Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'prąd' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 7 wyników

  1. Witam,Od pewnego czasu szukam przetwornicy do zasilenia netbooka acer AOD257 i tabletu asus transformer book t100 w samochodzie ford s-max. zastanawiałem się nad oddzielnymi ładowarkami do każdego użądzenia z osobna, ale do acerka znalazłem tylko Link a do asusa Link ale nie chce mi się wierzyć, że ta faktycznie ma 3A. I teraz moje pytanie, czy szukać oddzielnego zasilania, czy kupić przetwornice (myślałem o 150w) i podłączyć ładowarki sieciowe. Dodadkowo w samochodzie podłączony jest GPS, telefon (ew. tablet galaxy tab 2), i klima działająca non stop. Zasilacze mają parametry: - Laptop (in)100- 240v 1A 50- 60Hz, (out) 19v 2.15A 40W - Tablet (in)100- 240v 0.5A 50- 60Hz, (out) 5v 3ACzy starczy przetwornica 150w?Czy można podłączyć taką przetwornice do gniazdka zapalniczki z przodu, lub w bagażniu przez przedłużacz?Czy ta masa urządzeń nie spali czegoś? Pozdrawiam
  2. Pod prąd na pętlę autobusową
  3. więcej -> Ciekawe autko dostawcze na prąd, ranking sprzedaży motocykli, nowości na rynku samochodowym, nowe samochody osobowe | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. [h=1]Pod prąd na dwupasmówce[/h]
  5. Audi uruchamia zakład przetwarzający prąd elektryczny w e-gaz -Uroczyste otwarcie wytwórni e-gazu Audi w dolnosaksońskim Werlte -E-gaz wytwarzany z wody, zielonej energii i dwutlenku węgla, jako przyjazny dla środowiska zamiennik gazu ziemnego -Audi A3 Sportback g-tron napędzane e-gazem, neutralne pod względem emisji CO2 Ingolstadt/Wertle, 26 czerwca 2013 r. Audi uruchomiło wytwórnię e-gazu w miejscowości Werlte. Jako pierwszy producent w branży motoryzacyjnej, koncern Audi tworzy w ten sposób łańcuch zrównoważonych nośników energii. Na jego początku znajdują się: ekologicznie pozyskiwana energia elektryczna, woda oraz dwutlenek węgla. Produktami końcowymi łańcucha są wodór i syntetyczny metan, czyli e-gaz Audi. „Audi uczyniło wielki krok w kierunku zrównoważonej mobilności przyszłości” - powiedział w mowie towarzyszącej otwarciu zakładu Heinz Hollerweger, kierownik Działu Pojazdów Kompletnych. „Audi jest jedynym producentem, mającym do zaoferowania tak innowacyjne rozwiązanie techniczne. Badania paliw syntetycznych przyjaznych środowisku są jednym z głównych założeń naszej strategii rozwoju e-paliw.” Reiner Mangold, kierownik Działu Zrównoważonego Rozwoju Produktu dodał: „Wytwórnia w Werlte, w której prąd elektryczny przetwarzany będzie w gaz, ma szansę stać się sztandarowym projektem totalnego przełomu energetycznego, sięgającego daleko poza nasz koncern.” Peter Altmaier, niemiecki Minister Środowiska, Ochrony Przyrody i Bezpieczeństwa Reaktorów Atomowych, w swoim przemówieniu również poparł środowiskowe zaangażowanie Audi. Wytwarzanie e-gazu opiera się o dwa etapy procesu chemicznego: elektrolizę oraz metanizację. W pierwszym etapie, wytwórnia wykorzystuje ekologiczną, „zieloną” energię elektryczną produkowaną w dużych ilościach, by w trzech elektrolizatorach rozłożyć wodę na tlen i wodór. W przyszłości, pozyskany w ten sposób wodór można będzie stosować jako materiał napędowy w samochodach wyposażonych w ogniwa paliwowe. Obecnie jednak brak odpowiednio rozbudowanej, służącej temu infrastruktury. W związku z tym, bezpośrednio po pierwszym, następuje drugi etap procesu: metanizacja. W wyniku reakcji tlenu z dwutlenkiem węgla, powstaje syntetyczny metan – e-gaz Audi. Jest on niemalże identyczny pod względem struktury chemicznej, z kopalnym gazem ziemnym. Do odpowiednich stacji CNG dostarczany będzie przez istniejącą już infrastrukturę niemieckiej sieci gazu ziemnego. Początek dystrybucji e-gazu Audi do sieci zaplanowano na jesień tego roku. Rocznie, wytwórnia wyprodukuje ok. tysiąca ton e-gazu, przetwarzając ok. 2800 ton CO₂. To mniej więcej taka ilość dwutlenku węgla, jaką las bukowy składający się z ponad 220 000 drzew, wchłania na przestrzeni jednego roku. Produktami ubocznymi procesu są tylko woda i tlen. Wytwórnia e-gazu powstała przy współpracy Audi z przedsiębiorstwem zajmującym się budową instalacji technicznych ETOGAS GmbH (dawniej SolarFuel) oraz partnerem projektu MT-BioMethan GmbH. Całość wybudowano na działce o wielkości 4100 m2, należącej do spółki EWE AG. Kamień węgielny pod budowę położono we wrześniu 2012 r., a ukończono ją w grudniu tego samego roku. Najwyższym priorytetem całego procesu produkcyjnego, jest efektywne wykorzystanie przepływu energii. Ciepło oddawane podczas metanizacji, wykorzystuje się jako energię procesową do zasilania położonej nieopodal biogazowni. W biogazowni z kolei, powstaje wysoko stężony dwutlenek węgla, będący podstawowym budulcem e-gazu. CO₂ służy zatem jako surowiec i nie jest wydalany do atmosfery. Zakłada się, że dzięki e-gazowi z Werlte, rocznie 1500 egzemplarzy nowego Audi A3 Sportback g-tron będzie mogło przejechać 15 tys. kilometrów w sposób neutralny pod względem emisji CO₂. Jednostka napędowa tego pięciodrzwiowego samochodu, silnik 1.4 TFSI, spala zarówno gaz ziemny, jak i biometan oraz e-gaz Audi. Silnik może być napędzany również benzyną, ponieważ skonstruowano go jako jednostkę zasilaną z dwóch źródeł. Dzięki temu, jego zasięg wynosi około 1300 km. Przy zakupie samochodu, klient może od razu zamówić dostawę określonej ilości e-gazu. Decydując się na taki krok, wpisuje się w proces mający na celu wprowadzenie do sieci gazowniczej takiej ilości e-gazu, jaka została zadeklarowana. Ma przy tym pewność, że tankowany gaz pochodzi tylko i wyłącznie z wytwórni e-gazu Audi. Płatności i rozliczenia realizowane są w oparciu o specjalną kartę paliwową. Średnie zużycie paliwa w Audi A3 Sportback g-tron, którego sprzedaż rozpocznie się pod koniec tego roku, to mniej niż 3,5 kg e-gazu na 100 km. Według testów NEDC, emisja CO₂ w tym samochodzie wynosi poniżej 95 g na km. Napędzanie pojazdów e-gazem ma neutralny wpływ na klimat. Emitowany przez auto podczas jazdy dwutlenek węgla, jest tym samym, który wcześniej związano w procesie wytwarzania e-gazu. Nawet w obszernym bilansie Well-to-Wheel, biorącym pod uwagę energię oraz nakłady poczynione w celu budowy i eksploatacji wytwórni e-gazu oraz turbin wiatrowych, emisja dwutlenku węgla pozostaje na niskim poziomie, rzędu 20 gramów na kilometr. Ten pionierski bilans środowiskowy uzyskał ostatnio certyfikację TÜV Nord. Projekt e-gaz koncernu Audi wykracza daleko poza horyzonty branży motoryzacyjnej. Wskazuje jak efektywnie, w dowolnym miejscu, przechowywać duże ilości zielonej energii, a później przekształcić ją w metan i umieścić w największym magazynie energii w Niemczech - w sieci gazu ziemnego. Dzięki projektowi e-gaz, koncern Audi jest częścią oraz siłą napędową rewolucji energetycznej. Również duże niemieckie zakłady energetyczne podjęły temat technologii łączenia prądu i gazu (Power-to-Gas) i podążają za Audi z pierwszymi własnymi badaniami. Projekt e-gazu jest częścią kompleksowej strategii Audi dotyczącej e-paliw. Równolegle do wytwórni e-gazu w Werlte, Audi we współpracy z firmą Joule, w Hobbs, w amerykańskim stanie Nowy Meksyk, prowadzi ośrodek badań nad produkcją e-etanolu oraz e-oleju napędowego. W tamtejszej instalacji, mikroorganizmy z wykorzystaniem wody (słonawej, słonej lub ścieków), światła słonecznego i dwutlenku węgla, wytwarzają paliwa o wysokim stopniu czystości. Strategicznym celem tych projektów jest wykorzystanie CO₂ jako surowca do produkcji paliw i znaczna poprawa całkowitego bilansu energetycznego. Strategia e-paliw to ważny filar inicjatywy zrównoważonego rozwoju Audi. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. więcej -> Mercedes szykuje pierwszy system do walki z jazdą pod prąd, rynek nowych samochodów, centrum badań rynku, badania rynku motoryzacyjnego | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  7. [h=1]Kobieta za kierownicą -wjazd pod prąd na skrzyżowaniu[/h]
×