Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'produkcji' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 91 wyników

  1. Bliski produkcji model pokazowy G 500 4x4 Klasa G do kwadratu Stuttgart. Od Klasy G lepsza może być tylko... Klasa G. Ta maksyma najpierw przyświecała projektantom pikapa G 63 AMG 6x6, a teraz również nowego wariantu G 500 4x4˛. Wykorzystuje on znakomity układ napędu na obie osie z osiami portalowymi z modelu 6x6 (bez jednej osi) i łączy go z nowo opracowaną konstrukcją podwozia z aktywnym tłumieniem oraz seryjnym nadwoziem Gelendy. Dodajmy do tego widlastą „ósemkę” o mocy 310 kW (422 KM), zestaw 22-calowych obręczy z ogumieniem 325/55, elementy karoserii z włókien węglowych, wykończenie kabiny z gamy designo Exclusive i już – pięciogwiazdkowe menu dla wszystkich entuzjastów jazdy w terenie gotowe. Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6 zyskał rodzeństwo. Zbliżony do produkcji seryjnej, pokazowy wariant G 500 4x4˛ to najnowszy odcinek bogatej historii Klasy G. Seryjne, oparte na ramie drabinkowej nadwozie Gelendy bez trudu – i bez potrzeby montażu dodatkowych wzmocnień - radzi sobie ze znacznym wzrostem wydajności G 500 4x4˛. Z G 63 AMG 6x6 pochodzi zmodyfikowana wersja wytrzymałego napędu na wszystkie koła z osiami portalowymi. W komorze silnikowej zamontowano zupełnie nową jednostkę V8 o pojemności 4 litrów, zaopatrzoną w bezpośredni wtrysk benzyny oraz podwójne turbodoładowanie. Nowe jest także podwozie z podwójnymi sprężynami i amortyzatorami oraz aktywnym tłumieniem. I wreszcie wnętrze – podróżujący G 500 4x4˛ mogą cieszyć się komfortem godnym luksusowej limuzyny. Nowy silnik V8 biturbo 4-litrowa jednostka V8 biturbo pod maską G 500 4x4˛ wyróżnia się znakomitą siłą uciągu, lekką konstrukcją i wysoką wydajnością. Zamontowanie turbosprężarek między głowicami owocuje ich lepszą reakcją, a przy tym pozwala na uzyskanie kompaktowych wymiarów jednostki i ograniczenie zużycia paliwa. Za dostarczanie mieszanki odpowiadają piezoelektryczne wtryskiwacze, wykorzystywane wyłącznie przez Mercedes-Benz. Aby spełnić przyszłe normy emisji spalin, w trzeciej generacji strumieniowego układu wtryskowego dodatkowo udoskonalono proces spalania. W przypadku produkcji seryjnej 4-litrowy silnik V8 spełniałby normę Euro 6, w tym limit emisji cząstek stałych obowiązujący od 2016 roku. Do produkcji skrzyni korbowej wykorzystuje się stop aluminiowy, zapewniający maksymalną wytrzymałość przy zachowaniu najniższej możliwej masy. Ścianki cylindrów wykonane w technologii NANOSLIDE są dwukrotnie twardsze od konwencjonalnych tulei cylindrowych z żeliwa – w ten sposób zminimalizowano tarcie wewnętrzne, w dalszym stopniu obniżono zapotrzebowanie na paliwo i wydłużono żywotność. Prace nad technologią NANOSLIDE w koncernie Daimler rozpoczęły się w 2000 roku. Od 2006 roku wyposażono w nią ponad 200 tysięcy silników. Wyprowadzone po bokach końcówki wydechu generują repertuar typowy dla aut sportowych – od łagodnego pochrapywania przy częściowym obciążeniu aż do donośnego, gardłowego mruczenia przy gwałtownym przyspieszaniu. Efekt uboczny: zastosowanie takiego wydechu przydaje się w terenie, z tyłu nie ma bowiem typowego tłumika, ograniczającego kąt zejścia. Więcej możliwości na drodze i w terenie Analiza podstawowych danych podwozia i układu napędowego modelu G 500 4x4˛ podpowiada, że „teren” zaczyna się dla niego tam, gdzie inne auta musiałyby skapitulować. Ale co bardziej interesujące, nowa Gelenda bardzo dobrze prowadzi się również na asfalcie. Ze względu na znacznie szerszy rozstaw kół w porównaniu z odmianą seryjną (+299 mm), duże, 22-calowe obręcze z ogumieniem 325/55 oraz aktywne amortyzatory z trybem Sport, dynamiką jazdy w niczym nie przypomina samochodu terenowego. Odnosi się to także do nieutwardzonych lub zaśnieżonych dróg, na których zachowuje się jak mocne auto rajdowe. Każdemu, kto zechce użytkować G 500 4x4˛ w terenie, polecane są opcjonalne opony MT o wymiarach 37 x 12,5 x 18 cali. Stały napęd na obie osie, reduktor, osie portalowe z trzema blokowanymi podczas jazdy dyferencjałami to elementy niespotykane w konwencjonalnych pojazdach terenowych. W rezultacie model legitymuje się wyśmienitymi walorami trakcyjnymi w każdych warunkach. Opracowane pod kątem wszechstronnych zastosowań osie portalowe uzupełniają terenową ofertę Mercedes-Benz i stanowią techniczny wyróżnik G 500 4x4˛. W przeciwieństwie do tradycyjnych, sztywnych osi, koła nie znajdują się tu na wysokości dyferencjału, ale znacznie poniżej – dzięki mostom portalowym na zwolnicach. W rezultacie głębokość brodzenia – a raczej pływania – wzrosła z 450 do 1000 mm. Oto kluczowe parametry terenowe modelu i jego seryjnego G 500: Ale osie portalowe mają dodatkowe zalety, dzięki którym niepotrzebne są skomplikowane modyfikacje – z uwagi na niezmienioną pozycję sztywnych osi względem podwozia, bez zmian pozostają punkty mocowania zawieszenia, połączenia układu kierowniczego i położenie przegubów Cardana. Ponadto, przełożenie mostów portalowych pozwala zbalansować duże obwody toczenia terenowego i drogowego ogumienia. Tym samym długość przełożeń, napęd prędkościomierza oraz kalibracja ABS-u nie wymagały modyfikacji. Ponieważ redukcja przełożenia przekładni następuje bezpośrednio przy kołach, mniejsze jest też obciążenie wałów napędowych. Podwozie: mobilna deklaracja niepodległości Podwozie G 500 4x4˛ w dużej mierze bazuje na podwoziu seryjnej Klasie G. To doskonałe połączenie dynamiki i komfortu, zarówno na asfalcie, jak i w terenie. Decydujący wpływ ma tu nowa konfiguracja amortyzatorów, zapożyczona z samochodów rajdowych - przy każdym kole pracuje zamontowany równolegle system podwójnych sprężyn i amortyzatorów. Jedna kolumna ma konwencjonalne ustawienie, a w drugiej siła tłumienia jest sterowana elektronicznie i dostosowana do aktualnej sytuacji na drodze. Taka konstrukcja umożliwia znaczne pochylenie sworznia zwrotnicy w trybach Sport i Comfort, uruchamianych za naciśnięciem przycisku. Zmiana programu trwa rekordowo szybko, bo zaledwie 15 ms. Sztywniejsze ustawienia trybu Sport pozwalają szybciej pokonywać ciasne zakręty, a tryb Comfort ukierunkowany jest na harmonijne tłumienie wszelkich nierówności i sprawdza się w terenie, gdzie zapewnia lepszy kontakt kół z nawierzchnią. W sytuacjach podbramkowych, takich jak nagłe manewry, system automatycznie przełącza się na program sportowy w celu zapewnienia maksymalnego bezpieczeństwa prowadzenia. Spółka z nieograniczoną odpowiedzialnością: felgi typu beadlock G 500 4x4˛ dostępny jest z ogumieniem terenowym MT w rozmiarze 37 x 12,5 x 18 cali i specjalnymi felgami typu beadlock. Tradycyjne koła nie pozwalają na dalszą poprawę trakcji przez radykalne obniżenie ciśnienia – poniżej 1 bara istnieje ryzyko „zdjęcia” opony lub dostania się piasku pod felgę. Ale nie w przypadku 18-calowych felg typu beadlock – tu opona jest przykręcana do obręczy za pomocą dodatkowego pierścienia, nie ma więc ryzyka ześlizgnięcia się z niej nawet w przypadku całkowitej utraty powietrza. Na wypadek ostrego kontaktu z podłożem, projektanci zaopatrzyli G 500 4x4˛ w wytrzymałą, dwuczęściową osłonę podwozia ze stali nierdzewnej. Oznacza to, że najważniejsze podzespoły w przedniej i tylnej części samochodu są skutecznie chronione przed uderzeniami. Terenowy luksus do kwadratu Ogromne koła, niemal 225 cm wysokości, 210 cm szerokości i niepowtarzalny design nie pozostawiają wątpliwości co do ekskluzywnego charakteru G 500 4x4˛. Osłony nadkoli i wyposażony w LED-owe oświetlenie panel nad przednią szybą wykonano z włókien węglowych, a przedni zderzak pochodzi z modeli G 63 AMG oraz G 65 AMG. Luksusową atmosferę w kabinie podkreślają dodatki z oferty designo Exclusive. Boczki foteli, zagłówki, deskę rozdzielczą i podłokietniki pokrywa czarna skóra designo obszyta białą nicią, a centralne elementy siedzeń – mikrofibra DINAMICA z diamentowymi przeszyciami. Mirkofibra posłużyła również do wykończenia podsufitki oraz słupków. Centrum świata „G” w austriackim Graz Za rozwój kolejnych odmian Klasy G odpowiada ośrodek w Graz. Tam są też produkowane cywilne i użytkowe odmiany modelu od chwili jego premiery w 1979 roku. Seryjna produkcja Mercedesa G 500 4x4˛ uzależniona jest od reakcji, jakie wywoła prezentacja wersji pokazowej. Źródło: Mercedes
  2. Fabryka SKODY nie ma wakacji: przygotowania do produkcji nowej Fabii Gdy czwartego sierpnia pracownicy fabryki w Mladá Boleslav rozpoczęli wakacyjną przerwę, zaczęły się przygotowania do produkcji nowej generacji modelu Fabia. Nowy czeski bestseller będzie tam wytwarzany już od końca tego miesiąca. przeprowadzone tam zostaną wtedy intensywne prace nad przygotowaniem linii produkcyjnych do najważniejszej nowości modelowej marki ostatnich miesięcy: nowej generacji Fabii. „Wykorzystamy te bezproduktywne dni do dalszego zoptymalizowania procesu produkcji i zwiększenia naszych możliwości produkcyjnych, tak by być w stanie odpowiedzieć na nieustannie rosnące zainteresowanie samochodami marki ŠKODA” - tłumaczy Michael Oeljeklaus, członek Zarządu ŠKODY odpowiedzialny za produkcję i logistykę. „Naszym najważniejszym celem obecnie jest przygotowanie fabryki w Mladá Boleslav do startu produkcji nowej odsłony Fabii. Wszystko idzie zgodnie z planem - będziemy gotowi na rozpoczęcie produkcji bez żadnych opóźnień i dbali o najwyższą jakość wykonania już od pierwszego egzemplarza” - zapewnia Oeljeklaus. W przeciągu dwóch tygodni w fabryce w Mladá Boleslav zostaną przeprowadzone zaawansowane prace modernizacyjne, przystosowujące ją do produkcji tego zupełnie nowego samochodu. Wśród nich znajdzie się na przykład nowoczesny system regulujący układy wspomagające produkcję w montowni M1. Zostanie tam także odnowiony system przenośników na końcu linii produkcyjnej (punkt kontroli jakości). Zmodernizowana zostanie również lakiernia, co pozwoli na zwiększenie jej możliwości produkcyjnych. Prace konserwacyjne i optymalizacyjne dosięgną także linię produkcyjną Octavii w hali M13. Zostanie zwiększona prędkość, z jaką przenośniki transportują podzespoły w hali, zmodernizowany zostanie moduł instalujący układy hamulcowe. Szeroko zakrojone prace konserwacyjne i modernizacyjne będą w czasie wakacyjnej przerwy prowadzone także we wszystkich pozostałych czeskich fabrykach ŠKODY. Najważniejszym celem podczas tego okresu w fabryce w Kvasinach będzie ukończenie nowej hali produkcji nadwozi. Linia produkcyjna skrzyń biegów DQ 200 w Vrchlabí przejdzie okresowe prace konserwacyjne. ŠKODA nieustannie unowocześnia i rozwija kluczowe elementy placówek produkcyjnych dla nowych modeli marki. Po serii prac i modyfikacji przeprowadzonych w fabrykach ŠKODY do adaptacji do nowych modeli marki, wszystkie obiekty pracują już teraz z maksymalną wydajnością. W czerwcu czeska marka pobiła swój rekord największej ilości wyprodukowanych samochodów w jednym miesiącu: w tym czasie na całym świecie wytworzono ponad 98 000 samochodów marki ŠKODA. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Audi Hungaria: start produkcji nowego Audi TT Coupe Trzecia generacja modelu wchodzi do produkcji seryjnej Kompaktowy samochód sportowy w całości produkowany jest w Győr Dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji mówi: „Doświadczona załoga węgierskich zakładów ma istotny wkład do światowego sukcesu nowego Audi TT“ Ingolstadt/Győr, 25 lipca 2014 r. W AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. właśnie rozpoczyna się seryjna produkcja trzeciej generacji Audi TT i Audi TTS Coupé. Po Audi A3 Limousine, S3 Limousine i nowym A3 Cabriolet, których produkcja na Węgrzech rozpoczęła się już w ubiegłym roku, z taśmy produkcyjnej zakładów w Győr będzie teraz zjeżdżać także nowe Audi TT. Wszystkie te modele w całości wytwarzane są w węgierskiej fabryce czterech pierścieni. Audi TT wzbudza podziw zwłaszcza swym sportowym charakterem, pełną emocji stylistyką i innowacyjnymi rozwiązaniami technicznymi napędu, obsługi oraz instrumentów pokładowych. „Nasze zakłady na Węgrzech od wielu lat udowadniają, że budowane w nich samochody spełniają wszystkie wymagania segmentu premium. Zawdzięczamy to elastycznej i doświadczonej załodze. Dzięki niej i jej olbrzymiej wiedzy, światowy sukces modelu TT może być kontynuowany“ – mówi dr Hubert Waltl, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. Thomas Faustmann, szef AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. podkreśla: „Pełna produkcja nowego Audi TT to szczytowe osiągnięcie zakładów w Győr. Historia sukcesu rozpoczęła się tu już przed 15 laty - montażem pierwszej generacji Audi TT Coupé. Audi Hungaria, we współpracy z zakładami w Ingolstadt, wyprodukowało w minionych latach ponad pół miliona egzemplarzy modelu TT.“ „Nowa generacja Audi TT to trzeci model, który w całości będzie wytwarzany w nowej fabryce w Győr“ mówi Gerd Walker, szef produkcji w węgierskich zakładach Audi. „Bezproblemowe uruchomienie nowej linii produkcyjnej to ważna dla Audi Hungaria chwila. Dzięki niej, zakłady są w pełni wykorzystane.“ Obecnie, w nowej fabryce zatrudnionych jest ponad trzy tysiące ludzi. Ośmiuset spośród nich pracowało już wcześniej, przy produkcji innych modeli. Wszyscy zostali przeszkoleni w ramach komplementarnego programu szkoleń, w specjalnie stworzonym w tym celu przez Audi Hungaria centrum projektowo-szkoleniowym oraz w niemieckich oddziałach Audi. Seryjna produkcja pierwszej generacji Audi TT rozpoczęła się w 1998 roku. W roku 2006 pojawiła się druga jego generacja, a w 2009 roku rozpoczęto wytwarzanie Audi TT RS. W listopadzie ubiegłego roku z taśmy w Győr zjechało pięćsettysięczne Audi TT z dwudziestopięciomilionowym silnikiem – czterocylindrowym TFSI o pojemności dwóch litrów. Podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2014, zadebiutowała trzecia generacja Audi TT. Kolejne wcielenie tego kompaktowego, sportowego auta i tym razem przyciągnęło uwagę pełną emocji stylistyką i ogromną dynamiką. Innowacyjne rozwiązania techniczne zastosowane w napędzie, w koncepcji obsługi oraz zupełna nowość - Audi virtual cockpit, to cechy nowego coupé. Koncepcję obsługi w nowym modelu TT na nowo, całkowicie od podstaw, przeprojektowano. Gdy w roku 1998 na rynku pojawiło Audi TT, jego stylistyka oznaczała rewolucję – surowy, geometryczny, zamknięty formalnie język nadawał mu status ikony. W nowej generacji TT styliści Audi sięgnęli do wielu z tych detali i zestawili je w nowym kontekście, uzyskując dynamiczny i pełen różnorodności efekt. Pod maskami nowych TT i TTS pracują czterocylindrowe silniki z turbodoładowaniem i wtryskiem bezpośrednim. Zakres mocy sięga od 135 kW (184 KM) do 228 kW (310 KM). Dwie jednostki benzynowe TFSI i jeden motor TDI łączą w sobie sportową siłę z pionierską wydajnością. System Start-Stop to element wyposażenia seryjnego każdego z nich. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. Start produkcji SKODY Rapid w Rosji! Rozpoczęła się produkcja kompaktowej limuzyny ŠKODY w Rosji. Pochodzące z miejscowości Kaługa egzemplarze pojawią się na tamtejszym rynku pod koniec kwietnia. ŠKODA przyspiesza w Rosji. Kolejnym etapem ekspansji czeskiego producenta jest rozpoczęcie produkcji modelu Rapid w fabryce w Kałudze, położonej na południowy zachód od Moskwy. Rewelacyjnie przyjęty na świecie model (ponad 130 000 wyprodukowanych egzemplarzy) spełnia wszystkie warunki, by stać się przebojem rosyjskiego rynku: to kompaktowa limuzyna wyróżniająca się ogromną przestronnością, maksymalną funkcjonalnością, ekonomicznymi silnikami, bezkompromisowym podejściem do tematu bezpieczeństwa i najlepszym stosunkiem ceny do jakości. „Sprzedana już w ilości ponad 130 000 sztuk ŠKODA stworzyła dla nas nową klasę i okazała się wielkim sukcesem” – wyjawia prezes zarządu ŠKODY, prof. Winfried Vahland. „Poprzez start produkcji w Kałudze wprowadzamy model Rapid na rynek trzeciego, największego odbiorcy naszych samochodów na świecie. ŠKODA planuje znaczący rozwój w Rosji w najbliższych latach, a model Rapid odgrywa kluczową rolę w tej strategii”. Rapid uzupełnia gamę modelową ŠKODY, wypełniając rynkową przestrzeń pomiędzy modelami Fabia i Octavia. Ze swoimi kompaktowymi wymiarami (4,48 m długości, 1,7 m szerokości), ta limuzyna ŠKODY zapewnia wyjątkowo dużą przestrzeń dla wszystkich podróżujących i całego ich bagażu. O wysoką funkcjonalność dbają nieodłączne dla każdej ŠKODY przemyślane rozwiązania, a wyjątkowo atrakcyjna cena nie stanęła na drodze do zastosowania najnowocześniejszych i najbardziej zaawansowanych rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa. „Z taką charakterystyką ŠKODA Rapid idealnie odpowiada na wszystkie potrzeby i oczekiwania Klientów w Rosji” – mówi Miroslav Kroupa, Dyrektor Regionalny ŠKODA Rosja. Poprzez rozpoczęciem produkcji modelu Rapid w Rosji, czeski producent chce kontynuować bardzo obiecujący rozwój marki w tym kraju. W 2013 roku ŠKODA dostarczyła rosyjskim kierowcom 87 500 samochodów. Rapid to już drugi z produkcyjnych debiutów ŠKODY w Rosji na przestrzeni zaledwie kilku tygodni – w połowie lutego ruszyła produkcja gruntownie odnowionego modelu Yeti, w drugiej placówce produkcyjnej ŠKODY w tym kraju, w Niżnym Nowogrodzie. Model Rapid już w początkowych założeniach został stworzony jako samochód globalny, adresowany na rynki wszystkich szerokości geograficznych. Pod koniec roku 2012 kompaktowa limuzyna zapoczątkowała szóstą linię modelową ŠKODY. Oprócz Czech i Rosji, Rapid produkowany jest także w Chinach i Indiach. Wprowadzenie na rynek rosyjski jest kolejnym kamieniem milowym dla tego niezwykle dobrze przyjmowanego wszędzie modelu. Model Rapid to kluczowy element właśnie przeprowadzanej największej modelowej ofensywy w historii ŠKODY. W najbliższych latach czeski producent planuje zwiększyć globalną produkcję do poziomu półtora miliona sztuk rocznie. ŠKODA będzie przez ten czas prezentować średnio co pół roku zupełnie nowy lub gruntownie odnowiony model. Tylko w 2013 roku zaprezentowano aż osiem nowości modelowych. W tym czasie czeska marka sprzedała 920 800 sztuk samochodów, co jest drugim najlepszym wynikiem w jej historii. Na rok 2014 ŠKODA przygotowała kolejne ważne kroki w swojej strategii modelowej i stylistycznej. Spektakularne studium ŠKODA VisionC zaprezentowane na targach w Genewie zwiastuje ten nowy, odważny etap w dziejach marki. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. Maserati Alfieri trafi do produkcji. Levante opnione Choć bardziej czekam na ten model, prototyp zapowiadający Levante też wygląda niczego sobie
  6. Volkswagen Taigun Concept coraz bliżej produkcji Pomysł z kołem zapasowym na drzwiach bagażnika raczej nie przejdzie do produkcji
  7. Nissan Bladeglider trafi do produkcji? Wyobrażacie sobie coś takiego na ulicach? Byłby to niezły kosmos
  8. więcej -> Saab 9-3 znów w produkcji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. Suzuki Authentics trafi do produkcji już w przyszłym roku Oby tylko odniósł większy sukces niż Kizashi, które też jest ładne, ale okazało się m.in. za drogie...
  10. więcej -> SEAT świętuje 60 lat produkcji samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  11. Nowy Yeti już w produkcji Już tylko tygodnie dzielą nas od pojawienia się na polskich drogach pierwszych egzemplarzy gruntownie zmodernizowanego Yeti. Samochody zjeżdżają już z taśm fabryki w Kvasinach. To kolejny nowy model ŠKODY, którego produkcja rozpoczyna się w tym roku. Po wprowadzeniu na rynek trzeciej generacji Octavii, odnowionego Superba i Rapida w wersji Spaceback, czeski producent nie ustaje w rynkowej ofensywie, przygotowując aż dwóch, różniących się charakterem następców pierwszego SUVa ŠKODY – elegancką odsłonę, której żywiołem są miejskie arterie, oraz dzielny terenowy odpowiednik. „2013 to rok nowości ŠKODY” – mówi Michael Oeljeklaus, członek zarządu ŠKODY odpowiedzialny za produkcję. „Start produkcji nowego Yeti to wynik kolejnej świetnie wykonanej pracy całego naszego zespołu.” Model wytwarzany jest w Kvasinach, gdzie około 4 500 pracowników konstruuje także ŠKODY Superb i Roomster. Model został obdarzony bardziej wyrazistym wyglądem przodu i tyłu, dodatkowymi wzorami kół ze stopów lekkich oraz niedostępnymi wcześniej kombinacjami układu napędowego. Wiele pracy poświęcono także na poprawę przestrzeni pasażerskiej, w której pojawiły się teraz nowe kierownice, materiały oraz wzory. Nowością dla ŠKODY jest zastosowana po raz pierwszy w historii marki kamera cofania. Niezależnie od wybranego oblicza Yeti, każde z nich dalej łączy dobrze znane zalety tego modelu: zachowujący pewność w każdych warunkach, bezpieczny układ napędowy, nowoczesną technologię wpływającą na zwiększenie komfortu jazdy i obniżenia kosztów eksploatacji, oraz doskonałą funkcjonalność dzięki skutecznemu połączeniu dużej przestrzeni ze specjalnością ŠKODY – przemyślanymi rozwiązaniami. Kiedy Yeti po raz pierwszy pokazało się światu w 2009 roku, od razu zaskarbiło sobie sympatię i uznanie kierowców połączeniem charakterystycznego wyglądu z przestronnością, bezpieczeństwa oraz tradycyjnie już wyjątkowo korzystnej relacji ceny do gwarantowanej w zamian jakości. Wszechstronny charakter podkreślony przez zaawansowane opcje napędowe połączone z powiększonym prześwitem umocniły wizerunek ŠKODY, jako eksperta od napędu 4x4. Dziś Yeti staje się jednym z najczęściej wybieranych SUVów w Europie. Od początku jego istnienia sprzedano już 288 700 egzemplarzy tego modelu, a udział rynkowy z roku na rok rośnie, i to w wyraźnie postępowym tempie – obecnie na rynku Unii Europejskiej wynosi 4,1% wśród SUVów segmentu A. Tylko w pierwszych dziesięciu miesiącach tego roku do klientów trafiło już 67 300 egzemplarzy terenowej ŠKODY, a przez cały zeszły rok dostarczono jej 87 400 sztuk – to wzrost aż o 24% w stosunku do roku poprzedzającego. Teraz, wzbogacona o nowocześniejsze wyposażenie i atrakcyjniejszy wygląd nowa ŠKODA Yeti ma szanse na zdobycie jeszcze większej przewagi rynkowej! Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. więcej -> Lakiery BASF do produkcji Mercedesa Sprintera w Rosji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. więcej -> SEAT z nagrodą za efektywność produkcji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. więcej -> Limuzyna Volvo S60L już w produkcji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  15. Nowy Ford Escort trafi do produkcji - zobacz rysunki patentowe Do Europy nie trafi - a może jednak by się przyjął?
  16. Citroen Cactus trafi do produkcji. Bdzie wyposaony w nietypowe rozwizania z konceptu Kanapa zamiast przednich foteli, boki nadwozia absorbujące uderzenia... - szykuje się ciekawe, odważne autko
  17. Rozpoczęcie produkcji nowego Audi A3 Cabriolet -Audi A3, gwiazda wśród samochodów segmentu kompakt,w całości powstaje w węgierskim Győr -Od dziś, w Niemczech i na kilku innych europejskich rynkach, można składać zamówienia na Audi A3 Cabriolet Ingolstadt / Győr, 18 października 2013 r. Dziś, zakłady Audi Hungaria rozpoczęły produkcję nowego, kompaktowego, czteromiejscowego kabrioletu segmentu premium. To kolejny już model w całości wytwarzany w Győr. Nietuzinkowość Audi A3 Cabriolet podkreślają płynnie przebiegające linie oraz składany, tkaninowy dach. Zastosowane w aucie rozwiązania techniczne, czynią go niezaprzeczalnym liderem w swojej klasie. To zasługa konsekwentnie realizowanej zasady lekkiej konstrukcji, najnowocześniejszych silników, systemów umożliwiających szeroko pojętą komunikację oraz efektywnych układów wsparcia kierowcy. „Podjęcie produkcji nowego Audi A3 Cabriolet, to kolejny krok mający na celu zwiększenie mocy produkcyjnych zakładów w Győr tak, by produkować tu rocznie 125 tysięcy pojazdów. Nasze zakłady na Węgrzech od lat dostarczają samochody najwyższej jakości, a tutejsza załoga to elastyczni pracownicy z dużą, fachową wiedzą.“ – podkreślił dr Frank Dreves, członek zarządu Audi AG ds. produkcji. A3 Cabriolet to kolejny, obok Audi A3 Limousine model, który będzie zjeżdżać z taśmy produkcyjnej fabryki AUDI HUNGARIA MOTOR Kft. Audi produkuje tam również ostatnią generację Audi TT Coupé i TT Roadster. W budynki i urządzenia produkcyjne, koncern zainwestował tu łącznie ponad 900 mln euro. „Ten model to klejnot wśród kompaktowych samochodów segmentu premium. Audi Hungaria natomiast, to gwarancja efektywnie przebiegających procesów produkcyjnych, doskonałej infrastruktury i wykwalifikowanych pracowników, którzy przy produkcji poprzedniej wersji tego auta zdobyli już ogromne doświadczenie.”- mówi Gerd Walker, szef produkcji w Audi Hungaria. Audi A3 Cabriolet na europejskim rynku pojawi się wiosną, ale już dziś, w Niemczech i na kilku innych europejskich rynkach, rozpoczyna się przedsprzedaż. Mały ciężar - efekt zastosowania filozofii lekkiej konstrukcji, mocne i wysoce wydajne jednostki napędowe oraz najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu infotainment i systemów wsparcia kierowcy sprawiają, że ten dynamiczny, kompaktowy samochód ma wszystkie zalety innych modeli rodziny A3. Wartym przypomnienia jest fakt, że w latach 2007 – 2013, Audi Hungaria, we współpracy z zakładami w Ingolstadt, wyprodukowało łącznie blisko 63 tysiące egzemplarzy poprzedniej wersji Audi A3 Cabriolet. Źródło: Volkswagen Group Polska
  18. W Chinach produkty z linii DS CITROËNA sprzedawane są pod osobną marką. Dostępna od15 miesięcy na tamtejszym rynku linia DS jest sprzedawana jest za pośrednictwem oddzielnej sieci sprzedaży. Obecnie, wraz z rozpoczęciem produkcji modelu DS5 w Shenzhen, linia DS wkracza w nowy etap, aby przyspieszyć ofensywę na drugim co do wielkości rynku samochodów premium. Rolę ambasadora tego modelu będzie pełnić Sophie Marceau. Ta jedna z najbardziej znanych i najczęściej nagradzanych w tym kraju aktorek jest dla Chińczyków uosobieniem wdzięku, klasy i francuskiej elegancji. Zupełnie jak DS5 Obecnie marka DS wkracza w Chinach w nowy etap wraz z wprowadzeniem na tamtejszy rynek jej flagowego modelu produkowanego lokalnie w Shenzhen. PSA PEUGEOT CITROËN wraz z lokalną spółką partnerską CHANGAN zainaugurował nową fabrykę w tej liczącej ponad 12 milionów mieszkańców aglomeracji. W tym nowoczesnym zakładzie jako pierwszy produkowany będzie model DS5. Citroën DS5, wprowadzony na rynek w 2012 roku, zaproponował nowe podejście do segmentu aut premium. Został stworzony po to, aby spełniać oczekiwania klientów na różnych światowych rynkach. Odważny i nietuzinkowy, Citroën DS5 wyróżnia się m.in. wnętrzem inspirowanym kokpitem samolotu. Model ten był dotychczas produkowany w francuskiej fabryce w Sochaux, a obecnie jego produkcja będzie miała miejsce również w chińskim Shenzen. Inauguracja produkcji DS5 w Chinach pozwoli przyspieszyć ofensywę Larki DS na pierwszym co do wielkości rynku samochodowym i drugim rynku modeli premium na świecie. Ofensywa ta opiera się również na: Sieci sprzedaży, która pod koniec roku będzie liczyć już 50 punktów DS STORE w 40 najważniejszych miastach tego kraju. Punkty te oferują w sprzedaży wszystkie modele z linii DS – DS3, DS3 CABRIO, DS4 i DS5. Samochody z tej linii przyciągają młode pokolenie zainteresowane alternatywną ofertą premium, jaką stanowi linia DS. Innowacyjnych usługach dostosowanych do indywidualnych potrzeb każdego klienta, co stanowi unikalną ofertę na rynku samochodowym. Otwarciu wiosną tego roku na Nanjing Road, najbardziej prestiżowej ulicy w Szanghaju, pierwszego na świecie flagowego salonu DS WORLD. Przenosi on zwiedzających do świata inspirowanego francuskim luksusem, naznaczonego dziedzictwem kultowe go Citroëna DS z 1955 roku. Silnej komunikacji, której dowodem jest wybór Sophie Marceau na ambasadorkę DS5 w Chinach. Linia DS funkcjonująca w Chinach jako osobna marka posiada liczne atuty, które pozwolą jej przyspieszyć ofensywę na tamtejszym, dynamicznym rynku. To jednak nie koniec: już w 2014 roku na chiński rynek zostaną wprowadzone dwa nowe, produkowane lokalnie modele z segmentu C: seda i SUV. źródło: Citroen Polska
  19. Citroen Wild Rubis Concept trafi do produkcji Dobry pomysł, wszystkie modele z serii DS mi się podobają, z tym jest podobnie
  20. więcej -> Reorganizują strategię przyszłej produkcji Sprintera, badania rynku motoryzacyjnego, CEP, nowe modele samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  21. więcej -> 15-lecie produkcji w zakładzie GM Manufacturing Poland w Gliwicach, centrum badań rynku, nowe samochody osobowe, park samochodowy w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  22. Start produkcji ŠKODY Rapid Spaceback! Rapid Spaceback to już ósmy model ŠKODY, który debiutuje w tym roku. Produkcja nowego hatchbacka wystartowała 19 sierpnia w Mladá Boleslav, głównej fabryce firmy. ... „Uruchamiając produkcję, cały zespół ŠKODY, począwszy od działu zakupów i planowania, poprzez zespół zajmujący się produkcją, na departamencie kontroli jakości i logistyce skończywszy, po raz kolejny doskonale wykonał swoje zadanie z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Rynkowy debiut modelu Rapid Spaceback to bardzo ważny moment dla ŠKODY”, powiedział Michael Oeljeklaus, członek Zarządu firmy. Ponieważ w fabryce Mladá Boleslav produkowane są już modele Fabia, Rapid, Octavia i Octavia Combi, konieczne były inwestycje, dzięki którym możliwa byłaby również produkcja kompaktowego hatchbacka. To właśnie dlatego w okresie wakacyjnym zostały zamontowane nowe roboty spawalnicze, a wcześniej wyposażenie fabryki zostało wzbogacone o zautomatyzowaną lakiernię, urządzenia do produkcji nadwozia oraz taśmę montażową. Ponadto w kwietniu otwarto nowy magazyn logistyczny, dzięki któremu produkcja jest szybsza, efektywniejsza i tańsza. Rapid Spaceback to model, który w palecie ŠKODY plasuje się między Fabią i Octavią. To również pierwszy model firmy w klasie kompaktowej, który łączy charakterystyczne dla ŠKODY zalety z praktycznością pięciodrzwiowego nadwozia typu hatchback. Rapid Spaceback ma wszystkie charakterystyczne geny marki: bardzo przestronne wnętrze, rozwiązania zasługujące na miano Simply Clever, najwyższy poziom bezpieczeństwa, niskie zużycie paliwa i rewelacyjny stosunek ceny do jakości. Co więcej, świeże, dynamiczne nadwozie modelu Rapid Spaceback to wyraźny znak, że model ten został zaprojektowany z myślą o młodych Klientach i rodzinach. Źródło: Volkswagen Group Polska
  23. więcej -> Skoda Rapid Spaceback już w produkcji, CEP, sprzedaż nowych samochodów, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  24. BMW serii 1 GT coraz bliżej produkcji - zobacz rysunki patentowe Szkice wskazują, że tył będzie wyglądać lepiej niż w 3 GT i 5 GT - czyżby koncepcja minivana zamiast liftbacka lepiej się sprawdziła?
  25. Volkswagen Buggy Up trafi do produkcji? No jestem ciekaw, czy rzeczywiście szykują jego produkcję. Ale skoro wypuścili XL1, to może i o ten model się pokuszą
×