• Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'maserati' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

  • Blog
  • Blog Mateusz vBService
  • Blog ForumSamochodowe.com
  • Wielka Demotyracja
  • BMW Klub Szczecin
  • Firestone's blog
  • Abime's blog
  • Cozalinho's blog
  • Wujas_Ghostas Blog ;)
  • przemo80b4's blog
  • Eddy's blog
  • bmwgrudziadz's blog
  • rosman's blog
  • mixery's blog
  • ...
  • Audire's Blog
  • Welcome to my locker.
  • Tor Poznań
  • Blog trakera.
  • Tuning Modeli
  • Blog izabela
  • kruszyna's blog
  • merco's blog
  • brayan-12's blog
  • jim's blog
  • Virtual Tuning
  • Blog Arbuzek
  • Lambo's blog
  • Blog Fresh'a
  • svenik05's blog
  • Puma1995's blog
  • dawidpolakowski's blog
  • zenonxp's blog
  • Blog gobus1
  • Radykalny blog o niczym konkretnym
  • marcin121's blog
  • Andrzej K.'s blog
  • micar's blog
  • Isipep's blog
  • wts3's blog
  • brajan127's blog
  • SamuraY
  • ...
  • sero's blog
  • 22lorak's blog
  • gryzu46's blog
  • www.moto-kondzio.pl
  • Yankess's blog
  • Kacpero99's blog
  • pawel11's blog
  • Blog anka-2012
  • FORUM MECHANIKÓW - internetowy warsztat
  • hurtopony1's blog
  • Blog Patryk007
  • Blog countryman21
  • Blog Warsztat24
  • Vw sharan 2001 rok nie pali kontrolka ładowania
  • Blog TOKA
  • Blog Motointegrator
  • Blog Emil Adamiak
  • patrykxxx
  • Blog kuba12345
  • Blog kjaro000
  • Blog iParts
  • AutoRide
  • Blog Expenndable
  • Blog TonyViet
  • Blog csokafay
  • Blog TainaHerbert12
  • Blog gamegautruc
  • Blog IzolaGotter
  • Blog gamegautrucdo
  • Stałe wyjazdy polska-dania-polska oraz wynajem busów
  • Blog marekd3
  • Blog TOMALO1979
  • Blog vseo
  • Podłogi drewniane blog
  • Mój osobisty blog
  • Blog Tim
  • Blog pablito91
  • Blog GrzybiarzDawid
  • Blog hapa07
  • Blog Rafał Niedolistek
  • Blog pancelofan
  • Blog Paronomasia
  • Blog Finansolog
  • Ubezpieczenia samochodowe Blog
  • Sklep z kosmetykami
  • Blog amfibia
  • Blog Karolina Kowalczyk
  • Blog bolek123
  • Blog dominik3435
  • Blog gandi
  • Blog cheapnikeme
  • Blog grochol156
  • Blog Adam K.
  • Blog StepniakK
  • Blog Eugeniusz Zak
  • Blog Autonagar
  • Blog xyufudshss
  • Blog zjhujdffs
  • Blog Antek Woźniak
  • Listwy mdf
  • Blog suchy basen
  • Blog schody drewnianie śląsk
  • Blog noclegi sudety
  • Blog panele 3d
  • Blog markizy
  • Blog aminokwasy
  • Blog drzwi zewnętrzne
  • Blog gzymsy styropianowe
  • Blog tarasy drewniane
  • Blog kreatyna
  • Blog rolety rzymskie
  • Blog roman blinds
  • Blog sztukateria
  • Blog boniowanie
  • Blog listwy przysufitowe
  • Blog makijaż ślubny łódź
  • naprawa automatycznych skrzyń biegów
  • Blog drzwi drewniane
  • Blog drzwi wewnetrzne
  • Blog sztukateria wewnetrzna
  • Blog wooden blinds
  • Blog sztukateria poliuretanowa
  • Blog producent drzwi
  • Blog patio awnings
  • Blog rolety zewnetrzne
  • Blog drzewko cytrusowe
  • Blog okna drewniane
  • Blog zuzelek
  • Blog Tomek224
  • Blog Kasta
  • Blog delhiangels

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników


Znaleziono 166 wyników

  1. Maserati Quattroporte I Maserati Quattroporte I (oznaczenie kodowe Tipo AM 07) to luksusowy samochód osobowy produkowany przez włoską markę Maserati w latach 1963-1969. Pojazd został zaprojektowany przez Pietro Frua, który wzorował się na modelu 5000 GT, który stworzył 2 lata wcześniej. Maserati Quattroporte '1963–66: Do napędu posłużył silnik V8 o pojemności 4.1 litra i mocy 256 KM połączony z 5-biegową skrzynią manualną lub 3-biegowym automatem. Do roku 1966 (gdy wprowadzono poprawki) wyprodukowano 230 egzemplarzy. W 1966 roku wprowadzono zmodernizowaną wersję 2a Serie. Od 1968 roku oferowano silnik V8 4.7 l (moc 290 KM). Produkcję zakończono w 1969 roku liczbą 772 egzemplarzy (seria 1 i 2). Maserati Quattroporte '1966–69:
  2. mam problem z quattroporte, a mianowicie samochód w ogóle nie chce odpalić, wiem że wcześniej był na chodzie i odpalał, ale sporo czasu przestał bez ruchu w garażu. Raz udało się odpalić i komputer wywalił pełno błędów? Co może być przyczyną? Czy w PL jest gdzieś serwis który naprawi takie auto? Pzdr /założyłem temat w exotic cars bo nie ma osobnego działu dla maserati
  3. Maserati 5000 GT Maserati 5000 GT to włoski samochód GT produkowany w latach 1959-1965 przez firmę Maserati. Charakteryzował się dwudrzwiowym nadwoziem typu coupe. Podwozie pochodziło z modelu 3500 GT, silnik zaś od 450S (jednostka V8o pojemności 5,0l). Moc przenoszona była poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów na koła tylne. Nadwozia produkowane były przez różne firmy trudniące się ich projektowaniem (np. Carrozzeria Touring, Carrozzeria Allemano, Pietro Frua, Carrozzeria Monterosa, Pininfarina, Ghia, Michelotti czy Bertone). Maserati 5000 GT Coupe '1961–64 (Allemano): Maserati 5000 GT '1961 (Bertone): Maserati 5000 GT Coupe '1962–64 (Frua): Maserati 5000 GT Coupe '1961 (Ghia): Maserati 5000 GT Scià di Persia '1959–60 (Touring):
  4. Maserati 3500 GT Maserati 3500 GT to samochód typu GT produkowany przez włoską firmę Maserati w latach 1957–1964. Maserati 3500 GT Coupé '1958–64: Model ten dostępny był jako 2-drzwiowe coupé oraz spider. 3500 GT było następca modelu A6. Do jego napędu użyto silnika R6 o pojemności 3,5 litra (3485 cm3) generującego moc 270 KM. Przenoszona była ona poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów ZF na koła tylne. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 235 km/h. Następcą został model Sebring. Maserati 3500 GT Coupé '1958–64: Maserati 3500 GT Spyder '1959–64:
  5. Maserati Boomerang Maserati Boomerang to samochód koncepcyjny zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro. Model ten został pokazany po raz pierwszy w 1971 roku (jako makieta) podczas salonu w Turynie. Rok później na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowany został w pełni sprawny pojazd. Wygląd konceptu oparty został o kształt klinu z ostrym przodem, co było popularne w tamtym okresie. Boomerang został oparty na modelu Bora. Napędzał go umieszczony centralnie silnik V8 o pojemności 4,7 litra, którego moc maksymalna wynosiła 310 KM. Moc była przenoszona na tylne koła za pomocą 5-cio biegowej skrzyni manualnej. Maserati Boomerang potrafiło się rozpędzić do 300 km/h. We wnętrzu auta uwagę przykuwa kierownica za którą umieszczone zostały niemal wszystkie zegary oraz przełączniki.
  6. Maserati Alfieri trafi do produkcji. Levante opnione Choć bardziej czekam na ten model, prototyp zapowiadający Levante też wygląda niczego sobie
  7. Maserati Alfieri Concept (2014)
  8. Maserati Indy Maserati Indy (Tipo 116) to włoski samochód sportowy produkowany przez firmę Maserati w latach 1969-1975. Po raz pierwszy został zaprezentowany na '68 Salone dell'automobile di Torino. W 1969 Indy oferowany był wyłącznie z silnikiem V8 o pojemności 4,1 l (4136 ccm), który osiągał moc 264 KM (194 kW) przy 5500 obr/min. Samochód z tym silnikiem przyspieszał 0-100 km/h w 7,2 s, a jego prędkość maksymalna wynosiła 225 km/h. W latach 1970-1972 dostępny był także motor 4,7 l (4719 ccm). Osiągał on moc 290 KM (216 kW) przy 5500 obr/min. Prędkość maksymalna wynosiła 251 km/h, a przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało mu 7.5 s. W 1971 zaczęto stosować także pochodzący z modelu Ghibli SS silnik 4,9 l V8, w latach 1973-1974 był on jedyną dostępną jednostką napędową. Napęd przenoszony był poprzez 5-biegową manualną bądź 3-biegową automatyczną skrzynię biegów na koła tylne.
  9. Maserati Ghibli obecny podczas 48. edycji Super Bowl. Po raz pierwszy samochód zaprojektowany i wykonany we Włoszech był podziwiany jednocześnie przez ponad 110 milionów widzów. To nowy Maserati Ghibli zaprezentowany wczoraj wieczór publiczności amerykańskiej w 90’’ reklamie telewizyjnej emitowanej podczas 48. edycji Super Bowl, odbywającej się na stadionie MetLife Stadium w East Rutherford w stanie New Jersey, gdzie drużyna Seattle Seahawks wygrała z Denver Broncos finałowy mecz o mistrzostwomw futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League. To wielki powód do dumy dla wszystkich włoskich pracowników Fiat Chrysler Automobiles, a w szczególności pracowników Maserati, że Ghibli, jedna z najbardziej luksusowych limuzyn w swojej kategorii sprzedawana na całym świecie, została zaprezentowana tak szerokiej publiczności teraz, gdy marka świętuje stulecie swojego istnienia. Super Bowl w Stanach Zjednoczonych to mecz finałowy o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi i najważniejsza impreza sportowa roku, przyciągająca przed ekrany telewizorów cały kraj, prawie tak jak w Święto Dziękczynienia. Spot reklamowy emitowany w pierwszych piętnastu minutach finału zatytułowany jest „Strike” i opowiada o ciężkiej pracy, wykonywanej z poświęceniem i zaangażowaniem. To historia opowiadająca o pasji i wytrwałości, w której zagrała Quvenzhane Wallis, młodziutka amerykańska aktorka, która w styczniu 2013 roku, w wieku dziewięciu lat była nominowana do Oscara w kategorii najlepsza aktorka pierwszoplanowa, wchodząc do historii kina, jako najmłodsza kandydatka do tej prestiżowej nagrody. Spot reklamowy reżyserowany przez Amerykanina Davida Gordona Greena i kręcony w Los Angeles, jest hołdem dla marki Maserati i wszystkich osób, które ciężko pracowały, by zaprojektować i wykonać samochód o niesamowitych osiągach i silnym charakterze, będący w stanie konkurować z największymi gigantami świata motoryzacji. Spot reklamowy przemawia bezpośrednio do serc nas wszystkich, którzy każdego dnia walczymy z problemami i przeszkodami napotykanymi na naszej drodze. Każdy przeciwko własnym „gigantom”. Maserati przypomina nam, że dla tych, którzy pracują z zaangażowaniem, wytrwałością, pasją i poświęceniem nie ma przeszkód nie do pokonania i że wszyscy możemy zwyciężać i realizować nasze cele. Zaprojektowany w Modenie, historycznej siedzibie marki Maserati, Ghibli stanowi punkt zwrotny w historii brandu. Wyprodukowany w nowoczesnej fabryce Avv. Giovanni Agnelli di Grugliasco w okolicach Turynu, gdzie tradycyjna dbałość rzemieślnicza, z której słynie Maserati, łączy się z wykorzystaniem innowacyjnych technologii gwarantujących doskonałą jakość, dzięki kontroli nawet minimalnych szczegółów. Zespołowi projektowemu modelu Ghibli udało się stworzyć limuzynę spełniającą najwyższe wymogi pod względem dynamiki jazdy i zwinności, o agresywnym wyglądzie, która nawiązuje jednak do Quattroporte, flagowego modelu marki cieszącego się ogromnym sukcesem. Krótszy, lżejszy, bardziej dynamiczny i mniej kosztowny niż model Quattroporte, Ghibli, należący do samochodów sportowych premium segmentu E, stanowi kamień milowy w programach Maserati. Jest bardziej sportowy niż flagowy model Maserati, a jego najmocniejsza wersja przyspiesza od 0 do 100 km/h zaledwie w 5 sekund i osiąga maksymalną prędkość 284 km/h. Ghibli łączy sportowy design z przestronnością luksusowej limuzyny i narzuca nowe standardy jakościowe: od designu po rozwój, od produkcji aż po kontrole procesu. Ghibli jest dostępny z benzynowymi, 3-litrowymi silnikami biturbo V6 budowanymi w zakładach Ferrarii i jest pierwszym modelem Maserati w historii oferowanym z silnikiem diesel, a także z napędem na cztery koła. Spot reklamowy został wyprodukowany we współpracy zWieden+Kennedy, niezależną agencją reklamową z siedzibą w Portland, w stanie Oregon, która pracowała już z Chryslerem, przygotowując spoty reklamowe emitowane podczas poprzednich edycji Super Bowl. Poniżej tekst recytowany przez aktorkę. [TABLE] <tbody>[TR] [TD]STRIKE Świat jest pełen gigantów Oni zawsze tu byli Poruszają się ospale po szkolnych korytarzach Kuśtykają po parkowych alejkach Musieliśmy nauczyć się walczyć z nimi I pokonywać ich Byliśmy mali, lecz szybcy Pamiętacie? Byliśmy jak wiatr, Który nadchodzi znikąd Wiedzieliśmy, że ważniejsze jest być mądrym, niż najsilniejszym w okolicy Jeśli pochylamy głowę Jeśli ciężko pracujemy Jeśli kierujemy się instynktem, sercem Wówczas będziemy gotowi Poczekamy, aż zasną Poczekamy, aż staną się tak ogromni, że zaledwie mogą się poruszać A potem wyjdziemy z cienia Wyjdziemy powoli z ciemności I przejdziemy do ataku… Jesteśmy gotowi. A teraz atakujemy. Źródło: Fiat Auto Poland [/TD] [TD] [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE]
  10. Maserati Mistral Maserati Mistral jest to samochód typu GT produkowany przez włoską firmę Maserati w latach 1964-1970. Dwudrzwiowe nadwozie typu coupé zaprojektował Pietro Frua. Samochód ten został zaprezentowany po raz pierwszy na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Turynie w w listopadzie 1963 roku. Maserati Mistral '1963
  11. Maserati GranTurismo S Mansory Wrocław
  12. Maserati sprzedaje si wietnie, dziki nowym modelom Jeszcze SUV do kolekcji i Maserati będzie ustawione
  13. Maserati Merak Maserati Merak to samochód sportowy z silnikiem umieszczonym centralnie, produkowany przez firmę Maserati w latach 1974-1982. Nazwa samochodu pochodzi od odległej od Ziemi o 79 lata świetlne gwiazdy - Merak leżącej w gwiazdozbiorze Wielka Niedźwiedzica. Zaprezentowany w 1974 pojazd zyskał określenie la Borina lub malej Bory, gdyż w zasadzie była to skromniejsza odmiana modelu Maserati Bora. Z Borą dzielił nadwozie, oferował jednak dwa dodatkowe miejsca (układ 2+2) wykrojone po zastosowaniu mniejszego silnika oraz miał obniżony profil tylnej części, bez tzw. szklarni (szyby pozwalającej podziwiać silnik). Centralnie umieszczony 3,0l silnik V6 rozwijający 190 KM był rozwinięciem konstrukcji z Citroëna SM. Z Citroënem SM dzielił również deskę rozdzielczą oraz hydrauliczne hamulce (w 1977 zastąpione bardziej konwencjonalnym rozwiązaniem). W 1976 zaprezentowano mocniejszą odmianę SS o mocy 220 KM i mniejszej o 152 kg masie, osiągającą prędkość 245 km/h. W 1977 przedstawiono natomiast wersję 2000, wyposażoną w silnik 2,0l V6 o mocy 170 KM. Merak był stosunkowo popularnym samochodem. Produkcje zakończono w 1982 liczbą około 1800 sztuk.
  14. Maserati GranTurismo MC Stradale (2014)
  15. Maserati Quattroporte Zegna Edition Concept (2013)
  16. Maserati Quattroporte Ermenegildo Zegna - zapowiedź ekskluzywnej serii Quattroporte to chyba najładniejsza limuzyna wśród tych z najwyższej półki Szkoda, że Ghibli nie wygląda już tak dobrze - ma doczepiony tył : /
  17. Maserati zyskuje na znaczeniu. Quattroporte i Ghibli sprzedają się coraz lepiej Bardzo miła wiadomość, bo nad Maserati wisiało już widmo upadku
  18. Witam, pokaże rysunek, który zajął 2 miejsce w konkursie Italian Cars, chociaż sam w to nie wierzę, bo nie jestem z niego za bardzo zadowolony. Zabrał mi sporo czasu i nerwów, ale udało się go skończyć Wykonany jak zwykle ołówkami Koh-I-Nor 8B-4H, format A3. Efekt skomentujcie sami. http://forumsamochodowe.com/galeria/data/500/P7121257.JPG P.S. Sorry za problem ze zdjęciem podczas konkursu i ogłoszenia wyników.
  19. Maserati Ghibli (2014)
  20. Maserati Bora Maserati Bora to pierwsze w historii Maserati 2-osobowe coupé z centralnym silnikiem, jego nazwa nawiązuje do rześkiej bryzy wiejącej znad wschodniego wybrzeża Adriatyku. Wkrótce po przejęciu marki przez Citroëna powstał koncept super samochodu z centralnym silnikiem. Najwięksi rywale Maserati mieli już w swej ofercie takie pojazdy: Lamborghini Miura, De Tomaso Mangusta a Ferrari już nad takim pracowało. Prototyp zaprojektowany przez Giorgetto Giugiaro był gotowy latem 1969, natomiast wersja produkcyjna została zaprezentowana w 1971 na salonie samochodowym w Genewie, a pierwsze auta trafiły do klientów przed końcem roku. Podwozie samonośne połączono z ramą pomocniczą wspierającą silnik i skrzynie biegów. Zawieszenie było w pełni niezależne. Szeroko wykorzystywano hydraulikę Citroëna: wentylowane hamulce, sprzęgło, wspomaganie kierownicy, regulacja kolumny kierowniczej oraz fotela, podnoszone światła. Źródłem napędu był zamontowany wzdłużnie silnik V8 produkcji Maserati. Początkowo jego pojemność wynosiła 4,7 l (310 KM), od 1974 na rynek amerykański pojemność zwiększono do 4,9 l (300 KM), a w europie oferowano 4,9 l (330 KM). Wielka wagę przywiązano do komfortu oraz wygłuszenia. Silnik został przykryty pokrywami a od kabiny pasażerskiej oddzielały go dwie szyby. Wnętrze w całości wyłożono skórą, w większości egzemplarzy montowano też klimatyzację. Tak wyposażony samochód ze względu na wysoką wagę nie szokował osiągami zwłaszcza w porównaniu z bezpośrednimi rywalami. Prędkość maksymalna to 260 - 275 km/h, przyspieszanie 0 - 100 km/h trwało 6,2 s a do 130 km/h 13,4 s. Produkcję zakończono w 1980 liczbą 524 sztuk w tym 289 z silnikiem 4,7 l.
  21. Maserati Ghibli (2014)
  22. Maserati Quattroporte i GranTurismo wezwane do serwisu Szlag : / Jak myślicie, jechać samemu, czy wysłać szofera do ASO?
  23. Maserati Ghibli Maserati Ghibli zaprezentowany został w roku 1966, przez lata ulegał modernizacji i różnił sie od modelu produkowanego w czasach późniejszych. Model Maserati Ghibli 500 SS produkowany był do roku 1974. Silnik w tym aucie to osiem cylindrów ustawione po cztery w dwóch rzędach, w rozwidleniu 90°. Blok silnika podobnie jak dwie głowice, wykonany jest ze stopów metali lekkich. wał korbowy kuty osadzony jest na czterech łożyskach. Pośrodku między dwiema głowicami umieszczony są cztery gaźniki dwugardzielowe typu Weber. Przy wewnętrznych ścianach obu tylnych błotników umieszczone są dwa zbiorniki paliwa każdy o pojemności 47 l. Paliwo pompowane jest do silnika przez dwie pompy elektryczne. Samochód ma dwa wlewy paliwa umieszczone po bokach pojazdu za bocznymi oknami. Ghibi ma chowane przednie reflektory, a klamki są tego samego typu, co w starszym modelu Polskiego Fiata 125p - wystające. Z silnikiem 5 l samochód ten uzyskuje prędkość od 0 do 100 km/h w ciągu 5,5 s. Oprócz wersji nadwoziowej coupe od 1968 roku samochód był produkowany w wersji kabriolet ze składanym dachem. Obie wersje opracowała firma Ghia.
  24. Maserati Quattroporte Shooting Brake - jedyne w swoim rodzaju Ciekawy projekt, ale myślę, że z nowego Quattroporte wyszłoby lepsze coupe-kombi