Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

    • smyk

      Problemy z logowaniem?   24.04.2017

      Drogi użytkowniku jeśli masz problemy z zalogowaniem się na forum, spróbuj ustalić swoje hasło ponownie, korzystając z opcji Odzyskiwania hasła http://forumsamochodowe.com/lostpassword/. Powyższy problem jest wynikiem migracji forum na nowe oprogramowanie forum, które używa innego algorytmu do szyfrowania haseł. 

Wyszukaj

Wyświetlanie wyników dla tagów 'mały' .



Więcej opcji wyszukiwania

  • Wyszukaj za pomocą tagów

    Wpisz tagi, oddzielając je przecinkami.
  • Wyszukaj za pomocą nazwy autora

Typ zawartości


Forum

  • Motoryzacja forum
    • Ogólnie o samochodach
    • Nasze pojazdy
    • Zakup samochodu - jakie auto kupić?
    • Ubezpieczenie OC, AC, NNW, Assistance
    • Testy samochodów
    • Niusy motoryzacyjne
    • Tuning
    • Własny biznes
    • Prawo w motoryzacji
    • Bezpieczeństwo na drodze
    • Forum 4x4, Terenowe, Off-road, Pick up
    • Samochody zabytkowe
    • Forum Caravaning
    • Sprzęt elektroniczny i soft
  • Problemy techniczne
    • Alufelgi, felgi i opony
    • Silnik, układ napędowy, chłodzenia i paliwowy
    • Podwozie, zawieszenie, układ kierowniczy i hamulcowy
    • Wnętrze samochodu, wentylacja, klimatyzacja
    • Elektryka i elektronika samochodowa
    • Diagnostyka samochodowa
    • Zrób to sam
    • Instalacje gazowe, LPG, CNG
    • Nadwozie, karoseria, oświetlenie, lakier
    • Inne problemy techniczne
  • Auto Forum
    • Forum Alfa Romeo
    • Forum Audi
    • Forum BMW
    • Forum Citroën
    • Forum Chevrolet i Daewoo
    • Forum Chrysler, Dodge i Plymouth
    • Forum Dacia
    • Forum Fiat
    • Forum Ford
    • Forum Honda
    • Forum Hyundai
    • Forum Jaguar
    • Forum Jeep
    • Forum Kia
    • Forum Lancia
    • Forum Land Rover i Range Rover
    • Forum Lexus
    • Forum Mazda
    • Forum Mercedes
    • Forum MINI
    • Forum Mitsubishi
    • Forum Nissan
    • Forum Opel
    • Forum Peugeot
    • Forum Porsche
    • Forum Renault
    • Forum Rover
    • Forum SAAB
    • Forum Seat
    • Forum Skoda
    • Forum SMART
    • Forum Subaru
    • Forum Suzuki
    • Forum Toyota
    • Forum Volkswagen
    • Forum Volvo
    • Exotic Cars
  • Skutery, motory, motocykle i inne jednoślady
    • Forum Jednoślady: motocykle, skutery, rowery
  • Sporty motorowe
    • Sporty motorowe
  • Pojazdy użytkowe
    • Forum Pojazdów Użytkowych
  • Virtual Tuning i Manga Cars
    • Forum Virtual Tuning - VT
    • Forum Manga Cars - Pixel Cars
  • Modelarstwo Samochodowe
    • Forum Modelarstwa Samochodowego
  • Rysowane Samochody
    • Ogólnie o rysowaniu
    • Stock
    • Tun
    • RS Concept
    • Zawody
  • Inne
    • Konkursy na forum
    • Przywitaj się :)
    • Hydepark
    • Fotografia
    • Auto Filmy: filmy motoryzacyjne
    • Auto tapety, gry i wygaszacze motoryzacyjne
    • Zloty, imprezy, targi motoryzacyjne
    • Sprawy organizacyjne
  • Ogłoszenia motoryzacyjne
    • Giełda samochodowa
    • Giełda części
    • Usługi motoryzacyjne
    • Praca w motoryzacji
    • Pozostałe motoryzacyjne
    • Ogłoszenia drobne

Blogi

Brak wyników

Brak wyników

Kalendarze

  • Community Calendar
  • Default Calendar

Kategorie

Brak wyników

Brak wyników


Znaleziono 17 wyników

  1. Mały tuning

    Chcę coś zmienić, ale bez szaleństw. Myslalem o zmienie kierunkowskazow na biale, znalazlem takie na domino24.eu, gdzie mozna sobie zmaoiwc przez internet. Moje pytanie czy monza to samemu wymienic bez ryzyka ze cos uszkodze?
  2. Witam Otóż aktualnie posiada Saxo VTS 1.4, nie jest to samochód w którym czuję się komfortowo i bezpiecznie i szukam czegoś innego. Chciałbym zamienić albo na jakąś niedużą terenówkę (typu Opel Frontera A) albo na coś takiego jak posiadam teraz, tyle że z większym silnikiem. Chodzi głównie o to, żeby samochód był prosty. Nie potrzebuję klimatyzacji, elektrycznych szyb, lusterek itd. Im prostsza konstrukcja tym lepiej. Może mieć nawet 20 lat+ Jeżeli chodzi o spalanie to może palić trochę więcej, ale bez przesady żebym 20L po mieście miał Podpowiecie mi coś z tych dwóch typów samochodów ? Cena do 7000zł. Pozdrawiam, Mateusz EDIT: Jako przykład samochodów na które sam patrzyłem to Terenowy: wcześniej wspomniany Opel Frontera 2.0L 120km + gaz "Mały ścigacz": Peugeot 205 2.0 120km
  3. Mały jubileusz Targów MOTOR SHOW Kolejna edycja Targów MOTOR SHOW nabiera rozpędu, po to by, już 27 marca 2014 r. zaskoczyć wszystkich uczestników swoją mocą i ostatecznie przekonać, że doroczne święto miłośników czterech kółek jest motorem napędowym polskiej branży motoryzacyjnej! W natłoku informacji i doniesień z Międzynarodowych Targów Poznańskich nie może jednak umknąć fakt, że to właśnie nadchodząca edycja targów będzie okazja do uczczenia małego jubileuszu. Otóż dokładnie wtedy minie 5 lat odkąd branża motoryzacyjna może cieszyć się nową formułą Targów Motor Show, które na krótką chwilę zniknęły z kalendarza wydarzeń MTP. - 2010 rok był dla nas wyjątkowo ważny – mówi Dariusz Wawrzyniak, dyrektor projektu. – Nowa formuła, zupełnie inne priorytety, ale niezmiennie szerokie perspektywy. Postawiliśmy wtedy na większą otwartość. Zaprosiliśmy rodziny z dziećmi, pasjonatów czterech kółek i miłośników motoryzacji. Oczywiście nie zapomnieliśmy o świecie biznesu i specjalistach – dodaje. Tak właśnie przez cztery minione lata Targi MOTOR SHOW rosły w siłę i z roku na rok zaskakiwały swoją wielkością, rozgłosem medialnym i frekwencją zwiedzających. Konsekwentnie realizując założone cele, zespół organizatorów przewiduje, że w 2014 roku ekspozycje około 200 wystawców obejrzy 100 000 zwiedzających. Z czterech branżowych salonów – samochodowego, motocyklowego, caravaningowego i lotniczego – blisko 1 000 przedstawicieli mediów przygotuje materiały, których ekwiwalent reklamowy będzie wynosił ponad 2 700 000 zł. Targi MOTOR SHOW 2014 na pewno dostarczą niezapomnianych emocji, a także rzucą inne – jasne i optymistyczne – światło na polską branżę motoryzacyjną. Źródło: MTP
  4. więcej -> Mały SEAT i moda. Co mają wspólnego? | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  5. Operacja Tuning Vectra B - Mały http://www.youtube.com/watch?v=0VlWDuSjM1g&list=TLdxh0NWLAvXMSKtuBW5NJJ3F75KgdpENJ
  6. mały jubileusz WIELKICH TARGÓW W 2014 roku minie pięć tak, jak branża może cieszyć się nową formułą Targów MOTOR SHOW! Kolejna edycja Targów MOTOR SHOW nabiera rozpędu, po to by, już 27 marca 2014 r. zaskoczyć wszystkich uczestników swoją mocą i ostatecznie przekonać, że doroczne święto miłośników jednośladów i czterech kółek jest motorem napędowym polskiej branży motoryzacyjnej! W natłoku informacji i doniesień z Międzynarodowych Targów Poznańskich nie może jednak umknąć fakt, że to właśnie nadchodząca edycja targów będzie okazją do uczczenia małego jubileuszu. Otóż dokładnie wtedy minie 5 lat, odkąd branża motoryzacyjna może cieszyć się nową formułą Targów Motor Show, które na krótką chwilę zniknęły z kalendarza wydarzeń MTP. - 2010 rok był dla nas wyjątkowo ważny – mówi Marcin Gruszczyński, dyrektor projektu. – Nowa formuła, zupełnie inne priorytety, ale niezmiennie szerokie perspektywy. Postawiliśmy wówczas na większą otwartość. Zaprosiliśmy rodziny z dziećmi, pasjonatów zarówno czterech, jak i dwóch kółek. Oczywiście nie zapomnieliśmy o świecie biznesu i specjalistach – dodaje. Tak właśnie przez cztery minione lata Targi MOTOR SHOW rosły w siłę i z roku na rok zaskakiwały swoją wielkością, rozgłosem medialnym i frekwencją zwiedzających. Konsekwentnie realizując założone cele, zespół organizatorów przewiduje, że w 2014 roku ekspozycje około 200 wystawców obejrzy 100 000 zwiedzających. Cztery branżowe salony – samochodowy, motocyklowy, caravaningowy i lotniczy – przykują uwagę blisko 1 000 przedstawicieli mediów. Wszyscy uczestnicy wydarzenia będą mogli również odwiedzić trwające w tym samym czasie Targi Techniki Motoryzacyjnej. Targi MOTOR SHOW 2014 na pewno dostarczą niezapomnianych emocji, a także rzucą inne – jasne i optymistyczne – światło na polską branżę motoryzacyjną. Źródło: MOTOR SHOW
  7. MINI Driving Experience - Mały samochód. Wielkie emocje. Kierowcy MINI mają teraz okazję, aby uczyć się od profesjonalistów na zmodernizowanym torze do jazdy w Fürstenfeldbruck/Maisach. Monachium / Maisach. Od 1977 roku kierowcy BMW mogą doskonalić swoje umiejętności, uczestnicząc w licznych specjalistycznych kursach jazdy. W 2003 roku rozpoczęto kursy, podczas których kierowcy MINI mogą zgłębiać tajniki gokartowych właściwości jezdnych. Teraz oferta została rozszerzona o dodatkowe szkolenia. Tematyka zajęć z pewnością okaże się przydatna zarówno dla kierowców o niewielkim doświadczeniu, jak i dla tych bardziej doświadczonych. Uczą się oni poślizgu kontrolowanego na śniegu i lodzie oraz jazdy optymalnym torem. Przewidziano także jazdę plenerową w ciekawych krajobrazowo okolicach. Podstawowa zasada wszystkich kursów jest taka sama: chodzi o to, aby nauczyć kursantów panowania nad samochodem w różnych, niejednokrotnie wymagających sytuacjach, dzięki czemu będą lepiej i bezpieczniej poruszać się swoim samochodem w codziennym ruchu ulicznym. Wszystkie sesje szkoleniowe i wyjazdy objęte kursem MINI Driving Experience prowadzone są w małych grupach, pod nadzorem i opieką wykwalifikowanych instruktorów MINI. Poza szkoleniem w dziedzinie bezpieczeństwa jazdy (MINI Safety Training) oraz jazdy na torze wyścigowym (MINI John Cooper Works Experience) oferowane są także wyjazdy plenerowe – zarówno jedno-, jak i kilkudniowe. Trzecim elementem kursu MINI Driving Experience jest tzw. MINI Customised Experience, w ramach którego uczestnik może samodzielnie wybrać interesujące go elementy szkolenia lub zajęcia indywidualne. Poza walorami szkoleniowymi kurs ma również dostarczać uczestnikom dużo dobrej zabawy zgodnie z mottem: „Większe bezpieczeństwo. Większa frajda z jazdy”. W ramach indywidualnie dopasowanych programów nauki uczestnicy poznają nie tylko aspekty techniczne, ale również elementy fizyki, które mają związek z prowadzeniem samochodu. Podstawowy kurs obejmuje naukę dynamicznej zmiany pasa ruchu, hamowania oraz manewrowania pojazdem, a także jazdy slalomem. Praktyka na torze szkoleniowym w bezpiecznych warunkach z pewnością pozwoli szybciej i lepiej reagować na trudne sytuacje, jakie mogą wystąpić w realnych sytuacjach na drodze. Z myślą o zaawansowanych kierowcach w programie zawarto sekcję, w ramach której uczestnicy będą mogli przetestować swój samochód w ekstremalnych warunkach, np. podczas jazdy w nad- i podsterowności oraz driftu w okręgu. Prawdziwi entuzjaści MINI mogą także zarezerwować dwudniowe szkolenie MINI John Cooper Works Fascination Nordschleife Training, aby poznać pełen potencjał optymalnie wyposażonego MINI na legendarnym torze wyścigowym o długości 20,8 km, obejmującym aż 73 zakrętów i 300 metrów różnicy wysokości. Na całym świecie ponad 120 wykwalifikowanych instruktorów jazdy BMW i MINI – a wśród nich wielu doświadczonych kierowców testowych, inżynierów i projektantów samochodów – dzieli się z uczestnikami szkoleń swoimi umiejętnościami technicznymi i dydaktycznymi, a niejednokrotnie także wieloletnim doświadczeniem wyścigowym. Dzięki temu kursanci mogą nie tylko zdobywać pożyteczną wiedzę, ale także przeżyć niezapomniane chwile za kółkiem. Źródło: BMW Group
  8. Witam, jestem nowy na forum a chciałbym poznać opinie osób, które po prostu się znają na samochodach i mogą pomóc. Ogólnie chodzi mi o małe samochody dostawcze. I co sądzicie np. o tym: Citroën Nemo 29800.00 PLN. Kielce - otoMoto.pl. Jeśli nie za ciekawy to jaki proponujecie, tak do 30 - 35 tyś z małym przebiegiem.
  9. Witam poszukuję porady jaki mały samochód do 15 tysięcy najlepiej wybrać, myślałem nad samochodem np. vw polo IV, bądź o golfie IV zależy mi na niezawodności i samochodzie z pewnych rąk. Budżet orientacyjny to wspominane 15 tysięcy, ale auta nieco drosze też wchodzą w grę no i co najważniejsze plac, szukam sprawdzonego komisu, gdzie nie kupię złomu. Ma to być moje pierwsze własne auto, dlatego też zależy mi na dobrym sprzedającym. i tak naprawdę opinie o samochodzie i o komisie są dla mnie na równym poziomie. Proszę o polecanie komisów a nie odradzanie złych, chciałbym wybrać ze sprawdzonych. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
  10. Witam wszystkich Potrzebuję pomocy w wyborze samochodu do 7000zł. Zupełnie się na tym nie znam i nie za bardzo mam ekspertów w rodzinie czy wśród przyjaciół, dlatego pomyślałam, żeby poprosić o radę tutaj. Szukam małego samochodu, jestem świeżo upieczonym kierowcą, chciałabym również, aby to było coś ekonomicznego. Samochody, którymi się do tej pory interesowałam, to używane Punto, Corsa, Clio, Lupo i Megane. Poza tym widziałam też w cenie około 7tys Alfa Romeo 147, który wydawał mi się nieco "zbyt tani" i zastanawiam się czy jest jakiś haczyk w związku z tym modelem? Wydaje się (wizualnie) jakoś wybijać spośród samochodów w tej kategorii cenowej, ale może mi się tylko wydaje. Mówiono mi, że utrzymanie/naprawa Punto są bardzo tanie, natomiast nie wiem jak to wygląda w przypadku reszty tych samochodów. Czy w ogóle te modele są warte zainteresowania z założeniem o jak najtańszej eksploatacji i w tym przedziale cenowym? Będę wdzięczna za każdą wskazówkę!
  11. więcej -> Auto Lider 2012: Najlepszy mały crossover na rynku to..., CEPIK, ranking sprzedaży motocykli, testy samochodów osobowych | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  12. więcej -> Mały SUV Hondy trafi też do Europy!, badania rynku motoryzacyjnego, baza rejestracji pojazdów, statystyki sprzedaży | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  13. więcej -> Mały Opel zabierze rower, a nawet dwa | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  14. Fabryka w Eisenach w Turyngii szykuje się do rozpoczęcia produkcji Różnorodne możliwości personalizacji wyposażenia stanowią wyzwanie dla ekspertów produkcji Jedyny samochód w swoim segmencie produkowany w Niemczech Rüsselsheim. Eisenach w Turyngii: 43 000 mieszkańców. Miejsce urodzenia Jana Sebastiana Bacha z zamkiem warownym Wartburg w tle. Mimo że jest tu wiele zabytków kultury i naturalnego piękna, Eisenach jest również znane z czegoś zupełnie innego —tradycji produkcji samochodów. Fabryka Opel AG, gdzie produkowany będzie ADAM, stoi w idyllicznej dolinie Hörsel, której nazwa pochodzi od przepływającej przez nią rzeki. Obecnie fabryka pełna jest ekspertów przygotowujących się do rozpoczęcia produkcji Opla ADAM. Nowy model wyróżnia się bogatą gamą kolorów, poziomów wyposażenia i detali wystroju wnętrza. Nigdy wcześniej samochód z tego segmentu nie miał tak dużych możliwości personalizacji. To, co dla klientów stanowi główną atrakcję, dla ekspertów produkcji jest dużym wyzwaniem. Pracownicy fabryki w Eisenach chętnie jednak podjęli ten trud. — mówi Dyrektor fabryki, Stefan Fesser. Razem z grupą 1 600 wykwalifikowanych pracowników Fesser przez ponad rok opracowywał drobiazgowy plan wprowadzania nowego produktu. Nie przeszkodziła mu nawet wciąż trwająca w fabryce produkcja bardzo popularnego modelu Corsa. Do tej pory fabrykę opuściły już miliony tych aut. Opel zainwestował ponad 190 milionów euro w przygotowanie linii produkcyjnej modelu ADAM. Wzniesiono nowe budynki oraz wprowadzono niezwykle nowoczesne rozwiązania usprawniające produkcję. Opel ADAM: przywiązanie do niemieckiej tradycji Produkcja samochodu z tego segmentu w Niemczech to w branży samochodowej niebywałe wydarzenie. Opel jest jedynym producentem samochodów, który zdecydował się podjąć taką decyzję, przede wszystkim ze względu na duże doświadczenie pracowników fabryki i ich solidność. „ADAM stanowi wyzwanie w każdym aspekcie produkcji i logistyki, a my jesteśmy szczęśliwi, że możemy się z nim zmierzyć. Zależy nam przede wszystkim na tym, aby udowodnić, że produkowanie takiego samochodu w Niemczech jest możliwe” — mówi Stefan Fesser. Dzięki elastycznemu podejściu fabryki w Eisenach klienci będą się mogli cieszyć niemal nieograniczonymi możliwościami spersonalizowania wyposażenia swojego samochodu. Będzie można wybierać spośród szerokiej gamy kolorystyki nadwozia i trzech różnych kolorów dachu. Dodatkowo od decyzji klienta będzie zależał również kolor wnętrza, detale wykończenia oraz inne wyjątkowe rozwiązania stylistyczne — w tym podświetlana diodami LED podsufitka imitująca rozgwieżdżone niebo. — wyjaśnia Mark Adams, wiceprezes Opla ds. stylistyki. Zupełnie nowy system informacyjno-rozrywkowy zintegrowany z systemami Android i Apple iOS Opel ADAM został dodatkowo wyposażony w zaawansowane rozwiązania technologiczne, które dotychczas były zarezerwowane dla samochodów z wyższego segmentu, w tym w całkowicie nowy pokładowy system informacyjno-rozrywkowy kompatybilny ze smartfonami (z systemem operacyjnym Android lub Apple iOS), który umożliwia korzystanie z aplikacji dostępnych w Internecie. Ostatnie poprawki rozwiązań produkcyjnych Eksperci Opla wykorzystali przerwę w produkcji spowodowaną rozpoczynającą się w tym tygodniu przerwą urlopową, aby wprowadzić ostatnie poprawki rozwiązań produkcyjnych. Opel ADAM będzie produkowany na dokładnie tej samej linii montażowej, której używano przy produkcji Corsy. Produkcja różnych pojazdów na jednej linii wymaga dużej koncentracji. Pierwsze pojazdy testowe zostały już zmontowane. Prototypowy samochód w czarno-białą szachownicę przez ostatnich kilka tygodni jeździł po Eisenach i okolicach, wywołując spore zamieszanie. Nowe hale produkcyjne, nowy robot lakierniczy i urządzenia spawalnicze W centrum rozbudowy fabryki znajduje się nowa hala produkcyjna E100. Na przestrzeni 22 000 metrów kwadratowych spawa się i montuje różne elementy nadwozia i podwozia. Całkowicie nowe urządzenia spawalnicze stoją już na miejscu. Nowa fabryka dysponuje również bezpośrednim dostępem do linii kolejowej, co znacznie ułatwia dostawy części. Ponadto zbudowano kilka dodatkowych stacji wyładunkowych dla ciężarówek — siedem z tyłu budynku i jedną z boku. Nowe centrum montażowe jest połączone z halą konstrukcji nadwozia oraz z końcową linią montażową. Dzięki temu składanie poszczególnych elementów odbywa się o wiele sprawniej. Do modelu ADAM dostosowano również lakiernię. Linia wyposażona w niezwykle nowoczesną technologię robotyczną gwarantuje najlepszą z możliwych i najskuteczniejszą formę aplikacji lakieru niezależnie od stylu nadwozia. Najnowszego Opla będzie można zamawiać po oficjalnej światowej premierze na Targach Motoryzacyjnych w Paryżu (29 września – 14 października 2012 roku). Pierwsze samochody wjadą do salonów w styczniu 2013 roku. źródło: General Motors
  15. więcej -> Mały Chevrolet Spark dla Amerykanina. Będzie hit? | www.samar.pl źródło: IBRM Samar
  16. Ford S-MAX 2.0 EcoBoost PowerShift Titanium Moc maksymalna: 240 KM Przyśpieszenie 0-100 km/h: 7,9 s Prędkość maksymalna: 235 km/h Cena wersji podstawowej: 98 800 zł (2.0 Duratec Trend) Cena wersji testowej: 139 150 zł Cena modelu testowego: 168 200 zł Zapraszamy do lektury i czekamy na wszelakie komentarze oraz opinie. www.auto-strefa.pl
  17. Fiat500C by Gucci wyróżniony nagrodą „Najlepszymały kabriolet roku” w konkursie “Topless in Miami” naFlorydzie. Fiat500Cby Gucciotrzymał nagrodę „Najlepszymały kabriolet roku”w konkursie “Toplessin Miami”zorganizowanym w czerwcu b.r. przez Southern Automotive MediaAssociation (SAMA) − działające w USA stowarzyszenie dziennikarzymotoryzacyjnych, organizacji medialnych, marketingowych i producentówsamochodowych. Ekskluzywny design, eleganckie i funkcjonalne wnętrze,wyposażenie klasy Premium i markowe „insygnia” Gucci,przyciągnęły bez reszty uwagę ponad 60 uczestniczących wimprezie dziennikarzy. „Jesteśmyzaszczyceni wyróżnieniem SAMA, szczególnie dlatego, iż nikt niezna się na kabrioletach lepiej niż członkowie tego Stowarzyszenia.Nasze partnerstwo z Gucci oznacza coś naprawdę unikalnegopokazując, że w formule samochodu o niewielkich wymiarach możnadoskonale łączyć wykwintny włoski styl, bogate wyposażenie inowoczesne technologie. Dowodem sukcesu niech będzie fakt, iżniemal wszystkie samochody tej edycji specjalnej zostały od razuwyprzedane.”− powiedział Tim Kuniskis, szef marki FIAT w Ameryce Północnej. Odczasu amerykańskiej premiery podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody(8-15 września 2011), Fiat 500 by Gucci MY 2012 nie przestajefascynować, zarówno entuzjastów motoryzacji, jak i śledzącychnowe trendy w modzie. Inspirowany neoklasycznym, czarno-białymfilmem, Fiat 500 i 500C by Gucci, przyciąga wzrok błyszczącymczarnym lub białym, perłowym lakierem nadwozia. Współczesnego ienergetycznego charakteru wersji „Black” nadają detale zpolerowanego chromu oraz wystrój wnętrza w tonacji głębokiejczerni skontrastowanej z bielą. Delikatność i wysmakowanie wersja„White„ zawdzięcza kombinacji akcentów z satynowanego chromuoraz wnętrza w kolorze kości słoniowej i szlachetnej czerni.Istotny element designu stanowią firmowe znaki Gucci: chromowaneplakietki z „odręczną” sygnaturą Gucci, kołpaki kół zlogotypem podwójnej litery „G”, dwutonowa tapicerka siedzeń ztłoczeniami „Guccissima” oraz markowe, zielono-czerwono-zielonepasy bezpieczeństwa. „Todla nas wielka przyjemność powitać markę Fiat w konkursie„Topless in Miami” już po raz drugi. Mimo wyjątkowo ostrejkonkurencji, Fiat 500C by Gucci zdobył przebojem głosy juryudowadniając, że tylko dzięki włoskiej kreatywności środektransportu może zachować tak szykowny styl.”− powiedział Jaime Florez, prezes SAMA. Fiat500 i 500C by Gucci. Modeleedycji specjalnej Fiat 500 by Gucci wyróżniają się kilkomaekskluzywnymi elementami designu, które doskonale współgrają zcharakterystycznymdesignem „pięćsetki”. Markowy zielono-czerwono-zielony motywGucci biegnie pod oknami lub wzdłuż elektrycznie składanego,miękkiego dachu w kabriolecie 500C by Gucci. Środkowe słupkikaroserii i klapę tylną zdobią chromowane plakietki z „kursywną”sygnaturą Gucci, uzupełniające niejako chromowane oprawy lusterekbocznych, klamki drzwi oraz listwę maski silnika, których urodępodkreśla czarny lub biały, błyszczący lakier nadwozia. Poddyskretnie rzeźbionymi nadkolami uwagę zwracają retro-stylowe,15-calowe koła z kołpakami oznaczonymi logo podwójnej litery „G”oraz zaciski hamulcowe w markowej zieleni Gucci. Pełnastylowej elegancji jest także funkcjonalna kabina Fiata 500C byGucci. Wystarczy wymienić szykowne przeszycia tapicerki, ekskluzywnemateriały, chromowane akcenty satynowane i polerowane, „aksamitny”lakier panelu radioodbiornika, czy dwubarwne, skórzane pokryciasiedzeń z tłoczeniami Guccissima. Szlachetną skórę wykorzystanotakże do wykończenia paneli drzwi oraz obszycia kierownicy, którałączy tonację kości słoniowej z bielą. MarkaFIAT. MarkaFIAT promuje odkrywanie świata poprzez żywiołową ekspresjęwłasnegocharakteru. Zachęca do kierowania swoim życiem tak, aby zachowaćpewność siebie i radość z nawet niewielkich rzeczy. Tego rodzajufilozofię reprezentuje w Ameryce Północnej Fiat 500 − alboCinquecento (Pięćsetka),samochód-ikona, wprawdzie nieduży, ale „żyjący na całego”.Włoski duchem i sięgający korzeniami w przebogatym dziedzictwie,Fiat 500 jest synonimem nowocześnie prostego i ciągle rozwijającegosię designu, funkcjonalności oraz poczucia własnej wartości.Kojarzące się z oryginalnym Cinquecento, modele Fiat 500 i 500C(Cabrio) MY 2012, zyskują obecnie status popularności globalnej. Odczasu premiery w roku 2007, sprzedaż samochodów Fiat 500 w ponad 80krajach świata przekracza już 800.000 egzemplarzy. Niekwestionowanepowodzenie „Pięćsetki” to efekt podatności na nieskończoneniemal warianty dostosowywania do potrzeb i gustów, ale takżeoferta zaawansowanych rozwiązań w kategoriach jakości wykonania,opcji silnikowych i komfortu podróżowania. Odnosząc spektakularnesukcesy w sprzedaży, Fiat 500 jest także laureatem ponad 80międzynarodowych nagród i wyróżnień, m.in. Europejski SamochódRoku 2008, Najlepszy Światowy Design 2009, Najlepszy Nowy Silnik2010 (FIAT MultiAir Turbo) oraz „Polecany Wybór Samochodu 2012”amerykańskiego magazynu konsumenckiego ConsumerGuide. Źródło: Fiat Auto Poland
×