Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'rękach' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 10 wyników

  1. SEAT Leon Cup Racer wystartuje w piątek na torze Nürburgring! 21 kierowców, którzy zdecydowali się wziąć udział w wyścigach, już otrzymało do testowania swoje samochody. W pucharze SEAT Leon Cup Racer wystartuje w sumie 21 kierowców z 11 różnych krajów. Przed rozpoczęciem wyścigów każdy z nich zjawił się na torze Barcelona-Catalunya w Hiszpanii i otrzymał swój samochód. Dzięki wcześniejszemu spotkaniu, kierowcy mogli przetestować SEAT-a Leon Cup Racer i poznać jego sportowe możliwości. Podczas oficjalnego dnia testu na torze Barcelona-Catalunya, każdy kierowca został odpowiednio przygotowany i przeszkolony, by móc stawić czoła mocnym samochodom i pozostałym, bardzo wymagającym torom wyścigowym: Nürburgring w Niemczech, Salzburgring w Austrii, Silverstone w Wielkiej Brytanii, Spa-Francorchamps w Belgii i Monza we Włoszech. „To wyjątkowy dzień dla SEAT-a. Jesteśmy bardzo podekscytowani nadchodzącym sezonem. Świetnie jest widzieć wszystkie zespoły, które wkrótce razem wystartują w pucharze SEAT Leon Cup Racer” – powiedział Jürgen Stackmann, prezes marki SEAT. Podczas spotkania obecni byli również Wiceprezes Międzynarodowej Federacji Samochodowej FIA - Carlos Gracia oraz Prezes toru Barcelona-Catalunya - Vicenç Aguilera, okazując swoje wsparcie dla pucharu SEAT Leon Cup Racer. Kalendarz startów SEAT Leon Eurocup 2014 - Nürburgring, Niemcy: 2-4 maja - Salzburgring, Austria: 23-25 maja - Silverstone, Wielkia Brytania: 18-20 lipca - Spa-Francorchamps, Belgia: 5-7 września - Monza, Włochy: 26-28 września - Barcelona-Catalunya, Hiszpania: 17-19 października Źródło: VGP
  2. Saab w rkach chiskiego miasta Qingdao Myślę, że z pomocą Chińczyków Saab powróci na rynek. Szkoda tylko, że szwedzka pozostanie w nim zapewne głównie nazwa...
  3. Historyczny triumf w rękach Audi: Pierwsze zwycięstwo samochodu hybrydowego w wyścigu Le Mans Historyczny triumf w rękach Audi: Pierwsze zwycięstwo samochodu hybrydowego - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach Audi R18 e-tron quattro na dwóch pierwszych miejscach podium Jedenasty triumf Audi w dwudziestoczterogodzinnym wyścigu Le Mans Audi R18 ultra dokłada swoją cegiełkę do potrójnego zwycięstwa zespołu Audi Sport Team Joest AUDI AG wyznacza kolejny technologiczny kamień milowy w sportach motorowych. Podczas osiemdziesiątego słynnego dwudziestoczterogodzinnego wyścigu samochodowego Le Mans, po raz pierwszy zatriumfował pojazd z napędem hybrydowym – Audi R18 e-tron quattro. Około 200 000 widzów podziwiało fascynujący wyścig w Le Mans, obfitujący w typową dla niego dramaturgię i niespodziewane wydarzenia. Dla Audi stanowił on również doskonałą okazję do pełnego zaprezentowania "przewagi dzięki technice“. Cztery auta Audi R18 zespołu Audi Sport Team Joest pokazały, że są najszybszymi i najbardziej niezawodnymi pojazdami biorącymi udział w wyścigu, kończąc dwudziestoczterogodzinne zmagania na pierwszym, drugim, trzecim i piątym miejscu. „Tym kolejnym już sukcesem w najważniejszym na świecie wyścigu długodystansowym, nasi inżynierowie w szczególnie dobitny sposób udowodnili swoje wysokie kompetencje techniczne“, stwierdził Rupert Stadler, Prezes Zarządu AUDI AG, który osobiście podziwiał wyścig w Le Mans. „Hybrydowe Audi e-tron quattro z napędem na cztery koła w połączeniu z ultralekką konstrukcją, to początek zupełnie nowej technologii. Dzięki niej zwyciężyliśmy, choć nie było to – zwłaszcza tu, w Le Mans – tak oczywiste. Ten weekend dobitnie pokazał, co może się wydarzyć w trakcie takiego wyścigu i jak ważne jest perfekcyjne przygotowanie.“ Szansę na jedenaste już z kolei zwycięstwo w Le Mans miały wszystkie cztery Audi R18. Po 378 rundach ostateczne prowadzenie objęli zeszłoroczni triumfatorzy wyścigu - Marcel Fässler (Szwajcaria), André Lotterer (Niemcy) i Benoît Tréluyer (Francja), prowadzący na zmianę Audi R18 e-tron quattro z numerem startowym „1“. Dindo Capello (Włochy), Tom Kristensen (Dania) i Allan McNish (Wielka Brytania) zajmując drugie miejsce zapewnili podwójne zwycięstwo Audi e-tron quattro - pojazdu z napędem na cztery koła, w którym konwencjonalny napęd w inteligentny sposób współgra z jedną osią napędzaną elektrycznie. To rozwiązanie techniczne, w którym wał napędowy zastąpiono przewodem elektrycznym, jest już testowane przez Audi także w produkcji seryjnej. Debiutujący w Le Mans Marc Bonanomi (Włochy), a także Oliver Jarvis (Wielka Brytania) i Mike Rockenfeller (Niemcy), jadący konwencjonalnie napędzanym Audi R18 ultra, zajęli miejsce trzecie, pieczętując w ten sposób już czwarte, po wygranych w latach 2000, 2002 i 2010, całkowite zwycięstwo Audi w wyścigu Le Mans. Romain Dumas (Francja), Loïc Duval (Francja) i Marc Gené (Hiszpania), jadący drugim Audi R18 ultra, dojechali do mety na piątej pozycji. W każdym ze wszystkich czterech Audi R18 pracował kompaktowy silnik V6 TDI z pojedynczym turbodoładowaniem - silnik najnowszej generacji z roku 2011, użyty po raz pierwszy tu, w Le Mans. Doskonale sprawdziła się też nowa ultralekka skrzynia biegów z obudową wykonaną z włókna węglowego – novum w przypadku auta wyścigowego, startującego w Le Mans. Zdała ona egzamin wytrzymałości we wszystkich czterech pojazdach, nie przysparzając jakichkolwiek problemów na dystansie 5 151 km. Ultralekka konstrukcja, podobnie jak napęd na cztery koła quattro, jest jednym z kluczowych technologicznych atutów marki Audi. Oba modele Audi R18 e-tron quattro ucieleśniają te dwie technologie w praktyce. Od samego początku osiemdziesiątej edycji 24h Le Mans były faworytami wyścigu, należącego już do klasyki długodystansowych imprez samochodowych. Tylko raz, w sobotni wieczór, musiały na kilka okrążeń ustąpić pola jednemu z dwóch hybrydowych pojazdów marki Toyota. Po przedwczesnym wypadnięciu z gry najgroźniejszych konkurentów, oba Audi R18 e-tron quattro odbyły między sobą fascynujący, trwający całą noc i niedzielny ranek, pojedynek o zwycięstwo. Wielokrotnie zmieniało się w nim prowadzenie, a obie sportowe hybrydy z silnikiem Diesla, dzieliło często jedynie kilka sekund. Wypadek Allana McNisha w bardzo szybkim zakręcie „Porsche”, na niespełna trzy godziny przed końcem wyścigu, na dobrą sprawę zadecydował o rozstrzygnięciu. Chociaż przód Audi R18 e-tron quattro uległ poważnym uszkodzeniom, zespołowi Audi Sport Team Joest udało się naprawić auto w rekordowo krótkim czasie, dzięki temu McNish zdołał utrzymać drugie miejsce. Jeszcze w początkowej fazie wyścigu auto z numerem startowym „2“, po przyczepieniu się sporego kawałka gumy do tylnego zawieszenia, straciło prawie jedno okrążenie. Również zwycięskie auto z numerem podwozia R18-208H, nazywane „Electra“, nie uchroniło się od wypadków. Marcel Fässler, w niedzielę rano, otarł się dwukrotnie o bandę. Po raz pierwszy - po obrocie wokół własnej osi przy dużej prędkości, po raz drugi - na zakręcie „Mulsanne”, gdy musiał wyminąć stojący w poprzek toru inny samochód. Benoît Tréluyer, któremu dokuczało silne przeziębienie, jakiego nabawił się w piątek podczas deszczowej prezentacji zawodników, która odbyła się w śródmieściu Le Mans, również obrócił samochód wokół własnej osi – tym razem na wjeździe do boksu. Sklasyfikowane na trzeciej pozycji Audi R18 ultra z numerem startowym „4“, już na samym początku wyścigu z powodu konieczności kontroli tylnego zawieszenia straciło jedno okrążenie. Późnym przedpołudniem dwukrotnie zakleszczył się w nim bieg, ale kierowca usterkę zdołał usunąć wyłączając i ponownie włączając zapłon. Ostatecznie R18 z numerem startowym „4“ jechało znowu bez zarzutu, dzięki temu prowadzący je Marc Bonanomi i Oliver Jarvis wraz z Mike'em Rockenfellerem, który rok po swoim ciężkim wypadku powrócił na tor, zapewnili sobie miejsce na podium. W wyniku dwóch prawie identycznych zdarzeń, szansę na zwycięstwo straciło Audi R18 ultra z numerem startowym „3", w którym Loïc Duval „wykręcił” najszybsze okrążenie toru. W sobotni wieczór Romain Dumas podczas wyprzedzania innego auta na pierwszej szykanie, wjechał na zabrudzony fragment toru, wpadł w poślizg i uderzył w bandę. To samo nieszczęście przytrafiło się w niedzielne południe Marcowi Genému. W obu przypadkach zespół Audi Sport Team Joest zdołała naprawić uszkodzone Audi R18 w rekordowo krótkim czasie, ale mimo to, łączna strata wyniosła dwanaście okrążeń. „Był to wyścig, jakiego świadkiem można być chyba tylko w Le Mans“ - powiedział dr Wolfgang Ullrich, szef Audi-Motorsport, po przejechaniu przez linię mety wszystkich czterech Audi R18. „W Le Mans nie wolno zbyt wcześnie ulegać nastrojowi radości, czego doświadczyliśmy w niedzielne południe. Wszyscy mówili już o poczwórnym zwycięstwie Audi, a tu nagle dwa z naszych aut prawie równocześnie uległy wypadkom. Fakt, że za każdym razem ekipa potrafiła tak szybko naprawić pojazdy, jednoznacznie świadczy na korzyść Audi Sport Team Joest. Na tym zespole można po prostu polegać. Generalnie słowa uznania należą się wszystkim z Audi Sport, którzy przez cały długi rok niezmiernie ciężko pracowali by ten triumf urzeczywistnić. To ogromne wyzwanie, by w tak krótkim czasie stworzyć szybki i równocześnie mogący sprostać wymaganiom dwudziestoczterogodzinnego wyścigu pojazd hybrydowy. Fakt, że udało nam się to za pierwszym razem, podobnie jak w 2001 roku - w przypadku silnika TFSI i w roku 2006 - w przypadku silnika TDI, udowadnia po prostu, jak wysokie kompetencje techniczne posiada Audi. To wielki dzień dla Audi Sport, dla Audi i dla e-tron quattro.“ Dzięki jedenastemu zwycięstwu w Le Mans, Audi umocniło swoje prowadzenie w Mistrzostwach Świata w Wyścigach Długodystansowych. Natomiast Dindo Capello, Tom Kristensen i Allan McNish zajmując drugą lokatę odzyskali prowadzenie w klasyfikacji najlepszych kierowców świata. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. matecki77

    BMw M5 w rękach Stiga

    Dym z opon i tyle w tym temacie... Szatan http://www.mototube.pl/film/9147/bmw-m5-w-rekach-stiga-ktory-zmienia-opony-w-dym/
  5. MG wraca z takim autem... Tyle tylko, ze dzis MG jest juz w rekach Chinczykow. Wiecej ---> http://www.autoevolution.com/news/mg6-first-photos-released-31520.html
  6. niems

    Ma power w rękach

    Ma power w rękach <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=1KdNRkSkKu7&login=daria24&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  7. http://etransport.pl/wiadomosc,9797,nowe_narzedzie_w_rekach_inter_partner_assistance.html
  8. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=QkUNG5Mstak&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=QkUNG5Mstak&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Pewnie zawiał wiatr ^^
  9. http://moto.onet.pl/1561160,1,chrysler-w-rekach-fiata,artykul.html?node=6
  10. http://www.wrzuta.pl/film/ptQiAa21W6
×