Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'obroty' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 10 wyników

  1. Witam. Jestem posiadaczem audi 80/b3 benzyna/gaz silnik 1.8. Problem wygląda następująco: Podczas pracy na benzynie - po odpaleniu pracuje bez zarzutów po około 2 min silnik sam gaśnie spada z obrotów (na gazie ten problem nie występuje). Po rozgrzaniu się będzie pracował prawidłowo. Co może być przyczyną? Będę wdzięczny za jak najszybsze odpowiedzi. Pozdrawiam.
  2. Witam, Mam taki problem. Mój seat vario, beznzyna+gaz, 1.4 16v. 2001r. Pali dobrze, zazwyczaj na cyknięcie. Ruszam i ostatnio po przejechaniu kilometra, maks dwóch silnik przestaje "ciągnąć". Nie gaśnie. jak wrzucam na jałowy to na gazie, obroty jak dodam gazu, idą w górę i nie spadają, natomiast na benzynie falują od 1k do 1.5k. Pomocy!!! Pozdrawiam
  3. Panowie mam sprawę. Mondeo 2.0 TDCI 2002 rok, to tak na wstępie. Faluje mi na obrotach tak w granicach 1000 obrotów, jechałem sobie powoli wrzuciłem luz i na tych obrotach mi falował, podobno może być to czujnik położenia wałka, ale ten był ledwie kilka dni temu wymieniany. Jakieś pomysły?
  4. mam problem z renault megane 96, podczas zmiany biegów gdy wcisnę sprzęgło często gubi obroty które spadają do zera i silnik gaśnie. często zdarza sie to gdy jade na gazie ale czasem i na bęzynie zgaśnie. nie mam pojęcia jednak od czego to mo0że zależec pomóżcie mi
  5. Witam. Mam problem z moim Uniaczem. Rocznik to 1996, silnik 1.0 i.e Fire przebieg 140000 także nie zajeżdżony. Auto nigdy nie było katowane ani nic w tym stylu. Problemy mam takowe. Odpalając samochód najczęściej rano, w nocy lub nawet w dzień jeżeli stoi w cieniu i silnik jest stosunkowo chłodny samochód złapie normalnie obroty i nagle zaczyna je jakby tracić i dziwnie chodzi (jakby nie na wszystkich cylindrach). Po jakichś 5-10 sekundach takiej pracy silnik zgaśnie. Zdarza się że nie gaśnie wtedy czekam aż wejdzie na normalne obroty. Gdy wejdzie na normalne obroty dodając gazu (ok 30-60%) znów łapie te dziwne obroty (jakby przydusza go), po 5 sekundach nagle wkręca się na te obroty co trzeba. Dodam też, że w trakcie jazdy dodając troszkę więcej gazu zaczyna go zrywać, także jakiekolwiek wyprzedzanie odpada. Obliczałem też średnie spalanie i wyszło mi ok. 10 l na stówe co wydaje mi się bardzo duże jak na tak mały silnik.Jeździłem ekonomicznie, nie robiłem odcinki itp. Na ciepłym silniku nie ma takiego problemu. Teraz co było wymieniane żeby nie powtarzać: Dzisiaj nowe świece, ze dwa lata temu może więcej aparat zapłonowy, rok temu silniczek krokowy, ok. 40 tys. km temu regulowane zawory. Tyle sobie przypominam. Dodam że po wymianie silniczka krokowego przez jakiś czas było dobrze potem kaput. Wyczytałem na innych forach, że może to być wina katalizatora. Nie wiem co to jest ale jak ruszam to idą wibracje i słychać taki metaliczny dźwięk spod samochodu jakby z wydechu. Byłem z czymś tam już nie pamiętam to kolo powiedział niby że jest wydech poluzowany i się tłucze. Przykręcił i dalej to samo. Może jest katalizator rozsypany i wydaje taki dźwięk. Może to też dawać takie duszenie się silnika i spalanie. Może ktoś z was wie, miał taki problem. Dzięki z góry za pomoc. Postaram się też dodać filmik z odpalania to sami zobaczycie i ocenicie.
  6. Witam Mam problem z obrotami na biegu jalowym. Ponizej zamieszczam link do filmu na ktorym widac co sie dokladnie dzieje, i zaznaczam ze to ja dwa razy przegazowalem auto powyzej 3 tys obrotow a samoczynnie waha sie od 1,2 do 2 tys obrotow... youtube(kropka)com/watch?v=x9sVTVWesFI Dane mojego auta: Opel Vectra B rok: 1997 benzyna 1.8 16V Skrzynia Biegow AUTOMATYCZNA Bede wdzieczny za wszelkie sugestie co to moze byc, mieszkam za granica i mechanicy sa tutaj masakrycznie drodzy i nie chcialbym sie pakowac w niepotrzebne koszta. ps. Przepraszam za brak polskich znakow ale taka klawiatura Pozdrawiam
  7. [h=1]Porsche 991 Carrera S Cabrio - obroty, przyspiesza! - 1080p HD[/h]
  8. Witam Pełno jest w internecie informacji o różnicy pomiędzy momentem obrotowym a mocą. Obie wielkości rozrysowywane są w funkcji obrotów, co każdy przyjmuje jako dogmat (albo jest to takie oczywiste). A ja już tutaj tracę czucie Zgodnie z dostępnymi źródłami, moment obrotowy to siła działająca na tłok pomnożona przez ramię, czyli wykorbienie wału. W miarę jak rosną obroty moment rośnie, choć tylko do pewnego momentu - potem zaczyna maleć, ale dzięki rosnącym obrotom auto może jeszcze przyspieszać. Jeśli skrótowy opis jest dobry, to rodzą się tu dwa pytania: 1) dlaczego mamy funkcję momentu siły w zależności od obrotów, a nie odwrotnie? Jeśli siła to nacisk na tłok, a obroty dotyczą wału korbowego (który jest bezpośrednio napędzany tłokiem), to wydawałoby się, że oś x powinna prezentować moment, a w zależności od momentu osiągamy pewne obroty 2) to pytanie jest blisko związane z pierwszym - dlaczego, mimo malejącego momentu (czyli maleje nacisk na tłok), obroty mogą się zwiększać? Jaka dodatkowa siła przyspiesza wał? Daleki jestem od podważania powszechnych publikacji, stąd liczę, że ktoś wskaże błąd w moim rozumowaniu.
  9. witam . posiadam Daihatsu cuore z 1994 na gazniku sterowanym sondą lambda. Jakis czas temu wstawiłem nowy silnik ktory niby posiada 130000 przebiegu . po silniku i gazniku wyglada na to ze tyle posiada , ponieważ w czesniej miałem ten sam silinik z przebiegiem 220000 i troszke gorzej wygladał . od pewnego czasu zaczelo sie dziać cos dziwnego . mianowicie jak silnik sie nagrzał zaczoł wariować na niskich obrotach . silnik strasznie falował , chodzi na niskich obrotach dosłownie na skraju zgasniecia i oczywiscie jak dojezdzam do siwateł wrzucam luz i silnik odrazu gaśnie bez jakiego kolwiek reagowania na niskie obroty , poprostu jak by mi ktos stacyjke odłączył. postanowiłem wstawić gaznik ze starego silnika , przez ok 50 km wszystko grało idealnie ale po przejechaniu tych 50 km zaczoł znow wariowac jak na poprzednim gazniku. powrociłem do poprzedniego gaznika . wszystkie uszczelki , werzyki zostały przejrzane , nigdzie nie miało prawa dochodzenie lewego powietrza. Poprostu nie mam już siły i checi na naprawe tego samochodu , może ktoś miał taki lub podobny przypadek . Prosze o pomoc !. aa i jeszcze dodam , oddałem samochod do regulacji, żednej różnicy nie było tak ze regulacja gaznika jest do wykluczenia .
  10. focus 1.8 tddi niechce wejśc na obroty i się muli dopiero powyżej 1500 obr jest ok .Prosze o pomoc
×