc, co na ograniczenie masy, tak, aby zapewnić lepszą elastyczność i osiągi. Zaprojektowana przez inżynierów Alfy Romeo i wyprodukowana w zakładzie Maserati w Modenie, dwuosobowa Alfa coupé wykorzystuje technologie i materiały stosowane w Alfa Romeo 8C Competizione takie, jak: włókno węglowe, aluminium, napęd na tylne koła oraz technologie własne z ostatnich modeli seryjnych Alfy Romeo unowocześnione w taki sposób, aby wydobyć jeszcze bardziej sportowy charakter nowego samochodu. Dowodzą tego: nowy silnik benzynowy o pojemności 1750 z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim, wykonany z aluminium, zaawansowana technologicznie skrzynia biegów „Alfa TCT" z podwójnym suchym sprzęgłem oraz system Alfa Romeo D.N.A. wzbogacony o nowy tryb „Race." Długość około 4 metrów i rozstaw osi mniejszy niż 2,4 metra z jednej strony podkreślają kompaktowość auta, a z drugiej pozwalają na wyjątkową zwinność. Dodatkowo, wyjątkowa dynamika modelu Alfa Romeo 4C jest podkreślona przez stosunek masy do mocy, który wynosi poniżej 4 kg/KM, co daje pojęcie o potencjale Alfy Romeo 4C. Samochód ten jest zatem w 100% Alfą, potwierdzając swój sportowy charakter, dzięki któremu na zróżnicowanej, krętej trasie lub na torze wyścigowym - potęguje wyjątkowe doznania podczas jazdy. Wreszcie, dostępna jest wyjątkowa kolekcja merchandising zainspirowana nowym, kompaktowym super samochodem. Dzięki współpracy z Centrum Stylistycznym Alfa Romeo, produkty są tak pomyślane i wykonane, aby oddać sportowy charakter nowego modelu i jeszcze bardziej identyfikować je z klasą Premium, zarówno jeśli chodzi o wzornictwo jak i użyte materiały (aluminium, włókno węglowe, skóra). W ten sposób związek pomiędzy modelami, a produktami z linii merchandising jest ewidentny i nierozerwalny. Gama produktów, których tworzenie było koordynowane przez Mopar, obejmuje różne rodzaje artykułów: wśród nich te kultowe, najlepiej reprezentujące wizerunek marki oraz cechy jej DNA, takie jak: longboard (dłuższa wersja deskorolki) wykonana w całości z włókna węglowego; sanki z aluminium oraz okulary przeciwsłoneczne z włókna węglowego. Następnie, produkty związane z modą i stylem życia, takie jak: kurtka przeciwdeszczowa o wysokim stopniu nieprzemakalności; bluza z soft shelowymi wstawkami czy plecak wodoodporny. Z bardziej technologicznej domeny: gogle narciarskie czy deska snowboardowa z połączeniem GPS, ceramiczny zegar, ręcznie wykonane pióro z włókna węglowego i aluminium. Pamięć USB w kształcie samochodu oraz wykonane z włókna węglowego osłony na iPhone’a i iPada mają natomiast bardziej zabawny charakter. MiTo Seria specjalna SBK Aby uczcić październikowe wprowadzenie modelu MiTo na rynek rosyjski, marka zdecydowała się stworzyć limitowaną edycję 30 egzemplarzy nowej serii specjalnej SBK wyposażonej w silnik 1.4 Turbo MultiAir o mocy 135 KM oraz skrzynię biegów „Alfa TCT" z podwójnym suchym sprzęgłem Przeznaczona dla ludzi doceniających przyjemność płynącą z jazdy oraz ograniczone zużycie paliwa, samochód zapewnia najlepsze osiągi oraz temperament samochodu sportowego, o czym świadczy maksymalny moment obrotowy uzyskiwany w optymalny sposób we wszystkich warunkach. Ponadto, zespół napędowy stale współpracuje z selektorem Alfa DNA, pozwalając na wybór działania silnika aby zoptymalizować jego osiągi. W prosty sposób, po naciśnięciu wyłącznika, kierowca może wybrać jazdę bardziej sportową (Dynamic), bardziej ekonomiczną (Natural) lub zachowanie silnika odpowiednie do warunków pogodowych (All Weather). Z zewnątrz, ekskluzywna seria specjalna: 17-calowe felgi aluminiowe; spoilery i chromowane końcówki wydechu; obudowy lusterek w kolorze tytanu (lub w kolorze nadwozia, jeśli samochód jest dwukolorowy); tylny zderzak o sportowym designie; czarna oprawa świateł przeciwmgielnych oraz umieszczone na tylnej części auta nowe logo SBK wykonane z tytanu. Agresywny „look" MiTo z Serii Specjalnej SBK podkreślają cztery dostępne kolory karoserii: czarny, czerwony Alfa, niebieski Tornado i biały Biancospino, które można łączyć z trzema barwami dachu: czarną, czerwoną Alfa i nową białą Cristallo. Ten sam sportowy styl utrzymany jest we wnętrzu kabiny, w którym można podziwiać logo SBK umieszczone na przednich zagłówkach i czarną deskę rozdzielczą oraz sportowe nakładki na pedały. Warto przypomnieć, że w wyposażeniu seryjnym znalazły się: ręcznie sterowana klimatyzacja, nowe radio z 5-calowym ekranem dotykowym i kierownica obszyta skórą. Wreszcie, specjalna seria MiTo SBK posiada oryginalny kit SBK, który obejmuje: naklejki, listwy progowe, nakładkę zderzaka tylnego, sportowe pedały z czerwonymi zaciskami hamulców i 17- calowe felgi aluminiowe. “Eni FIM SBK Superbike World Championship 2013” Od 2007 roku Alfa Romeo uczestniczy w pasjonujących mistrzostwach ”Eni FIM SBK Superbike World Championship”, występując w charakterze głównego sponsora i oficjalnego samochodu bezpieczeństwa, dzieląc tym samym wartości sportowego ducha, technologii i bezpieczeństwa na najwyższym poziomie. To udany związek, który najlepiej wyraża włoski styl i doświadczenie w dziedzinie motoryzacji. Aktualnie oficjalnym samochodem jest MiTo Limited Edition SBK 1.4 170 KM QV, który w przyszłości zostanie zastąpiony przez kompatkowy super samochód Alfę 4C. Wyprodukowana w zaledwie 200 egzemplarzach i powstała na bazie wersji “Quadrifoglio Verde”, MiTo SBK Limited Edition odznacza się kilkoma specyficznymi elementami, które podkreślają jej skrajnie sportowy charakter: od listew progowych po nakładki na zderzak tylny i 18-calowe felgi aluminiowe, zza których wyłaniają się czerwone zaciski hamulcowe marki Brembo Quadrifoglio Verde. Ten sam sportowy charakter można odnaleźć we wnętrzu samochodu – wyróżniają się tam siedzenia Sabelt z wyprofilowanymi oparciami z włókna węglowego, wykonanego przy zastosowaniu innowacyjnej technologii RTM (Resin Transfer Moulding), pozwalającej połączyć wysoką wytrzymałość mechaniczną z ograniczonymi gabarytami i lekkością. Na środkowym obiciu, wykonanym z Alcantary, znajduje się logo Alfa Romeo w całkowicie oryginalnej formie. Całość została ozdobiona nowym czerwonym ściegiem, podkreślającym rzemieślnicze wykonanie, które znajduje się także na skórzanym poszyciu dźwigni zmiany biegów i kierownicy. Źródło: Fiat Auto Poland
  9. MITSUBISHI MOTORS ROZPOCZYNA W ROSJI PRODUKCJĘ ŚREDNIEJ WIELKOŚCI SUV-A PAJERO SPORT Przedstawiciele firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) poinformowali o rozpoczęciu produkcji średniej wielkości SUV-a Pajero Sport w zakładach PCMA Rus w Kałudze. Fabryka ta stanowi współwłasność grupy PSA Peugeot Citroën oraz koncernu MMC. Samochody z fabryki w Kałudze będą sprzedawane wyłącznie w Rosji. Przewiduje się znaczny wzrost popytu na SUV-y w Rosji, gdzie firma MMC uruchomiła już w listopadzie 2012 roku na pełną skalę produkcję (system montażu CKD*1) nowego Mitsubishi Outlandera w zakładach PCMA Rus. Poprzednia generacja tego modelu składana była w Rosji od kwietnia 2010 roku (system montażu SKD*2). Na rosyjskim rynku import i sprzedaż modelu Mitsubishi Pajero Sport rozpoczęła się w 2008 roku. Pojazd zdobył uznanie rosyjskich nabywców dzięki swym terenowym zdolnościom, trwałości oraz poziomowi komfortu porównywalnego z modelami osobowymi. Łącznie do końca maja 2013 roku kupiono tam 24 tys. egzemplarzy, a firma MMC planuje wzmocnić pozycję Pajero Sport na rynku rosyjskim poprzez uruchomienie lokalnej produkcji, która będzie bardziej dostosowana do potrzeb rosyjskiego odbiorcy. W grudniu 2012 roku firma MMC pozyskała 9% udziałów swego rosyjskiego dystrybutora*3 aby móc sprawniej reagować na potrzeby tamtejszego rynku. Prowadząc w Rosji nie tylko sprzedaż, ale i produkcję, koncern MMC planuje umocnić swoją pozycję i zwiększyć sprzedaż na istotnym i coraz bardziej konkurencyjnym rynku rosyjskim. PCMA Rus w zarysie [TABLE] [TR] [TD]Położenie [/TD] [TD]Obwód kałuski, Rosja [/TD] [/TR] [TR] [TD]Lokalizacja [/TD] [TD]180 km na południowy wschód od Moskwy [/TD] [/TR] [TR] [TD]Prezes [/TD] [TD]Jean Christophe Marchal [/TD] [/TR] [TR] [TD]Powierzchnia [/TD] [TD]Około 145 ha [/TD] [/TR] [TR] [TD]Rodzaj działalności [/TD] [TD]Produkcja samochodów (spawanie, lakierowanie oraz montaż) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Moc produkcyjna [/TD] [TD]125 tys. pojazdów rocznie [/TD] [/TR] [TR] [TD]Produkowane pojazdy [/TD] [TD]Modele osobowe segmentu C marki Peugeot oraz Citroën Średniej wielkości SUV-y MMC (Outlander, Pajero Sport) [/TD] [/TR] [TR] [TD]Wartość inwestycji [/TD] [TD]550 mln euro [/TD] [/TR] [TR] [TD]Zatrudnienie [/TD] [TD]Około 2600 pracowników (dane z czerwca 2013 roku) Źródło: MMC Car Poland[/TD] [/TR] [/TABLE]
  10. Hyundai przekazuje samochody na XXVII Światową Uniwersjadę Letnią w Rosji Hyundai dostarczył ponad 1000 samochodów na cele największego wydarzenia sportowego w Rosji Firma Hyundai dostarczyła flotę ponad 1000 samochodów na potrzeby XXVII Światowej Uniwersjady Letniej w Rosji – jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych w tym kraju. Hyundai jest głównym partnerem studenckich igrzysk, które potrwają od 6 do 17 lipca. Ponad 14 tysięcy rywalizujących ze sobą sportowców ze 160 krajów pozwala określić Uniwersjadę, jako największą imprezę sportową we współczesnej historii Rosji, ustępującą jedynie Igrzyskom Olimpijskim. Sportowcy będą walczyć o 351 kompletów nagród w aż 27 dyscyplinach sportowych. W dostarczonej przez Hyundaia flocie znajduje się 1048 aut, w tym nowoczesne biznesowe modele i40 (109 egzemplarzy), Solaris (821), Sonata (5), funkcjonalne mini busy Hyundai H1 (112 sztuk) oraz jeden Hyundai Equus - luksusowa wizytówka firmy. W ceremonii przekazania pojazdów uczestniczyli: Koo Young-Key, Dyrektor Generalny Hyundai Motor CIS, Vladimir Leonow, Dyrektor Generalny Departamentu Wykonawczego Uniwersjady 2013 oraz Igor Sivov, zastępca Dyrektora Generalnego Departamentu Wykonawczego Uniwersjady 2013. Udział w Uniwersjadzie ma zwiększyć siłę marki Hyundai na rosnącym rynku rosyjskim. Hyundai Solaris, model samochodu montowany w zakładzie produkcyjnym w Petersburgu, jest jednym z najbardziej popularnych samochodów w Rosji, a w 2012 roku zdobył tytuł: Rosyjski Samochód Roku. Z kolei Hyundai i40 otrzymał to wyróżnienie rok później. Źródło: Hyundai Motor Poland
  11. [h=1]Nowy samochód i motocykl wypadek w Rosji dashcam![/h] http://www.youtube.com/watch?v=2WgQoaBAZbA
  12. [h=1]Wypadki samochodowe w rosji, kompilacje (6) Marzec 2013 zobacz full HD[/h]
  13. [h=1]Wypadki samochodowe w rosji, kompilacje (6) Marzec 2013 zobacz full HD[/h]
  14. [h=1]Wypadek autobusu i motocykla w Rosji[/h] http://www.youtube.com/watch?v=B76UbfYu91A
  15. Straszny wypadek motocyklowy w Rosji
  16. [h=1]NEW Straszny wypadek motocyklowy w Rosji![/h]
  17. [h=1]Wypadki samochodowe w Rosji[/h]
  18. Logistyka w Rosji http://www.youtube.com/watch?v=Q8Og6j6KcmQ
  19. TagAZ Aquila, czyli ciekawa propozycja z Rosji Nie jest to dzieło sztuki, ale i tak mamy czego zazdrościć Rosjanom...
  20. [TABLE=width: 728] [TR] [TD=width: 728] ROZWÓJ DZIAŁALNOŚCI SPRZEDAŻOWEJ MITSUBISHI MOTORS W ROSJI - NOWA INWESTYCJA MITSUBISHI MOTORS W ROSYJSKĄ FIRMĘ DYSTRYBUCYJNĄ [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 728] [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 728] [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 728] Firmy Mitsubishi Corporation (MC), Mitsubishi Motors Corporation (MMC) oraz Rolf Group ogłosiły, iż doszły do porozumienia w sprawie reorganizacji struktury kapitałowej firmy Rolf Import, dystrybutora samochodów, części i akcesoriów MMC w Rosji, poprzez włączenie w strukturę inwestycji MMC. Na mocy umowy, MC i MMC przejmą po 9% udziałów Rolf Import. W związku z tym firmy MC, Rolf Group i MMC mają obecnie odpowiednio 49%, 42% i 9% udziałów w nowej firmie Rolf Import. Rosyjski rynek samochodowy wyszedł już z kryzysu po upadku banku inwestycyjnego Lehman Brothers, a w 2012 roku sprzedano tu rekordową liczbę około 2,9 miliona pojazdów. Oczekuje się, iż w ujęciu średnio lub długoterminowym rynek dodatkowo umocni się w oparciu o stabilny wzrost ekonomiczny w Rosji. Pojazdy MMC, głównie modele SUV, cieszą się niesłabnącą popularnością; w 2012 roku sprzedano w Rosji 74 tysiące aut. Firma Rolf Group odpowiada za sprzedaż i dystrybucję samochodów MMC w Rosji od 1992 roku. W roku 2004 działania prowadzone w imieniu MMC zostały przekazane firmie Rolf Import, która specjalizuje się wyłącznie w pojazdach koncernu MMC. W roku 2009 do spółki dołączyła firma MC, natomiast zmiany dokonane wraz z Rolf Group na poziomie zarządzania, sprzedaży i dystrybucji doprowadziły do wzrostu sprzedaży oraz stworzenia silnego wizerunku marki. Udział firmy MMC w tym przedsięwzięciu przyczyni się do poprawy wydajności w zakresie planowania produktu i pozwoli na szybsze wyjście naprzeciw potrzebom rynkowym, co w konsekwencji przyczyni się do zwiększenia sprzedaży na rynku w Rosji. W maju 2008 roku firma MMC wraz z koncernem PSA Peugeot Citroën otworzyła fabrykę w miejscowości Kaluga w Rosji. Zakład rozpoczął produkcję nowego modelu Outlander przeznaczonego na rosyjski rynek w listopadzie 2012 roku. MMC planuje rozszerzyć gamę aut wytwarzanych w Rosji, m.in. o model Pajero Sport. Dzięki inwestycji w Rolf Import, firma MMC będzie promowała swoje działania biznesowe poprzez skonsolidowanie produkcji i funkcji marketingu. Profil firmy: 1. Rolf Import [TABLE=width: 718] [TR] [TD=width: 177] (1) Siedziba centrali: [/TD] [TD=width: 537] Moskwa, Rosja [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 177] (2) Rok założenia: [/TD] [TD=width: 537] Listopad 2004 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 177] (3) Udziałowcy: [/TD] [TD=width: 537] MC 49%, Rolf Group 42%, MMC 9% [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 177] (4) Kapitał: [/TD] [TD=width: 537] Około 70 miliardów rubli (około 205 miliardów jenów) (za rok zakończony 31 grudnia 2011. W oparciu o Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej Rolf Group) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 177] (5) Działalność: [/TD] [TD=width: 537] Sprzedaż samochodów importowanych [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 177] (6) Sprzedaż samochodów: [/TD] [TD=width: 537] 74 294 sztuk (rok kalendarzowy 2012) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 177] (7) Liczba pracowników: [/TD] [TD=width: 537] 195 (stan na 31 grudnia 2012 r.) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 177] (8) Reprezentant: [/TD] [TD=width: 537] Naoya Takai (prezydent), Andrey Pankov (dyrektor zarządzający) [/TD] [/TR] [/TABLE] 2. Mitsubishi Corporation [TABLE=width: 718] [TR] [TD=width: 165] (1) Siedziba centrali: [/TD] [TD=width: 550] 3-1, Marunouchi 2-Chome, Chiyoda-ku, Tokio, 100-8086, Japonia [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (2) Rok założenia: [/TD] [TD=width: 550] Kwiecień 1950 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (3) Kapitał: [/TD] [TD=width: 550] 204 miliardy jenów [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (4) Działalność: [/TD] [TD=width: 550] Mitsubishi Corporation (MC) to globalne zintegrowane przedsiębiorstwo, prowadzące działania niemal w każdym segmencie przemysłu, łącznie z przemysłem finansowym, energetycznym, metalowym, maszynowym, chemicznym, spożywczym i środowiskowym. Obecne działania firmy MC wykraczają daleko poza tradycyjne przedsięwzięcia handlowe i skupiają się na rozwoju zasobów naturalnych, a także inwestycjach w handel detaliczny, infrastrukturę, produkty finansowe oraz wytwarzanie produktów przemysłowych. [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (5) Sprzedaż: [/TD] [TD=width: 550] 20,126 miliarda jenów (Wartość skonsolidowana, za rok zakończony 31 marca 2012) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (6) Liczba pracowników: [/TD] [TD=width: 550] 58 470 (stan na 31 marca 2012 r.) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (7) Reprezentant: [/TD] [TD=width: 550] Ken Kobayashi, prezydent i dyrektor zarządzający [/TD] [/TR] [/TABLE] 3. Rolf Group [TABLE=width: 709] [TR] [TD=width: 182] (1) Siedziba centrali: [/TD] [TD=width: 523] Moskwa, Rosja [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 182] (2) Początek sprzedaży produktów MMC: [/TD] [TD=width: 523] 1992 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 182] (3) Kapitał: [/TD] [TD=width: 523] Około 120 miliardów rubli (około 350 miliardów jenów) (za rok zakończony 31 grudnia 2011. W oparciu o Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 182] (4) Działalność: [/TD] [TD=width: 523] Rolf Group, wiodąca na rynku w Rosji firma motoryzacyjna, prowadzi następujące działania: dystrybucja produktów Mitsubishi (Rolf Import, spółka typu joint venture pomiędzy firmami MC i MMC), oddział detaliczny (reprezentujący 15 marek w 35 punktach dilerskich w Rosji), operator logistyczny Rolf SCS (JV oraz NYK Line) oraz usługi finansowe. [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 182] (5) Sprzedaż samochodów: [/TD] [TD=width: 523] 125 429 sztuk (rok kalendarzowy 2011, w tym Rolf Import, Rolf Retail i BlueFish) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 182] (6) Liczba pracowników: [/TD] [TD=width: 523] 5 700 (stan na 31 marca 2012 r.) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 182] (7) Reprezentant: [/TD] [TD=width: 523] Igor Salita (dyrektor zarządzający) [/TD] [/TR] [/TABLE] 4. Mitsubishi Motors Corporation [TABLE=width: 690] [TR] [TD=width: 165] (1) Siedziba centrali: [/TD] [TD=width: 521] 33-8, Shiba 5-chome, Minato-ku, Tokio 108-8410, Japonia [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (2) Rok założenia: [/TD] [TD=width: 521] Kwiecień 1970 [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (3) Kapitał: [/TD] [TD=width: 521] 657 miliardów jenów [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (4) Działalność: [/TD] [TD=width: 521] Rozwój, projektowanie, produkcja, montaż, sprzedaż i kupno, import oraz inne transakcje związane z pojazdami oraz podzespołami i częściami zamiennymi do tych pojazdów. Rozwój, projektowanie, produkcja, montaż, sprzedaż i kupno, import oraz inne transakcje związane z maszynami rolniczymi i silnikami przemysłowymi oraz podzespołami i częściami zamiennymi do tych maszyn i silników, itp. [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (5) Sprzedaż: [/TD] [TD=width: 521] 1,807 miliarda jenów (Wartość skonsolidowana, za rok zakończony 31 marca 2012) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (6) Liczba pracowników: [/TD] [TD=width: 521] 30 777 (stan na 31 marca 2012 r.) [/TD] [/TR] [TR] [TD=width: 165] (7) Reprezentant: [/TD] [TD=width: 521] Osamu Masuko, prezydent [/TD] [/TR] [/TABLE] [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: MMC Car Poland
  21. więcej -> Bosch planuje budowę nowej fabryki części moto w Rosji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. Można się przestraszyć...
  23. ...tylko tam takie rzeczy się zdarzają? http://youtu.be/Eih7LhZUhgk
  24. [h=1]Porsche Sport Driving School rozpoczęła się w Rosji[/h]
  25. [h=1]Bugatti Veyron - Z Rosji z Miłością[/h]
×