Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rodzinne' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

  • Blog
  • Blog Mateusz vBService
  • Blog ForumSamochodowe.com
  • Wielka Demotyracja
  • BMW Klub Szczecin
  • Firestone's blog
  • Abime's blog
  • Cozalinho's blog
  • Wujas_Ghostas Blog ;)
  • przemo80b4's blog
  • Eddy's blog
  • bmwgrudziadz's blog
  • rosman's blog
  • mixery's blog
  • ...
  • Audire's Blog
  • Welcome to my locker.
  • Tor Poznań
  • Blog trakera.
  • Tuning Modeli
  • Blog izabela
  • kruszyna's blog
  • merco's blog
  • brayan-12's blog
  • jim's blog
  • Virtual Tuning
  • Blog Arbuzek
  • Lambo's blog
  • Blog Fresh'a
  • svenik05's blog
  • Puma1995's blog
  • dawidpolakowski's blog
  • zenonxp's blog
  • Blog gobus1
  • Radykalny blog o niczym konkretnym
  • marcin121's blog
  • Andrzej K.'s blog
  • micar's blog
  • Isipep's blog
  • wts3's blog
  • brajan127's blog
  • SamuraY
  • ...
  • sero's blog
  • 22lorak's blog
  • gryzu46's blog
  • www.moto-kondzio.pl
  • Yankess's blog
  • Kacpero99's blog
  • pawel11's blog
  • Blog anka-2012
  • FORUM MECHANIKÓW - internetowy warsztat
  • hurtopony1's blog
  • Blog Patryk007
  • Blog countryman21
  • Blog Warsztat24
  • Vw sharan 2001 rok nie pali kontrolka ładowania
  • Blog TOKA
  • Blog Motointegrator
  • Blog Emil Adamiak
  • patrykxxx
  • Blog kuba12345
  • Blog kjaro000
  • Blog iParts
  • AutoRide
  • Blog Expenndable
  • Blog TonyViet
  • Blog csokafay
  • Blog TainaHerbert12
  • Blog gamegautruc
  • Blog IzolaGotter
  • Blog gamegautrucdo
  • Stałe wyjazdy polska-dania-polska oraz wynajem busów
  • Blog marekd3
  • Blog TOMALO1979
  • Blog vseo
  • Podłogi drewniane blog
  • Mój osobisty blog
  • Blog Tim
  • Blog pablito91
  • Blog GrzybiarzDawid
  • Blog hapa07
  • Blog Rafał Niedolistek
  • Blog pancelofan
  • Blog Paronomasia
  • Blog Finansolog
  • Ubezpieczenia samochodowe Blog
  • Sklep z kosmetykami
  • Blog amfibia
  • Blog Karolina Kowalczyk
  • Blog bolek123
  • Blog dominik3435
  • Blog gandi
  • Blog cheapnikeme
  • Blog grochol156
  • Blog Adam K.
  • Blog StepniakK
  • Blog Eugeniusz Zak
  • Blog Autonagar
  • Blog xyufudshss
  • Blog zjhujdffs
  • Blog Antek Woźniak
  • Listwy mdf
  • Blog suchy basen
  • Blog schody drewnianie śląsk
  • Blog noclegi sudety
  • Blog panele 3d
  • Blog markizy
  • Blog aminokwasy
  • Blog drzwi zewnętrzne
  • Blog gzymsy styropianowe
  • Blog tarasy drewniane
  • Blog kreatyna
  • Blog rolety rzymskie
  • Blog roman blinds
  • Blog sztukateria
  • Blog boniowanie
  • Blog listwy przysufitowe
  • Blog makijaż ślubny łódź
  • naprawa automatycznych skrzyń biegów
  • Blog drzwi drewniane
  • Blog drzwi wewnetrzne
  • Blog sztukateria wewnetrzna
  • Blog wooden blinds
  • Blog sztukateria poliuretanowa
  • Blog producent drzwi
  • Blog patio awnings
  • Blog rolety zewnetrzne
  • Blog drzewko cytrusowe
  • Blog okna drewniane
  • Blog zuzelek
  • Blog Tomek224
  • Blog Kasta
  • Blog delhiangels

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników


Znaleziono 10 wyników

  1. Ford focus mk1 rodzinne kombi

    Witam chciałem przedstawić mój nowy nabytek Ford Focus mk1 lift nabyłem go 4 dni temu Rocznik - 22.12.2003 Silnik 1.6 16v 100km Stan licznika 186tyś km oryginalny przebieg Kolor - Granatowy Napęd przednia osi Wyposażenie mojej foczki - Klimatyzacja - ABS - ESP - Poduszki powietrzne - Otwieranie bagażnika z kluczyka - Elektryczne lusterka - Elektryczne szyby - Autoalarm - Relingi dachowe - Roleta bagażnika - Podgrzewana przednia szyba - Wspomaganie kierownicy - Centralny zamek - Immobiliser - Sterowanie radiem przy kierownicy - Radio CD - Trzecie światło stop - Przyciemnione szyby - Halogeny -Podgrzewane spryskiwacze Przepraszam za zdjęcia z otomoto ale jeszcze swoich brak niedługo będą pzoro [pub2]
  2. Producent: Dodge Model: Magnum Rocznik: 2007 Motor: 2,7 V6 Wyposażenie: bla bla bla Jak narazie jedna fotka.
  3. Panowie i Panie, proszę o pomoc. Szukam auta w cenie najlepiej do 15,20 max jeśli będzie coś ekstra 25 tysięcy, które sprawdzi się jako auto rodzinne. Potrzebuję czegoś większego, raczej duży sedan z przestronnym bagażnikiem, który zmieści wózek dziecięcy, tonę pieluch itp albo kombi . Mieszkam w Warszawie, na co dzień jeżdżę komunikacją miejską, więc auto będzie używane od wielkiego dzwonu, typu lekarz, wyjazd do teściowej (niestety ). Szukam benzyny, ale nie zamulacza, raczej od 1.6. Auto nie może być też starsze niż 6-7 lat, ma posłużyć długo. Wyposażenie i komfort też oczywiście są ważne. Nie odrzucam żadnych marek, nie boję się samochodów na "f", ale jak na razie w mojej opinii wygrywa Opel Astra III z silnikiem 1.6, ale chciałbym się też posłuchać ekspertów. Jakie auto jeszcze powinienem wziąć pod uwagę?
  4. Witam, poszukuję obecnie pierwszego auta, którym z powodzeniem mógłbym dojeżdzać do pracy (10km) i okazjonalnie udawać się na wycieczki z żoną i małym dzieckiem. Najchętniej auto z tego tysiąclecia, niedrogie w eksploatacji. Hatchback, ewentualnie sedan. Podobają mi się: Focus MK1, Mazda 3 ale jestem otwarty na propozycje Przykładowe ogłoszenie do oceny: http://otomoto.forumsamochodowe.pl/ford-focus-1-6-100km-klima-serwis-super-stan-C33370820.html Budżet: okolice 13tys PLN Przy okazji nadmienię, iż mam możliwość kupna od znajomej zadbanego Focusa Mk1, z tym że jest to Diesel, 1.8 TDDI a nie wiem czy będzie to dla mnie odpowiedni rodzaj paliwa... Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  5. [h=1]Nowa SKODA Octavia Scout: samochód na wyprawy rodzinne i po przygody[/h] [h=2]› Światowa premiera nowej ŠKODY Octavia Scout w Genewie – więcej indywidualności[/h][h=2]› Pełen siły offroadowy wygląd w nowym języku stylistycznym ŠKODY[/h][h=2]› Przekonująca wytrzymałość na złych drogach, świetna siła pociągowa i zdolność pokonywania wzniesień[/h][h=2]› Nowoczesna technika napędu na cztery koła na bazie wydajnego sprzęgła Haldex-5[/h][h=2]› Trzy silniki o większej mocy i średnio o 20 procent mniejsze zużycie paliwa; premiera silnika 2.0 TDI/135 kW z DSG i napędem 4×4[/h][h=2]› „Trochę więcej auta”: dużo miejsca, rozwiązania „Simply Clever”, bezpieczeństwo na najwyższym poziomie[/h][h=2]› Pełne sukcesów modele ŠKODY na przygody: Octavia Scout, Fabia Scout, Fabia Combi Scout, Roomster Scout, Yeti Outdoor i Superb z pakietem Outdoor[/h] Genewa/Mladá Boleslav, marzec 2014 – nowa ŠKODA Octavia wstępuje do skautów. Odsłonięta na światowej premierze w Genewie nowa ŠKODA Octavia Scout jest indywidualnym, wszechstronnym samochodem o właściwościach jezdnych znakomitych także na trudnych drogach, z wydajnym napędem na cztery koła i o prawdziwie offroadowym wyglądzie. Jednocześnie ten crossover oferuje wszystkie świetne cechy nowej ŠKODY Octavia: dużą ilość miejsca, najwyższą funkcjonalność, najlepsze bezpieczeństwo, najnowocześniejsze rozwiązania komfortu i bezpieczeństwa oraz najlepszy stosunek ceny do jakości. Zużycie paliwa i emisja CO2 nowej Octavii Scout zmniejszyły się w porównaniu z poprzednim modelem średnio o 20 procent. „Nowa ŠKODA Octavia Scout jest uniwersalnym autem o nadzwyczaj wszechstronnym zastosowaniu i pokazuje siłę marki ŠKODA”, powiedział Prezes Zarządu ŠKODY, prof. dr h.c. Winfried Vahland. „Na nazwę ‚Scout’ trzeba w ŠKODZIE zasłużyć. Octavia Scout jest mocnym typem o przekonujących właściwościach terenowych i najlepszych zdolnościach pokonywania wzniesień, wartości siły pociągowej i prześwitu. Do tego pełen siły offroadowy wygląd, oszczędne silniki o dużej mocy, najnowocześniejsza technika bezpieczeństwa, informacji i rozrywki, mnóstwo miejsca a także znakomita funkcjonalność – nowa ŠKODA Octavia Scout spełnia najwyższe wymagania w zakresie techniki, estetyki i stylowości, jest zdecydowaną odpowiedzią na rosnące oczekiwania klientów atrakcyjnej indywidualizacji naszych samochodów”, dodał prof. dr Vahland. Nowa Octavia Scout występuje wyłącznie na bazie wersji Octavii Combi. Wprowadzenie na rynek jest planowane na wrzesień 2014 roku. Od 2007 roku Octavia Scout jest stałym elementem składowym palety modelowej ŠKODY. Z drugą generacją Scouta Czesi chcą rozszerzyć sukces swego wszechstronnie uzdolnionego modelu. Od 2007 do końca 2013 roku ŠKODA dostarczyła klientom na całym świecie 53.600 Octavii Scout. Odpowiada to prawie 8 procentom łącznej sprzedaży Octavii kombi w ciągu tego czasu. Pełen siły model z charakterem Już na pierwszy rzut oka nowa ŠKODA Octavia Scout sygnalizuje: oto samochód z własnymi ambicjami – pewny siebie i niepowtarzalny. „Octavia Scout pokazuje charakter: wyrazista optyka optymalnie harmonizuje z techniką napędu na cztery koła”, powiedział główny projektant ŠKODY, Jozef Kabaň. Z nową stylistyką marki Octavii Scout jest bardzo do twarzy. Świetne proporcje, precyzyjne krawędzie, koncentracja na najważniejszym – twórcze ambicje marki oznaczają jakość designu na najwyższym poziomie i stwarzają przy tym wystarczającą przestrzeń dla indywidualnego wyglądu kompaktowego podróżnika. Najbardziej znaczącym elementem przodu jest duży, charakterystyczny dla Scouta zderzak z czarnymi nakładkami z tworzywa sztucznego. Zderzak w porównaniu z „normalną” Octavią jest silniej wyprofilowany. Zderzak podkreśla dodatkowo srebrzysta offroadowa nakładka znajdująca się poniżej szerokiego, centralnie umieszczonego wlotu powietrza o strukturze plastra miodu. Po jej bokach osadzone są ostro wycięte reflektory przeciwmgłowe o wyglądzie specyficznym dla Scouta. Na atrapie chłodnicy w nowej stylistyce ŠKODY znajduje się plakietka z nazwą „Scout”. Podobnie jak przód, projektanci ŠKODY na nowo zinterpretowali także widok boku nowej ŠKODY Octavii Scout, wyraźnie nadając wrażenie siły i solidności. Czarne nakładki z tworzywa sztucznego obejmują po obu stronach samochodu progi drzwi i nadkola. Oprócz tego na drzwiach umieszczone są listwy ochronne z czarnego tworzywa sztucznego. Obudowy lusterek zewnętrznych seryjnie są w kolorze srebrzystym (na życzenie, relingi dachowe również mogą być w tym kolorze). Prześwit nowej ŠKODY Octavia Scout wynosi 171 milimetrów – w porównaniu ze standardową Octavią został zwiększony o 33 milimetry. Seryjny pakiet na złe drogi w przypadku użytkowania auta w trudniejszych warunkach zapobiega mechanicznym uszkodzeniom podwozia czy też przedostawaniu się brudu do komory silnika. Ochrona polega na zastosowaniu dodatkowych osłon z tworzywa sztucznego na podwoziu oraz osłon przewodów hamulcowych i paliwowych. Seryjnie montowane są wyłącznie 17-calowe felgi aluminiowe. Wysokość opony jest większa niż w Octavii (opony mają rozmiar 225/50 R17). Typowo dla ŠKODY, tył Octavii Scout jest czysty, uporządkowany i precyzyjnie ukształtowany. W podstawowej formie ma znane już cechy: lampy tylne z układem świateł w literę „C” oraz nowe trójkątne przetłoczenia. Silnie podkreślona jest dolna część tyłu. Podobnie jak z przodu, także tutaj wyrazisty zderzak nadaje Octavii Scout indywidualnego wyglądu. W zderzaku, z lewej i z prawej strony, osadzone są dwie lampki odblaskowe („kocie oczy”). Dolna, czarno obłożona część zderzaka otrzymała centralnie umieszczoną srebrzystą offroadową nakładkę. Z lewej strony na pokrywie bagażnika umieszczony jest napis „ŠKODA”, z prawej – „Scout”. Wnętrze ŠKODY Octavia Scout także pokazuje swój własny charakter. Specyficzne listwy progowe z przodu mają napis „Scout”, a listwy ozdobne drzwi mają specjalny wzór, dedykowany dla Scouta. Deska rozdzielcza jest utrzymana w klasycznej czerni lub w kombinacji czarny/brązowy. Octavia Scout otrzymała seryjnie trójramienną skórzaną kierownicę wielofunkcyjną ze zintegrowaną plakietką „Scout”. Plakietka ta znajduje się także na gałce dźwigni zmiany biegów. Fotele dostępne są w dwóch obiciach: z materiału (brązowe) lub z kombinacji skóra/Alcantara (dwie możliwości: czarne lub brązowe). Octavia Scout oferuje taką samą wyjątkową ilość miejsca jak Octavia Combi. Kabina należy do największych w swojej klasie z najlepszymi wartościami długości wnętrza (1.782 milimetry), miejsca na nogi z tyłu (73 milimetry) i wysokości w linii głowy z przodu i z tyłu (983 oraz 995 milimetrów). Bagażnik ma pojemność prawie 610 litrów, a po złożeniu oparcia kanapy nawet 1.740 litrów. Gdy zostanie złożone oparcie fotela pasażera, można przewozić przedmioty o długości do 2,92 metra. Całość wspiera cały szereg rozwiązań „Simply Clever”, takich jak dwustronna mata komory bagażnika, rozkładane uchwyty do bagażu, tzw. elementy Cargo, skrobaczka do szyb na pokrywie wlewu paliwa, kieszeń na kamizelkę odblaskową pod fotelem kierowcy, pojemnik na odpadki oraz liczne schowki. Do ŠKODY Octavia Scout dostępna jest cała paleta kolorystyczna lakierów Octavii. Obejmuje ona cztery kolory jednolite i dziewięć metalizowanych wraz z nowym odcieniem białym „Laser*White”. Znakomite właściwości jezdne dzięki najnowocześniejszej technice napędu na cztery koła ze sprzęgłem Haldex-5 Octavia Scout jest dostępna wyłącznie z napędem na cztery koła. Najlepsze właściwości jezdne i trakcyjne na drodze i poza nią zapewnia nowoczesna technika napędu na cztery koła z zastosowaniem sprzęgła Haldex-5. Podstawowe właściwości: optymalna dynamika jazdy, najwyższy poziom bezpieczeństwa czynnego i małe zużycie paliwa. W porównaniu ze stosowanym dotąd w Octavii Scout sprzęgłem Haldex-4 nowe rozwiązanie jest o 1,4 kg lżejsze. Napęd na cztery koła pracuje inteligentnie i nadzwyczaj szybko. Sterownik stale oblicza idealny moment napędowy dla tylnej osi. Niemal wykluczona jest utrata siły pociągowej z powodu zależnego od stanu jazdy procesu załączania sprzęgła Haldex. Podczas hamowania silnikiem lub przy niewielkim obciążeniu napęd jest przekazywany przez przednią oś, co zapewnia oszczędność paliwa. ŠKODA Octavia Scout jest prawdziwym koniem pociągowym. Samochód potrafi ciągnąć do 2,0 ton – jest to o 25 procent większa siła pociągowa niż dotąd. Znakomita jest także zdolność do pokonywania wzniesień. Dzięki zwiększonemu kątowi natarcia do 16,7 stopni i kątowi zejścia 13,8 stopni czeski skaut bez problemu pokonuje także bardziej stromy, wymagający teren. Stabilne ruszanie i przyspieszanie przy mniejszej prędkości jazdy wspomaga seryjnie zastosowana w Octavii Scout elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego (EDS). EDS oddziałuje na koła przedniej jak i tylnej osi i działa jak blokada międzyosiowa. Gdy podczas ruszania na zdradliwym podłożu któreś koło zaczyna obracać się w miejscu, moment napędowy jest kierowany na koło po drugiej stronie. Koło, które ma tendencję do obracania się w miejscu, jest odpowiednio hamowane. Trzy silniki; premiera 2.0 TDI/135 kW z DSG i napędem na cztery koła Do napędu nowej ŠKODY Octavia Scout do wyboru są trzy silniki: dwa wysokoprężne i jeden benzynowy. Silniki te mają większą moc i zarazem są oszczędniejsze niż montowane w poprzednim modelu. Było to możliwe dzięki masie mniejszej nawet o 29 kg, poprawie techniki napędu na cztery koła oraz zastosowaniu wydajnych silników Green tec z seryjną funkcją Start-Stop i odzyskiem energii hamowania. Wszystkie trzy silniki spełniają obowiązującą od września 2014 roku normę EU6. Silnikiem wysokoprężnym o największej mocy ŠKODY Octavia Scout jest 2.0 TDI/135 kW (184 KM) w atrakcyjnej kombinacji z automatyczną sześciostopniową skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem (DSG) i napędem na cztery koła. W tej kombinacji silnik występuje po raz pierwszy w ŠKODZIE. Octavia Scout 2.0 TDI/135 kW przyspiesza od 0 do 100 km/h zaledwie w 7,8 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 219 km/h. Tym samym ma ona najlepsze przyspieszenie wśród wszystkich modeli marki z silnikiem wysokoprężnym. Maksymalny moment obrotowy to 380 Nm w zakresie od 1.750 do 3.000 obr./min, a średnie zużycie paliwa wynosi tylko 5,4 l/100 km. Odpowiada to emisji CO2 wynoszącej 143 g/km. Bardzo dobrą dynamikę i moc napędu zapewniają także „mniejszy” diesel oraz silnik benzynowy. Silnik 2.0 TDI/110 kW (150 KM) występuje wyłącznie w połączeniu z ręczną sześciostopniową skrzynią biegów. Jego zużycie paliwa wynosi 4,9 l/100 km a emisja CO2 – 129 g/km. Octavia Scout z silnikiem 110 kW przyspiesza w ciągu 9,1 sekundy od 0 do 100 km/h, a prędkość maksymalna wynosi 207 km/h. Octavia Scout z silnikiem benzynowym 1.8 TSI/132 kW (180 KM) jest dostępna z automatyczną sześciostopniową skrzynią biegów DSG. Średnie zużycie paliwa wynosi w tym samochodzie 7,1 l/100 km, a emisja CO2 – 159 g/km. Maksymalny moment obrotowy 280 Nm silnik ten rozwija między 1.350 a 4.500 obr./min. Prędkość maksymalna to 216 km/h, a przyspieszenie od 0 do 100 km/h wynosi 7,8 sekundy. Nowoczesne zawieszenie z wielowahaczową osią tylną Dzięki nowoczesnemu zawieszeniu z innowacyjnymi osiami nowa ŠKODA Octavia Scout zachwyca znakomitymi właściwościami jezdnymi w niemal każdej sytuacji. Jako tylną oś zastosowano nowoczesną oś wielowahaczową. Jest ona o 4 kg lżejsza niż w poprzednim modelu. Oś przednia z kolumnami MacPhersona i dolnymi wahaczami trójkątnymi dzięki optymalizacji materiałowej i ulepszeniom konstrukcyjnym została odchudzona o 2,8 kg względem podobnej osi w poprzednim modelu. Komfort i bezpieczeństwo na najwyższym poziomie Oprócz świetnych właściwości offroadowych nowa ŠKODA Octavia Scout oferuje wszystkie wyjątkowe cechy nowej ŠKODY Octavia. Technika bezpieczeństwa ustanawia wzorce. W razie wypadku jadących chroni do dziewięciu poduszek bezpieczeństwa i nowoczesne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa. Na życzenie dostępna jest funkcja nadzoru odstępu z awaryjnym hamowaniem, Front Assistant, asystent pasa ruchu, Lane Assistant, hamulec antykolizyjny z automatycznym hamowaniem w razie wypadku, ochrona jadących, Crew Protect Assistant, zwiększająca stopień ochrony kierowcy i pasażera w sytuacji grożącej wypadkiem oraz funkcja wykrywania zmęczenia, Driver Activity Assistant. Oprócz tego opcjonalnie dostępne są liczne elektroniczne funkcje i układy komfortu: aktywny tempomat, Adaptive Cruise Assistant, funkcja automatycznego włączania świateł drogowych, Intelligent Light Assistant, wspomaganie parkowania, Automatic Parking Assistant i asystent podróży, Traveller Assistant, z funkcją rozpoznawania znaków drogowych. Nowa Octavia Scout na życzenie może być wyposażona w funkcję bezkluczykowego dostępu do samochodu i uruchamiania silnika KESSY (Keyless-Entry-Start-and-Exit-System). Nowością dla Octavii Scout są kolejne rozwiązania techniczne i komfortowe. Samochód otrzymał opcjonalną kamerę cofania Optical Parking Assistant i nowe kierownice o wzorach Supersport. Z nową Octavią Scout ŠKODA ponownie dowodzi swoich wyjątkowych kompetencji w zakresie samochodów o podkreślonych zdolnościach terenowych. Z modelami Octavia Scout, Fabia Scout, Fabia Combi Scout, Roomster Scout oraz Yeti Outdoor i Superb z pakietem Outdoor Czesi oferują obecnie sześć modeli o specjalnym wyglądzie offroadowym. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Witam serdecznie planuję kupić auta terenowe rodzinne 4/5 drzwiowe mam na to budżet wysokości 20 000 zł. Auto musi spełniać pewne warunki a mianowicie: pojemność silnika maksymalnie do 2.5; duży bagażnik (rozmiaru podobnego do Jeep C II); wygodny do podróżowania w 5 osób; paliwo benzyna lub diesel; mało awaryjne; Mogę powiedzieć że spodobały mi się dwa auta tej samej marki chodzi tu o Jeep'a Cherokee II i Grand Cherokee I pasują idealnie do moich warunków. Czekam na wasze propozycje aut z uzasadnieniem. Dziękuje i pozdrawiam
  7. Póki co występuje pod kryptonimem "rodzinne" bo ciężko stwierdzić pod jaką nazwą wyjedzie z fabryki Mini szykuje minivana na bazie modelu Countryman - ofensywy ciąg dalszy
  8. Wspaniały projekt w którym ktoś zapragnął mieć "rodzinne" M3 . Rewelacja. Więcej ---> http://www.bmw-syndykat.pl/galeria/index.php?/category/6
  9. Rodzinne podobieństwo

    http://etransport.pl/wiadomosc,9751,rodzinne_podobienstwo.html
  10. <table border="0" width="435" id="table11"> <tr> <td rowspan="3" width="122" valign="top"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?161"> </a></td> <td colspan="5"> <span style="font-weight: 700; text-decoration: none"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?161"> <font face="Verdana" size="1" color="#1C6CCF"> <span style="text-decoration: none">Opel Astra III 1.7 CDTI</span></font></a></span></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?161"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?161"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?161"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?161"> </a></td> <td height="25" valign="top" style="padding-left: 2px" align="center"> <a href="http://www.autowizja.pl/page.php?161"> </a></td> </tr> <tr> <td height="25" valign="middle" style="padding-left: 2px" colspan="5"> <font face="Verdana" size="1" color="#4F76A6">Przeczytaj artykuł i wyraź swoją opinię...</font></td> </tr> </table>
×