Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'poznaniu' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 34 wyników

  1. Potrzebuję zaparkować samochód na kilkanaście dni w Poznaniu na parkingu. Wstępnie ma to być 12 nocy - ale może się wydłużyć, bo nie mam jeszcze wykupionego biletu powrotnego. Gdzie najlepiej to zrobić? W sensie, ma to być oczywiście parking strzeżony, najlepiej z transferem na lotnisko.
  2. [TABLE=width: 100%] [TR] [TD]Wysłany: 2015-11-27, 13:25 Mechanik - Salon samochodów luksusowych w Poznaniu[/TD] [TD] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2] [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2]Dzień dobry, Grupa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. Aktualnie dla naszego Klienta - dynamicznie rozwijającego się salonu samochodów luksusowych w Poznaniu, poszukujemy Kandydatów, którzy wzmocnią zespół firmy na stanowisku MECHANIKA SAMOCHODOWEGO Jeśli posiadasz doświadczenie i wiedzę z zakresu mechaniki samochodowej, a twoją pasją są luksusowe samochody – szukamy właśnie Ciebie! Może znasz kogoś, kto były zainteresowany? Poleć nas! Aplikacje można przesyłać również na adres: rekrutacja.poznań@grupaprogres.pl[/TD] [/TR] [/TABLE]
  3. Polski oddział Mitsubishi Motors planuje przedpremierowy pokaz zupełnie nowego modelu pickupa L200 podczas zbliżającej się wystawy Poznań Motor Show, która odbędzie się między 9 a 12 kwietnia bieżącego roku. Przybyłe do Poznania prosto wystawy w Genewie Mitsubishi L200 5. serii to całkowicie nowa konstrukcja i prekursor nowej generacji pickupów. Konstruktorom udało się stworzyć nieosiągalną dotąd kombinację – nowe Mitsubishi L200 to pierwszy na rynku pojazd do ciężkiej pracy w terenie, który oferuje komfort i własności jezdne samochodu osobowego. Na poznańskim stoisku marki spod znaku Trzech Diamentów będzie można także zobaczyć debiutujące niedawno w Polsce Mitsubishi Pajero 2015 w wersji przystosowanej do jazdy w trudnym terenie. 5. seria Mitsubishi L200 – prekursor nowej ery pickupów tuż po debiucie w Genewie Nowe Mitsubishi L200 miało swoją europejską premierę na 85. Genewskim Międzynarodowym Salonie Samochodowym i prosto stamtąd przewieziono je do Poznania na przedpremierowy pokaz w Polsce. Pojazd jest pierwszym pickupem, który może służyć do ciężkiej pracy, ale zapewnia przy tym własności jezdne i wygodę samochodu osobowego. Muskularne nadwozie L200 piątej generacji wyróżnia całkowicie nowa, atletyczna stylistyka nadwozia zbudowanego na nowej ramie konstrukcyjnej. Masę samochodu utrzymano na niskim poziomie, uzyskując znakomity stosunek mocy do masy a współczynnik oporu powietrza Cx udało się obniżyć do wielkości 0,40. Powiększono ilość miejsca w kabinie, przy zachowaniu kompaktowych wymiarów samochodu (uzyskując też najmniejszy promień skrętu w tym segmencie pojazdów, wynoszący 5,9 m) i zapewniając długość przestrzeni ładunkowej na konkurencyjnym poziomie. Nowy silnik i przekładnie Pojazd napędza nowoczesny, niskoprężny silnik Diesla o pojemności 2,4 litra i mocy 181 KM z systemem zmiennych faz rozrządu. Całkowicie nowa 6-biegowa przekładnia manualna (oraz nowy 5-biegowy automat) pozwoliły poprawić osiągi samochodu, obniżyć emisję CO2 i ograniczyć zakres czynności obsługowych. Wnętrze – wyższa jakość i komfort We wnętrzu nowego Mitsubishi L200 uzyskano znaczący, łatwo zauważalny postęp w jakości wykonania, zapewniono wygodniejsze fotele i lepszą pozycję za kierownicą, zredukowano drgania i hałasy, co przekłada się na lepsze wrażenia z jazdy i wyższy komfort podróżowania. Wyższa trwałość, niezawodność i bezobsługowe podzespoły Znacząco poprawiono też trwałość samochodu już na etapie konstrukcyjnym – od wzmocnionego nadwozia i ramy, po wydłużone przebiegi międzyobsługowe układu napędowego (wymiana oleju w silniku co 20.000 km zamiast 15.000 km, przekładnia automatyczna bezobsługowa, zamiast obsługi co 80.000 km), czy bardziej rozbudowane zabezpieczenie przed korozją. Najwyższy poziom bezpieczeństwa Nowe L200 oferuje wysoki poziom bezpieczeństwa: napędu na dwie osie Super Select 4WD II (z reduktorem), z nowym, elektronicznym wyborem trybu pracy za pomocą przełącznika obrotowego, uzyskano o 7% wyższą sztywność skrętną ramy podwozia o całkowicie nowej konstrukcji, zoptymalizowano geometrię zawieszenia kół, wprowadzono systemy aktywnego bezpieczeństwa, jak ostrzeganie o opuszczaniu pasa ruchu (LDW), wspomaganie stabilności przyczepy (TSA), wspomaganie ruszania na wzniesieniu (HSA), wprowadzono reflektory HID (oświetlenie do jazdy dziennej LED oraz projekcyjne reflektory biksenonowe) zapewniające wyższe bezpieczeństwo jazdy nocą, szczególnie w warunkach zimowych. Nowa wersja opatentowanej przez MMC struktury nadwozia RISE i 7 poduszek bezpieczeństwa, w tym kolanowa dla kierowcy zapewnia znacznie wyższy poziom bezpieczeństwa biernego. Bogate wyposażenie Nowe Mitsubishi L200 oferuje wyjątkowo bogate wyposażenie w skład którego wchodzą między innymi kamera cofania, bezkluczykowy rozruch przyciskiem Engine Stop/Start, tempomat z regulowanym ogranicznikiem prędkości, regulacja kąta i odległości kierownicy czy dwustrefowa automatyczna klimatyzacja wnętrza. W Polsce już jesienią Polski debiut rynkowy nowego Mitsubishi L200 jest planowany na jesień bieżącego roku. Ekstremalne Mitsubishi Pajero 2015 Drugim modelem eksponowanym przez Mitsubishi w Poznaniu jest debiutujący niedawno na polskim rynku, rozsławiony dzięki sukcesom w Dakarze, terenowy SUV Mitsubishi Pajero 2015 po face liftingu w wersji przygotowanej do jazdy w ciężkim terenie. Słynna terenówka i dotąd niepobity rekord 12 zwycięstw w Dakarze … Mitsubishi Pajero to jeden z dwóch najbardziej znanych modeli spod znaku Trzech Diamentów. Światową sławę zdobył dzięki rajdowi Dakar, który uchodzi za najtrudniejszą dla człowieka i samochodu próbę sportową. Mitsubishi Pajero jest najbardziej utytułowanym samochodem w 36-letniej historii tego rajdu-maratonu i ma na swoim koncie dwanaście zwycięstw. Aż w pięciu edycjach Dakaru wszystkie miejsca na podium przypadły zawodnikom zasiadającym za kierownicą Pajero. Żaden z producentów samochodów, motocykli bądź ciężarówek nie osiągnął takich rezultatów, jak Mitsubishi a rekord 12 zwycięstw nie został dotąd pobity przez inną markę. … dzięki niezrównanemu napędowi 4x4 i niezawodności Wkraczając na nowe terytoria – jak to miało miejsce np. w 1983 roku w przypadku debiutującego wtedy, pierwszego modelu Pajero – samochody terenowe firmy Mitsubishi Motors nigdy nie czyniły tego kosztem wytrzymałości, dzięki czemu te niezwykle twarde pojazdy chętnie znajdowały nabywców wśród architektów, farmerów czy weterynarzy. W odróżnieniu od luksusowych SUV-ów, terenówki, takie jak model Pajero znalazły sobie unikalną niszę rynkową, gdzie przede wszystkim liczą się możliwości terenowe w połączeniu z komfortem i niezawodnością. Te cechy i dobre osiągi są gwarantowane dzięki solidnej konstrukcji Mitsubishi Pajero (rama zintegrowana z nadwoziem), mocnej, oszczędnej, wysokoprężnej, turbodoładowanej jednostce napędowej z układem wtryskowym Common Rail o pojemności 3.2 litra i mocy 200 KM oraz znakomitemu układowi napędu na 4 koła Super Select 4WD z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego. Z silnikiem współpracuje inteligentna, automatyczna, pięciobiegowa skrzynia biegów INVECS-II (Innovative Vehicles Electronic Control System) z sekwencyjnym trybem “Sport Mode”, która dopasowuje się do stylu prowadzenia kierowcy i dobiera przełożenia odpowiednio do zapamiętanych danych. Ogromne możliwości w terenie dają znakomite parametry – 700 mm głębokość brodzenia, 45-stopniowy kąt pochylenia, 35-stopniowa zdolność wspinania czy 34,5-stopniowy kąt natarcia. Mitsubishi Pajero może holować przyczepy o masie 3500 kg. Facelift 2015 Zachęcona świetnymi wynikami sprzedaży (do dziś sprzedano ponad 3 miliony egzemplarzy Mitsubishi Pajero) firma MMC nieustannie pracuje nad udoskonalaniem swojego wciąż niezwykle popularnego modelu Pajero, jednocześnie zachowując wyjątkowy charakter tego auta. Najnowszy model 2015 otrzymał nowy przedni zderzak i atrapę chłodnicy oraz nową osłonę koła zapasowego w kolorze nadwozia na tylnych drzwiach pojazdu. Standardem w Polsce są ponadto światła do jazdy dziennej w technologii LED, znakomity system audio prestiżowej firmy Rockford Fosgate 2 DIN z dużym wyświetlaczem, system monitorowania ciśnienia w oponach TPMS i nowy kluczyk ze składanym grotem. Oferta w Polsce W Polsce Mitsubishi Pajero Wagon (5-drzwiowe) i Mitsubishi Pajero 3D (trzydrzwiowe) są dostępne w bogato wyposażonej wersji Instyle AT. Na długiej liście standardowego wyposażenia tej wersji znajdują się światła dzienne LED, automatyczna klimatyzacja, skórzana tapicerka siedzeń wraz z pokrytą skórą kierownicą i gałką zmiany biegów, tempomat i zestaw Bluetooth ze sterowaniem w kierownicy, kamera cofania, okno dachowe, elektryczna regulacja siedzenia kierowcy (w Pajero 5D także pasażera), przednie reflektory ksenonowe i elektrochromatyczne lusterko wsteczne a Pajero 5D oferuje dodatkowo zestaw audio Rockford Fosgate. O bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów Mitsubishi Pajero 2015 dbają systemy stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD, układy wspomagania hamowania i priorytetu hamulca, wzmocnienia boczne w przednich drzwiach, zestaw 6 poduszek bezpieczeństwa – czołowe i boczne kierowcy oraz pasażera a także kurtynowe poduszki powietrzne dla 1. i 2. rzędu siedzeń. Mitsubishi Pajero 2015 jest dostępne w 7 kolorach nadwozia. Wersja 5-drzwiowa kosztuje 229 990 zł (auta wyprodukowane w 2014 roku - 186 090 zł). 3-drzwiowa odmiana Mitsubishi Pajero 2015 (produkcja 2015) jest dostępna w cenie 159 990 zł (po zniżce 10 000 zł). Poznań - jeszcze bardziej terenowo Wersję Pajero 2015 prezentowaną na poznańskiej wystawie wyposażono dodatkowo w pakiet akcesoriów do jazdy w terenie. W jego skład wchodzi zestaw sprężyn i amortyzatorów Ironman +2, który podnosi zawieszenie auta o 5 cm, wyciągarka Superwinch Tiger Shark 9500 z liną syntetyczną i ślizgiem oraz płytą montażową, komplet aluminiowych, 5-milimetrowych osłon silnika, skrzyni biegów i reduktora, snorkel Safari, aluminiowe, 18-calowe obręcze kół z oponami typu AT firmy Yokohama, bagażnik dachowy Front Runner oraz 4 reflektory dalekosiężne Max Tel.
  4. Hyundai zaprezentował dwa premierowe modele podczas targów motoryzacyjnych w Poznaniu · Genesis – sedan klasy Premium, już w połowie roku na polskim rynku · Nowa odsłona Hyundaia Elantra Podczas zakończonych w niedzielę największych w Polsce targów motoryzacyjnych Motor Show 2014 Poznaniu firma Huyndai zaprezentowała dwa nowe modele, mające jednocześnie swoja polską premierę. Podczas oficjalnej konferencji prasowej jako pierwszy pokazany został Hyundai Elantra. Samochód zwraca uwagę wyróżniającą się, nowoczesną stylistyką i jest najlepiej sprzedającym się modelem tej marki zarówno w Korei, jak i na świecie. Elantra została wyposażona w ekonomiczny silnik Gamma 1.6 MPI o mocy 132 KM, a na liście wyposażenia znalazły się podgrzewane przednie i tylne siedzenia oraz podgrzewane koło kierownicy, wspomaganie układu kierowniczego z systemem Flex Steer z trzema trybami pracy, a także zestaw wskaźników Supervision z wyświetlaczem 3,5” OLED. Drugą nowością i jednocześnie flagowym modelem na stoisku Hyundaia był Genesis – luksusowy sedan klasy Premium, łączący w sobie technologię, komfort i elegancki design. Stylowy sedan odzwierciedla umiejętności inżynierskie firmy Hyundai. Duży rozstaw osi Genesisa i krótkie zwisy nadają profilowi nadwozia elegancki i zwarty charakter oraz podkreślają dynamikę auta. Samochód został wykonany w ponad 50% ze stali o zwiększonej sztywności, a nad bezpieczeństwem i komfortem pasażerów czuwają takie rozwiązania, jak: system utrzymywania pasa ruchu, aktywny tempomat, wyświetlacz typu ‘head-up’, czy system autonomicznego hamowania awaryjnego. . Genesis został wyposażony w silnik 3.8 V6 GDI o mocy 315 KM z 8-biegową, automatyczną skrzynią biegów i jest pierwszym sedanem Hyundaia, który posiada napęd na wszystkie koła H-TRAC. Rozpoczęcie sprzedaży Genesisa w polskich salonach planowane jest w połowie roku. Źródło: Hyundai Motor Poland
  5. W tegorocznej edycji Motor Show Poznań, która odbędzie się w dniach 27-30 marca, ekspozycja Citroëna będzie realizowana przez lokalnych dilerów Marki – firmy Labijak Auto Lama oraz Szpot. Ekspozycja marki Citroën będzie zlokalizowana w hali nr 5. Odwiedzający stoisko poznają z bliska rewolucyjną, drugą już generację minivanów C4 Picasso i Grand C4 Picasso. Te wielokrotnie nagradzane przez międzynarodową i polską prasę modele wniosły powiew świeżości do segmentu samochodów rodzinnych m.in. dzięki nowym proporcjom opartym na sylwetce o bardzo krótkich zwisach, loftowemu obszernemu wnętrzu, dotykowemu tabletowi 7’’ dostępnemu seryjnie oraz szerokiej gamie użytecznych technologii. Na targach nie zabraknie również modeli spod znaku DS uosabiających francuski luksus. Wysublimowany design, dbałość o każdy detal i materiały z najwyższej półki to znaki rozpoznawcze DS3, DS4 i DS5. Wszystkie trzy modele DS obecne na Motor Show Poznań będą prezentowały najwyższe dostępne poziomy wyposażenia. Do dyspozycji odwiedzających będą ekipy handlowe dilerów Labijak Auto Lama oraz Szpot. źródło: Citroen Polska
  6. Witam, jakie wypożyczalnie samochodów w Poznaniu polecacie? Słyszałem wiele dobrego na temat Eko Motors przy Bobrzańskiej, ale chciałbym też poznać opinie innych użytkowników. Poniżej podaję link do tego serwisu, o którym mówiłem nie linkuj.
  7. Gołoledź w Poznaniu (Black Ice in Poznań) 19.01.2014
  8. Zlot miłośników włoskiej motoryzacji Forza Italia w Poznaniu - Trzecie spotkanie miłośników włoskiej motoryzacyjnej Forza Italia odbędzie się w sobotę 31 sierpnia 2013r. - Pierwsza edycja zorganizowana na największym obiekcie wyścigowym w Polsce - Torze Poznań - Spodziewany udział przeszło dwustu włoskich samochodów, w tym modeli Alfa Romeo SZ, Alfa Romeo Giulia GT, Fiat 124 Berlina, Fiat Multipla z 1957 roku i Fiat 500 z 1968 roku Klub Forza Italia, Fiat Auto Poland oraz firma POL-CAR - dealer marek Grupy Fiat-Chrysler - zapraszają na Festiwal Włoskiej Motoryzacji, który odbędzie się w najbliższą sobotę, 31 sierpnia 2013 roku, na Torze Poznań. To już trzecie ogólnopolskie spotkanie miłośników włoskiej kultury i motoryzacji, i pierwsze organizowane na tym największym obiekcie wyścigowym w Polsce. Pierwsze dwie edycje odbyły się w latach 2011 i 2012 na terenie pałacu w podwarszawskich Oborach (gmina Konstancin-Jeziorna). Nawiązując do wspaniałych sportowych tradycji marek Alfa Romeo, Maserati, Ferrari, Lancia, Abarth i Fiat, uczestnicy zlotu wezmą udział w szkoleniu z techniki jazdy sportowej i przejazdach po dużej pętli toru, zaś osoby, które będą chciały oszczędzić swoje maszyny, zostaną zaproszone do jazd pokazowych za samochodem bezpieczeństwa. Prawdziwe emocje będzie można poczuć podczas taxi-drive'ów, na prawych fotelach pucharowej Alfy Romeo 156 Łukasza Kawęckiego i wyścigowego Fiata Panda 100HP Macieja Garsteckiego. Poza asfaltową nitką toru przewidziane są także inne atrakcje. Uczestnicy spotkania będą mogli skosztować specjałów włoskiej kuchni i wypić aromatyczne espresso, a także nabyć motoryzacyjne gadżety i modeliki słynnych aut. Obecni na padoku doradcy serwisowi i specjaliści od części zamiennych będą służyć radą w zakresie prawidłowej eksploatacji włoskich samochodów i jednośladów. Na przybyłych na tor gości czekają liczne konkursy tematyczne z atrakcyjnymi nagrodami. Ekspozycja klasycznych i współczesnych pojazdów rodem z Półwyspu Apenińskiego z pewnością zadowoli nawet największych znawców tematu. Organizatorzy spodziewają się bowiem przeszło dwustu włoskich pojazdów. Podczas zlotu Forza Italia 2013 zwiedzający będą mogli zobaczyć takie perełki jak Alfa Romeo SZ, Alfa Romeo Giulia GT, Fiat 124 Berlina, Fiat Multipla z 1957 roku czy Fiat 500 z 1968 roku. Wszyscy uwiedzeni pięknem włoskiej stylistyki i techniki będą mieli możliwość wykonania jazd próbnych samochodami testowymi z Grupy Fiat-Chrysler ( Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Abarth). Do udziału w zlocie organizatorzy zapraszają właścicieli współczesnych i zabytkowych włoskich pojazdów, klubowiczów licznie zrzeszonych w polskich klubach i na forach oraz wszystkich miłośników włoskiego designu i osiągnięć techniki motoryzacyjnej. Inicjatywa Forza Italia powstała w celu integracji polskiego środowiska sympatyków włoskich pojazdów. Jej założyciele śledzą działania zagranicznych stowarzyszeń, a najciekawsze z nich promują w kraju. Od trzech lat organizują też regularne zloty, które dzięki wzorowej organizacji i unikatowej atmosferze urosły już do rangi prawdziwego święta włoskiej motoryzacji. Zapraszamy na edycję 2013. Zapisy i szczegóły dotyczące uczestnictwa dostępne na stronie ForzaItalia.pl 2013 Partnerem zlotu są Fiat Auto Poland i autoryzowany dealer marek Grupy Fiat-Chrysler, firma POL-CAR.
  9. [h=1]Wypadek na Gran Turismo Polonia w Poznaniu 30.06.2013[/h]
  10. [h=1]Wypadek na Gran Turismo Polonia w Poznaniu 30.06.2013[/h]
  11. Lisowski liderem Volkswagen Castrol Cup po zaciętej walce na torze w Poznaniu Poznań, 22 czerwca 2013 r. – W dniach 21 i 22 czerwca na torze Poznań rozegrana została 4 runda pucharu Volkswagen Castrol Cup. W zawodach ścigało się 25 kierowców z ośmiu krajów, w tym gościnnie kierowcy VIP – Jerzy Dudek, Przemysław Saleta i Jacek Jurecki. Pierwszy wyścig wygrał szwedzki kierowca Marcus Fluch. Wygrana w drugim wyścigu padła łupem Mateusza Lisowskiego, który startował z pole position. Zawodnik z Wieliczki objął również prowadzenie w klasyfikacji generalnej pucharu Volkswagen Castrol Cup. W obu wyścigach zawodnicy toczyli zaciętą walkę, która możliwa była m.in. dzięki stosowaniu Push – to – Pass, systemu który zwiększał moc wyścigowych Golfów o dodatkowe 50 KM. Zawodnicy startujący w pucharze Volkswagen Castrol Cup po zmaganiach na zagranicznych torach ponownie zawitali do Polski. Zawody odbyły się na torze Poznań. Był to już drugi występ pucharowych Golfów na tym obiekcie. Pierwszy miał miejsce podczas inauguracyjnych zawodów Volkswagen Castrol Cup w kwietniu tego roku. Tor wybudowany w Poznaniu w 1977 roku ma długość 4.083m, posiada 5 zakrętów lewych i 9 prawych, a jego najdłuższa prosta wynosi 560 m. Rekord, należy do czeskiego kierowcy Thomasa Kostki i został pobity w 2011 roku. Czech osiągnął wtedy Mercedesem C-Klasse DTM czas jednego okrążenia równy 1:24:01 min. Sytuacja w klasyfikacji generalnej po 3 rundach przedstawiała się następująco - liderem cyklu był Jan Kisiel (213 pkt), który o 29 punktów wyprzedzał Jakuba Litwina (184 pkt). Trzeci, z dorobkiem 180 punktów był Mateusz Lisowski. Z walki o podium nie chcieli także rezygnować znajdujący się tuż za Lisowskim Szwed Rasmus Marthen i rewelacja poprzedniej, czeskiej rundy Krystian Korzeniowski. Na starcie w Poznaniu stanęło 25 kierowców. Wśród nich znaleźli się trzej kierowcy VIP: Jerzy Dudek, Przemysław Saleta i Jacek Jurecki. Pierwszy z nich, jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy liczył na poprawę wyniku z inauguracyjnej rundy w kwietniu tego roku, podczas której w drugim wyścigu dojechał do mety na 13 pozycji. Dla Przemysława Salety, mistrza Świata i Europy w kickboxingu, a także mistrza interkontynentalnego w boksie był to pierwszy kontakt z wyścigowym Golfem, ale nie pierwszy z torem wyścigowym. Miał on już za sobą starty w motocyklowych Mistrzostwach Polski. Trzeci z VIP kierowców to dyrektor serwisu motoryzacja.interia.pl, który posiada duże doświadczenie w motosporcie, potwierdzone licznymi startami zarówno w seriach wyścigowych jak i rajdowych. Kwalifikacje Trwająca pół godziny sesja kwalifikacyjna rozpoczęła się w piątek 21 czerwca o godzinie. 17.00. Jako jeden z pierwszych kierowców na tor wyjechał najlepszy zawodnik drugiego treningu – Szwed Marcus Fluch. Już na samym początku uzyskał on czas 1:45.444, co jak się później okazało wystarczyło, by sięgnąć po pole postion. Emocje i walka o czołowe lokaty na starcie do pierwszego wyścigu trwały jednak do samego końca sesji, bowiem dopiero 5 minut przed jej zakończeniem na torze pojawił się zwycięzca kwalifikacji podczas pierwszej rundy Volkswagen Castrol Cup w Poznaniu, Mateusz Lisowski. 22-latek z Wieliczki nie zdołał jednak poprawić wyniku Flucha i ostatecznie zanotował drugi wynik. Na skutek nałożonej kary Lisowski wystartował do pierwszego wyścigu z siódmej pozycji. Oprócz zawodnika ze Sztokholmu na pierwszej linii ustawił się po tych zmianach Litwin Robertas Kupcikas, a na następnych polach Maciej Steinhof i Jan Kisiel. Z trójki kierowców startujących jako VIP najszybszy okazał się Jerzy Dudek (22. miejsce), a wśród kobiet najlepszym czasem popisała się Klaudia Podkalicka (19. pozycja). Pierwszy wyścig Pierwszy wyścig czwartej rundy Volkswagen Castrol Cup rozpoczął się o godzinie 12:15. Temperatura powietrza wynosiła 28 stopni Celsjusza, było słonecznie. Na pierwszej linii ustawił się zwycięzca kwalifikacji Marcus Fluch. Tuż za nim startowali Robertas Kupcikas i Maciej Steinhof. Zaraz po rozpoczęciu wyścigu, na drugim zakręcie doszło do groźnie wyglądającego wypadku – meksykański kierowca Fernando Mendez wypadł z toru i uderzył w barierę. Na tor wyjechał Safety Car. W tym momencie na czele wyścigu jechał Marcus Fluch, tuż za nim plasowali się odpowiednio Jan Kisiel, Robertas Kupcikas oraz Mateusz Lisowski, który po starcie z siódmego miejsca szybko awansował o trzy lokaty. Po wznowieniu wyścigu, rozpoczęła się walka o czołowe pozycje, która trwała aż do samego końca. Na metę pierwszego sobotniego wyścigu Volkswagen Castrol Cup jako pierwszy wjechał Marcus Fluch. Najciekawsze wydarzenia miały miejsce za jego plecami. Na ostatnim okrążeniu doszło do kolizji między walczącymi o drugą pozycję Janem Kisielem i Mateuszem Lisowskim. Obaj stracili swoje dobre lokaty. Dzięki temu na podium znaleźli się Robertas Kupcikas oraz Jakub Litwin, który po dwóch miesiącach powrócił na pozycję lidera klasyfikacji Volkswagen Castrol Cup. Wśród kierowców VIP zdecydowanie najszybszy był Jerzy Dudek (15. miejsce), a wśród kobiet triumfowała jedenasta na mecie Klaudia Podkalicka. Wypowiedzi po wyścigu 1: Marcus Fluch: kwalifikacje poz. 1, wyścig poz. 1 „Jestem bardzo zadowolony z tego, jak do tej pory układa się dla mnie ten weekend. Wygrałem drugi wolny trening oraz kwalifikacje, a dzisiaj do tego wszystkiego dołożyłem zwycięstwo w pierwszym wyścigu. Czuję się wspaniale.” Jakub Litwin: kwalifikacje poz. 7, wyścig poz. 3 „Wyścig był dla mnie bardzo spokojny. Usadowiłem się już na samym początku na 5. miejscu i czekałem na rozwój sytuacji. Po cichu liczyłem, że jadący przede mną rywale popełnią jakiś błąd i to wykorzystam. Tak też się stało.” Drugi wyścig Rywalizacja w drugim wyścigu rozpoczęła się dokładnie o godzinie 18:00 przy bardzo słonecznej pogodzie. Wyniki pierwszego sobotniego wyścigu ustaliły kolejność, w jakiej ustawili się na starcie zawodnicy. Z pole position startował Mateusz Lisowski. Tuż za nim ustawili się Michał Słomian, Rasmus Marthen i Maciej Steinhof. Już na pierwszym okrążaniu kierowca z Krakowa przeskoczył z czwartej, na trzecią pozycję. Pozostali kierowcy toczyli walkę o miejsca 4 – 8. Przez kolejne okrążenia przewagę w wyścigu budował startujący z pole position Lisowski. Za jego plecami toczyła się walka o kolejne miejsca. Warto w tym miejscu wspomnieć o znakomitej postawie Jana Kisiela, który startował do wyścigu z końca stawki, a w połowie znajdował się już na 8 pozycji. Przetasowania na pozycjach od drugiej do ósmej nie miały końca i tak na metę drugiego wyścigu czwartej rundy Volkswagen Castrol Cup jako pierwszy wpadł niezagrożony Lisowski, drugi dojechał Szwed Rasmus Marthen, a trzeci Maciej Steinhof. Tuż za pierwszą trójką linię mety minęli kolejno Michał Słomian, Jakub Litwin, Robertas Kupcikas i Jan Kisiel. Najlepszą wśród kobiet ponownie okazała się Klaudia Podkalicka, która do mety dojechała na czternastym miejscu. Tym razem wśród VIPów najlepszym wynikiem pochwalić się mógł Jacek Jurecki, który dojechał na szesnastym miejscu. Jerzy Dudek ukończył wyścig dwie pozycje dalej. Najszybszym czasem okrążenia podczas weekendu pochwalić się mógł Mateusz Lisowski, który na pokonanie jednego „kółka” poznańskiego toru potrzebował 1:45:422 min – w jego ręce trafiła nagroda OtoMoto.pl dla najszybszego kierowcy. Wyniki obu wyścigów w Poznaniu sprawiły, że w klasyfikacji generalnej pucharu Volkswagen Castrol Cup zaszły duże zmiany. Nowym liderem został Mateusz Lisowski, który w swoim dorobku zgromadził 266 pkt. Na drugim miejscu znajduje się Jakub Litwin (256 pkt), a na trzecie miejsce awansował Szwed Rasmus Marthen (251 pkt). Dotychczasowy lider Jan Kisiel spadł na czwarte miejsce i posiada w swoim dorobku 247 punktów. Wypowiedzi po drugim wyścigu: Mateusz Lisowski: pozycja startowa 1, wyścig poz. 1 „Jestem niesamowicie szczęśliwy nie tylko z wygranej w wyścigu, ale przede wszystkim z odzyskania prowadzenia w klasyfikacji generalnej Pucharu. Gdy minąłem linię mety nie mogłem uwierzyć, że zwyciężyłem.” Rasmus Marthen: pozycja startowa 3, wyścig poz. 2 „Popełniłem błąd podczas startu i przez to straciłem trochę czasu. Nie do końca jestem zadowolony ze swojej pozycji, bowiem jak wiadomo ten, kto zajął drugie miejsce, jest pierwszym przegranym.” Maciej Steinhof: pozycja startowa 4, wyścig poz. 3 „Wreszcie jestem zadowolony ze swojej jazdy. Przede wszystkim dlatego, że po raz pierwszy stanąłem na podium. Walka z konkurentami była bardzo ostra i cieszę się, że udało mi się obronić swoją pozycję.” Jerzy Dudek: pozycja startowa 15, wyścig poz. 18 „Co prawda nabrałem trochę wprawy w jeździe wyścigowej, ale zdaję sobie sprawę, że już nigdy nie osiągnę poziomu czołówki. Jazda w Volkswagen Castrol Cup daje mi jednak bardzo dużo frajdy i jeżeli jeszcze kiedyś nadarzy się taka okazja, to chętnie jeszcze zasiądę za kierownicą Golfa GTI.” Relacje w telewizji Relację z poznańskiej rundy Volkswagen Castrol Cup będzie można oglądać na antenach kanałów TVP Sport, TVP Info oraz TVN Turbo. TVP Sport wtorek, 25 czerwca – 22:10 środa, 25 czerwca – 19:10 czwartek, 27 czerwca – 13:20 niedziela, 30 czerwca – 10:4 TVN Turbo (Auto Sport) sobota, 29 czerwca – 8:30 poniedziałek, 1 lipca – 13:25 poniedziałek, 1 lipca - 19:55 TVP Info (pasma regionalne) TVP Łódź, piątek, 28 czerwca - 17:30 TVP Wrocław, sobota, 29 czerwca - 18:50 TVP Poznań, sobota, 29 czerwca - 19:10 TVP Szczecin, niedziela, 30 czerwca - 18:00 TVP Kraków, niedziela, 30 czerwca – 18:00 TVP Kielce, niedziela, 30 czerwca – 19:00 TVP Katowice, czwartek, 4 lipca – 17:45 TVP Lublin, sobota, 6 lipca – 19:30 Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. Szanowni Klubowicze, Chcielibyśmy zaprosić was od lipca do nowego Studia Detailingu w Poznaniu – SMART DETAILING. Chcemy, alby to miejsce było miejscem szczególnym, gdzie samochody nie są robione na ilość, a głównie na jakość ! Chcemy również, żeby miejsce to było miejscem spotkań osób, które kochają swoje samochody i dlatego proponujemy również Wam nieodpłatne porady, wartsztaty z pielęgnacji samochodu it. Nasza firma istnieje od 2009 roku i mając spore doświadczenie detailingowe możemy zaoferować Wam: – kompleksową korektę lakieru, – kompleksowe odświeżenie wnętrza samochodu, – zabezpieczenia lakieru – kwarcowe, polimerowe, krzemianowe a także NOWOŚĆ CERAMICZNE powłoki. – przyciemnianie szyb, – inne usługi z zakresu pielęgnacji samochodu: pranie tapicerek, pielęgnacja tapicerek skórzanych. Dzięki zaufaniu budowanemu od samych początków istnienia naszej firmy mieliśmy przyjemność obsługi i wykonywania usług detailingu dla naszych partnerów m.in.. Gran Turismo Polonia, Verva Street Racing, Volkswagen, Renault, jak również dla Klientów indywidualnych. Każdy rodzaj zabezpieczenia lakieru wymaga odpowiedniego przygotowania powłoki. Czyste auto poddaje się dekontaminacji lakieru, poprzez usunięcie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, które nie są możliwe do usunięcia podczas standardowego mycia. Po oczyszczeniu lakieru powłoka jest odtłuszczana alkoholem izopropylowym, który ma za zadanie usunąć substancje wypełniające (sylikon, wosk, polimery). Przy tak przygotowanej powierzchni nakładana jest specjalna baza, dobrana indywidualnie do każdej z powłok mająca za zadanie związać powłokę z lakierem. Serdecznie zapraszamy do naszego punktu , który rusza od początku lipca 2013 i do kontaktu z nami ! SPECJALNE RABATY DLA KLUBOWICZÓW !! SMART DETAILING ul. Metalowa 1 POZNAŃ e-mail: poznan@smartdetailing.pl SD :: SMARTDETAILING - zapraszamy wkrótce tel. 501 333 641 – Mikołaj
  13. Wielkie emocje i wielkie gwiazdy - Volkswagen Castrol Cup ponownie w Poznaniu Poznań, 17 czerwca 2013 r. – W dniach 21-22 czerwca na torze w Poznaniu odbędzie się czwarta runda pucharu Volkswagen Castrol Cup. Będzie to druga wizyta pucharowych Golfów na polskim torze w tym sezonie. W stawce 26 zawodników znajdą się kierowcy z 8 krajów. Wśród nich gościnnie wystartują kierowcy VIP: Jerzy Dudek – jeden z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy, który niedawno dołączył do klubu wybitnego reprezentanta Polski; Przemysław Saleta – mistrz Świata i mistrz Europy w kickboxingu oraz Jacek Jurecki – dyrektor serwisu motoryzacja.interia.pl. Podczas weekendu na torze w Poznaniu kibice będą mogli podziwiać także m. in. wyścigi serii Porsche GT3 CCCE. Tor Poznań Wyścigi numer siedem oraz osiem pucharu Volkswagen Castrol Cup rozegrane zostaną na dobrze już znanym zawodnikom torze pod Poznaniem. To właśnie na tym obiekcie w kwietniu tego roku odbył się wyścig inaugurujący zmagania pucharowe w 2013 roku. Tor Poznań został oficjalnie otwarty w 1977 roku. Długość jednego okrążenia wynosi 4.083m, a najdłuższa prosta 560 m. Tor posiada łącznie 14 zakrętów (w tym 5 lewych i 9 prawych), a jego rekordzistą jest Thomas Kostka (Czechy), który 29 maja 2011 roku pokonał jedno jego okrążenie w czasie 1 min 24,01 s. Kwalifikacje do pierwszego wyścigu czwartej rundy Volkswagen Castrol Cup rozpoczną się w piątek 21 czerwca o godzinie 17:00. Wyniki „czasówki” ustalą kolejność, w jakiej na starcie ustawią się zawodnicy do pierwszego sobotniego wyścigu, który rozpocznie się o godzinie 12:15. Jego wyniki zdecydują o tym, w jakiej kolejności ustawią się na starcie zawodnicy do drugiego, popołudniowego wyścigu (początek 17:35), z tym że tradycyjnie już pierwsza ósemka ustawi się na polach startowych w odwrotnej kolejności. W obu sobotnich wyścigach zawodnicy pokonają 14 okrążeń toru Poznań. Kierowcy VIP Podczas zawodów w Poznaniu wraz ze stałymi uczestnikami cyklu w pucharowych Golfach na torze pojawią się także specjalnie zaproszeni goście tzw. VIP Drivers. Tym razem do walki z 23. uczestnikami staną trzej panowie: Jerzy Dudek, Przemysław Saleta oraz Jacek Jurecki. Jerzy Dudek to postać, której nie trzeba przedstawiać. Jest jednym z najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy (występy w takich klubach jak Feyenoord Rotterdam, Liverpool FC czy Real Madryt), który niedawnym, sześćdziesiątym występem w meczu przeciwko Lichtensteinowi dołączył do klubu wybitnego reprezentanta Polski. Dudek ma już za sobą pierwszy kontakt z pucharowym Golfem, podczas inauguracyjnej rundy Volkswagen Castrol Cup w Poznaniu w kwietniu tego roku spisał się znakomicie i w drugim wyścigu zajął dobre, 13. miejsce. Za kierownicą drugiego auta zasiądzie Przemysław Saleta – sportowiec, pięściarz i kickboxer. Na swoim koncie ma m. in. tytuły mistrza Świata oraz mistrza Europy w kickboxingu, a także mistrza interkontynentalnego federacji WBC i IBO w boksie zawodowym. Ma on za sobą także starty w motocyklowych Mistrzostwach Polski. W trzecim aucie pojedzie Jacek Jurecki. Dziennikarz, dyrektor serwisu motoryzacja.interia.pl, który posiada duże doświadczenie w motosporcie, dzięki licznym startom zarówno w seriach wyścigowych jak i rajdowych. Push – to – Pass System, który zwiększa moc wyścigowego Golfa o dodatkowe 50 KM (do 310 KM) niejednokrotnie podczas poprzednich rund decydował o kolejności zawodników na mecie. Podczas rundy na torze pod Poznaniem będzie można go użyć podczas pierwszego treningu, a także dwóch wyścigów aż 19 razy. Za każdym razem zwiększy on moc auta na 10 sekund z tym, że kolejny „strzał” będzie można wykonać dopiero po 10 sekundach. Walka o podium Aktualnie w klasyfikacji generalnej prowadzi Jan Kisiel, który objął w niej prowadzenie po świetnej jeździe w obu wyścigach w Brnie. Na drugim miejscu znajduje się Jakub Litwin, dla którego tor Poznań jest szczęśliwy – w końcu to po inauguracyjnej rundzie właśnie na tym torze Szczecinianin objął prowadzenie w klasyfikacji generalnej, które z pewnością będzie chciał odzyskać. Po pechowej rundzie na torze w Czechach z walki o najwyższe miejsce nie zrezygnuje na pewno trzeci obecnie Mateusz Lisowski. Sytuacja w tabeli pozwala jednak twierdzić, że i pozostali zawodnicy będą walczyć o jak najlepsze pozycje, co gwarantuje emocje podczas obu wyścigów nadchodzącej rundy. Wypowiedzi przed rundą w Poznaniu Martin Wirkijowski, 9. miejsce w klasyfikacji generalnej „Na ostatnim wyścigu w Brnie mój wynik nie był idealny. Spadłem na 9 miejsce w ogólnej klasyfikacji sezonu. Niestety w pierwszym wyścigu przebiłem oponę i w drugim wyścigu wystartowałem jako jeden z ostatnich zawodników, co przekreśliło szansę na zdobycie wysokiego miejsca na mecie. Myślę, że pomimo to wiele się nauczyłem. Chciałbym to doświadczenie wykorzystać w następnym wyścigu i ukończyć go w czołówce. Są to dla mnie pierwsze samochodowe mistrzostwa, dlatego nie zaprzeczam, że brakuje mi jeszcze doświadczenia w ustawianiu ciśnienia w oponach, jak również nie znam tras po których jeździmy. W nadchodzącym wyścigu w Poznaniu pokładam duże nadzieje, chociażby dlatego, że znam już trasę. Wcześniej jeździłem wiele gokartami, dlatego lubię trasy kręte i wąskie, a Poznań swoją charakterystyką takie trasy przypomina. Konkurencja jest bardzo mocna, ale wszyscy walczymy fair. W kolejnym wyścigu moim celem jest ukończenie go w pierwszej 10. najlepszych kierowców i zebranie jak największej ilości punktów.” Herman Berger, 11. miejsce w klasyfikacji generalnej "Volkswagen Castrol Cup to puchar, który mnie bardzo pozytywnie zaskoczył. Organizacja stoi na światowym poziomie, zawodnicy są bardzo szybcy, a walka na torze jest twarda, ale w granicach fair play. W poprzednich wyścigach stoczyłem mnóstwo ciekawych pojedynków i właśnie za to kocham ten sport. Z drugiej strony nie jest dla mnie łatwo nawiązywać walkę, na całkowicie nowych torach. Z aren zmagań jeździłem tylko na Red Bull Ring. Sprawia to, że muszę maksymalnie koncentrować się podczas treningów, aby jak najlepiej poznać tor i móc z powodzeniem walczyć w wyścigach. Ciągle uczę się także zachowania mojego pucharowego Golfa na naszych wyścigowych oponach Hankook. Podsumowując te wszystkie fakty mogę powiedzieć, że jestem zadowolony z mojego miejsca w klasyfikacji generalnej tym bardziej, że od miejsca piątego czy szóstego nie dzieli mnie tak wiele punktów. Z niecierpliwością czekam na wyścigi w Poznaniu. To pierwszy raz w tym sezonie, gdy wystartuję na torze, który już poznałem, dlatego liczę na miejsca w pierwszej dziesiątce, które dadzą mi kolejne punkty do klasyfikacji!" Michał Słomian, 16 miejsce w klasyfikacji generalnej "Stwierdzenie, iż szczęście w tym sezonie mi nie dopisuje, byłoby lekkim niedopowiedzeniem... Przystępując do rywalizacji celowałem w podium, ale na sześć dotychczasowych wyścigów, ukończyłem tylko trzy, w tym te rozegrane na Słowacji, gdzie co prawda dojechałem do mety, jednak z wynikami zdecydowanie poniżej oczekiwań – było to poniekąd konsekwencją wypadku, który wydarzył się podczas otwierającego sezon weekendu wyścigowego w Poznaniu. W efekcie w klasyfikacji generalnej jestem obecnie poza pierwszą dziesiątką i przede mną ciężka walka o poprawę pozycji. Najbliższa eliminacja, podobnie jak i ostatnia w sezonie, zostaną rozegrane w Poznaniu. To tor bardzo dobrze znany każdemu polskiemu kierowcy, bardzo przyjemny do jazdy, ze „starą” charakterystyką, a ja nie przepadam za nowoczesnymi torami. Traktuję to jako dobrą kartę na rozpoczynającą się drugą połowę roku i liczę, że szczęście się wreszcie do mnie uśmiechnie, pozwalając mi walczyć o czołowe pozycje w kolejnych wyścigach." Mateusz Tyszkiewicz, 20. miejsce w klasyfikacji generalnej "Nie mogę się już doczekać kolejnej rundy Volkswagen Castrol Cup, która odbędzie się na torze Poznań. Ten weekend wyścigowy będzie bardzo emocjonujący. Jest to półmetek sezonu. Wszyscy zawodnicy już czują samochód i będą chcieli pokazać się z jak najlepszej strony. Tor jest bardzo ciekawy. Jest kilka miejsc, w których można dużo stracić i dużo zyskać. Zakręty są zdradliwe i techniczne. Dla mnie ta rudna będzie tym ważniejsza, że będziemy na tym torze po raz drugi w tym sezonie. Do tej pory każdy tor był dla mnie nowością. Nie znaczy to, że będzie prościej, ponieważ jest to tor, który jest znany wszystkim zawodnikom, ale będzie to dla mnie dużo bardziej komfortowa sytuacja, ponieważ nie będę musiał się go uczyć na treningach. Niestety do tej pory wyścigi układały się bardzo pechowo. Połowy nie udało się ukończyć. Przebita opona bądź kontakt z innymi zawodnikami pozbawiał mnie szansy dojechania do mety, co ma odzwierciedlenie w klasyfikacji generalnej sezonu. Patrząc na swój czas, gdy pierwszy raz wyjadę na nowy tor, a czas jaki zrobię w kwalifikacjach i później w wyścigach, obserwuje jak duża jest poprawa, co optymistycznie nastawia do dalszej walki. Mam nadzieję, że w drugiej połowie sezonu szczęście się do mnie uśmiechnie i w każdym wyścigu będę dojeżdżał do mety, co na pewno będzie miało przełożenie na wyniki, a co ważniejsze będę miał więcej przejechanych okrążeń co w obecnej sytuacji jest dla mnie najważniejsze." Źródło: Volkswagen Group Polska
  14. [h=1]Wypadek Michała podczas testów w Poznaniu[/h]
  15. Premiera hybrydowej Jetty podczas Motor Show w Poznaniu Poznań, 2 kwietnia 2013 r. – W dniach od 4 do 7 kwietnia w Poznaniu odbędą się Targi Motoryzacyjne Motor Show. W siedmiu pawilonach zaprezentowane zostaną najnowsze modele samochodów, motocykli, kamperów i samolotów. W hali 3A, w której znajdować się będą stoiska marek należących do Volkswagen Group Polska, swoją polską premierę będzie miał m. in. Volkswagen Jetta w wersji hybrydowej. Podczas czterodniowych targów Motor Show w Poznaniu w tym roku zaprezentuje się ponad 130 wystawców w siedmiu pawilonach oraz na terenie otwartym Międzynarodowych Targów Poznańskich. W hali 3A na powierzchni 6.000 metrów kwadratowych wystawionych zostanie 50 samochodów marek należących do Volkswagen Group Polska. Marka Volkswagen zaprezentuje 20 modeli, między innymi: nowego Golfa – auto, które zdobyło najważniejsze nagrody w świecie motoryzacji (Car of the Year 2013 oraz World Car of the Year 2013), sportowe wersje R-line Touarega, Tiguana, CC, Passata, Polo oraz wyścigowego, dysponującego mocą 310 KM Golf GTI, który zapowiada rozpoczynający się w sobotę 13 kwietnia na Torze Poznań puchar Volkswagen Castrol Cup. Najważniejszą premierą będzie jednak pokazana po raz pierwszy w Polsce hybrydowa Jetta. Jetta Hybrid napędzana jest nowoczesnym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym (TSI o mocy 110 kW/150 KM) oraz silnikiem elektrycznym (20 kW). Pomimo doskonałych osiągów (0-100 km/h w 8,6 sekundy) Jetta z napędem hybrydowym zużywa średnio tylko 4,1 l/100 km paliwa (emisja CO2 95 g/km). Ta sportowa limuzyna potrzebuje zatem o około 20 procent mniej paliwa, niż samochód z porównywalnym napędem konwencjonalnym. W ruchu miejskim oszczędność wynosi nawet 30 procent. Pierwszy dzień targów przeznaczony jest dla ekspertów oraz dziennikarzy. O godzinie 12:00 w hali 3A rozpocznie się konferencja prasowa marek wchodzących w skład Volkswagen Group Polska. W piątek, sobotę oraz niedzielę (5-7 kwietnia) targi zostaną otwarte dla zwiedzających. Targi Motoryzacyjne w Poznaniu z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. W minionym roku, w ciągu jednego weekendu odwiedziło je 59.000 osób. W tym roku organizatorzy spodziewają się ok. 70.000 miłośników motoryzacji. Źródło: Volkswagen Group Polska
  16. Mercedes-Benz na Motor Show w Poznaniu Mercedes-Benz z ofertą serwisową na targach motoryzacyjnych w Poznaniu Mercedes-Benz dba o wszystkich Klientów, nie tylko nabywców najnowszych modeli. Idąc tą drogą marka zaprezentuje Kartę Klienta Mercedes-Benz, uprawniającą do atrakcyjnych zniżek oraz udogodnień w serwisie. Premierową odsłonę będzie mieć najnowszy konkurs, w którym nagrodą jest odnowienie własnego samochodu Mercedes-Benz oraz pakiet wyposażenia dodatkowego. Ambasadorem konkursu jest właściciel pierwszego w ten sposób odnowionego auta - Mateusz Damięcki, który będzie obecny na targach w Poznaniu w sobotę 6 kwietnia. Targi motoryzacyjne w Poznaniu to oprócz licznych premier takich jak Nowa Klasa E czy Klasa CLA, wydarzenia związane z codzinnymi samochodami. Mercedes-Benz dbając o wszystkich swoich klientów rusza z najnowszym konkursem, gdzie do wygrania jest darmowe odnowienie posiadanego przez zwycięzce Mercedesa oraz pakiet dodatkowego wyposażenia. Ambasadorem tego wydarzenia jest Mateusz Damięcki, który 6 kwietnia zjawi się w Poznaniu wraz ze świeżo odnowionym Mercedesem W123 Coupe. Odpicujemy Twojego Mercedesa! Wystarczy być właścicielem Klasy A, B, C, E lub ML starszej niż 4 lata. Jedyne co należy zrobić to wypełnić odpowiedni formularz w Internecie i opisać ciekawą historię z udziałem Twojego Mercedesa. Trzech zwycięzców konkursu w nagrodę otrzyma „dowartościowanie” swojego Mercedesa, zaś każdy, kto weźmie udział w konkursie otrzyma Kartę Klienta Mercedes-Benz. Karta Klienta Mercedes-Benz Specjalna oferta skierowana jest do wszystkich właścicieli samochodów Mercedes-Benz Klasy A, B, C, E oraz ML, starszych niż 4 lata. Wystarczy jedynie zarejestrować swój pojazd na stronie Mercedes-Benz Polska - Usługi serwisowe i warsztat - Karta Klienta Mercedes-Benz aby bezpłatnie stać się beneficjentem tego atrakcyjnego pakietu. Posiadacze Karty Klienta otrzymują w Autoryzowanych Serwisach Mercedes-Benz 30%-owy rabat na przeglądy samochodu. Rabat ten dotyczy nie tylko robocizny, ale i niezbędnych materiałów: olejów, filtrów, płynu hamulcowego oraz świec zapłonowych. Taka sama zniżka obejmuje zakup i montaż klocków i tarcz hamulcowych, amortyzatorów, akumulatora i podstawowych części EconomyLine: alternatorów, wtryskiwaczy, rozruszników i innych. Poza oszczędnościami finansowymi, Karta Klienta to także liczne korzyści podczas wizyty w serwisie. Gwarantuje ona wykonanie usług tego samego dnia oraz krótki czas oczekiwania na wizytę. Klient wraz z indywidualnie dedykowanym mu doradcą może być obecny przy kontroli stanu technicznego pojazdu oraz zyska możliwość wejścia na warsztat w trakcie naprawy, po której jego auto zostanie umyte. Posiadacz Karty Klienta może również liczyć na zaproszenia na premiery, prezentacje i inne interesujące wydarzenia w sieci Mercedes-Benz. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  17. Mercedes-Benz na targach samochodowych w Poznaniu Mocne trio – Mercedes-Benz na Międzynarodowych Targach Samochodowych w Poznaniu Już 4 kwietnia w Poznaniu rusza największa impreza motoryzacyjna w Polsce – Poznań Motor Show. Targi samochodowe w Poznaniu to świetna okazja by przedstawić szerokiej publiczności swoją ofertę. W tym roku Mercedes-Benz, wraz z poznańskimi dealerami Duda-Cars i MB Motors, przygotował wiele niespodzianek w tym trzy polskie premiery: Klasę CLA, Nową Klasę E oraz SLS Electric Drive. Poznań Motor Show to dla nas bardzo ważne wydarznie. „Mocne trio” ma w tym wypadku podwójne znacznie. To nie tylko trzy premiery, które przywieżliśmy do Poznania, ale również połączone siły centrali Mercedes-Benz i naszych poznańskich dealerów: Duda-Cars oraz MB Motors – mówi Niels Kowollik, Prezes Zarządu Mercedes-Benz Polska Poznań Motor Show to największa tego typu impreza w Polsce. W zeszłym roku przyciągnęła aż 59 000 zwiedzających. Na targach nie mogło zabraknąć udziału Mercedes-Benz, który jest teraz głównym aktorem tego przedstawienia. Pierwszy raz polska publiczność będzie mogła zobaczyć na żywo najnowsze i jednocześnie najbardziej intrygujące dziecko marki – model CLA. Kolejna premiera to Nowa Klasa E, całkowicie zmodernizowana, która po raz pierwszy w Polsce zaprezentuje swoją nową, pozbawioną charakterystycznych okularów, twarz. Wisienką na torcie będzie model SLS Electric Drive, który nie tylko kusi wyglądem i osiągami, lecz także wskazuje drogę rozwoju marki Mercedes-Benz. CLA – Niepokorny Po raz pierwszy w Polsce pokazany zostanie model CLA. Auto daje początek zupełnie nowej klasie samochodów. Jego niedościgniona aerodynamika i awangardowy design czerpią z prototypu Concept Style Coupe a linia coupé z drzwiami bez ram okiennych podąża za koncepcją modelu CLS, która od chwili debiutu w 2003 roku doczekała się licznych naśladowców. Standardowe wyposażenie CLA obejmuje radarowy system COLLISION PREVENTION ASSIST, ostrzegający o przeszkodach przy prędkości od 7 km/h i inicjujący precyzyjne hamowanie, gdy tylko kierowca wciśnie pedał hamulca. Opcjonalnie nowy model dostępny jest z napędem na obie osie 4MATIC. Nowa Klasa E – kompletnie zmodernizowana Nowa Klasa E to kolejna, niezwykle ważna premiera marki Mercedes-Benz. Kompleksowo zmodernizowana Klasa E - z wydajnymi silnikami, innowacyjnymi systemami bezpieczeństwa oraz nowym językiem projektowania - zaznacza swoją wiodącą pozycję w klasie wyższej. W limuzynie i kombi po raz pierwszy znajdzie zastosowanie nie mniej niż 11 nowych lub zoptymalizowanych systemów wspomagania wprost z najnowszej generacji Klasy S. Łączą one szereg funkcji z zakresu komfortu i bezpieczeństwa, przez Mercedes-Benz określanych jako "intelligent drive". SLS AMG Coupe Electric Drive – najszybszy elektryczny samochód świata SLS AMG Coupé Electric Drive - bezemisyjny samochód supersportowy korzystający z zaawansowanej technologii wprost z Formuły 1. To najbardziej ekskluzywna i dynamiczna propozycja wśród aut elektrycznych. Najmocniejszy model AMG zasilają cztery silniki elektryczne o łącznej mocy 552 kW (750 KM) i maksymalnym momencie obrotowym 1000 Nm. Efekt? SLS AMG Coupé Electric Drive jest najszybszym produkowanym seryjnie samochodem elektrycznym na świecie - od 0 do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s. Źródło: Mercedes-Benz Polska
  18. FERRARI na Motor Show w Poznaniu! Już w kwietniu na targach MOTOR SHOW w Poznaniu zobaczymy przepiękne FERRARI F12 BERLINETTA. Dzieło włoskiej legendy motoryzacji jest jedną z największych gwiazd poznańskich targów. - Po fantastycznym i bardzo ciepłym przyjęciu marki Ferrari w ubiegłym roku na Międzynarodowych Targach Poznańskich ponownie chcemy podzielić się naszą pasją do najsłynniejszej marki samochodowej świata z miłośnikami motoryzacji – mówi Dante Cinque, Dyrektor Generalny FERRARI Warszawa. Jak zapowiada, tegoroczne stoisko będzie jeszcze bardziej okazałe, a firma zaprezentuje na nim pełną gamę marki wraz z najnowszym, najszybszym i najmocniejszym Ferrari w historii – F12 BERLINETTA. Zapowiadany model F12 BERLINETTA został uhonorowany przez magazyn TOP GEAR tytułem Supercar of The Year 2012, a także : Ø Best Coupé 2013 magazynu "L’Automobile Magazine" Ø “Supercar of the Year” magazynu GQ Magazine Ø Zdobył statuetkę “Best Supercar And Luxury Car” przyznanego przez Sunday Times Ø Został zwycięzcą Auto Bild Design Award 2012 - To jedna z największych gwiazd tegorocznego Motor Show, a zarazem główna gwiazda wielkiego stoiska Ferrari. Chyba każda z tych 59 000 osób, która odwiedziła Motor Show w ubiegłym roku pamięta stoisko Ferrari z pięknymi samochodami – wszak było co podziwiać. W tym roku włoska marka przygotowuje ekspozycję dwa razy większą. Tym chętniej zapraszamy - już od piątego kwietnia na Motor Show w Poznaniu – mówi Rafał Błachowski, dyrektor Motor Show. Stoisko Ferrari znajduje się w pawilonie nr 5. W ramach ekspozycji zaprezentowanych zostanie 5 modeli włoskiego producenta. Kolejne szczegóły już wkrótce. Kiedy, gdzie i za ile? Poznański Motor Show startuje 4 kwietnia, który jest dniem dla mediów i biznesu. Organizatorzy targów publiczność zapraszają od piątku do niedzieli (5-7 kwietnia). Na teren targów można wejść już od godziny 10tej. Bilety na targi Motor Show są dostępne w cenie 17 zł / szt. już teraz, za pośrednictwem serwisu internetowego Ticketpro.pl (do 25 marca 2013 roku) oraz w sieci sklepów Empik, Saturn i Media Markt (do 4 kwietnia). Bilety, jak co roku, można nabyć również w kasach MTP, czynnych w godzinach od 9.30 do 18.30 w trakcie trwania targów. Więcej informacji: www.MotorShow.pl Organizator: Międzynarodowe Targi Poznańskie Partner Miasto Poznań Patron Medialny TVN TURBO AUTO MOTOR I SPORT, AUTOTRADER.PL, CAMPER TEAM, CUSTOM, FLOTA, GŁOS WIELKOPOLSKI, LOGO, MEN'S HEALTH, MOTO.PL, MOTOCYKL, MOTOGEN.PL, POLSKI CARAVANING, ŚWIAT MOTOCYKLI, TOP GEAR. Współpraca Medialna AUTOMOBILISTA, CAMPER TEAM, DLAPILOTA.PL, FORUMSAMOCHODOWE.PL, FORUMSAMOCHODOWE.COM, LOTNICZAPOLSKA.PL, SAMOLOTY.PL, SKRZYDLATA POLSKA. Salony targów MOTOR SHOW: Salon Samochodowy – pawilon 3a, 5, 5a Salon Motocyklowy – 6a Salon Caravaningowy - 3 Salon Air Passion - 2 Na targach polecamy: Custom Festiwal – paw 6a Wystawa Zabytkowych Aut – paw. 5a Rodzinne Miasteczko Bezpieczeństwa – paw. 4
  19. więcej -> Nowy dealer motocykli Suzuki w Poznaniu | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. Witam

    Cześć, jestem Michał, mieszkam w Poznaniu.
  21. http://infobus.pl/text.php?from=main&id=38530
  22. Ten samochód gościł w Poznaniu na ostatniej rundzie TDC ; ) ! More: KlYk
  23. WITAM

    Witam wszystkich, jestem Przemo mieszkam w poznaniu, na codzień śmigam czerwonym bąkiem z 97'
×