Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'multiair' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 4 wyniki

  1. kristoferson

    multiair

    Proszę o informacje na temat rozrządu w silniku multiair 1.4, 140 KM, 103 KW. Czy jest na pasku, czy na łańcuszku ?
  2. SukcesFiata i technologii MultiAir. Fiat Punto najcichszym autem w swojejklasie według testu tygodnika "Motor". Zdjęcia Fiata Punto: Fiat Punto fot. Fiat Auto Poland - Auto Galeria, Zdjęcia Samochodów, Tuning, Exotic Hałasto jeden z najważniejszych czynników wpływających na komfort orazbezpieczeństwo jazdy. Które auto jest najcichszym, a przez tonajwygodniejszym i gwarantującym spokój na drodze? Sprawdzili todziennikarze tygodnika "Motor". Najlepszymwśród samochodów miejskich okazał się Fiat Punto napędzanynowoczesną jednostką 1.4 MultiAir. Dziennikarzetygodnika "Motor" pokusili się o test głośnościsamochodów. Sprawdzili 300 modeli z różnych klas, z silnikamibenzynowymi, wysokoprężnymi, napędem hybrydowym i elektrycznym. Dopomiarów natężenia dźwięku używali sonometru. W każdym badanymaucie zawsze były zamknięte okna, a sprzęt audio i systemwentylacji - wyłączone. W przypadku, kiedy badany samochód byłwyposażony w szyberdach, testujący zasłaniali go roletą. Pomiarugłośności dokonywano na postoju i podczas jazdy z prędkością50, 100 i 130 km/h. Testujący podkreślają, że na głośność wkabinie, a przez to na komfort podróżowania wpływa wiele czynnikówm.in. kształt samochodu, szum opon, wyciszenie wnętrza i oczywiściesilnik (w tym przypadku od obrotów, na jakich pracuje i rodzajuzasilającego paliwa). Wyniki? Wklasie aut miejskich najcichszym samochodem jest Fiat Punto 1.4MultiAir w wersji o mocy 105 KM.Wynik, który dał mu pierwsze miejsce w zestawieniu to 64,7 dB. Dlaporównania najcichszy samochód w klasyfikacji generalnej osiągnął59,6 dB, a najgłośniejszy aż 73,5 dB. Średnia całego porównaniawynosi 66,9 dB. Takznakomity rezultat to w dużej mierze zasługa rewolucyjnejtechnologii MultiAir opracowanej przez inżynierów Fiat PowertrainTechnologies. Przypominamy, że silniki 1.4 Turbo z FPT, dziękiktórym debiutowała rewolucyjna technologia Multiair, zdobyłyprestiżową nagrodę International Engineof the Year 2012 (Międzynarodowy Silnik Roku 2010)w prestiżowej kategorii najlepszegonowego silnika roku. Oferowanam.in. dla Fiata Punto jednostka 1.4 MultiAir dostępna jest wwersjach o mocy: 105 KM, 135 KM, 165 KM i 180 KM (Abarth Punto). Wporównaniu z tradycyjnym silnikiem benzynowym o tej samejpojemności, system MultiAir pozwala znacznie zwiększyć moc imoment obrotowy przy wyraźnie niższym poziomie zużycia paliwa iemisji spalin. SercemMultiAir jest elektro-hydrauliczny układ sterujący zaworów,umożliwiający bezpośrednią regulację ilości powietrzadopływającego przez zawory dolotowe (bez udziału przepustnicy), awięc ograniczenie zużycia paliwa. System MultiAir pozwala obniżyćpoziom zanieczyszczeń w spalinach (ze względu na kontrolę procesuspalania), poprawiając jednocześnie dynamikę osiągów pojazdu. Itak emisja CO2 spada o 10%, o 10% zwiększa się natomiast moc, amoment obrotowy aż o 15%. MultiAir jest technologią uniwersalną,którą łatwo zaadaptować do wszystkich silników benzynowych, apotencjalnie także i do wysokoprężnych. FiatPunto z silnikiem 1.4 MultiAir Turbo o mocy 135 KM zyskuje charakteri osiągi samochodu o zacięciu sportowym - to samochód idealny dlaosób szukających dynamicznego i jednocześnie oszczędnego auta.Prędkość maksymalna Punto z silnikiem 135-konnym wynosi 200 km/h,a przyspieszenie od 0 do 100 km/h - zaledwie 8,5 sekundy. Wysokieosiągi idą w parze ze szczególnie niskim poziomem emisji CO2 - 129 g/km i zużycia paliwa - 5,6 l/100 km w cyklu mieszanym. Dobreosiągi i sportowy charakter są także zaletami silnika 1.4 MultiAiro mocy 105 KM – to samochód idealny codziennego użytkowania.Jednostka ta również spełnia wymogi normy Euro 5 i emituje 133g/km CO2przyzużyciu paliwa w cyklu mieszanym zaledwie 5,7 l/100 km. Napędzanytym silnikiem Punto przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 10,8sekundy i osiąga prędkość maksymalną 185 km/h. Silniejszejednostki 1.4 Multiair Turbo, o mocach od 135 KM do 180 KM, montowanesą także w samochodach Alfa Romeo MiTo i Giulietta. Dostępne sąrównież w Fiacie Bravo i Lancii Delta. Także sportowy Abarth Puntozawdzięcza swoje wysokie osiągitechnologiiMultiAir. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. <object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Alfa_Romeo&m=2010-MiTo_1.4_MultiAir"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://i.netcarshow.com/ncs_show.swf?c=Alfa_Romeo&m=2010-MiTo_1.4_MultiAir" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object>
×