Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'premio' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. Fiat 500 od Premio w ramach nowej kampanii promocyjnej Kup opony lub sprawdź swój samochód przed zimą i… wygraj nowy! Warszawa, 4 października 2013 r. – Sieć serwisów samochodowych fast-fit Premio rusza z nową akcją promocyjną skierowaną do kierowców. Już 7 października br. startuje loteria, w której do wygrania jest Fiat 500 oraz bony o wartości 250 zł do wykorzystania w warsztatach Premio. W loterii może wziąć każdy, kto dokona zakupu lub skorzysta z usług oferowanych przez serwisy Premio za minimalną kwotę 50 zł, wypełni otrzymany kupon i wrzuci do urny znajdującej się w punkcie Premio. Każdy klient ma szansę wygrać Fiata 500 oraz jeden ze 112 bonów podarunkowych na usługi mechaniczne. Dodatkowo dla osób, które zdecydują się w czasie trwania promocji skorzystać z usług serwisów Premio, czekają dalsze atrakcje m. in. drobne upominki przydatne w aucie czy opony oraz usługi w atrakcyjnych cenach. „Przed sezonem zimowym warto sprawdzić stan auta, po to by nie mieć problemów na drodze nawet przy dużym mrozie czy śnieżycy. Koniecznie zweryfikujmy stan hamulców, akumulator czy ustawienie świateł i oczywiście zmieńmy opony na zimowe, kiedy nadejdzie na to czas. Kierowcy, którzy zrobią to w serwisach Premio, mogą liczyć na nagrody, a nawet na nowe auto” – powiedziała Marta Sobieska, Marketing Manager Premio. Akcja jest wspierana kampanią reklamową w prasie lokalnej i ogólnopolskiej oraz Internecie. W sezonie zimowym marka Premio będzie docierać do potencjalnych klientów również poprzez mailing, sms-y oraz specjalną akcję na Facebooku. „Jestem przekonana, że nasza atrakcyjna oferta spotka się z dużym zainteresowaniem, dlatego też zapraszamy wszystkich naszych klientów oraz tych, którzy jeszcze nie mieli okazji odwiedzić serwisu Premio do zakupu jak również na sezonową wymianę opon i wzięcie udziału w loterii” – dodała M. Sobieska. Za stronę wizualną materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest agencja Linea Recta, natomiast za dobór mediów firma Upgrade Marketing. Premio to obecnie sieć 123 punkty serwisowe typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Źródło: Goodyear
  2. Alfa Romeo bohaterką rajdu Gran Premio Nuvolari 2013. - Udział w rajdzie trzech samochodów z Muzeum Alfy Romeo: 6C 1750 Gran Sport z 1930 roku, 6C 1500 Super Sport z 1928 i 1900 Sport Spider z 1954. - 27. edycja w 60. rocznicę odejścia „Mantovano Volante”, czyli „Latającego Mantuańczyka” oraz obchody 150. rocznicy urodzin Gabriele D’Annunzio. - „Dla najszybszego człowieka, najwolniejsze zwierzę”: w 1932 roku, Vate wręcza kierowcy małego, złotego żółwia, który staje się jego talizmanem. Od 19 do 22 września odbywać się będzie „Gran Premio Nuvolari 2013”, sławny międzynarodowy rajd samochodów zabytkowych, w hołdzie dla „latającego mantuańczyka”. Zgodnie z tradycją, start i meta wyznaczone są w Mantui - miejscu urodzenia tego wielkiego kierowcy. Trasa zaplanowana jest na ponad tysiąc kilometrów i prowadzi przez takie znane miasta sztuki, jak: Siena, Arezzo, Ravenna i Ferrara – i, po raz pierwszy, przez dwa tory wyścigowe: w Modenie oraz im. Dino i Enzo Ferrari w Imoli (przez ten ostatni aż dwukrotnie). W wydarzeniu tym – jednym z najbardziej oczekiwanych przez sympatyków tej branży oraz turystów i publiczność - uczestniczy ponad 250 samochodów zabytkowych. Wśród prawdziwych perełek motoryzacji - trzy cenne egzemplarze z kolekcji Muzeum Alfy Romeo: 6C 1750 Gran Sport z 1930 roku, 6C 1500 Super Sport z 1928 oraz 1900 Sport Spider z 1954 roku. Mantuańska impreza nabiera jeszcze większego znaczenia, jeśli przypomnimy, że przypada 150. rocznica urodzin Gabriele D’Annunzio, pisarza, poety, dramaturga, żołnierza, działacza politycznego i dziennikarza. U szczytu swojej popularności, 28 kwietnia 1932 roku w Vittoriale, D’Annunzio spotkał Tazio Nuvolari odnoszącego wówczas swoje największe sukcesy sportowe: „Vate” podarował Nivola małego, złotego żółwia, który stał się talizmanem nierozerwalnie kojarzącym się z mantuańskim kierowcą wyścigowym. „Dla najszybszego człowieka, najwolniejsze zwierzę” - taki komentarz dołączył poeta do żółwia wręczonego Tazio Nuvolari podczas pogawędki przy Alfie Romeo 6C 1750 Gran Turismo. Wraz z Alfą Romeo Nuvolari odnosi najbardziej prestiżowe sukcesy w swojej legendarnej karierze sportowej, a wśród samochodów, które najbardziej ją reprezentują jest bez wątpienia model 6C 1750 Gran Sport z roku 1930, właśnie taki, jak ten należący do Muzeum Zabytkowych Samochodów Alfa Romeo, który weźmie udział w rajdzie „Gran Premio Nuvolari 2013”, odgrywając w nim główną rolę i wchodząc do prestiżowej grupy przedwojennych samochodów, historycznie związanych z rzeczywistym duchem tej imprezy. Za kierownicą 1750 Gran Sport słynny kierowca rajdowy z Mantui, wraz z Giovannim Battistą Guidottim, odniósł swoje najznakomitsze sukcesy, zdobywając puchar w Miglia w roku 1930, jadąc po raz pierwszy ze średnią prędkością 100 km/h na całej trasie. Obok „Tysiąc Siedemset Pięćdziesiątki”, możemy podziwiać również inny samochód z Muzeum Alfa Romeo: model 6C 1500 Super Sport z roku 1928, również z chlubną przeszłością z rajdów Mille Miglia. Za kierownicą identycznego samochodu Campari-Ramponi zajęli pierwsze miejsce w edycji 1928; było to pierwsze z jedenastu ich zwycięstw za kierownicą Alfy Romeo. Wreszcie, trzeci samochód oficjalnego teamu to model 1900 Sport Spider, samochód wyścigowy wyprodukowany w jednym egzemplarzu w roku 1954 na zmodyfikowanej bazie konstrukcyjnej modelu 1900, z „otwartym” nadwoziem firmowanym przez Bertone, o wyjątkowo agresywnych liniach i osiągach oraz sterowności porównywalnej z dzisiejszymi samochodami. Tym trzem cennym zabytkowym pojazdom towarzyszyć będzie Giulietta 1750 TBi z mocnym silnikiem o mocy 235 KM Quadrifoglio Verde, legendarny symbol, który ścigał się na torach rajdowych całego świata. Wyposażony zawsze w najmocniejszy silnik z gamy, wyróżnia się zawieszeniem godnym prawdziwego sportowego samochodu, połączonym z 17” felgami – lub opcjonalnie 18” – gwarantuje maksymalną przyjemność czerpaną z jazdy, przy zaskakująco niskim poziomie zużycia paliwa i emisji spalin, jak dla tego poziomu mocy. Giulietta w ten sposób „interpretuje” symbol „Quadrifoglio Verde" według współczesnych trendów, łącząc maksymalną przyjemność z jazdy z większą „wrażliwością” skierowaną na kwestie ochrony środowiska, jak przystało na prawdziwie sportowy i równocześnie przyjazny ekologii samochód. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Premiowane zakupy w Premio 108 tabletów z nawigacją GPS do wygrania w wiosennej promocji sieci serwisów samochodowych Warszawa, 2 kwietnia 2013 r. – Sieć serwisów samochodowych Premio rozpoczyna nową akcję promocyjną. Podczas jej trwania będzie można wylosować tablety Samsung Galaxy Tab 2 z nawigacją GPS. Promocja będzie wspierana reklamą zewnętrzną oraz kampanią w prasie i Internecie. W ramach wiosennej promocji klient, który dokona zakupów lub skorzysta z oferowanych usług serwisów fast-fit Premio za kwotę minimum 10 zł, otrzyma kupon. Każdy, kto wypełni i wrzuci kupon do specjalnej urny w serwisie Premio, ma szansę wygrać jedną ze 108 nagród głównych – tabletów Samsung Galaxy Tab 2 z nawigacją. Kierowcy, którzy zdecydują się skorzystać z usług serwisów, mogą dodatkowo otrzymać drobne upominki, takie jak akcesoria do auta lub niższe ceny na opony oraz usługi serwisowe. Promocja startuje 2 kwietnia br. „Wiosna to czas, kiedy kierowcy powinni szczególnie zadbać o stan techniczny oraz wygląd swojego auta. Dlatego zachęcamy do skorzystania z usług jednego ze 118 serwisów Premio, po to, by lepiej przygotować samochód do bezpiecznych i komfortowych podróży. Warto to zrobić tym bardziej, że w ramach akcji promocyjnej można wygrać atrakcyjne gadżety oraz wymienić opony lub sprawdzić stan auta w atrakcyjnych cenach” – mówi Marta Sobieska, Marketing Manager Premio. Akcja promocyjna dla klientów Premio wspierana jest intensywną kampanią reklamową. Wykorzystywane są w niej nośniki zewnętrzne, takie jak billboardy czy reklamy na autobusach, jak również reklamy w prasie ogólnopolskiej, lokalnej oraz w Internecie. W punktach serwisowych pojawią się ulotki, standy i bannery informujące o promocji. Za stronę wizualną materiałów promocyjnych odpowiedzialna jest agencja Linea Recta, natomiast za dobór mediów firma Upgrade Marketing. Premio to obecnie sieć 118 punktów serwisowych typu fast-fit na terenie całej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogą także sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzić okresowe przeglądy aut. Na stronie Opony samochodowe - felgi aluminiowe - serwis ogumienia Premio znajduje się pełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacji punktów. Sieć Premio od początku swojego istnienia związana jest z Grupą Goodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane są przede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernu tj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć nie brakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r., kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. na rynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótce stała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziś do Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. Źródło: Goodyear
  4. Sezon zimowy zPremio - ubezpieczenie opon GRATIS! Kolejna odsłonakampanii reklamowej „Kochasz swoje auto? My również!” Warszawa,27 września 2012 r. –Od 1 października br. rusza kampania promocyjna sieci serwisówsamochodowych fast-fit Premio. Działania jak co roku skorelowane sąz ‘gorącym’ okresem dla serwisów – wymianą opon letnich nazimowe – i skierowano je zarówno do partnerów biznesowych, czyliwłaścicieli serwisów Premio, jak i bezpośrednio do kierowców.Zintensyfikowane działania potrwają dwa tygodnie (1-15 październikabr.) i będą widoczne zarówno w Internecie, jak i na bardziejtradycyjnych nośnikach, takich jak billboardy czy mobile.Tradycyjnie już hasłem kampanii jest „Kochasz swoje auto? Myrównież!” Premiow komunikacji konsekwentnie zaznacza emocjonalny związek właścicielaze swoim autem, podkreślając tym samym oferowaną przez warsztatywysoką jakość obsługi, ale również nadając spójną klamręoferowanym inicjatywom marketingowym. Kryterium wyboru działańpromocyjnych jest uzupełnienie portfolio usług oferowanych przezserwis, co przekłada się na wartość dodaną dla klientów – tymrazem bezpłatne ubezpieczenie ogumienia towarzyszące zakupowi oponGoodyear UltraGrip 8 lub Goodyear UltraGrip 8 Performance(ubezpieczenie ważne do końca 2013 roku). Zaplanowane na zimędziałania są spójne z ogólnoeuropejską komunikacją Premio. Działaniarealizowane będą głównie w Internecie – w najważniejszychportalach motoryzacyjnych, sportowych oraz biznesowych, m.in.Money.pl - portal finansowy - wiadomości, notowania, kursy, wskaźniki, giełdy, fundusze, emerytury, podatki, www.moto.pl,www.eurosport.pl czy twojapogoda.pl. Uzupełnieniem kampanii będąinserty w prasie lokalnej (np. w dziennikach „Echo Dnia”,„Gazecie Wyborczej” i „Expressie Ilustrowanym”) oraz reklamana nośnikach zewnętrznych, takich jak billboardy czy mobile, atakże materiały w punktach Premio (POS) podnoszące widocznośćakcji wśród osób odwiedzających serwisy. „Jestemprzekonana, że oferowane przez Premio w ramach jesienno-zimowejpromocji bezpłatne ubezpieczenie opon spotka się z dużymzainteresowaniem ze strony właścicieli pojazdów. Dziękiubezpieczeniu kierowcy będą mogli skorzystać z pomocy Assistance24h, naprawy lub wymiany opony na nową po jej uszkodzeniu,telefonicznej pomocy w nagłych wypadkach. Gorąco zapraszamy doodwiedzenia w najbliższym czasie jednego ze 114 serwisów Premio” - powiedziała Marta Sobieska, Retail Marketing Manager. Zazakup mediów odpowiada Upgrade Marketing, a za kreację Crazy Mouseoraz Upgrade Marketing. Premioto obecnie sieć 114 punktów serwisowych typu fast-fit na tereniecałej Polski, w których można serwisować opony, wydechy, układyhamulcowe lub wymienić olej. Doświadczeni mechanicy Premio pomogątakże sprawdzić i skorygować geometrię oraz przeprowadzićokresowe przeglądy aut. Na stroniewww.premio.plznajduje siępełna informacja o sieci Premio, jej ofercie i lokalizacjipunktów. SiećPremio od początku swojego istnienia związana jest z GrupąGoodyear. Dlatego w punktach serwisowych w Polsce oferowane sąprzede wszystkim opony należące do tego amerykańskiego koncernutj. Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, czy polska Dębica, choć niebrakuje także opon innych firm. Historia Premio sięga 1972 r.,kiedy koncern Goodyear kupił niemiecką sieć Kempten. W 1996 r. narynku niemieckim zadebiutowała Premio Reifen-Service, która wkrótcestała się najbardziej prestiżową siecią w Niemczech. Dziśdo Premio należy ponad 600 punktów w 12 krajach. Goodyearjest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyrobygumowe oraz środki chemiczne w ponad 53 zakładach w 22 krajach.Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwaośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg wLuksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi,które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii iparametrów. Goodyear zatrudnia ok. 72 000 pracowników. W Polscefirma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Savai Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy OponiarskiejDębica S.A. Źródło: Goodyear
×