Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'muzeum' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

  • Blog
  • Blog Mateusz vBService
  • Blog ForumSamochodowe.com
  • Wielka Demotyracja
  • BMW Klub Szczecin
  • Firestone's blog
  • Abime's blog
  • Cozalinho's blog
  • Wujas_Ghostas Blog ;)
  • przemo80b4's blog
  • Eddy's blog
  • bmwgrudziadz's blog
  • rosman's blog
  • mixery's blog
  • ...
  • Audire's Blog
  • Welcome to my locker.
  • Tor Poznań
  • Blog trakera.
  • Tuning Modeli
  • Blog izabela
  • kruszyna's blog
  • merco's blog
  • brayan-12's blog
  • jim's blog
  • Virtual Tuning
  • Blog Arbuzek
  • Lambo's blog
  • Blog Fresh'a
  • svenik05's blog
  • Puma1995's blog
  • dawidpolakowski's blog
  • zenonxp's blog
  • Blog gobus1
  • Radykalny blog o niczym konkretnym
  • marcin121's blog
  • Andrzej K.'s blog
  • micar's blog
  • Isipep's blog
  • wts3's blog
  • brajan127's blog
  • SamuraY
  • ...
  • sero's blog
  • 22lorak's blog
  • gryzu46's blog
  • www.moto-kondzio.pl
  • Yankess's blog
  • Kacpero99's blog
  • pawel11's blog
  • Blog anka-2012
  • FORUM MECHANIKÓW - internetowy warsztat
  • hurtopony1's blog
  • Blog Patryk007
  • Blog countryman21
  • Blog Warsztat24
  • Vw sharan 2001 rok nie pali kontrolka ładowania
  • Blog TOKA
  • Blog Motointegrator
  • Blog Emil Adamiak
  • patrykxxx
  • Blog kuba12345
  • Blog kjaro000
  • Blog iParts
  • AutoRide
  • Blog Expenndable
  • Blog TonyViet
  • Blog csokafay
  • Blog TainaHerbert12
  • Blog gamegautruc
  • Blog IzolaGotter
  • Blog gamegautrucdo
  • Stałe wyjazdy polska-dania-polska oraz wynajem busów
  • Blog marekd3
  • Blog TOMALO1979
  • Blog vseo
  • Podłogi drewniane blog
  • Mój osobisty blog
  • Blog Tim
  • Blog pablito91
  • Blog GrzybiarzDawid
  • Blog hapa07
  • Blog Rafał Niedolistek
  • Blog pancelofan
  • Blog Paronomasia
  • Blog Finansolog
  • Ubezpieczenia samochodowe Blog
  • Sklep z kosmetykami
  • Blog amfibia
  • Blog Karolina Kowalczyk
  • Blog bolek123
  • Blog dominik3435
  • Blog gandi
  • Blog cheapnikeme
  • Blog grochol156
  • Blog Adam K.
  • Blog StepniakK
  • Blog Eugeniusz Zak
  • Blog Autonagar
  • Blog xyufudshss
  • Blog zjhujdffs
  • Blog Antek Woźniak
  • Listwy mdf
  • Blog suchy basen
  • Blog schody drewnianie śląsk
  • Blog noclegi sudety
  • Blog panele 3d
  • Blog markizy
  • Blog aminokwasy
  • Blog drzwi zewnętrzne
  • Blog gzymsy styropianowe
  • Blog tarasy drewniane
  • Blog kreatyna
  • Blog rolety rzymskie
  • Blog roman blinds
  • Blog sztukateria
  • Blog boniowanie
  • Blog listwy przysufitowe
  • Blog makijaż ślubny łódź
  • naprawa automatycznych skrzyń biegów
  • Blog drzwi drewniane
  • Blog drzwi wewnetrzne
  • Blog sztukateria wewnetrzna
  • Blog wooden blinds
  • Blog sztukateria poliuretanowa
  • Blog producent drzwi
  • Blog patio awnings
  • Blog rolety zewnetrzne
  • Blog drzewko cytrusowe
  • Blog okna drewniane
  • Blog zuzelek
  • Blog Tomek224
  • Blog Kasta
  • Blog delhiangels

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników


Znaleziono 13 wyników

  1. Alfa Romeo otwiera dla publiczności Muzeum w Arese. Alfa Romeo świętuje swoje 105-lecie, otwierając dla publiczności Muzeum Historii Alfy Romeo w Arese (Mediolan, Włochy). Muzeum nazwane „La macchina del tempo”(Wehikuł czasu) to serce prawdziwego „centrum marki”. Muzeum oferuje do dyspozycji gości księgarnię, kawiarnię, centrum dokumentacji, tor do jazd próbnych, pomieszczenia, w których odbywają się różne wydarzenia, salon pokazowy samochodów: idealne połączenie pomiędzy przeszłością, teraźniejszością i przyszłością. Zainaugurowane 24 czerwca br. z okazji światowej premiery nowej Giulii, „La macchina del tempo-Muzeum Alfa Romeo” otworzy swoje podwoje dla publiczności 30 czerwca br. Będzie można je zwiedzać codziennie, oprócz wtorku, w godzinach 10:00-18:00, a w czwartki dodatkowo aż do godziny 22:00 (www.museoalfaromeo.com). W Muzeum znajdują się najważniejsze egzemplarze z historycznej kolekcji Alfy Romeo, tworzonej od początków lat sześćdziesiątych. Muzeum zostało otwarte w 1976 roku i można je było zwiedzać po wcześniejszym dokonaniu rezerwacji. Po zakończeniu produkcji w Arese i związanej z tym utracie kierowniczej funkcji Centrum, w 2009 roku Muzeum zostało zamknięte. W ramach planu globalnego rozwoju Alfy Romeo, Muzeum w Arese - miejsce będące symbolem historii firmy - zostało wybrane, jako centralny punkt dla wielkiego powrotu marki. W 2013 roku poproszono architekta Benedetto Camerana o wykonanie nowego projektu łączącego cele przewidziane w planie z zachowaniem i ochroną zabytkowego budynku. Prace ruszyły latem 2014 roku i w niecałe dwanaście miesięcy udało się zakończyć remont całego kompleksu wykonany przez FCA Partecipazioni. Nowy projekt architektoniczny zmienia funkcje głównego budynku, dostosowując go do nowych działalności i ułatwiając zwiedzanie. Kluczowym elementem projektu jest czerwona konstrukcja przebiegająca przez cały kompleks: od zadaszenia nad wejściem dla zwiedzających, przez hall, aż po początek trasy zwiedzania, gdzie dominują nowoczesne schody ruchome. Ten ostatni element architektoniczny, dobrze widoczny z autostrady i wyróżniający się kolorem „czerwony Alfa” jest symbolem odrodzenia Muzeum: nowoczesnym znakiem, harmonijnie wbudowanym w architekturę lat 70., który odzwierciedla połączenie między historią a współczesnością. Wyposażenie Muzeum podkreśla charakterystyczne elementy zapisane w DNA Alfy Romeo, przedstawione za pomocą sugestywnej instalacji świetlnej przechodzącej pionowo wzdłuż budynku: światło, słowa i wyróżniające się stylem detale, które powolnym ruchem spiralnym opadają w dół, symbolizując ciągłość stylistyczną i spójność technologiczną. Wzdłuż trasy zwiedzania można podziwiać 69 modeli marki, które miały największy wpływ nie tylko na rozwój marki, ale również na historię motoryzacji. Począwszy od pierwszego modelu A.L.F.A., 24 HP, po legendarnych zwycięzców rajdu Mille Miglia, takich jak model 6C 1750 Gran Sport prowadzony przez Tazio Nuvolariego, od 8C z lekkimi nadwoziami Touring po „Alfettę” 159, która wygrała Mistrzostwa Świata Formuły 1 w 1951 roku, prowadzona przez Juana Manuela Fangio; od Giulietty, kultowego samochodu lat 50., po model 33 TT 12. Kwintesencja marki jest ujęta w trzech elementach: Oś czasu, która odzwierciedla ciągłość produkcji, Piękno, które łączy styl i design, Prędkość, będącą syntezą technologii i lekkości. Każdemu elementowi odpowiada jedno piętro w Muzeum. Oś czasu zajmuje całe pierwsze piętro, prezentując 19 najbardziej znaczących samochodów w rozwoju marki, a każdemu towarzyszy multimedialny panel informatyczny. Wystawę uzupełnia „interaktywna pamięć”, czyli stanowisko smart-tech, z którego zwiedzający mogą wejść do interaktywnego systemu, gdzie można uzyskać więcej informacji na temat historii modeli. Instalacja zatytułowana „Quelli dell’Alfa Romeo” (Twórcy Alfy Romeo) opowiada o powstaniu legendy, przez ponad 100 lat, dzięki pracy tysięcy ludzi, którzy przyczynili się do wzrostu firmy: od robotników po mechaników, od testujących samochody po projektantów, od inżynierów po pracowników biurowych. Druga część trasy przebiega pod hasłem Piękno i zajmuje cały parter, oferując różne strefy tematyczne. Kompozycja charakteryzuje się dynamicznymi i płynnymi liniami, przywołującymi na myśl słynne włoskie firmy karoseryjne: od „I maestri dello stile” (Mistrzowie stylu) łączące 9 znakomitych przykładów designu z każdej epoki, po „La scuola italiana” (Włoska szkoła), gdzie prezentowane są samochody wykonane w latach 30. i 40. z lekkim nadwoziem Touring pod marką Superleggera (w tłumaczeniu Superlekka). W centrum trasy „Alfa Romeo nel cinema” (Filmowa kariera Alfy Romeo). Następnie strefa zatytułowana „Il Fenomeno Giulietta” (Fenomen Giulietty) oraz „Giulia: disegnata dal vento” (Giulia: zaprojektowana przez wiatr), prezentująca modele towarzyszące boomowi gospodarczemu oraz gustom mieszkańców Półwyspu Apenińskiego w latach 50. i 60. ubiegłego wieku. Trzecia część zajmująca cały poziom „-1” jest dedykowana Prędkości. To najbardziej emocjonująca strefa, gdzie miłośnicy marki mogą podziwiać bohaterów wielkich zwycięstw spod znaku Alfy Romeo: od „Nasce la leggenda” (Narodziny legendy), niesamowity projekt multimedialny łączący gwiazdy imponujących rajdów i wyścigów w okresie międzywojennym, aż po debiut w wyścigach F1, i „Projekt 33” oraz „Le corse nel DNA” (Wyścigi zapisane w DNA). Następnie zwiedzający wchodzą do „Tempio delle vittorie” (Świątynia zwycięstw), pomieszczenia, w którym różnorodność obrazów, dźwięków i filmów opowiada o 10 największych zwycięstwach w historii Alfy Romeo. Podróż po krainie mitu kończy się olśniewającym i ludycznym finałem: „bolle emozionali” (emocjonujące bąbelki), gdzie, poprzez filmy w wirtualnej rzeczywistości 360° możemy poznawać świat Alfa Romeo, a w zaciemnionym pokoju, zwiedzając, usiadłszy siedząc wygodnie na interaktywnym fotelu, może obejrzeć filmy w 4D poświęcone legendarnym sukcesom Alfy. Źródło: Fiat Auto Poland
  2. Ostatni egzemplarz Volkswagena T2 Kombi trafił do muzeum To jeden z tych samochodów, które są i będą wiecznie żywe, fakt zakończenia produkcji tego nie zmieni
  3. Samochody Giovanniego Agnelli na wystawie w Narodowym Muzeum Motoryzacji w Turynie. Minęło 10 lat od śmierci Giovanniego Agnelli, zwanego przez wszystkich Avvocato (wł. prawnik). Narodowe Muzeum Motoryzacji (Museo Nazionale dell’Automobile), noszące od marca 2011 Jego imię, by upamiętnić dziesiątą rocznicę Jego śmierci, zorganizowało wystawę zatytułowaną „Le Auto dell’Avvocato” („Samochody Avvocato Agnelli”) . Wystawa prezentuje modele samochodów, które - zarówno jeżeli chodzi o styl, jak i funkcjonalność - dostosowane zostały w sposób odpowiadający upodobaniom Avvocato. To swoista „podróż”, prowadząca do istoty włoskiego designu samochodowego XX wieku, do początków nowego podejścia w świecie motoryzacji, charakteryzującego się tworzeniem samochodów „szytych na miarę”. „Wystawa „Le Auto dell’Avvocato” - mówi Benedetto Camerana, Prezes Muzeum Motoryzacji - jest pierwszą wystawą, którą chciałem zorganizować w Muzeum. Tak jak pozostałe wystawy, które organizujemy, również ta posiada trzy cechy szczególne: wyraźnie włoską tematykę, jednakże międzynarodowe znaczenie; jest zorganizowana przy współpracy ważnego partnera; samochody stanowią okazję, by pokusić się o bardziej ogólne refleksje”. Wystawa jest podzielona na trzy odrębne obszary, z których każdy jest wzbogacony o materiał graficzny, fotograficzny, audiowizualny i multimedialny. W pierwszej części, zwiedzający może wspominać poszczególne etapy historii firmy Fiat, zbiegającej się z najważniejszymi chwilami historii Włoch. W drugiej części, poświęconej wyjątkowym samochodom Avvocato Agnelli, wystawione są następujące modele: Lancia Thema S.W. Zagato, Fiat Panda Rock Moretti, Lancia K Limousine, Fiat 130 Shooting Brake Maremma, Fiat 130 Familiare, Fiat Croma, Ferrari 360 Speedway, Lancia Delta Spider Integrale, Fiat Multipla Spider oraz Jego ulubiony, słynny Fiat 125. Wszystkie samochody charakteryzują się zindywidualizowanym stylem i wyróżniają się nietypowymi rozwiązaniami mechanicznymi. „Od czasu do czasu, za pośrednictwem zaufanego kierowcy Avvocato Giovanni Agnelli, byłem zapraszany, aby odwiedzić Go w celu przedyskutowania Jego pomysłów, dotyczących tego lub tamtego modelu” - mówi Dyrektor Narodowego Muzeum Motoryzacji w Turynie, Rodolfo Gaffino Rossi. „Punktem wyjścia dla samochodów Avvocato Agnelli były modele produkowane seryjnie, tak jak wychodziły one z fabryki, następnie wykonywano tuning silnika, indywidualizowano wnętrze oraz kolor nadwozia” - dodaje Gaffino Rossi. Trzecia część wystawy poświęcona jest koncepcji „Tailor Made”, zastosowanej w świecie motoryzacji: temat ten stanowi continuum doświadczeń zdobytych przez Avvocato Agnelli oraz działań prowadzonych w ciągu ostatnich dziesięciu lat przez Grupę Fiat. W tej sali wystawowej prezentowane są najważniejsze projekty samochodów zindywidualizowanych przy współpracy Centrum Stylu Fiat (w szczególności modele Fiat Panda, Fiat 500 i Fiat 500 Large) oraz projekt „Ferrari Tailor Made”, zrealizowany przez Centrum Stylu Ferrari w 2012 roku. „Jestem bardzo szczęśliwy, że wystawa ta pozwala zwiedzającym poznać nie do końca znane aspekty osobowości Avvocato Agnelli, w szczególności Jego kreatywność. Mój Dziadek uwielbiał prowadzić samochody, w szczególności te, które zindywidualizował jeżeli chodzi o styl, o Jego ulubione kolory, połączenia materiałów i wersji silnikowych. Był zafascynowany ideą kontaminacji, czyli połączenia i uwielbiał prędkość”- mówi Lapo Elkann, Prezes i założyciel Italia Independent i Independent Ideas. Finał wystawy stanowi zatem hołd złożony Giovanniemu Agnelli, zarówno jako prekursorowi autentycznego stylu „Made in Italy”, a także „kapitanowi” przemysłu, którego idee i wizje są ciągle obecne w codziennej pracy firmy Fiat. W celu upamiętnienia daty urodzenia Giovanniego Agnelli, wystawa zostanie zainaugurowana 12 marca i będzie trwała do 2 czerwca. Muzeum jest otwarte w poniedziałki w godzinach od 10,00 do 14,00; we wtorki od 14,00 do 19,00; w środy, czwartki i niedziele od 10,00 do 19,00; w piątki i soboty od 10,00 do 21,00. Źródło: Fiat Auto Poland
  4. [h=3]Nowe Muzeum ŠKODY otwarte![/h] 23 listopada 2012 roku odbyła się przedpremierowa prezentacja nowego Muzeum ŠKODY dla mediów. Dzisiaj (26 listopada) obiekt został uroczyście otwarty. Położone w Mladá Boleslav Muzeum prezentuje fascynujące elementy i bogatą tradycję ŠKODY w zupełnie nowym stylu. Obiekt ilustruje 117 lat historii Producenta, udostępniając 46 samochodów, wiele filmów i dokumentów na powierzchni 1 800 m2 w zabytkowej hali produkcyjnej. „ŠKODA to marka, która posiada jedną z bogatszych historii wśród producentów samochodowych na świecie. Cała firma jest z tego bardzo dumna” – mówi Winfried Vahland, prezes ŠKODY. „Nowe Muzeum jest szczególnym wyrazem tej dumy. W nadchodzących latach przewidujemy wzrost na całym świecie. Kiedy idzie się naprzód, nie można jednak zapominać o przeszłości. Nasze Muzeum i jego historyczna lokalizacja są tego doskonałym przykładem” - dodał Vahland. Głównymi tematami przewodnimi Muzeum ŠKODY są „Ewolucja”, „Tradycja” i „Precyzja”. Te trzy aspekty wzbogacają wycieczkę po obiekcie i zaskakują każdego gościa. Sekcja „Ewolucji” oferuje atrakcyjną podróż przez bogate dzieje marki, pełną prawdziwych samochodów, oryginalnych dokumentów, filmów, animacji i not objaśniających. Znajdziemy tu odpowiedzi na takie pytania jak: Jakie były najważniejsze samochody w historii marki? Kim byli ich projektanci? Które przełomy technologiczne przyczyniły się do wybicia firmy? W sekcji „Tradycja” odwiedzającym zaprezentowane zostały pojazdy z różnych epok, które pokazują ówczesną tożsamość marki. Państwowe limuzyny, samochody produkowane masowo, auta rajdowe – żadna inna marka nie posiada tak zróżnicowanych produktów jak ŠKODA. Trzeci obszar wystawy „Precyzja”, odzwierciedla produkcję i renowację samochodów. Jednym z tematów przewodnich jest rola Mladá Boleslav jako centralnego miejsca wytwarzania pojazdów ŠKODY. Pokazane tu eksponaty doskonale uzupełniają kolekcję Muzeum. W Muzeum ŠKODY znajduje się także wyjątkowa sala „Laurin & Klement”, która na powierzchni 930 m2 zapewnia idealną przestrzeń z przeznaczeniem na wystawy specjalne. Innowacyjne rozwiązania, takie jak wielofunkcyjna i chowana scena lub trybuna sprawiają, że jest to bardzo nowoczesne miejsce, zdolne pomieścić aż 600 gości. Ponadto, znajdująca się na terenie Muzeum ŠKODY restauracja VÁCLAV przyciągnie wielu smakoszy, a specjalna część dla dzieci dostarczy rozrywki najmłodszym. Na zwiedzających czeka także sklep z pamiątkami. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. [h=3]Otwarcie Muzeum ŠKODY już za miesiąc![/h] Prace wykończeniowe nowego Muzeum ŠKODY dobiegają końca. Jego otwarcie przewidziano na 26 listopada 2012 roku. Nowe Muzeum ŠKODY, zlokalizowane w Mladá Boleslav, stanowi wizytówkę marki. Całkowita renowacja obiektu trwała łącznie dziewięć miesięcy. Zmiany mają na celu zaprezentowanie zwiedzającym historii marki od początków jej istnienia. Nowe muzeum znajduje się na powierzchni 1 800 m2 i zostanie udostępnione zwiedzającym już pod koniec listopada br. „ŠKODA to jedna z najstarszych marek samochodowych o bardzo bogatej historii. Nowe muzeum stanowi więc naszą wizytówkę, która ma zachwycić każdego gościa” – mówi Winfried Vahland, prezes ŠKODY. Obiekt zlokalizowany jest w jednym z oryginalnych budynków fabrycznych Producenta. To sprawia, że ŠKODA obecnie jako jedyna marka samochodowa przedstawia swoją historię w zabytkowych halach produkcyjnych. „Chcemy przedstawić dzieje firmy w innowacyjny sposób, za pomocą nowoczesnych prezentacji, lecz w autentycznym kompleksie budynków” – dodaje Vahland. Budynek fabryczny, w którym znajduje się Muzeum ŠKODY, zachowuje swój zabytkowy styl, lecz został uzupełniony o nowoczesną infrastrukturę. Innowacyjne instalacje elektryczne, oświetlenie czy system klimatyzacji zapewnią komfort i bezpieczeństwo zwiedzających. Kolekcja Muzeum ŠKODY została podzielona na trzy różne obszary tematyczne: tradycja, rozwój i produkcja. Oprócz statycznych wystaw w obiekcie znajdą się także elementy interaktywne oraz prezentacje audiowizualne. Wszystko po to, by przedstawić historię firmy w możliwie jak najlepszy sposób. Ponadto, hala „Laurin & Klement” o powierzchni 930 m2 umożliwia wyjątkowo elastyczne wykorzystanie i zostanie przeznaczona na specjalne wystawy lub prezentacje. Nowe Muzeum ŠKODY posiada także firmowy sklep z pamiątkami oraz restaurację. Źródło: Volkswagen Group Polska
  6. Nowe Muzeum SKODY ŠKODA zaprezentowała nową koncepcję swojego muzeum, które powstanie tuż obok głównej fabryki producenta w Mladá Boleslav w Czechach. Zmiany mają na celu przybliżenie zwiedzającym historii marki od początków jej istnienia. Nowe Muzeum ŠKODY mieścić się będzie w jednym z pierwszych budynków produkcyjnych firmy. Po zakończeniu jego gruntownej renowacji, które przewidziane zostało na grudzień 2012, odwiedzający będą mogli doświadczyć historii, rozwoju i procesu produkcji marki ŠKODA. Muzeum znajdować się będzie na powierzchni 1.800 m2, gdzie udostępnionych zostanie około 45 samochodów, rowerów i motocykli. Nie zabraknie również szerokiej gamy innych historycznych eksponatów firmy. Celem wystawy jest przedstawienie historii ŠKODY za pomocą nowoczesnych form interakcji tak, by trafić do możliwie najszerszej grupy docelowej. Dodatkowe, specjalne wystawy oraz atrakcyjne programy rozrywkowe zachęcą zwiedzających do regularnych powrotów do muzeum oraz podkreślą wkład marki w rozwój kultury i życia publicznego w Mladá Boleslav. Przebudowa Muzeum ŠKODY odgrywa także kluczową rolę w działaniach komunikacyjnych producenta. Atrakcyjny, nowoczesny design oraz klarowna struktura wystawy odzwierciedlają podstawowe wartości marki. Reorganizacja muzeum podkreśla, jak ważna jest dla producenta tradycja oraz system identyfikacyjny marki. Nowe Muzeum ŠKODY posiadać będzie także firmowy sklep z pamiątkami oraz restaurację. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. http://foto.onet.pl/2dds1,c0a884wwwaww,q1zl4,u.html#q1zl4 To fotogaleria z tego muzeum
  8. Muzeum Skody w Mlada Boleslav <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=-SxWvpI1_r0&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=-SxWvpI1_r0&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  9. <script type="text/javascript" src="http://www.wrzuta.pl/wrzuta_embed.js?wrzuta_key=qxHgKeRD9z&wrzuta_flv=http://makus.wrzuta.pl/vid/file/qxHgKeRD9z/porsche&wrzuta_mini=http://c1.wrzuta.pl/wm9160/0ecb152b0019a5fd49a3f972/Porsche&wrzuta_name=Porsche&wrzuta_width=450&wrzuta_height=416"></script>
  10. Perełki w muzeum techniki <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=x8gSxteH8rk&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=x8gSxteH8rk&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  11. http://www.roadlook.pl/formula1/formula-1-mclaren-mp4-23-pokaz-w-muzeum-mercedesa-benza.html
  12. http://www.roadlook.pl/oldtimers/mercedes-benz-muzeum-tym-razem-sport-4-czesc.html
×