Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'mobile' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 12 wyników

  1. BMW prezentuje Vehicular Small Cell na Mobile World Congress 2015 w Barcelonie. Podczas Kongresu BMW Group wraz z peiker acustic GmbH & Co. KG oraz Nash Technologies GmbH zaprezentowali wyniki projektu „Vehicular Small Cell”, który ma poprawić odbiór połączeń komórkowych w pojazdach. W ostatnich czasach nastąpiła istna eksplozja intensywności użytkowania urządzeń przenośnych, jak smartfony, tablety czy inne bezprzewodowo łączące się ze światem zewnętrznym. Jednakże silne ekranowanie sygnału radiowego, jakie powoduje karoseria auta, często zakłóca lub przerywa transmisję danych, na której opiera się ta łączność. Właśnie ten problem wzięli sobie za cel naukowcy w ramach programu „Vehicular Small Cell”. Femtocell to miniaturowa stacja bazowa telefonii komórkowej, służąca do wzmocnienia sygnału GSM w pomieszczeniach biurowych i mieszkalnych. W ramach programu „Vehiculat Small Cell” po raz pierwszy stworzono femtocell do zastosowań mobilnych i samochodowych. Urządzenie automatycznie nawiązuje bezprzewodową łączność pomiędzy wszystkimi urządzeniami mobilnymi w samochodzie – także tymi należącymi do pasażerów – a anteną zewnętrzną samochodu. Poprawa łączności i siły sygnału ogromnie redukuje zakłócenia i przerwy w łączności, pozwala też na transmisję danych o większej gęstości, poprawiając tym samym również jakość połączeń typu internetowego (e-mail, surfowanie po Sieci, streaming muzyki). Źródło: BMW Group
  2. Posiadam następujące złote numery: T-mobile 664 243 224 664 249 345 600 682 652 600 682 333 600 682 192 600 682 092 600 682 022 600 682 004 600 683 020 600 682 990 600 682 922 600 682 876 600 682 822 728 153 343 728 171 443 728 171 456 728 171 161 668 736 252 662-442-656 664 - 243 - 456 Heyah 886 679 698 886 678 670 886 678 754 886 680 882 886 682 152 886 681 988 888 232 756 888 233 002 888 232 744 888 232 692 888 549 089 888 588 707 888 588 696 888 232 101 888 232 838 886 679 767 886 678 234 886 679 769 880 818 880 880 818 636 886 686 757 886 686 767 cena do uzgodnienia numery nie są używane ani nie są rejestrowane cena do uzgodnienia
  3. Ekspozycja specjalna w Audi museum mobile: historia modelu i historie poświęcone Audi TT · Po raz pierwszy w historii, na jednej wystawie trzy generacje Audi TT · TT jako model seryjny, auto wyścigowe, pojazd koncepcyjny i samochód demonstracyjny. · Wystawa „State of the ArTT“ czynna od 2 kwietnia do 11 maja 2014 Ingolstadt, 28 marca 2014 r. W 1995 roku Audi zaprezentowało przełomowy pojazd koncepcyjny: Audi TT. Na początku marca 2014, zadebiutowała trzecia generacja tego sportowego samochodu. Poświęcona specjalnie Audi TT wystawa „State of the ArTT“, odtwarza historię auta i historie związane z tą ikony stylistyki. Od 2 kwietnia do 11 maja, w Audi museum mobile, będzie można zobaczyć osiem wersji TT - zarówno tych seryjnych, jak i przeznaczonych dla sportów motorowych. Radykalna stylistyka, ale połączona z walorami użytkowymi – tak brzmiała dewiza pierwszego Audi TT. „Podstawowym, postawionym przed nami zadaniem, było stworzenie samochodu sportowego, ale takiego, którego można używać na co dzień“ – wspomina prof. dr Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego, który wówczas był odpowiedzialny za prace rozwojowe Audi TT. Niewielki zespół projektantów i inżynierów, w ciągu zaledwie kilku tygodni stworzył projekt pojazdu 2+2 o szerokich i wysokich ramionach, z mocno zarysowanymi wnękami kół, z zachodzącą na boki maską silnika i z wyrazistymi reflektorami. We wnętrzu obowiązywała zasada: tak dużo, ile to konieczne i tak mało, jak tylko możliwe. W ślad za koncepcyjnym samochodem Coupé zaprezentowanym w 1995 roku na targach we Frankfurcie i pojazdem Roadster pokazanym w tym samym roku na Tokyo Motor Show, w 1998 roku koncern z Ingolstadt przedstawił wersję produkcyjną Audi TT Coupé, a w 1999 roku Audi TT Roadster. Kolejny eksponat na tej wyjątkowej wystawie to Audi TT drugiej generacji z roku 2006, które dzięki wydajnym silnikom i zespolonej, kompozytowej konstrukcji, miało jeszcze bardziej sportowy charakter. Status Audi TT jako ikony stylistyki potwierdzały wówczas m.in takie wyróżnienia jak „World Design Car of the Year“ z 2007 roku. Podczas Salonu Samochodowego w Genewie w marcu 2014, Audi zaprezentowało trzecią generację małego sportowca. „Bardziej niż kiedykolwiek, nowe Audi TT jest teraz ambasadorem sportowego charakteru“ – mówi prof. dr Ulrich Hackenberg. „Warto jednak spojrzeć na szereg nowości, które w nim znajdziemy. Dla przykładu na Virtual Cockpit, czyli na cyfrową tablicę rozdzielczą, którą zastąpiono tradycyjne okrągłe wskaźniki znajdujące się w zasięgu pola widzenia kierowcy.“ W Audi museum mobile można teraz po raz pierwszy w historii podziwiać trzy generacje Audi TT. Przedstawiając teamy wyścigowe Audi TT-R czy Team Abt, „State of the ArTT“ nawiązuje również do sportu motorowego. Począwszy od roku 2000, model TT udowadniał swoje zalety samochodu wyścigowego w DTM (Deutsche Tourenwagen Masters), a w roku 2003 zdobył w nich mistrzowski tytuł. Kolejna gratka rodem z toru wyścigowego, to stworzone na zamówienie Audi TT RS. Pojazd, który inżynierowie Audi zbudowali specjalnie na sezon 2012 popularnych mistrzostw świata klasy VLN (niem. Veranstaltergemeinschaft Langstreckenmeisterschaft Nürburgring). Za kamień milowy związany z testowaniem techniki zdalnego prowadzenia uchodzi Audi TTS „Pikes Peak“, przypominające z zewnątrz rajdowe Audi quattro, które przed ponad 25 laty w legendarnym rajdzie „Pikes Peak Hill Climb“ zapisało się na stałe na kartach historii sportu motorowego. Wystawiony egzemplarz nawiązuje do oryginalnego auta testowego z 2010 roku. Ozdobą wystawy jest Audi TT ultra quattro concept. Inżynierowie konsekwentnie udoskonalali Audi Space Frame (ASF) i postawili na inteligentną kompozycję materiałów. Pojazd demonstracyjny z roku 2013, do 100 km/h przyspiesza w 4,2 sekundy. Stosunek mocy do masy wynosi 3,6 kg/KM, co plasuje go w gronie superszybkich samochodów sportowych. Wystawa „State of the ArTT“ śledzi historię modelu TT aż do jego korzeni. NSU Quickly TT, motorower zaprojektowany z myślą o zafascynowanej sportem młodzieży, pojawił się na rynku pod tą nazwą już w 1959 roku. Sześć lat później przedstawiono z kolei NSU Prinz 1000 TT, produkowany w Neckarsulm kompaktowy samochód. Oznaczenie modelu TT to bezpośrednie nawiązanie do Tourist Trophy, jednego z najstarszych i najtrudniejszych wyścigów motocyklowych świata. W latach 1953 i 1954, zespół NSU podczas wyścigów motocyklowych na wyspie Man, odniósł spektakularny sukces na swoich maszynach Rennmax i Rennfox, zdobywając nawet w 1954 czterokrotne zwycięstwo w klasie 250 cm3. NSU Rennfox, NSU Quickly TT i NSU Prinz 1000 TT, to kolejne elementy ekspozycji, dzięki którym poznać można historię modeli TT. Źródło: Volkswagen Group Polska
  4. To The Idiot Mobile! http://www.youtube.com/watch?v=FxBQKaPKO9g&list=TLo6yFaLbavuIT3rbWcVZBarPifM0FTTVe
  5. Hyundai i20 WRC Mobile Game Competition http://www.youtube.com/watch?v=XdhVcE4w2WE&list=TLhL0CtqRgnK0v9loAexdJmhv-TB-3sfPY
  6. Trzydziestolecie Sport quattro: specjalna wystawa w Audi museum mobile - Pod jednym dachem zgromadzono samochody seryjne i sportowe bolidy - Thomas Frank, kierownik działu Audi Tradition podkreśla: „To wyjątkowa konstelacja pojazdów.“ - Wystawę podziwiać można od 15 października do 30 listopada Ingolstadt, 11 października 2013 r. Audi museum mobile świętuje trzydzieste urodziny Audi Sport quattro. Ten legendarny już samochód produkowano w latach 1983/1984. O jego wyjątkowości świadczy m.in. fakt, że stworzono jedynie 214 egzemplarzy. Auto było dostępne w pięciu kolorach i dokładnie pięć tych samych wersji kolorystycznych zostanie zaprezentowanych zwiedzającym wystawę „Home of quattro“. Ponadto w muzeum obejrzeć będzie można trzy bolidy wyścigowe, wyprodukowane na bazie modelu seryjnego, specjalnie na potrzeby startów w rajdowej grupie B. Wystawa będzie czynna od 15 października do 30 listopada. Czerwony Tornado, biały Alpin, niebieski Kopenhagen, zielony Malachit i czarny. To kolory Audi Sport quattro, które w 1983 roku zadebiutowało na Międzynarodowych Targach Motoryzacyjnych (IAA) w Frankfurcie. „Krótki“ – jak pieszczotliwie nazywano ten pojazd – został naszpikowany najnowocześniejszymi wówczas rozwiązaniami technicznymi. Dzięki swoim 306 KM, był w owym czasie najmocniejszym niemieckim samochodem produkowanym seryjnie. Inżynierom udało się harmonijnie połączyć cechy samochodu sportowego o najwyższych osiągach z właściwościami bezpiecznego samochodu osobowego. Jednak tak naprawdę, samochód seryjny był tylko środkiem do osiągnięcia innego celu. Ręcznie wyprodukowano 214 egzemplarzy, ponieważ 200 sztuk było wymogiem koniecznym do homologacji nowego auta do startów w rajdowych mistrzostwach świata. Warianty dostosowane do startów rajdowych wystawiano w najlepszej i najbardziej wówczas widowiskowej grupie B. Trzy takie pojazdy będzie można również obejrzeć w muzeum. Wspomniane modele to: Audi Sport quattro w wersji rajdowej z 1984 roku, Sport quattro S1 z roku 1985 oraz zdobywca rekordu górskiego Audi Sport quattro S1 „Pikes Peak“ z 1987 r. „Myślę, że nieprędko znów będzie okazja zobaczenia takiej konstelacji samochodowych gwiazd w jednym miejscu“ – podkreśla Thomas Frank, kierownik działu Audi Tradition. Wystawa „Home of quattro“ w Audi museum mobile potrwa od 15 października do 30 listopada. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. Witam Wszystkich Nie wiem czy wybrałem dobry dział, więc jeśli się pomyliłem to proszę o przeniesienie tematu. Temat tyczy się hybrydowego wózka dla osoby niepełnosprawnej (mnie). Niedawno widziałem u pewnej osoby wózek Elektryczno-Benzynową Hybrydę z 4-suwowym silnikiem spalinowym o nazwie SuperFour Otto Bock Tak wygląda a to jego dane techniczne Niestety to cudeńko kosztuje 40 tys euro co jest dla mnie kwotą nie do osiągnięcia. Po chwili namysłu doszedłem do wniosku, że ta terenówka jest bardzo niefunkcjonalna w mieście z racji swojej wielkości i nie widzę jak np. ja miałbym tym jeździć po Katowicach. Tym nie da się wjechać do sklepu, czy kina i dlatego wpadłem na pomysł skonstruowania czegoś podobnego, ale funkcjonalnego, dającego więcej możliwości o przyszłej nazwie Toto Mobile One, tylko na tą chwilę poszukuję ludzi, którzy się znają na konstrukcjach, silnikach itp. oraz miejsca i sponsorów. Rysunek i pomysł jakby to wyglądało dokładnie już mam więc trzeba czekać na zainteresowanie. Chciałem się dowiedzieć tutaj na forum kilku rzeczy np: 1. Czy można by zrobić takie coś na gaz i czy są jakieś małe butle gazowe oraz ile na takim gazie można ujechać? Zależałoby mi na ujechaniu między 100 a 200 km na pełnym zatankowaniu. 2. Jaki silnik można by umieścić w takim czymś? Oczywiście nie duży. Wystarczyłaby prędkość między 15-20 km/h 3. Jakie opony polecicie? Najlepiej jakieś Quad'owe ale jaki kształt, żeby był przyczepny, a nie ślizgał się? 4. Jakie oświetlenie? Ja w swoim wózku mam bardzo słabe, że oświetla na 1,5-2 metry, a tu musiałoby być mocne. Uważam, że cena 40 tys euro to śmiech na sali i można coś takiego zrobić dużo taniej. Jak każdy mężczyzna chciałbym mieć samochód, ale mam już 27 lat i z racji rdzeniowego zaniku mięśni nie będę w stanie kierować zwykłym samochodem, zwłaszcza że choroba postępuje, a mój pomysł jest jedyną możliwością na spełnienie marzenia, a nawet pomocy innym jeśli udałoby się to produkować kiedyś masowo. Będę wdzięczny za każdą poradę czy pomoc. Pozdrawiam Dominik
  8. Mobilność jutra w Audi museum mobile - Wystawa specjalna „Audi future lab: mobilność“ - Trzy działy tematyczne: silniki przyszłości, energia przyszłości, metropolie przyszłości - Atrakcyjne eksponaty łącznie ze zwycięzcą wyścigu Le Mans, Audi R 18 e-tron quattro Audi museum mobile w Ingolstadt przedstawia wizję mobilności jutra. Na wystawie specjalnej „Audi future lab: mobilność“, od 6 grudnia 2012 r. do 17 marca 2013 r., można podziwiać inicjatywy producenta na temat silników przyszłości, energii przyszłości i metropolii przyszłości. Eksponaty, to pomysły na zespoły napędowe i paliwa oraz propozycje rozwiązań dotyczących mobilności w światowych metropoliach. Technologie napędu, które rozwija Audi, są elementem działu tematycznego „silniki przyszłości Audi”. Obok jednostek TDI i TFSI, które już niedługo staną się najważniejszymi filarami marki, centralnym punktem ekspozycji jest koncepcja napędu elektrycznego, określana mianem Audi e-tron. Jest to projekt, w którym producent koncentruje się przede wszystkim na wprowadzeniu technologii hybrydowej plug-in. W obszarze zrównoważonej mobilności, Audi skupia się głównie na rozwijaniu nowych nośników energii, które prezentowane są w dziale tematycznym „energia przyszłości Audi”. Wspólnie z wyspecjalizowanymi partnerami, firma tworzy projekt „Audi e-gas“. Równocześnie, kończy prace nad wprowadzeniem na rynek nowych paliw napędowych Audi e-etanol i Audi e-diesel, które produkuje się na bazie biologicznej i są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. W dziale tematycznym „metropolie przyszłości” można z kolei zobaczyć, z jak dużą uwagą Audi obserwuje główne trendy społeczne i jakie wysnuwa z nich wnioski. Na ich bazie, koncern rozwija takie inicjatywy jak Audi Design czy Audi Urban. W ramach tych projektów, na całym świecie pracuje sieć ekspertów, kreujących nowe idee mobilności w metropoliach całego świata. Audi museum mobile zadbało o to, by we wszystkich trzech działach tematycznych znalazły się atrakcyjne eksponaty. Wśród nich można podziwiać pojazdy wyznaczające trendy na przyszłość – naszpikowane technologią testowe Audi R8 e-tron, wystawione do startu w wyścigu Le Mans Audi R18 e-tron quattro oraz nowe Audi A3 Sportback TCNG napędzane e-gazem Audi. Pojazdy studyjne Audi urban concept Spyder i Audi e-Bike Wörthersee wskazują natomiast już dziś, jak młodzieńcza, inteligentna mobilność będzie wyglądać w dalszej przyszłości. Źródło: Volkswagen Group Polska
  9. PZPN zawiesił sędziów T-Mobile Ekstraklasy
  10. http://www.pcworld.pl/news/342784/Elpida.rozpoczyna.masowa.produkcje.2.gigabitowych.kosci.Mobile.RAM.html
  11. Mobile uważajcie - zwolnijcie ! http://superdriver.eu/pl/23519/mobile_uwazajcie Przestroga dla Kierowców, zwolnijmy
  12. niems

    Top Gear Rep Mobile Race

    Top Gear Rep Mobile Race <object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=D_zfSG1sw08&hl=pl"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=D_zfSG1sw08&hl=pl" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>
×