Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'milion' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 24 wyników

  1. [h=3]Rekord SKODY: ponad milion samochodów wyprodukowanych w 2014 roku![/h] 2014 to dla ŠKODY kolejny rok wielkich sukcesów: od stycznia do listopada marka dostarczyła już 955 300 samochodów na całym świecie, notując też najlepszy wynik w listopadzie w swojej historii. To wynik aż o 34 500 samochodów lepszy od osiągniętego w pierwszych jedenastu miesiącach zeszłego roku i o 16 100 aut więcej niż w tym czasie w 2012 roku, kiedy ŠKODA zanotowała swój najlepszy dotychczas wynik. Był to też najlepszy listopad w historii marki. Dużą zasługę w tym imponującym sukcesie miał bardzo silny rozwój rynku chińskiego: w porównaniu do listopada 2013 roku, w tym roku sprzedaż zwiększono aż o 46,9%.[TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD][/TD] [TD]Już teraz ŠKODA osiągnęła lepszy wynik produkcji niż w całym roku 2013, gdy rok zakończono wynikiem 920 800 samochodów. Prezes Zarządu ŠKODY, prof. dr h.c. Winfried Vahland, zapowiada: „ŠKODA ustanowi w tym roku nowy rekord sprzedaży. Po doskonałym wyniku uzyskanym w listopadzie, osiągnięcie miliona wyprodukowanych samochodów w jednym roku jest już pewne. To dla nas wielkie, bezprecedensowe wydarzenie, z którego wszyscy w ŠKODZIE jesteśmy bardzo dumni”.[/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Imponujący wzrost wyników sprzedaży ŠKODY jest efektem nieustannego rozwoju oferty modelowej marki, który przynosi jej także zainteresowanie nowych grup docelowych. Nowa ŠKODA Fabia debiutowała na pierwszych europejskich rynkach w połowie listopada, podczas gdy nowa ŠKODA Fabia Combi trafi do pierwszych salonów na początku roku 2015. Obydwie wersje nadwoziowe wyróżniają się przepełnionym emocjami designem, maksymalną funkcjonalnością, niskim zużyciem paliwa i wyposażeniem obejmującym innowacyjne technologie, dotychczas znane tylko z samochodów wyższych klas. W Europie Wschodniej (wliczając całą Rosję) osiągnięto miesięczny wynik 10 600 samochodów dostarczonych do Klientów (w listopadzie 2013 roku – 11 300). Po jedenastu miesiącach udział rynkowy marki wzrósł do 4,4% (w okresie od stycznia do listopada 2013 roku wynosił on 3,9%). W Rosji ŠKODA sprzedała w jedenastym miesiącu 2014 roku 7 600 samochodów, co stanowi wzrost o 2,9% wobec wyniku osiągniętego przed rokiem. Udział rynkowy ŠKODY w Rosji wzrósł w listopadzie do 3,8% (od początku roku do końca listopada: 3,4%). Czeska marka zanotowała w tej części kontynentu największe, dwucyfrowe wzrosty w Rumunii (800 samochodów, wzrost o 37%) i Bułgarii (200 samochodów, o 10,7% więcej). [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD]W Europie Centralnej ŠKODA dostarczyła w listopadzie 12 800 samochodów – o 1,6% więcej niż w analogicznym okresie w roku 2013. Po pierwszych jedenastu miesiącach roku udział rynkowy marki wzrósł do imponujących 20,2% (na koniec listopada 2013 roku wynosił on 19,1%). Na rodzimym rynku wynik marki wzrósł o 10% do 6 500 egzemplarzy (skok z 5 900 sztuk). ŠKODA zanotowała także wzrost na Słowenii: o 3,1%.[/TD] [TD][TABLE=width: 270, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD=width: 20] [/TD] [TD=width: 250][/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Czeska marka pozostaje w rewelacyjnej formie w Chinach, które są największym odbiorcą jej samochodów. W samym tylko listopadzie w porównaniu do tego samego miesiąca sprzed roku sprzedaż wzrosła o 46,9% do 26 800 samochodów (w listopadzie 2013 roku wynosiła ona 18 200 aut). W tym roku ŠKODA sprzedała już 250 600 samochodów na rynku chińskim – więcej niż kiedykolwiek w skali roku w całej swojej historii. Największym zainteresowaniem w tym kraju w listopadzie cieszył się model Octavia, którego nowa generacja zadebiutowała tam latem bieżącego roku – osiągnął on rekordowy wzrost sprzedaży aż o 112,4%. ŠKODA zanotowała rekord także w Turcji, gdzie sprzedała w listopadzie najwięcej samochodów w okresie jednego miesiąca w historii – aż 1 800 samochodów, czyli o 21,6% więcej niż w tym samym czasie w roku 2013.Marka osiągnęła swój trzeci najlepszy miesięczny wynik w Izraelu z wynikiem sprzedaży lepszym aż o 23,3% niż w analogicznym okresie rok temu (1 600 wobec 1 400 sztuk). Dużym odbiorcą samochodów ŠKODA pozostają także Indie, gdzie w minionym miesiącu dostarczono do Klientów 1 200 samochodów (1 700 w listopadzie 2013 roku). [TABLE=class: two_columns, width: 100%, align: center] <tbody style="margin: 0px; padding: 0px; border: 0px; font-style: inherit; font-family: inherit; vertical-align: baseline;">[TR] [TD][/TD] [TD]W samym listopadzie bieżącego roku zarejestrowano w Polsce 2 941 samochodów. W okresie od stycznia, do listopada zarejestrowano już 40 249 aut, co stanowi wzrost w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku o 20,47%.[/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Dostarczenia samochodów ŠKODA do Klientów w listopadzie 2014 roku (w sztukach, zaokrąglone do 100, według modelu, różnica procentowa wobec listopada 2013 roku)- ŠKODA Octavia (36 400; +18.2%)- ŠKODA Fabia (12 600; -13.0%)- ŠKODA Superb (7 300; +3.0%)- ŠKODA Yeti (8 700; -1.3%)- ŠKODA Roomster (2 700; -6.5%)- ŠKODA Rapid (19 000; +30.5%)- ŠKODA Citigo (sprzedawana wyłącznie w Europie: 3 400; +4.8%) Źródło: Volkswagen Group Polska
  2. BMW Group sprzedała ponad milion pojazdów w pierwszych 6 miesiącach roku 2014 – więcej niż kiedykolwiek dotąd w ciągu jednego półrocza. Klientom na całym świecie wydano 1 020 211 pojazdów, co oznacza wzrost o 6,9% w porównaniu z tym samym okresem ub.r. (954 501 szt.). Także sprzedaż w samym czerwcu osiągnęła rekordowy poziom: wydano o 4,8% więcej pojazdów – 193 342 (w ub.r. – 184 489). „Po raz pierwszy sprzedaliśmy ponad miliona samochodów w pierwszej połowie roku – to dowód na siłę naszych marek premium w BMW Group” – powiedział Ian Robertson, członek zarządu BMW AG, odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. „Czerwiec to kolejny z długiej serii miesięcy rekordowych, potwierdzających iż jesteśmy na dobrej drodze do sprzedania ponad 2 mln pojazdów w roku 2014. Mamy zamiar kontynuować wzrost sprzedaży w drugiej połowie roku, gdy w salonach pojawią się tak ekscytujące auta jak BMW X4 czy BMW serii 2 Active Tourer.’ W skali świata sprzedaż pojazdów marki BMW wzrosła w czerwcu o 7,3%, do 164 214 (153 075). Od początku roku klienci na całym świecie odebrali 886 347 pojazdów marki BMW – to wzrost o 10,2% wobec zeszłorocznych 804 227 sztuk. Sprzedaż aut marki MINI zgodnie z przewidywaniami jest wciąż niższa od zeszłorocznej (131 896 sztuk wobec 148 799 w ub.r., –11,4%). Jednak sprzedaż nowego MINI hatchback, podstawowego modelu, który w nowej swej generacji pojawił się w salonach w marcu, zaczyna odzwierciedlać pozytywną reakcję klientów, wykazując wzrost o 3,2%. Pozytywny trend wzrostowy będzie obserwowany przez resztę roku. Sprzedaż marki Rolls-Royce w pierwszej połowie roku wyniosła 1968 sztuk, 0 33,4% więcej niż w ub.r. (1475). Rolls-Royce notuje wciąż bardzo duży popyt na model Wraith, wyraźną reakcję rynku na świeżo wprowadzony model Ghost Series II oraz popyt na rodzinę Phantom. Dobrą sprzedaż raportują region Azji i Pacyfiku, Bliski Wschód i Europa. W połowie roku USA wyprzedziły Chiny jako największy rynek marki na świecie. Marka planuje dalszy silny wzrost i rekordowy rok 2014. Globalna sprzedaż BMW Motorrad wyniosła w pierwszej połowie roku 70 978 motocykli i skuterów, co oznacza wzrost o 9,3% wobec ub.r. (64 941). W samym czerwcu sprzedano 11 827 pojazdów (12 541, –5,7%). Na trzech głównych rynkach zanotowano globalny wzrost. W Azji BMW Group dostarczyła klientom 321 915 pojazdów BMW i MINI, co oznacza wzrost o 18,3% (272 100). Rekordowe wzrosty zanotowano w Korei Południowej (+19,3%) oraz w Chinach kontynentalnych (+23,1%). W regionie Ameryk wzrost jest stały, dla marek BMW i MINI wyniósł 3,4%. W samych USA wyniósł 5,1%, w Meksyku – o 6,2%. Sprzedaż BMW Group w Europie także poszła w górę, wzrastając o 2,1%. W samym czerwcu na rodzimym rynku, w Niemczech, o 2,4%. Źródło: BMW Group
  3. więcej -> Audi przekracza milion!, sprzedaż nowych samochodów, rynek nowych samochodów, nowości na rynku samochodowym | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  4. Audi AG: po ośmiu miesiącach roku, ponad milion sprzedanych samochodów - Około 118 650 aut sprzedanych w sierpniu 2013 - wzrost o 9,8 procent - Luca de Meo, szef sprzedaży Audi przewiduje: „W Europie ważny będzie wrześniowy debiut Audi A3 Limousine“ - Sukces ofensywy silników diesla nakręca sprzedaż w USA Ingolstadt, 10 września 2013. Audi AG, po raz pierwszy w swej historii, już w sierpniu przekroczyło próg miliona sprzedanych samochodów. Od stycznia do sierpnia, 1 030 450 klientów z całego świata zdecydowało się na zakup auta z czterema ringami. To o 7,2 procent więcej niż w tym samym okresie roku 2012. W ubiegłym miesiącu koncern cały czas kontynuował wzrost, który wyniósł 9,8 procent. Przekłada się to na sprzedaż 118 650 nowych samochodów. Znaczące przyrosty Audi zanotowało ponownie w Ameryce Północnej (o 19,6 procent) i w Regionie Azji Południowo-Wschodniej (o 22,4 procent). „Stany Zjednoczone i Chiny przewodziły rankingom sprzedaży koncernu także w sierpniu. Na tych właśnie rynkach notujemy ciągły, dwucyfrowy wzrost. Dzięki temu, nasze starania o osiągnięcie zakładanego na ten rok celu strategicznego w postaci półtora miliona sprzedanych samochodów, powinny zakończyć się sukcesem“ – powiedział Luca de Meo, szef marketingu i sprzedaży Audi AG. „Niestety na wielu rynkach europejskich nadal wieją silne nieprzyjazne wiatry. Niemniej w nadchodzącym tygodniu, na Starym Kontynencie zadebiutuje model A3 Limousine, który z pewnością wywinduje nas w górę.“ W sierpniu przede wszystkim duże zainteresowanie nowym trzydrzwiowym Audi A3 i Audi A3 Sportback sprowadziło nowych klientów do salonów. Wskaźniki sprzedaży rodziny A3, w porównaniu z rokiem ubiegłym, wzrosły na całym świecie o 16,6 procent (14 150 aut). Biorąc natomiast pod uwagę Audi Q3, które od przyszłego roku dostępne będzie także na rynku amerykańskim, sprzedaż w sierpniu wzrosła aż o 45 procent (prawie 10 750 samochodów). W przypadku Audi Q5 wzrost wyniósł 40,9 procent (niecałe 19 800 egzemplarzy). Znacznie rosła też sprzedaż obu cieszących się największym popytem limuzyn Audi: modelu A4 Limousine - o 10,8 procent (19 100 aut) i Audi A6 Limousine – o 11 procent (około 18 250 samochodów). W USA, w minionym miesiącu doskonale sprzedawał się model A6 i wszystkie luksusowe limuzyny z Ingolstadt. Sukces Audi w tym prestiżowym segmencie to przede wszystkim zasługa cieszącego się dużym zainteresowaniem silnika Clean Diesel, dostępnego od lipca we wszystkich dużych modelach Audi. A6, A7 Sportback, Q7 i A8 sprzedawały się w sierpniu 2013 o 31,2 procent lepiej niż w tym samym miesiącu roku 2012. Ich udział w całkowitej sprzedaży czterech ringów w USA wzrósł do 35 procent. Dla przypomnienia, w 2010 roku wynosił on jedynie 18 procent. W minionym miesiącu dynamicznie zwiększała się też sprzedaż Audi Q5 (3 845 egzemplarzy, +91,6 procent). Tak ogromny skok, to zasługa wersji z silnikiem TDI, która pojawiła się na amerykańskim rynku w lipcu tego roku. Łączna sprzedaż wszystkich modeli Audi w Stanach Zjednoczonych wzrosła w sierpniu o 21,5 procent i wyniosła 14 005 samochodów. W Europie natomiast, trudna sytuacja gospodarcza wielu krajów wyraźnie odbija się na wskaźnikach sprzedaży czołowego producenta samochodów segmentu premium na tym kontynencie. Podczas gdy rok temu Audi – w przeciwieństwie do konkurencji – notowało jeszcze wzrosty sprzedażowe, w sierpniu tego roku nastąpił spadek o 3,4 procent (46 100 aut). Od początku roku, w porównaniu do okresu styczeń – sierpień 2012, sprzedaż spadła o 2,3 procent (490 450 samochodów). Oznacza to, że sytuacja Audi w Europie jest trudniejsza niż na pozostałych kontynentach. Podobnie jak globalnie, w sierpniu wzrosła także sprzedaż Audi w Chinach. Po upływie zaledwie ośmiu miesięcy tego roku, sprzedano tu ponad 300 tysięcy samochodów. Dzięki wzrostowi o 19,6 procent (312 683 sztuk), producent z Ingolstadt uzyskał już teraz praktycznie taki sam wynik sprzedaży jak w całym roku 2011. Wówczas Audi od stycznia do grudnia sprzedało chińskim klientom 313 036 samochodów. W podsumowanym właśnie miesiącu, głównie SUV-y - Q3 i Q5 przyczyniły się do tak znacznego sukcesu czterech ringów na tym rynku. Łącznie w sierpniu 2013, w Państwie Środka koncern sprzedał 42 778 aut, co daje wzrost o 22,9 procent w stosunku do porównywalnego okresu 2012 roku. Audi może pochwalić się także wzrostem sprzedaży w innych państwach Regionu Azji Południowo-Wschodniej: w Japonii o 12,6 procent (1 935 sprzedanych samochodów) i w Korei Płd. o 47 procent - 1 852 wprowadzonych na rynek aut. [TABLE] [TR] [TD]Sprzedaż Audi AG na poszczególnych rynkach [/TD] [TD]w miesiącu sierpniu [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [TD]łącznie [/TD] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [TR] [TD] [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do sierpnia 2012 r. [/TD] [TD]2013 [/TD] [TD]2012 [/TD] [TD]Wzrost sprzedaży w stosunku do roku 2012 [/TD] [/TR] [TR] [TD]Świat [/TD] [TD]118 650 [/TD] [TD]108 091 [/TD] [TD]+9,8% [/TD] [TD]1 030 450 [/TD] [TD]960 936 [/TD] [TD]+7,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Europa [/TD] [TD]46 100 [/TD] [TD]47 762 [/TD] [TD]-3,4% [/TD] [TD]490 450 [/TD] [TD]501 916 [/TD] [TD]-2,3% [/TD] [/TR] [TR] [TD]- Niemcy [/TD] [TD]19 131 [/TD] [TD]20 180 [/TD] [TD]-5,2% [/TD] [TD]169 380 [/TD] [TD]178 065 [/TD] [TD]-4,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Wielka Brytania [/TD] [TD]4 466 [/TD] [TD]4 144 [/TD] [TD]+7,8% [/TD] [TD]89 067 [/TD] [TD]79 204 [/TD] [TD]+12,5% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Francja [/TD] [TD]3 563 [/TD] [TD]3 706 [/TD] [TD]-3,9% [/TD] [TD]38 670 [/TD] [TD]41 992 [/TD] [TD]-7,9% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Włochy [/TD] [TD]2 473 [/TD] [TD]2 408 [/TD] [TD]+2,7% [/TD] [TD]31 316 [/TD] [TD]34 099 [/TD] [TD]-8,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Hiszpania [/TD] [TD]2 159 [/TD] [TD]2 270 [/TD] [TD]-4,9% [/TD] [TD]26 297 [/TD] [TD]27 132 [/TD] [TD]-3,1% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Rosja [/TD] [TD]2 767 [/TD] [TD]2 972 [/TD] [TD]-6,9% [/TD] [TD]23 902 [/TD] [TD]22 292 [/TD] [TD]+7,2% [/TD] [/TR] [TR] [TD]USA [/TD] [TD]14 005 [/TD] [TD]11 527 [/TD] [TD]+21,5% [/TD] [TD]101 346 [/TD] [TD]88 392 [/TD] [TD]+14,7% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Meksyk [/TD] [TD]960 [/TD] [TD]856 [/TD] [TD]+12,1% [/TD] [TD]7 533 [/TD] [TD]5 547 [/TD] [TD]+35,8% [/TD] [/TR] [TR] [TD]Daleki Wschód [/TD] [TD]49 550 [/TD] [TD]40 481 [/TD] [TD]+22,4% [/TD] [TD]368 750 [/TD] [TD]308 413 [/TD] [TD]+19,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Chiny (łącznie z Hongkongiem) [/TD] [TD]42 778 [/TD] [TD]34 800 [/TD] [TD]+22,9% [/TD] [TD]312 683 [/TD] [TD]261 548 [/TD] [TD]+19,6% [/TD] [/TR] [TR] [TD] - Indie [/TD] [TD]875 [/TD] [TD]726 [/TD] [TD]+20,5% [/TD] [TD]6 426 [/TD] [TD]5 406 [/TD] [TD]+18,9% [/TD] [/TR] [/TABLE] Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. MILION KILOMETRÓW MITSUBISHI CARISMĄ Liczne badania potwierdzają wyjątkową trwałość produktów Mitsubishi Motors Corporation oraz wysoki poziom zadowolenia klientów firmy – bezpośrednie rezultaty znakomitej inżynierii MMC. W najdalszych zakątkach świata niezliczona rzesza samochodów marki Mitsubishi z dnia na dzień, wiernie i bezawaryjnie służy swym właścicielom. Liczniki kilometrów niezmordowanie odmierzają dystans przejechany przez te dzielne pojazdy, nierzadko dołączające do „klubu milionerów”. 1 001 112 kilometrów na liczniki i nadal w drodze Dobrym przykładem może tu być Mitsubishi Carisma z roku 1996, które ma obecnie „na budziku” 1 001 112 km przejechane bez żadnej poważniejszej awarii po polskich oraz europejskich drogach. Właścicielem auta jest Jerzy Czaja, były spadochroniarz w 16 batalionie powietrzno-desantowym w Krakowie, który wspomina – „Sam nie wiem kiedy to zleciało… Zaczęło się od tego, że miałem wypadek, samochód nadawał się jedynie na złom. Ponieważ lubię i cenię japońskie samochody naturalnie moje następne auto musiało być produktem japońskiej marki. Nowego pojazdu daleko nie musiałem szukać - akurat sąsiadka sprzedawała dwuletnie Mitsubishi Carisma po śmierci męża - sama nie miała prawa jazdy. Kiedy usiadłem za kierownicą wówczas już mojej Carismy jej licznik pokazywał niecałe 50 tys. km przebiegu, odpaliłem silnik i licznik zaczął się kręcić…” Standardowa obsługa serwisowa Carisma pana Jerzego służyła mu wiernie przy każdej pogodzie, często przewożąc spore ładunki lub holując przyczepy po Europie. Samochód wymagał jedynie standardowej obsługi serwisowej i od czasu do czasu drobnych napraw – „Wymieniałem łożyska we wszystkich kołach, jeden wahacz z tyłu, tarcze hamulcowe. Nowy stabilizator był montowany dwukrotnie. Wiosną zeszłego roku zaczął wyciekać płyn z układu chłodzenia - została wymieniona uszczelka i to wszystko.” 9 lat / 400 tys. egzemplarzy Warto przypomnieć, że Mitsubishi Carisma to pierwszy model firmy opracowany specjalnie z myślą o rynku europejskim i tutaj produkowany, w należącej niegdyś do MMC fabryce NedCar w Holandii. Od maja 1995 do grudnia 2003 roku wyprodukowano tam niemal 400 tys. egzemplarzy tego modelu, z czego 30% 4-drzwiowych sedanów oraz 70% 5-drzwiowych hatchbacków (takie nadwozie ma Carisma pana Jerzego). W ciągu długich 9 lat produkcji Mitsubishi Carisma cieszyła się sporą popularnością w Niemczech, Wielkiej Brytanii czy Holandii. Model otworzył również sprzedaż na rynkach południowoeuropejskich (w szczególności w Portugalii, Grecji oraz Turcji), a także w Europie Wschodniej – w owym czasie na rynku rosyjskim Carisma stanowiła 60% wszystkich sprzedanych samochodów Mitsubishi Motors. Najlepiej całą historię podsumowuje pan Jerzy Czaja „Na przestrzeni tylu lat i po przejechaniu ponad miliona kilometrów, powiem, że zakup tego Mitsubishi to dobrze wydane pieniądze.” Źródło: MMC Car Poland
  6. W trzynaście lat 25 razy dookoła Ziemi – ŠKODA Fabia przekracza milion kilometrów przebiegu! Kiedy Niemiec Peter Kirchhoff kupił w dwutysięcznym roku Fabię 1.9 TDI, nie mógł sobie wyobrażać, jak ważnym elementem jego życia stanie się ta ŠKODA. Wspólnie pokonali do dziś milion kilometrów! Szczęśliwy właściciel z miejscowości Sprockhövel koło Wuppertalu, dokładnie zaplanował moment osiągnięcia imponującego przebiegu, dokonując tego wyczynu dokładnie w trzynastą rocznicę zakupu w miejscu, skąd pochodzi jego samochód – w czeskiej miejscowości Mladá Boleslav. Przed muzeum powitali go fani marki z Czech i Niemiec oraz przedstawiciele ŠKODY. „Razem z Peterem Kirchhoffem jesteśmy wielce szczęśliwi z takiego wyniku. Jednocześnie to dla nas zaszczyt, że to wielkie osiągnięcie przypadło w udziale właśnie ŠKODZIE. Nie ma chyba lepszego sposobu na potwierdzenie jakości i niezawodności naszych samochodów” – mówi dr Martin Hrdlicka, przedstawiciel Działu Rozwoju Technologicznego w ŠKODA AUTO a.s. i współtwórca tego modelu. Patrząc na rekordową Fabię, nie sposób posądzić ją o tak duży przebieg. Srebrny egzemplarz przez cały czas prezentuje się bardzo atrakcyjnie i jest nienagannie zachowany pod względem technicznym. Podziwu dla niego nie kryje sam właściciel: „Moja Fabia dalej wygląda jak nowa! Dopiero po przyjrzeniu można dostrzec kilka uchybień lakieru. I to wszystko.” – mówi. Twierdzi, że osiągnięcie takiego wyniku bez żadnych poważnych awarii ŠKODY nie jest trudne, wystarczy tylko dbać o samochód i powierzać go profesjonalistom w autoryzowanych serwisach marki. Od wielu lat egzemplarzem tym zajmuje się serwis Betgen & Potthoff z miejscowości Hamm, w którym cieszy się on szczególnym szacunkiem mechaników. „Samochód przez cały czas jest w idealnej kondycji. Silnik, sprzęgło i skrzynia biegów to nadal te same części, które zainstalowała fabryka.” – chwalą go. Właściciel wspomina, że trzeciego lipca dwutysięcznego roku, do zakupu skusił go głośny debiut nowego modelu ŠKODY na Salonie Samochodowym we Frankfurcie rok wcześniej i bardzo dobre opinie, jakie wystawiali Fabii dziennikarze. Do podjęcia decyzji przekonała też atrakcyjna cena – 18 798 marek niemieckich. Jak widać, od początku swojej historii kompaktowy model ŠKODY pozostaje wierny tym samym ideałom, które nieustannie przysparzają mu popularność i uznanie na całym świecie. „Gdy odebrałem samochód, licznik przebiegu wskazywał jedenaście kilometrów” – mówi właściciel. Siedem lat później przekroczył już granicę 500 000 km. Podkreśla, że zawsze mógł polegać na swojej Fabii: „Badania techniczne nigdy nie stanowiły żadnego wyzwania!” Po przekroczeniu imponującej wartości 999 999 bezproblemowo pokonanych kilometrów, sześciocyfrowy licznik pokazał w tym miejscu myślniki. Peter Kirchhoff zamierza jednak dalej poprawiać wynik, samodzielnie dokumentując dalsze przejechane kilometry. Myśląc o nowym samochodzie, chce pozostać wierny Fabii. Kiedy na rynku pojawi się wersja sedan przyszłej, trzeciej generacji modelu, zostanie mu ona przekazana, jako prezent od marki. Swoją historyczną Fabię, Niemiec przekaże wtedy do muzeum ŠKODY, jako żywe świadectwo długotrwałości i bezawaryjności wszystkich modeli tej marki – także tych najnowszych, wyposażonych w zaawansowane technologie. Źródło: Volkswagen Group Polska
  7. więcej -> Skoda Fabia przejechała milion kilometrów bez usterki!- strona 1 | Top Gear Aktualności źródło: Top Gear Polska
  8. Rudnik nad Sanem - właśnie tam mieszka Jerzy Czaja, były żołnierz zawodowy (spadochroniarz) w 16 batalionie powietrzno-desantowym w Krakowie i właściciel Mitsubishi Carisma, które przejechało już ponad milion kilometrów. „Milionerka” jest srebrna. Pod maską silnik Diesla 1.9 DID/90 KM. Przez 17 lat przejechała 1 001 112 km. Większość przebiegu po polskich drogach i… bez poważniejszych awarii. Sprawdziliśmy, gdzie tkwi tajemnica niezniszczalności tego auta. Wszyscy w Rudniku znają Pańskie auto – człowiek, który wskazywał nam drogę radził szukać właśnie srebrnej Carismy. Ponad milion kilometrów jednym samochodem… Nie znudziło się to Panu? - Sam nie wiem kiedy to zleciało… Zaczęło się od tego, że miałem wypadek, samochód nadawał się jedynie na złom. Ponieważ lubię i cenię japońskie samochody naturalnie moje następne auto musiało być produktem japońskiej marki. Nowego pojazdu daleko nie musiałem szukać - akurat sąsiadka sprzedawała dwuletnią Mitsubishi Carismę, którą mąż sprowadził ze Szwajcarii. Kobieta zdecydowała się sprzedać auto po śmierci męża - sama nie miała prawa jazdy. Kiedy usiadłem za kierownicą już mojej Carismy jej licznik pokazywał zaledwie 50 tys. km przebiegu, odpaliłem silnik, jedynka i licznik zaczął się kręcić… Przypomina Pan sobie swoją najdłuższą podróż Carismą i jakieś związane z nią przygody? Przygód nigdy z tym autem nie miałem - Carisma nigdy nie zaskoczyła mnie awarią. Najdłuższe trasy to do Norwegii, Francji, podróże po Europie - nigdzie dalej tym autem się nie wypuszczałem. Prowadziłem działalność gospodarczą, więc Carisma była moim biurem na kołach. Wcześniej budowaliśmy dom - w tamtych czasach musiałem jeździć po Polsce w poszukiwaniu materiałów. Lata 90. - wtedy taki samochód wyglądał trochę jak z kosmosu… Ooo, tak Carisma robiła wrażenie - ładne auto! Wówczas dobrze wyposażone samochody były rzadkością - na drogach królowały Maluchy, duże Fiaty, Żuki. To auto ma wszystko poza klimatyzacją. Pamiętam, że koledzy zachwycali się śliczną bryłą. No i ten silnik - największą furorę robił właśnie turbodiesel - wszyscy pamiętamy ówczesne realia, osiągi samochodów i jednostki napędowe… Kiedyś przypadkowo spojrzałem na tabliczkę i w ten sposób dowiedziałem się, że moja Carisma to samochód japońskiej marki wyprodukowany w Europie. O tym, że silnik jest zapożyczony od Renault dowiedziałem się, kiedy współpracy odmówił synchronizator trzeciego biegu - ale to tylko delikatna rysa na tle całości. Samochód uważam za świetną, niezawodną konstrukcję. Nawet dziś, kiedy auto się umyje i wyczyści, to na drodze wygląda świetnie, ponadczasowo… Na pierwszy rzut oka samochód nie wygląda na „milionera”… To prawda, każdy, kto zobaczy Carismę pierwszy raz daje jej co najwyżej 150 góra 200 tys. km przebiegu. Dopiero, kiedy usiądzie na miejscu kierowcy zaczyna wierzyć, że przejechał ponad milion kilometrów - fotel jest już tak wysiedziany, że człowiek zapada się w nim jak w sportowe siedzenie kubełkowe. W czasach świetności uwielbiałem komfort, jaki dawało wnętrze tego auta - zwłaszcza tylna kanapa z podłokietnikiem na środku pozwalała na relaks. Carismę uważam za praktyczny i rozsądnie zaprojektowany samochód - piąte drzwi kryją pod sobą wystarczającą przestrzeń, aby przewieźć bagaż całej rodziny. Przez 17 lat sprawdziłem to wielokrotnie... Dziś już pojawiają się ogniska korozji, ale uważam, że samochód tak, jak człowiek, powinien starzeć się z godnością - ludzie z wiekiem nie muszą wstydzić się siwych włosów, a samochód z takim przebiegiem na karku ma prawo do rdzy… Jak jest ze spalaniem? Na ile wystarcza zbiornik paliwa? To jest potężny atut tego auta. Jeżdżąc w trasie, kiedy ten samochód nie stygł, jechałem z Krakowa do Rudnika, z Rudnika do Warszawy, z Warszawy z kompletem pasażerów do Katowic stamtąd do Krakowa i wracałem do Rudnika - w ciągu jednego dnia robiłem 1200-1500 km. Carisma (1.9 DID/90 KM) maksymalnie spalała 4,8 l oleju napędowego na 100 km, przy prędkości ok. 110 km/h. Pamiętam taką reklamę, chyba Fiata, 1100 km na jednym baku - kiedy oni tym się chwalili, to mówiłem znajomym, że ja już od dawna na jednym zbiorniku przejeżdżam 1350 km. Przed wyjazdem na Węgry w Krakowie zatankowałem auto „w szyjkę” - wtedy paliwo było tanie, za pełny bak zapłaciłem ok. 102 zł. Dojechaliśmy na Węgry, nie jest to jakaś potężna odległość, ale na miejscu dwa tygodnie drobnej jazdy i zwiedzania, wróciliśmy do Krakowa, przyjechałem do Rudnika i wybrałem się jeszcze na ryby. Wszystko na tym samym zbiorniku - spalanie - rewelacja. Bardzo lubię zestrojenie skrzyni biegów z silnikiem - kiedy przy 60 km/h mam piąty bieg i wciskam gaz auto przyspiesza. Dla porównania w przypadku dzisiejszych silników Diesla taki manewr nie jest możliwy – sprawdziłem - samochód się dławi. Carisma warta jest pieniędzy jakie za nią zapłaciłem, choć wtedy kosztowała mnie dużo, bo ponad czterdzieści tysięcy złotych. Po tylu latach i z rekordowym przebiegiem ufa Pan swojemu Mitsubishi? Jasne! W czerwcu 2012 roku wybrałem się Carismą z przyczepką z towarem do Francji. Ładunek ważył kilkaset kilogramów. Samochód średnio spalił ok. 6 litrów na 100 km. Nie zepsuł się - dojechałem na miejsce i wróciłem do Polski bez kłopotów. Oleju ubywa nieznacznie, ale silnik trzyma się znakomicie. Co ciekawe, wcześniej pilnowałem wymiany oleju co 10 tys. km, potem co 15 tys. km, aż wreszcie zacząłem zmieniać olej co 20-25 tys. km - mimo to samochód nawet dziś sprawuje się świetnie. Zimą - kiedy jest minus 15 stopni Celsjusza trzeba silnik trochę pokręcić - trzy, cztery razy kluczykiem aż nagrzeją się świece. Nigdy nie potrzebowałem kabli do reanimacji auta. Jaka jest zatem tajemnica długowieczności? Tankowanie paliwa dobrej jakości i natychmiastowe usuwanie wszelkich niedomagań. Wymieniałem łożyska we wszystkich kołach. Jeden wahacz z tyłu - nie wiem dlaczego. Tarcze hamulcowe - używam już chyba piąty komplet. Wymieniałem końcówki wahaczy. Nowy stabilizator był montowany dwukrotnie. Wiosną zeszłego roku zaczął wyciekać płyn z układu chłodzenia - została wymieniona uszczelka i to wszystko. Technicznie nic więcej się nie działo. Moja Carisma jest cały czas na oryginalnych amortyzatorach - ostatnio byłem na przeglądzie i okazuje się, że spełniają normy. Dwa razy trafiłem… sarnę. W jednym przypadku miałem przez to trochę problemów z policją - w tym samym czasie na innej drodze ktoś srebrnym autem potrącił człowieka. Na szczęście wszystko się wyjaśniło, a ja musiałem wymienić przednią lampę, lusterko i boczną szybę. Kupiliśmy niedawno nowy samochód i żona była już tym autem w serwisie częściej niż ja Carismą w ciągu 17 lat - to drobne rzeczy, ale wymagają wizyty w warsztacie… Jest Pan emocjonalnie związany z tym samochodem? Ooo tak. Są takie historie o których nie wypada mówić… Mnóstwo wspomnień. Mam do tego auta ogromny sentyment - najmilej wspominam wyjazdy tym autem z rodziną na wakacje. Carisma ma już u mnie dożywotnie miejsce w garażu. Zostaje w rodzinie - zasłużyła sobie… Za co ceni Pan sobie ten samochód? Za niezawodność i ekonomię. Na przestrzeni tylu lat i po przejechaniu ponad miliona kilometrów - powiem, że zakup tego Mitsubishi to dobrze wydane pieniądze. źródło: Mitsubishi
  9. Jeden na milion: w zakładzie Toledo Complex w stanie Ohio wyprodukowano milionowy egzemplarz Jeepa Wranglera JK. Jeep Wrangler to jeden z najbardziej kultowych samochodów na świecie. Z linii produkcyjnych zakładu Grupy Chrysler Toledo Complex (Ohio) wyjechał milionowy egzemplarz modelu JK. Kierownictwo Grupy Chrysler, pracownicy zakładu, przedstawiciele Związku Pracowników Branży Motoryzacyjnej (UAW) oraz współpracujący dostawcy zgromadzili się z tej okazji na końcówce linii montażowej. Mauro Pino, vice-prezes Grupy Chrysler i Dyrektor Wydziału Montażowego oraz Dan Henneman, przewodniczący lokalnej Jednostki UAW, przy aplauzie pracowników wyjechali czarnym Jeepem Wranglerem Rubicon 2013, w jubileuszowej wersji "Rubicon 10th Anniversary", przeznaczonym dla klienta w Sarasota na Florydzie. "Wszystkie samochody Jeep Wrangler znajdujące się w sprzedaży pochodzą z zakładu Toledo w stanie Ohio," powiedział Pino. "Od 8 lat od kiedy jest otwarty zakład w Toledo jego pracownicy wyprodukowali każdy z tego miliona egzemplarzy z taką samą dumą, pasją, zaangażowaniem, mając na względzie przede wszystkim aspekty jakościowe. Wszyscy jesteśmy gotowi na wyprodukowanie kolejnego miliona egzemplarzy. " Od roku 1941, Jeep - oryginalny SUV - utożsamia wolność, autentyczność, przygodę i pasję. Od samego początku, marka Jeep pozostaje wierna swojemu dziedzictwu opartemu na zapewnieniu najlepszych właściwości terenowych we wszystkich swoich samochodach. Entuzjazm, cechujący zarówno załogę produkującą samochody Jeep, jak i Klientów, związany z wyjątkowym stylem życia, jaki może zapewnić „tylko Jeep” odnajdujemy w pojazdach znanych jako samochody dla "pragnących rozrywki i wolności." „Ponad 600 pracowników reprezentowanych przez związek zawodowy UAW w zakładzie Wranglera przychodzi do pracy każdego dnia. Wszyscy mamy świadomość, że jesteśmy strażnikami dziedzictwa Jeepa i traktujemy tę rolę bardzo poważnie. Cały zespół jest dumny, że uczestniczy w tym przełomowym momencie." powiedział Zach Leroux, Dyrektor Zakładu Toledo Complex Grupy Chrysler. Czerpiący swoją nazwę z jednego z najbardziej wymagających szlaków terenowych Ameryki, Jeep Wrangler w wersji "Rubicon 10th Anniversary" posiada specjalny pakiet terenowy, który ma go uczynić "najdzielniejszym w terenie Wranglerem w historii". Pojazd z limitowanej serii oferuje swoim miłośnikom ekstremalne wyposażenie terenowe, w tym nowy, zaprojektowany pod montaż wyciągarki stalowy przedni zderzak ze zdejmowanymi nakładkami na końcach, zwiększony prześwit, nowe boczne progi ochronne oraz terenowe ogumienie BF Goodrich KM2. "Załoga zakładu Toledo rozumie, że sukces marki Jeep jest bezpośrednio związany z jakością ich pracy," powiedział Henneman. "Cały czas stają na wysokości zadania, jakim jest sprostanie zapotrzebowaniu na jeden z najbardziej rozpoznawanych na całym świecie pojazdów SUV, pokazując swoje zaangażowanie milionom miłośników marki". Jeep Wrangler 2013 jest uznawany i szanowany przez najlepsze organizacje z branży motoryzacyjnej, które mają wpływ na decyzje odnośnie zakupów, zdobywając liczne nagrody, w tym nagrodę The SEMA Award dla „najgorętszego” samochodu 4x4 SUV; nagrodę magazynu Petersen’s 4-Wheel & Off-Road dla najlepszego samochodu 4x4 roku; wyróżnienie Stowarzyszenia Pisarzy z Texasu dla najlepszego średniej wielkości pojazdu SUV; pierwsze miejsce w klasyfikacji Best Resale Value Awards (za najwyższą wartość odsprzedaży pojazdu używanego) prowadzonej przez portal internetowy Kelley dla samochodu kompaktowego; nagrodę SUV Roku portalu Autobytel.com oraz nagrodę roku „Four Wheeler of the Year” magazynu Four Wheeler. Umieszczona pod jednym dachem z Zakładem North, w którym w tym roku będzie produkowana nowa wersja Jeepa Cherokee 2014, fabryka Toledo Complex rozpoczęła produkcję Jeepa Wrangler i Wranglera Unlimited w 2006 roku. Ulokowany na terenie dawnego zakładu Stickney kompleks obejmuje wydziały karoserii i montażu, zarządzane we współpracy z dostawcami Kuka i Mobis. Zakład Stickney został zbudowany w 1942 roku i prawie dwadzieścia lat później został zaadoptowany dla produkcji modelu Jeep Grand Wagoneer. Fabryka przekształciła się w zakład Toledo kiedy koncern Chrysler kupił American Motors Corporation w sierpniu 1987 roku. Jesienią 1997 roku, zbudowano zakład Toledo North przeznaczony do produkcji modelu Jeep Liberty, która rozpoczęła się w kwietniu 2001 roku. Później doszła produkcja Dodge Nitro 2007, która rozpoczęła się w sierpniu 2006 roku. Ostatni Jeep Liberty i Dodge Nitro zjechały z linii odpowiednio w sierpniu 2012 i grudniu 2011. W zakładzie Toledo North, od trzeciego kwartału br., przybędzie 1105 nowych miejsc pracy na drugiej zmianie, zwiększając całkowite zatrudnienie do ponad 3000 osób. Marka Jeep Zbudowany na ponad 70-letniej historii, Jeep jest SUV-em z prawdziwego zdarzenia, liderem w swojej kategorii, charakteryzującym się doskonałymi osiągami oraz wszechstronnością. Jest zaprojektowany dla tych, którzy marzą o niezwykłych podróżach, nie tylko w najbardziej ekstremalnych warunkach, ale również w mieście. Marka Jeep zachęca do korzystania z pełni życia, oferując kompletną gamę pojazdów pozwalających podjąć każde wyzwanie, z zachowaniem maksymalnego bezpieczeństwa. Gama Jeep obejmuje modele Compass, Grand Cherokee, Patriot, Wrangler i Wrangler Unlimited – wraz z nową wersją Jeep Cherokee 2014 debiutującą w tym roku. Aby zaspokoić potrzeby konsumentów na całym świecie, wszystkie modele Jeep są sprzedawane poza Ameryką Północną i dostępne są w wersji z kierownicą z prawej strony, w połączeniu z silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi. Chrysler Group LLC prowadzi sprzedaż i obsługę serwisową pojazdów w około 120 krajach na całym świecie. Źródło: Fiat Auto Poland
  10. Fiat 500 osiąga magiczną liczbę 1 000 000 egzemplarzy wyprodukowanych w Polsce. Kolejne, ważne wydarzenie w historii Fiata 500 i Fiat Auto Poland w Tychach, gdzie samochód ten jest produkowany. Dzisiaj, z polskiej linii produkcyjnej zjechał egzemplarz „Pięćsetki” o numerze 1 000 000. Jubileuszowa „Pięćsetka” to wersja sportowa Abarth 500 w kolorze białym, wyposażona w silnik turbo o pojemności 1,4 l o mocy 135 KM. Milionowa „Pięćsetka” trafi na rynek włoski, podobnie jak samochód o numerze 999 999, który również pojedzie do Italii. Będzie to Fiat 500 w wersji 1,3 MultiJet Sport, w kolorze czerwonym „corsa”. Samochodem o numerze 1 000 001 jest uroczy kabriolet Fiat 500C w wersji 1,2 Lounge w kolorze niebieskim, który trafi za naszą zachodnią granice do Klienta w Niemczech. Cieszący się bardzo dużą popularnością i sprzedawany w 87 krajach na całym świecie – od Polski przez Włochy, Brazylię, Afrykę Południową po Japonię - Fiat 500 osiągnął tę historyczną liczbę po 5 latach i 9 miesiącach od momentu pojawienia się na rynku. Dziesięć krajów, do których dostarczono największą liczbę wyprodukowanych w Polsce „Pięćsetek” to: Włochy (401 050), Anglia (143 958), Francja (115 897), Niemcy (101 473), Holandia (34 069), Belgia (29 910), Hiszpania (27 377), Japonia (25 064), Austria (20 838) i Szwajcaria (17 856). Polacy zakupili 5 433 Fiatów 500. Należy zauważyć, że 80 procent Klientów wybrało najlepsze wersje w dostępnej gamie. Ustanowiony przez Fiata 500 rekord mówi sam za siebie, a ponadto potwierdza pozycję tego samochodu, jako prawdziwej ikony włoskiego stylu, zdobywającej uznanie międzynarodowej Klienteli i krytyki. Doskonałe wyniki sprzedaży potwierdza fakt, że model ten zdobył do tej pory 40 nagród na całym świecie, w tym najbardziej prestiżową nagrodę w tej kolekcji: „Car of The Year 2008”. Jako pierwszy w segmencie małych samochodów został wyposażony standardowo w siedem poduszek powietrznych oraz wyróżniony przez instytut Euro NCAP prestiżowymi "5 gwiazdkami Euro NCAP". Źródło: Fiat Auto Poland
  11. Milion Tiguanów z Wolfsburga Poznań, 22 marca 2013 – W ubiegłym tygodniu z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan wyprodukowany w zakładach w Wolfsburgu. Był to biały Tiguan z pakietem R-Line i silnikiem 1.4 TSI o mocy 118 kW (160 KM). Tiguan jest najpopularniejszym SUVem w Niemczech. Dyrektor zakładów, prof. dr Siegfried Fiebig powiedział: „Jubileusz produkcyjny jest kolejnym krokiem milowym w pełnej sukcesów historii Tiguana w Wolfsburgu. Po zakończonej z powodzeniem rozbudowie, zwiększającej produkcję do 1000 Tiguanów dziennie, elastycznie zareagowaliśmy na utrzymujący się duży popyt. Pracownikom należy się wielka pochwała za ich dobrą pracę.” Członek Rady Zakładowej Guido Mehlhop dodał: „Tiguan stał się prawdziwą, dodatkową podporą dla Wolfsburga. Ten model podkreśla kompetencje i elastyczność naszych zakładów.” Zaraz po debiucie rynkowym w 2007 roku, Tiguan został w Niemczech liderem rynku samochodów SUV i nie oddał tej pozycji do dzisiaj. Tiguan cieszy się także bardzo dużym zainteresowaniem na świecie. Jego największymi rynkami są Europa, Rosja, USA, Chiny, Brazylia i Australia. Do dnia dzisiejszego sprzedanych zostało 1,4 miliona egzemplarzy tego popularnego modelu. Volkswagen produkuje Tiguana w Wolfsburgu oraz w Kałudze (Rosja) i Szanghaju (Chiny). Źródło: Volkswagen Group Polska
  12. więcej -> Milion egzemplarzy VW Tiguana z Wolfsburga, park samochodowy w Polsce, rynek nowych samochodów, park samochodów | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. Toyota/Lexus wzywa do serwisu milion pojazdw Kolejna akcja serwisowa Toyoty... A może to po prostu przesadna dbałość?
  14. Właściciel "Hustlera" pyta - co ukrywa Mitt Romney? Ciekawe czy znajdą się jacyś wiarygodni "konfidenci"
  15. viaTOLL zebrał dla Skarbu Państwa już milion złotych
  16. Corvette C3 za milion dolarw
  17. Ciekawe co czeka nas jak pojawi się milion na facebooku Aston Martin DB9 1M, czyli wyjątkowy model dla uczczenia miliona fanów na Facebooku
  18. „Wezwanie do działania" na portalach społecznościowych, promujące samochody elektryczne z zerową emisją, osiąga założony pułap przed czasem. The Big Turn On - milion deklaracji złożonych przed czasem Kampania zachęca ludność do wyrażania poparcia dla samochodów elektrycznych Miasto z największą liczbą „włączeń elektryczności" otrzyma 30 szybkich ładowarek Najskuteczniejszy orędownik samochodów elektrycznych otrzyma w nagrodę nowego Nissana LEAF The Big Turn On, ambitna kampania internetowa Nissana, której celem jest nakłonienie miliona ludzi do „włączenia elektryczności", czyli zadeklarowania poparcia dla samochodów elektrycznych, osiągnęła planowany rezultat przed czasem. Początkowo plan zakładał dobicie do miliona w ciągu 100 dni, jednak kampania wzbudziła tak duże zainteresowanie opinii publicznej, że cel został osiągnięty w czwartek 21 czerwca, 15 dni przed czasem. „Ogromnie cieszymy się, że udało nam się dobić do miliona zdeklarowanych przed czasem" - powiedział Paul Willcox, Starszy Wiceprezes ds. Sprzedaży i Marketingu w europejskim oddziale Nissana. „To pokazuje, że coraz więcej ludzi zdaje sobie sprawę z tego, że samochody takie jak Nissan LEAF mogą stanowić prawdziwą alternatywę. I chociaż Nissanowi udało się osiągnąć zamierzony cel wcześniej, niż planowano, to The Big Turn On nadal będzie promować w 100% elektryczny model LEAF". Oprócz zachęcania kierowców z Francji, Niemiec, Holandii i Wielkiej Brytanii do rozważenia korzyści płynących z jazdy samochodem zeroemisyjnym, kampania pokazuje także, że jazda Nissanem LEAF jest niezwykle bezpieczna, przyjazna dla środowiska i ekonomiczna, a jego zasięg pomiędzy ładowaniami jest wystarczający do zaspokojenia większości potrzeb codziennego użytkowania . Po zakończeniu kampanii, miasto z największą liczbą nowo zadeklarowanych zwolenników samochodów elektrycznych otrzyma 30 szybkich ładowarek Nissan, a osoba, która zachęci najwięcej ludzi do „włączenia elektryczności" wygra Nissana LEAF. Te zgodne ze standardem CHAdeMO szybkie ładowarki to tylko część z puli 400, jakie Nissan planuje przekazać miastom w całej Europie do końca 2012 r. w celu przyspieszenia rozwoju infrastruktury. Akumulatory w Nissanie LEAF oraz innych zgodnych z tym standardem pojazdach mogą zostać naładowane do 80% pojemności w zaledwie 30 minut, co umożliwia odbywanie dłuższych podróży. Pierwsze szybkie ładowarki Nissana zainstalowano już w Holandii oraz we Francji. Wzięcie udziału w The Big Turn On jest tak proste, jak kliknięcie myszką komputera na stronie internetowej poświęconej tej inicjatywie - NISSAN LEAF - NISSAN LEAF THE BIG TURN ON - poprzez portale społecznościowe takie jak Twitter i Facebook lub odbycie jazdy testowej Nissanem LEAF. Więcej informacji o pojazdach elektrycznych Nissan znajduje się na stronie: NISSAN | Zero Emission Website źródło: NISSAN
  19. http://autokult.pl/2011/02/18/porsche-milion-fanow-jeden-prezent?utm_source=Fanpage&utm_medium=Link+21%3A00&utm_campaign=Facebook Już znaleźliście się na Porsche ?!
  20. Wypadek - jeden przypadek na milion <iframe title="YouTube video player" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/fZc_liXY7cU" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
  21. <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=kWTMYiq_Exk&hl=pl_PL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=kWTMYiq_Exk&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object> Gratulacje dla tego pana .
  22. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=oU7HehOGoLk&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=oU7HehOGoLk&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  23. http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,62445,4968656.html
  24. Limitowany Maybach cabrio Takie cacko kosztuje nawet milion euro. http://www.autokrata.pl/lod/2078/limitowany_maybach_bez_dachu/
×