Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'punto' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 93 wyników

  1. Fiat Punto Fiat Punto - model samochodu osobowego klasy niższej (segment marki Fiat, produkowany od 1993 roku. Dotychczas wyprodukowano trzy generacje tego popularnego modelu. Samo słowo "Punto" oznacza po włosku "punkt", "kropkę". W 1993 roku pojawiła się pierwsza generacja Fiata Punto, zastępując starzejący się model Uno. Model ten został samochodem roku 1995. Punto był dostępny w 9 wersjach silnikowych (w tym diesle). Nadwozia to 3 i 5-drzwiowy hatchback i dwudrzwiowy kabriolet produkowany na zlecenie w zakładzie firmy stylistycznej Bertone. Dostępny w 14 kolorach i 31 wersjach, w tym GT i kabriolet; otrzymał najnowszej generacji silniki FIRE. Wraz z Lancią Y i Fiatem Barchetta posiadał wspólną płytę podłogową. Bardzo charakterystyczne dla Punto były pionowo umieszczone światła z tyłu pojazdu. Fiata Punto montowano w Tychach w latach 1996-1999. Wersje silnikowe Silniki benzynowe: * Punto 55 - 1108 cm3 Fire, SPI, 8v - 54 KM, 86Nm - S, SX, ED, EL, 6-speed, Sole, Team * Punto 60 - 1242 cm3 Fire, SPI, 8v - 60 KM, 98Nm - S, SX, Selecta, Sole, Cult, Star, Stile, Cabriolet * Punto 75 - 1242 cm3 Fire, MPI, 8v - 73 KM, 106Nm - S, SX, HSD, ELX * Punto 85 16v - 1242 cm3 Fire, MPI, 16v - 86 KM, 113Nm - SX, ELX, Stile, Sporting, Cabriolet (1997-1999) * Punto 90 - 1582 cm3 SOHC, MPI, 8v - 88 KM, 127Nm - SX, ELX, Sporting, Cabriolet (1993-1997) * Punto GT - 1372 cm3 SOHC, Turbo, SMPI, 8v - 130-136 KM, 204Nm Silniki wysokoprężne: * Punto D - 1698 cm3 diesel - 57 KM, 98 Nm - S, SX, Star * Punto TD 60 - 1698 cm3 turbodiesel - 63 KM, 117Nm - S, SX * Punto TD 70 - 1698 cm3 turbodiesel intercooler - 71 KM (69 z kat.), 134Nm - S, SX, Star, ELX. Druga wersja wyszła na rynek w 1999 roku, jako model na rok 2000, w setną rocznicę istnienia marki Fiat. Zgodnie z zasadą Fiata, przyjętą w latach dziewięćdziesiątych, zwaną 6x2 oznaczającą, że jedna płyta podłogowa i struktura nadwozia ma służyć dwóm modelom pod rząd, produkowanym przez sześć lat każdy, nowe Punto nie było zupełnie nowe. Zmiany ograniczyły się do elementów widocznych na zewnątrz, a więc poszycia nadwozia, czy wystroju wnętrza. Większość mechanizmów i podzespołów pozostała jednak niezmieniona. W 2003 roku model przeszedł drobny facelifting (Punto II FL). Najbardziej widoczne zmiany objęły pas przedni. Wprowadzono także dwa nowe silniki, benzynowśjednostkę 1.4 16V (95 KM) i diesla 1.3MJ (70 KM). Wersja ta była produkowana do końca 2006 roku. Fiat Punto II jest wciąż produkowany i sprzedawany w Europie. Warto odnotować, że od października 2005 rozpoczęła się produkcja tej wersji na zasadach licencji przez serbskie zakłady Zastava w Nowym Sadzie, jako Zastava 10.
  2. Podczas przejazdzki samochodem pomyślałem "ciekawe jak sie zbiera, czy spali gume". Zatrzymalem samochód, podkrecilem obroty do 4-5 tys (samochod elegancko zagrzany - bylo 90°C) Gwaltownie puscilem sprzeglo i ruszyłem. Wiadomo... Pisk opon oraz niespodziewany huk. Po prostu cos strzeliło. Wydaje mi sie ze poczulem nawet ten strzal na pedale gazu, jednak nie jestem tego pewien z powodu nerwow. Na asfalcie oprocz spalonej gumy byl takze czarny slad, jednak on byl nie więcej niz póltora metra od spalonej gumy i to troche przeczy mojej teorii. Jednak z drugiej strony moglem ujechac jakis kawałek zanim to strzeliło. (Strzelilo podczas krecenia najwiekszych obrotów) Moja teoria i nadzieja jest taka, ze strzelilo z rury wydechowej a czarne pozostalosci to sadza i bardzo chcialbym to potwierdzic. Slad byl bardziej z lewej strony a o ile sie nie myle w puncie 2007r wydech jest z lewej (?) Jak myślicie? Moglo strzelić z rury? Bardzo sie obawiam ze moglo to byc cos powazniejszego. Mowa o Fiat Punto 1.3 multijet
  3. Fiat Grande Punto 1.2 Benzyna 2005 Witam. Dzisiaj podczas wyprzedzania auto zaczęło tracić moc. Autem zaczęło szarpać, pedał gazu w ogóle nie reagował, obroty spadały i zaświecił się check engine. Kiedyś już miałem taką sytuację, ale była ona jednorazowa. Musiałem zjechać na pobocze bo nie mogłem dalej jechać. Uruchomiłem auto ponownie i jechało już normalnie tylko check nadal się świecił. W domu podłączyłem auto pod elm/obd2 i wykazało błąd "P0657" - Niezgodność napięcia przed/za przekaźnikiem. Ostatnio miałem problem z akumulatorem. Auto rano nie odpalało, w dzień jeździło normalnie. Wymieniłem akumulator, a okazało się, że nawalił kabel od masy. Był urwany i w izolacji więc ktoś już musiał przy tym grzebać. Kupiłem miedzianą złączkę i wszystko połączyłem. Auto odpala bez problemu, tylko pokazywało wtedy jakiś błąd masy. Błędu nie dało się usunąć, ale dzisiaj po podłączeniu błędu już nie było. Wcześniej wymieniany był map sensor spowodowany problemami z odpalaniem oraz czujnik stopu. Chciałem się zapytać w czym może leżeć problem. Jak patrzyłem to rozwiązania co do tego błędu napięcia nie ma i są różne teorie. O spadku mocy wyczytałem, że decydują świece, przewody zapłonowe, ale teraz wyszukałem, że problem może też leżeć w czujniku wału korbowego lub alternatorze. A może to jednak problem z tą masą? Proszę o jakąś poradę co zrobić, a może sami mieliście styczność z taką sytuacją?
  4. Witam! Mam pytanie.Jaki jest numer przekaźnika do wiatraków w chłodnicy Fiat Punto 1.8 16V HGT?
  5. Wielki Demotyrator

    Grande Punto '09 by "Forumowe WD40"

    Witajcie! Tak wyszło że po 11 miesiącach dojechałem swoje stare Megane... Z bólem oddałem tą starą cholerę do handlarza chociaż właśnie skończyła 16 lat więc miała wiek zdatny do legalnego dojeżdżania. Na miejsce oliwkowej Renaty przyszedł czorny jak wungiel Kropek (wszak na Ślunsku przyszło mi zamieszkać). Z wyposażenia posiada: - światła; - koła; - alukołpaki; - dwa fotele z przodu i kanapę z tyłu; - kierownicę; - szyby przednie na prąd; - tylne szyby zrobione na czarno, - i nawet jak próbuję zatrąbić to trąbi! Generalnie golas z najmniejszym silnikiem, popularnym w podkaszarkach żyłkowych ośmiozaworowym 1,2 o zawrotnej mocy 65 KM. Renata miała 107, 16 zaworów i zmienne fazy rozrządu więc przesiadka wymusiła na mnie spokojniejszą jazdę. Ale mandaty drożeją a i ja jadąc do pracy przez Chorzów i Bytom rzadko 70 przekraczam. Jak na razie przejechałem nim jakieś 600 km w przeciągu dwóch tygodni, w trasie łyka benzyny 5,2 litra a w mieście jakieś 5,9 (a czasami stoję w korkach). Przechulało to to 65 000 w przeciągu 6 lat. Handlarz od którego go kupiłem miał go godzinę, ktoś zostawił Fiata w rozliczeniu i wziął Rio. Technicznie było w porządku, auto generalnie niezniszczone może poza paroma odpryskami na przednim zderzaku bo ktoś po szutrowych drogach jeździł. A do tego nie kupiono go od dziadka z Niemiec co to trzymał pod kocem i jeździł tylko z górki a jak sprzedał to do samej granicy gonił i próbował odkupić... Z miłych zaskoczeń - niższe OC a do tego udało mi się zarejestrować auto w Katowicach na meldunek czasowy (w Krakowie nic z tego nie wyszło...). Z podrowieniami, Wielki Demotyrator, ostatnimi czasy siedzący w recyklingu akumulatorów. PS. Udało mi się nim rozpędzić do 150 km/h!
  6. mati220

    Fiat Punto II 3D

    Fiat Punto II 3D autor: mati220 Punciak rysowany na "zamówienie". Rysowane jak zwykle na A4, ołówki 2h-8b. Czas jakieś 7-8 h chociaż nie mierzyłem. Już z góry dodaję że litery na tablicy koślawe Reszta do waszej oceny. http://images70.fotosik.pl/492/09d48137dc12736a.jpg
  7. Witam, od jakiegoś czasu poszukuję samochodu typu hot hatch. Chciałbym żeby auto miało fajne osiągi i fajnie się prowadziło(wygląd jest nieważny),przejechane max 70000km i najważniejsze żeby było w miarę tanie w utrzymaniu. Po przeszukaniu całego internetu doszedłem do wniosku, że dobra propozycją może być Abarth Grande Punto- w dobrej cenie, fajne spalanie, 150 koni pod maską. Czy byłby to dobry wybór? Macie jeszcze jakieś propozycje do max 25tyś zł? Dziękuję i pozdrawiam.
  8. Hej, Szukam samochodu za ok. 10 tyś, który spełniałby następujące wymagania: 1. Segment raczej B (choć jakby był ciut większy nie szkodzi) 2. Benzyna 3. Rocznik przynajmniej 2004 4. Bagażnik min. 260 L 5. Bezawaryjność: aby nie była poniżej średniej 6. Moc min. 75 KM Wpadły mi w oko następujące modele: Punto II, Corsa C, VW Polo czy Peugeot 307, który z nich możecie polecić? Na pierwszy rzut oka Peugeot 307 wydaje się dla mnie najatrakcyjniejszy: większy, nowocześnie wygląda, ale jak wygląda jego awaryjność na tle pozostałych?
  9. Witam. Mój problem wygląda następująco. Wsiadłem dziś jak zwykle do swojego fiata punto 1.2 (94r.) i ruszyłem. Wszystko było w porządku, przejechałem 6km i gdy już chciałem zaparkować wjeżdżając tyłem wystąpił problem. Gdy wrzuciłem wsteczny bieg samochód nie chciał poruszyć się do tyłu. Tak jakby zablokowało się koło lub koła. Gdy dodałem więcej gadu tył aż się unosił, gdy dodałem jeszcze więcej jakoś się kawałek ruszył ale problem występuje przy jeździe do tyłu i do przodu. Odczuwa się to tak jakby miało się cegły pod każdym z kół. Dodam, że samochód jest zostawiany prawie zawsze na luzie a ręczny w ogóle nie używany. Dzięki z góry za jakieś rady.
  10. 2014 Fiat Punto Evo | First Drive Video Review
  11. Cześć, Planuję kupić auto średniej wielkości do jazdy po mieście i okazjonalnie w trasy. Główne wymagania: 1.Niska awaryjność. 2. Poprawna dynamika (nie interesuja mnie najsłabsze silniki w danym modelu) 3. Niezbyt wysokie spalanie 4. Bagażnik > 240L 5. Cena ok. 10 tyś Wpadły mi w oko 2 modele: 1. Punto II 1.2 16 V: 2004 2. Ford Focus 1.6 16V 2004 który z nich to lepszy wybór? Może macie inne ciekawe propozycje? Pozdrawiam.
  12. Witam posiadam ok 15 tys zl.chce kupić samochód któryś z podanych w temacie ale za bardzo nie mogę się zdecydować.Proszę o wasze opinie i rady.Pozdrawiam
  13. Witam, Zamierzam kupić używany samochód mam następujące wymagania: 1. Cena do 20 tyś 2. Rocznik co najmniej 2006 3. Hatchback , 5 drzwi 4. Niewielka awaryjność 5. Benzynowy silnik o średniej mocy Aktualnie mam 3 typy: a. Kia Ceed'd I, 2007, 1.4, 109 KM b.Corsa D, 2007, 1.4, 90KM c. Grande Punto, 2007,1.4 16 V, 95 KM Który z tych samochodów jest lepszym wyborem? Może polecacie jakiś inny model? Pozdrawiam, Adam
  14. ABARTH PUNTO EVO Nürburgring Nordschleife Very First Time Ever!
  15. Witam mam Fiata Punto II 1.9JTD. Oryginalny rozstaw śrub to 4x98. Posiadam fajne sportowe CESAMy 14" właśnie tylko, że rozstaw śrub 4x100 Da się coś z tym fantem zrobić ?
  16. więcej -> Fiat Punto w cenie Pandy?, ranking samochodów osobowych, rynek nowych samochodów, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  17. Fiat Punto Sporting dla Wielkiej Brytanii Moc 77 lub 105 KM nie jest zbytnio "Sporting" : /
  18. Witam! Jestem tu po raz pierwszy i liczę na Waszą pomoc. Więc mam mały lecz uciążliwy problem z Fiatem Grane Punto ( 3 drzwiowe ) zepsuł się element który odpowiada za prawidłowe „otwieranie” fotela od strony pasażera, co ciekawe nie jest to linka lecz coś takiego: Jest to element który łączy linkę z przekładnią która otwiera fotel element znajduje się na dole obok zapięcia pasów: Mam nadzieje że załączone zdjęcia i opis są zrozumiałem i wiecie o co mi chodzi. W związku z tą usterką chciałbym dowiedzieć się jak można to w miarę prosty i tani sposób naprawić , wiem że można jechać do ASO ale jak pokazałem im tą część to najpierw 10 minut rozmyślali gdzie to może być, jak się to coś nazywa po czym stwierdzili że będzie mnie to kosztować 150 zł… (bez montażu oczywiście) Jeśli ktoś miałby dostęp do tej części lub znałby kogoś kto coś takiego posiada to prosiłbym o kontakt. PS. Czy ten element jest taki sam w każdym 3 drzwiowym aucie czy każdy model posiada swój niepowtarzalny mechanizm otwierania drzwi?
  19. Witam, poszukuję samochodu. Będzie to mój pierwszy samochód (do tej pory jeździłem autem rodziców . Przeznaczenie: głównie dojazd do i z pracy (dziennie około 25 km w jedną stronę) + jakieś dwa razy w miesiącu troszkę dłuższa trasa (100km w jedną stronę). Spalanie: raczej dowolne. Typ samochodu: miejski, preferowany hatchback 5 drzwiowy. Silnik: dowolny. Cena: fajnie byłoby się zamknąć w 5000 zł. Szukam ofert z okolic Krakowa lub Oświęcimia. Moglibyście polecić jakieś samochody? PS. Jest jakaś szansa na znalezienie sprawnego fiata punto II w tej cenie? Z góry dzięki wielkie za pomoc.
  20. [h=1]Fiat Punto Evo - Polska Reklama[/h]
  21. więcej -> Fiat Punto 2013 oraz nowy pakiet Sporting Pack, badania rynku motoryzacyjnego, ranking sprzedaży motocykli, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. więcej -> Atrakcyjne rabaty na Fiata Punto | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  23. Przed Uploaded with ImageShack.us Po Uploaded with ImageShack.us Bardzo dawno nic nie robiłem ;]
  24. SukcesFiata i technologii MultiAir. Fiat Punto najcichszym autem w swojejklasie według testu tygodnika "Motor". Zdjęcia Fiata Punto: Fiat Punto fot. Fiat Auto Poland - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Hałasto jeden z najważniejszych czynników wpływających na komfort orazbezpieczeństwo jazdy. Które auto jest najcichszym, a przez tonajwygodniejszym i gwarantującym spokój na drodze? Sprawdzili todziennikarze tygodnika "Motor". Najlepszymwśród samochodów miejskich okazał się Fiat Punto napędzanynowoczesną jednostką 1.4 MultiAir. Dziennikarzetygodnika "Motor" pokusili się o test głośnościsamochodów. Sprawdzili 300 modeli z różnych klas, z silnikamibenzynowymi, wysokoprężnymi, napędem hybrydowym i elektrycznym. Dopomiarów natężenia dźwięku używali sonometru. W każdym badanymaucie zawsze były zamknięte okna, a sprzęt audio i systemwentylacji - wyłączone. W przypadku, kiedy badany samochód byłwyposażony w szyberdach, testujący zasłaniali go roletą. Pomiarugłośności dokonywano na postoju i podczas jazdy z prędkością50, 100 i 130 km/h. Testujący podkreślają, że na głośność wkabinie, a przez to na komfort podróżowania wpływa wiele czynnikówm.in. kształt samochodu, szum opon, wyciszenie wnętrza i oczywiściesilnik (w tym przypadku od obrotów, na jakich pracuje i rodzajuzasilającego paliwa). Wyniki? Wklasie aut miejskich najcichszym samochodem jest Fiat Punto 1.4MultiAir w wersji o mocy 105 KM.Wynik, który dał mu pierwsze miejsce w zestawieniu to 64,7 dB. Dlaporównania najcichszy samochód w klasyfikacji generalnej osiągnął59,6 dB, a najgłośniejszy aż 73,5 dB. Średnia całego porównaniawynosi 66,9 dB. Takznakomity rezultat to w dużej mierze zasługa rewolucyjnejtechnologii MultiAir opracowanej przez inżynierów Fiat PowertrainTechnologies. Przypominamy, że silniki 1.4 Turbo z FPT, dziękiktórym debiutowała rewolucyjna technologia Multiair, zdobyłyprestiżową nagrodę International Engineof the Year 2012 (Międzynarodowy Silnik Roku 2010)w prestiżowej kategorii najlepszegonowego silnika roku. Oferowanam.in. dla Fiata Punto jednostka 1.4 MultiAir dostępna jest wwersjach o mocy: 105 KM, 135 KM, 165 KM i 180 KM (Abarth Punto). Wporównaniu z tradycyjnym silnikiem benzynowym o tej samejpojemności, system MultiAir pozwala znacznie zwiększyć moc imoment obrotowy przy wyraźnie niższym poziomie zużycia paliwa iemisji spalin. SercemMultiAir jest elektro-hydrauliczny układ sterujący zaworów,umożliwiający bezpośrednią regulację ilości powietrzadopływającego przez zawory dolotowe (bez udziału przepustnicy), awięc ograniczenie zużycia paliwa. System MultiAir pozwala obniżyćpoziom zanieczyszczeń w spalinach (ze względu na kontrolę procesuspalania), poprawiając jednocześnie dynamikę osiągów pojazdu. Itak emisja CO2 spada o 10%, o 10% zwiększa się natomiast moc, amoment obrotowy aż o 15%. MultiAir jest technologią uniwersalną,którą łatwo zaadaptować do wszystkich silników benzynowych, apotencjalnie także i do wysokoprężnych. FiatPunto z silnikiem 1.4 MultiAir Turbo o mocy 135 KM zyskuje charakteri osiągi samochodu o zacięciu sportowym - to samochód idealny dlaosób szukających dynamicznego i jednocześnie oszczędnego auta.Prędkość maksymalna Punto z silnikiem 135-konnym wynosi 200 km/h,a przyspieszenie od 0 do 100 km/h - zaledwie 8,5 sekundy. Wysokieosiągi idą w parze ze szczególnie niskim poziomem emisji CO2 - 129 g/km i zużycia paliwa - 5,6 l/100 km w cyklu mieszanym. Dobreosiągi i sportowy charakter są także zaletami silnika 1.4 MultiAiro mocy 105 KM – to samochód idealny codziennego użytkowania.Jednostka ta również spełnia wymogi normy Euro 5 i emituje 133g/km CO2przyzużyciu paliwa w cyklu mieszanym zaledwie 5,7 l/100 km. Napędzanytym silnikiem Punto przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 10,8sekundy i osiąga prędkość maksymalną 185 km/h. Silniejszejednostki 1.4 Multiair Turbo, o mocach od 135 KM do 180 KM, montowanesą także w samochodach Alfa Romeo MiTo i Giulietta. Dostępne sąrównież w Fiacie Bravo i Lancii Delta. Także sportowy Abarth Puntozawdzięcza swoje wysokie osiągitechnologiiMultiAir. Źródło: Fiat Auto Poland
×