Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'pierwsze' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 217 wyników

  1. Cześć, planuję zakup swojego pierwszego samochodu i chciałbym zasięgnąć informacji u osób, które ogarniają temat. Chciałbym autko do 6000zł, według mnie dobrze byłoby w LPG, z racji tego, że będę jeździł na studia i z powrotem oraz na chwilę obecną na weekendy do dziewczyny, więc dystans w obie strony to też około 250 km. Gaz to w takim razie dobra opcja, zgadza się? Kompletnie nie mam pojęcia o samochodach, nie mam też w pobliżu żadnego znajomego, który mógłby mi doradzić przy zakupie, dlatego pytam tutaj. Będę bardzo wdzięczny za jakąkolwiek poradę, lub propozycję. Z tego, co ja "wybrałem", mogę wymienić: Fiat Punto 1.2, 2006 Fiat Panda 1.1, 2005 Kia Picanto 1.0, 2004 Nissan Micra 1.2, 2005 Audi A3 1.6, 1996 Nie jestem pewien czy mogę (może ktoś wie?) wrzucić linki do ogłoszeń, gdzie znalazłem samochody, jeśli to pomoże przy doradzeniu to też mógłbym je dorzucić. Co myślicie? Będę wdzięczny za każdą pomoc!
  2. Witam, Wczoraj zdałem egzamin na prawo jazdy jako świeżo upieczony kierowca chciałbym się dowiedzieć paru następujących rzeczy: - Jakie auto wybrać na początek najlepiej do 8000 zł w większości do jazdy po mieście, wypady gdzieś dalej naturalnie będą ale raczej rzadko. Wiem że się nie powinno oszczędzać na sprawności auta ponieważ chodzi o bezpieczeństwo ale chciałbym jakieś tańsze w eksploatacji. - Którego ubezpieczyciela wybrać ze względu na to że nie będę miał zniżek i jakie pakiety najlepiej na starcie wykupić - Rozglądam się również za nawigacją GPS i pytanie moje brzmi co lepsze aplikacje na androida w telefonie czy zwykłe nawigację, jak tak to w jakim przedziale cenowym z mapą Polski oraz ewentualnie Europy. Jestem zielony póki co w temacie i mogłem nie napisać wszystkich informacji więc Proszę o zrozumienie jeżeli nie wymieniłem jakiegoś szczegółu. Jeżeli pojawią się pytania postaram się odpowiedzieć.
  3. Szukam auta dla szwagra pierwszego auta, kwota na wydanie ok. 3000zł. Wiadomo cudów nie osiągnę za tą kasę. Na markę nie patrzę. Znalazłem ładne Seicento ale obawiam się że będzie miał on problem wygodnie się zmieścić waży 110kg i mierzy 193cm... Poszukuję czegoś co zbytnio nie koroduje i ewentualnie naprawa nie kosztuje połowy kwoty wydanej na auto... Autkiem będzie jeździło i parkowało w mieście na ciasnym parkingu więc sedan czy kombi odpada... Co byście polecili?
  4. Witajcie. Nadszedł czas, bym kupił swój pierwszy samochód. Jak wiadomo - liczy się dla mnie małe spalanie paliwa. Osiągi nie mają znaczenia. Ważne, aby dawał radę wyprzedzić inny samochód w razie czego. Jeśli chodzi o wygląd, rozglądam się za: - Leon I; - A4 B5 Kombi; - Mazda 323f BJ (po lifcie z tylnymi lampami 'z kropkami'); - BMW E46 - Focus 2 Hatchback (raczej ciężko znaleźć go w tej cenie) - Audi a3 8P (tak samo jak z focusem) Czy pomógłby mi ktoś w wybraniu jednego, a może nawet kilku z tych aut oraz najbardziej odpowiednich silników do tych samochodów?
  5. Witam, właśnie zdaję prawo jazdy, po wakacjach będę posiadał około 3 tyś zł z wakacyjnej pracy. Chciałbym kupić sobię samochód, na którym nauczę się jeździć, który będzie tani w eksploatacji oraz w przypadku awarii nie będzie chciał wyciągnąć z mojego portfela więcej pieniędzy niż sam jest warty. Zaznaczam, że musi to być auto na gaz, nie wyobrażam sobię przy nauce jazdy płacić 2,5x więcej za paliwo. Nie jestem bardzo obeznany, jednak myślę, że atuty jakie by mnie w nim interesowały to przedewszystkim ABS, wspomaganie kierownicy, te 2 obowiązkowo, mniej potrzebny ale również bardzo ważny atut to centralny zamek oraz radio z CD. Auta nad jakimi się zastanawiałem to(mówimy o zazwyczaj pierwszych wersjach): - renault megane I (podoba mi się najbardziej z nich wszystkich, jednak boje się opinii o częstych awariach) - renault laguna - opel corsa - opel astra - opel vectra - ford focus - mazda 323f - nissan almera - daewoo lanos (nad tym się poważnie zastanawiam ze względu na wszechobecną opinie, że gdy już się zepsuje to naprawa go to sprawy groszowe) Mam świadomość, że za taką cenę kupując auto z okolic rocznika 1998-2000 nie będzie to szczyt marzeń, będzie stary więc będzie się psuł, szukam czegoś w miare ok wyglądającego, z tanimi częściami zamiennymi, najlepiej jeśli to będzie hatchback(łatwiejszy do nauki?). Prosiłbym o przybliżenie mi wad i zalet moich kandydatów oraz uzasadnienia, oraz jeśli oczywiście macie jakieś sugestie to również bym o nie prosił. Pozdrawiam.
  6. Spojrzenie w przeszłość: Le Mans 2012, pierwsze zwycięstwo hybrydy Spojrzenie wstecz na zwycięstwa Audi w Le Mans: wygrana numer jedenaście Ingolstadt, 9 czerwca 2015 r. Już w najbliższą sobotę, nowe Audi R18 e-tron quattro wystartuje w wyścigu 24 h Le Mans. Aktualny regulamin wymaga, by startujący w imprezie bolid był jeszcze bardziej oszczędny. Z drugiej jednak strony, z pewnością czasy okrążeń będą w przypadku Audi znacznie lepsze. Zwiększając znacznie efektywność samochodów, koncern z Ingolstadt czyni kolejny krok w rozwoju techniki hybrydowej. Przypomnijmy, że w roku 2012, Audi było pierwszym producentem, który wygrał w Le Mans, stosując napęd hybrydowy. Do dziś, ta stosowana przez cztery pierścienie technika napędu, jest nie do pobicia w długodystansowym klasyku. Zastosowanie w wyścigowym samochodzie napędu elektrycznego o mocy ponad 270 KM oraz bezawaryjnego, bardzo bezpiecznego i pracującego nieprzerwanie układu wysokiego napięcia wytwarzającego ponad 600 V: to, co w startującym dziś w wyścigach serii FIA WEC Audi R18 e-tron quattro jest normalnym rozwiązaniem, na początku projektu było dużym wyzwaniem. „Bez wątpienia Audi R18 e-tron quattro to najbardziej skomplikowany samochód wyścigowy w 32-letniej historii Audi Sport” - mówi szef Audi Motorsport, dr Wolfgang Ullrich. Nigdy wcześniej dział sportu motorowego Audi nie stworzył bolidu z dwiema osiami napędowymi. Nigdy wcześniej również nie zbudował auta, w którym jednocześnie zamontowano silnik elektryczny i spalinowy. Co więcej, cała konstrukcja wyposażona jest w skomplikowaną elektronikę. Pojazd musi też spełniać surowe wymagania dotyczące lekkiej budowy – jego masa nie może przekroczyć 900 kg. Błyszcząca biel i srebro, kontrastujące z nimi czerń i czerwień oraz graficzne odniesienia do kształtów płytek z obwodami drukowanymi na karoserii, już od roku 2012 symbolizują nową technikę napędu tego bolidu LMP. W tym właśnie roku, emocjonująca walka dwóch hybrydowych samochodów z czterema pierścieniami na masce od początku aż do końca zdominowała wyścig w Le Mans. Jako pierwsi na metę dotarli Marcel Fässler, André Lotterer i Benoît Tréluyer, z przewagą jednego okrążenia przed ich kolegami z zespołu: Dindo Capello, Tomem Kristensenem i Allanem McNishem. „Oprócz sportowej walki, równie emocjonujące było wyzwanie techniczne” - podkreśla dr Ullrich. „Tak skomplikowane, nowe systemy, nie są zazwyczaj całkowicie bezawaryjne. Tym bardziej ucieszyło nas, że oba wyścigowe samochody, wystawione przez Audi Sport oraz Audi Sport Team Joest, dotarły do mety na najlepszych miejscach.” Dwa modele Audi R18 ultra z tradycyjnym napędem TDI, dopełniły wynik Audi na miejscu trzecim i piątym. „To wprawdzie dopiero trzy lata odkąd Audi z tym systemem zwyciężyło po raz pierwszy” - mówi dr Ullrich - „ale dziś wiele podzespołów nie ma już nic wspólnego z ówczesną techniką.” Zespół generator/silnik (MGU), odzyskujący energię z przedniej osi, a następnie ponownie zasilający nią pojazd, jest zupełnie inaczej skonstruowany niż ten przed trzema laty. Daje dziś o 33 procent więcej energii niż pierwsza jednostka. Bateria systemu hybrydowego magazynuje teraz 40 procent więcej energii niż w modelu z roku 2012. I w końcu, mimo zwiększonej wydajności, R18 e-tron quattro waży dziś o 30 kilogramów mniej niż pierwsza generacja. „Nasz cel na ten rok to obrona naszej ‘przewagi dzięki technice’ przed silną konkurencją” – podsumowuje dr Ullrich. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Witam, Piszę tego posta, ponieważ za około 3 miesiące chciałbym kupić sobie swoje pierwsze auto. Prosiłbym, aby bardziej doświadczeni kierowcy doradzili mi jaką markę i model najlepiej wybrać Do dyspozycji mam około 7.000zł , ponieważ chcę, aby było to moje auto a nie rodziców. Dodatkowo chciałbym nim jeździć częściej niż w niedzielę i święta Mój pierwszy poważniejszy typ to citroen xsara II 1.6 hatchback - co o nim sądzicie ?
  8. Witam, czekam na odbiór prawa jazdy do swojej 18stki, do tego czasu chce już coś zakupić Wymagania: -środek w skórze -rocznik 2000+ -spalanie nie więcej niż 10l/100 w trasie. -TYLKO BENZYNA -klimatyzacja/ogrzewanie -wspomaganie kierownicy -moc: żeby chociaż to 130hp miało. -2/3 razy w tygodniu trasa 200km więc niezawodność! Mój budżet na samochód to 15000zł. Budżet na dodatki 2500zł Osobno na ubezpieczenie już odłożone. Jeździłem już: Suzuki Swift Sport, Cooper S, Renault Clio I na Chip'ie z rajdowej Imprezy, Audi S3. W tym ostatnim się zakochałem.. Ale Cenowo chyba się nie zmieszcze. Więc najchętniej znalazłbym coś co będzie podobne pod względem komfortu i wyglądu owej S3 POZDRAWIAM i niecierpliwie czekam na odpowiedzi!!
  9. Witam, poszukuję obecnie pierwszego auta, którym z powodzeniem mógłbym dojeżdzać do pracy (10km) i okazjonalnie udawać się na wycieczki z żoną i małym dzieckiem. Najchętniej auto z tego tysiąclecia, niedrogie w eksploatacji. Hatchback, ewentualnie sedan. Podobają mi się: Focus MK1, Mazda 3 ale jestem otwarty na propozycje Przykładowe ogłoszenie do oceny: http://otomoto.forumsamochodowe.pl/ford-focus-1-6-100km-klima-serwis-super-stan-C33370820.html Budżet: okolice 13tys PLN Przy okazji nadmienię, iż mam możliwość kupna od znajomej zadbanego Focusa Mk1, z tym że jest to Diesel, 1.8 TDDI a nie wiem czy będzie to dla mnie odpowiedni rodzaj paliwa... Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
  10. Pierwsze modele SKODY Octavia Scout już gotowe Nowy, rodzinny model ŠKODY dla prowadzących aktywny tryb życia zjeżdża już z taśmy produkcyjnej Mladá Boleslav. Napęd na cztery koła, zdolność ciągnięcia przyczepy o masie dwóch ton, bojowy wygląd i zmniejszone zużycie paliwa: najnowsza odsłona popularnej Octavii zaskakuje swoją imponującą wszechstronnością. Auto zachowuje przy tym wszystkie przymioty prawdziwej ŠKODY: mnóstwo miejsca, niezrównaną funkcjonalność, najnowocześniejsze rozwiązania z dziedziny bezpieczeństwa oraz bogate wyposażenie zapewniające wysoki komfort, a wszystko przy korzystnym stosunku jakości do ceny. To podwyższone kombi wyposażono w nowe silniki, które przy zwiększonej mocy są w stanie także zmniejszyć zużycie paliwa i emisję spalin nawet o 20% w stosunku do swoich poprzedników. ŠKODA Octavia Scout czuje się jak w domu zarówno w terenie, jak i na miejskich ulicach. Innowacyjny napęd na cztery koła oparty o nowoczesne sprzęgło Haldex, zwiększony prześwit, zwiększone kąty natarcia i zejścia, potężne możliwości pociągowe i nadwozie przystosowane do jazdy w terenie, czynią z niej jeden z najbardziej solidnych i wszechstronnych samochodów w klasie. ŠKODA Octavia Scout odpowiada na wszystkie wymagania rodzin i osób prowadzących aktywny tryb życia. Ten wyjątkowy model bazuje na Octavii Combi. Jego pierwsze egzemplarze pojawią się w polskich salonach już we wrześniu. Octavia Scout jest częścią gamy modelowej ŠKODY od 2007 roku. Do końca 2013 roku czeska marka dostarczyła do Klientów na całym świecie już 53 600 egzemplarzy tej specjalnej wersji. To 8% wszystkich Octavii sprzedanych przez ten czas. Źródło: Volkswagen Group Polska
  11. Hello chcę kupić autko do 10 000, jeżeli będzie trzeba dołożę jeszcze 5 000 zł. Samochód głównie do jazdy do mieście, dziennie około 10-15km, w weekend czasami około 150km. Zależy mi, żeby był dość mały i ekonomiczny, bezawaryjny. Pierwszym wyborem byłaby Honda Civic VII 1.6Vtec tylko to tak droższa opcja. Drugim Seat Leon I 1.6 to tańsza opcja. Peugeot 406 coupe JAkie jeszcze inne propozycje polecacie? POzdro
  12. Hyundai prezentuje pierwsze szkice modelu i20 Nowej Generacji Inspiracja filozofią projektowania marki Hyundai ‘Fluidic Sculpture 2.0’ Model stworzony w europejskim centrum designu Hyundaia Hyundai ujawnił pierwsze szkice modelu i20 Nowej Generacji. Nowa wersja popularnego modelu Hyundaia reprezentującego segment B, odzwierciedla w ciekawy sposób indywidualny język projektowania marki określany jako ‘Fluidic Sculpture 2.0’. Długa maska i wyraziste kształty stanowią wyróżniające elementy mocnej sylwetki i20 Nowej Generacji. Boczne przetłoczenia sprawiają wrażenie rzeźbionych, jednak cały projekt jest spójny i prosty, a ciemne pokrycie na słupku C sprawia, że wizualnie samochód wydaje się dłuższy. Nową interpretację zyskał także charakterystyczny dla modeli Hyundaia sześciokątny grill, a przednie reflektory połączył delikatny pasek. Proporcjonalne, tylne okno oraz unikalny projekt tylnych lamp stanowią dopełnienie wyróżniającego designu. Hyundai i20 Nowej Generacji powstał w centrum projektowym Hyundaia w niemieckim Rüsselsheim. Więcej szczegółów dotyczących nowego i20 zostanie ujawnionych przed światową premierą modelu, która będzie miała miejsce w październiku, podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu (Mondial de l'Automobile 2014). Źródło: Hyundai Motor Poland
  13. Pierwsze półrocze należy do SKODY! Marka nieprzerwanie umacnia swoją pozycję w Polsce. W pierwszym półroczu 2014 roku zarejestrowano aż 24 269 samochodów osobowych marki ŠKODA. To o ponad 30% lepszy wynik od uzyskanego w tym samym okresie ubiegłego roku, kiedy zarejestrowano 18 333 auta. To imponujący rezultat, ponieważ liczba rejestracji drugiej marki w rankingu wynosi o ponad 7 tys. pojazdów mniej. ŠKODA jest najchętniej wybieraną marką wśród Polaków. Jej udział w rynku od stycznia do czerwca 2014 roku wyniósł aż 13,94% - to wzrost o 1,44 punktu procentowego, czyli aż o 5 936 aut więcej w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. W czerwcu 2014 roku zarejestrowano w Polsce 3 111 samochodów czeskiej marki. Na sukces ten składają się wszystkie modele marki. Pierwsze miejsca w swoich segmentach zajmują: ŠKODA Citigo z liczbą 1 529 rejestracji, ŠKODA Fabia z ponad 5 tysiącami zarejestrowanych aut, a niekwestionowaną królową jest ŠKODA Octavia z imponującą liczbą 7 703 rejestracji. ŠKODA jest liderem zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. Od 2009 roku ŠKODA utrzymuje się na pierwszym miejscu w rankingach rejestracji nowych samochodów. Marka osiąga kolejne sukcesy dzięki atrakcyjnej gamie modelowej, spełniającej wymagania Klientów i oferowanej w korzystnych cenach. Źródło: Volkswagen Group Polska
  14. Kupiłem auto z komisu - Ford Mondeo 1.6 benzyna, 90KM, 1996' Miałem jakąś polise od nich Liberty Direct ważną ale podobno nie opłaconą do końca, (policzono mi 26zł do 1 raty za to) w tej sam dzień przyszedł od nich sms w celu zawarcia umowy OC, zadzwoniłem po kilku dniach do nich (dziś). Mam 30 lat, to 1 moje auto i ubezpieczenie, myśle sobie - zapłacę pare stówek... auto nie drogie i ma 1.6 silnik... kobieta wyliczyła mi przez tel u nich ubezpieczenie i wychodzi teraz ponad 1900zł do zapłaty... to jakiś żart!? Rozłożyłem to na 2 raty a nie wiem czy podołam opłacić pierwszą ratę wynoszącą 1000zł! a mam na to niby 14 lub 30 dni (okres ochronny na email otrzymałem i rachunek za 1 ratę do zapłaty)... Co jeśli nie zdąze opłacić takiej kwoty za te 14-30 dni w terminie i czy kwota nie jest za wysoka jak dla mnie... pomocy.
  15. Witam, niedługo moja wielka chwila (2-3 tygodnie) i jadę do Polski po auto ma mi ono służyć 1-2 lata do póki nie nazbieram na lepsze. Czasem będzie pokonywać 2x 400km dlatego też na oględziny zabieram kumpla co ma już ze 20 lat auto aby nie kupić jakiegoś szrota i nie dać się oszukać. Z tego co na razie pooglądałem interesującego to znajduje w cenie 1800-3000: Laguna roczniki 96-99 (podobno więcej palą ale są wygodne, mniej dynamiczne?) np: Renault laguna 97rok 1.8benz super stan Szczecin Śródmieście Megane roczniki 96-99 (podobno mniej palą,są bardziej dynamiczne ale są bardziej awaryjne i mniej wygodne?) np: Archiwalne: Renault megane stan BDB klima abs wspomaganie okazyjnie sprzedam Szczecin Prawobrzeże fajne, sportowe Celica: Toyota Celica 1.6 LPG Szczecin Prawobrzeże Toyota Celica 1,6Sti sprawna do jazdy-oplaty-Tanio! Szczecin Północ fajne Audi ale coś tanie? Audi A4 1.8 - Szyberdach - Xenony - Alufelgi - Tanio - Zobacz Szczecin Prawobrzeże Peugeoty 406 też podobno spoko i fajny wygląd ale... zależy mi raczej na ABS a tu nic nie jest napisane o tym: Peugeot 406, sedan, wspomaganie, zarejestrowany Szczecin Prawobrzeże peugeot 406 Szczecin Prawobrzeże Citroen: Sprzedam - Zamienie Szczecin Zachód Vectra (podobno często awaryjne i gniją? mój wujek ma takową) Opel Vectra B, Sedan, wspomaganie, zarejejestrowany Szczecin Północ Sprzedam Opel Vectra B 2.0 DTI Stan Bardzo Dobry Szczecin Północ Mondeo: Ford Mondeo Mk2 Ghia full wersja 130hp elektryka Szczecin Śródmieście Ford Mondeo 1.8 16V Klimatyzacjia Szczecin Śródmieście Nissan niby starszy ale tez fajny, chyba lekko sportowy? ale chyba też bez ABS NISSAN Primera 1.6 SLX Instalacja LPG. Alufelgi TANIO !!! Szczecin Prawobrzeże proszę o podpowiedzi do w/w aut pod każdym + czy warto oglądać oraz plusy, minusy
  16. Witam, tak jak w temacie, poszukuję samochodu dla siebie (zdałem niedawno prawo jazdy, i będzie to mój pierwszy samochód). Dodam, że szybciej nie miałem styczności z jazdą samochodem. Dopiero od kursu prawa jazdy. Mój budżet zamyka się w 6500 tys. Mój pierwszy wybór to Audi A4 b5. Ale może polecicie jeszcze jakieś inne autka, i ogolnie powiecie coś tez na temat tego Audi. Moje podstawowe wymagania to: Klimatyzacja (obowiązkowo) El.szyby, lusterka 5 drzwiowe (podoba mi się też A3, ale cięzko znależc, żeby w takiej cenie było 5d i z klimatyzacją Auto na Gazie lub w Dieslu. Słyszałem, że silniki Audi 1.9tdi są bardzo dobre z niskim spalaniem. Tak czy siak, co możecie jeszcze polecić dla nowego kierowcy ? Nie lubię kombi, nie lubie tez dużych, ale także i małych aut. Takie właśnie średnie. Pozdrawiam
  17. Witam planuje zakup pierwszego auto do 6,5 tys. jestem studentem i przyszedł czas na zakup pierwszego auta. Planuje zakup samochodu z LPG , myślałem nad VW Passat'em b5, Volvo V40, lub Audi a4 b5, silnik minimum 1,8 cmm, roczniki 1997 r. - 1999 r. Co sądzicie o tych modelach czy może pchać się w innym kierunku ? Moje piorytety to żeby samochód był w miarę ekonomiczny, niezawodny, "żeby się prezentował xD " i posiadał klimatyzacje
  18. Citroen C4 Cactus - pierwsze zdjcia wersji produkcyjnej Wygląda prawie jak koncept. Brawo za odwagę, Subaru powinno się uczyć od Citroena! Choć przyznam, że Cactus prezentuje się nieco dziwnie, może bez tych dodatkowych nakładek na nadwozie wyglądałby mniej osobliwie
  19. więcej -> Volkswagen Golf Sportsvan i pierwsze przymiarki cenowe | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  20. Witam Jestem nowy na forum więc witam wszystkich serdecznie nie jest to zapewne moje pierwsze zapytanie ponieważ chce zacząć zabawę w modele samochodów RC. Niestety limit na pierwsze auto 500pln, silnik elektryczny (szczotkowy bo innego w tej cenie nie kupię) już troszkę poczytałem o różnych modelach żeby lepiej poczekać, dołożyć i w ogóle... chcę sobie i synkowi na święta kupić jakiś model dlatego mam mało czasu i zależy mi na szybkiej odpowiedzi, który model mam wybrać????? góry dziękuje za odpowieść Tak jak w temacie znalazłem kilka modeli i firm, proszę o podpowiedz: - BSD_RACING 706T 1/10 4WD - HSP - BRONTOSAURUS BAJA T1 - VRX RACING: SWORD EBD - HIMOTO BOWIE - ELECTRIX CIRCUIT STADIUM TRUCK 2WD -HIMOTO TRUGGY ELECTRIC 4WD RTR
  21. Witam poszukuje małego ale dobrego i zwinnego samochodu. Pojemność 1600cm Jest tak duzy wybor i tyle opinii ze nie wiem jaki samochod byłby najlepszy dlatego pisze tutaj aby pomogł mi ktoś w doborze mojego przyszłego autka zależy mi też żeby to było autko w miare mlode i z małym przebiegiem
  22. BMW M4 Cabrio - pierwsze przecieki Liczne przetłoczenia zderzaka, dyfuzor z dwiema listwami pośrodku i nie jedna, nie dwie, nie trzy, a cztery końcówki wydechu - z tyłu trochę za dużo się dzieje : /
  23. W Balocco przekazano Klientom pierwsze w Europie egzemplarze Alfy Romeo 4C Launch Edition. - Limitowana i numerowana seria „Launch Edition” - 500 egzemplarzy w Europie - ekskluzywna wersja, którą charakteryzują między innymi wykończenia z włókna węglowego i matowy kolor nadwozia „Bianco Carrara”. - Oficjalna ceremonia dla pierwszych 5 Klientów przybyłych ze Szwajcarii, Francji, Niemiec, Holandii i Włoch. - Specjalnie dla nich - wyjątkowe doznania za kierownicą w obecności kierowców testowych Alfa Romeo i testowanie nowego supersamochodu Alfa Romeo w idealnie nadającym się do tego miejscu: na torze. - Gość honorowy wydarzenia - kierowca Nicola Larini, zdobywca pucharu w 20. rocznicę zwycięstwa DTM za kierownicą Alfy Romeo 155 V6 Ti. - W prezencie dla 5 Właścicieli 4C „Launch Edition” ekscytujące okrążenia toru w towarzystwie sławnego kierowcy. W Ośrodku Badawczym w Balocco (koło Vercelli) na torze testowym Grupy FIAT-CHRYSLER odbyła się uroczystość przekazania Klientom pierwszych 5 egzemplarzy Alfy Romeo 4C z limitowanej i numerowanej serii „Launch Edition”, liczącej w Europie 500 egzemplarzy - serii, która podkreśla powrót marki do świata lekkich samochodów sportowych coupé. Pierluigi De Silvestro (Szwajcaria), Philippe Walch (Francja), Carlos Diniz (Niemcy), Aldo Mariani (Holandia) i Stefano Zanotti (Włochy) - oto dumni właściciele tych fascynujących samochodów, którzy zostali zaproszeni do przeżycia swoistego „brand experience” oraz odkrywania i czerpania z autentycznych wartości marki, takich jak: włoski styl, świetne osiągi i doskonałość techniczna, ukierunkowane na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. W scenerii dawnych warsztatów Autodelty w Balocco, honory gospodarza pełnił Louis Carl Vignon, szef marki Alfa Romeo na Europę, Bliski Wschód oraz Afrykę, natomiast Alessandro Maccolini, główny projektant Alfy Romeo 4C, odkrył sekrety prac nad modelem. Poza tym, goście mieli okazję poczuć smak doskonałych możliwości 4C dzięki sesji testowej na torze, prowadzonej w obecności pracujących tam ekspertów, na którym prace nad rozwojem i doskonaleniem wszystkich modeli Alfy Romeo są prowadzone od 1962 roku. W ceremonii uczestniczył również kierowca Nicola Larini, który otrzymał puchar upamiętniający zdobycie w 1993 roku tytułu w DTM za kierownicą Alfy Romeo 155 V6 Ti, do dziś jedynego samochodu innego niż niemiecki, który wygrał prestiżowe niemieckie mistrzostwa DTM. To właśnie sam Mistrz zafundował pierwszym Klientom jedyne w swoim rodzaju emocje, prowadząc u Ich boku Alfę Romeo 4C na torze w Balocco. Cała piątka Bohaterów wydarzenia to prawdziwi „Alfisti”, którzy zarezerwowali swoje „Launch Edition” przy okazji 83. Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, kiedy oficjalnie zostało rozpoczęte składanie zamówień: w zaledwie 10 dni zebrano prawie dwa razy więcej zamówień niż dostępnych samochodów, co potwierdza jak silne, autentyczne i powszechne na całym świecie jest zamiłowanie do Alfy Romeo. Alfa Romeo 4C „Launch Edition” może „przybrać dwie szaty” - „Czerwoną Alfa” (Rosso Alfa) lub specjalną matową „Białą Carrara” (Bianco Carrara). Linia tej limitowanej serii wzbogacona jest przez pakiet aerodynamiczny z włókna węglowego, obejmujący reflektory, spoiler i obudowy lusterek zewnętrznych, który oprócz podkreślenia stylu samochodu, redukuje dodatkowo jego ciężar. Ponadto pakiet ten jest wzbogacony o tylny wlot powietrza z aluminium z ciemnym wykończeniem, reflektory Bi-Led oraz obręcze ze stopów lekkich 18” (koła przednie) i 19” (koła tylne) z ciemnym wykończeniem. Poza tym, aby jeszcze bardziej podkreślić sportowy wygląd auta, zamontowano zaciski hamulcowe w określonym kolorze, sportowy układ wydechowy oraz zestaw zawieszenia ze specjalną regulacją amortyzatorów i tylnego drążka poprzecznego. Ten sam styl widoczny jest wewnątrz samochodu, gdzie oprócz charakterystycznego, znaczka z numerem od 1 do 500, na pierwszy plan wysuwają się sportowe fotele oraz kierownica, obszyta skórą i mikrowłóknem z białymi obszyciami. W przypadku czerwonej barwy, Alfa Romeo 4C „Launch Edition” posiada czerwone obszycia na kierownicy, drążku hamulca ręcznego, wycieraczkach, klamkach i sportowych fotelach. Oczywiście, ekskluzywna Alfa Romeo 4C „Launch Edition” jest kwintesencją sportowego ducha ukrytego w samym sercu „DNA Alfa Romeo”: to osiągi i doskonałość techniczna ukierunkowana na zapewnienie maksymalnej przyjemności z jazdy z zachowaniem pełnego bezpieczeństwa. Alfa Romeo 4C jest więc prawdziwą „driving machine”, która bez żadnych kompromisów na torze daje z siebie wszystko. Na torze, na którym prędkość, krótsza droga hamowania oraz przyspieszenie poprzeczne są niezbędne do uzyskania pierwszorzędnych czasów przejazdu, a Alfa 4C może zaoferować przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,5 sekundy, 258 km/h maksymalnej prędkości oraz szczytowe wartości opóźnienia rzędu 1,2 g oraz przyspieszenia bocznego powyżej 1,1 g. Wszystko to uzyskuje się dzięki optymalnemu i zrównoważonemu rozłożeniu obciążeń 40% na oś przednią, 60% na tylną, co daje stosunek masy do mocy poniżej 4 kg/ KM. Doskonałe osiągi uzyskiwane są również dzięki połączeniu nowego silnika 1750 turbo benzyna o mocy 240 KM ze skrzynią biegów najnowszej generacji, z podwójnym sprzęgłem Alfa TCT i nowoczesnym selektorem Alfa D.N.A., wzbogaconym o nowy tryb „Race." Czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1750 z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem 200 bar oraz korpusem silnika wykonanym z aluminium uzyskuje doskonałe osiągi: wartości momentu obrotowego i mocy plasują go u szczytu swojej kategorii, dzięki wartościom odpowiednio ponad 200Nm/l oraz 137KM/l, natomiast maksymalna moc wynosi 240 KM (176 kW) przy 6000 obrotów na minutę. Poza tym, niesamowita elastyczność i sportowy charakter zapewnione są przez maksymalny moment obrotowy 350 Nm, dostępny w zakresie od 2100-4000 obrotów, a 80% tej wartości jest osiągana już przy 1800 obrotów. Wreszcie, 5 nabywców Alfy Romeo 4C „Launch Edition” mogło z bliska zobaczyć egzemplarz 33 Stradale z 1967 roku, należący do Muzeum Alfy Romeo. Samochód, który łączył wyjątkowe wymagania mechaniczne i funkcjonalne ze stylem, eksponując poprzez silnik i nadwozie niepowtarzalne cechy Alfy Romeo. Tym kultowym modelem, dla wielu jednym z najpiękniejszych samochodem coupé wszech czasów, inspirowali się projektanci Alfy Romeo podczas realizacji nowego supersamochodu, nawiązując do jego wymiarów i „sylwetki”. Źródło: Fiat Auto Poland
  24. Alfa Romeo 4C - pierwsze egzemplarze trafiły do klientów Za to szósty klient, którego ominęła taka impreza, musiał się nieźle zdenerwować
  25. więcej -> Nowy Leon kombi i pierwsze ceny | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
×