Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'prezentacja' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 87 wyników

  1. Na wczorajszej konferencji POL - MOT Auto w Warszawie została zaprezentowana najnowsza Škoda Superb. Czwartkowy event w salonie POL-MOT Auto przy ul. Połczyńskiej 125 zbiegł się z fetowaną w tym roku 120. rocznicą powstania marki ŠKODA, której produkty POL-MOT Auto jako autoryzowany dealer sprzedaje od 1998 roku Duże wrażenie robi moc sięgająca od 120 KM do 290 KM przy zużyciu paliwa od 3,8 do 7,1l/100 kilometrów. Już dziś najmłodsze dziecko ŠKODY fachowcy zgodnie uznają za najlepszy z dotychczas wyprodukowanych modeli czeskiej marki. Przy okazji na konferencji świętowano też 20 - lecie spółki POL - MOT Auto, a przy okazji zaprezentowano jej nowego ambasadora - Andrzeja Fonfarę. Dla niewtajemniczonych - bokser ma m.in. w swoim dorobku mistrzostwo IBO w wadze półciężkiej i jest aktualnym posiadaczem pasa dla mistrza świata WBC International. Współpraca z marką POL-MOT Auto będzie kolejną cegiełką składającą się na jego sukces. - Cieszę się z nawiązanej współpracy i korzystając z okazji chciałbym zaprosić na moją walkę z Nathanem Cleverly, która przybliży mnie do walki o mistrzostwo świata - kończy "Polski Książę". Nasz rodak (bilans walk: 27 zwycięstw, 3 porażki, 16 zwycięstw przez nokaut) wyjdzie 16 października w Chicago na ring z byłym mistrzem świata wagi półciężkiej (29-2, 15 KO) jako oficjalny ambasador POL-MOT Auto. Poprzedni rywal polskiego pięściarza - Julio Cesar Chavez Jr - cieszy się za Oceanem większą renomą, ale Fonfara wielokrotnie podkreślał, że uważa Cleverly'ego za znacznie lepszego boksera. POL-MOT Auto to z jedna z największych firm dealerskich w Polsce, działająca w pięciu miastach naszego kraju, w których prowadzi dziesięć salonów i serwisów oraz trzy zakłady blacharsko-lakiernicze. Ma więc spory wpływ na kształt Polskiego rynku motoryzacyjnego.
  2. Na wczorajszej konferencji POL - MOT Auto w Warszawie została zaprezentowana najnowsza Škoda Superb. Czwartkowy event w salonie POL-MOT Auto przy ul. Połczyńskiej 125 zbiegł się z fetowaną w tym roku 120. rocznicą powstania marki ŠKODA, której produkty POL-MOT Auto jako autoryzowany dealer sprzedaje od 1998 roku Duże wrażenie robi moc sięgająca od 120 KM do 290 KM przy zużyciu paliwa od 3,8 do 7,1l/100 kilometrów. Już dziś najmłodsze dziecko ŠKODY fachowcy zgodnie uznają za najlepszy z dotychczas wyprodukowanych modeli czeskiej marki. Przy okazji na konferencji świętowano też 20 - lecie spółki POL - MOT Auto, a przy okazji zaprezentowano jej nowego ambasadora - Andrzeja Fonfarę. Dla niewtajemniczonych - bokser ma m.in. w swoim dorobku mistrzostwo IBO w wadze półciężkiej i jest aktualnym posiadaczem pasa dla mistrza świata WBC International. Współpraca z marką POL-MOT Auto będzie kolejną cegiełką składającą się na jego sukces. - Cieszę się z nawiązanej współpracy i korzystając z okazji chciałbym zaprosić na moją walkę z Nathanem Cleverly, która przybliży mnie do walki o mistrzostwo świata - kończy "Polski Książę". Nasz rodak (bilans walk: 27 zwycięstw, 3 porażki, 16 zwycięstw przez nokaut) wyjdzie 16 października w Chicago na ring z byłym mistrzem świata wagi półciężkiej (29-2, 15 KO) jako oficjalny ambasador POL-MOT Auto. Poprzedni rywal polskiego pięściarza - Julio Cesar Chavez Jr - cieszy się za Oceanem większą renomą, ale Fonfara wielokrotnie podkreślał, że uważa Cleverly'ego za znacznie lepszego boksera. Andrzej Fonfara prosto z Chicago POL-MOT Auto to z jedna z największych firm dealerskich w Polsce, działająca w pięciu miastach naszego kraju, w których prowadzi dziesięć salonów i serwisów oraz trzy zakłady blacharsko-lakiernicze. Ma więc spory wpływ na kształt Polskiego rynku motoryzacyjnego. Relacja z imprezy 20 - lecia Pol - Motu
  3. Dyrektor generalny firmy Opel Dr Neumann, prezentuje światowe premiery Opel KARL i Corsa OPC uzupełniają najbogatsze portfolio w historii Opla w segmencie samochodów mini i małych System Opel OnStar wyznacza nowe standardy w dziedzinie łączności cyfrowej, usług i bezpieczeństwa Rüsselsheim/Genewa. Imponujące rozpoczęcie 85. Salonu Motoryzacyjnego w Genewie (dni otwarte dla publiczności: 5–15 marca): pierwszego dnia prasowego, dyrektor generalny Grupy Opel, Dr Karl-Thomas Neumann, otworzył stoisko producenta samochodów z Rüsselsheim (Hala 2, stoisko nr 2231), prezentując światowe premiery — Opla KARL, nowość w segmencie małych aut, oraz sportowego Opla Corsę OPC, symbol mocy piątej generacji najlepiej sprzedającego się modelu Opla. Dr Neumann podkreślił, że Opel oferuje doskonały stosunek ceny do jakości. „Opel KARL jest idealnym samochodem dla klientów zwracających uwagę na cenę i oczekujących połączenia niezbędnej w codziennym życiu funkcjonalności z nowoczesnymi technologiami. Atrakcyjny pięciodrzwiowy samochód będzie można kupić w Niemczech za 9 500 euro. Nasi niemieccy dystrybutorzy już zamówili 15 000 samochodów, mimo że KARL pojawi się u dealerów dopiero w czerwcu. Już na starcie model KARL zapowiada się świetnie” — powiedział Dr Neumann na konferencji prasowej firmy Opel w Genewie. „Opel Corsa nowej generacji pojawił się na rynku dopiero kilka tygodni temu, a już sprzedaliśmy ponad 130 000 samochodów. Nowy model, Corsa OPC, to wisienka na torcie – ten sportowy samochód został stworzony dla entuzjastów jazdy poszukujących silnych emocji i wrażeń. Jest dostępny w przystępnej cenie wynoszącej niewiele ponad 24 000 euro. Dzięki modelom KARL, ADAM i nowej Corsie mamy teraz najatrakcyjniejszą ofertę w segmencie małych aut w naszej historii oraz najświeższe portfolio na rynku. Światowa premiera Opla KARL: Najmniejsza z gwiazd o ogromnym potencjale Całkiem nowy KARL to doskonale wyposażony Opel z miejscami nawet dla pięciu pasażerów oraz schowkiem z dwoma dużymi pojemnikami na napoje. Podstawowa wersja auta kosztuje 9 500 euro (cena w Niemczech). Dla zwiększenia komfortu i bezpieczeństwa ten pięciodrzwiowy model o długości 3,68 m można wyposażyć w dodatkowe systemy wspomagające, do tej pory dostępne jedynie w znacznie droższych samochodach. Należą do nich przednia kamera Opel Eye zintegrowana z systemem ostrzegania o niesygnalizowanym opuszczeniu pasa ruchu, dodatkowe wspomaganie manewrowania w ruchu miejskim z trybem City, asystent parkowania oraz tempomat z ogranicznikiem prędkości. Światowa premiera Opla Corsy OPC: testowany na Nürburgring i odpowiedni do jazdy na co dzień Nowy Opel Corsa OPC opracowany na legendarnym torze wyścigowym Nürburgring Nordschleife jest już dostępny. Silnik benzynowy o mocy 152 kW/207 KM tylko czeka na sygnał do jazdy. Turbodoładowany silnik 1.6 rozwija maksymalny moment obrotowy 280 Nm, a funkcja overboost generuje dodatkową czystą moc momentu obrotowego. Moc w Corsie OPC jest przekazywana na przednie koła za pośrednictwem sześciobiegowej przekładni o krótkim skoku. Tak wyposażony mały sportowy Opel rozpędza się od 0 do 100 km/h w mniej niż siedem sekund i rozwija prędkość maksymalną 230 km/h. Nawet przy tak imponujących sportowych osiągach modelu zużycie paliwa wynoszące 7,5 l w cyklu mieszanym jest wciąż bardzo niskie. Innowacyjna technologia Frequency Selective Damping (FSD) pozwala na uzyskanie równowagi między bezkompromisową sportową twardością a wysokim komfortem jazdy. Europejska premiera Opla OnStar: w sierpniu dostępny na 13 rynkach Opel robi milowy krok w dziedzinie systemów pokładowej łączności, wprowadzając system Opel OnStar. OnStar to główny światowy dostawca rozwiązań w dziedzinie bezpieczeństwa sieciowego i ochrony danych, rozszerzonych usług związanych z mobilnością oraz zaawansowanych technologii informatycznych w branży motoryzacyjnej. Opel wprowadzi system na rynek europejski w 2015 roku. Od sierpnia system Opel OnStar będzie montowany w samochodach osobowych produkowanych przez firmę Opel. Do 13 pierwszych europejskich rynków, na których system będzie dostępny, należą Austria, Belgia, Francja, Niemcy, Irlandia, Włochy, Luksemburg, Holandia, Polska, Portugalia, Hiszpania, Szwajcaria oraz Wielka Brytania. W kolejnych miesiącach dołączą do nich następne kraje. Dziś system OnStar jest już używany przez ponad siedem milionów klientów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach i Meksyku. Umożliwia im korzystanie z takich funkcji jak połączenie 4G LTE, które zamienia samochód w potężny mobilny punkt dostępowy Wi-Fi. Ponadto system pozwala na automatyczne połączenie z konsultantem w nagłym wypadku oraz zdalne sterowanie za pomocą smartfona. „Systemy łączności pokładowej to jedna z unikatowych cech samochodów marki Opel, podobnie jak nagradzany system multimedialny IntelliLink. System Opel OnStar, za który otrzymaliśmy nagrodę Connected Car Award, to kolejny dowód na to, że naszym celem jest oferowanie innowacyjnych i wyznaczających trendy rozwiązań w dziedzinie łączności pokładowej szerszej grupie odbiorców” — podkreślił dyrektor generalny Grupy Opel, dr Karl-Thomas Neumann. „System Opel OnStar to przełomowa technologia, która sprawi, że jazda stanie się bezpieczniejsza i jednocześnie bardziej komfortowa. Bezpośredni dialog z naszymi klientami wzmocni ich więź z marką. Dzięki tym cechom jeszcze więcej klientów będzie przekonanych, że Opel to właściwy wybór”. źródło: General Motors
  4. (PL) Mercedes-Benz G63 AMG 6x6 - prezentacja
  5. Crossover kompaktowych rozmiarów: pojazd koncepcyjny Audi allroad shooting brake - Koncepcja funkcjonalnego, rekreacyjnego crossovera - Silniejszy i bardziej efektywny napęd hybrydowy z dwoma silnikami elektrycznymi - Prof. dr Ulrich Hackenberg wskazuje: „Ten samochód to konkretne spojrzenie w nieodległą przyszłość.“ Ingolstadt/Detroit, 12 stycznia 2014 r. Sportowe, kompaktowe i wszechstronne: to atrybuty Audi allroad shooting brake, debiutującego na wystawie North American International Auto Show (NAIAS) w Detroit. Ten dwudrzwiowy samochód to crossover i dlatego nie jest zdany wyłącznie na asfaltowe drogi. Dzięki swej dużej funkcjonalności, doskonale nadaje się do aktywnego, sportowego spędzania wolnego czasu. Jego mocny i efektywny napęd hybrydowy sprawia, że możliwe było zastosowanie w nim nowego typu napędu – e-tron quattro. „Nasz nowy, koncepcyjny samochód łączy w sobie sex-appeal, wysoce efektywną technikę e-tron-quattro wytwarzającą 300 kW przy zużyciu zaledwie 1,9 l/100 km paliwa oraz pionierskie rozwiązania elektroniczne“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. – „Dzięki temu pojazdowi, rysuje się konkretne spojrzenie w nieodległą przyszłość“. Audi allroad shooting brake znacznie poszerza stylistyczny język marki Audi. Ten kompaktowy, dwudrzwiowy pojazd studyjny, to połączenie elementów przyszłych modeli sportowych z typową dla Audi koncepcją samochodu allroad i z karoserią typu „shooting brake”. Także koncepcja obsługi w tym samochodzie wskazuje, jak będą wyglądać w przyszłości pojazdy seryjne. Niczym rzeźba: stylistyka zewnętrzna Audi allroad shooting brake prezentuje się na drodze niczym atletyczny sportowiec. Gra wyraźnie zarysowanych linii z muskularnie napiętymi powierzchniami, daje w efekcie stylistykę pełną emocji - niczym rzeźba. Karoseria sprawia wrażenie jakby wymodelowano ją z jednej bryły, począwszy od pojedynczo obramowanej osłony chłodnicy Singleframe, przez wyrazistą linię tornado, aż po ostro zarysowany tył, w którym skupiają się charakterystyczne cechy karoserii allroad i shooting brake. Przy rozstawie osi 2,51 m, długość polakierowanego w kolorze niebieskim Eis pojazdu to 4,20 m, szerokość 1,85 m, a wysokość 1,41 m. Audi allroad shooting brake to pierwszy samochód marki Audi, w którego stylistyce współgrają ze sobą założenia właściwe dla modeli allroad i e-tron. W wyraziście i plastycznie zarysowanym przodzie, jak w przypadku każdego Audi, dominuje duża, sześciokątna, pojedynczo obramowana osłona chłodnicy Singleframe. Osadzono ją w karoserii pod niewielkim kątem. Typowe dla modelu e-tron są z kolei wąskie, pionowe pręty osłony, przypominające żebra chłodzące elektronicznego urządzenia. W dolnej części osłony Singleframe znajduje się emblemat quattro. Płaski, centralny wlot powietrza wyfrezowano w aluminiowej strefie ochronnej podwozia. Płaskie, podwójne reflektory Audi allroad shooting brake, to klasyczny cytat z języka stylistyki Audi quattro. Reflektory są równocześnie symbolem postępu w stylistyce quattro, którego pierwszym zwiastunem było zaprezentowane we wrześniu 2013 roku na IAA we Frankfurcie nad Menem Audi Sport quattro concept. Reflektory podzielone są klamrami na cztery segmenty. Technika diodowa Matrix LED pozwalająca na sterowanie każdą diodą z osobna, w każdej sytuacji zapewnia doskonałą widoczność, bez oślepiania pojazdów nadjeżdżających z naprzeciwka. Pod reflektorami znajdują się duże wloty powietrza, podzielone na sekcje wąskimi, poprzecznymi prętami. Gdy spojrzymy na pojazd z boku, to zauważymy, że charakterystyczny przebieg linii podkreśla wrażenie skoncentrowanej energii. Zwisy są krótkie, linia dachu pręży się nisko nad bryłą samochodu. Opada w sposób typowy dla karoserii shooting brake i przechodzi w wydatne słupki C. W lewym słupku znajduje się gniazdo do ładowania, a w prawym – wlew paliwa. Warstwę zewnętrzną karoserii Audi allroad shooting brake wykonano z kombinacji aluminium i tworzywa wzmocnionego włóknem węglowym (CRP). Ciemnoszare listwy ochronne to elementy typowe dla modeli allroad. Redukują optycznie wielkość karoserii, wspinając się dynamicznie od przodu pojazdu ku tyłowi. Razem z mocno zarysowanymi wnękami kół, podkreślają offroadowy charakter pojazdu. Eleganckie detale są dowodem precyzji, z jaką go zaprojektowano. W kanciastych listwach progowych znajdują się aluminiowe wkładki. Łoża felg dużych kół o lekkiej konstrukcji wykonano z CRP. Ich filigranowa forma z siedmioma ramionami, przypomina nieco felgi stosowane w modelach e-tron. Centralny zamek to kolejna cecha zapewniająca komfort kierowcy tego sportowego, kompaktowego crossovera. Z tyłu pojazdu, aluminiowa osłona podwozia akcentuje jego szerokość. Jej lekko zarysowane żłobienia są wariacją na temat pojazdów e-tron. Horyzontalne, w logiczny sposób ułożone względem siebie linie, definiują granice klarownych powierzchni i pełnych napięcia brył. Stylistyka tylnych świateł nawiązuje do motywu reflektorów przednich. W obrębie dyfuzora osadzono dwie duże końcówki rur układu wydechowego. Spojler na brzegu dachu to kolejny akcent ozdobny. Trzecie światło stopu, w postaci płaskiego światłowodu, wpisuje się elegancko w stylistykę tyłu pojazdu. Joy of use: wnętrze i obsługa Dzięki swej wszechstronności i funkcjonalności, Audi allroad shooting brake nadaje się zwłaszcza dla młodych, aktywnych fizycznie ludzi. Podczas kalifornijskiej zimy, pojazdem tym można na przykład wyruszyć rano z Los Angeles, by pojeździć na desce snowboardowej w górach San Gabriel, a popołudniu wrócić i na plaży Venice Beach puszczać latawce. Wnętrze oferuje miejsce dla czterech osób. Z przodu, smukłe sportowe fotele z mocno zarysowanymi bokami i zintegrowanymi zagłówkami zapewniają kierowcy i pasażerowi najwygodniejszą z możliwych pozycję ciała. Tapicerowane, specjalne oparcia dla dolnej części nóg, gwarantują wygodę podczas szybkiego pokonywania zakrętów. Specjalna funkcja Easy Entry ułatwia wsiadanie do tyłu samochodu. Po złożeniu oparcia tylnych siedzeń uzyskuje się płaską powierzchnię bagażnika, w którym można przewozić nawet duże sprzęty sportowe. Czyste w formie i napięte wnętrze pojazdu demonstracyjnego utrzymane jest w kolorze antracytu i szarej skały. Zastosowane materiały potwierdzają pewną rękę stylistów Audi. Dotyczy to zarówno podsufitki z tkaniny Alcantara, różnego rodzaju skór oraz elementów obsługi i elementów dekoracyjnych z jasnego i ciemnego aluminium, jakie znajdują się na przykład w wylotach nawiewu i w ramionach wielofunkcyjnej kierownicy. Stylistyka wnętrza Audi allroad shooting brake to bezpośrednia realizacja filozofii lekkiej konstrukcji Audi, sportowej elegancji i czytelnej obsługi. Patrząc z góry na tablicę rozdzielczą, przypomina ona powierzchnię nośną skrzydła samolotu. Okrągłe wyloty powietrza przywodzą na myśl silniki lotnicze. Właśnie w nich zamontowano elementy obsługi automatycznej klimatyzacji. W ich osiach znajdują się także regulatory ogrzewania siedzeń, temperatury, kierunku i siły nawiewu. Gdy do wylotów zbliżymy dłoń, instrumenty wysuwają się samoczynnie. Światło włącza się przyciskiem, a drzwi otwiera się za pomocą płaskiej klamki. Konsola środkowa przesuwając się, dopasowuje się do pozycji siedzenia tak, że elementy obsługi znajdują się w zasięgu optymalnym dla kierowcy. Ponadto, możliwe jest jej precyzyjne ustawienie, zależnie od indywidualnych potrzeb. Dzięki temu, elektroniczna dźwignia zmiany biegów automatycznej przekładni e-S tronic (shift-by-wire) i terminal systemu obsługi MMI są zawsze pod ręką, w pozycji idealnie dopasowanej do wzrostu i upodobań kierowcy. Za pomocą nowo zaprojektowanego terminalu MMI i sportowej kierownicy wielofunkcyjnej, kierowca może intuicyjnie zarządzać prawie wszystkimi funkcjami Audi allroad shooting brake. System obsługi pojazdu daje nowego rodzaju przyjemność – „joy of use“, wynikającą stąd, że struktura systemowego menu przypomina strukturę menu smartfona. Zawiera m.in. funkcję swobodnego wyszukiwania tekstowego. Wszystkie ważne komendy można łatwo wywołać. Przy pomocy odpowiednich gestów wykonywanych na polu dotykowym terminalu MMI, kierowca może na przykład poruszać się po menu list i map oraz je powiększać. Kokpit koncentruje się głównie na kierowcy. Kierownicę i cyfrową tablicę rozdzielczą umieszczono na jednej osi, bezpośrednio w polu widzenia kierowcy. Monitor TFT z wyświetlaczem o przekątnej 12,3 cala prezentuje wszystkie ważne informacje w postaci wysokiej rozdzielczości grafik 3D i może pracować w różnych trybach. W trybie widoku klasycznego, na pierwszym planie znajduje się miernik mocy napędu hybrydowego plug-in i prędkościomierz, w trybie „infotainment“ dominują elementy tego typu systemów, np. duża mapa nawigacji, a w trybie sportowym szczególnie uwypuklona zostaje tarcza obrotomierza. Kolejną pionierską cechą tego koncepcyjnego pojazdu jest Audi phone box, który pozwala na połączenie aparatu komórkowego kierowcy z elektroniką pokładową, a także na doładowanie aparatu z wykorzystaniem indukcji. Trzy silniki: napęd hybrydowy plug in 300 kW (408 KM) mocy systemowej i systemowy moment obrotowy 650 Nm – napęd hybrydowy plug-in charakteryzują imponujące osiągi. Pojazd studyjny, który bez kierowcy waży ok. 1 600 kg, prędkość dozwoloną poza terenem zabudowanym ze startu zatrzymanego osiąga w 4,6 sekundy. Jego prędkość maksymalną ograniczono do 250 km/h. Ten kompaktowy crossover, zgodnie z odpowiednią normą ECE, zużywa średnio jedynie 1,9 l paliwa na 100 km (45 g CO2 na km). Może łącznie przejechać do 820 km na jednym baku i jednym ładowaniu. Silnik 2.0 TFSI, jaki zamontowano w Audi allroad shooting brake, generuje moc 215 kW (292 KM) i moment obrotowy 380 Nm. Ta dwulitrowa jednostka o czterech cylindrach ma poprzeczną pozycję montażową. Zarówno w niej, jak i w dużej turbosprężarce zastosowano najbardziej zaawansowane rozwiązania techniczne. Gdy obciążenie silnika nie jest pełne, dodatkowy wtrysk pośredni, uzupełniający bezpośredni wtrysk benzyny, obniża zużycie paliwa. Bazą wydajnego zarządzania temperaturą jest zintegrowany z głowicą kolektor wylotowy silnika. Za pośrednictwem odłączanego sprzęgła, benzynowa jednostka 2.0 TFSI współpracuje z silnikiem elektrycznym w kształcie tarczy, który generuje moc 40 kW i moment obrotowy 270 Nm. Jest on zintegrowany z sześciostopniową przekładnią automatyczną e-S tronic. Ta błyskawicznie przełączająca się, automatyczna skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, przekazuje moment obrotowy na koła przedniej osi. Niezależnie od tej jednostki napędowej, przed tylną osią zamontowano drugi silnik elektryczny o maksymalnej mocy 85 kW i momencie obrotowym 270 Nm, dostarczający siły napędowej przy niskich i średnich prędkościach. Ponadto silnik elektryczny współpracuje z obydwoma silnikami umiejscowionymi z przodu pojazdu, jeśli zarządzanie napędem hybrydowym uzna, że konieczny jest napęd na wszystkie koła. W takich sytuacjach, na przykład na śliskiej czy miękkiej nawierzchni, Audi allroad shooting brake zachowuje się jak model e-tron quattro. Przed osią tylną zamontowano także składający się z ośmiu modułów akumulator litowo-jonowy. Taka pozycja montażowa zapewnia wyrównany rozkład ciężaru i prawie nie pomniejsza objętości bagażnika. Chłodzony cieczą akumulator magazynuje 8,8 kWh energii, co wystarcza na 50 km jazdy w trybie elektrycznym. Do ładowania stacjonarnego służy specjalne urządzenie - Audi-Wallbox, dzięki któremu można podłączyć samochód do najróżniejszych kontaktów i skorzystać z prądu o różnym napięciu. Urządzenie to reguluje ładowanie w komfortowy i inteligentny sposób. System wyboru dynamiki Drive Select Management pracuje w trzech trybach. W trybie EV, inicjowanym za pomocą przycisku w wielofunkcyjnej kierownicy, priorytet ma jazda na napędzie elektrycznym. W trybie tym, przednia jednostka napędowa nie jest aktywna, a silnik elektryczny umiejscowiony z tyłu, dzięki swemu dużemu momentowi obrotowemu, szybko przyspiesza do prędkości wynoszącej maksymalnie 130 km/h. W trybie hybrydowym napędy pracują niezwykle efektywnie i w sposób zależny od aktualnych potrzeb. Przedni silnik elektryczny w wielu sytuacjach funkcjonuje jako generator. Doładowuje akumulator i dzięki temu zwiększa zasięg jazdy elektrycznej. W trybie sportowym, który kierowca może wybrać za pośrednictwem systemu wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, do dyspozycji jest cała moc systemowa. Gdy prowadzący chce uzyskać bardzo wysoką moc napędową, może skorzystać z trybu boost, gdzie silnik elektryczny zamontowany przed tylną osią współpracuje z jednostką benzynową 2.0 TFSI i wspólnie z nią wytwarza maksymalną moc. Zależnie od bieżącej sytuacji, zwolnienie pedału przyśpieszenia powoduje odłączenie wszystkich jednostek napędowych lub odzyskiwanie energii poprzez rekuperację. W pierwszym przypadku, pojazd koncepcyjny z odłączonym silnikiem spalinowym nie emituje gazów, w drugim – energia hamowania jest magazynowana w akumulatorze wysokiego napięcia. Za pomocą funkcji „Hold“ (magazynowanie) i „Charge“ (ładowanie) dostępnych w systemie obsługi MMI, kierowca może w pożądany sposób wpływać na stan naładowania akumulatora, by zmagazynować energię elektryczną na pokonanie ostatnich kilometrów przed osiągnięciem celu podróży. Podwozie W podwoziu Audi allroad shooting brake, elektromechaniczny układ kierowniczy ściśle współpracuje z przednim zawieszeniem opartym o konstrukcję McPhersona i z czterowahaczową osią tylną. Dzięki dużemu prześwitowi, kompaktowemu rozstawowi kół, krótkim zwisom i elektrycznemu napędowi quattro, nasz sportowy crossover z dużą sprawnością porusza się w terenie. Natomiast na drodze zachowuje się sportowo i sprężyście. System wyboru dynamiki jazdy Audi drive select oferuje kierowcy różne tryby jazdy. Na 19-calowe obręcze nałożone są opony o rozmiarze 255/40. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. #17 TUNE IT: FIAT CINQUECENTO 1,2 8V ON GOTTI'S showreel (prezentacja)
  7. więcej -> Prezentacja Volvo 7900 Hybrid na polskim rynku, testy samochodów osobowych, park samochodowy w Polsce, baza rejestracji pojazdów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  8. więcej -> Pierwsza prezentacja nowego logo Fiata i Expo Mediolan 2015, CEP, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, ranking samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  9. więcej -> Prezentacja prasowa Forda Transit Custom, badania rynku motoryzacyjnego, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, centrum badań rynku | www.samar.pl źródło:IBRM Samar
  10. [h=1]OldtimerbazaR 2011-04-17 Prezentacja - Mercedes Benz W115 240D 3.0[/h]
  11. Willams FW35 w Barcelonie
  12. McLaren P1 - filmik z zamkniętej prezentacji auta
  13. więcej -> Polska prezentacja Mercedesa Citan | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. Prezentacja ŠKODY Rapid w Paryżu Podczas trwającego obecnie Salonu Samochodowego w Paryżu, producent zaprezentował swój nowy model – ŠKODĘ Rapid. Auto będzie wprowadzone do oferty w Europie pod koniec października. To kolejny krok w ofensywie modelowej marki. ŠKODA Rapid została oficjalnie zaprezentowana podczas Volkswagen Group Night na targach w Paryżu. „Cały nasz zespół pracował nad nowym modelem Rapid z oddaniem i pasją. W efekcie tego poświęcenia powstał samochód, który godnie reprezentuje wszystkie cechy marki. ŠKODA Rapid to przestronne, funkcjonalne, zaawansowane technologicznie auto rodzinne, które charakteryzuje się doskonałą relacją ceny do jakości. To właśnie przez te wartości, samochód ten ustanawia nowe standardy w swojej klasie" - powiedział podczas pokazu modelu Winfried Vahland, prezes ŠKODY. „Sądzimy, że w nadchodzących latach Rapid stanie się naszym najistotniejszym modelem, zaraz za Octavią” - dodał Winfried Vahland. Zaprezentowany podczas targów w Paryżu model Rapid w wersji Ambition, charakteryzował się śnieżnobiałym lakierem oraz przyciągającym wzrok czarnym dachem. Jego dwukolorowe, 17-calowe felgi ze stopu metali lekkich, sportowe akcesoria oraz czerwone fotele dodały autu dynamicznego i drapieżnego wyglądu. Rapid, który sytuuje się pomiędzy Fabią a Octavią, to bardzo przestronny samochód, wyznaczający nowe standardy w segmencie aut kompaktowych. Żaden inny pojazd tej klasy nie oferuje tyle miejsca na nogi i głowę oraz tak przestronnego bagażnika (550 litrów). Wszystkie modele Rapid przeznaczone na rynki krajów UE, będą standardowo wyposażone w system ESC (Electronic Stability Control). Samochód oferowany będzie zarówno z silnikami wysokoprężnymi, jak i benzynowymi. Ponadto, Rapid posiada szereg praktycznych i funkcjonalnych rozwiązań, zgodnych z ideą „Simply clever”. ŠKODA, dzięki przyjętej strategii ofensywy modelowej, planuje do 2018 roku zwiększyć sprzedaż swoich samochodów do 1,5 mln sztuk rocznie. „Jesteśmy na stabilnej ścieżce wzrostu. W pierwszych ośmiu miesiącach 2012 roku dostarczyliśmy aż 633 300 samochodów, co daje 8,5 proc. wzrost do analogicznego okresu roku ubiegłego. Nasza strategia przynosi wymierne rezultaty” – mówi Winfried Vahland. Źródło: Volkswagen Group Polska
  15. W tym temacie che zaprezentować wam swoje dioramy, które już od dłuższego czasu strugam, życzę miłego oglądania Motorcycle Service - Czyli serwis motocykli enduro, skala oczywiście 1:18, sporo detali, dużo przerabianych motocykli, oświetlenie oraz głośniki. Materiał to głównie panele podłogowe, sklejka, sporo balsy, trochę plexi, aa detale z różnorakich materiałów. Do tego sporo farb, głównie spray, oraz pigmenty. Poniżej fotki, z procesu powstawania makiety Etap I Etap II Etap III Etap IV Wklejam też filmiki Prezentacja systemu Surround oraz oświetlenia Oraz skończona makieta
  16. Zmodyfikowana Toyota Corolla - prezentacja na LA Auto Show 2010... Więcej ---> http://carscoop.blogspot.com/2010/11/2011-toyota-corolla-facelift-first.html
  17. <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=p91eHFqMFqg?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=p91eHFqMFqg?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  18. Raport Tvn Turbo - prezentacja Romet 4E <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=lSsgVUGNBDc?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=lSsgVUGNBDc?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  19. Raport Tvn Turbo - prezentacja Romet 4E <object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=lSsgVUGNBDc?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=lSsgVUGNBDc?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>
  20. Z wyglądu nie powalający ale audio nawet cyka <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=DL2leVDXXGc?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=DL2leVDXXGc?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  21. <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Wbaw3pmLUHs&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Wbaw3pmLUHs&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  22. BMW BMW E36 325i German Style prezentacja <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Vw-Astjjjn0&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Vw-Astjjjn0&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  23. Cudnie ryczą te BUMY <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=l65AwZE_ig0&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=l65AwZE_ig0&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  24. Prezentacja Hyundaia i20 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Kal-OVdQiOg&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Kal-OVdQiOg&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  25. Prezentacja Opla Ampery podczas Genewa Motor Show 2009 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=oAhnJb5INyA&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=oAhnJb5INyA&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
×