Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'pełna' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 23 wyników

  1. Geneva International Motor Show w tym roku upłynie w iście hiszpańskim stylu. To tutaj co roku producenci samochodów pokazują na co ich stać, odsłaniając nowe modele lub innowacyjne pomysły rodem z przyszłości. SEAT połączył te dwie rzeczy, prezentując w 2015 roku swojego pierwszego SUV-a! [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left] Jak połączyć funkcjonalność z emocjami? Hiszpańska marka przygotowała ekscytującą odpowiedź na to pytanie i wychodzi naprzeciw osobom, które szukają dynamiczności w rodzinnych samochodach. To nowe światło na przyszłość marki: pierwszy SUV SEAT-a! [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Auto o sylwetce coupé będzie głównym bohaterem targów motoryzacyjnych w Genewie i zostanie przedstawione jako 20V20. Już na pierwszy rzut oka samochód ten wyróżnia się dynamiczną sylwetką sportowego coupé z wyrafinowaniem SUV-a i wszechstronnością, jakie niesie pojemne kombi. To ucieleśnienie DNA hiszpańskiej marki. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options, colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: left editable, align: left] [/TD] [TD=class: right editable, align: left] Jak połączyć funkcjonalność z emocjami? Hiszpańska marka przygotowała ekscytującą odpowiedź na to pytanie i wychodzi naprzeciw osobom, które szukają dynamiczności w rodzinnych samochodach. To nowe światło na przyszłość marki: pierwszy SUV SEAT-a! [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Auto o sylwetce coupé będzie głównym bohaterem targów motoryzacyjnych w Genewie i zostanie przedstawione jako 20V20. Już na pierwszy rzut oka samochód ten wyróżnia się dynamiczną sylwetką sportowego coupé z wyrafinowaniem SUV-a i wszechstronnością, jakie niesie pojemne kombi. To ucieleśnienie DNA hiszpańskiej marki. [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]„20V20 jest nową wizytówką marki SEAT. Tym modelem pokazujemy, jak będziemy się rozwijać i jak unikalny będzie nasz język stylistyczny. Obecnie najważniejszymi powodami do zakupu SEAT-a są design, technologia i praktyczność. To nasza siła, którą pragniemy wykorzystać także w nowym SUV-ie. Ten samochód wykreuje śmiały, pełen charakteru obraz, pokazujący, jak widzimy markę w przyszłości. Wiele elementów z 20V20 będzie wykorzystana także w przyszłych modelach” – mówi Jürgen Stackmann, prezes marki SEAT. [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options, colspan: 2][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: left editable, align: left]SEAT 20V20 posiada prześwit o wysokości 228 mm, rozstaw osi o długości 2 791 mm, jest szeroki na 1 648 mm z przodu i 1 638 mm z tyłu. Bardzo długa maska w kształcie litery V, pełne światła LED, lekko opadający tył nawiązujący do litery X i doskonałe proporcje – to wszystko wzmacnia wrażenie, że nowy SUV SEAT-a jest gotowy do startu w każdej chwili. [/TD] [TD=class: right editable, align: left][/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Dynamiczny design to nie jedyna mocna strona nowego SUV-a. W parze z jego porywającą stylistyką idzie funkcjonalność, technologia i moc. SEAT 20V20 z bardzo uniwersalnym i obszernym wnętrzem, ponad 600-litrowym bagażnikiem i progiem załadunku na poziomie 796 mm odsłania nowe możliwości 4-drzwiowych SUV-ów. Silniki SEAT-a 20V20 tętnią mocą. Dynamiczna natura samochodu jest wspierana przez jednostki TSI o mocy nawet do 220 kW i TDI o mocy do 176 kW. [TABLE=class: two_columns editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: right editable, align: left]„20V20 jest bardzo dynamiczny, a jednocześnie wyróżnia się wysokim stopniem funkcjonalności. Stanowi platformę dla różnego rodzaju napędów – od TDI aż po hybrydy typu plug-in, z wykorzystaniem nowoczesnych systemów wspierających kierowcę. Dodatkowo, technologia SEAT Connect sprawia, że każdy nasz model będzie częścią świata Internetu” - mówi dr Matthias Rabe, wiceprezes ds. Badań i Rozwoju marki SEAT. [/TD] [/TR] [TR] [TD=colspan: 2][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]Kluczem do czerpania przyjemności z modelu 20V20 jest SEAT Personal Drive Device – system zawierający przenośną nawigację, możliwość sterowania ogrzewaniem z zewnątrz oraz zarządzania ładowaniem w wersjach plug-in. Oprócz tego, auto posiada wewnątrz aż 3 ekrany TFT, z których największy mierzy aż 12,3 cala i oferuje m.in. Virtual Cockpit. SEAT 20V20 umożliwia również korzystanie z telefonów komórkowych za pomocą dotykowego ekranu i ładowanie ich w tzw. Charge Box. [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [TABLE=class: one_column editable_container, align: center] <tbody>[TR] [TD=class: options][/TD] [/TR] [TR] [TD=class: editable, align: left]SEAT 20V20 rzuca nowe światło na połączenie osiągów z rodzinnym charakterem i praktyczności SUV-a z dreszczykiem emocji od coupé. Aby poczuć go na własnej skórze, zapraszamy na stoisko SEAT-a na Geneva International Motor Show 2015. [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] źródło: VGP [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE]
  2. Nowa SKODA Fabia: praktyczna i pełna emocji Główny projektant ŠKODY Jozef Kabaň mówi o oczekiwaniach wobec formy i funkcji nowej ŠKODY Fabia. Parę miesięcy temu ŠKODA VisionC dała nam pierwsze wskazówki, jak wyobrażać sobie wygląd przyszłych modeli ŠKODY. W jaki sposób nowa ŠKODA Fabia odzwierciedla rozwój stylistyki marki? Jozef Kabaň: Poprzez studium stylistyczne VisionC zademonstrowaliśmy, jak ŠKODA jest w stanie pogodzić doskonałą funkcjonalność z ekspresywnym, emocjonującym i wyraźnie zdefiniowanym designem. Nowy kierunek designu to kolejny krok w rozwoju naszej marki, a nowa ŠKODA Fabia to pierwszy model komunikujący ten język stylistyczny. Inspirowana projektem ŠKODY VisionC, nowa Fabia jest bardziej charyzmatyczna, dynamiczna i sportowa. Czemu zdecydowano się zaszczepić w projekt więcej emocji? Jozef Kabaň: Oczekiwania wobec marki i jej produktów z czasem zmieniają się, rozwijają. W ostatnich latach ŠKODA zapracowała sobie na wizerunek bezkonkurencyjnej w zakresie funkcjonalności i ilości miejsca we wnętrzu - zdecydowanie jest ponadprzeciętna. Jesteśmy przekonani, że teraz jest właściwy moment, by stworzyć silniejszą więź pomiędzy funkcjonalnością naszych samochodów a ekspresywnym, przejmującym wyglądem. Można powiedzieć, że tym sposobem wracamy do naszych korzeni: ŠKODA ma bogate tradycje w tworzeniu efektownych, wywołujących emocje samochodów, takich jak legendarna ŠKODA Popular Monte Carlo z lat trzydziestych. Dziś chcemy powrócić do tamtych sukcesów. Czy większe skupienie się na emocjach przy projektowaniu nowej Fabii odbywało się kosztem ograniczenia praktycznych zalet? Jozef Kabaň: Nie, wręcz przeciwnie! Pomimo tego zupełnie nowego celu - wzbudzania emocji - ŠKODA Fabia pozostaje więcej niż wierna swoim fundamentalnym zasadom: teraz jest przestronniejsza, praktyczniejsza, oszczędniejsza i ma więcej przemyślanych rozwiązań niż kiedykolwiek wcześniej. Przy bardziej dynamicznym designie udało się nam zwiększyć ilość dostępnej przestrzeni w wielu ważnych miejscach. Bagażnik jest jeszcze większy - ma największą pojemność w swojej klasie. Kabina jest i szersza, i dłuższa. W dodatku, oferujemy teraz nawet dziesięć nowych przemyślanych rozwiązań, obejmującej technologię MirrorLink, umożliwiającą połączenie funkcjonalności smartfona i samochodu. Ponadto, ten kompaktowy model jest nawet o 17% ekonomiczniejszy niż poprzednik i został wyposażony w innowacyjne systemy bezpieczeństwa, znane dotychczas tylko z samochodów wyższych klas. Nasza nowa Fabia dowodzi, że emocje i praktyczność doskonale się uzupełniają. Z punktu widzenia designu, co takiego szczególnego ma w sobie nowa ŠKODA Fabia? Jozef Kabaň: Podczas opracowywania trzeciej generacji modelu Fabia chcieliśmy stworzyć bardziej sportowy samochód o wyrazistszym designie. Osiągnęliśmy młodzieńczy, świeży i nowoczesny samochód, który wyznacza nowe standardy w swoim segmencie na wielu polach. Jakie techniki zostały wykorzystane, by osiągnąć tak imponujący efekt? Jozef Kabaň: Po pierwsze, nadaliśmy nadwoziu bardziej zwartych proporcji. Nowa ŠKODA Fabia jest bardziej płaska i szersza niż wcześniej, dzięki czemu na ulicy wygląda dynamiczniej. Zwraca uwagę ostrymi krawędziami, czystymi liniami i krystalicznymi motywami designerskimi. To pozwoliło nam na uzyskanie większych kontrastów i efektownej gry świateł oraz cieni. Wszystko to składa się na bardziej śmiały, prawdziwie unikatowy samochód. Fabia wydaje się dużo bardziej pewna siebie niż do tej pory. Czy to zasługa tylko tych nowych proporcji? Jozef Kabaň: Nie tylko ich. Spójrzmy na przykład na przód: zaprojektowaliśmy przedni wlot powietrza i szerokie, precyzyjnie wycięte światła tak, by ich wygląd niósł silniejszy przekaz. Samochód wygląda przez to na szerszy. Efekt ten umacnia także podkreślająca moc rzeźba maski i towarzyszące głównym reflektorom - jeszcze bardziej wzmacniające optyczny efekt - światła przeciwmgielne. Czysty, oparty na horyzontalnych liniach wygląd tyłu to swoista demonstracja siły tego samochodu. Imponująca linia boczna z ostrym, wysoko poprowadzonym przetłoczeniem wzdłuż całego boku sprawia, że z tej strony Fabia prezentuje się jeszcze dynamiczniej. Coraz więcej Klientów pragnie, by ich samochody były niepowtarzalne. Co nowa ŠKODA Fabia ma im do zaoferowania? Jozef Kabaň: Oferujemy teraz najwięcej możliwości indywidualizacji ŠKODY Fabia w historii tego modelu. Dostępnych jest aż piętnaście kolorów karoserii, które dodatkowo można urozmaicać wybierając niepowtarzalną kombinację kolorystyki dachu, kół i lusterek. Oferujemy trzy linie wyposażenia i niezliczoną ilość opcji wyposażenia wnętrza. Jakie znaczenie mają krystaliczne motywy dla designu nowej Fabii? Jozef Kabaň: ŠKODA jest bardzo dumna ze swojego czeskiego pochodzenia. Ostro wyrysowane linie, czyste kontury i precyzyjnie wycięte światła składają swoją formą hołd czeskim tradycjom sztuki wykonanej ze szkła. Od pierwszego spojrzenia na samochód, wybija się tu bardzo duża precyzja, z jaką został zrobiony, jak i wysoka jakość jego wykończenia. Szczególne wrażenie robią tutaj tylne światła. Źródło: Volkswagen Group Polska
  3. Volkswagen Touareg PEŁNA OPCJA! V10 TDI 313KM! http://euro-cars-vip.otomoto.pl/volkswagen-touareg-pelna-opcja-v10-tdi-313km-C32303475.html Auto kolegi. Cena do negocjacji. Prywatny tel ( w ogłoszeniu telefon komisu ) 721 091 195. Polecam Jeździłem meega auto.
  4. więcej -> Węgierska fabryka Mercedesa pracuje pełną parą | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. [h=1]Robert Kubica odpowiada - symulatory a rzeczywista jazda (LOTOS Emocje do Pełna)[/h] http://www.youtube.com/watch?v=F6YhhsSUci4&list=TL4q05kVHtL_A
  6. Skoda Rapid - wiemy już prawie wszystko
  7. Pełnapaleta samochodów użytkowych Volkswagena z napędem na cztery koła Volkswageny z napędem na 4 koła - 4x4 fot. Volkswagen Group Polska - Album - FORUM samochodowe - opinie o samochodach MarkaVolkswagen Samochody Użytkoweod wielu lat oferuje wybrane modele z napędem na cztery koła, odtego roku w salonach dostępna jest pełna paleta produktów z4MOTION. Najdłuższej z napędem na cztery koła sprzedawany jestTransporter, który w serii T3 w 1985 roku został wyposażony wnapęd Syncro. W 2009 roku paletę wzbogacił produkowany w PoznaniuCaddy 4MOTION, a od 2010 roku dostępny jest pickup Amarok. W tymroku we współpracy z austriacką firmą Achleitner Volkswagenwprowadził do sprzedaży Craftera 4MOTION. Tego rodzaju samochodamizainteresowane są przede wszystkim firmy, których siedziby mieszcząsię w trudno dostępnych regionach np. obszary górzyste,przedsiębiorstwa zajmujące się produkcją energii ze źródełalternatywnych, firmy budowlane oraz służby ratunkowe. W Europieudział samochodów z napędem na cztery koła w całej sprzedażymarki Volkswagen Samochody Użytkowe wynosi około 20%. Crafter4MOTION z napędemfirmy Achleitner VolkswagenSamochody Użytkowe wyposażył w tym roku swój największy model wnapęd na wszystkie koła. Duża masa Craftera z ładunkiem wymagałazastosowania specjalnej konstrukcji napędu. Skorzystano z systemufirmy Achleitner z przełożeniem terenowym (2,5:1). System tenrozdziela siły w sposób stały między obie osie w stosunku 50:50 iposiada seryjną blokadę mechanizmu różnicowego w przekładnirozdzielczej i na tylnej osi. Jako opcję można zamówić takżeblokadę przedniej osi. Z takim wyposażeniem granice możliwościCraftera 4MOTION wyznaczają tylko prawa fizyki, bowiem gdy włączonesą wszystkie blokady, każde z kół może przenosić samodzielniedo 100 procent momentu napędowego. Poślizg występuje tylko wnajsłabszym miejscu: między bieżnikiem opony a podłożem. FirmaAchleitner wprowadziła wiele zmian do przedniej osi z niezależnymzawieszeniem kół i sztywnej osi tylnej. Wzmocnione zostałysprężyny z większą drogą ugięcia, amortyzatory z progresywnącharakterystyką są bardziej twarde, zmodyfikowane zostały takżestabilizatory. Zmiany te spowodowały podwyższenie nadwozia o okołodziesięć centymetrów, w zależności od rodzaju opon (terenowe lubdrogowe). Crafter4MOTION jest napędzany wyłącznie najmocniejszym silnikiem bi-turboo mocy 120 kW (164 KM). Znana również z Amaroka i Transportera2-litrowa jednostka (odpowiednio zmodyfikowana na potrzeby potężnegoCraftera) rozwija maksymalny moment obrotowy 400 Nm już przy 1800obr./min. To wystarczająca siła, aby w razie potrzeby po wciśnięciuprzycisku na zredukowanym pierwszym biegu pokonać najtrudniejszyteren z pełnym obciążeniem 3,5 lub 5 ton. Podstawęoferty Craftera tworzy kilka wersji nadwozia. Do wyboru jest Crafterw wersji kombi z maksymalnie dziewięcioma miejscami siedzącymi,Crafter furgon i skrzyniowy oraz samo podwozie z pojedynczą lubpodwójną kabiną, przeznaczone do zabudowy specjalnej. Do tegodochodzą trzy rozstawy osi od 3250 mm (krótki rozstaw) przez 3665mm (średni rozstaw) do 4325 mm (długi rozstaw). W zależności odzabudowy i rozstawu osi dopuszczalna masa całkowita Craftera 4MOTIONwynosi od 3500 kg (Crafter 35) do 5000 kg (Crafter 50). T5 4MOTION Napędzanena wszystkie koła Volkswageny T5 - Transporter, Caravelle, Multivani California cieszą się coraz większą popularnością. Dla4MOTION z 6-biegową przekładnią manualną do wyboru są silnikiTDI o mocy 103 kW/140 KM i 132 kW/180 KM oraz silnik TSI o mocy 150kW/204 KM. W połączeniu z najmocniejszym silnikiem wysokoprężnymi silnikiem benzynowym dostępna jest również kombinacja napędu nawszystkie koła i 7 stopniowej automatycznej skrzyni biegów DSG. Najnowszageneracja sprzęgławielotarczowego zoptymalizowanego pod kątem tarcia wyznaczastandardy pod względem trakcji, bezpieczeństwa, komfortu ioszczędności. W odróżnieniu od stosowanego wcześniej,regulowanego mechanicznie modułu Haldex2, nowe sprzęgło sterowanejest elektronicznie. Dlatego ciśnienie oleju wewnątrz sprzęgławielotarczowego, potrzebne do rozdziału momentów obrotowych natylne koła, nie jest już generowane przez różnicę prędkościobrotowych między przednią a tylną osią, lecz przez pompęelektryczną. Jednocześnie zbiornik ciśnieniowy pozwala natymczasowe odłączenie pompy elektrycznej i w ten sposób zmniejszazużycie paliwa. Dzięki sterowanemu elektronicznie zaworowiciśnienie ze zbiornika może być przekazywane na tarcze sprzęgła,a wysokość ciśnienia reguluje w sposób płynny przepływ sił natylne koła. W ekstremalnym przypadku możliwe jest nawet przekazanie100 procent momentu obrotowego na tylną oś. Sprzęgło Haldexnapędzane jest przez wał Kardana. Najmłodszymczłonkiem rodziny Transporterów z 4MOTION jest Rockton. To typowoterenowy Transporter przeznaczony do dowożenia ludzi i sprzętu dotrudno dostępnych miejsc. Firmy budowlane, przedsiębiorstwaukładające tory, ratownicy górscy, leśnicy i wiele innych grupzawodowych potrzebuje samochodu, który może elastycznie dostosowaćsię do ich potrzeb, a do tego poradzi sobie w każdej sytuacji. Rocktonbazuje na Transporterze Kombi, lecz dzięki seryjnemu napędowi nawszystkie koła dysponuje o wiele lepszą przyczepnością nanieutwardzonych drogach. Stały napęd na wszystkie koła 4MOTION zesprzęgłem Haldex IV generacji, seryjna blokada mechanizmuróżnicowego tylnej osi, podwyższone o 30 mm zawieszenie orazmocniejsze amortyzatory (DMC 3,2 t) pozwalają niezawodnie dowieźćnie tylko załogę, lecz także ładunek w miejsca, do których nieprowadzi utwardzona droga. Amarok Amarokjest najmłodszym modelem marki Volkswagen Samochody Użytkowe. Jegoprodukcja rozpoczęła się w 2010 roku w Argentynie, od maja 2012roku samochód powstaje także w fabryce w Hanowerze. DlaAmaroka przygotowano trzy różne układy przenoszenia napędu: stałynapęd na wszystkie koła (4Motion), załączany napęd na wszystkiekoła (4Motion) i napęd na tylne koła (4x2). Ten ostatniprzeznaczony jest dla podstawowej wersji i skierowany do klientów,którzy zainteresowani są przede wszystkim specjalnymiwłaściwościami nadwozia typu pickup i szerokim spektrum jegozastosowania. Wszystkie warianty z napędem na cztery koła doskonaleczują się poza utwardzonymi drogami. Dopracy w każdym rodzaju terenu idealnym rozwiązaniem jest Amarok4Motion z załączanym napędem na wszystkie koła i czerwoną „4”w napisie. Wykorzystuje on sprawdzone w pickupach sprzęgło kłowe wskrzyni rozdzielczej. Po naciśnięciu przycisku załącza się stałeprzenoszenie siły na obie osie w stosunku 50:50. Do najtrudniejszychzadań przekładnia ma dodatkowo przełożenie redukcyjne. Pozwala tona pokonywanie wyjątkowo trudnych odcinków, 100-procentowewzniesienia nie stanowią żadnej przeszkody nawet przy pełnymobciążeniu. Ponadto pakiet resorów Heavy Duty z trzema głównymii dwoma dodatkowymi piórami gwarantuje dużą odporność naprzeciążenia i jednakowy komfort niezależnie od stopniazaładowania. Napędzanyw sposób stały na wszystkie koła Amarok 4Motion z czarną „4”jest bardziej komfortowy. Pozwala on poczuć zalety napędu nawszystkie koła także na utwardzonych drogach. Mechanizm różnicowytypu Torsen jest nowością w tej klasie. Rozdziela on siły napędowew sposób zmienny między przednią a tylną oś; w podstawowymustawieniu siły są rozdzielane w stosunku 40:60. Dzięki temumożliwe jest uzyskanie doskonałej dynamiki jazdy połączonej zdobrą trakcją. Wszystkiewarianty napędu posiadają ponadto elektroniczną blokadęmechanizmu różnicowego, która dzięki automatycznym ingerencjom wukład hamulcowy poprawia trakcję na wszystkich rodzajach podłoża.Dla Amaroków, które będą musiały wykonywać wyjątkowo trudnezadania, jako opcja oferowana jest mechaniczna blokada mechanizmuróżnicowego tylnej osi. Caddy 4MOTION VolkswagenCaddy z napędem na cztery koła oferowany jest od 2009 roku. W 2010roku marka zaprezentowała nową wersję tego najbardziej popularnegosamochodu dostawczego Volkswagena w Polsce. Samochód zostałudoskonalony pod każdym względem. Całkowicie nowa konfiguracjaserii wyposażenia, design w stylu nowego Amaroka oraz jeszcze niższekoszty utrzymania czynią nowe Caddy jednym z najbardziejinnowacyjnych miejskich samochodów dostawczych i kompaktowych vanówna świecie. Caddyoferowany jest w dwóch wersjach nadwoziowych: w wersji Furgon(dwuosobowej) oraz w wersji Kombi (pięcio lub siedmioosobowej). Dlawymagających klientów przygotowano cztery wersje stylistyczneStartline, Trendline, Comfortline i Highline różniące się międzysobą standardem wyposażenia.Ponadto w ofercie znajduje się wariant dla aktywnych turystów –wersja Tramper. Wszystkie wymienione wersje dostępne są z napędem4MOTION, zarówno z krótkim, jak i długim rozstawem osi (CaddyMaxi). Każde z tych wszechstronnych aut dysponuje seryjnie nowągeneracją ESP. Caddymożebyć napędzane jednym z ośmiu silników. W ofercie są dwa silnikiTSI doładowywane turbosprężarką, a paliwo jest wtryskiwanebezpośrednio do komór spalania czterech cylindrów. Z pojemnościskokowej 1,2 litra rozwijają one moc 63 kW/85 KM i 77 kW/104 KM.Silniki wysokoprężne dysponują mocą 55 kW/75 KM, 75 kW/102 KM, 81kW/110 KM i 103 kW/140 KM. Każda z tych czterocylindrowych jednostekpracuje z wyjątkowo cichym bezpośrednim wtryskiem Common Rail.Seryjnie wszystkie TDI są połączone z filtrem cząstek stałych.TDI o mocy 102 KM może być połączony z 7-biegową DSG. Dlamocniejszego, 140-konnego TDI do dyspozycji jest 6-biegowa DSG. Wofercie są także silniki zasilane gazem: ziemnym – EcoFuel o mocy109 KM oraz LPG – BiFuel o mocy 102 KM. Źródło: Volkswagen Group Polska
  8. Jetta GLS z twarzą Golfa R32... Zdjęcia ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1104_2002_vw_jetta_gls/photo_01.html Więcej, w tym pełna specyfikacja auta ---> http://www.eurotuner.com/featuredvehicles/eurp_1104_2002_vw_jetta_gls/index.html
  9. "Cacuszko" z US na felunku Volks Racing RE30. Podoba się Wam? Więcej, w tym pełna specyfikacja tuningu ---> http://www.canibeat.com/2011/02/hard-work-paid-off/
  10. Kible w Pałacu Kultury, czyli pełna intymność <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=fGJmfoz13Xg?fs=1&hl=pl_PL"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=fGJmfoz13Xg?fs=1&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
  11. Pełna integracja w programie <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=7EcMti4hqF1&login=mega.kot&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  12. Pełna synchronizacja <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/embed_video.js?key=8CgbxskH0N6&login=birdynamnam&width=450&height=387&bg=ffffff"></script>
  13. F1 pełna prędkość <embed src="http://videos.streetfire.net/vidiac.swf?video=ff0c3901-0b0d-4912-9bc3-761051efd4b3" width="428" height="352" allowFullScreen="true" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></embed> An+F1+car+doing+%22full%22+speed+on+small+streets+by+t
  14. Cozal

    VW Vento

    F&F pełną gębą Dawno nie widziałem tak kolorowego samochodu Cóż za MIX !!!
  15. Masakra F&F pełną gebą
  16. http://www.tuningpedia.org/Madrid_Tuning_Show_2008/1 Cacuszka pełną gębą Niektóre autka ciekawe, ale niektóre... porażka
  17. Mini E (2010) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2010-E"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Mini&m=2010-E" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> Pełna specyfikacja silnika elektrycznego: http://www.netcarshow.com/mini/2010-e/ 0-100 km/h (0-62 mph): 8.5 s V-max: 152 km/h
  18. http://pl.youtube.com/watch?v=29kWJw4TC6o <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=29kWJw4TC6o&hl=pl"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=29kWJw4TC6o&hl=pl" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
  19. Land Rover LRX Concept (2008) <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Land_Rover&m=2008-LRX_Concept"></param><embed src="http://www.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Land_Rover&m=2008-LRX_Concept" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object> Pełna specyfikacja po angielsku: http://www.netcarshow.com/land_rover/2008-lrx_concept/
  20. niems

    VW Bus Type 2 Turns 60!

    VW Bus Type 2 Turns 60! Pełna wersja zdjęć: http://www.worldcarfans.com/3071005.002/page1/vw-bus-60th-anniversary
  21. <embed src="http://www.metacafe.com/fplayer/1417/no_seat_belt.swf" width="400" height="345" wmode="transparent" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" type="application/x-shockwave-flash"> </embed> <font size = 1>No Seat Belt - Funny videos are here</font> http://www.roadlook.pl/bezpieczenstwo/renault-potrzebna-pelna-koncentracja-przez-caly-czas-wideo.html
×