Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'przez' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 181 wyników

  1. Rapid najczęściej wybieranym przez Klientów indywidualnych kompaktem w Polsce Kolejny model ŠKODY dołącza do grona rynkowych liderów: w pierwszym kwartale 2015 roku według danych CEPiK Rapid był numerem 1 w wyjątkowo konkurencyjnym segmencie aut kompaktowych wśród Klientów indywidualnych. W styczniu bieżącego roku model Rapid przebojem przebił się na pierwsze miejsce tabeli rejestracji nowych samochodów przez Klientów indywidualnych w swoim segmencie. Świetne wyniki notowane przez wszystkie trzy pierwsze miesiące roku zebrały się na doskonały rezultat 1 333 egzemplarzy sprzedanych polskim nabywcom w pierwszym kwartale. Zainteresowanie modelem nieustannie wzrasta: w każdym z miesięcy osiągnięto znaczną poprawę wobec wyniku z analogicznego okresu przed rokiem, w zestawieniu kwartalnym sumując się na rezultat lepszy aż o 21% od tego z pierwszego kwartału roku 2014 i blisko o 1/5 lepszy od kolejnego rynkowego konkurenta w zestawieniu. ŠKODA Rapid zadebiutowała w 2012 roku jako zupełnie nowy model pozycjonowany pomiędzy Fabią a Octavią. Szybko zdobyła sobie zainteresowanie polskich Klientów, przekonując połączeniem kompaktowych wymiarów i atrakcyjną ceną samochodu miejskiego z ponadprzeciętną przestronnością i komfortem znanym z większych modeli. Początkowo oferowana jako reprezentacyjny liftback, ŠKODA Rapid została wkrótce poszerzona o wyjątkowo pojemną wersję Spaceback – pierwszy hatchback ŠKODY w tym segmencie, jednak tradycyjnie dla marki wyróżniający się wśród konkurencji pojemnością bagażnika. Wielki sukces modelu zarówno w światowym, jak i krajowym wymiarze, przyniósł bardzo korzystny stosunek ceny do jakości produktu. Model Rapid na polskim rynku oferowany jest w promocyjnych wersjach MAX z powiększonym wyposażeniem, przy cenie zaczynającej się już od 44 500 zł lub tylko 414 zł miesięcznie w Kredycie Niskich Rat. Atrakcyjność zakupu zwiększają upusty sięgające aż 4 700 zł oraz fabryczna instalacja LPG dostępna w promocyjnej cenie 2 600 zł. Model Rapid potrafi odpowiadać na zróżnicowane oczekiwania Klientów dzięki wersjom specjalnym: oszczędnej GreenLine, sportowej Monte Carlo oraz stylowej Style Plus. Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. BMW M3 i M4 uznane przez czytelników Auto Bild Sportowymi Samochodami Roku. Są na rynku dopiero od kilku miesięcy, a już dostały wyróżnienie „Sportowy Samochód Roku Auto Bild”. Czytelnicy magazynu samochodowego „Auto Bild Sportscars” uznali BMW M3 Limousine za najlepszy na świecie „Seryjnie produkowany sportowy sedan”, a BMW M4 Coupe – za najlepsze na świecie „Seryjnie produkowane sportowe coupe”. „Auto Bild Sportscars” należy do Auto Bild Group, największej grupy czasopism w segmencie samochodowym w Europie. Czytelnicy mogli głosować online na stronie autobild.de, wybierając spośród 143 samochodów w 17 kategoriach. W roku 2014 tytuł „Sportowy Samochód Roku Auto Bild” przyznano po raz 13. – w czasie uroczystości o nazwie „Race Night” podczas salonu samochodowego Essen Motor Show. Źródło: BMW Group
  3. ZIŁ - przez tajgę - Syberia https://www.youtube.com/watch?v=JU8eBRpcyMA
  4. 1927 EGZEMPLARZY NOWEGO XC90 DOSTĘPNYCH TYLKO PRZEZ INTERNET 1927 to kluczowa liczba dla Volvo. Właśnie w tym roku ze sztokholmskiej linii produkcyjnej zjechał pierwszy samochód szwedzkiej marki. Wczoraj zaprezentowany został najważniejszy samochód w historii koncernu – nowe XC90. Z tej okazji Volvo postanowiło zaoferować swoim klientom limitowaną serię tych samochodów, sygnowaną nazwą First Edition. Jest ich tylko 1927 i można je nabyć jedynie drogą internetową. Rankiem 14 kwietnia 1927 roku, chwilę po godzinie dziesiątej, ze sztokholmskiej fabryki wyjechał ÖV4. Właśnie wtedy rozpoczęła się historia Volvo. Do kolejnych ważnych dat dołączył 26 sierpnia 2014, dzień w którym szwedzki koncern po raz pierwszy zaprezentował nowe XC90 – najważniejszą premierę motoryzacyjną roku. Celebrując ten długo wyczekiwany moment, marka przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę. Limitowana seria 1927 samochodów XC90 sygnowanych nazwą First Edition będzie dostępna od 3 września tylko i wyłącznie przez internet. Jest to pierwsza w historii Volvo sytuacja, w której sprzedaż aut prowadzona jest za pośrednictwem tego kanału dystrybucji. Czarny na zewnątrz, bursztynowy w środku XC90 First Edition to najbardziej ekskluzywna wersja nowego SUV-a. Model ten jest dostępny w absolutnie pełnym wyposażeniu. Specjalna edycja posiada elegancką czarną karoserię w odcieniu Onyx Black, a 8-ramienne 21-calowe felgi opatrzone są unikatowymi inskrypcjami, występującymi jedynie w limitowanej serii. Wnętrze samochodu wyróżnia bursztynowy kolor foteli ze skóry nappa, węglowa czerń skórzanej deski rozdzielczej oraz delikatne wykończenia wykonane z drewna orzechowego. Każdy egzemplarz XC90 First Editon jest dodatkowo oznakowany na tylnej klapie. O przynależności do grona posiadaczy unikatowego egzemplarza świadczą również nakładki progowe z dedykowanym numerem – od 1 do 1927 – otrzymanym w trakcie zakupu samochodu. Volvo od dłuższego czasu przykłada szczególną wagę do komfortowych foteli. Wzorem poprzednika, nowe XC90 jest 7-osobowe i ma trzy rzędy siedzeń. Elektrycznie sterowane przednie fotele wyposażone zostały w wentylację, a zewnętrzne siedzenia w drugim rzędzie mają ogrzewanie. Dwa fotele z tyłu samochodu są również sterowane elektrycznie, a do tego zostały lekko skierowane do środka auta. To najlepszy “ostatni rząd” w tej klasie aut. Technologia i dźwięk z najwyższej półki Sercem nowego systemu kontroli XC90 jest umieszczony centralnie ekran dotykowy przypominający tablet. Ta pozbawiona przycisków konsola pozwala na całkowicie nowy sposób korzystania z multimediów w samochodzie oraz funkcji urządzeń przenośnych. Intuicyjna i bezpieczna obsługa ekranu angażuje uwagę kierowcy jedynie w minimalnym stopniu. Konsola będzie działać na dwóch systemach operacyjnych – Android lub iOS. Przy projektowaniu nowego XC90, Volvo zatroszczyło się również o nagłośnienie z najwyższej półki. Szwedzka marka zaprosiła do współpracy firmę Bowers & Wilkins, która od niemal 50 lat zajmuje się produkcją najlepszej jakości sprzętów audio. First Edition zostało zaopatrzone w 19 głośników, wzmacniacz o mocy 1400 W, wentylowany subwoofer wbudowany w kabinę oraz najnowsze oprogramowanie. W rezultacie w nowym XC90 udało się odtworzyć jakość dźwięku porównywalną do tej z najlepszych światowych sal koncertowych. Moc w dwóch wersjach First Edition napędzana jest przez czterocylindrowe silniki Drive E, dostępne w dwóch wersjach. Pierwsza to jednostka benzynowa T6 AWD o mocy 320 KM/ 400 Nm. Taką wersję First Edition przeznaczono m.in. na rynek amerykański. Drugą opcją jest D5 AWD225 KM/ 470 Nm, w Polsce wersja First Edition będzie dostępna tylko w takiej odmianie. Oba silniki współpracują z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów. Samochody te wyposażone są w pięciostopniowe elektroniczne sterowanie wysokością i pracą zawieszenia. Dzięki temu kierowca może je samodzielnie skonfigurować według własnych preferencji. Najbardziej wszechstronny pakiet bezpieczeństwa w standardzie Volvo projektuje swoje samochody z myślą o tym, że bezpieczeństwo powinno być standardem. Wizją szwedzkiej marki jest projektowanie aut, które nie ulegają wypadkom. Do 2020 roku koncern chce, aby wśród osób poruszających się Volvo liczba ofiar śmiertelnych została zniwelowana do zera. XC90 oferuje wszechstronny i zaawansowany technologicznie standardowy pakiet bezpieczeństwa. Znajdują się w nim m.in. wszystkie funkcje City Safety, systemu automatycznego hamowania, który chroni przed zderzeniami z innymi samochodami, rowerami i pieszymi. Auto wyposażone jest dodatkowo w dwa zupełnie nowe rozwiązania: aktywację systemów bezpieczeństwa tuż przed niezamierzonym opuszczeniem drogi oraz system zapobiegający kolizjom czołowym. XC90 First Edition będzie produkowane w szwedzkiej fabryce. W ręce właścicieli samochód trafi w pierwszej połowie następnego roku. Osoby, które chcą znaleźć się w gronie posiadaczy limitowanej edycji nowego modelu Volvo powinny się pospieszyć. Duże zainteresowanie XC90 wskazuje na to, że 1927 samochodów wyprzeda się w błyskawicznym tempie, mimo że jego cena wyniesie 408 000 zł Dla porównania najtańsza odmiana nowego XC90 będzie kosztowała 239 900 zł. Internetowa sprzedaż XC90 First Edition ruszy 3. września o godzinie 16.00. Źródło: Volvo Auto Polska
  5. Mam pytanie do osób prowadzących działalność i zatrudniających pracowników, otóż sam prowadzę niewielką firmę transportową, gdzie świadczę usługi jak wykonawca zleceń firmy spedycyjnej. Jak dotąd sam rozwoziłem towar, ale że dostałem ostatnio więcej zleceń postanowiłem zatrudnić nową osobę. Wystawiłem ogłoszenie na Anonse i niedługo po tym dostałem telefon. Umówiłem się z gościem, powiedział już, że jeździł także ma doświadczenie, ja przedstawiłem mu swoje warunki, na które przystał i spisaliśmy umowę. W umowie zastrzegłem, że jeżeli zlecenia nie wykona, to mam prawo potrącić sobie to co osiągnałbym, gdyby wykonał zlecenie. Tak się jednak złożyło, że zlecenie nie zostało wykonane-chłopak zjechał z trasy beż żadnych powodów i do tego rozbił jeszcze samochód. Wysłałem mu pismo informujące go o tym, że pieniedzy nie dostanie, bo łączną stratę wyceniłem na tyle, ile miał dostać. Jednakże on teraz odezwał się do mnie z żądaniem wypłaty pieniędzy i powiedział, że jeżeli ich nie dostanie, to pójdzie z tym do windykacji. Chciałbym się Was zapytać jak wygląda taki proces, czy oni od razu odkupują od niego dług, czy prowadzą sprawę za jakimś zabezpieczeniem pieniężnym? nie linkuj - administracja
  6. VOLVO S60 I V60 NAGRODZONE ZA BEZAWARYJNOŚĆ PRZEZ FIRMĘ DEKRA Raport Usterkowości Dekra to jedno z najważniejszych opracowań europejskich na temat awaryjności samochodów. Ostatni raport powstał na bazie 15 milionów badań technicznych przeprowadzonych podczas okresowych badań technicznych w Niemczech. W kategorii aut klasy średniej z przebiegiem do 50 000 km zwyciężyło Volvo S60/V60. Cieszymy się z nagrody, jaką zdobyły nasze dwa modele S60 i V60. Raporty dotyczące usterkowości są dla wielu kierowców istotnym parametrem przy wyborze samochodu. Wielu kierowców po prostu chce mieć po prostu pewność, że ich auto będzie dobrze im służyć. Badania tego typu mają jednocześnie korzystny wpływ na wartość rezydualną pojazdów. Eksperci DEKRA podkreślają, że niska usterkowość samochodu najczęściej wiąże się też z wyższym poziomem jego bezpieczeństwa, co dla nas jest kluczową wartością - mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska. Volvo S60 i V60 to modele obecne na rynku od 2010 roku. Pod maską tych aut można znaleźć silniki Diesla o mocy od 115 do 215 KM oraz benzynowe o mocy od 150 do 306 KM. Od kilku miesięcy modele te są oferowane z najnowszymi jednostkami napędowymi z rodziny Drive-E, które są łączone z ośmiostopniową, automatyczną skrzynią biegów. Źródło: Volvo
  7. Alfa Romeo 4C wybrana „Klasykiem Przyszłości” przez Czytelników magazynu „Motor Klassik”. · Nowe wyróżnienie dla współczesnej ikony marki, która zdobyła już liczne międzynarodowe nagrody i wyróżnienia. · Czytelnicy niemieckiego magazynu przyznali supersamochodowi Alfa Romeo tytuł „Klasyka przyszłości" w kategorii „Coupé", dzięki 40,5% głosom oddanym spośród około 13.500 uczestników sondażu. · Klasyfikacja ta jest barometrem trendów dla samochodów, które stają się kolekcjonerskimi „perełkami”. · Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w przepięknej scenerii nadreńskiego zamku Schloss Dyck, znanego ze słynnych „Classic Days", które od lat się tutaj odbywają. Niemiecki magazyn poświęcony samochodom zabytkowym „Motor Klassik" przeprowadza regularnie sondaż, aby dowiedzieć się który z obecnych samochodów traktowany jest jako inwestycja w przyszłość. Tytuł „Klasyka Przyszłości" w ramach „Motor Klassik Awards" ma zatem ogromne znaczenie w ustaleniu, że samochód, który obecnie cieszy się powodzeniem, będzie „roztaczał swój urok” także w przyszłości. Głos Czytelników staje się w ten sposób ważnym wskaźnikiem trendów, jeżeli chodzi o samochody, które staną się kolekcjonerskimi „perełkami’”. Niepodważalną zwyciężczynią w prestiżowej kategorii „Coupé" została w tym roku Alfa Romeo 4C, która uzyskała 40,5% głosów spośród głosów oddanych przez około 13.500 Czytelników biorących udział w sondażu. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się w przepięknej scenerii nadreńskiego zamku Schloss Dyck, znanego ze słynnych „Classic Days", które od lat się tutaj odbywają. Nowa Alfa Romeo 4C potwierdza, że jest godną następczynią Alfy Romeo 159 oraz Alfy Romeo 8C Competizione, laureatek „Motor Klassik Awards 2009" w odpowiednich kategoriach. Dodatkowo, w roku 2012 Czytelnicy prestiżowego niemieckiego magazynu wybrali Alfę Romeo 6C 1750 z lat 30. „Klasykiem Roku". Tytuł "Klasyka Przyszłości" wzbogaca prestiżową kolekcję tytułów Alfy Romeo 4C, która uzyskała już tytuły i wyróżnienia takie, jak: „Best Sport Cars” programu telewizji hiszpańskiej MQC, „Car of the Year 2013" brytyjskiego magazynu FHM; „Coup de cœur 2013" przyznany przez Automobile Magazine we Francji; „Auto Trophy 2013" nadany przez Czytelników niemieckiego magazynu Auto Zeitung; „The most beautiful car of the year 2013" we Francji, z okazji XXIX Międzynarodowego Festiwalu Samochodowego; „Best Cars 2014" przyznany przez niemiecki magazyn „Auto, Motor und Sport"; „Le auto che preferisco 2014' w kategorii „Sportive” według Czytelników miesięcznika „Quattroruote” (Włochy); „Auto Lider 2013”, w kategorii „Samochody Sportowe i Coupé”, przyznawany przez polskich Czytelników tygodnika „Motor” i miesięcznika „Auto Moto”; również w Polsce dziennikarze Top Gear – najlepiej sprzedawanego magazynu motoryzacyjnego w kraju - przyznali Alfie Romeo 4C tytuł „Najlepszego Samochodu Roku" w kategorii „Coupé Roku" - i wreszcie tytuł „Best Sports Car 2014” przyznany przez Czytelników portugalskiego czasopisma „Autohoje”. Licznie nagradzana i prawdziwa „driving machine" bez kompromisów, Alfa Romeo 4C, w tym roku będzie pełnić rolę samochodu bezpieczeństwa, zarówno podczas fascynujących Mistrzostw SBK Superbike 2014, jak i podczas World Touring Car Championship 2014 (WTCC ). Zresztą to właśnie na torze ten supersamochód „daje z siebie wszystko", na torze, gdzie prędkość, krótsza droga hamowania oraz przyspieszenie poprzeczne są niezbędne do uzyskania najlepszych czasów przejazdu: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy; maksymalną prędkość 258 km/h oraz szczytowe wartości opóźnienia rzędu 1,2 g oraz przyspieszenia bocznego powyżej 1,1 g. Wszystko to uzyskuje się dzięki zrównoważonemu rozłożeniu obciążeń: 40% na oś przednią, 60% na tylną, co daje stosunek masy do mocy poniżej 4 kg/KM przy całkowitej masie samochodu wynoszącej zaledwie 895 kg, na którą składają się w głównej mierze włókno węglowe, aluminium, stal oraz kompozyt SMC. Doskonałe osiągi uzyskiwane są również dzięki połączeniu nowego benzynowego silnika 1750 turbo o mocy 240 KM ze skrzynią biegów najnowszej generacji, z podwójnym sprzęgłem Alfa TCT i nowoczesnym selektorem Alfa D.N.A., wzbogaconym o nowy tryb „Race." Czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1750 z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem 200 bar oraz korpusem silnika wykonanym z aluminium uzyskuje doskonałe osiągi: wartości momentu obrotowego i mocy plasują go u szczytu swojej kategorii, dzięki wartościom odpowiednio ponad 200 Nm/l oraz 137 KM/l, natomiast maksymalna moc wynosi 240 KM (176 kW) przy 6000 obrotów. Źródło: Fiat Auto Poland
  8. Jeep Cherokee SUV-em średniej wielkości z największą liczbą głosów oddanych przez Czytelników hiszpańskiego „Coches.Net”. Zdjęcia Jeep Cherokee W Hiszpanii czytelnicy portalu motoryzacyjnego Coches.net: Coches nuevos, coches de ocasión, seminuevos, Km0. Todo sobre el mundo del motor. przyznali nowemu Jeepowi Cherokee pierwsze miejsce w kategorii średniej wielkości SUV-ów. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 13 marca br. w Muzeum Traje w Madrycie. Nowy Jeep Cherokee zdobył tytuł najlepszego samochodu w kategorii SUV-ów średniej wielkości, przyznany mu przez Czytelników hiszpańskiego portalu motoryzacyjnego Coches.Net, jednej z najpopularniejszych hiszpańskich stron poświęconej tematyce motoryzacyjnej. Strona ta może poszczycić się 7 milionami odwiedzających stronę w ciągu miesiąca, ponad 175 milionami odsłon i ponad 3 milionami użytkowników. W konkursie prowadzonym on-line uczestniczyło ponad 400.000 użytkowników, którzy najpierw spośród siedmiu modeli ubiegających się o tytuł, wybrali trzech finalistów, a później - spośród nich - nowego Jeepa Cherokee ogłoszono absolutnym zwycięzcą w swojej kategorii. Ceremonia wręczenia nagród odbyła się 13 marca br. w Muzeum Traje w Madrycie, gdzie Luca Napolitano, dyrektor generalny Fiat Group Automobiles w Hiszpanii, odebrał puchar od Sergio Balcells, dyrektora wydziału silników SCM Hiszpania. Europejska premiera nowego Jeepa Cherokee odbyła się w tym miesiącu podczas Salonu Samochodowego w Genewie 2014. Samochód ten ukazał się tam w całkowicie nowej odsłonie, oferującej swoim Klientom nowoczesną interpretację hasła „Go anywhere, do anything", które od zawsze wyróżnia tę legendarną, amerykańską markę. Czwarta generacja średniej wielkości SUV-a marki Jeep oferuje innowacyjny design o płynnych i smukłych liniach, udoskonalone właściwości jezdne i lepsze prowadzenie, legendarne możliwości 4x4, wnętrza klasy premium wykonane z rzemieślniczym kunsztem, innowacyjną technologię oraz nowe poziomy komfortu i rozrywki, systemy bezpieczeństwa i ochrony pasażerów warte „pięciu gwiazdek”, które ostatnio zapewniły mu tytuł „Best in class” w Euro NCAP. Nowa generacja Jeepa Cherokee jest dostępna teraz zarówno w konfiguracji z napędem na dwa przednie koła, jak i z napędem na cztery koła i oferuje trzy innowacyjne systemy napędu 4x4, które zapewniają wzorcowe umiejętności jazdy 4x4 w każdych warunkach eksploatacji. Jeep Cherokee jest również pierwszym SUV-em średniej wielkości z odłączanym napędem osi tylnej: system ten pozwala na zredukowanie strat energii w przypadku, kiedy nie jest koniczne korzystanie z napędu 4x4, gwarantując w ten sposób większą oszczędność zużycia paliwa. Nowa gama Jeep Cherokee będzie dostępna w sprzedaży w salonach marki Jeep w Europie w drugim kwartale tego roku i można ją będzie kupić z wyposażeniem Longitude, Limited i Trailhawk. Wyposażona będzie w mocny turbo diesel Multijet II o pojemności 2,0 litrów i mocy 170 KM, montowany z nową dziewięciostopniową skrzynią biegów, zastosowaną po raz pierwszy w segmencie SUV-ów średniej wielkości. Wersja o mocy 140 KM dwulitrowego silnika będzie dostępna w nowym Jeepie Cherokee w połączeniu z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów. Dopełnieniem gamy silników przeznaczonej na rynek europejski będzie silnik benzynowy V6 Pentastar o pojemności 3,2 litra, który będzie montowany z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów. Źródło: Fiat Auto Poland
  9. Reakcje pieszych na przepuszczenie przez przejście
  10. więcej -> Crossover Peugeot lubiany przez kobiety | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. Peugeot 205 GTi Gutmann przywrcony do ycia przez woskie przedstawicielstwo marki Świetnie, że się niektóre przedstawicielstwa decydują na renowacje takich legend. Nie należy o nich zapominać
  12. Indyjskie samochody zostały zbadane przez Global NCAP - sprawdź wyniki Taka jest smutna prawda - samochody robione po kosztach z bezpieczeństwem mają niestety niewiele wspólnego.
  13. Jak bezpiecznie przejechać przez zaspę? Padający śnieg w połączeniu z wiejącym wiatrem powoduje powstawanie zasp śnieżnych, głównie na poboczach dróg. Jazda przez zaspy wymaga wysokich umiejętności i odpowiednio przygotowanego samochodu. Pojawiające się na drodze zaspy możemy pokonywać na dwa sposoby. Większość instruktorów zaleca pokonywanie takiej przeszkody na pierwszym, bądź drugim biegu. Prędkość, z którą porusza się samochód powinna być stała i nie za duża, by nie powodowała buksowania kół. Taka jazda samochodem powinna zapewnić nam maksymalną możliwą przyczepność i, o ile śnieg nie okaże się za głęboki i nie zatrzymamy się, samochód bez większych problemów powinien przeprawić się przez zaspę. W drugim sposobie, kluczem do pokonania zaspy jest rozpędzony samochód, który dzięki swojej masie i nabranej prędkości powinien przejechać przez zaspę. Metoda ta może być skuteczna, ale jeśli zawiedzie, unieruchomiony samochód będzie dużo trudniej wydobyć ze śniegu. Co zrobić, kiedy jednak utkniemy w śniegu? Przede wszystkim nie reagujmy nerwowo, nie szarżujmy z gazem, nie kręćmy kołami we wszystkie strony. Najlepiej wyjść z samochodu, ocenić sytuację i wybrać strategię dalszego postępowania. Głębokość zaspy i jej długość dadzą nam informacje czy możemy jechać do przodu, czy lepiej wycofać się po śladach i szukać innej drogi. „Samodzielnie możemy wyjechać z zaspy próbując rozbujać samochód przy użyciu biegu pierwszego i wstecznego. Przed próbą powinniśmy wyprostować koła, następnie na zmianę, delikatnie podjechać do przodu i na wstecznym do tyłu. Rozbujanie samochodu ma spowodować stworzenie przestrzeni, dzięki której w konsekwencji będziemy mogli odzyskać przyczepność i prędkość do opuszczenia zaspy” - mówi Radosław Jaskulski, instruktor Szkoły Auto ŠKODA. Nieco trudniej będzie nam wyjechać, jeśli samochód osiądzie na śniegu. W tym przypadku nie uda nam się to bez usunięcia go spod samochodu i przywrócenia przyczepności kół. Jeśli ten zabieg nie pomoże, możemy pod napędzane koła podłożyć gałęzie lub maty podłogowe, które zwiększą przyczepność. Skutecznym sposobem jest również obniżenie ciśnienie w oponach w celu zwiększenia ich powierzchni. W tym przypadku należy pamiętać, by po wyjechaniu z zaspy koła napompować. Jeśli sposoby te zawiodą, nie pozostaje nam nic innego jak próbować wypchnąć auto z zaspy albo z pomocą innego kierowcy wyciągnąć przy użyciu linki holowniczej. Użytkownicy aut z automatyczną skrzynią biegów nie mogą bujać samochodu - w ten sposób bardzo szybko można uszkodzić skrzynię biegów. Jeśli nie pomoże usunięcie śniegu spod kół i podsypanie ziemią w celu zwiększenia przyczepności, użytkownicy tych samochodów powinni wezwać pomoc. Najbezpieczniej dla samochodu będzie, gdy zostanie wypchnięty albo wyciągnięty na holu. Śniegu i zasp nie można się bać, ale tak jak w każdej drogowej sytuacji nic nie zastąpi wyobraźni i przezorności. Odpowiednio przygotowany samochód z dodatkowym wyposażeniem nie wyeliminuje takich sytuacji, ale pozwoli z większości nich wyjść obronną ręką. Źródło: Volkswagen Group Polska
  14. Fotoradary w Moskwie nie bd dziaa przez miesic - wszystko z powodu komputerowego wirusa Trzeba ściągnąć tych hakerów do nas
  15. № 21 #) Legitymowanie bez powodu przez SG Karnice ?
  16. Auto na wodę skonstruowane przez Polaka.. Polski samochód na wodę
  17. Witam. Proszę o odpowiedź na 3 pytania. 1. Stoi znak B-33 na drodze jedno jezdniowej w obszarze zabudowanym około 500m przed końcem miejscowości, gdzie stoi znak drogowy D-43. Dokąd obowiązuje znak drogowy B-33? Dodam, że na drodze tej nie występuje żadne skrzyżowanie do kolejnej miejscowości. 2. Czy straż gminna (miejska) może dokonywać pomiaru urządzeniami przenośnymi poza obszarem zabudowanym, czyli za znakiem drogowym D-43? 3. Jeśli w/w znak drogowy B-33 obowiązuje poza obszarem zabudowanym jak napisałem w w/w sytuacji, a Straż Gminna czyt. Miejska ustawiła fotoradar poza znakiem drogowym D-43 i kończącym miejscowość, to czy taki mandat jest ważny?
  18. więcej -> Opel Meriva doceniony przez kierowców, nowości na rynku samochodowym, CEP, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  19. Mini Coupe i Roadster zostanie zastąpione przez nowy, sportowy model Coupe i Roadster są jeszcze ok, niepotrzebnym modelem jest wg mnie Paceman
  20. [h=1]Stuntowanie przez dzieciaka[/h]
  21. VOLVO DOCENIONE PRZEZ KLIENTÓW W… NIEMCZECH Volvo uzyskało najwyższe noty w badaniu satysfakcji klientów J.D. Power, które przeprowadzono w Niemczech na próbie 17 000 kierowców. Najwyższe noty w kategorii samochodów luksusowych uzyskał model XC70, wyprzedzając produkty konkurencji. To już drugie zwycięstwo Volvo w trzyletniej historii badania. Badanie J.D. Power to ocenia, z których samochodów właściciele są najbardziej zadowoleni. Pod uwagę branych jest kilka kryteriów. Najważniejszym z nich jest ogólna ocena samochodu, na którą składa się wygląd zewnętrzny i wewnętrzny auta, przestronność pojazdu, komfort siedzeń, działanie systemu audio, klimatyzacji i wentylacji, skrzyni biegów i silnika, właściwości jezdne, widoczność i bezpieczeństwo. Drugim kryterium są koszty paliwa, ubezpieczenia i ewentualnych napraw. Trzecim – jakość obsługi serwisowej. Czwartym – jakość i trwałość samochodu. Sukces Volvo jest podwójny. Po pierwsze samochody Volvo zostały najlepiej ocenione spośród aut 25 marek biorących udział w badaniu. Po drugie Volvo XC70 zostało najlepiej ocenionym pojazdem w kategorii samochodów dużych/luksusowych. Badanie JD Power pokazuje, że dla klientów aut segmentu premium najważniejszymi kryteriami oceny są: bezpieczeństwo, design, komfort, czy jakość wykonania. Właśnie w tych obszarach nasze samochody mają najwięcej do zaoferowania – skomentował wyniki badania Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska. Źródło: Volvo Auto Polska
  22. Peugeot zostanie w całości przejęty przez GM? Peugeot, Citroen i Opel jako techniczne trojaczki? Dziś wszystko jest możliwe
  23. Silnik 1,6 l Turbo z bezpośrednim wtryskiem paliwa opracowany przez koncern PSA Peugeot Citroën zdobywa tytuł "International Engine of the Year" już siódmy rok z rzędu 5 czerwca 2013 roku podczas ceremonii zorganizowanej w Stuttgarcie w Niemczech koncern PSA Peugeot Citroën otrzymał nagrodę "International Engine of the Year" w kategorii silników o pojemności od 1,4 l do 1,8 l. To prestiżowe wyróżnienie pod auspicjami magazynu Engine Technology International po raz kolejny przyznane zostało 4-cylindrowemu silnikowi benzynowemu 1,6 l Turbo z wtryskiem bezpośrednim, opracowanemu przez PSA Peugeot Citroën we współpracy z BMW Group. Nagroda wyróżnia w szczególności wersję 200-konną montowaną w modelach Citroën DS4 i DS5 oraz Peugeot RCZ, 308 CC i 308 GTi. Silnik, poza mocą zwiększoną do 200 KM, charakteryzuje się maksymalnym momentem obrotowym o wartości 275 Nm, przy poziomie emisji CO2 wynoszącym 139 g/km (w modelu Peugeot 208 GTi). Jednostka benzynowa 1,6 l Turbo wieńczy pełną gamę silników o pojemnościach od 1,4 l do 1,6 l, oferujących moc w zakresie od 95 do 200 KM. Silniki z tej rodziny, wyposażone w najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, takie jak bezpośredni wtrysk w wersji turbo, zmienny wznios zaworów, pompę oleju ze sterowanym przepływem czy też odłączaną pompę wodną, zapewniają zmniejszenie zużycia paliwa i poziomu emisji o 10% w stosunku do jednostek poprzedniej generacji. Silniki z tej rodziny, produkowane w fabryce Française de Mécanique w Douvrin we Francji, tworzą obecnie podstawę oferty w zakresie jednostek benzynowych firm Peugeot i Citroën. źródło: Citroen Polska
  24. Koniec hybryd w USA? Wszystko przez nowe podatki Wygląda więc na to, że Toyota ma problem - jako producent Priusa i tym podobnych, sporo straci na tych zmianach...
  25. więcej -> Bosch nagrodzony przez BMW, badania rynku motoryzacyjnego, CEP, ranking sprzedaży aut | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×