Skocz do zawartości

Znajdź zawartość

Wyświetlanie wyników dla tagów 'martin' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj przy użyciu nazwy użytkownika

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników


Szukaj wyników w...

Znajdź wyniki, które...


Data utworzenia

  • Od tej daty

    Do tej daty


Ostatnia aktualizacja

  • Od tej daty

    Do tej daty


Filtruj po ilości...

Dołączył

  • Od tej daty

    Do tej daty


Grupa podstawowa


Profil Facebook


Profil Twitter


Strona internetowa


GG


Skype


Mój samochód


Lokalizacja


Prawko od


Zainteresowania


Profesja


Kilka słów o mnie

Znaleziono 279 wyników

  1. Witam widzę, że forum umarło ale może zacznę coś z wami sklejać, fakt dzisiaj już jest za późno, ale jutro zaczynam w dziale Modele metalowe WIP też zagoszczę chciałem na bazie M3 Coupe z mondo motors zrobić M3 DTM... ale jak zobaczyłem ile trzeba się natrudzić zamówiłem z allegro model i zobaczymy co z tego wyjdzie a, ze mam dużo czasu na zrobienie go to możliwe, ze pokusze się o elementy fototrawione z zagranicy Trudno w pl Dostać zwykły Carbon, a co dopiero blaszki...
  2. eMKa

    Aston Martin

    Tu umieszczamy fotki rzadkich samochodów marki Aston Martin.
  3. Aston Martin Vanquish Carbon Black (2015)
  4. Aston Martin Vanquish (2015)
  5. Aston Martin Vanquish Volante (2015)
  6. Aston Martin Rapide S (2015)
  7. Aston Martin V8 Vantage N430 (2015)
  8. Aston Martin V12 Vantage S Roadster (2015)
  9. Aston Martin DP-100 Vision Gran Turismo Concept (2014)
  10. Aston Martin DB9 Volante (2013)
  11. Aston Martin DB9 (2013)
  12. Aston Martin DB9 Carbon Edition (2015)
  13. Aston Martin Atom Aston Martin Atom to samochód prototypowy zbudowany w 1939 roku przez firmę Aston Martin. Atom jest jednym z pierwszych w pełni funkcjonalnych Concept Carów. Został on zaprojektowany przez Claude'a Hill'a. Samochód ten umożliwił firmie opatentowanie aż 20 nowoczesnych rozwiązań. Niestety wybuch wojny nie pozwolił na wdrożenie Atoma do produkcji, Pierwotnie Atom był napędzany silnikiem z modelu 15/98, ale po wojnie (w 1944) został on zastąpiony silnikiem o pojemności dwóch litrów. Obecnie pojazd ten można oglądać na wystawie w Heritage Motor Centre w Gaydon.
  14. Aston Martin V8 Vantage N430 (2015)
  15. Dziecicy Aston Martin za 85 000 zotych W takim samochodzie wszystkie dziewczyny z okolicy jego Ciekawe tylko, gdzie można tym jeździć.
  16. Piąty dzień zmagań podczas rajdu Dakar należał do jednego z najdłuższych i najtrudniejszych. Pomimo skrócenia drugiego etapu o 106km zawodnicy mocno odczuli przysłowiowe piekło. Martin Kaczmarski, najmłodszy kierowca rajdu i tegoroczny debiutant, dojechał na metę na 15. pozycji ze stratą 53m32s, a w klasyfikacji generalnej awansował na 13. miejsce. Trasa dzisiejszego odcinka specjalnego prowadziła przez wyschnięte koryta rzeczne, a następnie przez wydmy gdzie nie brakowało miękkiego, grząskiego piachu oraz fesz feszu. Sporo było jazdy na azymuty, a nawigowanie utrudniały ogromne upały. Niemniej jednak polscy kierowcy pokazali dziś klasę. Rejon Fiambali to prawdziwe wyzwanie dla kierowców. Jak oceniasz piąty odcinek specjalny? Martin Kaczmarski: Paradoksalnie, dzisiejszy odcinek był najgorętszy dla kierowców, pomimo tego, że temperatura nie była rekordowo wysoka. Jechaliśmy po prostu wolniej z uwagi na warunki i dlatego pogoda tak bardzo dała się nam we znaki. Mijaliśmy kierowców motocyklowych, którzy wyczerpani chowali się w cieniach swoich pojazdów, by chwilę odpocząć od żaru słońca. To są obrazy, których się już nigdy nie zapomni. Miałeś jakieś przygody na trasie? Martin Kaczmarski: Zarówno ja, jak i wielu kierowców ominęliśmy dziś jeden z way point’ów. Zgubiliśmy się i jeździliśmy w kółko szukając owego way point’a przy wyjeździe z koryta rzeki. Najbardziej żal mi Krzyśka Hołowczyca, bo w tym miejscu też miał problemy i przez to stracił wiele minut. „Trzynastka” jednak szczęśliwa? Martin Kaczmarski: Rzeczywiście dotarłem dziś 15. na metę i przesunąłem się na 13. miejsce w generalnej klasyfikacji. Mogę więc powiedzieć, że dziś moją liczbą jest 13, ale nie będę ukrywał, że każdy kolejny dzień daje świadectwo temu, co się mówi o Dakarze. To jest niezwykle trudne doświadczenie i jedna z najcięższych lekcji pokory. Ale czuję się dobrze, jadę swoje, z rozwagą i strategią zbliżam się do mety. Wśród Polaków w klasyfikacji generalnej po pięciu odcinkach specjalnych najwyżej plasuje się Marek Dąbrowski zajmując 9 pozycję. Tuż za nim Krzysztof Hołowczyc na 11 miejscu, na 12. Adam Małysz. Martin Kaczmarski z 14. pozycji awansował na 13. miejsce. W internecie trwa akcja „Kibicuję Martinowi”, wspierająca poczynania kierowcy Lotto Teamu podczas Dakaru. Szczegóły można znaleźć na www.martinofficial.com/ kibicuje-martinowi źródło: Lotto Rally Team
  17. Debiutant Martin Kaczmarski pokonał pustynię Atacamę - jest 9 w „generalce” Debiutujący w tym roku w Dakarze, uczeń Lotto Team, Martin Kaczmarski ostrożną i równą jazdą stawił czoła wyzwaniu pustyni Atacama! Na metę XI odcinka specjalnego przyjechał na 13. pozycji, stracił do lidera 54m49s. Podobnie jak wczoraj, był drugim Polakiem na mecie, 16m32s za swoim Mistrzem, Krzysztofem Hołowczycem. Dzięki temu zyskał cenny czas w klasyfikacji generalnej. W dalszym ciągu utrzymuje się w pierwszej dziesiątce tegorocznego Dakaru! Organizatorzy rajdu Dakar poprowadzili kolejny odcinek specjalny przez pustynię Atacama, by udowodnić zawodnikom, że czujność trzeba zachować aż do końca, a na mecie staną jedynie najtwardsi zawodnicy! Był to jeden z najbardziej wymagających etapów tegorocznego rajdu. Zdradzieckie wydmy, grząski piach, fesz-fesz i palące słońce wystawiało na próbę zmęczonych już, jedenastodniową wędrówką przez Argentynę i Chile, kierowców. – Dzisiaj zacząłem odcinek od przecięcia opony na ostrym kamieniu, jadąc ze sporą prędkością w korycie rzeki. A wykorzystanie jednego z trzech kół zapasowych już na początku przeszło tak długiego odcinka nakazuje zawsze ostrożniejsze tempo. Na szczęście pozostałe opony dowiozłem do mety. Za to zakopałem się w piachu jak dziecko. Po prostu źle najechałem na wydmę i auto odmówiło mi posłuszeństwa. Straciłem tam co najmniej piętnaście minut – opowiada o wrażeniach Martin Kaczmarski, kierowca Lotto Team X-raid. – Na dodatek wydarzyło się to tuż przy kamerach, więc wpadka została na zawsze zarejestrowana – śmieję się młody zawodnik. – Generalnie dzień zaliczam do mega udanych. Super czas, przyjemna jazda i dużo pozytywnej sportowej rywalizacji na odcinku. Żal mi jedynie Adama Małysza, awarie samochodu na ostatnich OSach przed metą są zawsze dotkliwe i bardzo bolą – mówił na mecie Martin Kaczmarski, Lotto Team, X-raid. Całą 605 km trasę Martin jechał w miarę równo. Na pierwszych punktach pomiaru czasu, mimo przygód z wymianą koła, był 11. Później utrzymywał się w okolicach 14. pozycji. Finalnie ukończył czwartkowy odcinek specjalny na 13. miejscu, ze stratą do lidera odcinka, również jadącego MINI Argentyńczyka Terranovy, 54m49s. Doskonałe wyniki młodego Polaka to bez wątpienia zasługa talentu, zapału, charakteru, ale też rad doświadczonych kolegów. Krzysztof Hołowczyc, Mistrz Martina z programu Lotto Team, zdradza mu wiele tajników rajdowej jazdy i meandrów Dakaru. Martin może także liczyć na pomoc zawodników i mechaników teamu fabrycznego X-raid (jeździ w nim od września), w tym przede wszystkim swojego pilota, Filipe Palmeiro. Portugalczyk ma na swoim koncie siedem Dakarów. W 2010 roku wraz z Guilherme Spinellim zdobył 10. lokatę. Doskonała nawigacja i dobry kierowca sprawia, że w tym roku ma szansę poprawić ten wynik. – To jest już mój ósmy Dakar. Bez wątpienia, ze względu na niezwykle długie i wymagające odcinki, jest on najtrudniejszy. Przyznają tak wszyscy zawodnicy tutaj. Nie ukrywam, że moje dakarowe doświadczenie jest niezwykle pomocne i w dużej mierze pomaga nam osiągać dobre wyniki. Niemniej jednak, głównym atutem naszej załogi jest Martin. W niczym nie przypomina debiutanta!!! Jest spokojnym, wytrzymałym, konsekwentnym i przede wszystkim piekielnie inteligentnym kierowcą. Do tego przywozi zawsze auto w jednym kawałku. Moim zdaniem ten facet to absolutna przyszłość Dakaru i cieszę się, że mogę z nim jechać w tym roku – powiedział o Martinie, Filipe Palmeiro, pilot Martina Kaczmarskiego. Źródło: m a g n i f i C o
  18. Martin Kaczmarski coraz śmielej Trzeci dzień zmagań podczas rajdu Dakar był dla zawodników Lotto Team i uczestników programu „Mistrz i Uczeń” niezwykle szczęśliwy. Mistrz Krzysztof Hołowczyc był dziś drugi i do lidera Naniego Romy stracił zaledwie 1m7s. Uczeń Martin Kaczmarski, debiutujący w tym roku w rajdzie Dakar, był drugim Polakiem kończącym odcinek, zajmując 12 pozycję i tracąc do pierwszego czasu 13m17s. Trasa odcinka specjalnego z San Rafael do San Juan nie należała do najłatwiejszych. Pomimo tego Krzysztofowi Hołowczycowi i Martinowi Kaczmarskiemu udało się uzyskać bardzo zadowalające wyniki. Debiutujący w tym roku w rajdzie Dakar i jednocześnie najmłodszy z kierowców w tegorocznym rajdzie, Martin Kaczmarski sukcesywnie i z rozwagą pnie się wgórę. Jesteś po trzecim odcinku rajdu. Czy tak właśnie wyobrażałeś sobie „piekło Dakaru”? Martin Kaczmarski: Może to wbrew dakarowym zwyczajom, ale każdego dnia czuję się coraz lepiej i mocniej. Dziś jechało mi się wspaniale. Spokojnie, swoim ulubionym tempem z pełną kontrolą sytuacji na odcinku. Czuję, że wskoczyłem w swój rytm. Cieszę się również, że swój styl i tempo pokazał dziś mój rajdowy Mistrz – Krzysztof Hołowczyc. A propos… Jak to jest deptać swojemu Mistrzowi – Krzysztofowi Hołowczycowi po piętach? Martin Kaczmarski: Doświadczenie Krzysztofa jest ogromne. Na pierwszy rzut oka może się wydawać, że w generalnej klasyfikacji jestem dzisiaj zaledwie osiem oczek za nim, ale w ostatecznym rozrachunku do pięt Mistrza jeszcze mi daleko. To dopiero trzeci przejechany odcinek Dakaru. Przed nami długa droga i dla mnie wciąż najważniejszym celem jest meta. Opowiedz o strategii, jaką przyjąłeś na najbliższe dni? Nadal „rozważnie, byle do mety”, czy dodasz gazu? Martin Kaczmarski: Rozwaga podczas tego rajdu jest wskazana nie tylko wśród debiutantów, dlatego wcale się jej nie wstydzę. Jak wielokrotnie mówiłem jestem tu dziś po to, by zdobyć doświadczenie, nauczyć się Dakaru. Wygram go, kiedy będę na to gotowy. Czego Ci życzyć na jutro? Martin Kaczmarski: Utrzymania obecnej formy i temperatury niższej o kilka stopni. Wśród Polaków w klasyfikacji generalnej po trzech odcinkach specjalnych najwyżej plasuje się Krzysztof Hołowczyc, który zajmuje 8 pozycję ze stratą 33min56s do pierwszego, którym po dzisiejszym dniu jest Nani Roma. Pięć oczek niżej jest Marek Dąbrowski, tracąc 53min32s. Martin Kaczmarski traci do lidera 1h8min28s i aktualnie zajmuje 16 pozycję. O 26min31s więcej straty od Martina ma Adam Małysz i zajmuje 21. miejsce. Źródło: m a g n i f i C o
  19. Aston Martin Vanquish Volante (2014)
  20. Cain

    Aston Martin Vanquish

    Witajcie. Przedstawiam rysunek, który brał udział w konkursie "Samochody brytyjskie". Narysowany w formacie A3 ołówkami różnej twardości. A oto i Aston Martin Vanquish:
  21. Aston Martin V12 Vantage S (2014)
  22. Aston Martin chce wskrzeszenia Lagondy Jak już kiedyś wspominałem, Astonowi potrzebny jest SUV pokroju Cayenne, żeby podciągnąć sprzedaż
  23. Aston Martin traci miliony. Co jest tego powodem? Astonowi przydałby się jakiś SUV, który podreperowałby słupki sprzedaży...
  24. 2012 Aston Martin Rapide Start Up, Exhaust, and In Depth Review
  25. Aston Martin Cygnet znika z rynku A mnie zastanawia, ile będzie kosztować to autko na rynku używanych - w końcu to unikalny model
×