Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'marek' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

  • Blog
  • Blog Mateusz vBService
  • Blog ForumSamochodowe.com
  • Wielka Demotyracja
  • BMW Klub Szczecin
  • Firestone's blog
  • Abime's blog
  • Cozalinho's blog
  • Wujas_Ghostas Blog ;)
  • przemo80b4's blog
  • Eddy's blog
  • bmwgrudziadz's blog
  • rosman's blog
  • mixery's blog
  • ...
  • Audire's Blog
  • Welcome to my locker.
  • Tor Poznań
  • Blog trakera.
  • Tuning Modeli
  • Blog izabela
  • kruszyna's blog
  • merco's blog
  • brayan-12's blog
  • jim's blog
  • Virtual Tuning
  • Blog Arbuzek
  • Lambo's blog
  • Blog Fresh'a
  • svenik05's blog
  • Puma1995's blog
  • dawidpolakowski's blog
  • zenonxp's blog
  • Blog gobus1
  • Radykalny blog o niczym konkretnym
  • marcin121's blog
  • Andrzej K.'s blog
  • micar's blog
  • Isipep's blog
  • wts3's blog
  • brajan127's blog
  • SamuraY
  • ...
  • sero's blog
  • 22lorak's blog
  • gryzu46's blog
  • www.moto-kondzio.pl
  • Yankess's blog
  • Kacpero99's blog
  • pawel11's blog
  • Blog anka-2012
  • FORUM MECHANIKÓW - internetowy warsztat
  • hurtopony1's blog
  • Blog Patryk007
  • Blog countryman21
  • Blog Warsztat24
  • Vw sharan 2001 rok nie pali kontrolka ładowania
  • Blog TOKA
  • Blog Motointegrator
  • Blog Emil Adamiak
  • patrykxxx
  • Blog kuba12345
  • Blog kjaro000
  • Blog iParts
  • AutoRide
  • Blog Expenndable
  • Blog TonyViet
  • Blog csokafay
  • Blog TainaHerbert12
  • Blog gamegautruc
  • Blog IzolaGotter
  • Blog gamegautrucdo
  • Stałe wyjazdy polska-dania-polska oraz wynajem busów
  • Blog marekd3
  • Blog TOMALO1979
  • Blog vseo
  • Podłogi drewniane blog
  • Mój osobisty blog
  • Blog Tim
  • Blog pablito91
  • Blog GrzybiarzDawid
  • Blog hapa07
  • Blog Rafał Niedolistek
  • Blog pancelofan
  • Blog Paronomasia
  • Blog Finansolog
  • Ubezpieczenia samochodowe Blog
  • Sklep z kosmetykami
  • Blog amfibia
  • Blog Karolina Kowalczyk
  • Blog bolek123
  • Blog dominik3435
  • Blog gandi
  • Blog cheapnikeme
  • Blog grochol156
  • Blog Adam K.
  • Blog StepniakK
  • Blog Eugeniusz Zak
  • Blog Autonagar
  • Blog xyufudshss
  • Blog zjhujdffs
  • Blog Antek Woźniak
  • Listwy mdf
  • Blog suchy basen
  • Blog schody drewnianie śląsk
  • Blog noclegi sudety
  • Blog panele 3d
  • Blog markizy
  • Blog aminokwasy
  • Blog drzwi zewnętrzne
  • Blog gzymsy styropianowe
  • Blog tarasy drewniane
  • Blog kreatyna
  • Blog rolety rzymskie
  • Blog roman blinds
  • Blog sztukateria
  • Blog boniowanie
  • Blog listwy przysufitowe
  • Blog makijaż ślubny łódź
  • naprawa automatycznych skrzyń biegów
  • Blog drzwi drewniane
  • Blog drzwi wewnetrzne
  • Blog sztukateria wewnetrzna
  • Blog wooden blinds
  • Blog sztukateria poliuretanowa
  • Blog producent drzwi
  • Blog patio awnings
  • Blog rolety zewnetrzne
  • Blog drzewko cytrusowe
  • Blog okna drewniane
  • Blog zuzelek
  • Blog Tomek224
  • Blog Kasta
  • Blog delhiangels

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników


Znaleziono 25 wyników

  1. Zapraszam do dyskusji z czym kojarzą się Wam marki samochodów. Znalazłem w necie taką fotkę na dobry początek
  2. Samochody marek Alfa Romeo i Abarth gwiazdami zlotu samochodów zabytkowych „Auto e Moto d’Epoca 2014”. Od 23 do 26 października w Padwie odbywa się zlot zabytkowych samochodów „Auto e Moto d'Epoca 2014". Ze względu na ilość wystawianych aut oraz liczbę odwiedzających jest to najważniejsza wystawa we Włoszech, będących jednym z głównych rynków europejskich. W 31. edycji zlotu uczestniczą marki Alfa Romeo i Abarth, potwierdzając tym samym swoją chęć odgrywania głównej roli w tym rozwijającym się sektorze, który zdobywa serca coraz większej rzeszy miłośników samochodów i stylu życia „vintage", podbijając jednocześnie wartość samochodów produkowanych współcześnie. Dla miłośników i ekspertów samochody Alfa Romeo i Abarth prezentują się na dwóch powierzchniach wystawowych, oddających autentyczną pasję do motoryzacji wczoraj i dziś. Na prestiżowej wystawie można podziwiać kilka zabytkowych egzemplarzy tych dwóch marek wraz z ostatnimi nowościami z aktualnej produkcji: jest to najlepszy sposób, aby podkreślić niepowtarzalność danego brandu na tle światowej produkcji, z projektantami, samochodami, wyścigami i silnikami, stylem i innowacjami, które naznaczyły postęp technologiczny oraz odbiły piętno na wydarzeniach sportowych XX wieku. Alfa Romeo. Z kolekcji Muzeum Alfy Romeo zostały sprowadzone dwa cenne egzemplarze, które odcisnęły piętno w historii wyścigów samochodów sportowych zeszłego wieku: P2 Gran Premio (1924) oraz 8C 2300 typ „Le Mans" (1931). U ich boku pojawiły się też dwa samochody - Giulietta Sprint (1954) oraz Alfetta GTV Turbodelta (1979) – należące do prywatnych kolekcjonerów, jak również najnowsza Giulietta Sprint, która jest wyrazem hołdu dla protoplasty całej klasy samochodów, nowoczesnych Gran Turismo, jak również jednym z głównych symboli włoskiego stylu: kultowej Giulietty Sprint z 1954 roku. Urzekający model Alfa P2 Gran Premio (1924) to pierwszy samochód Alfa Romeo z 8-cylindrowym, rzędowym silnikiem, pierwszy zaprojektowany przez Vittorio Jano oraz pierwsza Alfa Romeo, dzięki której Brilli-Peri w 1925 roku zdobyli tytuł Mistrza Świata. P2 zadebiutowała na torze w Cremonie w 1924 roku podczas wyścigów, w których od razu udowodniła swoją wyższość nad konkurencją. Zwycięstwa P2 wyniosły Alfę Romeo na szczyt najlepszych producentów, przynosząc im niezwykłą sławę na całym świecie i dając początek jej sportowej karierze, będącej wstępem do sukcesów odniesionych w latach 30. Ośmiocylindrowy silnik zamontowany w P2 miał pojemność 1987 cm3 oraz moc 155 KM (175 w ostatniej wersji) i rozpędzał samochód do 225 km/h. Odrestaurowana w zeszłym roku, a dzisiaj wystawiana po raz pierwszy na zlocie, bezcenna Alfa 8C 2300 typ „Le Mans" (1931) to prawdziwa legenda sportowej motoryzacji, o czym świadczą cztery odniesione kolejno zwycięstwa, od 1931 do 1934 roku, w 24-godzinnym wyścigu „Le Mans". To właśnie ten samochód z Muzeum Alfy Romeo był w czerwcu 2013 roku „gościem specjalnym” podczas obchodów dziewięćdziesięciolecia maratonu La Sarthe. Zaprojektowana przez Vittorio Jano, 8C 2300 jest wyposażona w ośmiocylindrowy, dwublokowy silnik, każdy blok po cztery cylindry, zasilany sprężarką, zapewniającą maksymalną moc 155 KM, który rozpędza samochód do maksymalnej prędkości 200 km/h. „8C", zwycięzca seryjny z prawdziwego zdarzenia, oprócz francuskiego, 24-godzinnego wyścigu, triumfował też w Mille Miglia, w Targa Florio, oraz podczas 24-godzinnego wyścigu Spa-Francorchamps, a w wersji „Grand Prix", w niezliczonej ilości międzynarodowych wyścigów. „8C 2300" w wersji występującej w „Le Mans" została wyprodukowana w 9 egzemplarzach pomiędzy 1931 a 1933 rokiem. U boku tych rzadkich egzemplarzy pojawia się nowa Giulietta Sprint, której światowa premiera miała miejsce podczas ostatniego Salonu w Paryżu. Bardziej wyrazista estetyka, doskonałe osiągi oraz najnowsze nowinki technologiczne czynią z tej wersji „naturalnego spadkobiercę” legendarnej Giulietty Sprint, która 60 lat temu podbiła serca miłośników na całym świecie. To właśnie Giulietta w latach 50. była marzeniem wszystkich kierowców, samochodem, którego posiadanie mogło się urzeczywistnić nie tylko w snach. Dzisiaj kolej na nową Giuliettę Sprint, aby udowodniła, że jest godnym następcą swojego poprzednika i potwierdziła nierozerwalną więź łączącą samochody przeszłości z tymi z aktualnej produkcji. Abarth. Na stoisku Abarth`a w Padwie publiczność może podziwiać legendarnego Abarth`a 695 oraz najnowszego Abarth`a 695 Biposto - najbardziej „abarthowego” z wszystkich Abarth`ów"- który składa hołd protoplaście z okazji 50. rocznicy powstania. Fiat Abarth 695 Assetto Corse z 1970 – należący do prywatnego kolekcjonera – ma silnik o pojemności całkowitej 689 cm³ oraz klapę tylną podnoszoną na ogranicznikach, w celu zwiększenia chłodzenia silnika i poprawy jego efektywności. Pośród cech szczególnych egzemplarza startującego w latach 60., na pierwszy plan wysuwa się deska rozdzielcza ze specjalnym oprzyrządowaniem - prędkościomierz, licznik kilometrów, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa oraz wskaźnik temperatury oleju - kierownica z 3 ramionami, gaźnik Solex C 28 PBJ zamontowany w specjalnym, aluminiowym gnieździe, aluminiowa miska olejowa, system ssący i wydechowy. Drugi samochód wystawiany w Padwie to Abarth 695 biposto - idealne połączenie samochodu cywilnego i wyścigowego. Będący w sprzedaży od czerwca, mały supercar odniósł już swój pierwszy sukces: złożone do tej pory zamówienia przekraczają już możliwości produkcyjne bieżącego roku. Po przetestowaniu podczas głównych, europejskich imprez motoryzacyjnych, w których brał udział (Goodwood, Festival of Speed, LeMans Classic, Lignières Historique, Salon Privée i Gumball 3000), najmłodsze dziecko z gamy Abarth jest gotowe uwolnić swoje 190 koni na europejskich drogach. Pierwsze dostawy są przewidziane już na koniec tego roku. Marka Abarth rzuciła wyzwanie sama sobie, wprowadzając na drogi samochód, który (w granicach prawa) gwarantuje osiągi i wrażenia takie, jakich można doznać na torze wyścigowym. Abarth 695 Biposto jest wynikiem fascynujących poszukiwań: silnik 1.4 T-jet o mocy 190 KM (najmocniejszy silnik, który kiedykolwiek został zamontowany w cywilnym Abarth’cie), zaledwie 997 kg wagi, stosunek masy do mocy wynoszący zaledwie 5.2 kg/KM (najlepszy w tej kategorii) i przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 5,9 sekundy. Rekordowa sprawność jest również rezultatem szerokiego rozstawu kół i kompaktowego kształtu nadwozia. Jest to ponadto pierwszy na świecie samochód cywilny w swojej kategorii, wyposażony w skrzynię biegów działającą w schemacie litery H z pierścieniami zapadkowymi. Źródło: Fiat Auto Poland
  3. Hyundai w gronie 40 najbardziej wartościowych marek na świecie Wartość marki Hyundai po raz pierwszy przekroczyła 10 miliardów dolarów według zestawienia Interbrand’s Best Global Brands 2014 Hyundai najszybciej rosnącą marką motoryzacyjną od 2005 roku Hyundai Motor Company odnotował kolejny, dwucyfrowy wzrost wartości marki w 2014 roku. Wprowadzenie z sukcesem do sprzedaży przełomowych modeli - całkowicie nowego Genesisa i Sonaty oraz wdrożenie pozycjonowania marki ‘Modern Premium’, wpłynęło na jej jednolite postrzeganie na świecie i stworzenie bliskiej więzi z Klientami. Wartość marki Hyundai, która od 10 lat znajduje się w zestawieniu Interbrand’s Best 100 Global Brands (100 najlepszych marek na świecie), przekroczyła 10 mld $. Oznacza to 16% wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym, kiedy wartość ta wynosiła 9 mld $ i prawie dwukrotny wzrost w odniesieniu do roku 2005, gdy wartość wyceniano na 3,5 mld $. “Hyundai jest jedną z najszybciej rosnących marek motoryzacyjnych na świecie zarówno pod względem wolumenu, jak i wartości.” - napisano w uzasadnieniu. ”Samochody Hyundaia wyróżniają się elementami wpływającymi na wyjątkowy komfort użytkowania i satysfakcję z jazdy, a zaangażowanie marki w konsekwentne umacnianie wizerunku widoczne jest w wielu aspektach. W rezultacie Klienci stają się lojalni i są świadomi atrybutów produktów, które okazują się nadrzędnym argumentem wyboru modeli marki Hyundai, ponad ich ceną.” Hyundai nie tylko stale udoskonala swoje produkty, ale wprowadza także szereg innowacyjnych, ekologicznych rozwiązań widocznych w takich modelach, jak ix35 - pierwszy produkcyjny samochód napędzany wodorem. Konsekwentne inwestowanie w markę, przejawia się zaangażowaniem w działania związane z marketingiem sportowym, opartym o współpracę z UEFA, FIFA czy starty w rajdach WRC. W Seulu, producent otworzył swój pierwszy salon promocji marki ‘Hyundai Motorstudio’, a drugi powstanie w Moskwie jeszcze w tym roku, dzięki czemu Klienci będą mogli jeszcze lepiej poznać świat Hyundaia. “Prowadzimy wiele aktywności związanych z umacnianiem naszego wizerunku, koncentrując się nie tylko na wzroście sprzedaży, ale także dążeniu do osiągniecia statusu prawdziwie kochanej marki.”– powiedział Won Hong Cho, szef Marketingu Hyundai Motor Company. ”Będziemy nadal inwestować w nasz wizerunek oraz zapewnianie Klientom poczucia wyróżnienia we wszystkich aspektach ich kontaktu z marką.” Ranking Interbrand powstaje w oparciu o rachunek finansowy, w połączeniu z działaniami marketingowymi, a także odzwierciedla potencjalny zysk firmy. Ranking marek motoryzacyjnych [TABLE=width: 665, align: center] <tbody>[TR] [TD]miejsce [/TD] [TD]marka (marki motoryzacyjne) [/TD] [TD=colspan: 2]wartość marki (US$ mld) [/TD] [TD]ranking 2014 (wszystkie marki) [/TD] [/TR] [TR] [TD][/TD] [TD]Y-o-Y [/TD] [/TR] [TR] [TD]1 [/TD] [TD]Toyota [/TD] [TD]42.4 [/TD] [TD]19.9% [/TD] [TD]8 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2 [/TD] [TD]Mercedes [/TD] [TD]34.3 [/TD] [TD]7.6% [/TD] [TD]10 [/TD] [/TR] [TR] [TD]3 [/TD] [TD]BMW [/TD] [TD]34.2 [/TD] [TD]7.5% [/TD] [TD]11 [/TD] [/TR] [TR] [TD]4 [/TD] [TD]Honda [/TD] [TD]21.7 [/TD] [TD]17.2% [/TD] [TD]20 [/TD] [/TR] [TR] [TD]5 [/TD] [TD]VW [/TD] [TD]13.7 [/TD] [TD]23.3% [/TD] [TD]31 [/TD] [/TR] [TR] [TD]6 [/TD] [TD]Ford [/TD] [TD]10.9 [/TD] [TD]18.5% [/TD] [TD]39 [/TD] [/TR] [TR] [TD]7 [/TD] [TD]Hyundai [/TD] [TD]10.4 [/TD] [TD]15.6% [/TD] [TD]40 [/TD] [/TR] [TR] [TD]8 [/TD] [TD]Audi [/TD] [TD]9.8 [/TD] [TD]26.6% [/TD] [TD]45 [/TD] [/TR] [TR] [TD]9 [/TD] [TD]Nissan [/TD] [TD]7.6 [/TD] [TD]22.9% [/TD] [TD]56 [/TD] [/TR] [TR] [TD]10 [/TD] [TD]Porsche [/TD] [TD]7.2 [/TD] [TD]10.8% [/TD] [TD]60 [/TD] [/TR] [TR] [TD]11 [/TD] [TD]Kia [/TD] [TD]5.4 [/TD] [TD]14.6% [/TD] [TD]74 [/TD] [/TR] [TR] [TD]12 [/TD] [TD]Chevrolet [/TD] [TD]5.0 [/TD] [TD]10.0% [/TD] [TD]82 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Wartość marki Hyundai (’05 ~‘14) [TABLE=width: 605] <tbody>[TR] [TD]Rok [/TD] [TD]Wartość marki (US$ mld) [/TD] [TD]Miejsce (w całym zestawieniu) [/TD] [/TR] [TR] [TD]2005 [/TD] [TD]3.5 [/TD] [TD]84 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2006 [/TD] [TD]4.1 [/TD] [TD]75 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2007 [/TD] [TD]4.5 [/TD] [TD]72 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2008 [/TD] [TD]4.8 [/TD] [TD]72 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2009 [/TD] [TD]4.6 [/TD] [TD]69 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2010 [/TD] [TD]5.0 [/TD] [TD]65 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2011 [/TD] [TD]6.0 [/TD] [TD]61 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2012 [/TD] [TD]7.5 [/TD] [TD]53 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2013 [/TD] [TD]9.0 [/TD] [TD]43 [/TD] [/TR] [TR] [TD]2014 [/TD] [TD]10.4 [/TD] [TD]40 [/TD] [/TR] </tbody>[/TABLE] Źródło: Hyundai
  4. Agencja K2 wygrała przetarg na obsługę internetową marek Volkswagen i Volkswagen Samochody Użytkowe Poznań, 05 grudnia 2013 r. – Rozstrzygnięto przetarg na kompleksową obsługę internetową dla modeli osobowych i użytkowych, należących do marki Volkswagen. Najlepszą ofertę przedstawiła agencja K2. Przez najbliższe trzy lata agencja K2 będzie odpowiadać za działania online realizowane dla kilkunastu modeli samochodów osobowych i użytkowych Volkswagena, w tym za opracowanie strategii i koncepcji obecności marek online, stałą obsługę serwisów http://www.volkswagen.pl i http://www.vwuzytkowe.pl, wykonanie stron produktowych oraz realizację kampanii sprzedażowych i promocji. Do zadań K2 należeć będzie również kreacja i produkcja materiałów reklamowych oraz prowadzenie kanału marek na YouTube. Wspólne działania firm rozpoczęły się w listopadzie bieżącego roku. Obecnie K2 pracuje nad realizacją swojej pierwszej kampanii dla Volkswagena, dotyczącej akcji wyprzedażowej. „Do współpracy poszukiwaliśmy solidnego partnera, z potwierdzonymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze interactive. Agencja K2 przekonała nas równą formą, jaką zaprezentowała na każdym etapie i w każdym aspekcie procesu przetargowego. Była to forma z najwyższej półki.” – skomentował Wojciech Tomaszkiewicz, dyrektor marki Volkswagen. Źródło: Volkswagen Group Polska
  5. więcej -> Hyundai wśród 50 najbardziej wartościowych marek na świecie, badania rynku motoryzacyjnego, pojazdy zasilane paliwem wodorowym, wiadomości ze świata motoryzacji | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  6. Szef Volkswagena chtny na kupno kolejnych marek Myślę, że Volkswagen zepsułby prawdziwego ducha Alfy Romeo. Zamiast przejmować marki, mogliby zrobić konkurencję dla Dacii (Skody są już za drogie)
  7. Filmyreklamowe marek Jeepi Ram Track w finale Super Bowl zdobywają pierwsze i czwarte miejscena kanale Ad Blitz 2013 na YouTube. Ponad 61 milionów odsłon na YouTube pośród pięciu najlepszych spotów kanału AdBlitz. Ponad 4 miliony wyświetleń na stronie YouTube Jeep spotu "Whole Again"; ponad milion dolarów w formie samochodów i środków pieniężnych przekazanych United Service Organizations za pośrednictwem operacji SAFE Return. Marka Ram Truck odnotowuje prawie 18 milionów wyświetleń spotu "Farmer" i przekazuje milion dolarów na rzecz National FFA Organization. Po zakończeniugłosowania, marki Ram Truck i Jeep zajęły odpowiednio pierwsze iczwarte miejsce w kategorii spotów na kanale Ad Blitz 2013 naYouTube. Obydwie marki: Jeep i Ram Truck, wykorzystały gigantycznezainteresowanie 47 finałem Super Bowl do zapoczątkowania dwóchakcji, których celem było zachęcenie obywateli do wspierania dwóchfilarów amerykańskiego społeczeństwa: armii i rolnictwa. „Whole Again": spotmarki Jeep. Dwuminutowy spot „WholeAgain" to wzruszający list czytany przez Oprah Winfrey idedykowany przez markę Jeep oraz społeczeństwo amerykańskiemężczyznom i kobietom pełniącym służbę w sześciu dywizjachamerykańskich sił zbrojnych. Jest to wyraz głębokiego szacunku ipodziwu, jaki amerykanie żywią w stosunku do nich za wszystko, corobią, aby chronić wartości i instytucje amerykańskie na całymświecie. "Whole Again" marki Jeep zostało stworzone wewspółpracy z GlobalHue z Detroit. Spot dostępny jest na stronieinternetowej marki Jeep, www.Jeep.com/OSRi na stronie YouTube: www.youtube.com/jeep. „Farmer": spot markiRam Truck. Nowy spot „Farmer"marki Ram Truck inspirowany był poruszającym hołdem „So God Madea Farmer", stworzonym przez legendarnego prezentera radiowegoPaula Harveya i wykorzystanego jako rodzaj hymnu w filmachzrealizowanych przez rodziny rolników w ostatnich trzydziestulatach. „Farmer" zostałzrealizowany we współpracy z The Richards Group z Dallas wTeksasie. Spot dostępny jest na stronie internetowej marki RamTruck, www.ramtrucks.com/keepplowingi na stronie YouTube marki: www.youtube.com/ramtrucks. Marka Jeep. Zbudowany na ponad70-letniej historii, Jeep jest SUV-em z prawdziwego zdarzenia,liderem w swojej kategorii, charakteryzującym się doskonałymiosiągami oraz wszechstronnością. Jest zaprojektowany dla tych,którzy marzą o niezwykłych podróżach, nie tylko w najbardziejekstremalnych warunkach, ale również w mieście. Marka Jeep zachęcado życia pełną parą, oferując kompletną gamę pojazdówpozwalających podjąć każde wyzwanie z zachowaniem maksymalnegobezpieczeństwa. Jeep może poszczycić sięogólnoświatową renomą dzięki samochodom rozprowadzanym w ponad120 krajach. W Europie gama Jeep obejmuje modele Compass, GrandCherokee, Wrangler i Wrangler Unlimited. Marka Ram Truck. Ram Truck nadalugruntowuje swoją tożsamość i już od samego momentu wejścia narynek jako niezależnej marki, jasno określa potrzeby swoichklientów. Utworzenie odrębnej marki z przeznaczeniem na samochodytypu pick-up pozwoliło na stworzenie auta, którego cechy spełniająspecyficzne wymagania klientów. Ram jest więc w stanie zaspokoićpotrzeby całego rynku, na który składają się zarówno rodzinykorzystające z tego środka transportu każdego dnia, jak iwłaściciele modeli Ram Heavy Duty, którzy wykorzystują je dopracy, a także firmy prowadzące działalność, których istnieniecodziennie uzależnione jest od dostępności samochodów tego typu. Marka Ram Truck dysponuje całągamą najbardziej innowacyjnych na rynku samochodów „full-size”.Ram Truck stał się liderem w tym segmencie dzięki znaczącyminwestycjom poczynionym w nowe produkty, wzbogaceniu ich o doskonałewzornictwo, wyrafinowane wnętrza, wytrzymałe silniki oraz inneelementy, które dodatkowo poszerzają jego możliwości. Ci, którzydecydują się na zakup półciężarówki do użytku prywatnego czyteż do pracy, mają specyficzne wymagania i oczekują w pełnifunkcjonalnego pojazdu. Modele Ram są zaprojektowane właśnie tak,aby zaspokoić wszystkiego rodzaju potrzeby. Źródło: Fiat Auto Poland
  8. PanMarek Kisz obejmuje stanowisko Dyrektora Handlowego Fiat AutoPoland S.A. PanMarek Kisz z dniem 24 stycznia b.r. obejmuje stanowisko DyrektoraHandlowego Fiat Auto Poland S.A. Ma 38 lat, jest żonaty, ma jednącórkę. Posiada szeroką wiedzę z zakresu marketingu, sprzedaży,finansów oraz zarzadzania, posługuje się kilkoma językami obcymi. Wlatach 1994 - 2000 studiował w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu(National Louis University) oraz na Uniwersytecie Warszawskim.Następnie kontynuował studia podyplomowe w Szkole GłównejHandlowej ukończone w 2001 r. PanMarek Kisz rozpoczął karierę zawodową w Fiat Auto Poland wewrześniu 1997 r. w Dyrekcji Handlowej Spółki, dołączając dozespołu handlowców. Następnie w latach 1999 - 2003 pracował wobszarze analiz marketingowych. W marcu 2003 r. dołączył do działuSamochodów Dostawczych, a w czerwcu tego samego roku objąłstanowisko Szefa Działu Samochodów Dostawczych, kierując zarównodziałalnością marketingową, jak i handlową, ponoszącodpowiedzialność za wynik ekonomiczny tej marki na rynku polskim. W marcu2006 r. powierzono Mu odpowiedzialność za dział Marketingu Fiata iLancia. W 2007 r. w strukturach handlowych powstał dział BrandMarketing Comunication, który pod kierownictwem pana Marka Kiszarealizował działania z zakresu komunikacji marketingowej dlawszystkich marek grupy Fiata obecnych na polskim rynku. Jednocześnieod roku 2009 r. pan Marek Kisz pełnił równocześnie rolęDyrektora Sprzedaży. W marcu2012 r. pan Marek Kisz objął w Pradze stanowisko DyrektoraZarządzającego w spółce Fiat ČR, odpowiadając za marketing,sprzedaż i po-sprzedaż samochodów marek Fiat, Fiat Professional,Abarth, Alfa Romeo, Lancia i Jeep na rynkach czeskim i słowackim. Odstycznia 2013 r. pan Marek Kisz obejmuje stanowisko DyrektoraHandlowego Fiat Auto Poland S.A., zastępując tym samym panaWojciecha Masalskiego, który zdecydował się opuścić firmę. Zarządi Dyrekcja Fiat Auto Poland S.A składają serdeczne podziękowaniaPanu Wojciechowi Masalskiemu za pięć lat pracy w zarządzaniustrukturami handlowymi Fiat Auto Poland. Jednocześnie życzymy obuPanom, Markowi Kiszowi i Wojciechowi Masalskiemu, sukcesów wkolejnych podjętych przez Nich wyzwaniach zawodowych orazosobistych. Źródło: Fiat Auto Poland
  9. Świetna sprzedaż marek Premium w roku 2012 Gdyby czołowe miejsca zajmowały mniejsze, tańsze auta klasy premium, nie zdziwiłbym się, a tu proszę - w czołówce większe modele. Jak widać, bogatym kryzys niestraszny
  10. Dacia przynosi zyski na poziomie marek premium Brawo dla Dacii. Wszystko wskazuje na to, że w ślady Renault pójdą inne marki
  11. Goodyearwśród najsilniejszych marek na polskim rynku - Superbrands 2013 Markadoceniona przez internautów oraz ekspertów z branży Warszawa,6 grudnia 2012 r. –Marka Goodyear została wyróżniona w tegorocznej edycji projektuSuperbrands. O prestiżowy certyfikat walczyły w tym roku 1863 markiw 30 kategoriach, m.in. motoryzacyjnej. O sukcesie decydowały narówni: rozpoznawalność wśród konsumentów oraz uznanie w oczachekspertów. „Bardzosię cieszymy z przyznanego nam certyfikatu Superbrands. To pierwszenasze wyróżnienie w tym plebiscycie. Certyfikat cieszy tymbardziej, że wynika ono zarówno z opinii konsumentów, którajest dla nas niezwykle ważna, jak i z kompleksowej oceny markiprzez fachowców” – powiedziała Marta Szczepańska, Junior BrandManager marek Goodyear i Dunlop w Goodyear Dunlop Tires Polska. ProjektSuperbrands działa w Polsce od 2005 roku. Na świecie ta niezależnaorganizacja obecna jest w 80 krajach. Superbrands cieszą się corazwiększym zainteresowaniem firm z uwagi na swój prestiż orazstandard oceny marek. Celem projektu jest wyróżnienie tychnajsilniejszych na polskim rynku. Weryfikacjazgłoszeń przebiega dwuetapowo. Najpierw, za pomocą badaniakonsumenckiego przeprowadzanego przez Gfk Polonia na próbie 15 000respondentów, są wybierane marki najlepiej rozpoznawalne wśródkonsumentów. W ten sposób wyłoniono 600 marek, które poddanodalszej ocenie ekspertów. Eksperci oceniali wizerunkową siłęmarek w odniesieniu do polskiego rynku. Radę Marek tworząspecjaliści zajmujących się marketingiem, badaniami, strategią,brandingiem, reklamą oraz PR. Abyotrzymać certyfikat Superbrands marka musiała otrzymać łącznąocenę (internautów oraz ekspertów) powyżej średniej dla danejkategorii. W ten sposób certyfikowane zostały tylko te, którecechowały się wysoką rozpoznawalnością i dobrym wizerunkiemw oczach klientów, jak i wśród specjalistów. Źródło: Goodyear
  12. więcej -> Renault jedną z najlepszych wizerunkowo marek w Polsce | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. http://pokazywarka.pl/q7g90t/ ...ukazane w żartobliwy sposób Mam nadzieję, że nie było
  14. Marek Nyga Mitsubishi Lancer Evo IX N+2000 - Banovce 2009 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=URSpiL9XpCY&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=URSpiL9XpCY&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  15. AcPokale Rajd Tyski Rajdowy Debiut Marek <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=Hl_TEvEC7MQ&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=Hl_TEvEC7MQ&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  16. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=RT8ZDo6vEVk&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=RT8ZDo6vEVk&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  17. Marek Nyga Mitsubishi Lancer Evo IX N+2000 - Sopot 2009 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=RT8ZDo6vEVk&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=RT8ZDo6vEVk&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  18. <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=hJu1XuO36Fs&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=hJu1XuO36Fs&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  19. Marek Nyga Mitsubishi Lancer Evo IX N +2000 - GSMP Cisna 2009 <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=hJu1XuO36Fs&hl=pl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=hJu1XuO36Fs&hl=pl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  20. Ma ktoś ranking najmniej usterkowych samochodów według marek?
  21. Marek NYGA Mitsubishi Lancer EVO IX <object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=ohaig70egIo&hl=pl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=ohaig70egIo&hl=pl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
  22. Dzien Dobry.

    Witam. Jestem DLX mam na imie Marek jestem tu nowy miło mi bedzie z Wami pisac.
  23. z jakich marek mozna jeszcze zamontowac kolo do a4 ? zgory dziekuje.........
  24. http://www.roadlook.pl/sport/rajd-dakar-2008-marek-dabrowski-zrezygnowal-ze-startu.html
  25. Rajd Dos Sertoes: Marek Dąbrowski jedzie koncertowo http://www.roadlook.pl/motocykle/rajd-dos-sertoes-marek-dabrowski-jedzie-koncertowo.html
×